Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Recommended Posts

Στο Audi S3 8P FL ,κοντευω τα 120.000χλμ ,και ψάχνομε σιγά σιγά  για συνεργείο για αλλαγη του ιμάντα χρονισμού,και προληπτικά τρόμπας νερου.(κάτι λαδια ,φιλτρα καμπίνας,μπουζι τα καταφέρνω και μονος μου)

Όμως εδώ υπάρχει ένα θέμα ,που προκύπτει λόγο του χαρακτήρα μου.

Το ένα είναι: ότι έχω"βίτσιο"με τα ανταλλακτικά.

Θελω  πάντα να τα παίρνω εγώ και να τα πηγαίνω στο συνεργειο.Ωστε α)να έχω τον έλεγχο της επιλογής,β)να ξέρω τι βάζω...γ)σε περίπτωση εξουσιοδοτημένου μη πληρωνωνω μαυρο χαβιαρη το ίδιο ανταλλακτικό για μια στάμπα και ένα σακκουλακι της Audi.

κτλ.και γενικα έτσι μ'αρεσει και έτσι θέλω για το αμάξι ΜΟΥ....

Το άλλο είναι: ότι δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψω  το συνεργείο να μη δεχετε να είμαι μπροστά στην επισκευή και να βλέπω τι κάνει στο αμάξι/περιουσια μου ,και να μου πει πχ να κάθομε στο σαλωνακι.

 

Σε ένα συνεργείο που ρώτησα ,σχετικα με το πρώτο.(δηλαδή να του πάω εγώ τα πράγματα)μου το αρνήθηκε ότι δεν το κάνουνε,δηθεν για έναν ανόητο λόγο-μην αναλύω -και εννοείτε το απεριψα επί τόπου.

 

Προφανώς και δεν τους συμφέρει αυτή η κίνηση ,ισως  λόγο της συνεργασίας που έχουνε,και τη δυνατότητα να μαγειρέψουν,ομως εγώ σα πελάτης που σκέφτομαι διαφορετικά ίσως....

 θέλω να ρωτήσω,να μου πείτε και εσείς μια άποψη.

 

Κάτι τέτοιο δεν είναι θεμιτό?Είναι τόσο παραλογο να θέλω μονο την υπηρεσία της εργασίας  από ένα συνεργείο?

Από Δευτερα σκέφτομαι να πάω να ρωτήσω σε ένα εξουσιοδοτημένο,ελπιζω να μην με απογοητεύσουν...

 

Περιμένω απόψεις/προτασεις

Edited by aggelos1986

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παράλογο δεν είναι τίποτα από τα δυο που λες …. Δικαίωμά σου είναι και το ένα και το άλλο ……Αλλα αρκεί να μην εισαι ουσιαστικά πάνω από το ‘’κεφάλι’’ του μάστορα διότι είναι πολύ σπαστικό …

Και εγω θέλω να είμαι παρών (όπως και κανω στον δικό μ μηχανικό ) αλλά βέβαια πάντα διακριτικά χωρίς να γίνομαι ενοχλητικός ….

Αν ενδιαφέρεσαι να σου πω τα στοιχεία του , μετά χαράς μου …(4χρονια πελάτης εκεί είμαι ευχαριστημένος ….μπροστά σου θα πάρει σε ανοιχτή ακρόαση για ανταλλακτικά αν θέλεις , αλλιώς πας εσυ με τα δικά σου που επιθυμείς , το οποίο αυτό κανω εγω )

Edited by panpap175

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, aggelos1986 said:

Στο Audi S3 8P FL ,κοντευω τα 120.000χλμ ,και ψάχνομε σιγά σιγά  για συνεργείο για αλλαγη του ιμάντα χρονισμού,και προληπτικά τρόμπας νερου.(κάτι λαδια ,φιλτρα καμπίνας,μπουζι τα καταφέρνω και μονος μου)

Όμως εδώ υπάρχει ένα θέμα ,που προκύπτει λόγο του χαρακτήρα μου.

Το ένα είναι: ότι έχω"βίτσιο"με τα ανταλλακτικά.

Θελω  πάντα να τα παίρνω εγώ και να τα πηγαίνω στο συνεργειο.Ωστε α)να έχω τον έλεγχο της επιλογής,β)να ξέρω τι βάζω...γ)σε περίπτωση εξουσιοδοτημένου μη πληρωνωνω μαυρο χαβιαρη το ίδιο ανταλλακτικό για μια στάμπα και ένα σακκουλακι της Audi.

κτλ.και γενικα έτσι μ'αρεσει και έτσι θέλω για το αμάξι ΜΟΥ....

Το άλλο είναι: ότι δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψω  το συνεργείο να μη δεχετε να είμαι μπροστά στην επισκευή και να βλέπω τι κάνει στο αμάξι/περιουσια μου ,και να μου πει πχ να κάθομε στο σαλωνακι.

 

Σε ένα συνεργείο που ρώτησα ,σχετικα με το πρώτο.(δηλαδή να του πάω εγώ τα πράγματα)μου το αρνήθηκε ότι δεν το κάνουνε,δηθεν για έναν ανόητο λόγο-μην αναλύω -και εννοείτε το απεριψα επί τόπου.

 

Προφανώς και δεν τους συμφέρει αυτή η κίνηση ,ισως  λόγο της συνεργασίας που έχουνε,και τη δυνατότητα να μαγειρέψουν,ομως εγώ σα πελάτης που σκέφτομαι διαφορετικά ίσως....

 θέλω να ρωτήσω,να μου πείτε και εσείς μια άποψη.

 

Κάτι τέτοιο δεν είναι θεμιτό?Είναι τόσο παραλογο να θέλω μονο την υπηρεσία της εργασίας  από ένα συνεργείο?

Από Δευτερα σκέφτομαι να πάω να ρωτήσω σε ένα εξουσιοδοτημένο,ελπιζω να μην με απογοητεύσουν...

 

Περιμένω απόψεις/προτασεις

Κοίτα, αντικειμενικά μιλώντας, δεν είναι και είναι ταυτόχρονα.

Είναι θεμιτό γιατί "εσύ πληρώνεις" άρα θες να γίνει η δουλειά με συγκεκριμένο τρόπο και δικαίωμά σου να βρεις κάποιον να την κάνει όπως θέλει.

Δεν είναι (από την άλλη) θεμιτό, γιατί ο εκάστοτε μάστορας δεν γουστάρει να νιώθει ότι κοιτάς πως φτιάχνει το αμάξι σου.

 

Πριν διαβάσεις τα παρακάτω, να αναφέρω ότι είμαι ένας άνθρωπος που έχω εμπλακεί λόγω και επαγγέλματος με τις επισκευές πολύπλοκων μηχανημάτων υδραυλικών, ηλεκτρικών και συνδιασμό τους (όχι όμως αυτοκινήτων για πολλούς λόγους παρότι μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία).

Οπότε όταν γίνεται επισκευή στο αμάξι, θέλω ιδανικά να είμαι μπροστά. Πρώτον γιατί μπορεί να δω κάτι με το μάτι που δεν μου αρέσει και θα ζητήσω τη γνώμη του μάστορα ("σε παρακαλώ κοιτάς και αυτό") και κατά δεύτερον γιατί γουστάρω λίγο μουτζούρα καθώς πιάνουν τα χέρια μου.

 

Και για να καταλάβεις το οξύμορο της κατάστασης που περιγράφεις, επέτρεψέ μου να εξηγήσω το τι ζητάς σε 2 άλλα θεωρητικά σενάρια:

1) Χτίζεις σπίτι. Θα  πας εσύ να προμηθευτείς σίδερα, μπετό, καλούπια, καλώδια κτλ? (στα σίδερα και στο μπετό να δεις πόσο σε "κλέβουν" χωρίς καν να το πάρεις χαμπάρι!)

Και άντε και έκλεισες υλικά. Θα κλείσεις εσύ και τις μπετονιέρες, την πρέσα και συνεργεία και ο (επιβλέπων) μηχανικός θα κάνει απλά τη δουλειά του?  Θα είσαι πάνω από τον υδραυλικό που θα περνάει τους σωλήνες νερού-αποχέτευσης?

 

2) πας για εγχείριση σε νοσοκομείο ιδιωτικό (ή μη) θα επιλέξεις εσύ το μόσχευμα και θα θες να κοιτάς τον γιατρό που σου κάνει την εγχείριση?

Θα έχεις άποψη γιατί επιλέχθηκε να σε ράψει με αυτόν τον τρόπο και όχι με τον άλλο?

 

Καταλαβαίνεις νομίζω που το παω. :)

 

Και στα λέει (ξαναγράφω) κάποιος που θέλει και προσπαθεί να είναι μπροστά στις επισκευές στο αμάξι του (από απλό service μέχρι οτιδήποτε άλλο) αλλά:

α) αντιλαμβάνομαι ότι οι μάστορες δεν είναι χαρούμενοι με το να βλέπω τι κάνουν. Στην τελική είναι σα να τους ελέγχεις (Τουλάχιστον αυτοί έτσι το βλέπουν). Αν δεν τους εμπιστεύεσαι, κακώς πας στο συγκεκριμένο μαγαζί. Πρέπει να κάνεις και λίγο το "άλμα της πίστης ή αλλιώς "leap of faith" που λένε και στο "χωριό μου")

 

β) προσωπικά επιλέγω ένα συνεργείο όπου να μου δίνουν την επιλογή του ανταλλακτικού που θέλω (πχ aftermarket, γνήσιο, γνωστής εταιρίας αλλά "ανταλλακτικό αντικατάστασης"), ώστε και να μπορεί να μπει αυτό που θέλω στο αμάξι και στην τελική αυτός να φέρει την ευθύνη αν ένα ανταλλακτικό είναι ελαττωματικό (άντε απέδειξε ότι δεν μπήκε σωστά ή έφταιγε το εξάρτημα αν πχ σπάσει η αντλία νερού και "ανατιναχτεί" το αμάξι και ποιός τελικά θα πληρώσει τη ζημιά). Μέχρι και την πώληση του 8Ρ, εγώ πήγαινα σε συνεργείο όπου πραγματικά ένιωθα σχεδόν σαν φίλος με τον μάστορα/συνεργείο. Ότι αν όλα πάνε στραβά, αν χρειαστεί, θα το κρατήσει ανοιχτό το μαγαζί μέχρι τις 12 το βράδυ για να με εξυπηρετήσει (δεν χρειάστηκε ποτέ) . Πως αντίστοιχα υπάρχει μία κατανόηση και αναγνώριση και των 2 μερών ότι δεν έχω (εκ πεπειθήσεως) 2ο αμάξι μετακίνησης και θέλω/έχω "ένα και καλό", οπότε δεν μπορείς να μου το δεσμεύσεις στο συνεργείο. Έχουμε και οικογένεια και δεν μπορώ να πέρνω άδεια "απλά" για να κάνουμε service.

 

γ) Σε κάθε συνεργασία οφείλουμε να την κρατάμε υγιή. Και εμείς να είμαστε (όσο το δυνατόν) πιο χαρούμενοι και ο άλλος που συναλλασόμαστε επίσης ώστε να θέλουμε και οι 2 να ξανα-συνεργαστούμε. Αν πάρεις εσύ τα ανταλλακτικά, εκτός από τον κόπο και το χρήμα, το πρόβλημα είναι ότι κόβεις ένα μικρό (όχι αμελητέο, όχι όμως και μεγάλο) κέρδος από το συνεργείο. Πώς αυτός (ο μάστορας ή "εφαρμοστής" αν θες να το περιγράψουμε σωστά) θα σε βάλει πχ σε κάποια προτεραιότητα αν χρειαστείς την ανάγκη του? 

 

 

ΥΓ: Ειδικά το "γ" το ακολουθώ πάντα σε όλες μου τις συναλλαγές, είτε φοράω το καπέλο "του πωλητή" είτε το καπέλο "του αγοραστή".

ΥΓ2: συγνώμη για το μακροσκελές post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοιτα να δεις...είμαι και εγώ σα και εσένα...της "μουτζούρας"και εμπλέκομε με πολλά γύρω από τα τεχνικά(υδραυλικά,πνευματικα,ηλεκτρολογικα,ηλεκτρονικα ,αυτοματισμους,κτλ κτλ)συνεπώς έχω άποψη για μια εργασία, ΔΕΝ μπορώ δεν μου βγαίνει να μη βλέπω/ξερω τι κάνει ο άλλος στο αμάξι  μου.

Χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει,οτι  θέλω να γίνομαι ενοχλητικός στα ποδια του,και να είμαι από πάνω του σαν μπάστακας.

 

Όταν δε ειδικά ,σε ένα συνεργείο είναι η αρχή και  δεν το ξέρεις ένα παραπάνω...

Γενικά δύσκολα εμπιστεύομαι...όμως γι αυτό ίσως να οφειλοντε οι διαφορες εμπειρίες που έχω...

 

Θα σου πω μονο ότι γνωστός μου(άσχετος με αμαξια,και φαινόταν...) πήγε ,σε μαγαζί να αλλάξει αμορτισέρ ,το άφησε εκεί έχοντας τυφλή εμπιστοσύνη,και οι τύποι τι κάνανε?

Βγάλανε τα παλιά αμορτισέρ και τα πλύνανε με το πιεστικό,τα κάναν καινούργη,και του τα πουλησαν για καινούργια.(Φυσικά όταν το ανακαλύψαμε μέσω του έμπειρου πατερα μου,εγινε χαμός...)

Από κολλητο τώρα που δουλεύει σε λαστιχαδικο, εκεί να δεις τι γίνετε και τι κάνουνε...με εντολή του αφεντικού.

Με τον έναν υπάλληλο μάλιστα να πηγαίνει στα ακριβά αυτοκίνητα -που τα αφήνουν με τυφλή εμπιστοσύνη -και να τα κλωτσαει/χτυπαει και να τους κάνει μικρογρατζουνιες από φθόνο.

Μιλάμε για αδιανόητα πράγματα.

 

Δεν λέω ότι αυτά γινοντε παντου,αλλα με όλες αυτές "τις εγγραφες"στο υποσυνείδητο μου,καταλαβαινεις...Οποτε λες καλύτερα μπάστακας....χαχα!

 

 

Σχετικά με το γ)η μη υγιής συνεργασία ,κατα τη γνώμη μου, ξεκινάει από το μάστορα που θέλει από τα ανταλλακτικά να βγάλει και επιπλέον  "μεροκαμματο"εις βαρος σου.

Αν το καλοσκεφτείς...

Κανονικά από τη στιγμή που ένα συνεργείο/μαστορα τον πληρώνεις στο ακέραιο για την υπηρεσία της εργασίας του την  οποια κατέβαλε να σου φτιάξει το αμάξι,δεν θα πρέπει να έχει καμια άλλη αξίωση....

 

 

 

 

Edited by aggelos1986

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, aggelos1986 said:

(...)

Σχετικά με το γ)η μη υγιής συνεργασία ,κατα τη γνώμη μου, ξεκινάει από το μάστορα που θέλει από τα ανταλλακτικά να βγάλει και επιπλέον  "μεροκαμματο"εις βαρος σου.

Αν το καλοσκεφτείς...

Κανονικά από τη στιγμή που ένα συνεργείο/μαστορα τον πληρώνεις στο ακέραιο για την υπηρεσία της εργασίας του την  οποια κατέβαλε να σου φτιάξει το αμάξι,δεν θα πρέπει να έχει καμια άλλη αξίωση....

 

 

 

 

Επέτρεψέ μου να πω πως μπάζει πάρα πολύ νερό αυτό το "εις βάρος μου" και να εξηγήσω το γιατί. Δυστυχώς είναι μακροσκελές το post, μιας και πρέπει να μεταφέρω τον τρόπο σκέψης μου. Ελπίζω να έχεις το κουράγιο να το διαβάσεις (και ιδανικά να με "βρίσεις" στο τέλος ή και όχι :P )

 

Καταρχάς, εγώ δεν βλέπω τον μάστορα ή το κάθε συνεργείο ως αντίπαλο.Αντίθετα, τον βλέπω ως συνεργάτη σε μία δουλειά που θα κάνουμε μαζί. Γι' αυτό και σε όποιο συνεργείο έχω πάει, η πρώτη μου κουβέντα είναι ότι εγώ έρχομαι με τη διάθεση να γίνω σταθερός πελάτης, χτίζοντας μία σταθερή συνεργασία και όχι "σήμερα εδώ και αύριο αλλού επειδή είναι 5€ φτηνότερος ο άλλος".

 

Οπότε πάνω στο παραπάνω, η όλη μου νοοτροπία είναι ότι δε θέλω γενικά να γίνει μια δουλειά τσάμπα (εκτός κι αν είναι ο αδερφός μου, που και πάλι να το συζητήσουμε). Αν είναι να μου την κάνεις τσάμπα, άστο δε θέλω να την κάνεις καθόλου. Εγώ ΘΕΛΩ να πληρώσω. Είτε τον μεσάζωντα που θα μου φέρει τα ανταλλακτικά είτε την εργασία που πρέπει να γίνει. (ναι σωστά, στο συνεργείο τυχαίνει να είναι το ίδιο πρόσωπο).

 

Γιατί όμως να θέλω να πληρώνω? Δεν είμαι μαζόχας σίγουρα (ή δεν το έχω διαπιστώσει ακόμα). Όταν πληρώνεις για κάτι, έχεις σοβαρές αξιώσεις να γίνει η δουλειά σωστά και όπως πρέπει. Αν πάλι είναι τσάμπα ή πάμφθηνα, δεν μπορείς να μιλήσεις (=τι θες τώρα δηλαδή? Αφού δεν πλήρωσες!). Γιατί όταν γίνεται κάτι τσάμπα ή παμφθηνα, κρύβονται άλλοι κίνδυνοι που δυστυχώς όταν θα τους μάθεις, μόνο όταν είναι πολύ αργά και το χέρι πρέπει να μπει βαθιά στη τσέπη. Είναι γλυκό το φτηνότερο, ή ακόμα και το τσάμπα, αλλά "βλέπουμε το δάσος και χάνουμε το δέντρο".

 

Επιπρόσθετα, λόγω της μακροχρόνιας εμπλοκής μου με τη λέσχη, παρατηρώ σταθερά πως δεν είναι τυχαίο που το μεγαλύτερο ποσοστό των ιδιοκτητών (αν όχι το 99%) που ταλαιπωρούνται με τα συνεργεία είναι άνθρωποι που δεν ενδιαφέρονται να γίνει σωστά η δουλειά και προτιμούν να βρουν το γνωστό "που τον εμπιστεύονται" που θα τους προσέξει αλλά δε θα πληρώσουν κιόλας ή θα κάνουν τη δουλειά φτηνά (γιατί είναι γνωστός-φιλος). Ή το αμάξι έχει δει 10 μάστορες σε 5 χρόνια, γιατί κάθε φορά ήταν κι άλλος ο φτηνότερος. Και φυσικά συνήθως επειδή πάνε με αυτή τη νοοτροπία στο συνεργείο, και ο εκάστοτε μάστορας που επιλέγει να τους εξυπηρετήσει τους συμπεριφέρεται με τον αντίστοιχο τρόπο, γιατί είναι σίγουρος ότι δεν είναι πελάτης που θα μείνει. Μόλις βρει φτηνότερα ή θεωρεί κάποιον πιο "φίλο", τον έχασε από πελάτη.

 

Πάντα έχω στην άκρη του μυαλού μου πως ο μάστορας δεν είναι εκεί στο συνεργείο για την ψυχή της μάνας του ούτε για να κάνει αγαθοεργίες. Έχει να πληρώσει νοίκι (και για μαγαζί και για σπίτι αν δεν έχει κάτι από τα 2 δικά του), φως-νερο-τηλεφωνο, ίσως και υπαλλήλους, λογιστή, ΕΦΚΑ, φόρο, ΦΠΑ και να μείνουν και ρέστα να πάει "ψωμί" στην οικογένειά του.

Οπότε με κάποιον τρόπο πρέπει να το βγάλει το "ψωμί του".

 

Καταλαβαίνω το ότι η "τάπα" σαν λογική ακούγεται άσχημη. Σκέψου όμως το εξής: Το αμάξι μείνει στο δρόμο για κάποιο λόγο που στο συνεργείο δεν το πρόσεξαν, δεν το προέβλεψαν, μέχρι να ξαναγίνει λειτουργικό, έχει γ@μήσει τουλάχιστον 15 μέρες από τη ζωή μου. Αξίζουν 15 μέρες από τη ζωή σου/μου/μας 15€ και 30€ παραπάνω στο συνολικό κόστος ενός service (γιατί μιλάμε για μία "τάπα" της τάξης του 10% στο κόστος του ανταλλακτικού)??

 

Χωρίς καν να λάβω υπόψη τον κόπο μου (να πάω να το πάρω + βενζίνες και κόστος μετακίνησης) και του χρόνου μου να ψάξω να βρω τον φτηότερο (κι άρα πόσο κοστολογείται αυτό?), αλλά και του extra bonus ότι αυτός το πήρε, άρα άμα γίνει μλκια κάλυψέ το, στα @@ μου τι έγινε. Οπότε με βάση όλα τα παραπάνω που ανέφερα, εν γνώση μου προσωπικά είμαι εντάξει στο να πληρώσω κάτι τις παραπάνω, αλλά δεν υπάρχουν μετά δικαιολογίες αν γίνει μλκια. Και φυσικάφεύγοντας και εγώ και το συνεργείο να είμαστε χαρούμενοι με την συναλλαγή που έγινε.

 

Οπότε πριν πούμε τι είναι ακριβό και τι φτηνό, πρέπει να βλέπουμε τι θυσιάζουμε που ίσως δεν μετριέται άμεσα σε χρήματα και μετά να δούμε αν αξίζει να "δεχτούμε" το όποιο επιπλέον κόστος.

 

Τέλος, δεν ξέρω ο καθένας τι προσωπική εμπειρία έχει. Σίγουρα υπάρχουν λαμόγια μηχανικοί αυτοκινήτων, όπως υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα (πχ ταξί, μπετατζίδες, βαφείς, υδραυλικοί, πατωματζήδες, Μηχανικοί, Δικηγόροι κοκ). Γι' αυτό η εμπιστοσύνη πρέπει να κερδίζεται και όχι a priori να υπάρχει.

Με την παραπάνω λογική, μέχρι σήμερα όλες μου οι συνεργασίες (όχι μόνο με το αμάξι) είναι ξεκάθαρες και μένουν όλοι χαρούμενοι και θέλουν (κι εγώ κι αυτοί) να ξανασυνεργαστούμε.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάβουρα νομίζω δεν εννόησες τι ήθελα να πω,και "εκτροχιάστηκες"εντελώς!!!

Καλα μίλησε κανεις για τσάμπα?

Τελωσπαντων...εγώ εννοούσα το εξης:

 

Εάν πας σε ένα συνεργείο να αλλάξεις πχ τα μπουζι,και για την εργασία του θέλει 15ευρω, συν το ανταλλακτικό (τα μπουζι στη περίπτωση μας).

Έχουμε και λεμε 15 +50τα μπουζι θα σου πάρει 65 ευρω.
Το συνεργείο θα σου χρεώσει τα μπουζι 50ευρω ,αλλα αυτό θα τα έχει πάρει 30ευρω λόγο κάποιας έκπτωσης που πιθανό να  έχει λόγο συνεργασίας με τα ανταλλακτικά κτλ.

Στη προκειμενη περίπτωση -δικαια μεν-βγάζει ένα 20αρη από σένα (εδώ κολλάει το εις βαρος σου)από το ανταλλακτικό,γιατι στο χρεώνει όσο να το επερνες εσύ στη λιανική.

 

Δεν κατήγορω το συνεργείο,και καλα κάνει,ομως εάν εγώ για τους δικούς μου λογους  ,επιθυμω να πάρω τα μπουζι μονος μου και να του τα πάω,απο τη στιγμή που θα πληρωθεί (15 ευρω) για την εργασία του,δεν θα πρέπει να έχει παράπονο....ή να με αποφεύγει,επειδη από όλη τη μανούρα θα μπορούσε να έβγαζε και αλλα 20....αλλα δεν τα έβγαλε.

 

Αυτό είναι όλο,και αυτή είναι η λογική.

 

Και εννοείτε πως ,με το συνεργείο και με τον εκάστοτε επαγγελματία δεν είμαστε αντίπαλοι...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by aggelos1986

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ο κάβουρας εννοεί γενικά το υπερβολικά φθηνό που κρύβει τους γνωστούς κινδύνους, το τσάμπα ήταν τρόπος του λέγειν. Είναι η γνωστή και τόσο διαχρονική φράση: the bitterness of poor quality is remembered long after the sweetness of low price is forgotten. Με άλλα λόγια τα φράγκα θα τα δώσεις, είτε τώρα είτε αργότερα. Το θέμα είναι να τα δώσεις από την αρχή και να φύγεις κύριος, ή αργότερα επιστρέφοντας με λαμπάκι. Τσάμπα ποιότητα δεν υπάρχει.

 

Για την παρουσία σου στον χώρο που φτιάχνεται το αμάξι σου, ούτε εγώ το αφήνω από τα μάτια μου. Με το edition μάλιστα είχε τύχει μερικές φορές να προσέξω κάτι που δεν είχε δει ο μηχανικός, όπως μία βίδα. Ποτέ δεν δέχτηκα παρατήρηση, απλά θέλει διακριτικά. Παρακολούθα από μία μικρή απόσταση. Παίζε και λίγο με το κινητό κάθε τόσο, μην νιώθει ότι έχεις 100% το βλέμμα σου πάνω του. Αν έχεις κάποια απορία δεν πειράζει να ρωτήσεις, αλλά όχι ακριβώς τη στιγμή που ο άνθρωπος κάνει δουλειά για δύο λόγους, πρώτον σίγουρα θα είναι εκνευριστικό και νομίζω καθένας το αντιλαμβάνεται, και δεύτερον αποσυγκεντρώνοντάς τον μπορεί να είσαι εσύ η αιτία να ξεχάσει κάτι. Καλύτερα κάνε την ερώτηση ενδιάμεσα, δηλαδή αφού τελειώσει με αυτό που κάνει και πριν πιάσει το επόμενο. Κοινή λογική είναι όλα αυτά.

 

Τέλος για τα ανταλλακτικά. Με το edition από ένα σημείο και μετά που είχα μάθει και πέντε πράγματα, και εγώ πήγαινα τα δικά μου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της σημασίας που έχει αυτό, είναι το ιμαντικό service που είχα κάνει το 2014 και είχα πάει σε ένα συνεργείο στο Μοσχάτο. Τότε ακόμα δεν γνώριζα πολλά αν και είχα ξεκινήσει τη βελτίωση, έχοντας πρόγραμμα και εισαγωγή. Δεν γνώριζα όμως π.χ. ποιες αντλίες νερού κυκλοφορούσαν, ποιες είναι καλές ποιες όχι. Ούτε για ιμάντες γνώριζα. Ευτυχώς ιμάντα μου είχε βάλει καλό όπως το έψαξα αργότερα, Gates. Αντλία όμως, Saleri. Όλα καλά για 2-3 χρόνια και μετά άρχισε να χάνει, πάρα πολύ αργά, πρέπει να ήταν μία σταγόνα το λεπτό ξέρω γω, τόσο αργά που εξατμιζόταν πριν φτάσει κάτω. Συμπλήρωνα πες ένα σφηνάκι κάθε 500χλμ. Όπως και να χει όμως, χαλιέσαι ή δεν χαλιέσαι; Η Saleri λοιπόν είναι μία ιταλική μάρκα για την οποία έχουν γράφτει καλά και κακά, είναι από τις περιπτώσεις 50-50. Είχα διαβάσει ότι ήταν και ΟΕΜ προμηθευτής σε κάποια μοντέλα του ομίλου και ως εκ τούτου, λέγανε, ήταν ασφαλής επιλογή (αν και δεν συμφωνώ πάντα με το σκεπτικό ΟΕΜ = safe αλλά τέλος πάντων). Υπάρχει περίπτωση να έβαζα αυτή τη μάρκα αν γνώριζα; Χάθηκε π.χ. να έβαζα μια Hepu; Καλύτερα λοιπόν τα δικά μας ανταλλακτικά και όχι αυτά που χρησιμοποιεί το εκάστοτε συνεργείο, που τα έχει επιλέξει κατόπιν συμφωνίας με τους προμηθευτές του. Να το συνδέσω αυτό το τελευταίο με την πρώτη παράγραφο περί τσάμπα ποιότητας; Είχα πληρώσει ελάχιστα πάνω από 300 ευρώ τελική τιμή με εργασία και ΦΠΑ. Να γιατί έβαζε Saleri. Κάθε συνεργείο στοχεύει σε συγκεκριμένο πελατολόγιο, σου λέει θέλω να είμαι ο φθηνότερος στην περιοχή, θα βάζω φθηνά ανταλλακτικά, ή θέλω να βάζω ποιότητα και ας είμαι ο ακριβότερος, και θα φαίνεται στη δουλειά που κάνω. Έτσι πάει παιδιά, τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο, it's just business. Δεν θα ήθελα να αποκαλύψω το όνομα του συνεργείου δημόσια γιατί παρά το θέμα που αντιμετώπισα, δεν του αξίζει δυσφήμιση. Δεν ήταν κακό σαν συνεργείο. Και προσεκτικός ήταν ο μηχανικός και ευχάριστος και πρόθυμος. Απλά είχε σαν στόχο να δίνει τις καλύτερες τιμές και όπως είπαμε, τσάμπα ποιότητα δεν υπάρχει.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσωπικα εχω 2 συνεργεια που συνεργαζομαι και παντα παω τα ανταλλακτικα εγω γιατι α) θελω συγκεκριμενες μαρκες και β) δεν θελω να μου τον πιανουν.... Και δεν μιλαμε για λαδια, φιλτρα κτλ αλλα αν π.χ. πας και παρεις απο συνεργειο ενα βολαν της luk που το βρισκεις 400€ εξω, το συνεργειο παιζει να στο χρεωσει 500€+ ευκολα.

 

Δεν βρισκω κατι το κακο σε αυτο απο τη στιγμη που προσωπικα οτι και να μου ζητησουν θα το πληρωσω γνωριζοντας την ποιοτητα της δουλειας που παντα γινεται.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Unreal said:

Είχα διαβάσει ότι ήταν και ΟΕΜ προμηθευτής σε κάποια μοντέλα του ομίλου και ως εκ τούτου, λέγανε, ήταν ασφαλής επιλογή (αν και δεν συμφωνώ πάντα με το σκεπτικό ΟΕΜ = safe αλλά τέλος πάντων).

 

Αυτη η saleri το μονο oem που μπορει να φτιαχνει στον ομιλο ειναι τιποτα καλτσονε ή πιτσες που τρωνε στο wolfsburg οι εργατες στo lunch brake.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαργαρίτα κιόλας μην ξοδευόμαστε, είναι και πολλοί οι εργάτες :laugh:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως για να είμαστε δίκαιοι, το πελατολόγιό τους είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό:

 https://originalequipment.saleri.com/web_eng/clienti.asp


Εκεί που αναφέρει Audi προφανώς εννοεί και VW, Seat, Skoda αφού πολλά εξαρτήματα τα μοιράζονται, όπως σίγουρα η αντλία νερού. Τώρα σίγουρα δεν φτιάχνουν μόνο ένα μοντέλο αντλίας, οπότε πιθανότατα το μοντέλο που μπαίνει στα οικονομικότερα αυτοκίνητα του ομίλου αλλά και άλλων κατασκευαστών όπως Fiat και Ford, να είναι χαμηλότερης ποιότητας και επομένως μικρότερης αξιοπιστίας. Δεν νομίζω π.χ. η Audi να το βάζει στο S3, ούτε και η VW στο edition, ούτε η Ford στο RS. Σε οικονομικότερα μοντέλα όμως μπορεί. Πάντως σε κάποια μπαίνει. Όπως και να χει, όταν διαβάζω σχόλια σε forums και είναι στο 50-50, είναι να μένεις μακριά.


Προσπαθώντας τέλος να το δω από την οπτική του συνερείου, θα λεγε κανείς μα γιατί επέλεξε Gates που είναι καλή μάρκα, πιθανότατα γιατί αν την πάθεις από ιμάντα τη γ@μησες, ενώ η αντλία άντε να αρχίσει να χάνει. Οπότε επιλέγει Saleri που είναι 50-50 αν θα κάνει διαρροή και έτσι μπορεί και προσφέρει χαμηλότερες τιμές. Πολλά συνεργεία δουλεύουν με αυτό το σκεπτικό και πολλούς πελάτες δεν τους νοιάζει. Σίγουρα οι περισσότεροι που έχουν στην κατοχή τους αμάξια των 3.000 ευρώ δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να προσθέτουν λίγο νεράκι κάθε τόσο, εδώ λάδια χάνουν και δεν πάνε συνεργείο. Το θέμα είναι εγώ πώς κατέληξα εκεί...


Τέλος πάντων τα δικά μας ανταλλακτικά και τέλος. Αν πιάνουν και τα χέρια σου το κάνεις και μόνος σου, ότι μπορείς τουλάχιστον. Ως γνωστόν άλλωστε, κανείς δεν θα το κάνει καλύτερα από εσένα, είτε αυτό είναι πλύσιμο, είτε ένα αυτοκόλλητο.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Unreal said:

Πάντως για να είμαστε δίκαιοι, το πελατολόγιό τους είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό:

 https://originalequipment.saleri.com/web_eng/clienti.asp


Εκεί που αναφέρει Audi προφανώς εννοεί και VW, Seat, Skoda αφού πολλά εξαρτήματα τα μοιράζονται, όπως σίγουρα η αντλία νερού. Τώρα σίγουρα δεν φτιάχνουν μόνο ένα μοντέλο αντλίας, οπότε πιθανότατα το μοντέλο που μπαίνει στα οικονομικότερα αυτοκίνητα του ομίλου αλλά και άλλων κατασκευαστών όπως Fiat και Ford, να είναι χαμηλότερης ποιότητας και επομένως μικρότερης αξιοπιστίας. Δεν νομίζω π.χ. η Audi να το βάζει στο S3, ούτε και η VW στο edition, ούτε η Ford στο RS. Σε οικονομικότερα μοντέλα όμως μπορεί. Πάντως σε κάποια μπαίνει. Όπως και να χει, όταν διαβάζω σχόλια σε forums και είναι στο 50-50, είναι να μένεις μακριά.


Προσπαθώντας τέλος να το δω από την οπτική του συνερείου, θα λεγε κανείς μα γιατί επέλεξε Gates που είναι καλή μάρκα, πιθανότατα γιατί αν την πάθεις από ιμάντα τη γ@μησες, ενώ η αντλία άντε να αρχίσει να χάνει. Οπότε επιλέγει Saleri που είναι 50-50 αν θα κάνει διαρροή και έτσι μπορεί και προσφέρει χαμηλότερες τιμές. Πολλά συνεργεία δουλεύουν με αυτό το σκεπτικό και πολλούς πελάτες δεν τους νοιάζει. Σίγουρα οι περισσότεροι που έχουν στην κατοχή τους αμάξια των 3.000 ευρώ δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να προσθέτουν λίγο νεράκι κάθε τόσο, εδώ λάδια χάνουν και δεν πάνε συνεργείο. Το θέμα είναι εγώ πώς κατέληξα εκεί...


Τέλος πάντων τα δικά μας ανταλλακτικά και τέλος. Αν πιάνουν και τα χέρια σου το κάνεις και μόνος σου, ότι μπορείς τουλάχιστον. Ως γνωστόν άλλωστε, κανείς δεν θα το κάνει καλύτερα από εσένα, είτε αυτό είναι πλύσιμο, είτε ένα αυτοκόλλητο.

 

Καλά το site τους εντάξει... Αστείο, ούτε καν product finder δεν έχει. Μπαίνεις στη schaeffler που έχει όλες τις εταιρίες ανταλλακτικών που μπαίνουν στα vag και έχει μέχρι και κωδικούς για τις ροδελες μέσα.

 

Δεν παίζει ρόλο αν είναι s3 ή a3 1.6 fsi, όλα τα ανταλλακτικά είναι από συγκεκριμένες εταιρίες όπως: dayco, ina, bosch, hella, valeo, sachs, luk, lemforder κτλ.. Οι μισες από αυτές ανήκουν στη schaeffler.... Iταλικο είναι το φίλτρο βενζίνης μόνο που είναι ufi....Άντε και κανένα φανάρι να είναι magneti marelli ξέρω γω.

 

Πραγματικά, βρες μου ένα ανταλλακτικό oem του group vag που να έχει κατω από το σηματακι vw-audi-seat-skoda το saleri! Όχι πολλά, ΕΝΑ και εγώ θα κεράσω πίτσα, καρμπονάρα και τιραμισού στην επόμενη συναντηση! 😂

 

Ο λόγος πάντως που βάζουν π.χ. gates είναι αυτός που είπες για τον ιμάντα χρονισμού... Μη πάρουν κανένα μοτέρ στα χέρια.

 

Και γω συμφωνώ και εννοείται παίρνω μόνο τα δικά μου ανταλλακτικά και τα πηγαίνω.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Καλά το site τους εντάξει... Αστείο, ούτε καν product finder δεν έχει. Μπαίνεις στη schaeffler που έχει όλες τις εταιρίες ανταλλακτικών που μπαίνουν στα vag και έχει μέχρι και κωδικούς για τις ροδελες μέσα.
 
Δεν παίζει ρόλο αν είναι s3 ή a3 1.6 fsi, όλα τα ανταλλακτικά είναι από συγκεκριμένες εταιρίες όπως: dayco, ina, bosch, hella, valeo, sachs, luk, lemforder κτλ.. Οι μισες από αυτές ανήκουν στη schaeffler.... Iταλικο είναι το φίλτρο βενζίνης μόνο που είναι ufi....Άντε και κανένα φανάρι να είναι magneti marelli ξέρω γω.
 
Πραγματικά, βρες μου ένα ανταλλακτικό oem του group vag που να έχει κατω από το σηματακι vw-audi-seat-skoda το saleri! Όχι πολλά, ΕΝΑ και εγώ θα κεράσω πίτσα, καρμπονάρα και τιραμισού στην επόμενη συναντηση!
 
Ο λόγος πάντως που βάζουν π.χ. gates είναι αυτός που είπες για τον ιμάντα χρονισμού... Μη πάρουν κανένα μοτέρ στα χέρια.
 
Και γω συμφωνώ και εννοείται παίρνω μόνο τα δικά μου ανταλλακτικά και τα πηγαίνω.
 
Μόνο saleri και ΟΖ racing!!! forza italia!!!
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Van.Leb said:
8 hours ago, csaris said:
 
Καλά το site τους εντάξει... Αστείο, ούτε καν product finder δεν έχει. Μπαίνεις στη schaeffler που έχει όλες τις εταιρίες ανταλλακτικών που μπαίνουν στα vag και έχει μέχρι και κωδικούς για τις ροδελες μέσα.
 
Δεν παίζει ρόλο αν είναι s3 ή a3 1.6 fsi, όλα τα ανταλλακτικά είναι από συγκεκριμένες εταιρίες όπως: dayco, ina, bosch, hella, valeo, sachs, luk, lemforder κτλ.. Οι μισες από αυτές ανήκουν στη schaeffler.... Iταλικο είναι το φίλτρο βενζίνης μόνο που είναι ufi....Άντε και κανένα φανάρι να είναι magneti marelli ξέρω γω.
 
Πραγματικά, βρες μου ένα ανταλλακτικό oem του group vag που να έχει κατω από το σηματακι vw-audi-seat-skoda το saleri! Όχι πολλά, ΕΝΑ και εγώ θα κεράσω πίτσα, καρμπονάρα και τιραμισού στην επόμενη συναντηση! emoji23.png
 
Ο λόγος πάντως που βάζουν π.χ. gates είναι αυτός που είπες για τον ιμάντα χρονισμού... Μη πάρουν κανένα μοτέρ στα χέρια.
 
Και γω συμφωνώ και εννοείται παίρνω μόνο τα δικά μου ανταλλακτικά και τα πηγαίνω.
 

Μόνο saleri και ΟΖ racing!!! forza italia!!!

 

Ιμοτσιονε 😂

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Unreal said:

(...)κανείς δεν θα το κάνει καλύτερα από εσένα, είτε αυτό είναι πλύσιμο, είτε ένα αυτοκόλλητο.

Σε 1 ατάκα τα είπες όλα. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.