Jump to content

Καλώς σας βρήκα!


Dow

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά και Καλώς σας βρήκα!

 

Είμαι στην αναζήτηση από τον 7/20 για audi s3 8p,στην οικογένεια υπάρχει και ένα a4 b7 Fwd 1.8cc και για τα χρόνια του είναι σκυλί και απροβλημάτιστο.

Στο λοιπόν γενικά στο car είναι τα ιδιά καιρό τώρα κάτι που με κάνει να τα αποφεύγω,αλλα και σαν εικόνα και κατάσταση τα περισσότερα όπως είναι λογικό έχουν αλλάξει πάνω απο 2 χέρια.

Υπάρχει κάποιο όπου κατά την γνώμη σας αξίζει •(να διευκρινήσω δεν βιάζομαι αρκεί να βρώ κάποιο όπου να είναι κοντά σε κάποια θέλω μου, πχ μαμά ή έστω επιφυλακτικά 1 στάδιο και μία Τυπική ΣΩΣΤΗ συντήρηση γιατί μιλάμε για ένα αμάξι με απαιτήσεις και ΟΧΙ τσιγγουνιές, εώς ~120.000χλμ πιστεύω είναι καλά ανάλογα την περίσταση)•

 

Ποιά η άποψη σας για έστω αυτά που υπάρχουν προς πώληση,στα <τι να προσέξει ο υποψήφιος αγοραστής> πιστεύω από όσα διάβασα εδώ μέσα είναι ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ εκτός άν υπάρχει κάτι ακόμα.


Όλες οι απόψεις δεκτές και οι προτάσεις γιατί μιλάμε πιά για λαχείο να βρείς ένα καθαρό όσο γίνεται,λόγω ότι μιλάμε για αμάξια 12-15ετίας.


Ευχαριστώ πολύ!

 

Link to comment
Share on other sites

* Επίσης τι άλλο συνιστάται να προσέξω σε αμάξι με άνω των 100.000χλμ ή έστω λόγω παλαιότητας, πονάνε κάπου;

Σίγουρα κοιτάω haldex, Pcv, κρεμαγιέρα, συμπλέκτη, συμπίεση κυλίνδρων και έπειτα τα υπόλοιπα μηχανικά και φανοποιείο.

Edited by Shadow
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλώς όρισες.

Επίσης με το καλό να βρεις το κατάλληλο S3 που να αντιπροσωπεύει τα δικά σου θέλω.

 

Τώρα σχετικά με αυτά που ρωτάς, υπάρχουν αμέτρητες ενότητες στο φόρουμ που έχουν αναλυθεί προ πολλού, κάνε ένα search πάνω δεξιά ή πήγαινε στην ενότητα με το αντίστοιχο πλαίσιο.

Εφόσον υπάρχει ερώτημα που δεν έχει απαντηθεί/αναλυθεί στα υπάρχοντα, μπορείς φυσικά να θέσεις το ερώτημά σου και θα σου απαντήσουν τα μέλη με την σχετική εμπειρία.

 

Για να βάλω την (όποια) πινελιά από πλευράς μου, το να ψάχνεις για ένα (πολύ αξιόλογο κατ' εμέ) S3 σχεδόν 15ετίας περίπου μαμά και στοιχειωδώς καλοσυντηρημένο και με έως 120.000 χλμ, είναι ολίγον... ουτοπικό. Σίγουρα θα πρέπει να κάνεις υποχωρήσεις σε κάποια πράγματα και τα οποία θα λάβεις υπόψη σου με το αντίστοιχο κόστος για να το φέρεις στα μέτρα σου...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα audidis σίγουρα έχω συμβιβαστεί και σίγουρα τα περισσότερα είναι άνω των 100.000χλμ όπου και εκεί κοιτάω,το έχω ξεψαχνίσει εδώ μέσα πολύ πριν γίνω μέλλος σας το θέμα μτχ s3 αλλά κάποια στάνταρ σίγουρα θέλω να τα έχει.
Εσύ από μεριάς σου πιστεύεις υπάρχει κάποιο στο car πχ που σου κέντρισε το ενδιαφέρον, ή έστω φαίνεται καθαρό ή και το ξερείς;;

Εμένα με νοιάζει να έχει την τυπική συντήρηση τώρα κάποια βαψιματάκια δεκτά αρκεί να μην έχουν βρεί σασί κλπ

και ένα κατα δυνάμει εσωτερικό εξωτερικό..

Σε Ευχαριστώ!

Edited by Shadow
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά και Καλώς σας βρήκα!
 
Είμαι στην αναζήτηση από τον 7/20 για audi s3 8p,στην οικογένεια υπάρχει και ένα a4 b7 Fwd 1.8cc και για τα χρόνια του είναι σκυλί και απροβλημάτιστο.
Στο λοιπόν γενικά στο car είναι τα ιδιά καιρό τώρα κάτι που με κάνει να τα αποφεύγω,αλλα και σαν εικόνα και κατάσταση τα περισσότερα όπως είναι λογικό έχουν αλλάξει πάνω απο 2 χέρια.
Υπάρχει κάποιο όπου κατά την γνώμη σας αξίζει •(να διευκρινήσω δεν βιάζομαι αρκεί να βρώ κάποιο όπου να είναι κοντά σε κάποια θέλω μου, πχ μαμά ή έστω επιφυλακτικά 1 στάδιο και μία Τυπική ΣΩΣΤΗ συντήρηση γιατί μιλάμε για ένα αμάξι με απαιτήσεις και ΟΧΙ τσιγγουνιές, εώς ~120.000χλμ πιστεύω είναι καλά ανάλογα την περίσταση)•
 
Ποιά η άποψη σας για έστω αυτά που υπάρχουν προς πώληση,στα  πιστεύω από όσα διάβασα εδώ μέσα είναι ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ εκτός άν υπάρχει κάτι ακόμα.

Όλες οι απόψεις δεκτές και οι προτάσεις γιατί μιλάμε πιά για λαχείο να βρείς ένα καθαρό όσο γίνεται,λόγω ότι μιλάμε για αμάξια 12-15ετίας.

Ευχαριστώ πολύ!
 
ξεκινάμε από τα βασικά..
τι ποσό είσαι διατεθειμένος να δωσεις;

Σαν κάτοχος κ με όσους κατόχους έχω συζητήσει για ένα σωστό s3 αυτή την εποχή ξεκινάς από τα 18-19κ κ ανεβαίνεις...
Για fl από τα 21-22κ..Όλα αυτά αναλόγως τα έξτρα (Κ την συντήρηση βελτίωση) που έχει το κάθε αμάξι...

το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλει αρκετό ψάξιμο σαν μεταχειρισμένο...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Van.Leb και σε Ευχαριστώ για την απάντηση.

Στο λοιπόν,λεφτά που μπορώ να διαθέσω τα έχω κατατάξει ώς εξής από αυτά που βλέπω:

Χλμ από 100.000++ χωρίς τρελές μετατροπές κλπ 15.000€ εώς βαριά 17.000€. 

Χλμ -100.000 17.000€ και βλέπουμε πάντα για pre facelift.

Τώρα στο θέμα ιδιοκτητών θα ήθελα (ουτοπικό αρκέτα μετά από τόσα χρόνια) εώς 2.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Van.Leb και σε Ευχαριστώ για την απάντηση.
Στο λοιπόν,λεφτά που μπορώ να διαθέσω τα έχω κατατάξει ώς εξής από αυτά που βλέπω:
Χλμ από 100.000++ χωρίς τρελές μετατροπές κλπ 15.000€ εώς βαριά 17.000€. 
Χλμ -100.000 17.000€ και βλέπουμε πάντα για pre facelift.
Τώρα στο θέμα ιδιοκτητών θα ήθελα (ουτοπικό αρκέτα μετά από τόσα χρόνια) εώς 2.
Στις τιμές που αναφέρεις το πιο πιθανό είναι να βρεις κάτι εντελώς μαμα...Τώρα από εκεί κ πέρα να κοιτάξεις την συντήρηση του αναλόγως χιλιομέτρων που έχει....
Γενικά σαν αμάξι δεν θα ζητήσει κάτι το εξωφρενικό εκτός αν είναι εντελώς χρέπι..

Ένα σύνηθες πρόβλημα είναι η αντλια νερού κ οπωσδήποτε το ποτηράκι στην αντλια υψηλής βενζίνης...

Από εκεί κ πέρα στα χρήματα που διαθέτεις θέλει αρκετό ψάξιμο... καθώς όταν έχει περάσει από αρκετά χέρια το αμάξι υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο να υστερεί κ αρκετά σε συντήρηση...
Μοιάζει με βόμβα που δεν ξερεις σε ποιανού τα χέρια θα σκάσει...
Link to comment
Share on other sites

Το ιδανικό σενάριο και αυτό που επιδιώκω είναι το όχημα να είναι σε εργοστασική μορφή ώστε όποια παρέμβαση να είναι με δικές μου επιλογές,γενικά στο car μπαίνω κάθε μέρα και βλέπω τα ιδιά εδώ και αρκετούς μήνες και μου βρωμάει αυτό (κατά την άποψη μου ή απλά δεν το αγοράζουν πολλοί πιά).

Τώρα για το θέμα σέρβις κλπ ελπίζω ένα μεγάλο ποσοστό εικόνας του οχήματος να την πάρω και από τον μηχανικό που θα το δεί.

 

 

Link to comment
Share on other sites

39 λεπτά πριν, Shadow είπε

μηχανικό

Καλησπέρα και από εμένα...

Φιλικά και εγω σε συμβουλεύω να προσέξεις πολύ τον μηχανικό που θα  δει το υποψήφιο μεταχειρισμένο προς αγορά , διότι όχι μην του ξεφύγει κάποια βλάβη, αλλά επειδή  καποιοι πονηρήδιδες ελληνες μηχανικοί "πανωβάζουν " βλάβες~ ότι και καλα~υποτίθεται ότι έχει το αμάξι, εσύ τους πιστεύεις και όταν λοιπόν το αγοράζεις και τους το αφήνεις μετά να το συμμαζέψουν(έχοντας και εσύ πιστέψει ότι όντως ισχύουν τα λεγόμενά του και επιθυμείς να επισκευαστούν)...τα ανταλλακτικά δήθεν αυτά που χρειάστηκαν για την επισκευή, να πηγαίνουν όλα τσεπούλα ???.....( Ναι ξέρω όταν πας να το πάρεις θα σου δείξει ότι αυτά ήταν στο αμάξι σου πριν...έχουν αυτοί κάνει τα κουμάντα τους και έχουν κρατήσει τέτοια παλιά για τέτοιες καταστάσεις)

Θέλει προσοχή μεγάλη αλλά και θέλει να εχεις και γνώσεις αλλιώς θα στη "φορέσει" την κοροϊδία ...

Μακάρι να μην πέσεις σε τέτοιον!!

《 Ίσως ακούγομαι σε πολλούς υπερβολικός ,αλλα έχω μεγάλη αλλεργία στο να με κοροϊδεύει ο άλλος....》

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Επειδη το s3 8p εχει γινει το "ιερο δισκοποτηρο" των vag και ολοι οι εν δυναμει "γρηγοροι" ως πρωτη επιλογη εχουν το συγκεκριμενο, θεωρω πως για κατι καλο, θες απο 18-19κ για pfl και 23-24κ για fl.... Με 14-15κ δεν θα ασχολιομουν καν να σου πω. Tο Α και το Ω ο πρωην ιδιοκτητης τι ειναι...

 

Παρολα αυτα, το αν αξιζει ή οχι τοσα χρηματα ειναι καθαρα υποκειμενικο για τον καθενα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Βέβαια και αυτό με τα λεφτά είναι λίγο placebo γιατί πολλοί «πατάνε» σε αυτό και πουλάνε κάτι ρεμάλια που έχουν πέσει σε γκρεμό και ξανά σουλούπωμα σε τιμές μόνο και μόνο λόγω του μοντέλου,δηλαδή βλέπω μέσα και 30.000€ ή A3 μετατροπές σε S3 με τιμές εκτός πραγματικότητας για το αμάξι είπαμε όχι και έτσι, ή θέλουν να βγάλουν τα σπασμένα από τις μετατροπές κλπ,όπου ειλικρινά το ΜΟΝΑΔΙΚΟ που θα δικαιολογούσα και θα τα έδινα σε μια Α τιμή είναι η συντήρηση (προιόντα και η κατάσταση) γιατί κάποιοι που ενδιαφέρονται σοβαρά μετά φτάνεις στο σημείο να λες έχω απηυδήσει..

Επχω δεί πολλά τόσο καιρό που ψάχνω συν κάποια που τα έχασα και το μετάνιωσα (γιατί ήταν εκτός αθηνών).

Ένα 2χρονο πιστεύω το θές μέχρι να βρεθεί,εκ πείρας τόσο καιρό εκεί καταλήγω.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Shadow said:

Βέβαια και αυτό με τα λεφτά είναι λίγο placebo γιατί πολλοί «πατάνε» σε αυτό και πουλάνε κάτι ρεμάλια που έχουν πέσει σε γκρεμό και ξανά σουλούπωμα σε τιμές μόνο και μόνο λόγω του μοντέλου,δηλαδή βλέπω μέσα και 30.000€ ή A3 μετατροπές σε S3 με τιμές εκτός πραγματικότητας για το αμάξι είπαμε όχι και έτσι, ή θέλουν να βγάλουν τα σπασμένα από τις μετατροπές κλπ,όπου ειλικρινά το ΜΟΝΑΔΙΚΟ που θα δικαιολογούσα και θα τα έδινα σε μια Α τιμή είναι η συντήρηση (προιόντα και η κατάσταση) γιατί κάποιοι που ενδιαφέρονται σοβαρά μετά φτάνεις στο σημείο να λες έχω απηυδήσει..

Επχω δεί πολλά τόσο καιρό που ψάχνω συν κάποια που τα έχασα και το μετάνιωσα (γιατί ήταν εκτός αθηνών).

Ένα 2χρονο πιστεύω το θές μέχρι να βρεθεί,εκ πείρας τόσο καιρό εκεί καταλήγω.

 

Πριν απο 6-7 χρονια υπηρχαν παρα πολλα s3 στο car σε χαμηλοτερες τιμες απο οτι τωρα και πολυ πιο καθαρα!

 

Οσο περνανε τα χρονια τα "καλα" s3, αυτοι που τα εχουν δεν τα πουλανε ευκολα ειτε γιατι τα χουν χρυσοπληρωσει καποτε ειτε γιατι να παρουν κατι καλυτερο απο s3 8p χρειαζεται να κολλησεις πολλα λ7 που ειδικα λογω της καταστασης δεν παιζουν/αξιζουν... Οποτε οι τιμες των καλων s3 δεν πεφτουν πολυ και πιστεψε με, επειδη εχω αλλαξει 10 vag, ενα καλο s3 8p pfl στα 19-20κ εχει τον αγοραστη του... 

 

Ακριβως το ιδιο συμβαινει και με τα evo 8/9, εκει βεβαια εχει και πιο πολλα σαπακια, αλλα τα καλα παιζουν στα 25κ+ και εχουν το κοινο τους.

 

Aποψη μου ειναι για οποιον δεν θελει χανλτεξ ή 4 κυκλους για σημα, με 16-18κ μπατζετ παιρνεις πολυ καλα 2κινητα vag ξαδερφακια του...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

49 λεπτά πριν, csaris είπε

 

Πριν απο 6-7 χρονια υπηρχαν παρα πολλα s3 στο car σε χαμηλοτερες τιμες απο οτι τωρα και πολυ πιο καθαρα!

 

Οσο περνανε τα χρονια τα "καλα" s3, αυτοι που τα εχουν δεν τα πουλανε ευκολα ειτε γιατι τα χουν χρυσοπληρωσει καποτε ειτε γιατι να παρουν κατι καλυτερο απο s3 8p χρειαζεται να κολλησεις πολλα λ7 που ειδικα λογω της καταστασης δεν παιζουν/αξιζουν... Οποτε οι τιμες των καλων s3 δεν πεφτουν πολυ και πιστεψε με, επειδη εχω αλλαξει 10 vag, ενα καλο s3 8p pfl στα 19-20κ εχει τον αγοραστη του... 

 

Ακριβως το ιδιο συμβαινει και με τα evo 8/9, εκει βεβαια εχει και πιο πολλα σαπακια, αλλα τα καλα παιζουν στα 25κ+ και εχουν το κοινο τους.

 

Aποψη μου ειναι για οποιον δεν θελει χανλτεξ ή 4 κυκλους για σημα, με 16-18κ μπατζετ παιρνεις πολυ καλα 2κινητα vag ξαδερφακια του...

Προσωπικά πριν 2 χρόνια ήμουν πολυ κοντά στην αγορά ενός evo 8 με 108.000χλμ αφού τα έβαλα κάτω και επειδή το ήθελα και θέλω σε ένα ποσοστό να είναι και καθημερινό αλλά και βόλτας και ταξίδι σύν την συντήρηση του (που είναι Αρκετά ακριβή) το evo απορρίφθηκε γιατί κατά τα άλλα το αμάξι και η οδηγική απόλαυση και η εμπειρία που σου δίνει με τον καιρό σε καθηλώνουν.

Το s3 κατά την άποψη μου παρά τα χρόνια του είναι και θα είναι σχεδιαστικά μοτερικά κλπ ελκυστικό και σίγουρα αυτό θα είναι το επόμενο μου απόκτημα,τώρα στο κομμάτι οτι πρίν 6-7 χρόνια μπορεί και πιό λίγα θυμάμαι σε αυτά τα λεφτά έβρισκες το ξέρω,και γι αυτό και δεν βιάζομαι τώρα γιατί ειδάλλως θα είχα πάρει γιατί κατά καιρούς είχαν εμφανιστεί s3 σε ένα θεμιτό ποσό.

Edited by Shadow
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
19 ώρες πριν, Shadow είπε

Καλησπέρα παιδιά!

Κοιτάζω αυτά τα 2 ψάχνοντας γενικά,έχουμε κάποια εικόνα/άποψη;

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/312927408-audi-s3

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/26333382-audi-s3

 

Αναμεσα σε αυτα τα δυο που παραθετεις θα πηγαινα να δω την πρωτη αγγελια...

με μια πρωτη ματια φαινεται οτι το αμαξι πηγαινει καθε χρονο για σερβις κ επιπλεον βλεπω σαν εξτρα ηλιοροφη,τιμονι με κουμπια,bose ηχεια,mmi, δερμα αλκανταρα cruise control,κ ενδειξη πιεσης ελαστικων...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να και κάτι που δεν είχα παρατηρήσει ποτέ το κομμάτι των ηχείων, όπως επίσης την ένδειξη για τα ελαστικά που την βλέπω;

Link to comment
Share on other sites

Να και κάτι που δεν είχα παρατηρήσει ποτέ το κομμάτι των ηχείων, όπως επίσης την ένδειξη για τα ελαστικά που την βλέπω;
αν κάνεις κλικ κ ζουμαρεις στην φωτο με εσωτερικό στο ταμπλό θα δεις δύο κουμπάκια Αριστερά από εκείνο των αλαρμ... το ένα είναι το esp on/off κ δίπλα του έχει ένα κουμπί με το σηματακι της ένδειξης πίεσης ελαστικού που λέει σετ...

Κάθε φορά που βάζεις αέρα πατάς αυτό το κουμπί κ αυτομάτως σεταρεις την πίεση...οπότε εαν χάσει κάποιος τροχός αέρα τότε θα σου ανάψει η ένδειξη στο καντράν...
Link to comment
Share on other sites

Τέλεια Σε Ευχαριστώ πολύ Van.Leb,

ότι άλλο ξέρετε όπου αφορούσε σε επιπλέον εξοπλισμό σε σχέση με απλά ή κάποια tips για έλεγχο θα με βοηθούσαν πολυ!

Link to comment
Share on other sites

Τέλεια Σε Ευχαριστώ πολύ Van.Leb,
ότι άλλο ξέρετε όπου αφορούσε σε επιπλέον εξοπλισμό σε σχέση με απλά ή κάποια tips για έλεγχο θα με βοηθούσαν πολυ!
θα κοιτάξω να βρω τον έξτρα εξοπλισμό του αυτοκινήτου που νομίζω ότι έχω ακόμα... Για να έχεις μια ιδέα τι κοστίζει το κάθε έξτρα που έχει...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/28/2021 at 2:14 PM, Shadow said:

Καλησπέρα παιδιά!

Κοιτάζω αυτά τα 2 ψάχνοντας γενικά,έχουμε κάποια εικόνα/άποψη;

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/312927408-audi-s3

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/26333382-audi-s3

 

 

Mε το πρωτο δεν θα ασχολιομουν καν.... Ειναι και απο μαντρα, ουτε ξερεις τι εχει γινει.

 

O αρμος στην πορτα ειναι οτι να ναι, δεν ευθυγραμμιζονται τα νευρα και σιγουρα εχει γινει κατι εκει. 

Capture.thumb.JPG.2f53b4632d8ffedf10142c543625e61a.JPG

 

Εχει σπασει ο αεραγωγος... Τριχες, αλλα απο τη στιγμη που ζητας 18.000€ και τσιγκουνευεσαι τα 25€ που κανει ενας μεταχειρισμενος μην περιμενεις να ειναι της προκοπης το αμαξι γενικως.

 

Capture1.thumb.JPG.5c7adfa9bcd49a4e7e824a182b956ab7.JPG

 

Επισης μου κανει πολυ ταλαιπωρημενο το εσωτερικο του. Με ποια λογικη ζητανε αυτα τα λεφτα απορω πραγματικα... Προσωπικα αγορασα s3 8p εντελως στοκ το 2017 με 37.000χλμ απο 1ο χερι αβαφο και αγρατζουνιστο 17.000€.... 

 

Δες καλυτερα το 2ο στην Ευβοια που ειναι και απο ιδιωτη και εχει περιγραφη. 

 

Αλλιως υπομονη να βρεθει κατι καλο, γιατι 17-18κ λιγα δεν ειναι...

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, csaris είπε

 

Mε το πρωτο δεν θα ασχολιομουν καν.... Ειναι και απο μαντρα, ουτε ξερεις τι εχει γινει.

 

O αρμος στην πορτα ειναι οτι να ναι, δεν ευθυγραμμιζονται τα νευρα και σιγουρα εχει γινει κατι εκει. 

Capture.thumb.JPG.2f53b4632d8ffedf10142c543625e61a.JPG

 

Εχει σπασει ο αεραγωγος... Τριχες, αλλα απο τη στιγμη που ζητας 18.000€ και τσιγκουνευεσαι τα 25€ που κανει ενας μεταχειρισμενος μην περιμενεις να ειναι της προκοπης το αμαξι γενικως.

 

Capture1.thumb.JPG.5c7adfa9bcd49a4e7e824a182b956ab7.JPG

 

Επισης μου κανει πολυ ταλαιπωρημενο το εσωτερικο του. Με ποια λογικη ζητανε αυτα τα λεφτα απορω πραγματικα... Προσωπικα αγορασα s3 8p εντελως στοκ το 2017 με 37.000χλμ απο 1ο χερι αβαφο και αγρατζουνιστο 17.000€.... 

 

Δες καλυτερα το 2ο στην Ευβοια που ειναι και απο ιδιωτη και εχει περιγραφη. 

 

Αλλιως υπομονη να βρεθει κατι καλο, γιατι 17-18κ λιγα δεν ειναι...

Σωστές παρατηρήσεις κάτι που δεν είχα δεί και από βδομάδα έλεγα να το δω γιατί γενικά φαινόταν καθαρό!!

Αυτό απο Εύβοια ελπίζω να είναι καλό,άν και το βλέπω σίγουρα χρόνο και στα ίδια χλμ,που μου μυρίζει ακινησία κλπ με ότι συνεπάγεται αυτό (αναλώσιμα κλπ).

Ότι άλλο βρώ θα το ανεβάσω μήπως κάποιος παρατηρήσει κάτι όπως τώρα,που βοήθησε η παρατήρηση σου!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα παιδία!

Πόσο θεωρείται φυσιολογικό (ή ακόμα αν το αναφέρει κάπου ο κατασκευαστής)

να καίει λάδι το s3 με τον Bhz ανά πόσα χιλιομέτρα πχ 5000χλμ/1ltr?

Και πώς μπορείς να καταλάβεις άν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης σου πεί ότι καίει χ/ψ έχει βάση.

Link to comment
Share on other sites

Αναλόγως τα χιλιόμετρα που έχει κάνει το μοτέρ, τη χρήση και τα διαστήματα των αλλαγών λαδιού .. ναι είναι φυσιολογικό.

 

Έιχα στην κατοχή μου 4 2λιτρα tfsi (bhz, bwa, cdl) και όλα έκαιγαν περίπου 100-150ml στα 1000χλμ αναλόγως τη χρήση. Είτε 5w30, είτε 5w40 δεν είχε διαφορά.

 

Να καταλάβεις αν σου λέει ψέματα ή αλήθεια ο πωλητής πολύ δύσκολα... Μόνο στην πράξη θα το δεις...

Edited by csaris
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, csaris είπε

Αναλόγως τα χιλιόμετρα που έχει κάνει το μοτέρ, τη χρήση και τα διαστήματα των αλλαγών λαδιού .. ναι είναι φυσιολογικό.

 

Έιχα στην κατοχή μου 4 2λιτρα tfsi (bhz, bwa, cdl) και όλα έκαιγαν περίπου 100-150ml στα 1000χλμ αναλόγως τη χρήση. Είτε 5w30, είτε 5w40 δεν είχε διαφορά.

 

Να καταλάβεις αν σου λέει ψέματα ή αλήθεια ο πωλητής πολύ δύσκολα... Μόνο στην πράξη θα το δεις...

Μιλάω για 100.000χλμ+ με χρήση λαδιού 5w40 (και φαντάζομαι πιο πικτό λόγο της κατανάλωσης) οπότε είναι στα φυσιολογικά πλαίσια να καίνε λίγο λάδι γιατί μου είπαν ότι και ο κατασκευαστής λέει οτι είναι φυσιολογικό το 1ltr/5000χλμ,από εκεί και πάνω τί μπορεί να φταίει και τι θέλει προσοχή αν παρατηρήσεις αυξημένη κατανάλωση πχ( φλάντζα πέρα από το άν το πιέζεις όπου είναι και λογικό).

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.