T.Panos 0 Posted February 18 Γεια σε ολη την παρεα Χρειαζομαι την βοηθεια σας παρακαλω. Εχω ενα Α3 8P 1.8 TFSI κ03 τουρμπο μαμα χωρις external και θελω να συνδεσω ηλεκτρονικο Boost Controler ( Innovate SCG1 ) Πρωτο ερωτημα ειναι με την Ν75 τι γινεται δεν μπορω να σηκωσω πιεση ουτε να χαμηλωσω κατα πασα πιθανοτητα το εχω συνδεση λαθος το αυτοκινητο δουλευει στο 1 μπαρ παρακαλω αν μπορει καποιος να βοηθησει (φωτο , σχεδιαγραμμα ) Και δευτερων χρειαζομαι και ενδeiξη στροφων , στον καντραν δεν βρηκα λυση ποιος θα ηταν ο καλυτερος τροπος να συνδεσω. Ευχαριστω εκ των πρωτερων Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kavouras 9,936 2 Vehicles Posted February 19 16 hours ago, T.Panos said: Γεια σε ολη την παρεα Χρειαζομαι την βοηθεια σας παρακαλω. Εχω ενα Α3 8P 1.8 TFSI κ03 τουρμπο μαμα χωρις external και θελω να συνδεσω ηλεκτρονικο Boost Controler ( Innovate SCG1 ) Πρωτο ερωτημα ειναι με την Ν75 τι γινεται δεν μπορω να σηκωσω πιεση ουτε να χαμηλωσω κατα πασα πιθανοτητα το εχω συνδεση λαθος το αυτοκινητο δουλευει στο 1 μπαρ παρακαλω αν μπορει καποιος να βοηθησει (φωτο , σχεδιαγραμμα ) Και δευτερων χρειαζομαι και ενδeiξη στροφων , στον καντραν δεν βρηκα λυση ποιος θα ηταν ο καλυτερος τροπος να συνδεσω. Ευχαριστω εκ των πρωτερων ποιό ακριβώς boost controler έχεις? Το ecg1 που γράφεις στο αρχικό θέμα? ΥΓ: γιατί έβαλες boost controler στο εργοστασιακό τούρμπο? (δεν καταλαβαίνω το νόημα) Quote Share this post Link to post Share on other sites
T.Panos 0 Posted February 19 Nαι το innovate To αυτοκινητο ειναι πρωτο σταδιο και θελω να κρατησω στις ψηλες στροφες την πιεση Το προβλημα ειναι οτι ειμαι γερμανια και ειναι δυσκολο να βρω ακρη Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kavouras 9,936 2 Vehicles Posted February 20 On 2/19/2021 at 7:54 PM, T.Panos said: Nαι το innovate To αυτοκινητο ειναι πρωτο σταδιο και θελω να κρατησω στις ψηλες στροφες την πιεση Το προβλημα ειναι οτι ειμαι γερμανια και ειναι δυσκολο να βρω ακρη Μπορείς να το κάνεις και με το χάρτη του εγκεφάλου. Βγάλε μας μια φωτογραφία πως έχεις τώρα συνδέσει τα σωληνάκια της πίεσης-υποπίεσης στην μπαροβαλβίδα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
T.Panos 0 Posted February 20 (edited) Έτσι το έχω συνδεμένο το πρόβλημα είναι ότι δεν θέλω συνέχεια να έχω Φούλ πίεση το πρόγραμμα είναι στο 1.2 μπαρ ρυθμισμένο Για αυτό θέλω να έχω και μια χαμηλή πίεση. Από τότε που το σύνδεσα έχει πέσει η πίεση στο 1 μπαρ. Ευχαριστω Edited February 20 by T.Panos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kavouras 9,936 2 Vehicles Posted February 21 19 hours ago, T.Panos said: Έτσι το έχω συνδεμένο το πρόβλημα είναι ότι δεν θέλω συνέχεια να έχω Φούλ πίεση το πρόγραμμα είναι στο 1.2 μπαρ ρυθμισμένο Για αυτό θέλω να έχω και μια χαμηλή πίεση. Από τότε που το σύνδεσα έχει πέσει η πίεση στο 1 μπαρ. Ευχαριστω πρέπει να καταργήσεις τη Ν75 από το κύκλωμα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
T.Panos 0 Posted February 21 Τα δυο θα πάνε στο boost Controller οπως είναι το 3ο σωληνάκι που πρέπει να συνδεθεί ; και πιστεύω η ν75 παραμένει χωρίς σωληνάκια και η φισα κουμπωμένη πάνω παντως ευχαριστώ για το χρόνο σου Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kavouras 9,936 2 Vehicles Posted February 21 1 hour ago, T.Panos said: Τα δυο θα πάνε στο boost Controller οπως είναι το 3ο σωληνάκι που πρέπει να συνδεθεί ; και πιστεύω η ν75 παραμένει χωρίς σωληνάκια και η φισα κουμπωμένη πάνω παντως ευχαριστώ για το χρόνο σου Δεν κατάλαβες. Βγάζεις τελειώς από πάνω τη Ν75. δεν πάει κανένα σωληνάκι πάνω στη Ν75. Έτσι: Quote Share this post Link to post Share on other sites
T.Panos 0 Posted February 21 (edited) Ναι αυτό το κατάλαβα αλλά από κάτω από τη ν75 έρχεται άλλο ένα σωληνάκι το αφήνω πάνω στην ν75 η το συνδέω κάπου άλλου? και την φισα την αποσυνδέω η την αφήνω πάνω ; Edited February 21 by T.Panos Quote Share this post Link to post Share on other sites