Jump to content

Τι να προσεξω στην επιλογη μου


Recommended Posts

καλησπερα! ειμαι μεταξυ Α3 και Α4. Θα παω σε μεταχειρισμενο. Τι να προσεξω κατα την επισκεψη μου σε καποιον εμπορο ή ιδιωτη. Πονανε καπου ας πουμε τα Α3 και τα Α4;  ποιο πολυ μου αρεσει το Α3 να πω την αληθεια. Για ελεγχο πχ να το παω το αυτοκινητο σε αντιπροσωπεια της audi που επισκεπτεται ο ηδη ιδιοκτητης του αυτοκινητου ή σε καποια αλλη;  ευχαριστω πολυ παιδια εκ των προτερων διοτι η βοηθεια σας λογω εμπειριας ειναι σημαντικη.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Xristos K. said:

καλησπερα! ειμαι μεταξυ Α3 και Α4. Θα παω σε μεταχειρισμενο. Τι να προσεξω κατα την επισκεψη μου σε καποιον εμπορο ή ιδιωτη. Πονανε καπου ας πουμε τα Α3 και τα Α4;  ποιο πολυ μου αρεσει το Α3 να πω την αληθεια. Για ελεγχο πχ να το παω το αυτοκινητο σε αντιπροσωπεια της audi που επισκεπτεται ο ηδη ιδιοκτητης του αυτοκινητου ή σε καποια αλλη;  ευχαριστω πολυ παιδια εκ των προτερων διοτι η βοηθεια σας λογω εμπειριας ειναι σημαντικη.

καλησπέρα.

Ποιό μοντέλο Α3 και ποιό Α4? Κάθε ένα τα "αδύνατα" και "δυνατά" του σημεία.

Προσωπική μου γνώμη, οι έμποροι πάντα πουλάνε ακριβότερα από αυτό που αξίζει το αμάξι (δηλαδή από ό,τι μπορεί να το βρεις σε έναν ιδιώτη).

Από την άλλη αγοράζοντας πχ από την karenta στα μεταχειρισμένα, η πιθανότητα να σου τύχει κάτι και να μην σε καλύψουν (αν στη συμφωνία ήταν κάποια εγγύηση)...είναι πολύ μικρή.

 

Η δική μου γνώμη γενικά πάντα είναι να πάρεις ένα αμάξι που να έχει αλλάξει όσο το δυνατόν λιγότερα χέρια κυριώς γιατί αν πχ ο κάθε χρήστης κράταγε το αμάξι λίγο διάστημα, ό,τι φαινόταν οτι θα χαλάσε, το άφηνε για τον επόμενο ιδιοκτήτη ή το μπάλωνε για να μην φαίνεται (για να "σκάσει" η επισκευή στα χέρια του επόμενου), οπότε με μεγάλη πιθανότητα να πάρεις αμάξι που να χρειάζεται μάζεμα (=επιπλέον χρήματα).

 

Ένα καλό πρώτο σημάδι, κατά τη γνώμη μου, είναι τα λάστιχα πόσο φρέσκα είναι.Πολύ φρέσκα = τα άλλαξε για ν αμην φαινεί ότι το είχε παρατήσει το αμάξι. Πολύ παλιά = το αμάξι το είχε παρατήσει πρακτικά και άλλαζε μόνο ό,τι χάλαγε.

Αντίστοιχα και το εσωτερικό. Αποκλείεται κάποιος που σέβεται το μηχάνημα που του κάνει τη δουλειά του (μετακίνηση ας πούμε) να έχει παρατήσει το εσωτερικό ή να έχει χτυπήματα ή πολλές φθορές. (χωρίς να σημαίνει βέβαια ότι επειδή δεν έχει φθορές στο εσωτερικό, άρα το προσέχει)

 

Τέλος, όταν καταλήξεις σε 1-2 μοντέλα/αμάξια, σχολαστικό έλεγχο σε αντιπροσωπεία ή/και κάποιο φανοποιό και μηχανικό της εμπιστοσύνης σου ώστε να σε προειδοποιήσουν για ό,τι τους φανεί ύποπτο ή όπου φαίνεται ότι το αμάξι θα ζητήσει άμεσα χρήματα (πχ τακάκια, λαστιχένιοι σύνδεσμοι πολύ ταλαιπωρημένοι και έτοιμοι να κοπούν ή ότι κάπου έχει βαφτεί το αμάξι που είναι ύποπτο για παραμόρφωση στο σασί - δεν είναι απλά μία πόρτα βαμμένη αλλά πχ έχει βαμμένες κολώνες και ουρανό)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα!!!  του 2005-2007 χρονολογικα κοιταζω για την ωρα και Α3 και Α4. Εχω ριξει μια ματια και βλεπω τα πιο πολλα εξ αυτων με πανω απο 200χιλιαδες χιλιομετρα. να με φοβιζουν αυτα ή εχει να κανει καθαρα το θεμα συντηρησης εδω; σιγουρα θα γινει ελεγχος απο μηχανικο και φανοποιο.

 

το 3 πορτο το Α3 ειναι πολυ στενο πισω για καρεκλακι παιδικο εαν θελω να βαλω ή να μην το κοιταξω καν ;

Link to comment
Share on other sites

On 4/16/2021 at 10:58 PM, Xristos K. said:

καλησπερα!!!  του 2005-2007 χρονολογικα κοιταζω για την ωρα και Α3 και Α4. Εχω ριξει μια ματια και βλεπω τα πιο πολλα εξ αυτων με πανω απο 200χιλιαδες χιλιομετρα. να με φοβιζουν αυτα ή εχει να κανει καθαρα το θεμα συντηρησης εδω; σιγουρα θα γινει ελεγχος απο μηχανικο και φανοποιο.

 

το 3 πορτο το Α3 ειναι πολυ στενο πισω για καρεκλακι παιδικο εαν θελω να βαλω ή να μην το κοιταξω καν ;

έχοντας περάσει με 2 παιδιά με παιδικό κάθισμα κτλ, θα σου πρότεινα να αποφύγεις το 3πορτο εκτός κι αν σκοπεύεις να γίνεις κολλητός με κανα ορθοπεδικό οπότε πάω πάσο :D

Επίσης είναι άβολο γιατί πρακτικά χάνεις την ευκολία των πίσω πορτών (ακόμα κι αν ας πούμε το παιδί μπαίνει και δένεται μόνο του).

 

Ειλικρινά προσωπικά ποτέ δεν κατάλαβα την επιλογή 3θ οχήματος (εκτός από το είμαι εργένης και το πόσο σπόρ δείχνει το αμάξι μου μετράει περισσότερο από το πόσο πρακτικό είναι :P )

Αντιλαμβάνομαι βέβαια πως το Α3 ως 5θ βγήκε μεν το 2004 αλλά δεν ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές μέχρι το 2007 που μπήκε ο 1.8tfsi κινητήρας πάνω.

 

Ποιούς κινητήρες κοιτάς? Έχει σημασία κυρίως για τα μηχανικά μέρη, αν και όπως καταλαβαίνεις το πως χρησιμοποιούσε και πως συντηρούσε το αμάξι ο προηγούμενος (ή προηγούμενοι) είναι πολύ σημαντικοτερο από το αν το αμάξι είναι ευπαθές ή όχι.

Πχ ο 1.6mpi (με τα 105 άλογα) είναι σκυλί μαύρο. Για να βγάλει πρόβλημα πρέπει ο προηγούμενος απλά να αποφάσισε να δει πόσο να αντέξει ένα μοτέρ χωρίς να το συντηρεί σωστά.

Ο 1.6fsi (με τα 115 άλογα) έχει μεν καλύτερη απόδοση, αλλά το μοτέρ αυτό είναι φτιαγμένο για να καίει 98στάρα βενζίνη (100στάρα για Ελλαδα, ούτε καν v-power) και είμαι βέβαιος ότι ελάχιστοι έβαζαν αποκλειστικά 100στάρα.Αρκετά απο τα προβλήματα που ίσως διαβάσεις στο internet, οφείλονται κυρίως στην κακή βενζίνη που βάζει ο χρήστης. Δυστυχώς δεν ήταν σαφές ούτε στους αγοραστές (εγώ στην οικογένεια έχουμε ένα golf v 1.6fsi του 2004) και του βάζαμε 100στάρα από άποψη επειδή αυτή βάζαμε-βάζουμε σε όλα τα αμάξια μας. Μετά από τόσα χρόνια και 200.000+km το αμάξι δεν έχει βγάλει τίποτα απολύτως μηχανικά αλλά και ηλεκτρικά (μόνο ένα γρίλο παραθύρου οδηγού κι αυτό γιατί ίσως δικαιολογημένα αφού ο κύριος χρήστης του το ανεβοκατέβαζε κάθε φορά που το έπαιρνε βόλτα).

 

Για το Α3 8Ρ το μόνο που μπορώ να σου πω ως ελαττώματα γενικά είναι ότι κάποια στιγμή (περίπου στη 10ετία οπότε θεωρητικά ό,τι ήταν να βγάλει το έβγαλε και το πλήρωσε ο προηγούμενος) έβγαζαν κλειδαριές. Κολλούσαν ανοιχτές (κλείδωναν με τον τηλεχειρισμό αλλά δεν κλείδωναν όταν πάταγες να κλειδώσουν ενώ οδηγούσες πχ)

Και στα 1800tfsi μοτέρ (που είναι και το πιο δημοφιλές) ήταν μέχρι πριν μια 5ετία πρόβλημα η αντλία νερού (χάλαγε κάθε 50.000km αναλόγως χρήσης του οχήματος - έχανε νερό και έπρεπε να την αλλάξεις).

 

Κάθε κλειδαριά έχει περίπου 150€ (ας πούμε επί 4 αν χαλάσουν όλες -σε κάποια μέλη έτυχε να χαλάσουν όλες, ας πούμε σε μένα μετά από 11 χρόνια, μόνο η πίσω αριστερή κι αυτό τυχαία) και αντλία νερού χάλασε συνολικά 3 φορές (τραγικό!! - κόστος 500€ αν και την πρώτη αλλαγή μου την κάλυψαν στην εγγύηση) μέχρι που βγήκε το τελευταίο revision που έλυνε όλα τα θεματάκια που είχε.

 

Μετά από 200.000km και αρκετές βελτιώσεις στο σασί του Α3 8Ρ (2008 το δικό μου μοντέλο και sportback -στην υπογραφή που μπορείς να βρεις topic με το αμάξι), πολύ προβλήματα είχα. Κι αυτό εν μέρει οφειλόταν στην πολύ τακτική συντήρηση χωρίς να κόβω έξοδα ή να αφήνω κάποιο πρόβλημα μέχρι να γίνει ανυπόφορο.

 

Για το Α4 (Β7 πλατφόρμα αν κοιτάς στην ίδια χρονική περίοδο) θα αφήσω άλλους να πουν που είναι και ιδιοκτήτες, μιας και η γνώμη μου είναι σχηματισμένη έμμεσα (δεν είχα α4 β7 ούτε στην οικογένεια είχαμε ποτέ αυτή την πλατφόρμα, οπότε η εμπειρία μου έχει σχηματιστεί από ό,τι μου έχουν μεταφέρει γνωστοί και φίλοι)

 

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ για την απαντηση. Ενταξει σιγουρα το μεταχειρισμενο ειναι λαχειο. 3 θυρο δεν το μπορω, ειναι ταλαιπωρια. θα το ψαξω αρκετα μου φαινεται. πιο πολυ κοιταζω σε Α3 που ειναι λιγο πιο μαζεμενο απο το Α4.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μιας που ανεφερες να σας στειλω τα αυτοικνητα απο car για να μου πειτε τις γνωμες σας. βρηκα 2 που ισως αξιζουν... οποτε περιμενω τα φωτα σας!!!

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35309216-audi-a3

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/312430442-audi-a3

 

εκτος και εαν γνωριζετε καποιον να πουλαει Α3 σε αυτα τα χρηματα των αγγελειων, ευχαριστω πολυ :)

Edited by Xristos K.
Link to comment
Share on other sites

Ότι και να πάρεις υπολόγισε 1-2.000 € για μαζεματα  ... από εμπορα έχε δεδομένο ότι τα χλμ θα είναι γυρισμένα...

Link to comment
Share on other sites

On 5/3/2021 at 10:39 PM, Xristos K. said:

μιας που ανεφερες να σας στειλω τα αυτοικνητα απο car για να μου πειτε τις γνωμες σας. βρηκα 2 που ισως αξιζουν... οποτε περιμενω τα φωτα σας!!!

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35309216-audi-a3

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/312430442-audi-a3

 

εκτος και εαν γνωριζετε καποιον να πουλαει Α3 σε αυτα τα χρηματα των αγγελειων, ευχαριστω πολυ :)

Από τα 2,

εγώ θα διάλεγα αυτό:

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/312430442-audi-a3

επειδή έχει ήδη κάνει 2din το ηχοσύστημα (ή ήταν έτσι εξαρχής) οπότε ΑΝ θελήσεις ποτέ να αλλάξεις το ηχοσύστημα, υπάρχουν πολλές επιλογές.

Επίσης έχει βάλει και τα facelift φώτα που επίσης είναι ακριβή μετατροπή.

 

Κατά τα άλλα, 2 αμάξια σχετικά όμοια και με αρκετά χιλιόμετρα. Με εξαίρεση ίσως τις κλειδαριές που συνήθως χαλάγαμε στην 7 ετία (που έχει προ-πολλού ξεπεραστεί), θεωρητικά θα αντιμετωπίσεις προβλήματα περισσότερο που έχουν τα οχήματα με πολλά km. Δυστυχώς η συντήρηση του οχήματος με αυτά τα km είναι σημαντικότερη από το αν είναι το αμάξι γενικά "ζημιάρικο".

 

Εν τάχυ:

- τσέκαρε για διαρροές στο μοτέρ είτε νερού είτε λαδιού είτε ψυκτικού υγρού AC.

- τσέκαρε τους λαστιχένιους σύνδεσμους των αναρτήσεων καθώς και τα αμορτισέρ αν "δακρύζουν".

- σίγουρα δισκόπλακες-τακάκια σε τι κατάσταση είναι καθώς και τα λάστιχα (πολυ-χρονισμένα λάστιχα δείχνουν ιδιοκτήτη που δεν ενδιαφέρεται για το αμάξι του και τη συντήρησή του).

- κάποιες περιπτώσεις αναφέρουν γρατζούνισμα κατά το κούμπωμα της 2ης ταχύτητας.

- μόλις κάνεις ένα κύκλο το τετράγωνο το αμάξι, να δεις ότι οι ταχύτητες κουμπώνουν γλυκά και ο συμπλέκτης δεν πιάνει πολύ ψηλά. (μην το πάρεις και πληρώνεις αμέσως δίσκο-πλατό. τίποτα περισσότερο).

 

Τέλος, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι ζητάς βιβλαράκι service να δεις τι συντήρηση έχει γίνει στο αμάξι και κάθε πόσα Km. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.