Jump to content

1.8 TFSI ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΨΗΛΕΣ


DZ1702

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους , εύχομαι να είστε καλά. Αντιμετωπίζω πρόβλημα στις υψηλές στροφές με τέρμα ανοικτό το γκάζι. Το αυτοκίνητο κάνει κόψιμο (Σαν να κλωτσάει μετά απο τις 3.500 στροφές περίπου) .  Φοράει 95 setup πρόγραμμα. Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι αντίστοιχο? Έχουμε ιδέα τι μπορεί να το προκαλεί? Εκτίμηση απο τον προγραμματιστή ο οποίος με παρέπεμψε στον μηχανικό είναι ότι έβγαζε ένδειξη προς την εισαγωγή το διαγνωστικό. Ο μηχανικός είπε ότι στη χειρότερη των περιπτώσεων πάμε για πολλαπλή εισαγωγής . Μια δεύτερη γνώμη είναι ότι ίσως έχει χαλάσει το εγκεφαλάκι πριν απο την αντλία βενζίνης, καθώς και κάποια βαλβίδα στον κινητήρα . 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ήταν το γνωστό πρόβλημα με την αντλια υψηλης πιεσης, αλλάχθηκε και το αυτοκίνητο επανήλθε. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, DZ1702 said:

Παιδιά ήταν το γνωστό πρόβλημα με την αντλια υψηλης πιεσης, αλλάχθηκε και το αυτοκίνητο επανήλθε. 

ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!!

Είναι από τις αιτίες που ανέφερες το κόψιμο. Το κάνει όταν μένει από καύσιμο. δεν σου άναψε το CEL (Check Εngine Light) καμία φορά?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άναψε το check engine και δυστυχώς έδειχνε κάτι στην εισαγωγή καμία ανάφορά για την αντλία υψηλής,οπότε και για αυτό η πρώτη εκτίμηση παρέπεμψε τον μηχανικό για πολλαπλή εισαγωγής κτλ , ευτυχώς όμως που δεν έγιναν βιαστικές κινήσεις και τελικά διορθώθηκε . Επίσης αλλάχθηκε φίλτρο βενζίνης το οποίο ήταν για πέταμα , καθώς και το εγκεφαλάκι της πίσω αντλίας για προληπτικούς λόγους.  @Kavouras  γνωρίζουμε εν τέλη αν οι αντλίες των 1.8 TFSI αντέχουν τις πιέσεις  ΦΠΕ (Φίλτρο - Πρόγραμμα - Εξάτμιση)  ?  

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, DZ1702 είπε

Άναψε το check engine και δυστυχώς έδειχνε κάτι στην εισαγωγή καμία ανάφορά για την αντλία υψηλής,οπότε και για αυτό η πρώτη εκτίμηση παρέπεμψε τον μηχανικό για πολλαπλή εισαγωγής κτλ , ευτυχώς όμως που δεν έγιναν βιαστικές κινήσεις και τελικά διορθώθηκε . Επίσης αλλάχθηκε φίλτρο βενζίνης το οποίο ήταν για πέταμα , καθώς και το εγκεφαλάκι της πίσω αντλίας για προληπτικούς λόγους.  @Kavouras  γνωρίζουμε εν τέλη αν οι αντλίες των 1.8 TFSI αντέχουν τις πιέσεις  ΦΠΕ (Φίλτρο - Πρόγραμμα - Εξάτμιση)  ?  

Αντέχουν για να φέρουν στα όρια ένα εργοστασιακό k04( εφόσον όμως είναι καινούριες και δυνατές )

εκτος άμα βάλεις φτερά άλλα , οπότε χρειάζεσαι αντλίες autotech.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, DZ1702 είπε

έδειχνε κάτι στην εισαγωγή

Οι προγραμματιστές για να κάνουν ενα πρόγραμμα να δουλέψει ,ουσιαστικά κοροϊδεύουν την ecu (χοντρικά -χοντρικά ) με «ψεύτικες» τιμές από κάποιους αισθητήρες . Γιαυτο και σε ενα αυτοκίνητο που έχει γίνει remap , δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα αν είναι όντως αυτο που γράφει ο εγκέφαλος ως βλάβη ή σφάλμα . Πρέπει ουσιαστικά να καταλάβεις ποια κελιά πρέπει να βάλεις και να κανεις log ώστε να δεις αν οι ζητούμενες τιμές από το πρόγραμμα είναι ίδιες ή πολύ πολύ κοντά με τις πραγματικές . Αν όχι , τότε ο εν λόγω αισθητήρας που” logάρεται ” έχει πρόβλημα .

Edited by panpap175
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, panpap175 said:

Οι προγραμματιστές για να κάνουν ενα πρόγραμμα να δουλέψει ,ουσιαστικά κοροϊδεύουν την ecu (χοντρικά -χοντρικά ) με «ψεύτικες» τιμές από κάποιους αισθητήρες . Γιαυτο και σε ενα αυτοκίνητο που έχει γίνει remap , δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα αν είναι όντως αυτο που γράφει ο εγκέφαλος ως βλάβη ή σφάλμα . Πρέπει ουσιαστικά να καταλάβεις ποια κελιά πρέπει να βάλεις και να κανεις log ώστε να δεις αν οι ζητούμενες τιμές από το πρόγραμμα είναι ίδιες ή πολύ πολύ κοντά με τις πραγματικές . Αν όχι , τότε ο εν λόγω αισθητήρας που” logάρεται ” έχει πρόβλημα .

Αυτό ισχύει στους παράλληλους εγκεφάλους. Στο σωστό remapping, ουσιαστικά ξαναγράφονται τα όρια των ενδείξεων που παίρνει ο εγκέφαλος. Δεν προσπαθεί να το κοροϊδέψει. Αλλάζονται τα όρια πχ στον maf, στον "όριο/κόφτη ροπής" κτλ.

Σε ένα σωστό remapping, αν ο προγραμματιτσής δεν έχει αφαιρέσει δικλείδες ασφαλείας, θα σου βγάλει τα σωστά μηνύματα, για τις σωστές βλάβες.

 

Τώρα, φίλε @DZ1702, όπως είναι το σύστημα του καυσίμου, είναι υπερ-αρκετό (ίσως και overkill) για ένα πρόγραμμα 1ου σταδίου (είτε μόνο πρόγραμμα είτε πλήρως Φ-Π-Ε). ΠΟΛΥ άνετα όμως....

Προσωπικά ως χρήστης του Α3 1.8TFSI (με DSG ήταν το δικό μου), έφτασα με μικρές παρεμβάσεις (αλλαγή τούρμπο, εισαγωγής και εξάτμισης πρακτικά) να σκαρφαλώσω στα ~300 άλογα (με αλλαγή plug and play του τούρμπο με αυτό από Golf 6 GTI ) και εν τέλει στα 350 άλογα (με αλλαγή με τούρμπο από S3 8P). Μετά για έξτρα δύναμη και ασφάλεια μπήκαν μπεκ από Golf 6 gti, ενώ αλλάχτηκε και το intercooler για λόγους ψυχολογικούς (ήθελα να χρησιμοποιώ το αμάξι χωρίς να σκέφτομαι "α.... έχει πολύ ζέστη, ας μην πατήσω καλύτερα").

 

Στο τέλος, στην υπογραφή μου έχω ένα link με το topic και το Α3 8Ρ. Στην 1η σελίδα του topic έχω κάνει ευρετήριο. Αν έχεις όρεξη,.... ή αν βαριέσαι, μπορείς να στείλεις και προσωπικό μήνυμα για τις λεπτομέρειες κάθε βήματος ή ό,τι απορία έχεις σχετικά με αυτά που έκανα στο αμάξι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Kavouras Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες με κάλυψες πλήρως όπως και τον @panpap175 (ιδιαίτερες ευχαριστίες ).Η αλήθεια είναι ότι είμαι υπερ καλυμμένος με την τωρινή απόδοση του δικού μου μέχρι στιγμής . Έννοια σου έχω διαβάσει βήμα προς βήμα στο σχετικό τοπικ για τις "κασκαρίκες" που έκανες στο δικό σου 1.8 και μάλιστα με έκαναν να χάσω 4 ώρες ψάχνοντας IHI βρε σατανά! ?

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/30/2021 at 9:29 PM, DZ1702 said:

@Kavouras Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες με κάλυψες πλήρως όπως και τον @panpap175 (ιδιαίτερες ευχαριστίες ).Η αλήθεια είναι ότι είμαι υπερ καλυμμένος με την τωρινή απόδοση του δικού μου μέχρι στιγμής . Έννοια σου έχω διαβάσει βήμα προς βήμα στο σχετικό τοπικ για τις "κασκαρίκες" που έκανες στο δικό σου 1.8 και μάλιστα με έκαναν να χάσω 4 ώρες ψάχνοντας IHI βρε σατανά! ?

Η αλήθεια είναι πως η βελτίωση στον 1.8tfsi είναι τόσο "αστεία" σε κόστος και δυσκολία, που πραγματικά είναι πολύ δελεαστικό και συνάμα σαγηνευτικό, σε σημείο που κάποιες φορές πλέον θαυμάζω αυτούς που λένε "μέχρι εδώ". :)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Και σε εμένα έκανε το ίδιο και ήταν η αντλία υψηλής πίεσης... έγινε μετά από 6 μήνες περίπου που είχα βάλει το πρόγραμμα (δεν ξέρω τι ήταν, το μόνο που ξέρω είναι ότι έχει τουρμπίνα από Octavia RS και βγαλει 260 ίππους)... το ζήτημα είναι ότι εδώ και κάποιες μέρες μου ξανακάνει το ίδιο... και δεν εχει περάσει χρόνος από τοτε που άλλαξα την αντλία υψηλής... τοσο ευκολα χαλάνε;

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, billy14 said:

Και σε εμένα έκανε το ίδιο και ήταν η αντλία υψηλής πίεσης... έγινε μετά από 6 μήνες περίπου που είχα βάλει το πρόγραμμα (δεν ξέρω τι ήταν, το μόνο που ξέρω είναι ότι έχει τουρμπίνα από Octavia RS και βγαλει 260 ίππους)... το ζήτημα είναι ότι εδώ και κάποιες μέρες μου ξανακάνει το ίδιο... και δεν εχει περάσει χρόνος από τοτε που άλλαξα την αντλία υψηλής... τοσο ευκολα χαλάνε;

καλημέρα! Όχι, δεν χαλάνε εύκολα. Ειδικά οι αντλίες υψηλής (αν βάλεις γνήσια) βγάζουν περίπου 120.000km εκτός κι αν είναι ελαττωματική (δεν έχω ακούσει-διαβάσει κανέναν με τέτοια περίπτωση, αλλά μπορεί να είσαι ο πρώτος)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν πέφτει η πίεση στην υψηλής σαν σύμπτωμα ρίξε και μια αλλαγή στον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου πάνω στην μπεκιέρα...... Αυτά τα μπουρδέλα τα παίζουν και δεν βγάζουν πουθενά βλάβη.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Dikonou said:

Αν πέφτει η πίεση στην υψηλής σαν σύμπτωμα ρίξε και μια αλλαγή στον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου πάνω στην μπεκιέρα...... Αυτά τα μπουρδέλα τα παίζουν και δεν βγάζουν πουθενά βλάβη.

και πίσω αντλία και.....φίλτρο βενζίνης.

 

 

ΥΓ: δυστυχώς έχω δει αμάξι που έχει πληρώσει αρκετά φίλτρα βενζίνης και μετά από 10 χρόνια, φορούσε ακόμα το εργοστασιακό!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τελικά ήταν πάλι αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου.. χάλασε η καινούργια μετά από 13 μήνες... μου βάλανε μια μεταχειρισμένη αυτή τη φορά... 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ξανά τα ίδια... πάλι αρχίσανε τα κοψίματα αυτή τη φορά από τις 2.000 στροφές... το αμάξι δεν είναι καν λειτουργικό έτσι... τι να πω

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.