Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Recommended Posts

Αυτή τη στιγμή το αμάξι είναι με τις μαμα αναρτήσεις.

Δεν λέω είναι άνετο,και παρότι πολύ ευχάριστο ,σα να μην εμπνέει και πολύ εμπιστοσύνη...(δεν ξέρω μήπως τα χουν κλάσει και τα μαμα αμορτισέρ -110Κ χλμ η μήπως.....επειδη το προηγούμενο μου αμάξι ήταν κουτσουρο...).

Οπτικά τώρα ,θα το ήθελα και λίγο πιο χαμηλο,περι τους 3ποντους.Τωρα είναι ελαφρός πιο χαμηλο πίσω.(το ανάποδο δηλ για τα γούστα μου).

Οποτε το διαβολάκι βρήκε τρόπο να τρυπώσει....

 

Οι λύσεις είναι 2.

1)ελατήρια χαμηλώματος 

2)ανάρτηση ολοκληρωμένη ρυθμιζόμενη.

 

Στην πρωτη περίπτωση "φλερτάρω"με eibach μονο εμπρός . ξέρω όμως υποσυνηδειτα  ότι -αν και φθηνή λύση-δεν είναι ότι σωστότερο λόγο των μαμα αμορτισέρ που σε λιγο... 

Επίσης στη περίπτωση που δεν μου κάτσει εκεί που θέλω (είμαι και ψείρας),δεν μπορείς να κανεις τίποτα.

 

Στη δεύτερη περίπτωση "φλερτάρω" με bilstein  pss10 ,οπου είναι ρυθμιζόμενη πλήρως.

H επιλογή της μάρκας είναι λόγο εμπειρίας από το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ,οπου είναι "αθάνατα",αλλα και επισκευάσιμα.(κοινός είναι μια επένδυση για το αμάξι και όχι αναλώσιμο...)

 

Εμπειρία από coilovers και ρυθμιζόμενη ανάρτηση δεν είχα ποτε.Ομως διαισθητικά βλεπωντας το στενο ελατήριο μου κάνει πως δεν είναι για άνεση αλλα για πιστα...(μπορεί να κάνω και λάθος)

 

Τι θέλω/δεν θέλω.

 

Θέλω άνεση  ,λίγο πιο χαμηλο εμπρός ,καλυτερο κράτημα.

Δεν θέλω να γινει ποδήλατο,δεν θέλω να  βάλω το αμάξι στη πιστα...

 

Υπάρχει κάποιος ,που να έχει εμπειρία να με διαφωτίσει?

 

1)Κάνει για εμενα μια ρυθμιζόμενη.

2)Μια ρυθμιζόμενη αν τη βάλεις στο μαλακό,και την ψηλώσεις ,μπορει να γινει σαν την μαμα?(σε περίπτωση που μετανιώσεις κάποτε και σοβαρευτείς)

 

Ακούω γνώμες ,αποψεις,εμπειριες.

 

Ευχαριστώ.

 

 

 

 

Edited by aggelos1986

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, aggelos1986 said:

Αυτή τη στιγμή το αμάξι είναι με τις μαμα αναρτήσεις.

Δεν λέω είναι άνετο,και παρότι πολύ ευχάριστο ,σα να μην εμπνέει και πολύ εμπιστοσύνη...(δεν ξέρω μήπως τα χουν κλάσει και τα μαμα αμορτισέρ -110Κ χλμ η μήπως.....επειδη το προηγούμενο μου αμάξι ήταν κουτσουρο...).

Οπτικά τώρα ,θα το ήθελα και λίγο πιο χαμηλο,περι τους 3ποντους.Τωρα είναι ελαφρός πιο χαμηλο πίσω.(το ανάποδο δηλ για τα γούστα μου).

Οποτε το διαβολάκι βρήκε τρόπο να τρυπώσει....

 

Οι λύσεις είναι 2.

1)ελατήρια χαμηλώματος 

2)ανάρτηση ολοκληρωμένη ρυθμιζόμενη.

 

Στην πρωτη περίπτωση "φλερτάρω"με eibach μονο εμπρός . ξέρω όμως υποσυνηδειτα  ότι -αν και φθηνή λύση-δεν είναι ότι σωστότερο λόγο των μαμα αμορτισέρ που σε λιγο... 

Επίσης στη περίπτωση που δεν μου κάτσει εκεί που θέλω (είμαι και ψείρας),δεν μπορείς να κανεις τίποτα.

 

Στη δεύτερη περίπτωση "φλερτάρω" με bilstein  pss10 ,οπου είναι ρυθμιζόμενη πλήρως.

H επιλογή της μάρκας είναι λόγο εμπειρίας από το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ,οπου είναι "αθάνατα",αλλα και επισκευάσιμα.(κοινός είναι μια επένδυση για το αμάξι και όχι αναλώσιμο...)

 

Εμπειρία από coilovers και ρυθμιζόμενη ανάρτηση δεν είχα ποτε.Ομως διαισθητικά βλεπωντας το στενο ελατήριο μου κάνει πως δεν είναι για άνεση αλλα για πιστα...(μπορεί να κάνω και λάθος)

 

Τι θέλω/δεν θέλω.

 

Θέλω άνεση  ,λίγο πιο χαμηλο εμπρός ,καλυτερο κράτημα.

Δεν θέλω να γινει ποδήλατο,δεν θέλω να  βάλω το αμάξι στη πιστα...

 

Υπάρχει κάποιος ,που να έχει εμπειρία να με διαφωτίσει?

 

1)Κάνει για εμενα μια ρυθμιζόμενη.

2)Μια ρυθμιζόμενη αν τη βάλεις στο μαλακό,και την ψηλώσεις ,μπορει να γινει σαν την μαμα?(σε περίπτωση που μετανιώσεις κάποτε και σοβαρευτείς)

 

Ακούω γνώμες ,αποψεις,εμπειριες.

 

Ευχαριστώ.

 

 

 

 

 

Eχει συζητηθει το θεμα αυτο αρκετες φορες.

 

Οι ρυθμιζομενες τυπου kw, st, ap, eibach κτλ, στα πιο "φθηνα" τους μοντελα τα ελατηρια ειναι στενα μονο στη βαση τους και ειναι φαρδια κανονικα στο πανω μερος. Αυτες οι αναρτησεις προοριζονται για fast road καταστασεις και για δρομο θα ελεγα ειναι μια χαρα, λιγο πιο σφιχτες απο τις μαμα, χωρις να κουραζουν και να ειναι ξερες. Στα πιο "ακριβα" τους μοντελα που ειναι φουλ στενα τα ελατηρια και παραλληλα εχουν ρυθμισεις τα αμορτισερ bound/rebound, τις προοριζουν για πιστες και trackdays... Για δρομο και ειδικα για Ελληνικο, απλα ΔΕΝ...

 

Προσωπικα φοραω ap ρυθμιζομενες σε s3 8p εδω και 3 χρονια και ειμαι υπερευχαριστημενος! Ευκολα θα τις ξαναεβαζα.

 

Nα πας σε λυση π.χ. αμορτισερ koni κιτρινα με eibach να σου πω δεν αξιζει, γιατι στα ιδια περιπου λ7 πας σε st ή ap και φερνεις το υψος εκει που θες... οποτε απο εμενα πηγαινε σε ρυθμιζομενες απευθειας, ap ή st αναλογως τις τιμες φυσικα! Οσο ψηλωνεις τοσο πιο μαλακο γινεται και οσο χαμηλωνεις τοσο πιο σκληρο. Το s3 το μονο που θελει ειναι να πεσει λιγο η μουρη 2-3 ποντους, πισω ειναι κομπλε.

 

Για pss ειμαι επιφυλακτικος και γενικα για bilstein... Σε καροτσες τυπου e46/e90 ή a4 b7/b8 κτλ καθονται καλα, ενω σε ενα scirocco που εχω μπει με bilstein κιτρινα & eibach ελατηρια ηταν χαλια, δεν ειχε καθολου αποσβεση!

 

Μακρια ακομη απο φτηνες αναρτησεις τυπου fk, ta technix, jom, blueline κτλ, ειναι για τα σκουπιδια στην κυριολεξια.

 

Σημαντικο επισης αν κανεις την αλλαγη, να αλλαξεις top mounts μπρος-πισω με καινουργια.

 

 

 

 

Edited by csaris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατατοπιστηκοτατος!!!

Έπομενος η διαίσθηση μου δεν με γέλασε!Οποτε κοιτάω ρυθμιζόμενη με φαρδύ κ στενο μονο στα ακρα...

 

Σχετικά με  "Οσο ψηλωνεις τοσο πιο μαλακο γινεται και οσο χαμηλωνεις τοσο πιο σκληρο".

Το γνωρίζω ,καθως φυσικο αφου όσο χαμηλώνεις προφορτιζετε το ελατήριο.

 

Καπου είχε πάρει το ματι μου ρυθμιζόμενες που ρύθμιζες προφορτιση για σκληρότητα  ,και για χαμήλωμα/ψηλωμα  όλο το "συγκροτημα" αυτό βίδωνε στο γόνατο ,και έτσι ήταν ανεξάρτητο το ένα με το άλλο!

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, aggelos1986 said:

Καπου είχε πάρει το ματι μου ρυθμιζόμενες που ρύθμιζες προφορτιση για σκληρότητα  ,και για χαμήλωμα/ψηλωμα  όλο το "συγκροτημα" αυτό βίδωνε στο γόνατο ,και έτσι ήταν ανεξάρτητο το ένα με το άλλο!

 

Ναι στη bc racing τη ρυθμιζομενη γινεται αυτο απο οσο ξερω, ξεχασα να την αναφερω.

 

Ρυθμιζεις στο γονατο το υψος ανεξαρτητα απο την προφορτιση.

 

Εχω ακουσει καλα λογια για τη bc παρολο που ειναι Κινεζικη. 

 

Ιδιαν αποψη δεν εχω ομως να σου πω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άγγελε μετά από πολύ, πάρα πολύ ψάξιμο εγώ κατέληξα στο ΧΑ της ST.

 

Είναι ρυθμιζόμενο καθ'ύψος και σε σκληρότητα.

Είναι ουσιαστικά ένα "μεταμφιεσμένο" KW V2, απλά λόγω διαφοράς υλικού κατασκευής (KW - Inox, ST - Galvanized) έχουν σημαντική διαφορά στην τιμή. 

 

Οσον αφορά τα Bilstein, ο ίδιος ο αντιπρόσωπος της Bilstein στην Κύπρο μου είπε να αποφύγω τα PSS10 λόγω του ότι τείνουν να κάνουν το αμάξι σκληρό ακόμα και στα πιό "μαλακά" τους settings. Υπάρχει φυσικά και η comfort line της Bilstein αλλά πρέπει να δεις κατά πόσο τα βγάζουν για το αμάξι σου.

 

Να τονίσω οτι η πρώτη μου επιλογή ηταν τα Β8 της Bilstein αλλά λόγω καθυστερήσεων στην παράδοση (από Νοέμβριο τα πλήρωσα και περίμενα) ακύρωσα την παραγγελία και πήγα σε ST και ρυθμιζόμενα Coilover (τελικά νίκησε το διαβολάκι 😅😅 ).

 

Προτού αποφασισω για τα ΧΑ της ST, ζαχάρωνα το "Street Comfort" της "μαμάς" εταιρείας της ST, της ΚW. Το κόστος του όμως με έκανε να μην το πάρω (€1400 το Street comfort και στα €950 το ΧΑ). 

 

Αυτά

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά σήμερα επισκευτικα ένα κατασταστημα το οποιο δηλώνοντας του τι θέλω,με προσανατόλισε στο ρυθμιζόμενο κιτ της HR.

Είναι αυτό εδώ:

https://www.carnoisseur.com/products/details/hr-monotube-coilover-kit-to-fit-audi-s3-29431-1

 

Ουσιαστικά όπως με πληροφορισε (και τον εμπιστεύομαι),προκειτε για γερμανικη εταιρία κ ποιότητα...Τα αμορτισέρ είναι ουσιαστικά bilstein (χοντρομπουκαλο δηλαδή-γυρισμένο ανάποδα  upside down,-μ'αρεσει αυτό...),με τις προδιαγραφές όμως κατά παραγγελια της HR ,οπου είναι πιο "εντατικό"και ανθρωπινο ,σε σύγκριση (που και αυτός μου παραδέχτηκε)με της PSS που είναι σκληρο.

 

Ρυθμιζόμενα πιατέλα ,με ελατήρια (όπως και φαινοντε και στη φωτό)φαρδιά με στενο στο τέλος.(χαμήλωμα από 30-70mm).

 

To μονο αρνητικό ΚΑΤ εμε (και υπέρ ΚΑΤ εκείνον) ότι τα αμορτισέρ δεν είναι ρυθμιζόμενα.

Όμως όπως εξήγησε (δεν με πολυεπεισε η αλήθεια).Οτι τα ρυθμιζόμενα τείνουν προς κατάργηση διότι είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις ένα τέλειο "συμμετρικό"ρυθμισμα,ακομη και αν τα ρυθμίστηκα έχουν αριθμούς και σκάλες κτλ.

 

Εσάς ποια η άποψη σας.

Έχει δοκιμάσει κανεις σας αυτή την ανάρτηση ή έχετε ακούσει?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, aggelos1986 said:

Παιδιά σήμερα επισκευτικα ένα κατασταστημα το οποιο δηλώνοντας του τι θέλω,με προσανατόλισε στο ρυθμιζόμενο κιτ της HR.

Είναι αυτό εδώ:

https://www.carnoisseur.com/products/details/hr-monotube-coilover-kit-to-fit-audi-s3-29431-1

 

Ουσιαστικά όπως με πληροφορισε (και τον εμπιστεύομαι),προκειτε για γερμανικη εταιρία κ ποιότητα...Τα αμορτισέρ είναι ουσιαστικά bilstein (χοντρομπουκαλο δηλαδή-γυρισμένο ανάποδα  upside down,-μ'αρεσει αυτό...),με τις προδιαγραφές όμως κατά παραγγελια της HR ,οπου είναι πιο "εντατικό"και ανθρωπινο ,σε σύγκριση (που και αυτός μου παραδέχτηκε)με της PSS που είναι σκληρο.

 

Ρυθμιζόμενα πιατέλα ,με ελατήρια (όπως και φαινοντε και στη φωτό)φαρδιά με στενο στο τέλος.(χαμήλωμα από 30-70mm).

 

To μονο αρνητικό ΚΑΤ εμε (και υπέρ ΚΑΤ εκείνον) ότι τα αμορτισέρ δεν είναι ρυθμιζόμενα.

Όμως όπως εξήγησε (δεν με πολυεπεισε η αλήθεια).Οτι τα ρυθμιζόμενα τείνουν προς κατάργηση διότι είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις ένα τέλειο "συμμετρικό"ρυθμισμα,ακομη και αν τα ρυθμίστηκα έχουν αριθμούς και σκάλες κτλ.

 

Εσάς ποια η άποψη σας.

Έχει δοκιμάσει κανεις σας αυτή την ανάρτηση ή έχετε ακούσει?

 

 

 

 

Αυτο εξ'όσον καταλαβαίνω είναι fixed damping. 
Άρα αν είναι σκληρό δεν μπορείς να κάνεις κάτι.

Γιατί δεν βλέπεις λίγο κάποια κιτ όπως πχ το ST X (προτείνω αυτό διότι πρόσφατα το είχα ψάξει) που διατηρεί πολύ καλά ποσοστά άνεσης και είναι ρυθμιζόμενο; Το κόστος είναι πολύ decent. ΠΧ εγώ θα έδινα €750 για τα Β8 ενώ το ST X ή ακόμα και το B14 της Bilstein είναι σχεδόν στα ίδια χρήματα!
 

Όσο για την Η&R είναι πολύ γνωστή εταιρεία στον χώρο με αξιόπιστα προοιόντα (εγώ τους ήξερα κατά κύριο λόγο για τα ελατήρια τους, sway bars etc).

Το συγκεκριμένο κιτ το έβρισκα μπροστά μου όταν έψαχνα για εμένα αλλά ποτέ δεν του έδωσα σημασία λόγω του ότι δεν έχει adjustable damping. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, aggelos1986 said:

Παιδιά σήμερα επισκευτικα ένα κατασταστημα το οποιο δηλώνοντας του τι θέλω,με προσανατόλισε στο ρυθμιζόμενο κιτ της HR.

Είναι αυτό εδώ:

https://www.carnoisseur.com/products/details/hr-monotube-coilover-kit-to-fit-audi-s3-29431-1

 

Ουσιαστικά όπως με πληροφορισε (και τον εμπιστεύομαι),προκειτε για γερμανικη εταιρία κ ποιότητα...Τα αμορτισέρ είναι ουσιαστικά bilstein (χοντρομπουκαλο δηλαδή-γυρισμένο ανάποδα  upside down,-μ'αρεσει αυτό...),με τις προδιαγραφές όμως κατά παραγγελια της HR ,οπου είναι πιο "εντατικό"και ανθρωπινο ,σε σύγκριση (που και αυτός μου παραδέχτηκε)με της PSS που είναι σκληρο.

 

Ρυθμιζόμενα πιατέλα ,με ελατήρια (όπως και φαινοντε και στη φωτό)φαρδιά με στενο στο τέλος.(χαμήλωμα από 30-70mm).

 

To μονο αρνητικό ΚΑΤ εμε (και υπέρ ΚΑΤ εκείνον) ότι τα αμορτισέρ δεν είναι ρυθμιζόμενα.

Όμως όπως εξήγησε (δεν με πολυεπεισε η αλήθεια).Οτι τα ρυθμιζόμενα τείνουν προς κατάργηση διότι είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις ένα τέλειο "συμμετρικό"ρυθμισμα,ακομη και αν τα ρυθμίστηκα έχουν αριθμούς και σκάλες κτλ.

 

Εσάς ποια η άποψη σας.

Έχει δοκιμάσει κανεις σας αυτή την ανάρτηση ή έχετε ακούσει?

 

 

 

δεν ισχύει αυτό.... Για τα υπόλοιπα προσωπικά θα σου πρότεινα να διαλέξεις καλύτερα ανάρτηση που έχει ρύθμιση σε σκληρότητα παρά ρύθμιση σε ύψος (αν πρέπει να διαλέξεις ένα παό τα 2).

Γιατί αν σου πέσει σκληρή, τι θα κάνεις? θα την πετάξεις?

Πες το ύψος το καταπίνεις για 1mm πάνω ή 1mm κάτω. Τη σκληρότητα όμως δεν την παλεύεις ειδικά αν είναι καθημερινή χρήση.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/28/2021 at 12:26 PM, Kavouras said:

δεν ισχύει αυτό.... Για τα υπόλοιπα προσωπικά θα σου πρότεινα να διαλέξεις καλύτερα ανάρτηση που έχει ρύθμιση σε σκληρότητα παρά ρύθμιση σε ύψος (αν πρέπει να διαλέξεις ένα παό τα 2).

Γιατί αν σου πέσει σκληρή, τι θα κάνεις? θα την πετάξεις?

Πες το ύψος το καταπίνεις για 1mm πάνω ή 1mm κάτω. Τη σκληρότητα όμως δεν την παλεύεις ειδικά αν είναι καθημερινή χρήση.

Έχεις δικαιο,και εμενα αυτό λέει η λογική μου,ασχετα με το τι προφανώς είχε και ήθελε να μου πουλήσει αυτός.

Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω.
Η bilstein pss10(που πραγματικά εμπιστευομε τους Γερμανούς) στη πιο μαλακή της από ότι όλοι λένε είναι σκληρή.

Hr που είναι κατά παραγγελια bilstein με πιο έμφαση στην άνεση,δεν βλεπω να βγάζει με ρυθμιζόμενο φυσιγγι σε coilover.

Συνάμα θέλω να είναι o κόσμος να χαλάσει, μονου σωληνα... χοντρομπουκαλο ανεστραμενο (bistein /hr),αλλα να είναι και επισκευάσιμο...

 

Η Kw τώρα...  φίλο που έχω που δουλεύει σε αναρτήσεις /ελαστικά μου είπε ότι δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο μονο μάρκετινγκ  ,και ότι του ερχοντε μετά από λίγο με λαδια κλασμένα.

 

 

Edited by aggelos1986

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμπειρικα η πιο μαλακη ρυθμιση της kw v2 ειναι πιο σκληρη απο την kw v1 η οποια δεν εχει καν ρυθμισεις. Επισης οπως ειπαμε, το ελατηριο σε αυτες που εχουν ρυθμισεις ειναι στενο ολο γιατι η αναρτηση προοριζεται για πιστες/trackdays, οχι για fast road και daily driving. 

 

To θεμα επισης ειναι και τι στοκ θα βρεις γιατι απο οτι κοιταω δεν υπαρχει τιποτα!!! Ολα με παραγγελια ειναι και αρκετη αναμονη...

 

Ο καθε εμπορος προσπαθει να προωθησει τα προιοντα που του φερνουν μεγαλυτερο κερδος... Πολυ παλια ολοι οι αμορτισεραδες προωθουσαν μονο τα bilstein τα κιντρινα b6/b8 αναλογως γιατι ο εισαγωγεας τους τα εδινε με -40% εκπτωση και εβγαζαν κερδος σε σχεση με τα π.χ. koni που τους εδινε τριχες (τα koni για εμενα τα κιτρινα, ειναι καλυτερα απο τα αντιστοιχα bilstein).  

 

 

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άσχετος με τα προηγούμενα... πραγματικά μου είναι απορίας άξιο όμως γιατί για τις αναρτήσεις ,ο κάθε  κατασκευαστής ελατήριο,αμορτισερ κτλ  δεν δίνει "datasheet" των χαρακτηριστικών του.Πχ σε  μια συνάρτηση  Δύναμης Χ Διαδρομής,ωστε ο άλλος να βλέπει μια καμπύλη και να έχει μια εικόνα  με τι έχει να κάνει.

 

(Ναι από το θεωρητικό στο πρακτικό με την τοποθέτηση πάνω στο αμάξι με το βαρος κτλ, η απόκλιση μπορεί να είναι γιγάντια,ομως εμάς μας ενδιαφέρει το μετρο....ένα σημείο αναφοράς-άσχετα αν ανταποκρινετε στη πραγματικότητα- ,και το "διαφορικό"μεταξύ το ενός προιοντος με του αλλου...)

 

Πραγματικά απαράδεκτο,να δίνεις ένα σκασμό λεφτά και να πηγαίνεις στο άγνωστο με βαρκα την ελπιδα...

Εδώ ένα μεγάφωνο αγοράζεις (για να μην πω ένα ledακι)και έχεις συνάρτηση έντασης /συχνότητας ,ρευματος /φωτεινοτητας κτλ!!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι σε εμάς θα ήταν χρήσιμα τέτοια στοιχεία, ούτε καν για track day. Μόνο για λόγους εξέλιξης (R&D) που δεν αφορούν τον καταναλωτή. Ουσιαστικά μας ενδιαφέρει μόνο τι είδους ρύθμιση διαθέτει, δηλαδή μόνο σε ύψος ή και σκληρότητα, από σκληρότητα μόνο bound ή και rebound. Από κει και πέρα ξέρεις δυο τρια καλά ονόματα, κοιτάς τις τιμές και πας με feedback. Το δικό μου feedback π.χ. για τις KW V1 που φορούσαμε στο edition και στο 14άρι cupra, θα το έλεγα μέτριο. Στο cupra άρχισαν να χάνουν λάδια και χρειάστηκαν επισκευή και μπροστά και πίσω, το ένα service από τα δύο στην εγγύηση. Στο edition δεν έκαναν κιχ, ακόμα και η αμορτισερομέτρηση πάνω από μία 5ετία φυσιολογική. Βέβαια σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο, αν και πρόκειται για την ίδια ανάρτηση, έχουν διαφορετική ανθεκτικότητα που πρέπει να έπαιξε ρόλο γιατί κατά τα άλλα και τα δύο αμάξια στους ίδιους δρόμους τα οδηγούσαμε και είμαστε το ίδιο προσεκτικοί. Υπάρχει από την άλλη και η αστοχία. Με βάση τα παραπάνω λοιπόν, δεν θα σύστηνα τις V1. Έχω διαβάσει όμως πολύ καλά λόγια για τις V3, όπως και για τις PSS10. Για να επανέλθω λοιπόν, τέτοια λεπτομέρεια σε επίπεδο μετρήσεων δεν νομίζω ότι θα μας ήταν χρήσιμη αλλά με οδηγό το feedback και τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης σε επίπεδο διαθέσιμων επιλογών, μπορείς να κάνεις τη σωστή επιλογή.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

γιατί θέλεις οπωσδήποτε μονου σωλήνα ανάρτηση;εχεις δει τα αρνητικά και τα θετικά κάθε τεχνολογίας και κατελειξες σε μόνου σωλήνα;

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/31/2021 at 12:33 AM, Panagiotis01 said:

γιατί θέλεις οπωσδήποτε μονου σωλήνα ανάρτηση;εχεις δει τα αρνητικά και τα θετικά κάθε τεχνολογίας και κατελειξες σε μόνου σωλήνα;

 

όπως έδειξε και το βίντεο στο ποστ του Άγγελου, το πρόβλημα είναι όταν κάνεις σκληρή χρήση του οχήματος.

Αν σκοπός είναι καθαρά η άνεση άντε με λίγο αίσθηση σπορ, καλύτερα το twin-tube επειδή στις συνεχόμενες λακούβες, το αμάξι δε θα συμπεριφέρεται το ίδιο σκληρά με την αρχή.

Αν όμως "κυνηγάς" το αμάξι, σε ενδιαφέρει η σταθερή απόδοση όσο σκληρά κι αν το "κυνηγάς" στις στροφές (και ευθείες φυσικά).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν το κρύβω ότι μάλλον κλίνω προς  pss10 ...

Αλήθεια (εκτος ότι είναι υποκειμενική για τον καθένα μας )από εμπορους δεν παίρνεις.Καθενας  υποστηρίζει και προτείνει ότι συνεργασία έχει...και ότι έχει συμφέρον.

 

Θα το ρισκάρω και ότι γινει.

Στη τελική και καλα να μη μου κάτσει,θα έχω τη δυνατότητα μέσω του bilstein servise (καθώς είναι λυόμενες κατασκευές και όχι φιξ...)να τα φέρω στα μετρα μου με "revalving" 

και παίζοντας   με έμβολα γραμμικά /προοδευτικα κτλ.

Σε κάθε άλλη περίπτωση απλα το παντρευεσε.

Εξαλλου ρυθμιζόμενο θα είναι ..τοσο πια!

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Kavouras said:

όπως έδειξε και το βίντεο στο ποστ του Άγγελου, το πρόβλημα είναι όταν κάνεις σκληρή χρήση του οχήματος.

Αν σκοπός είναι καθαρά η άνεση άντε με λίγο αίσθηση σπορ, καλύτερα το twin-tube επειδή στις συνεχόμενες λακούβες, το αμάξι δε θα συμπεριφέρεται το ίδιο σκληρά με την αρχή.

Αν όμως "κυνηγάς" το αμάξι, σε ενδιαφέρει η σταθερή απόδοση όσο σκληρά κι αν το "κυνηγάς" στις στροφές (και ευθείες φυσικά).

έτσι ακριβώς είναι και για αυτό το λόγο ρώτησα είναι μια δύσκολη απόφαση γενικά και δεν είναι απαραίτητο ότι με monotube θα ειναι σκληροτερο.Απλα καλο ειναι ο φιλος να κοιταξει και σε καποιες αξιοπρεπεις εταιρειες που βγαζουν twin tube συστηματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, aggelos1986 said:

Δεν το κρύβω ότι μάλλον κλίνω προς  pss10 ...

Αλήθεια (εκτος ότι είναι υποκειμενική για τον καθένα μας )από εμπορους δεν παίρνεις.Καθενας  υποστηρίζει και προτείνει ότι συνεργασία έχει...και ότι έχει συμφέρον.

 

Θα το ρισκάρω και ότι γινει.

Στη τελική και καλα να μη μου κάτσει,θα έχω τη δυνατότητα μέσω του bilstein servise (καθώς είναι λυόμενες κατασκευές και όχι φιξ...)να τα φέρω στα μετρα μου με "revalving" 

και παίζοντας   με έμβολα γραμμικά /προοδευτικα κτλ.

Σε κάθε άλλη περίπτωση απλα το παντρευεσε.

Εξαλλου ρυθμιζόμενο θα είναι ..τοσο πια!

 

 

 

 

 

https://www.sachsperformance.com/en/suspension-sachs/coilover-suspension-css-841500000301

https://www.racingline-shop.gr/anartiseis/vwr-tracksport-suspension-kit-mqb-golf-7-a3-s3-8v-leon-3-octavia-3/

https://www.ohlins.com/product/road-track/audi-s3-8v/

τσέκαρε και εδώ σε monotube αν ψαξεις νομιζω υπαρχουν καποια reviews 

ειδικά για την Öhlins ακουγονται πολυ καλα σχολια την εχει βαλει και μελος σε s3 8p

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Panagiotis01 said:

https://www.sachsperformance.com/en/suspension-sachs/coilover-suspension-css-841500000301

https://www.racingline-shop.gr/anartiseis/vwr-tracksport-suspension-kit-mqb-golf-7-a3-s3-8v-leon-3-octavia-3/

https://www.ohlins.com/product/road-track/audi-s3-8v/

τσέκαρε και εδώ σε monotube αν ψαξεις νομιζω υπαρχουν καποια reviews 

ειδικά για την Öhlins ακουγονται πολυ καλα σχολια την εχει βαλει και μελος σε s3 8p

 

Για τις sachs εχω ακουσει πολυ καλα λογια.

 

Οhlins & vwr tracksport δεν κανουν για δρομο, ποσο μαλλον Ελληνικο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν υπάρχει κανεις στο forum που να έχει βάλει αυτή την ανάρτηση pss10!

Κάποιοι λένε ότι στο τερμα μαλακό -γενικά- coilovers-είναι σκληρές και δεν έχουν ιχνοι άνεσης.

Σε ξένα φόρουμ πάλι γραφουν ότι είναι "φανταστική"...**

 

**σε αυτές τι χώρες όμως παρεπημπτοντως μιλάνε για δρόμους... ,οχι κατσικοδρομους όπως στο Eλλαδισταν.
 

Edited by aggelos1986

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, aggelos1986 said:

Δεν υπάρχει κανεις στο forum που να έχει βάλει αυτή την ανάρτηση pss10!

Κάποιοι λένε ότι στο τερμα μαλακό -γενικά- coilovers-είναι σκληρές και δεν έχουν ιχνοι άνεσης.

Σε ξένα φόρουμ πάλι γραφουν ότι είναι "φανταστική"...**

 

**σε αυτές τι χώρες όμως παρεπημπτοντως μιλάνε για δρόμους... ,οχι κατσικοδρομους όπως στο Eλλαδισταν.
 

εγώ την είχα βάλει στο προηγούμενο αμάξι μου και την είχα πάνω για 8 χρόνια.

Η ρύθμιση που είχα ήταν 3 μπροστά και 1 πίσω.

(1=τέρμα μαλακό, 10=τέρμα σκληρό)

 

Προσωπικά για μένα ήταν οριακά σκληρή στο επίπεδο του ανεκτού. 

Καταλαβαίνες απόλυτα τι είχες πληρώσει όταν ανέβαζες λίγο ρυθμό. Στην κίνηση με χαμηλές ταχύτητες (km/h) καταλάβαινες τη σκληρότητα, αλλά ο έλεγχος που σου δίνει όταν ανεβάσεις ρυθμό, είναι εκπληκτικός. Πάντα έχει συμπεριφορά συμπεριφορά. Ακόμα κι αν φορτώσεις το αμάξι, επειδή η ανάρτηση λειτουργεί ομοιόμορφα σε όλο το μήκος της  λειτουργίας της, δεν θα έχεις δυσάρεστες εκπλήξεις.

 

στο topic με το αμάξι μου εδώ:

https://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/15605-a3-sportback-18tfsi-stronic-full-φπε-ιηι-και-εν-τέλει-κ04-064/#comments

στο πρώτο post, έχω κάνει ευρετήριο. Θα δεις 2 σημεία με PSS10.

Διάβασε και τα δύο και ό,τι άλλη απορία έχεις, γράψε εδώ ή στείλε μου μήνυμα ή...... αν θες να μιλήσουμε και τηλεφωνικά για να μην χαθούμε στα "σεντόνια" (έκοψαν και τα πολλά κρύα :P )

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Kavouras said:

εγώ την είχα βάλει στο προηγούμενο αμάξι μου και την είχα πάνω για 8 χρόνια.

Η ρύθμιση που είχα ήταν 3 μπροστά και 1 πίσω.

(1=τέρμα μαλακό, 10=τέρμα σκληρό)

 

Προσωπικά για μένα ήταν οριακά σκληρή στο επίπεδο του ανεκτού. 

Καταλαβαίνες απόλυτα τι είχες πληρώσει όταν ανέβαζες λίγο ρυθμό. Στην κίνηση με χαμηλές ταχύτητες (km/h) καταλάβαινες τη σκληρότητα, αλλά ο έλεγχος που σου δίνει όταν ανεβάσεις ρυθμό, είναι εκπληκτικός. Πάντα έχει συμπεριφορά συμπεριφορά. Ακόμα κι αν φορτώσεις το αμάξι, επειδή η ανάρτηση λειτουργεί ομοιόμορφα σε όλο το μήκος της  λειτουργίας της, δεν θα έχεις δυσάρεστες εκπλήξεις.

 

στο topic με το αμάξι μου εδώ:

https://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/15605-a3-sportback-18tfsi-stronic-full-φπε-ιηι-και-εν-τέλει-κ04-064/#comments

στο πρώτο post, έχω κάνει ευρετήριο. Θα δεις 2 σημεία με PSS10.

Διάβασε και τα δύο και ό,τι άλλη απορία έχεις, γράψε εδώ ή στείλε μου μήνυμα ή...... αν θες να μιλήσουμε και τηλεφωνικά για να μην χαθούμε στα "σεντόνια" (έκοψαν και τα πολλά κρύα :P )

και σαν αίσθηση πως ήταν; από άποψη άνεσης και από άποψη κλήσης αμαξοματος στις στροφές..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Kavouras said:

εγώ την είχα βάλει στο προηγούμενο αμάξι μου και την είχα πάνω για 8 χρόνια.

Η ρύθμιση που είχα ήταν 3 μπροστά και 1 πίσω.

(1=τέρμα μαλακό, 10=τέρμα σκληρό)

 

Προσωπικά για μένα ήταν οριακά σκληρή στο επίπεδο του ανεκτού. 

Καταλαβαίνες απόλυτα τι είχες πληρώσει όταν ανέβαζες λίγο ρυθμό. Στην κίνηση με χαμηλές ταχύτητες (km/h) καταλάβαινες τη σκληρότητα, αλλά ο έλεγχος που σου δίνει όταν ανεβάσεις ρυθμό, είναι εκπληκτικός. Πάντα έχει συμπεριφορά συμπεριφορά. Ακόμα κι αν φορτώσεις το αμάξι, επειδή η ανάρτηση λειτουργεί ομοιόμορφα σε όλο το μήκος της  λειτουργίας της, δεν θα έχεις δυσάρεστες εκπλήξεις.

 

στο topic με το αμάξι μου εδώ:

https://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/15605-a3-sportback-18tfsi-stronic-full-φπε-ιηι-και-εν-τέλει-κ04-064/#comments

στο πρώτο post, έχω κάνει ευρετήριο. Θα δεις 2 σημεία με PSS10.

Διάβασε και τα δύο και ό,τι άλλη απορία έχεις, γράψε εδώ ή στείλε μου μήνυμα ή...... αν θες να μιλήσουμε και τηλεφωνικά για να μην χαθούμε στα "σεντόνια" (έκοψαν και τα πολλά κρύα :P )

Καλα εντάξει...Τα ποστ σου είναι ακριβώς αυτα ακριβώς που ήθελα να διαβάσω.
Πάω βουρ για pss10 μάλλον!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, aggelos1986 said:

Καλα εντάξει...Τα ποστ σου είναι ακριβώς αυτα ακριβώς που ήθελα να διαβάσω.
Πάω βουρ για pss10 μάλλον!

σημείωσε ότι το αμάξι είχε από το εργοστάσιο Sline ανάρτηση, που σημαίνει ότι φορούσε πιο χοντρές αντιστρεπτικές, όπου ουσιαστικά όλη η αίσθηση είναι πιο... σφιχτή ανεξάρτητα από το επίπεδο της άνεσης που προσφέρει το αμορτισέρ-ελατήριο.

 

ό,τι άλλη απορία έχεις, ξέρεις.... :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nα σαι καλα,σε ευχαριστώ!Εννοείτε...

Edited by aggelos1986

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.