Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα
KAPSALISS

Διαρροή Λαδιού

Recommended Posts

Καλησπερα,

 

Υπαρχει διαρροή Λαδιου απο την βιδα του καρτερ. Το πιθανοτερο ειναι να χρειαζεται να φτιαχτουν νεες σπειρες στην τρυπα του καρτερ. Εχει κανει κανεις κατι αναλογο ή γνωριζει πως και που μπορει να φτιαχτει?

 

Ευχαριστω

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, KAPSALISS said:

Καλησπερα,

 

Υπαρχει διαρροή Λαδιου απο την βιδα του καρτερ. Το πιθανοτερο ειναι να χρειαζεται να φτιαχτουν νεες σπειρες στην τρυπα του καρτερ. Εχει κανει κανεις κατι αναλογο ή γνωριζει πως και που μπορει να φτιαχτει?

 

Ευχαριστω

Καλησπέρα,

το είχα πάθει στο παλιό μου αμάξι (VW Golf). Δυστυχώς η ιστορία περιλαμβάνει πολύ ταλαιπωρία (για μένα) τότε. Πριν σου πω το οτιδήποτε, τεχνικά αναφέρω πως το να ανοιχτούν νέες σπείρες, σημαίνει ότι μεγαλώνεις λίγο την τρύπα και φυσικά τα γρέζια μένουν και μέσα και έξω (κυρίως μέσα). Οπότε το ρισκάρεις να μην κατεβάσεις κάρτερ?Επιπλέον πρέπει να βρεθεί νέα λίγο μεγαλύτερη τάπα λαδιού στο κάρτερ μιας και η τρύπα θα είναι λίιιιγο μεγαλύτερη...

Πάντως η προσωπική μου εμπειρία λέει τα εξής:

- αρχικά βάζαμε τεφλόν για να μη χάνει (δεν έχανε),

- τελικά με έπεισε ο μηχανικόςτελικά ότι οι σπείρες έχουν φαγωθεί πολύ και "ίσα που στέκεται η τάπα" και πρέπει να ανοίξουμε νέες.

-  δέχτηκα να γίνει επισκευή (άνοιγμα νέων σπειρών), όπου δεν πήγε καλά (έχανε που και που λάδι από την τάπα χωρίς να μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο -πχ μεγάλη συστολη/διαστολη?), τελικά

- κατέληξα να ξαναπληρώσω εργασία ανέβα-κατέβα κάρτερ για να βάλουμε νέο.

 

Και εδώ να σημειώσω ότι το κάρτερ του Golf έτυχε να βγει σχετικά χωρίς πολλά προβλήματα (όπου στράβωσε το ισιώσαμε -> κι εκεί είχαμε θεματάκια βέβαια αλλά το προσπερνάω).

 

Οπότε εκ πείρας, επειδή το σωστό είναι να βγάλει (ούτως ή άλλως) το κάρτερ για να κάνεις νέα σπειρώματα και να το ξαναβάλεις πάνω (ώστε να μη μείνουν σίγουρα γρέζια μέσα στο κάρτερ) και επιπρόσθετα:

α) αποκλείεται να βγάλεις το κάρτερ και να κρατήσει 100% το σχήμα του

β) η πιθανότητα να γίνει μλκια είναι μεγάλη βάζοντας το παλιό πάνω

γ) το να μην σφραγίζει πλήρως η νέα τάπα (λόγω πατέντας) είναι ΠΑΝΤΑ μία πιθανότητα, 

 

Στο τέλος η διαφορά του κόστους είναι μόνο το νέο κάρτερ (αφού όλη την εργασία την έχεις πληρώσει). Πιο δύσκολο είναι σα διαδικασία για το συνεργείο η όλη κατάσταση. Κι αυτό γιατί:

1. πρέπει να στραγγίξεις πολύ καλά λάδια,

2. να βγάλεις το κάρτερ,

3. να καθαρίσεις πολύ καλά,

4. να στεγνώσει από τα καθαριστικά και να περάσεις με νέα φλατζο-κόλλα το νέο κάρτερ,

5. να περιμένεις 24 ώρες για να στεγνώσει πλήρως (αλλιώς θα μείνουν πόροι ανοιχτοί και θα "ιδρώνει" στην φλατζό-κολλα) και μετά

6. να βάλεις λάδια να φύγεις.

 

Δεν ξέρω πόσο μεγάλη είναι η διαρροή για να ασχοληθείς. Εγώ τότε ασχολήθηκα γιατί με πείσανε ότι η τάπα δε στεκόταν καλά πάνω και "ανα πάσα στιγμή" (μεγάλη κουβέντα αυτό) θα έφευγε και θα έμενε το μοτερ χωρίς λάδια στη μέση του δρόμου (και ήταν μια περίοδος που τότε έκανα πολλά km σε όλη την Ελλάδα).

 

Ό,τι κι αν αποφασίσεις, θα ήθελα να μας γράψεις.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Kavouras said:

Καλησπέρα,

το είχα πάθει στο παλιό μου αμάξι (VW Golf). Δυστυχώς η ιστορία περιλαμβάνει πολύ ταλαιπωρία (για μένα) τότε. Πριν σου πω το οτιδήποτε, τεχνικά αναφέρω πως το να ανοιχτούν νέες σπείρες, σημαίνει ότι μεγαλώνεις λίγο την τρύπα και φυσικά τα γρέζια μένουν και μέσα και έξω (κυρίως μέσα). Οπότε το ρισκάρεις να μην κατεβάσεις κάρτερ?Επιπλέον πρέπει να βρεθεί νέα λίγο μεγαλύτερη τάπα λαδιού στο κάρτερ μιας και η τρύπα θα είναι λίιιιγο μεγαλύτερη...

Πάντως η προσωπική μου εμπειρία λέει τα εξής:

- αρχικά βάζαμε τεφλόν για να μη χάνει (δεν έχανε),

- τελικά με έπεισε ο μηχανικόςτελικά ότι οι σπείρες έχουν φαγωθεί πολύ και "ίσα που στέκεται η τάπα" και πρέπει να ανοίξουμε νέες.

-  δέχτηκα να γίνει επισκευή (άνοιγμα νέων σπειρών), όπου δεν πήγε καλά (έχανε που και που λάδι από την τάπα χωρίς να μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο -πχ μεγάλη συστολη/διαστολη?), τελικά

- κατέληξα να ξαναπληρώσω εργασία ανέβα-κατέβα κάρτερ για να βάλουμε νέο.

 

Και εδώ να σημειώσω ότι το κάρτερ του Golf έτυχε να βγει σχετικά χωρίς πολλά προβλήματα (όπου στράβωσε το ισιώσαμε -> κι εκεί είχαμε θεματάκια βέβαια αλλά το προσπερνάω).

 

Οπότε εκ πείρας, επειδή το σωστό είναι να βγάλει (ούτως ή άλλως) το κάρτερ για να κάνεις νέα σπειρώματα και να το ξαναβάλεις πάνω (ώστε να μη μείνουν σίγουρα γρέζια μέσα στο κάρτερ) και επιπρόσθετα:

α) αποκλείεται να βγάλεις το κάρτερ και να κρατήσει 100% το σχήμα του

β) η πιθανότητα να γίνει μλκια είναι μεγάλη βάζοντας το παλιό πάνω

γ) το να μην σφραγίζει πλήρως η νέα τάπα (λόγω πατέντας) είναι ΠΑΝΤΑ μία πιθανότητα, 

 

Στο τέλος η διαφορά του κόστους είναι μόνο το νέο κάρτερ (αφού όλη την εργασία την έχεις πληρώσει). Πιο δύσκολο είναι σα διαδικασία για το συνεργείο η όλη κατάσταση. Κι αυτό γιατί:

1. πρέπει να στραγγίξεις πολύ καλά λάδια,

2. να βγάλεις το κάρτερ,

3. να καθαρίσεις πολύ καλά,

4. να στεγνώσει από τα καθαριστικά και να περάσεις με νέα φλατζο-κόλλα το νέο κάρτερ,

5. να περιμένεις 24 ώρες για να στεγνώσει πλήρως (αλλιώς θα μείνουν πόροι ανοιχτοί και θα "ιδρώνει" στην φλατζό-κολλα) και μετά

6. να βάλεις λάδια να φύγεις.

 

Δεν ξέρω πόσο μεγάλη είναι η διαρροή για να ασχοληθείς. Εγώ τότε ασχολήθηκα γιατί με πείσανε ότι η τάπα δε στεκόταν καλά πάνω και "ανα πάσα στιγμή" (μεγάλη κουβέντα αυτό) θα έφευγε και θα έμενε το μοτερ χωρίς λάδια στη μέση του δρόμου (και ήταν μια περίοδος που τότε έκανα πολλά km σε όλη την Ελλάδα).

 

Ό,τι κι αν αποφασίσεις, θα ήθελα να μας γράψεις.

 

Για αρχη θα ηθελα να σε ευχαριστησω για την αναλυτικοτατη απαντηση.

 

Η αληθεια ειναι οτι δεν μου πηγε καν το μυαλο σε αυτα που αναφερεις. Πιστευα αφελεστατα οτι ειναι κατι σχετικα απλο και το προβλημα ειναι οτι πρεπει ισως να "συμπεσει" η επισκευη με την επομενη αλλαγη λαδιων.

 

Τωρα που ξυπνησα λοιπον, το πιθανοτερο ειναι να παω σε αντικατασταση δοχειου καρτερ λαδιου, οταν πλησιαζει η επομενη αλλαγη λαδιων. Απο οτι ειδα κοστιζει περιπου στα 30 ευρω, αντε να μου παρει αλλα τοσα ο μηχανικος μου για εργασια. Το σιγουρο ειναι οτι τον εμπιστευομαι δοκιμασμενα 100%.

 

Το προβλημα ναι μεν δεν ειναι τεραστιο αλλα σταζει μια σεβαστη ποσοτητα λαδιου σε βαθος χρονου που αν το αφησεις χωρις ελεγχο - συμπληρωση απο την μια αλλαγη στην αλλη ισως φτασει και σε οριακο σημειο κ να αναψει το λαμπακι. Αλλαξα λαδια καπου  τελος Μαιου. Στον ελεγχο πριν λιγες μερες (περιπου 4000χλμ) χρειαστηκε να συμπληρωσω 600 ml λαδι. Το προβλημα μαλλον εχει προκληθει απο αρκετα παλια οταν μαλλον καποιος ισως "ζορισε" τη βιδα και εκανε ισως ζημια στις βολτες της. Τελος Να συμπληρωσω οτι το αμαξι εχει κανει και κανει ανελλπως τα σερβις του. Βαζω λαδια για 15.000χλμ (κ καλα...) και αλλαζω καθε 7.500.

 

Το σημαντικο ειναι οτι λερωνει την..... ομορφη πετρα που βρισκεται κατω στο χωρο παρκινγκ και εχουμε γκρινιες.......... χαχαχαχαχα

 

Θα ενημερωσω για την εκβαση οταν γινει η αλλαγη.

 

Ευχαριστω και παλι.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, KAPSALISS said:

 

Για αρχη θα ηθελα να σε ευχαριστησω για την αναλυτικοτατη απαντηση.

 

Η αληθεια ειναι οτι δεν μου πηγε καν το μυαλο σε αυτα που αναφερεις. Πιστευα αφελεστατα οτι ειναι κατι σχετικα απλο και το προβλημα ειναι οτι πρεπει ισως να "συμπεσει" η επισκευη με την επομενη αλλαγη λαδιων.

 

Τωρα που ξυπνησα λοιπον, το πιθανοτερο ειναι να παω σε αντικατασταση δοχειου καρτερ λαδιου, οταν πλησιαζει η επομενη αλλαγη λαδιων. Απο οτι ειδα κοστιζει περιπου στα 30 ευρω, αντε να μου παρει αλλα τοσα ο μηχανικος μου για εργασια. Το σιγουρο ειναι οτι τον εμπιστευομαι δοκιμασμενα 100%.

 

Το προβλημα ναι μεν δεν ειναι τεραστιο αλλα σταζει μια σεβαστη ποσοτητα λαδιου σε βαθος χρονου που αν το αφησεις χωρις ελεγχο - συμπληρωση απο την μια αλλαγη στην αλλη ισως φτασει και σε οριακο σημειο κ να αναψει το λαμπακι. Αλλαξα λαδια καπου  τελος Μαιου. Στον ελεγχο πριν λιγες μερες (περιπου 4000χλμ) χρειαστηκε να συμπληρωσω 600 ml λαδι. Το προβλημα μαλλον εχει προκληθει απο αρκετα παλια οταν μαλλον καποιος ισως "ζορισε" τη βιδα και εκανε ισως ζημια στις βολτες της. Τελος Να συμπληρωσω οτι το αμαξι εχει κανει και κανει ανελλπως τα σερβις του. Βαζω λαδια για 15.000χλμ (κ καλα...) και αλλαζω καθε 7.500.

 

Το σημαντικο ειναι οτι λερωνει την..... ομορφη πετρα που βρισκεται κατω στο χωρο παρκινγκ και εχουμε γκρινιες.......... χαχαχαχαχα

 

Θα ενημερωσω για την εκβαση οταν γινει η αλλαγη.

 

Ευχαριστω και παλι.

 

βάλε λίγο τεφλόν για αρχή. :)

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Kavouras said:

βάλε λίγο τεφλόν για αρχή. :)

Εβαλα στην τελευταια αλλαγη λαδιων....... 😢

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.