DZ1702 Posted July 26, 2021 Share Posted July 26, 2021 Καλησπέρα σε όλους , εύχομαι να είστε καλά. Αντιμετωπίζω πρόβλημα στις υψηλές στροφές με τέρμα ανοικτό το γκάζι. Το αυτοκίνητο κάνει κόψιμο (Σαν να κλωτσάει μετά απο τις 3.500 στροφές περίπου) . Φοράει 95 setup πρόγραμμα. Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι αντίστοιχο? Έχουμε ιδέα τι μπορεί να το προκαλεί? Εκτίμηση απο τον προγραμματιστή ο οποίος με παρέπεμψε στον μηχανικό είναι ότι έβγαζε ένδειξη προς την εισαγωγή το διαγνωστικό. Ο μηχανικός είπε ότι στη χειρότερη των περιπτώσεων πάμε για πολλαπλή εισαγωγής . Μια δεύτερη γνώμη είναι ότι ίσως έχει χαλάσει το εγκεφαλάκι πριν απο την αντλία βενζίνης, καθώς και κάποια βαλβίδα στον κινητήρα . Ευχαριστώ εκ των προτέρων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DZ1702 Posted July 29, 2021 Author Share Posted July 29, 2021 Παιδιά ήταν το γνωστό πρόβλημα με την αντλια υψηλης πιεσης, αλλάχθηκε και το αυτοκίνητο επανήλθε. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted July 29, 2021 Share Posted July 29, 2021 3 minutes ago, DZ1702 said: Παιδιά ήταν το γνωστό πρόβλημα με την αντλια υψηλης πιεσης, αλλάχθηκε και το αυτοκίνητο επανήλθε. ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!! Είναι από τις αιτίες που ανέφερες το κόψιμο. Το κάνει όταν μένει από καύσιμο. δεν σου άναψε το CEL (Check Εngine Light) καμία φορά? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DZ1702 Posted July 29, 2021 Author Share Posted July 29, 2021 Άναψε το check engine και δυστυχώς έδειχνε κάτι στην εισαγωγή καμία ανάφορά για την αντλία υψηλής,οπότε και για αυτό η πρώτη εκτίμηση παρέπεμψε τον μηχανικό για πολλαπλή εισαγωγής κτλ , ευτυχώς όμως που δεν έγιναν βιαστικές κινήσεις και τελικά διορθώθηκε . Επίσης αλλάχθηκε φίλτρο βενζίνης το οποίο ήταν για πέταμα , καθώς και το εγκεφαλάκι της πίσω αντλίας για προληπτικούς λόγους. @Kavouras γνωρίζουμε εν τέλη αν οι αντλίες των 1.8 TFSI αντέχουν τις πιέσεις ΦΠΕ (Φίλτρο - Πρόγραμμα - Εξάτμιση) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted July 29, 2021 Share Posted July 29, 2021 5 ώρες πριν, DZ1702 είπε Άναψε το check engine και δυστυχώς έδειχνε κάτι στην εισαγωγή καμία ανάφορά για την αντλία υψηλής,οπότε και για αυτό η πρώτη εκτίμηση παρέπεμψε τον μηχανικό για πολλαπλή εισαγωγής κτλ , ευτυχώς όμως που δεν έγιναν βιαστικές κινήσεις και τελικά διορθώθηκε . Επίσης αλλάχθηκε φίλτρο βενζίνης το οποίο ήταν για πέταμα , καθώς και το εγκεφαλάκι της πίσω αντλίας για προληπτικούς λόγους. @Kavouras γνωρίζουμε εν τέλη αν οι αντλίες των 1.8 TFSI αντέχουν τις πιέσεις ΦΠΕ (Φίλτρο - Πρόγραμμα - Εξάτμιση) ? Αντέχουν για να φέρουν στα όρια ένα εργοστασιακό k04( εφόσον όμως είναι καινούριες και δυνατές ) εκτος άμα βάλεις φτερά άλλα , οπότε χρειάζεσαι αντλίες autotech. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted July 29, 2021 Share Posted July 29, 2021 (edited) 5 ώρες πριν, DZ1702 είπε έδειχνε κάτι στην εισαγωγή Οι προγραμματιστές για να κάνουν ενα πρόγραμμα να δουλέψει ,ουσιαστικά κοροϊδεύουν την ecu (χοντρικά -χοντρικά ) με «ψεύτικες» τιμές από κάποιους αισθητήρες . Γιαυτο και σε ενα αυτοκίνητο που έχει γίνει remap , δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα αν είναι όντως αυτο που γράφει ο εγκέφαλος ως βλάβη ή σφάλμα . Πρέπει ουσιαστικά να καταλάβεις ποια κελιά πρέπει να βάλεις και να κανεις log ώστε να δεις αν οι ζητούμενες τιμές από το πρόγραμμα είναι ίδιες ή πολύ πολύ κοντά με τις πραγματικές . Αν όχι , τότε ο εν λόγω αισθητήρας που” logάρεται ” έχει πρόβλημα . Edited July 29, 2021 by panpap175 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted July 30, 2021 Share Posted July 30, 2021 19 hours ago, panpap175 said: Οι προγραμματιστές για να κάνουν ενα πρόγραμμα να δουλέψει ,ουσιαστικά κοροϊδεύουν την ecu (χοντρικά -χοντρικά ) με «ψεύτικες» τιμές από κάποιους αισθητήρες . Γιαυτο και σε ενα αυτοκίνητο που έχει γίνει remap , δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα αν είναι όντως αυτο που γράφει ο εγκέφαλος ως βλάβη ή σφάλμα . Πρέπει ουσιαστικά να καταλάβεις ποια κελιά πρέπει να βάλεις και να κανεις log ώστε να δεις αν οι ζητούμενες τιμές από το πρόγραμμα είναι ίδιες ή πολύ πολύ κοντά με τις πραγματικές . Αν όχι , τότε ο εν λόγω αισθητήρας που” logάρεται ” έχει πρόβλημα . Αυτό ισχύει στους παράλληλους εγκεφάλους. Στο σωστό remapping, ουσιαστικά ξαναγράφονται τα όρια των ενδείξεων που παίρνει ο εγκέφαλος. Δεν προσπαθεί να το κοροϊδέψει. Αλλάζονται τα όρια πχ στον maf, στον "όριο/κόφτη ροπής" κτλ. Σε ένα σωστό remapping, αν ο προγραμματιτσής δεν έχει αφαιρέσει δικλείδες ασφαλείας, θα σου βγάλει τα σωστά μηνύματα, για τις σωστές βλάβες. Τώρα, φίλε @DZ1702, όπως είναι το σύστημα του καυσίμου, είναι υπερ-αρκετό (ίσως και overkill) για ένα πρόγραμμα 1ου σταδίου (είτε μόνο πρόγραμμα είτε πλήρως Φ-Π-Ε). ΠΟΛΥ άνετα όμως.... Προσωπικά ως χρήστης του Α3 1.8TFSI (με DSG ήταν το δικό μου), έφτασα με μικρές παρεμβάσεις (αλλαγή τούρμπο, εισαγωγής και εξάτμισης πρακτικά) να σκαρφαλώσω στα ~300 άλογα (με αλλαγή plug and play του τούρμπο με αυτό από Golf 6 GTI ) και εν τέλει στα 350 άλογα (με αλλαγή με τούρμπο από S3 8P). Μετά για έξτρα δύναμη και ασφάλεια μπήκαν μπεκ από Golf 6 gti, ενώ αλλάχτηκε και το intercooler για λόγους ψυχολογικούς (ήθελα να χρησιμοποιώ το αμάξι χωρίς να σκέφτομαι "α.... έχει πολύ ζέστη, ας μην πατήσω καλύτερα"). Στο τέλος, στην υπογραφή μου έχω ένα link με το topic και το Α3 8Ρ. Στην 1η σελίδα του topic έχω κάνει ευρετήριο. Αν έχεις όρεξη,.... ή αν βαριέσαι, μπορείς να στείλεις και προσωπικό μήνυμα για τις λεπτομέρειες κάθε βήματος ή ό,τι απορία έχεις σχετικά με αυτά που έκανα στο αμάξι. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DZ1702 Posted July 30, 2021 Author Share Posted July 30, 2021 @Kavouras Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες με κάλυψες πλήρως όπως και τον @panpap175 (ιδιαίτερες ευχαριστίες ).Η αλήθεια είναι ότι είμαι υπερ καλυμμένος με την τωρινή απόδοση του δικού μου μέχρι στιγμής . Έννοια σου έχω διαβάσει βήμα προς βήμα στο σχετικό τοπικ για τις "κασκαρίκες" που έκανες στο δικό σου 1.8 και μάλιστα με έκαναν να χάσω 4 ώρες ψάχνοντας IHI βρε σατανά! ? 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted August 1, 2021 Share Posted August 1, 2021 On 7/30/2021 at 9:29 PM, DZ1702 said: @Kavouras Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες με κάλυψες πλήρως όπως και τον @panpap175 (ιδιαίτερες ευχαριστίες ).Η αλήθεια είναι ότι είμαι υπερ καλυμμένος με την τωρινή απόδοση του δικού μου μέχρι στιγμής . Έννοια σου έχω διαβάσει βήμα προς βήμα στο σχετικό τοπικ για τις "κασκαρίκες" που έκανες στο δικό σου 1.8 και μάλιστα με έκαναν να χάσω 4 ώρες ψάχνοντας IHI βρε σατανά! ? Η αλήθεια είναι πως η βελτίωση στον 1.8tfsi είναι τόσο "αστεία" σε κόστος και δυσκολία, που πραγματικά είναι πολύ δελεαστικό και συνάμα σαγηνευτικό, σε σημείο που κάποιες φορές πλέον θαυμάζω αυτούς που λένε "μέχρι εδώ". 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy14 Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 Και σε εμένα έκανε το ίδιο και ήταν η αντλία υψηλής πίεσης... έγινε μετά από 6 μήνες περίπου που είχα βάλει το πρόγραμμα (δεν ξέρω τι ήταν, το μόνο που ξέρω είναι ότι έχει τουρμπίνα από Octavia RS και βγαλει 260 ίππους)... το ζήτημα είναι ότι εδώ και κάποιες μέρες μου ξανακάνει το ίδιο... και δεν εχει περάσει χρόνος από τοτε που άλλαξα την αντλία υψηλής... τοσο ευκολα χαλάνε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 8 hours ago, billy14 said: Και σε εμένα έκανε το ίδιο και ήταν η αντλία υψηλής πίεσης... έγινε μετά από 6 μήνες περίπου που είχα βάλει το πρόγραμμα (δεν ξέρω τι ήταν, το μόνο που ξέρω είναι ότι έχει τουρμπίνα από Octavia RS και βγαλει 260 ίππους)... το ζήτημα είναι ότι εδώ και κάποιες μέρες μου ξανακάνει το ίδιο... και δεν εχει περάσει χρόνος από τοτε που άλλαξα την αντλία υψηλής... τοσο ευκολα χαλάνε; καλημέρα! Όχι, δεν χαλάνε εύκολα. Ειδικά οι αντλίες υψηλής (αν βάλεις γνήσια) βγάζουν περίπου 120.000km εκτός κι αν είναι ελαττωματική (δεν έχω ακούσει-διαβάσει κανέναν με τέτοια περίπτωση, αλλά μπορεί να είσαι ο πρώτος) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Αν πέφτει η πίεση στην υψηλής σαν σύμπτωμα ρίξε και μια αλλαγή στον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου πάνω στην μπεκιέρα...... Αυτά τα μπουρδέλα τα παίζουν και δεν βγάζουν πουθενά βλάβη. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted November 10, 2022 Share Posted November 10, 2022 21 hours ago, Dikonou said: Αν πέφτει η πίεση στην υψηλής σαν σύμπτωμα ρίξε και μια αλλαγή στον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου πάνω στην μπεκιέρα...... Αυτά τα μπουρδέλα τα παίζουν και δεν βγάζουν πουθενά βλάβη. και πίσω αντλία και.....φίλτρο βενζίνης. ΥΓ: δυστυχώς έχω δει αμάξι που έχει πληρώσει αρκετά φίλτρα βενζίνης και μετά από 10 χρόνια, φορούσε ακόμα το εργοστασιακό!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy14 Posted January 4, 2023 Share Posted January 4, 2023 Τελικά ήταν πάλι αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου.. χάλασε η καινούργια μετά από 13 μήνες... μου βάλανε μια μεταχειρισμένη αυτή τη φορά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy14 Posted April 30, 2023 Share Posted April 30, 2023 Ξανά τα ίδια... πάλι αρχίσανε τα κοψίματα αυτή τη φορά από τις 2.000 στροφές... το αμάξι δεν είναι καν λειτουργικό έτσι... τι να πω 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.