Jump to content

Recommended Posts

Kαλησπέρα παιδια, ξέρω πως το θέμα μπορει να έχει συζητηθεί πολλές φορές απλα δεν έχω βρεί την απάντηση που ακριβώς ήθελα γιαυτο θέλω να ρωτήσω.

 

Έχοντας ενα TT 2.0CC και θέλω να αλλαξω τα αμορτισέρ μπρως-πίσω ψάχνω κατι που θα μου προσφέρει άνεση τοσο μέσα στην πόλη όσο και σε ταξίδια (να μην νιώθω τοσο τον δρομο δλδ).

 

Έχοντας διαβάσει εδω μέσα έχω καταλάβει οτι the way to go ειναι η pss10 (μπορει να κάνω και λάθος) υπάρχει καποια άλλη επιλογή οσο αφορά την άνεση και μονο την άνεση? Βλέπω πολλές επιλογές της bilistein οπως B14?? pss9 η καποιας άλλης εταιριας οπως πχ αυτή? : https://www.car.gr/parts/view/5983602-anartisi-coilover-d2-audi-tt-8j-2006-2013

 

 Δεν με ενδιαφερει να χαμηλώσει το αμάξι ουτε να μπαινει τραινο στις στροφές παρα μονο η άνεση.

 

Αυτή τι στιγμή έχω τα μανίσια sachs.

 

Το budget ειναι max 2000.

 

Οποιαδήποτε απάντηση θα εκτιμιθει.

 

Ευχαριστώ

 

Edited by BillPhreak
Link to comment
Share on other sites

Όλες αυτές οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που κοιτάς είναι πιο σκληρές και σφιχτές από τις μαμά, ειδικά οι bilstein.... Εφόσον ζητάς άνεση και μαμά ύψος δεν κάνουν. Ούτε υπάρχει κάποιο νόημα να διαθέσεις μπάτζετ 2κ.

 

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια ανάρτηση που μπορεί να στο μαλακώσει τρελα. Ίσως με τα koni πορτοκαλί κάτι γίνει.

 

Επίσης παίζουν πολύ ρόλο τα λάστιχα που φοράς ειδικά αν επιλέγεις σειρές που είναι για σπορ οδηγηση και στριψιμο.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, BillPhreak said:

Kαλησπέρα παιδια, ξέρω πως το θέμα μπορει να έχει συζητηθεί πολλές φορές απλα δεν έχω βρεί την απάντηση που ακριβώς ήθελα γιαυτο θέλω να ρωτήσω.

 

Έχοντας ενα TT 2.0CC και θέλω να αλλαξω τα αμορτισέρ μπρως-πίσω ψάχνω κατι που θα μου προσφέρει άνεση τοσο μέσα στην πόλη όσο και σε ταξίδια (να μην νιώθω τοσο τον δρομο δλδ).

 

Έχοντας διαβάσει εδω μέσα έχω καταλάβει οτι the way to go ειναι η pss10 (μπορει να κάνω και λάθος) υπάρχει καποια άλλη επιλογή οσο αφορά την άνεση και μονο την άνεση? Βλέπω πολλές επιλογές της bilistein οπως B14?? pss9 η καποιας άλλης εταιριας οπως πχ αυτή? : https://www.car.gr/parts/view/5983602-anartisi-coilover-d2-audi-tt-8j-2006-2013

 

 Δεν με ενδιαφερει να χαμηλώσει το αμάξι ουτε να μπαινει τραινο στις στροφές παρα μονο η άνεση.

 

Αυτή τι στιγμή έχω τα μανίσια sachs.

 

Το budget ειναι max 2000.

 

Οποιαδήποτε απάντηση θα εκτιμιθει.

 

Ευχαριστώ

 

καλησπέρα φίλε.

Οποιαδήποτε ρυθμιζόμενη (σπορ) ανάρτηση δεν στοχεύει σε καμία περίπτωση στην άνεση.

 

Και εξηγούμαι:

Παλικάρι εδώ (TT αν θυμάμαι καλά), αγόρασε PSS10 με σκοπό να σφίξει λίγο το αμάξι και εν συνεχεία να βελτιώσει λίγο το πάτημα του αυτοκινήτου.

8 μόλις μέρες μετά, την έβγαλε.

 

Τέλος εδώ έχω γράψει κάποιες βασικές λεπτομέρειες για το τι εννοούμε σπορ ανάρτηση κτλ.

 

Κατά τη γνώμη μου από τη στιγμή που σε ενδιαφέρει η άνεση, μόνο κάποι αμορτισέρ "αντικατάστασης" (δηλαδή ίδιο με το εργοστασιακό, απλά άλλη μάρκα) θα είναι του γούστου σου.

Αν κοιτάς για bistein κίτρινα-κόκκινα-μαύρα, όλα αυτά έχουν σπορ καταβολές και το αμάξι θα είναι πιο σκληρό από ό,τι τώρα (ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες θα είναι έντονο).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παιδιά για να μήν ανοιγω 2ο τοπικ έχω καταλήξει σε καποιες αλλαγές και πριν κανω παραγγελία θα ήθελα ξανα τα φώτα σας.

 

Διαβασα διαφορα τοπικς παλια στο φορουμ και μου έκανε εντύπωση μια συγκεκριμένη ανάρτηση (για τα λευτά της κυριως)

https://www.ap-sportsuspensions.com/shop/AUDI_TT__8J3__07_2006-01_2015_8J3_2.0_TFSI_Petrol_147KW_1984ccm_K4kXSkEqKVrgGIrL1rrwHQ../8/Coilovers/11581032

 

Μέχρι χθες ήθελα να βάλω τις Β6 με μανησια ελατήρια (οπως ειχα και 5 χρονια στο Α3 S-Line) με το οποιο δεν ειχα κανενα απολυτος προβλημα με 18αρα ζαντα δεν κοπανούσε κααθολου. Μετά σκευτικα να ρισκάρω λιγο και να πάω σε B8 με eibach ελατήρια 2-2,5cm ή να αγοράσω τη Β14 pss (οπου και μου τερματίζει το budget). Kυρίως θέλω το αμάξι να μπορώ να το ρυθμίσω οποτε θέλω να ειναι άνετο και οποτε θέλω να μπορω να το κάνω πιο σφικτό οποτε και αρχισα να κοιταω για ρυθμιζόμενες και το μάτι μου έπεσε σε αυτές που εβαλα στο λινκ παραπάνω. Διαβασα αποψεις για το α3/s3 αλλά δεν βρήκα κατι για το ΤΤ οποτε αν καποιος μπορει να βοηθήσει θα το εκτιμούσα.

 

2ο Κομμάτι ειναι οι αντριστρεπτικές. Δεν μπορεσα να βρώ καποιο κιτ της HR οποτε επεσε το μάτι μου σε αυτές εδώ:
https://www.car.gr/parts/view/9257837-whiteline-kit-antistreptikes-gia-audi-a3-8p-tt8j

Έχουμε καποια αποψη για αυτές? Ειδα καποια βιντεάκια αλλα σε εφαρμογές οπως ford οπου το αποτέλεσμα δεν φαινετε και άσχημο.

 

 

 

Η τελευταια ερώτηση μου ειναι ξέρουμε για της AP απο που μπορώ να τις προμηθευτώ γιατι απο το site μου λέει έως 8 εβδομάδες πραγμα που δεν μπορώ να το καθυστερήσω γιατι οι δικές μου έχουν πεθάνει.

 

Link to comment
Share on other sites

On 8/8/2021 at 2:06 PM, BillPhreak said:

Παιδιά για να μήν ανοιγω 2ο τοπικ έχω καταλήξει σε καποιες αλλαγές και πριν κανω παραγγελία θα ήθελα ξανα τα φώτα σας.

 

Διαβασα διαφορα τοπικς παλια στο φορουμ και μου έκανε εντύπωση μια συγκεκριμένη ανάρτηση (για τα λευτά της κυριως)

https://www.ap-sportsuspensions.com/shop/AUDI_TT__8J3__07_2006-01_2015_8J3_2.0_TFSI_Petrol_147KW_1984ccm_K4kXSkEqKVrgGIrL1rrwHQ../8/Coilovers/11581032

 

Μέχρι χθες ήθελα να βάλω τις Β6 με μανησια ελατήρια (οπως ειχα και 5 χρονια στο Α3 S-Line) με το οποιο δεν ειχα κανενα απολυτος προβλημα με 18αρα ζαντα δεν κοπανούσε κααθολου. Μετά σκευτικα να ρισκάρω λιγο και να πάω σε B8 με eibach ελατήρια 2-2,5cm ή να αγοράσω τη Β14 pss (οπου και μου τερματίζει το budget). Kυρίως θέλω το αμάξι να μπορώ να το ρυθμίσω οποτε θέλω να ειναι άνετο και οποτε θέλω να μπορω να το κάνω πιο σφικτό οποτε και αρχισα να κοιταω για ρυθμιζόμενες και το μάτι μου έπεσε σε αυτές που εβαλα στο λινκ παραπάνω. Διαβασα αποψεις για το α3/s3 αλλά δεν βρήκα κατι για το ΤΤ οποτε αν καποιος μπορει να βοηθήσει θα το εκτιμούσα.

 

2ο Κομμάτι ειναι οι αντριστρεπτικές. Δεν μπορεσα να βρώ καποιο κιτ της HR οποτε επεσε το μάτι μου σε αυτές εδώ:
https://www.car.gr/parts/view/9257837-whiteline-kit-antistreptikes-gia-audi-a3-8p-tt8j

Έχουμε καποια αποψη για αυτές? Ειδα καποια βιντεάκια αλλα σε εφαρμογές οπως ford οπου το αποτέλεσμα δεν φαινετε και άσχημο.

 

 

 

Η τελευταια ερώτηση μου ειναι ξέρουμε για της AP απο που μπορώ να τις προμηθευτώ γιατι απο το site μου λέει έως 8 εβδομάδες πραγμα που δεν μπορώ να το καθυστερήσω γιατι οι δικές μου έχουν πεθάνει.

 

 

AP φοράω εδώ και 4 χρόνια σε s3 8p και για τα δικά μου γούστα είναι το sweet spot άνεσης/σκληρότητας. Παλιά οι ap έγραφαν και made by kw οπότε πιστεύω ότι είναι ακριβώς ίδιες με τις st x και kw v1 με άλλα χρώματα και χωρίς το inox.

 

Τις είχα πάρει και σχεδόν τσάμπα τοτε με μια προσφορά κάτω από 500€ στην πόρτα μου από το επίσημο σάιτ! Η αμέσως επόμενη επιλογή ήταν η st x.

 

Αναρτήσεις monotube όπως είναι οι bilstein που κοιτάς δεν θα έβαζα γιατί είναι υπερβολικά σκληρές για τους δρόμους μας. Ίσως σε μεγάλες καροτσες όπως a4, a5 και bmw σειρά 3/5 κάθονται κομπλε αλλά σε golf, a3, scirocco, tt κτλ δεν παλεύονται...

 

Αντιστρεπτικές δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι.. Πόσο μάλλον να δώσεις 600€ για όλο το σετ της whiteline το οποίο έχω διαβάσει ότι τα σινεμπλόκ του χαιρετανε μετά από λίγο καιρό... Εντωμεταξύ στο προηγούμενο ποστ σου έλεγες ότι θες κάτι πιο μαλακό?! Τι φάση...

 

Κοίτα επίσης και st xa που έχει και ρυθμίσεις και εννοείται αλλάζεις και τα μπροστινά τουλάχιστον top mounts.

 

Ap, st και kw τις φέρνει ο Τροχός, οπότε πάρε τηλ και ρώτα τιμές/διαθεσιμότητα. Αλλιώς κάνεις copy paste το part number στο ebay.de και βρίσκεις σίγουρα στοκ σε γερμανικά καταστήματα και με πιο χαμηλή  τιμή.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Η όλη αλλαγή σκέψεις εγινε λογου οτι συναντήθηκα με ενα παλικάρι με το ιδιο σκαφος, οπου φορουσε ρυθμιζομενες αναρτήσεις και το είχε και 2 ποντους πιο χαμηλο και το οδήγησα και στην άνεση ηταν ακομα καλύτερο απο το δικο μου (ισως επειδή οι δικές μου ειπαν το ποιημα πλεον) και σκεύτικα αν εμένα μου φαινονται οι δικες μου ανετες που ειναι ετοιμες για πεταμα οι ρυθμιζομενες μου φάνηκαν ακομα καλύτερες + οτι το αμάξι του ήταν πολύ πιο ομορφο λογο και του χαμηλώματος τών 2cm.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, BillPhreak said:

Η όλη αλλαγή σκέψεις εγινε λογου οτι συναντήθηκα με ενα παλικάρι με το ιδιο σκαφος, οπου φορουσε ρυθμιζομενες αναρτήσεις και το είχε και 2 ποντους πιο χαμηλο και το οδήγησα και στην άνεση ηταν ακομα καλύτερο απο το δικο μου (ισως επειδή οι δικές μου ειπαν το ποιημα πλεον) και σκεύτικα αν εμένα μου φαινονται οι δικες μου ανετες που ειναι ετοιμες για πεταμα οι ρυθμιζομενες μου φάνηκαν ακομα καλύτερες + οτι το αμάξι του ήταν πολύ πιο ομορφο λογο και του χαμηλώματος τών 2cm.

 

Οι εργοστασιακές είναι λίγο ξερές ειδικά σε μικρές ταχύτητες και αρκετά soft σε πίεση. 

 

Οι ρυθμιζόμενες π.χ. ap και st x ειναι πιο προοδευτικές και πιο σφιχτές (όχι ξερές) από τις μαμά οπότε ναι ίσως το νιώθεις και λίγο πιο μαλακό σε μικρές ειδικά ταχύτητες αλλά σε πίεση ή σε γρήγορη οδήγηση θα είναι πολύ πιο σφιχτό.

 

Το μεγάλο επίσης πλεονέκτημα είναι το οπτικό κομμάτι το οποίο μπορείς να το φέρεις όπως θες εσύ και όχι όπως κάτσει με τα κλασσικά ελατήρια χαμηλώματος.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.