Jump to content

συντήρηση 1.6tdi - βιβλίο service


Kavouras

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους,

έχω την εξής απορία: τώρα που πήρα το 8V, παρατήρησα ότι το βιβλίο service είναι πλέον...."ηλεκτρικό", δηλαδή γράφεται στο κλειδί και στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της audi. Δεν υπάρχει δηλαδή "φυσικό" βιβλίο service.

 

Ο προβληματισμός μου είναι διπλός:

α) πως αποδεικνύεις κατά την πώληση τι τελικά έχεις κάνει από συντήρηση στο αμάξι? προφανώς το να κρατάς τα τιμολόγια-αποδείξεις μαζί σου είναι επιεικώς αστείο (πιστεύω).

β) έστω ότι ξεπερνάμε το "α" γιατί ζητάς εκτύπωση από μία αντιπροσωπεία το τι έχει γραφτεί και σου βάζουν και σφραγίδα οπότε "πείθεις" (ή και χωρίς "") τον αγοραστή για τη γνησιότητα των όσων γράφονται σε μια σελίδα Α4. Άρα για να γράψεις στο κλειδί τα service, σημαίνει αναγκαστικά συντήρηση στην αντιπροσωπεία ή σε όποιο συνεργείο έχει πληρώσει το νέο VAS (odis νομίζω το λένε τώρα)?

 

edit: προσωπικά ήμουν ευχαριστημένος με το συνεργείο που το πήγαινα το 8Ρ και θα ήθελα να συνεχίσω να το πηγαίνω, αλλά το να κρατάω αποδείξεις-τιμολόγια αντί για βιβλίο service, απλά δεν το δέχομαι. (γιατί δεν έχει αγοράσει το νέο VAS/odis που γράφει στο κλειδί -και στην πλατφόρμα της audi-).

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Με το Β απαντάς το Α ερώτημα σου αν κατάλαβα σωστά. Το θέμα σου είναι ότι εκεί που πας το αμάξι σου για service δεν έχουν το Elsawin για να σου περάσουν το digital service σου δεν ξερω τι άλλο να σου προτείνω από το να πας σε εξουσιοδοτιμενο cosmocar service.
Από δική μου εμπειρία κατέβηκα πέρσι το καλοκαίρι Ελλάδα και έκανα service έχω το 2.0 tdi του 2015 από το 2016 και μετά τα κάνανε digital service book Και ο τύπος με τον αριθμό πλαίσιου μου είδε ότι στις 70κ χλμ είχε αλλάξει το αμάξι μου πχ μπαταρία και Πόλλα αλλά που στην audi στην Γερμανία δεν μου τα λέγανε λόγο ότι είναι προστασία δεδομένων ...Μου φάνηκε αδικία το να μην ήξερα τι πρόβληματα είχε από τον πρώτο κάτοχο το αμάξι μου και τα πείρα σε usb να τα έχω.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω αυτή την απορία γιατί ουσιαστικά το 2021 θα κάνει service το αμαξι στην κατοχή μου (ο προηγούμενος το πήγαινε αντιπροσωπεία μόνο - όπως κάνει με όλα τα αμάξια του που έχει σε stock μορφή), οπότε ήθελα να ρωτήσω εδώ όπου είμαι σίγουρος ότι κι άλλοι πριν από μένα έχουν αντιμετωπίσει τον αντίστοιχο προβληματισμό.

 

Αν κάποιος βρήκε άκρη με το συγκεκριμένο θέμα, γιατί προσωπικά δεν διατίθεμαι να έχω ένα αμάξι χωρίς βιβλίο σέρβις, μειώνοντας την αξία του οχήματος χωρίς λόγο (για μένα δηλαδή χωρίς λόγο αφού πληρώνω και κάνω τα πράγματα στην ώρα τους ή και νωρίτερα αν θεωρώ ότι καλύτερα να πληρώσω τώρα παρά να το αφήσω μέχρι να μείνει).

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ απλά τα θέματα λόγο πολιτικής το κάνανε έτσι ειδικά όταν έχεις ακόμη εγγύηση. Ολα για το χρήμα για να αναγκάσουν και τα ανεξάρτητα συνεργεία να πάρουν το πρόγραμμα .
Εμενα εδώ μου ζήτησε η audi 1133 ευρώ για ημαντα χρονισμού και Ελλάδα 473
Ξερω θα μου πεις οι εργατο ώρες αλλά ρε π@υστη μου ένα Α3 έχω όχι κανένα A6-A7

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 3/3/2021 at 12:00 PM, Kavouras said:

Καλημέρα σε όλους,

έχω την εξής απορία: τώρα που πήρα το 8V, παρατήρησα ότι το βιβλίο service είναι πλέον...."ηλεκτρικό", δηλαδή γράφεται στο κλειδί και στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της audi. Δεν υπάρχει δηλαδή "φυσικό" βιβλίο service.

 

Ο προβληματισμός μου είναι διπλός:

α) πως αποδεικνύεις κατά την πώληση τι τελικά έχεις κάνει από συντήρηση στο αμάξι? προφανώς το να κρατάς τα τιμολόγια-αποδείξεις μαζί σου είναι επιεικώς αστείο (πιστεύω).

β) έστω ότι ξεπερνάμε το "α" γιατί ζητάς εκτύπωση από μία αντιπροσωπεία το τι έχει γραφτεί και σου βάζουν και σφραγίδα οπότε "πείθεις" (ή και χωρίς "") τον αγοραστή για τη γνησιότητα των όσων γράφονται σε μια σελίδα Α4. Άρα για να γράψεις στο κλειδί τα service, σημαίνει αναγκαστικά συντήρηση στην αντιπροσωπεία ή σε όποιο συνεργείο έχει πληρώσει το νέο VAS (odis νομίζω το λένε τώρα)?

 

edit: προσωπικά ήμουν ευχαριστημένος με το συνεργείο που το πήγαινα το 8Ρ και θα ήθελα να συνεχίσω να το πηγαίνω, αλλά το να κρατάω αποδείξεις-τιμολόγια αντί για βιβλίο service, απλά δεν το δέχομαι. (γιατί δεν έχει αγοράσει το νέο VAS/odis που γράφει στο κλειδί -και στην πλατφόρμα της audi-).

 

Αρκετα πλεον "εξωτερικα" συνεργεια εχουν τυπωμενα δικα τους βιβλια σερβις και γραφεις μεσα ολες τις εργασιες που κανεις. Προσωπικα εχω δυο τετοια απο αντιστοιχα συνεργεια οταν πηγαινω, συν το γνησιο που το κραταω αλλα δεν το συμπληρωνω. 

 

Νομιζω οτι σε περιπτωση μεταπωλησης δεν χρειζεται να γινει ντεντεκτιβ ο αγοραστης για να καταλαβει τι εχει γινει και τι οχι... Το αυτοκινητο θα δει σε τι κατασταση ειναι, το βιβλιο σερβις (που αναφερω πιο πανω) και το ποιον του πωλητη αρκουν.

 

Εμενα προσωπικα, αν ηθελα να αγορασω ενα a3 8v δεν θα με ενδιεφερε το "ηλεκτρονικο" βιβλιο σερβις ή το αυτοκινητο να συντηρειται αποκλειστικα στην αντ/πεια.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα, πηγαινα το αμαξια αντιπροσωπεια, οσο ειχε εγγυηση. Από περσυ, τους ζητησα ολο το ηλεκτρονικο αρχειο εκτυπωμενο, και πλεον σε εξειδικευμενο VW με βιβλιαρακι που μου εδωσαν οι ιδιοι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.