Jump to content

Έντονο κροτάλισμα κινητήρα


Chronisk

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους , εδώ κ κάνα μήνα ακούω ένα έντονο κροτάλισμα στον κινητήρα . Έχω Α3 1.6 TDI με 100.000 χλμ . Έλεγξα ιμάντα είναι σε καλή κατάσταση , έριξα κάνα δυο φορές καθαριστικά πετρελαίου κλπ αλλά καμία διαφορά . Άλλοτε πιο έντονος κ άλλοτε καλύτερα ...αλλά ποτέ όπως ήταν πριν . Άλλαξα λάδια προχτές κ άλλαξε ο ήχος για μια μέρα , έκοψε πολύ ...αλλά την δεύτερη μέρα ξανά τα ίδια . Ο μηχανικός μου είπε να πλύνουμε το φίλτρο def μήπως κ έχει μπουκώσει , αλλά δεν θα έβγαζε άσπρο καπνό ??? Δεν ξέρω τι συμβαίνει ...αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει ή αν του έχει τύχει κάτι παρόμοιο ??? Ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

το δυναμο εχει καστανια και αμα χανει στροφες κροταλιζει

 

ενας μαγκας μηχανικος με ενα στηθοσκοποιο  η κατσαβιδη,  θα καταλαβει την προελευση του ηχου

Link to comment
Share on other sites

On 2/27/2021 at 10:20 PM, Chronisk said:

Καλησπέρα σε όλους , εδώ κ κάνα μήνα ακούω ένα έντονο κροτάλισμα στον κινητήρα . Έχω Α3 1.6 TDI με 100.000 χλμ . Έλεγξα ιμάντα είναι σε καλή κατάσταση , έριξα κάνα δυο φορές καθαριστικά πετρελαίου κλπ αλλά καμία διαφορά . Άλλοτε πιο έντονος κ άλλοτε καλύτερα ...αλλά ποτέ όπως ήταν πριν . Άλλαξα λάδια προχτές κ άλλαξε ο ήχος για μια μέρα , έκοψε πολύ ...αλλά την δεύτερη μέρα ξανά τα ίδια . Ο μηχανικός μου είπε να πλύνουμε το φίλτρο def μήπως κ έχει μπουκώσει , αλλά δεν θα έβγαζε άσπρο καπνό ??? Δεν ξέρω τι συμβαίνει ...αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει ή αν του έχει τύχει κάτι παρόμοιο ??? Ευχαριστώ 

Τι καύσιμο βάζεις;

απο την αρχή που πήρα το αμάξι εγώ, παρατήρησα ότι με κάποια πετρέλαια ο κινητήρας κροταλιζει σημαντικά περισσότερο από αλλά. συγκεκριμένα με το avio κροταλιζει λιγότερo. Αμέσως μετά (λίγο πιο έντονο κροτάλισμα)  v-power diesel και μετά όσο πιο φτηνό πετρέλαιο τόσο πιο δυνατό το κροτάλισμα. 
 

υγ: το αναφέρω μήπως και είναι αυτό το θέμα σου. 
υγ2: δυστυχώς για να το διαπιστώσω έπρεπε να κάνω αρκετά km καθώς κάθε ντεπόζιτο βγαζει περίπου 800km. Και έπρεπε να κάνω περίπου 2 επαναλήψεις για να είμαι σίγουρος ότι δεν είναι placebo effect (=εγώ πιστεύω ότι συμβαινει αλλά στην πραγματικότητα δε συμβαινει). 

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά απαντώ σε όλους , καύσιμο δεν είναι γιατί δοκίμασα όλες τις εταιρίες . Επίσης χρόνια βάζω σε πρατήριο δίπλα στο σπίτι μου ΕΤΕΚΑ φτηνό κ έχω κάνει 100.000 χλμ χωρίς κανένα κροτάλισμα κλπ . Κανόνισα να αλλάξω ιμάντες δυναμό κ Τούρμπο ( το βιβλίο λέει αλλαγή στα 90.000 χλμ) να δω αν αλλάξει κάτι . Η επόμενη κίνηση είναι να αλλάξω ιμάντα εκκεντροφόρου αν κ στο βιβλίο λέει για αλλαγή στα 220.000 χλμ κ κατά τον οπτικό έλεγχο δεν φαίνονταν ταλαιπωρημένος . Η αλήθεια είναι ότι ο ήχος μετά την αλλαγή λαδιών έχει ελαττωθεί κατά το ήμισυ ίσως κ παραπάνω , αλλά δεν έχει εξαληφθεί. Θα κάνω την αλλαγή κ θα επανέλθω. Ευχαριστώ για την βοήθεια σας 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εμένα μου κάνει κροταλησμα όταν το αμάξι είναι κρύο μόλις ξεκινήσει και αφήσω τον συμπλέκτη για 2 δευτερόλεπτα σε 2.0 tdi και αυτό που και που 1/2 φορές στο 3μηνο επίσης μέχρι να ζεσταθεί ακούγεται και ο ημαντας ελάχιστα. Επίσης ημαντα χρονισμού αλλάζεις στα 210κ χιλιόμετρα ή για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο λίγο ποιο νωρίς το dpf επίσης ελένχο στα 210κ

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου τι εννοεις ιμαντες δυναμο και τουρμπο??? Ιμαντες δυναμο οκ, τουρμπο???

εχει ιμαντα το τουρμπο? μηπως εννοεις χρονισμου? ιδιο κινητηρα εχω

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κι από μένα..Έχεις παρατηρήσει αν το κροτάλισμα είναι ανάλογο των στροφών;Το φίλτρο dpf που σου είπε ο μηχανικός σίγουρα μπορεί να παίζει ρόλο γιατί τα πετρέλαια στην Ελλάδα είναι απαράδεκτα ποιοτικά!

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδιά , επανέρχομαι για το πρόβλημα στο οποίο τελικά βρήκα την λύση ...

Λογω ενός έντονου κροταλίσματος στο ρελαντί κ αφού έλεγξα τα πάντα ( ποιότητα καυσίμου , δυναμό , update , αλλαγή λαδιών ,φίλτρο DPF,  κλπ) αναγκάστηκα να ελέγξω ιμάντες εκκεντροφόρου κ ιμάντα Τούρμπο . Ο πρώτος όπως λέει το βιβλίο αλλάζει στα 210.000 χλμ κ ο δεύτερος στα 90.000 χλμ ...τελικά ο δεύτερος ήταν σε τέλεια κατάσταση κ ο πρώτος ήταν φθαρμένος με σκασίματα ...κ όλα αυτά επαναλαμβάνω στα 101.800 χλμ . Άρα η αλλαγή ήταν δεδομένη ...κάτι που δεν άλλαξε τον ήχο !!!! Εκεί συνειδητοποιήσαμε με τον μηχανικό ότι το πρόβλημα προερχόταν από την αντλία νερού . Η οποία είναι ηλεκτρικά ελεγχόμενη κ παρόλα αυτά δεν είχε βγάλει βλάβη στο κομπιούτερ . Το κόστος της αντλίας είναι υψηλό ...κοντά στα 190€ aftermarket !!! Όποτε μαζί με σετ ιμάντων χρονισμού , ρουλεμαν κ έναν ιμάντα μπροστά μου έφτασε η επισκευή στα 350€ φιλικά . Πιστεύω ότι λόγω ότι είδα από κοντά την εργασία , έχει πολύ βαβούρα , ώρες πολλές για να βγουν αισθητήρες πάνω από το καπάκι ιμάντα εκκεντροφόρου κλπ κ το κόστος αν το κάνετε στην αντιπροσωπία θα είναι εξωφρενικό !!!! Η αντλία αφότου την βγάλαμε όταν την γύριζες , είχε θόρυβο σαν να έχει φάει τα καρβουνάκια της κ γύριζε τρελή !!! Ενώ η καινούργια ήταν σφιχτή κ αθόρυβη .
Το σημαντικό φίλοι μου είναι ότι οι ιμάντες αν κρίνω από τον δικό μου χωρίς ιδιαίτερη καταπόνηση κ χιλιόμετρα μόνο σε ταξίδια ...είχε φθορές που αποκλείεται να άντεχε έως τα 210.000 χλμ που λέει το bookservice !!!!  Ευτυχώς ο ήχος εξαφανίστηκε κ γλίτωσα από ζημιά μεγάλη αν άφηνα τον ιμάντα μέχρι εκεί που έλεγε το βιβλίο σέρβις ..

Για να βοηθήσω από οτι ρώτησα τον τεχνικό το αμάξι έχει Τέσσερις  ιμάντες ..έναν του δυναμό , έναν χρονισμού εκκεντροφόρου , έναν εξωτερικό που κινεί αλλά μέρη κ έναν πίσω στον στροβυλοσυμπιεστή - Τούρμπο . Και ένα λουρί για το βεντιλατέρ... 

Το αμάξι ακούγεται τέλεια πλέον κ ηρέμησα .

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση τυχαίνει να έχω 2.0 tdi που δεν έχει μεγάλη διαφορά με το 1.6. Που βρίσκονται οι 2 ημαντες; εγώ ξέρω ότι έχει 1 ημαντα που γυρνάει μαζί με την αντλία νερού και συμφέρει να αλαξεις και τα 2 ημαντα και αντλία . Το πρόβλημα σου εσένα ήταν στην αντλία νερού που έχει βγει πρόβλημα σε αυτή την πλατφόρμα έχω ακούσει πολλά προβλήματα σε άλλα φορούμ ξενα φόρουμ.

Ορίστε και ένα βίντεο σε 1.6 tdi είναι όμως στα γερμανικά και το πρόβλημα είναι στο 25 λεπτό που το ρουλεμάν της αντλίας νερού φεύγει προς τα έξω και δεν λειτουργεί σωστά γιαυτό ο θόρυβος

 

 https://youtu.be/5TT-uJBFZxA

 

 

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Καλησπέρα παίδες , με αφορμή τα έντονα κροταλίσματα που αναφέρατε , επειδή και εγώ ως κάτοχος τραχύ κινητήρα 1.6 tdi ( to 2.0 lt όχι τόσο) διαπίστωσα μεγάλη διαφορά στα κροταλίσματα , αλλά και χαζοτρέμουλα στη κρύα εκκίνηση , μεταξύ απλού και ενισχυμένου πετρελαίου ( Vpower-Crystal elin) αλλά και με τη χρήση καθαρτικού που μου έβαλαν.

Θέλω να ρωτήσω λοιπόν ( κυρίως κατόχους 1.6tdi ) χρησιμοποιείται εσείς πρόσθετα-καθαρτικά ? ( π.χ της Liqui Moly / Wurth κ.α.) και αν ναι με τι συχνότητα ? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.