Jump to content

Έχασε όλα τα υγρά του ψυγείου.


megaloup

Recommended Posts

Καλησπέρα στην παρέα. 
 

Κατοχος Audi A3 8V 1,6 tdi, sportsedan, του 2015, με 130.000 χλμ, το οποίο το έχω στην κατοχή μου 2 χρόνια. 
 

Εχθές βάζω μπροστά για να ξεκινήσω και μου βγάζει ένδειξη ότι δεν έχει ψυκτικό υγρό. Ανοίγω και βλέπω ότι έχει μείνει μόνο ελάχιστο στον πάτο του παγουριού! Εν τω μεταξύ πάντα ρίχνω μια μάτια ανά 1-2 εβδομάδες όταν βάζω πετρέλαιο και γεμίζω τις πιτσιλίθρες και δεν θυμάμαι να είχε χάσει την προηγούμενη φορά που το κοίταξα. (Άντε να έχω και 3 εβδομαδες να το δω). 
 

Συμπληρώνω υγρό και πάω  στο συνεργείο όπου εκεί μου πρεσάρουν με αέρα με το ειδικό καπάκι. Κρατήσαμε 5-10 λεπτά πρεσαρισμένο το σύστημα, αλλά δεν έχανε πίεση ούτε έχανε υγρό εμφανώς από κάπου. Μέσα σε 2 μέρες που έκανα 50χλμ δεν φαίνεται να έχασε ποσότητα. Επίσης στη μηχανή δεν φαίνεται να έχει πάει υγρό γιατί το καπάκι ακο τα λάδια δεν είχε ίχνος γλιτσας. 

 

Τι μπορεί να συμβαίνει; Τη βοήθειά σας!
 

Έχω διαβάσει εδώ στο φόρουμ για κάτι προβλήματα που έβγαζαν οι αντλίες νερού (μήπως χάνει από εκεί;) και ότι για αυτό κάποιοι τις άλλαζαν μαζί με τον ιμάντα (;).
 

ΥΓ.  Σορυ για το «σεντόνι»! 

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο μου εκανε και εμενα πολυ νωριτερα βεβαια καπου στα 60000χλμ.Συμπληρωσα ,σταματησε, και μετα στα 90000 τα εχανε αμεσως.

Να ξερεις καποια στιγμη θα στην κανει η αντλια νερου  αποτομα και θα μεινεις .Πασχει το μοντελο εκει .Αφου εχεις κανει 130κ τρεχα να αλλαξεις αντλια νερου και αφου θα την κανεις την αλλαγη αλλαξε και ημαντα μια και καλη. Τουλαχιστον αυτο εκανα εγω.300+ υπολογισε εκτος αντιπροσωπιας.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για τη βοήθειά σου!

 

Σε εσένα πως κατάλαβαν στο συνεργείο ότι τα χάνει από την αντλία; Ή την άλλαξες και εσύ γνωρίζοντας το γενικό πρόβλημα του μοντέλου και μετά σταμάτησε εντελώς το πρόβλημα;

 

Αν δεν σου είναι κόπος, θα μπορούσες να μου γράψεις τι αντλία και ιμάντα έβαλες;

Link to comment
Share on other sites

Την πρωτη φορα που εχασε πολυ απλα το ειδα στο δοχειο οτι ελειπε,την δευτερη φορα μου εβγαλε μηνυμα,το γεμισα και στα 2 χλμ το ειχε χασει.Φαινοταν τα υγρα κατω απο τα "λουρια" .Η αντλια ηταν σε χαλια κατασταση.Δεν θυμαμε μαρκες δυστυχως.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Είχα και εγω το ιδιο πρόβλημα πριν απο 2 χρόνια ήταν ο προθερμαντηρας το αμάξι δεν έβγαζε ζεστο αερα ούτε στο ac ούτε στο κανονικό και μύριζε μεσα σαν ψυκτικό υγρο το αλαξα με την εγγύηση καο απο τοτε 0 προβλήματα . Επίσης μην γεμίζετε το δοχείο με νερο μονο με g13 βουλώνει.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε εμένα έβγαζε ζεστό αέρα κανονικά, αλλά σαν κάτι να μύριζε κάποιες στιγμές και νόμιζα ότι είναι από εξωτερικά από το καυσαέριο.
Για να δούμε. Το άφησα σήμερα για σέρβις και έλεγχο στην αντιπροσωπία. 

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι επέστρεψε από σέρβις και έλεγχο του συστήματος ψύξης. Πρέσαραν και αυτοί το σύστημα αλλά δεν έχασε καθόλου πίεση και από τον οπτικό έλεγχο δεν είδαν λένε απομείναντα σημάδια αντιψυκτικού σε κάποιο σημείο ώστε να φαίνεται ότι από εκεί έχει γίνει η διαρροή. 

Αν γνωρίζει κάποιος… Αν είχε χάσει τα υγρά από την αντλία, θα είχαμε σημάδια εμφανή κάπου με οπτικό έλεγχο ή θα έπρεπε να λυθούν αρκετά κομμάτια για να φανεί η αντλία η ίδια; (απ’ ότι έχω καταλάβει δεν φαίνεται η αντλία καθόλου χωρίς λύσιμο κάποιων τμημάτων). 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.