Jump to content

TTS-προβλημα σε επιταχυνση με 4,5,6 ταχυτητα


Recommended Posts

καλησπερα

 

αντιμετωπιζω το εξης προβλημα με το TTS. Να αναφερω οτι το αυτοκινητο εχει προγραμμα APR stage 1, 95 οκτανιων. Το νεο προβλημα που εμφανιστηκε ειναι σε επιταχυνση με 4 ,5  και φανταζομαι και 6 ταχυτητα (με 6 δεν εχω καταφερει να το τεσταρω) περιπου πριν τις 6000 στροφεςτο αυτοκινητο επιταχυνει σαν να κανει διακοπες  να το περιγραψω;σαν μια να επιταχυνει μια να μειςωνει την επιταχυνση να το πω. και ολα αυτα σε δευτερολεπτα. Δεν κανει misfires γτ το λογκαρα και οι πιεσεις καυσιμου ειναι μια χαρα.

Προσφατα αλλαχτηκαν και οι δυο τρομπες βενζινης. Αντλια υψηλης τοποθετηθηκε λομπα. Δεν την χρειαζοταν το προγραμμα την ενισχυμενη αντλια απλα αφου θα την αλλαζα ειπα να παρω μια πιο ισχυρη για μελοντικη χρηση.  

 

Αυτο που παρατηρησα με το λογκαρισμα ειναι πως φαινεται να υπαρχει μια διαφορα αναμεσα στη πιεση που ζηταει το προγραμμα και τη πραγματικη  πιεση της τουρμπινας, με την πραγματικη να ειναι μεγαλυτερη.

 

πιο αναλυτικα:

Στις 4680 στροφες η ζητουμενη πιεση ειναι 1.42 bar η πραγματικη 1.44 bar. Απο αυτες τις στροφες και πανω το προγραμμα αρχιζει να ζηταει λιγοτερη πιεση πχ 1.37 bar με ταση μειωτικη αλλα η πραγματικη πιεση της τουρμπινας συνεχιζει να αυξανεται, μεχρι να φτασει τα 1.56 bar οπου εκει παρατηρω κλεισιμο της πεταλουδας. Φανταζομαι μια προσπαθεια απο τον εγκεφαλο να μειωσει την πιεση. Αυτο το κλεισιμο το παρατηρω περιπου στις 5800 οπου και αρχιζει η επιταχυνση να ειναι προβληματικη.

 

Το ερωτημα ειναι γιατι η πιεση δεν πεφτει ωστε να ακολουθει την ζητουμενη πιεση του προγραμματος;

 

Σε περιπτωση που αναρωτηθειτε αν παλιοτερα με το προγραμμα ειχα την ιδια συμπεριφορα η απαντηση ειναι δεν ξερω γιατι το προγραμμα εχει μπει το τελευταιο χρονο και ηρθε να αναδειξει αρκετες απο τισ επικειμενες βλαβες και ετσι εμενε περισσοτερο καιρο στο συνεργειο παρα στα χερια μου. Οποτε δεν εχω απαντηση.

 

Ευχαριστω εκ των προτερων για οποιαδηποτε βοηθεια

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ttsa said:

καλησπερα

 

αντιμετωπιζω το εξης προβλημα με το TTS. Να αναφερω οτι το αυτοκινητο εχει προγραμμα APR stage 1, 95 οκτανιων. Το νεο προβλημα που εμφανιστηκε ειναι σε επιταχυνση με 4 ,5  και φανταζομαι και 6 ταχυτητα (με 6 δεν εχω καταφερει να το τεσταρω) περιπου πριν τις 6000 στροφεςτο αυτοκινητο επιταχυνει σαν να κανει διακοπες  να το περιγραψω;σαν μια να επιταχυνει μια να μειςωνει την επιταχυνση να το πω. και ολα αυτα σε δευτερολεπτα. Δεν κανει misfires γτ το λογκαρα και οι πιεσεις καυσιμου ειναι μια χαρα.

Προσφατα αλλαχτηκαν και οι δυο τρομπες βενζινης. Αντλια υψηλης τοποθετηθηκε λομπα. Δεν την χρειαζοταν το προγραμμα την ενισχυμενη αντλια απλα αφου θα την αλλαζα ειπα να παρω μια πιο ισχυρη για μελοντικη χρηση.  

 

Αυτο που παρατηρησα με το λογκαρισμα ειναι πως φαινεται να υπαρχει μια διαφορα αναμεσα στη πιεση που ζηταει το προγραμμα και τη πραγματικη  πιεση της τουρμπινας, με την πραγματικη να ειναι μεγαλυτερη.

 

πιο αναλυτικα:

Στις 4680 στροφες η ζητουμενη πιεση ειναι 1.42 bar η πραγματικη 1.44 bar. Απο αυτες τις στροφες και πανω το προγραμμα αρχιζει να ζηταει λιγοτερη πιεση πχ 1.37 bar με ταση μειωτικη αλλα η πραγματικη πιεση της τουρμπινας συνεχιζει να αυξανεται, μεχρι να φτασει τα 1.56 bar οπου εκει παρατηρω κλεισιμο της πεταλουδας. Φανταζομαι μια προσπαθεια απο τον εγκεφαλο να μειωσει την πιεση. Αυτο το κλεισιμο το παρατηρω περιπου στις 5800 οπου και αρχιζει η επιταχυνση να ειναι προβληματικη.

 

Το ερωτημα ειναι γιατι η πιεση δεν πεφτει ωστε να ακολουθει την ζητουμενη πιεση του προγραμματος;

 

Σε περιπτωση που αναρωτηθειτε αν παλιοτερα με το προγραμμα ειχα την ιδια συμπεριφορα η απαντηση ειναι δεν ξερω γιατι το προγραμμα εχει μπει το τελευταιο χρονο και ηρθε να αναδειξει αρκετες απο τισ επικειμενες βλαβες και ετσι εμενε περισσοτερο καιρο στο συνεργειο παρα στα χερια μου. Οποτε δεν εχω απαντηση.

 

Ευχαριστω εκ των προτερων για οποιαδηποτε βοηθεια

 

 

 

 

 

Εφοσον λες δεν σου κανει misfires αποκλειουμε πολλαπλασιαστες, μπουζι, μπεκ, ελατηρια βαλβιδων, συμπιεση κτλ.

 

Το αμαξι το εχεις παρει 2ο χερι? Μηπως ειχε γινει απο τον προηγουμενο καμια ματσακονια στη wastegate? Φοραω apr stage2+ και στον κοφτη ζηταει 1,3 bar, στις μεσαιες ζηταει 1,55bar αλλα σηκωνει και 1,7-1,8 bar. Στα ψηλα εφοσον δεν εχει πειραχθει η wastegate ή κατι αλλο δεν μπορει να σηκωσει π.χ. 1,5 με τιποτα. 

 

Σκαστρα τσεκαρες/αλλαξες?

 

Στο log εκει που κανει τα κοψιματα, τα misfires ειναι 0????

Link to comment
Share on other sites

πρωτο χερι ειναι...τωρα σε κανα συνεργειο να πειραξαν τη wastegate τι να πω δεν το ξερω. Το θεμα ειναι υπαρχει τροπος να διαπιστωσω αν η wastegate ειναι σφιγμενη ;

 μια λυση θα ηταν φανταζομαι να ξεσφιξει λιγο η wastegate αλλα επειδη μου φαινεται ματσακονια δεν θα ηθελα να παω εκει απευθειας αν στο αυτοκινητο υπαρχει κατι αλλο που δεν δουλευει σωστα με αποτελεσμα να λειτουργει ετσι. 

 

misfires ειναι μηδεν δεν γραφει κατι. Οχι δεν τσεκαρα σκαστρα ουτε εχω αλλαξει..

 

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, ttsa said:

πρωτο χερι ειναι...τωρα σε κανα συνεργειο να πειραξαν τη wastegate τι να πω δεν το ξερω. Το θεμα ειναι υπαρχει τροπος να διαπιστωσω αν η wastegate ειναι σφιγμενη ;

 μια λυση θα ηταν φανταζομαι να ξεσφιξει λιγο η wastegate αλλα επειδη μου φαινεται ματσακονια δεν θα ηθελα να παω εκει απευθειας αν στο αυτοκινητο υπαρχει κατι αλλο που δεν δουλευει σωστα με αποτελεσμα να λειτουργει ετσι. 

 

misfires ειναι μηδεν δεν γραφει κατι. Οχι δεν τσεκαρα σκαστρα ουτε εχω αλλαξει..

 

 

 

Να πάει κάποιος εν άγνοια σου και να πειράξει wastegate αδύνατο... Σαν σενάριο ο προηγούμενος να είχε πειράξει wastegate και να το γύρισε σε σκέτο stage 1 παίζει, αλλά από τη στιγμή που είσαι 1ος ιδιοκτήτης δεν έχει νόημα.

 

Θα τσεκαρα/άλλαζα τα φτηνά πρώτα όπως σκαστρα και n75.

 

Αν θες ποσταρε ένα λογκαρισμα εδώ μια 3η από χαμηλά μέχρι κόφτη με πίεση, αντλία υψηλής, γραμμάρια Μαφ, misfires, λ και ν75 duty cycle μπας και βγάλουμε άκρη.

 

Φοράς εισαγωγή ή είσαι με το μαμά φιλτροκουτι? 

Edited by csaris
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, ttsa said:

καλησπερα

 

αντιμετωπιζω το εξης προβλημα με το TTS. Να αναφερω οτι το αυτοκινητο εχει προγραμμα APR stage 1, 95 οκτανιων. Το νεο προβλημα που εμφανιστηκε ειναι σε επιταχυνση με 4 ,5  και φανταζομαι και 6 ταχυτητα (με 6 δεν εχω καταφερει να το τεσταρω) περιπου πριν τις 6000 στροφεςτο αυτοκινητο επιταχυνει σαν να κανει διακοπες  να το περιγραψω;σαν μια να επιταχυνει μια να μειςωνει την επιταχυνση να το πω. και ολα αυτα σε δευτερολεπτα. Δεν κανει misfires γτ το λογκαρα και οι πιεσεις καυσιμου ειναι μια χαρα.

Προσφατα αλλαχτηκαν και οι δυο τρομπες βενζινης. Αντλια υψηλης τοποθετηθηκε λομπα. Δεν την χρειαζοταν το προγραμμα την ενισχυμενη αντλια απλα αφου θα την αλλαζα ειπα να παρω μια πιο ισχυρη για μελοντικη χρηση.  

 

Αυτο που παρατηρησα με το λογκαρισμα ειναι πως φαινεται να υπαρχει μια διαφορα αναμεσα στη πιεση που ζηταει το προγραμμα και τη πραγματικη  πιεση της τουρμπινας, με την πραγματικη να ειναι μεγαλυτερη.

 

πιο αναλυτικα:

Στις 4680 στροφες η ζητουμενη πιεση ειναι 1.42 bar η πραγματικη 1.44 bar. Απο αυτες τις στροφες και πανω το προγραμμα αρχιζει να ζηταει λιγοτερη πιεση πχ 1.37 bar με ταση μειωτικη αλλα η πραγματικη πιεση της τουρμπινας συνεχιζει να αυξανεται, μεχρι να φτασει τα 1.56 bar οπου εκει παρατηρω κλεισιμο της πεταλουδας. Φανταζομαι μια προσπαθεια απο τον εγκεφαλο να μειωσει την πιεση. Αυτο το κλεισιμο το παρατηρω περιπου στις 5800 οπου και αρχιζει η επιταχυνση να ειναι προβληματικη.

 

Το ερωτημα ειναι γιατι η πιεση δεν πεφτει ωστε να ακολουθει την ζητουμενη πιεση του προγραμματος;

 

Σε περιπτωση που αναρωτηθειτε αν παλιοτερα με το προγραμμα ειχα την ιδια συμπεριφορα η απαντηση ειναι δεν ξερω γιατι το προγραμμα εχει μπει το τελευταιο χρονο και ηρθε να αναδειξει αρκετες απο τισ επικειμενες βλαβες και ετσι εμενε περισσοτερο καιρο στο συνεργειο παρα στα χερια μου. Οποτε δεν εχω απαντηση.

 

Ευχαριστω εκ των προτερων για οποιαδηποτε βοηθεια

 

 

 

 

Καλημέρα φίλε!

Φοράς wastegate της Forge ή το εργοστασιακό?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Kavouras said:

Καλημέρα φίλε!

Φοράς wastegate της Forge ή το εργοστασιακό?

καλημερα

 

ολα ειναι εργοστασιακα περα απο τη τρομπα υψηλης και το προγραμμα...

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δεν το εχω καλα, ειμαι σε φαση που μαθαινω 😋

 

οποτε παιζει να λεω βλακειες απλα αν εχω καταλαβει καλα η Ν75 δεν ειναι υπευθυνη για το ανοιγμα της wastegate;

 

Αν ναι υπαρχει τροπος ελεγχου της λειτουργιας της περα απο το lifecycle μεσω VCDS το οποιο σκοπευω να μαζεψω;

 

Απλα φοβαμαι πως το συγκεκριμενο δεν θα δειξει κατι απο τη στιγμη που δεν εχω και καποιο λαθος στον εγκεφαλο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ανεβαζω ενα λογκαρισμα με 4 ταχυτητα που ειχα παρει πριν καποιες ημερες. η στηλη boost pressure N75 ειναι το data cycle ths N75;ή συζηταμε για κατι διαφορετικο;

 

θα προσπαθησω να παρω κι ενα καλυτερο τις επομενες ημερες. Επισης δεν πηγα μεχρι κοφτη λογω των διακοπων που εκανε

4thGear_non linear acceleration_boost_pressure.CSV

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Καταρχάς πρέπει να πατήσεις το κουμπάκι (πάνω δεξιά) πριν ξεκινήσει να "γράφει" που λέει "turbo" ώστε να παίρνει 5 φορές περισσότερες μετρήσεις κι έτσι να είναι πιο εύκολο να καταλάβουμε τι γίνεται.

 

Με βάση αυτά που έστειλες, αν όντως έχεις τέρμα το γκάζι από 2600rpm παρατηρώ τα εξής:

- αργή απόκρυση πεταλούδας, καθώς φτάνει ~ 1200rpm μετά για να πάει κοντά στο 100%.

- στις ~5500rpm και 5920rpm έχεις διαφορά μεγάλη (18%!) μεταξύ του τι ζητείται και τι πετυχαίνει το αμάξι.

- το κλείσιμο της πεταλούδας στις παραπάνω στροφές είναι λογικό, καθώς ενεργοποιείται δικλείδα ασφαλείας, αφού βλέπει ότι δεν μπορεί να ελένξει την πίεση. Οπότε κόβει αέρα, ώστε να μειωθούν τελικά τα παραγόμενα τα καυσαέρια και άρα να πέσει η πίεση (και να μην ανατιναχθεί το μοτέρ).

 

Τέλος, εντελώς εμπειρικά να πω ότι 2,5bar είναι πάρα πολύ...

 

Κατά τη γνώμη μου, από αυτά που γνωρίζω και βλέπω στο log σου, αν ήμουν στη θέση σου θα επικοινωνούσα με την εταιρία προγραμματισμού, καθώς σίγουρα χρειάζεται κάποια μικρο-διόρθωση στο πρόγραμμα ή εσύ πρέπει να κάνεις κάτι μηχανικά (να αλλάξεις κάτι ακόμα) ώστε το αμάξι να εναρμονιστεί με το πρόγραμμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

 

12 hours ago, Kavouras said:

Καλημέρα,

Καταρχάς πρέπει να πατήσεις το κουμπάκι (πάνω δεξιά) πριν ξεκινήσει να "γράφει" που λέει "turbo" ώστε να παίρνει 5 φορές περισσότερες μετρήσεις κι έτσι να είναι πιο εύκολο να καταλάβουμε τι γίνεται.

 

Με βάση αυτά που έστειλες, αν όντως έχεις τέρμα το γκάζι από 2600rpm παρατηρώ τα εξής:

- αργή απόκρυση πεταλούδας, καθώς φτάνει ~ 1200rpm μετά για να πάει κοντά στο 100%.

- στις ~5500rpm και 5920rpm έχεις διαφορά μεγάλη (18%!) μεταξύ του τι ζητείται και τι πετυχαίνει το αμάξι.

- το κλείσιμο της πεταλούδας στις παραπάνω στροφές είναι λογικό, καθώς ενεργοποιείται δικλείδα ασφαλείας, αφού βλέπει ότι δεν μπορεί να ελένξει την πίεση. Οπότε κόβει αέρα, ώστε να μειωθούν τελικά τα παραγόμενα τα καυσαέρια και άρα να πέσει η πίεση (και να μην ανατιναχθεί το μοτέρ).

 

Τέλος, εντελώς εμπειρικά να πω ότι 2,5bar είναι πάρα πολύ...

 

Κατά τη γνώμη μου, από αυτά που γνωρίζω και βλέπω στο log σου, αν ήμουν στη θέση σου θα επικοινωνούσα με την εταιρία προγραμματισμού, καθώς σίγουρα χρειάζεται κάποια μικρο-διόρθωση στο πρόγραμμα ή εσύ πρέπει να κάνεις κάτι μηχανικά (να αλλάξεις κάτι ακόμα) ώστε το αμάξι να εναρμονιστεί με το πρόγραμμα.

είναι 2.5 bar; θεωρουσα οτι αφαιρω περιπου 1 bar την ατμοσφαιρικη πιεση οποτε η πιεση ειναι 1.5 bar...Τα λεω λαθος;γτ 2.5 bar ειναι πολυ...

 

οσο για επικοινωνια με εταιρεια προγραμματισμου η απαντηση πανω κατω ειναι η ιδια..το προγραμμα εχει μπει σε πολλα tts χωρις προβλημα οποτε ψαξε το αυτοκινητο..

 

Just now, csaris said:

Eνα log δικο μου του 2020 σε s3 8p με apr stage2+ για 100αρα (ανοιγμα με 4η).

 

 

Με προβληματιζει λιγο η πιεση σου, δηλαδη στις 3600 εχεις 1,4bar, μετα πεφτει λιγο και μετα στα πιο ψηλα παει 1,5bar+... Κατι σιγουρα παιζει.

 

Γενικα τα προγραμματα της apr στις μεσαιες την καινε την τουρμπινα να ξερεις, ετσι δουλευουν.

 

Λογκαρε μια ξανα με 3η (για πιο safe) και βαλε μεσα και τα retardation οπως εγω.

 

Ρελαντι με ζεστο μοτερ, καναλι 091 & 093 τι βλεπεις?

 

To αυτοκινητο με μαμα file δουλευει κομπλε και μολις εβαλες το προγραμμα αρχισε τα περιεργα ή και πριν σου παρουσιαζε κατι?

 

 

 

 

 

 

Log 20-10-20.xlsx 17.99 kB · 3 downloads

 

 

θα μαζεψω μολις τα καταφερω...το προγραμμα εχει μπει ενα χρονο τωρα..ενα μηνα μετα την τοποθετηση εβγαλε την πισω αντλια προβλημα που αλλαχθηκε. Στη συνεχεια αρχισε να κανει misfires στις χαμηλες ταχυτητες 2α και 3η (υπαρχει και αντιστοιχο post  στο forum). Διορθωθηκε με αλλαγη αντλιας βενζινης υψηλης. Και αφου θεωρησα πως ολα καλα που σταματησαν τα misfires αρχισε τισ διακοπες με 4η ταχυτητα και 5η....

 

δεν ειχα καταλαβει κατι παλιοτερα αλλα τι να πω να μην το ειχα προσεξει. Κι ενα λογκ παντως με 4η ταχυτητα που ειχα μαζεψει πριν αρκετους μηνες για να στειλω στην APR παλευοντας να βγαλω ακρη για τα misfires  δειχνει την ιδια συμπεριφορα με πεταλουδα γκαζιου και πιεσεις τουρμπινας.δεν θυμαμαι ομωσ να ειχα νιωσει κατι σε κοψιματα κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Eνα log δικο μου του 2020 σε s3 8p με apr stage2+ για 100αρα (ανοιγμα με 4η).

 

 

Με προβληματιζει λιγο η πιεση σου, δηλαδη στις 3600 εχεις 1,4bar, μετα πεφτει λιγο και μετα στα πιο ψηλα παει 1,5bar+... Κατι σιγουρα παιζει.

 

Γενικα τα προγραμματα της apr στις μεσαιες την καινε την τουρμπινα να ξερεις, ετσι δουλευουν.

 

Λογκαρε μια ξανα με 3η (για πιο safe) και βαλε μεσα και τα retardation οπως εγω.

 

Ρελαντι με ζεστο μοτερ, καναλι 091 & 093 τι βλεπεις?

 

To αυτοκινητο με μαμα file δουλευει κομπλε και μολις εβαλες το προγραμμα αρχισε τα περιεργα ή και πριν σου παρουσιαζε κατι?

 

 

 

 

 

 

Log 20-10-20.xlsx

Edited by csaris
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/27/2021 at 11:13 PM, csaris said:

Eνα log δικο μου του 2020 σε s3 8p με apr stage2+ για 100αρα (ανοιγμα με 4η).

 

 

Με προβληματιζει λιγο η πιεση σου, δηλαδη στις 3600 εχεις 1,4bar, μετα πεφτει λιγο και μετα στα πιο ψηλα παει 1,5bar+... Κατι σιγουρα παιζει.

 

Γενικα τα προγραμματα της apr στις μεσαιες την καινε την τουρμπινα να ξερεις, ετσι δουλευουν.

 

Λογκαρε μια ξανα με 3η (για πιο safe) και βαλε μεσα και τα retardation οπως εγω.

 

Ρελαντι με ζεστο μοτερ, καναλι 091 & 093 τι βλεπεις?

 

To αυτοκινητο με μαμα file δουλευει κομπλε και μολις εβαλες το προγραμμα αρχισε τα περιεργα ή και πριν σου παρουσιαζε κατι?

 

 

 

 

 

 

Log 20-10-20.xlsx 17.99 kB · 5 downloads

Καλησπερα

 

στελνω τα πεδια 91 και 93 σε ρελαντι με ζεστο μοτερ..δεν καταλαβαινω και πολλα ..βλεπω καποιες διαφορες, δεν ξερω αν ειναι νορμαλ οποτε οποιος μπορει να βοηθησει/εξηγησει....

 

στελνω και τρια λογκαρισματα. Στο ενα εχει δυο ανοιγματα με 4 ταχυτητα και το αλλο ειναι με 3. δεν τα εφτασα μεχρι κοφτη πληροφοριακα.

 

Πριν αρχισω να λογκαρω εκανα ενα ανοιγμα με 4 σε κατηφορικη διαδρομη οπου ενιωσα παλι αυτη την αισθηση της μη γραμμικης επιταχυνσης γυρω στις 5800 και λιγο μετα τις 6000 οποτε και σταματησα να βαλω λογκ. Στα επομενα ανοιγματακια με 4, σε δρομο με ελαφρια ανηφορικη κλιση, δεν ενιωσα τπτ απολυτως και οπως βλεπω απο τα λογκς δεν φαινεται να κλεινει πεταλουδα γκαζιου. Βεβαια υπαρχει καποια διαφορα στη πιεση.

 

υπαρχει περιπτωση ο κατηφορικος δρομος να βοηθαει στην αναπαραγωγη του προβληματος;;;;😨

091_093relanti.CSV 3rdgear.csv 4th_gear.csv

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, ttsa said:

Καλησπερα

 

στελνω τα πεδια 91 και 93 σε ρελαντι με ζεστο μοτερ..δεν καταλαβαινω και πολλα ..βλεπω καποιες διαφορες, δεν ξερω αν ειναι νορμαλ οποτε οποιος μπορει να βοηθησει/εξηγησει....

 

στελνω και τρια λογκαρισματα. Στο ενα εχει δυο ανοιγματα με 4 ταχυτητα και το αλλο ειναι με 3. δεν τα εφτασα μεχρι κοφτη πληροφοριακα.

 

Πριν αρχισω να λογκαρω εκανα ενα ανοιγμα με 4 σε κατηφορικη διαδρομη οπου ενιωσα παλι αυτη την αισθηση της μη γραμμικης επιταχυνσης γυρω στις 5800 και λιγο μετα τις 6000 οποτε και σταματησα να βαλω λογκ. Στα επομενα ανοιγματακια με 4, σε δρομο με ελαφρια ανηφορικη κλιση, δεν ενιωσα τπτ απολυτως και οπως βλεπω απο τα λογκς δεν φαινεται να κλεινει πεταλουδα γκαζιου. Βεβαια υπαρχει καποια διαφορα στη πιεση.

 

υπαρχει περιπτωση ο κατηφορικος δρομος να βοηθαει στην αναπαραγωγη του προβληματος;;;;😨

091_093relanti.CSV 5.6 kB · 0 downloads 3rdgear.csv 9.31 kB · 0 downloads 4th_gear.csv 8.96 kB · 1 download

απο ο,τι βλεπω παντως αν και δεν το ενιωθα στη πραξη, παλι κλεινει ελαφρως τη πεταλουδα. απλα στον κατηφορικο δρομο αυτο ειναι πιο εντονο ή ισως απλα ετυχε

Link to comment
Share on other sites

Tα ειδα τα log σου... Δεν βλεπω καποιο προβλημα ουτε σε χρονισμο, ουτε σε επιστροφες, ουτε καπου αλλου, μονο την πεταλουδα σου να κλεινει λιγο, που και παλι μιλαμε για 1-2% που δεν υπαρχει περιπτωση να το καταλαβεις.

 

Μηπως φταιει το καυσιμο ή το file που ειναι για 95αρα...

Edited by csaris
Link to comment
Share on other sites

On 11/5/2021 at 11:20 PM, csaris said:

Tα ειδα τα log σου... Δεν βλεπω καποιο προβλημα ουτε σε χρονισμο, ουτε σε επιστροφες, ουτε καπου αλλου, μονο την πεταλουδα σου να κλεινει λιγο, που και παλι μιλαμε για 1-2% που δεν υπαρχει περιπτωση να το καταλαβεις.

 

Μηπως φταιει το καυσιμο ή το file που ειναι για 95αρα...

thanks

 

η αληθεια ειναι οτι δεν υπηρχε κατι αντιληπτο στην οδηγηση....ηταν μικρο το κλεισιμο. αλλες στιγμες ειναι μεγαλυτερο αλλα δυστυχως δεν καταφερα να λογκαρω.

 

το file ειναι για 95 αλλα του βαζω 100αρα.Αυτο το εχω κανει για πιο ασφαλη λειτουργια. Ισως εχει κατι να κανει και αυτο.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ttsa said:

thanks

 

η αληθεια ειναι οτι δεν υπηρχε κατι αντιληπτο στην οδηγηση....ηταν μικρο το κλεισιμο. αλλες στιγμες ειναι μεγαλυτερο αλλα δυστυχως δεν καταφερα να λογκαρω.

 

το file ειναι για 95 αλλα του βαζω 100αρα.Αυτο το εχω κανει για πιο ασφαλη λειτουργια. Ισως εχει κατι να κανει και αυτο.

οσο για καυσιμο 100 αρα shell βαζω..

 

υπαρχει περιπτωση να μπαινει κανα ESP και να μου κλεινει καμια πεταλουδα;και να το βγαλω εχω την εντυπωση οτι σε υψηλη ταχυτητα ανακατευεται ελαφρως ...

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ttsa said:

οσο για καυσιμο 100 αρα shell βαζω..

 

υπαρχει περιπτωση να μπαινει κανα ESP και να μου κλεινει καμια πεταλουδα;και να το βγαλω εχω την εντυπωση οτι σε υψηλη ταχυτητα ανακατευεται ελαφρως ...

 

 

Μήπως σου πατιναρει τελικά και τα κάνει όλα αυτά???

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 11/8/2021 at 8:49 PM, csaris said:

 

Μήπως σου πατιναρει τελικά και τα κάνει όλα αυτά???

 

 

εννοεις απο δισκο;μπα δεν νομιζω.δεν φαινεται να πατιναρει ουτε να χαζο ανεβαζει στροφες χωρις να επιταχυνει κτλ. Επισης ο δισκος εχει 20000 χιλιομετρα. ειναι ηδη αλλαγμενος μια φορα. Το μονο που μπορει να εχει να κανει ειναι θεμα προσφυσης απο ανωμαλιες κτλ. 

Link to comment
Share on other sites

εννοεις απο δισκο;μπα δεν νομιζω.δεν φαινεται να πατιναρει ουτε να χαζο ανεβαζει στροφες χωρις να επιταχυνει κτλ. Επισης ο δισκος εχει 20000 χιλιομετρα. ειναι ηδη αλλαγμενος μια φορα. Το μονο που μπορει να εχει να κανει ειναι θεμα προσφυσης απο ανωμαλιες κτλ. 
τι δίσκο έχεις επανω; τον μαμα η κάποιον ενυσχυμενο;
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Van.Leb said:
On 11/10/2021 at 11:13 AM, ttsa said:
εννοεις απο δισκο;μπα δεν νομιζω.δεν φαινεται να πατιναρει ουτε να χαζο ανεβαζει στροφες χωρις να επιταχυνει κτλ. Επισης ο δισκος εχει 20000 χιλιομετρα. ειναι ηδη αλλαγμενος μια φορα. Το μονο που μπορει να εχει να κανει ειναι θεμα προσφυσης απο ανωμαλιες κτλ. 

τι δίσκο έχεις επανω; τον μαμα η κάποιον ενυσχυμενο;

μαμα ειναι.. επειδη το ειδα να πατιναρει τοτε που αλλαχτηκε, δεν φαινεται για πατιναρισμα δισκου

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μαμα ειναι.. επειδη το ειδα να πατιναρει τοτε που αλλαχτηκε, δεν φαινεται για πατιναρισμα δισκου
Ο μαμα δίσκος γενικά δεν την παλεύει με την παραπάνω ροπή σε stage 2+ σε τέτοιο κινητήρα...κατ εμέ δεν είναι καθόλου απίθανο να εχει ξεκινησει το πατιναρισμα σε 5τη κ 6τη ταχύτητα...
Αλλά αφού σου εχει ξανατυχει κ το έχεις παρακολουθήσει πάω πάσο!!!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.