Jump to content

Φιλικές δοκιμές, τυχαία ανοίγματα, νυχτερινές βόλτες


Recommended Posts

On 9/1/2021 at 12:34 AM, csaris said:

 

Καλά δεν τίθεται θέμα ακόμα και το s3 8v ρίχνει κολώνα στο 8p πόσο μάλλον το 2κινητο.

 

Στο εξωτερικό που οι δρόμοι είναι όπως πρέπει ίσως και να πατησει κάποιο 2κινητο κάτω και μόνο υπο συνθηκες. Εδώ Ελλάδα που είναι οι δρόμοι γυαλί δεν υπάρχει περίπτωση να βγουν αυτά τα άλογα κάτω από 2 μόνο τροχούς. Να στρίψεις τέρμα γκάζι ή να πατάς πιο νωρίς στην έξοδο πας καρφί για μπαριερες...

 

Εξαρτάται τι  είναι αυτό που θες, αν θες να κάνεις ρολ πατήματα 2ες 50 παίρνεις μπροστοκινητο, για όλα τα υπόλοιπα το 4 κινητό είναι ανώτερο παντού.

 

Εγώ προσωπικά όταν κατεβαίνω βόλτα πατάω ακόμα και με παπάκια.... Ότι βρω δηλαδή! ??

 

 

Έχεις απόλυτο δίκιο για τους δρόμους γυαλί. Σκέψου ότι έχω κάνει launch πάνω σε γυαλί και μικρής κλίσης ανηφόρα και το αμάξι έφυγε με τις μπάντες και έπαιζε ο κώλος για λίγο, όπως φεύγουν κάτι πισωκίνητα. Δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα, πολύ εύκολα το ίσιωσα, το είχα και στην επιλογή ESP-sport που κρατάει ένα ποσοστό ασφάλειας. Αλλά σύγχρονη τετρακίνηση και να φεύγει με το πλάι από στάση είναι, εντυπωσιακό να το βλέπεις μεν, αλλά ταυτόχρονα τραγικό!

 

Παρομοίως φίλε μου, ότι κάτσει. Όλο αυτό τον καιρό μπορεί να έχω ποστάρει μόνο 2 πατήματα όλα κι όλα, που έτυχε να είναι και τα δύο Audi και μάλιστα ειδικά το TTS πολύ ωραίο το αμάξι του παιδιού και πολύ δυνατό, αλλά έχω πατήσει με πάρα πολλά αμάξια μεταξύ των οποίων μεγάλος αριθμός Cooper S (και S Works μου έτυχε), Corsa OPC, S2000 και πολλά άλλα, τα οποία δεν έγραψα γιατί ήταν το απόλυτο χάος, ούτε αλλαγή δεν άντεξαν. Και με πολλά πορσικά επίσης, αλλά δεν είχαν καμία τύχη. Γενικά τις τραβάει τις κόντρες το αμάξι, συνήθως με προκαλούν δεν προκαλώ. Πατάω με όλα αλλά ποστάρω μόνο αυτά που αξίζουν. Και στο S3 8p μπορεί να έριξα πάνω από 1,5 κολώνα αλλά οι αλλαγές τον κατέστρεψαν, δεν ήταν αδύναμο το αμάξι. Αν ήταν DSG πιστεύω θα ήταν κάπου στα 4 αμάξια (η μισή διαφορά δηλαδή) και μιλάμε για πάτημα μέχρι ψηλά 5ης. Και εκτός αυτού είναι ένα αμάξι που εκτιμώ ιδιαίτερα, ως και αγαπώ (θυμάσαι τι έγραφα όταν είχα το ed30, ξαδερφάκι κτλ).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πατημάτων συνέχεια...


Μετά την M3 E92 πέρσι το Φθινόπωρο (δικάβαλοι και οι δύο 80-220, 3-4 αμάξια εγώ) άλλη μία M3 E46 αυτή τη φορά. Δικάβαλος αυτός μόνος εγώ, αλλά από ότι είδα πρέπει να του ρίχνω καμία 60ριά κιλά οπότε στο σύνολο κοντά είμαστε. Μία μικρή δοκιμή έγινε από 1ες όπου βέβαια δεν υπήρχε επαφή και το άφησε αμέσως μόλις πετάχτηκα 3 αμάξια στα πρώτα μέτρα και στη συνέχεια ακολουθούσε ο ένας τον άλλο μέχρι να φτάσουμε σε μεγάλη ευθεία χωρίς κανέναν τριγύρω για μία ακόμα δοκιμή. Όπως συνηθίζω, με 2κίνητα είτε μπροστά είτε πίσω κίνηση, μου αρέσει σε μία τυχαία αναμέτρηση πρώτα να πατάω στα δικά μου μέτρα, δηλαδή στάση ή 1ες (κυρίως 1ες για να μην ταλαιπωρείται το αμάξι), άντε και λίγο 2ες αν και με μικρότερο πλεονέκτημα, και στο τέλος εφόσον ο άλλος θέλει πάμε και μία εντελώς στα δικά του μέτρα 3ες. Από 3η δική μου λοιπόν, γύρω στα 80 και μέχρι 220 ήμουν μπροστά περίπου κολώνα ανοιγόμενη. Thumbs up και οι δύο αλλά δυστυχώς δεν τα είπαμε για να μάθω τι είχε κάνει στο αμάξι. Πολύ ωραία η M3 του παιδιού πάντως, από τις πιό ωραίες στην εμφάνιση.


Εξτερναλάτο Corsa OPC, πολύ μάχιμο το συγκεκριμένο και ωραίο στην εμφάνιση. Δικάβαλος μάλιστα αυτός, μόνος μου εγώ. Ωστόσο χαοτική η διαφορά στα κιλά, μιλάμε για πάνω από 400 κιλά διαφορά που άντε να γίνεται πες 320 με το έξτρα άτομο. Όπως με την M3, έγινε μία δοκιμή 1ες με διαφορά 2 κολώνες και κάπου εκεί το άφησε, ίσως το είχε αφήσει και λίγο νωρίτερα δεν είμαι σίγουρος τόσο μακριά που τον έβλεπα. Μετά πατήσαμε και 2ες, όπου η διαφορά ήταν 1 κολώνα, πράγμα που δείχνει ότι τελικά η τετρακίνηση μετράει και σε πάτημα 2ες, με σαφώς μικρότερο πλεονέκτημα αλλά παραμένει εμφανές. Κάπου στην κολώνα το άφησε. Και τέλος, για να μην μπορεί κανείς να πει το παραμικρό, δίνω και ένα πάτημα 3ες για να μείνω μόνο με το βάρος και τις απώλειες τις τετρακίνησης. Από 80 μέχρι κάπου 180-200 γύρω στο 1 με 1,5 αμάξι μπροστά εγώ. Του δίνω ωστόσο ότι αν ήταν και αυτός μονοκάβαλος θα μιλούσαμε μάλλον για οριακό αποτέλεσμα. Δυστυχώς δεν γινόταν να συνεχίσω γιατί είχα άλλον μπροστά και δεν θα ρίσκαρα να αλλάξω με την καμία, νομίζω όμως ότι αν συνεχίζαμε θα άνοιγα κι άλλο 100% όπως έχω ξαναδεί το έργο τόσες φορές με αντιπάλους που κόβομαι μέχρι εκεί. Φυσικά δεν θα το μάθουμε ποτέ. Το δυνατότερο κορσάκι που έχω πετύχει και κρίμα που επίσης δεν μιλήσαμε να μάθω τι του χει κάνει.


Πάντως μετά από τόσα πατήματα έχω να πω το εξής. Χωρίς να ξέρω αν και πότε θα βάλω πρόγραμμα, όσο εθιστικό και να είναι το tuning, άλλο τόσο κ@υλα είναι να είσαι μαμά και να περνάς βελτιωμένα. Είναι μία αίσθηση διαφορετική που ποτέ στο παρελθόν δεν είχα νιώσει, και ακόμα και σήμερα με άπειρα πατήματα εξακολουθεί να με ξενίζει.


Τέλος στο γυρισμό έκανα κάνα δυο ξερόγκαζα σε μία από τις καινούργιες Panamera (δεν πρόσεξα έκδοση αλλά φαινόταν τουμπανιασμένη) τον μπρίζωσα καλά, ακολούθησε, αλλά μετά στο φανάρι βγήκαν τόσα πούπουλα που δεν έβλεπα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

MODS: Ανοίγω αυτό το θέμα για όσους δε μπορούν να μπουν στο αντίστοιχο pinned και λαβάνουν "403 forbidden" error. Αν και εφόσον διορθωθεί το πρόβλημα και είναι πλέον προσβάσιμο, από εμένα μπορείτε ελεύθερα να μεταφέρετε εκεί όσα posts γραφτούν εδώ και να διαγράψετε το παρόν.

 

Μετά από καιρό που πραγματικά δεν πετύχαινα τίποτα, έκανα μερικά ωραία πατηματάκια. Βάζω μαζί και κάποια όχι ιδανικά αλλά ενδιαφέροντα:

 

1. Leon II Cupra (με τα 240) σίγουρα ΦΠΕ και πιθανολογώ με αντλία οπότε θα λεγα από 360 μέχρι 380 αναλόγως προγράμματος. Οι αλλαγές του ήταν στιγμιαίες άρα είτε DSG είτε flat shift. Δεν είμαι σίγουρος αλλά έχω την εντύπωση μόνος του, εγώ δικάβαλος. Αρχικά τον είδα να μου κολλάει χωρίς να έχω καταλάβει τι είναι. Σύντομα ανοίγεται και περνάει με γκάζι μάλλον να με τσιγκλίσει. Στο φανάρι τον βλέπω να κάθεται αριστερά, μπαίνω δίπλα του και περιμένω. Ανάβει, ρολλάρω 1η μέχρι τις 5000 και πατάω. Ήμουν σίγουρος ότι δεν θα πάταγε, οπότε ουσιαστικά ήταν η απάντησή μου στο fly by του νωρίτερα. 3 γήπεδα ποδοσφαίρου παρακάτω ρίχνω ταχύτητα και βλέπω καθρέφτη, όπου τον βλέπω όχι να έχει τσιμπήσει αλλά να έρχεται με το μαχαίρι στα δόντια. Μόλις πλησιάζει στην κολώνα αρχίζω να επιταχύνω διατηρώντας μία μετρημένη ταχύτητα για δύο ανοιχτές στροφές, όπου στο μεταξύ έχει έρθει δίπλα μου και ακολουθεί ευθεία 600-700μ. Άντε λέω να σε δω στα δικά σου μέτρα. Πάτημα δικής μου 4ης 110, αυτός λογικά θα είχε 3η 5 με 5500 αν θυμάμαι καλά όπως είχα στο edition. Στα πρώτα 4-5" καμία αξιοσημείωτη διαφορά, ίσως ένα καπό, αλλά μετά άρχισα να ανοίγω και με ρυθμό που αύξανε με τα χλμ. Τελική διαφορά γύρω στα 4 αμάξια. Όταν άφησα αυτός ξανάκανε fly by και έφυγε οπότε δε μιλήσαμε.

 

2. Εδώ αν είδα και άκουσα καλά έχουμε Z4 SDrive 35i (με τα 306-340) και σίγουρα ΦΠΕ. Από το αποτέλεσμα (όσο μπόρεσα να καταλάβω γιατί δεν ήταν και το πιό σωστό πάτημα) και κρίνοντας από τα κιλά της που είναι κάπου στα 50 ελαφρύτερη από μένα και ψάχνοντας σε σελίδες βελτιωτών για να δω πόσο βελτιώνονται αυτά (stock turbo), πιθανόν να έπαιζε στα 430 αν ήταν δικάβαλος, διαφορετικά ίσως 410. Εγώ δικάβαλος. Στην ίδια βόλτα έγιναν αυτά, μάλιστα τα γράφω ανάποδα, το Cupra το πέτυχα λίγο αργότερα. Όπως είπα δεν είχαμε κανονικό σωστό πάτημα γιατί, 2 ήταν τα ανοίγματα. στο 1ο ενώ τον περίμενα να έρθει, αυτός καθόταν κάπου 3 αμάξια πίσω. Οπότε λοιπόν λέω οκ, πατάω μόνος μου. 3η δική μου 80, και πατάει αμέσως και αυτός. Ανοίγω ένα αμάξι και κάπου στα μισά της ευθείας κλειδώνει η διαφορά, πάμε έτσι για τουλάχιστον άλλα 5" και τον βλέπω προς το τέλος της ευθείας να ψιλομαζεύει σκάρτο αμάξι, οπότε η διαφορά μας ήταν ένα τσικ παραπάνω από την αρχική, δηλαδή στο σύνολο άνοιξα λίγο. Τώρα πάτησε όντως αμέσως ή καθυστέρησε λίγο; Ήταν ψιλοάδειος ή φουσκωμένος; Δεν μπορείς να ξέρεις. Πιθανόν όντως να ήμουν δυνατότερος στο 1ο μισό και αυτός στο 2ο, πάντως όπως και να χει θα ήταν πολύ ωραίο πάτημα αν είχε γίνει σωστά. Το πάτημα ήταν 500μ. Στη συνέχεια πήγε να γίνει ένα πιό σωστό δίπλα δίπλα τα αμάξια με 4η δική μου αλλά πολύ χαμηλά στα 100, μόλις στις 4000 και χρειάστηκα γύρω στο 1" για να φουσκώσω, με αποτέλεσμα να πεταχτεί αυτός ένα αμάξι και βέβαια να συνεχίσει να ανοίγει, αν και δύσκολα. Δεν υπήρχαν και μέτρα σε αυτό το 2ο, πάνω από 200μ δεν ήταν.

 

Με την ευκαιρία κάνω μία παρένθεση. Γενικά έχει πολύ περίεργο gearing η A45s που δύσκολα μπορείς να ταιριάξεις με άλλο αμάξι για να κάνεις σωστό και δίκαιο πάτημα, και δεν είναι μόνο το gearing. Η ροπή είναι φτιαγμένη από την AMG να κάνει peak στις 5500 και πραγματικά όταν πατάς δεν τη νιώθεις να σε κολλάει, σαν ατμοσφαιρικό το νιώθεις να τραβάει. Είναι ένα συνεχόμενο, απόλυτα γραμμικό τράβηγμα. Αν λοιπόν δεν πατήσεις από πολύ ψηλές στροφές έχεις τεράστιο μειονέκτημα, το αμάξι δεν τραβάει και πολλές φορές δεν είναι εύκολο να βρεις το ιδανικό σημείο. Από την άλλη όταν πρέπει να πατάω τόσο κοντά στον κόφτη για να φεύγω καλά, εκεί όπου κάθε ατμοσφαιρικό θέλει να βρίσκεται (μαζί και εγώ κι ας είμαι τουρμπάτος), καμιά φορά χάνω και την αλλαγή. Στην 4η είναι πιό εύκολο. Η 1η αν και θα περίμενε κανείς να είναι η δυσκολότερη, δεν είναι τόσο, γιατί είναι έτσι το gearing που δεν χρειάζεται να πας από 5500, αλλά και 4000 είναι μια χαρά. Θα πει κανείς τότε γιατί δεν το βάζεις στο auto ώστε να μην έχεις όλα αυτά που περιγράφεις, δεν το βάζω γιατί σου κάνει ένα kickdown και τα λέμε αύριο, ή απλά σε αφήνει να πατήσεις λίγο πριν φουσκώσεις τελείως οπότε και πάλι, απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους μπορεί να είναι αρκετό για να κυνηγάς. Είναι δύσκολο να το περιγράψω με λόγια, αλλά ναι μόνο αν έχεις μπει σε ατμοσφαιρικό V8 θα καταλάβεις πάνω κάτω και άλλωστε αυτό ήθελε η AMG να μιμηθεί.

 

3. Mustang GT facelift (με τα 440-466) με το 5λιτρο V8, δεν ξέρω αν φόραγε κάτι. Βάρος 50 κιλά βαρύτερη από μένα αν ήταν με τα 441 και 90 βαρύτερη αν ήταν με τα 466. Μόνος του αυτός και αυτή τη φορά και εγώ. 2 πατήματα το ένα 1ες 600-700μ και το άλλο πάλι 1ες αλλά 400-500μ. Η τετρακίνηση με βοηθάει να ανοίξω εύκολα 2 αμάξια στα πρώτα μέτρα και συνέχισα να ανοίγω σε όλο το πάτημα, αλλά στα τελευταία μέτρα με πολύ μειωμένο ρυθμό. Αποτέλεσμα στο 1ο και μεγαλύτερο ήμουν 4-5 μπροστά και στο 2ο γύρω στα 3-4, οπότε μπορείτε εύκολα να καταλάβετε ότι στα τελευταία 200-300 μέτρα του μεγάλου μπορεί να άνοιξα μόνο 1 ακόμη αμάξι.

 

4. X6 M F86 (με τα 575) φαινόταν μαμά. Βάρος 2300 +/- 50 ανάλογα τα options, απέναντι στα ~1630 δικά μου, που αν υπολογίσουμε κιλά ανά ίππο βγάζουμε 3,75 εγώ και 4 το X. Ή αν το πάρουμε διαφορετικά, θα είχα και εγώ 4 αν ήμουν 407ps. Γιατί τα λέω αυτά, γιατί η διαφορά των +30 ίππων υπέρ μου (υπολογίζω τόσο γιατί το αμάξι δηλώνεται μεν από την AMG 421 αλλά όπως έχω ξαναπεί, έχει μετρηθεί 437 από 2 κατόχους στην Αγγλία) είναι και αυτή που έκανε τη διαφορά στη συγκεκριμένη περίπτωση. Ψηνόταν το πράγμα για μερικά λεπτά ώσπου είμαι με 4η 110 και ενώ ήταν στην πίσω μου ρόδα πατάει 1ος, τον βλέπω και πατάω. Λόγω της φόρας που είχε περνάει λίγο, μαζεύω, περνάω και του κάνω 1 αμάξι. Να ήταν 300μ, όχι παραπάνω. Άνοιγα συνέχεια πάντως. Εγώ δικάβαλος, αυτός δεν είδα, πολύ φιμέ.

 

Σε κάποια φάση πετυχαίνω τη συνάντηση της χρονιάς, καθόμαστε εγώ στη μέση και έχω αριστερά βελτιωμένο και τουμπανιασμένο S2000 με εξάτμιση και δεξιά νομίζω E92 335i όπου άκουσα εξτέρναλ. Και δεν έγινε τίποτα!! Νομίζω φοβόταν ο Γιάννης το θερίο και το θερίο το Γιάννη. Το πιό εύκολο για μένα θα ήταν να τους μαρσάρω για να δείξω τις προθέσεις μου και στο πράσινο να κάνω launch για σίγουρη και άνετη νίκη, αλλά δεν θα είχε ενδιαφέρον και άλλωστε ήμουν σίγουρος ότι δεν θα πατούσαν. Είμαι έτοιμος στο Race και ξεκινάω χαλαρά μπας και πατήσει κανείς έστω και 1ες αλλα τζίφος, σαν σε εκδρομούλα οι 3 μας για μερικά λεπτά. Κάποια στιγμή φεύγει το S και μένω με την E92 όπου τον έχω λίγο πιό πίσω και πατάω λίγο να κόψω αντίδραση, κάτι έκανε αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω αν πάτησε τέρμα ή πήγε να πατήσει και άφησε. Λίγα δευτερόλεπτα μετά τον βλέπω να πατάει και να κάνει fly by, εκεί άκουσα το εξτέρναλ και ομολογώ έφυγε πολύ δυνατά, ίσως να με είχε αν πατάγαμε ρολλ, αλλά σε καμία περίπτωση από στάση. Φάνηκε δυνατός αλλά όχι τόσο που να μαζέψει από στάση σε μία νορμάλ ευθεία π.χ. 500μ. Ίσως και από 1ες να ζοριζόταν, θα ήθελε και εκεί μέτρα. Στο αμέσως επόμενο φανάρι τον βρίσκω να κάθεται στη μέση οπότε πάω και πιάνω αριστερά και λέω fly by εσύ; launch εγώ. Όπως το περίμενα σφύριζε κλέφτικα. Εντάξει πέρα από την πλάκα δεν τον αδικώ, ήταν και μικρή η ευθεία 200μ θα είχα τερματίσει και αυτός ακόμα θα ψάρευε. Μακάρι να ήταν μεγάλη 600-700μ παίζει τότε να πάταγε, και δεν θα το άφηνα και ας με πέρναγε, θα ήθελα πολύ να δω στα πόσα. Θα ήταν απίστευτο πάτημα, κρίμα.

 

Αυτά ήταν μερικά από τα καλύτερα των τελευταίων μηνών. Βάζω και διάφορα άλλα, τον τελευταίο καιρό πάτησα με Colt CZT μάλλον ΦΠΕ, Corsa OPC μάλλον ΦΠΕ και ένα ραλλάκι από τα παλιά με τα 120 με άγνωστη βελτίωση, λογικά ΦΠΕ αλλά δεν ξέρω αν είχε και χταπόδι ή τι άλλο βάζουν, ατμόσφαιρα πάντως. Με το CZT 1ες κολώνα σε 200μ, με το OPC 1ες κολώνα σε λιγότερα, με το ραλλάκι 1ες 400μ διαφορά που δεν μπορείς να προσδιορίσεις, 3-4 κολώνες. Με το OPC έγινε και ένα 2ο όπου τον άφησα να φύγει πρώτος 1 αμάξι και πάτησα 2α, μάζεψα και άνοιξα 3 σε 200μ, ενώ με το CZT είχε προηγηθεί ένα όπου τον είχα μπροστά, πέρασα και άνοιξα επίσης εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πέτυχα καλό S3, νομίζω FL που δυστυχώς δεν έγινε σωστό πάτημα, αλλά μέχρι τώρα είναι το μόνο από όσα έχω πατήσει που θεωρώ ότι σε σωστό πάτημα μπορεί να με κοντράρει στα ίσια, τουλάχιστον στα 400μ. Ο άλλος που τα είχε καταφέρει έτσι, αν θυμάστε που είχα γράψει ήταν το παιδί με το TTS με τα 400 άλογα όπως είχε δηλώσει, αλλά στην βαρύτερη καρότσα του S3 ποτέ. Θα ήθελα να μάθω specs αν το παιδί γράφει εδώ. Εγώ όπως όλοι ξέρουν μαμά, μέχρι τον Απρίλιο που τελικά τότε λέω να βάλω το πρόγραμμα (παράλληλο) μιας που Μάρτιο λήγει η εγγύηση. Λέω ας περιμένω λίγο ακόμα να είμαστε και σωστοί.


Στο πάτημα τώρα, δεν έχω να πω και πάρα πολλά. Ήμασταν σε φανάρι όπου το παιδί έκανε LC και εγώ πάτησα με στροφές κάτω (δηλαδή χωρίς LC). Ήμουν σίγουρος ότι θα πάταγε ρολλ 1ης όπως έχουν κάνει μέχρι τώρα όλα τα S3 που έχω πατήσει, ανεξαρτήτως γενιάς, όπως προτιμώ να κάνω και εγώ για τους ίδιους λόγους μακροζωίας του drivetrain, και προσπαθώ να κρατάω τα LC για πολύ σπάνιες περιπτώσεις όπως μία 997 Turbo, ένα GTR κτλ. Ωστόσο αν ήμουν στο μυαλό του και ήξερα ότι θα έκανε launch, μάλλον θα έκανα, μόνο και μόνο γιατί θα ήταν το πρώτο S3. Έτσι όπως έγινε η φάση δεν προλάβαινα να ενεργοποιήσω το LC οπότε μόλις τον είδα να φεύγει, είτε δεν θα πάταγα καθόλου είτε θα πάταγα με στροφές κάτω, όπως και έγινε. Οπότε όπως ήταν λογικό στα πρώτα 15 μέτρα μου έκανε ακαριαία 2 αμάξια και η διαφορά κλείδωσε εκεί μέχρι το τέλος στα 400μ. Ωστόσο από όλο αυτό οφείλω να κρατήσω το γεγονός ότι δεν τον μάζεψα πουθενά και είναι και ο λόγος που γράφω το πάτημα. Μάχιμο το S3. Ούτε στις αλλαγές μάζευα κάτι, λογικά και αυτός αυτόματος (DSG). Στο αμέσως επόμενο φανάρι που πλέον ήμουν υποψιασμένος έκανα launch αλλά το παιδί δεν πάτησε. Δεν τον αδικώ που δεν πάτησε, ίσως δύο απανωτά launch να είναι απαγορευτικά. Σε μένα με όλες τις παρανοϊκές δικλείδες ασφαλείας της AMG, δύο back to back LC δεν με αφήνει να κάνω, πρέπει να περάσουν μερικά λεπτά. Οπότε τι να πω, τυχαία πατήματα είναι, αν κάτσει έκατσε. Να το χαίρεται το παιδί και αν γράφει εδώ μπορούμε να κανονίσουμε κάτι. Ακόμα και πρόγραμμα να έχω προλάβει να βάλω, γυρνάει stock μέσω app στο κινητό οπότε κανένα πρόβλημα. Κάνουμε ένα σε stock mode και ένα με το πρόγραμμα. Πρώην βαγκίτης και εγώ (βασικά και νυν παράλληλα).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πάτημα στάση 400μ με M4 F82 (2014 - 2020) που απ' ότι βλέπω έβγαζε 431ps, 550nm και μέσο βάρος 1570 κιλά με +/- 60 ανάλογα τον εξοπλισμό. Δεν ξέρω αν φόραγε τίποτα ούτε αν ήταν δικάβαλος, πίσω πάντως δεν καθόταν κανείς. Εγώ μαμά ακόμα, δικάβαλος, θυμίζω 421ps και 500nm δηλώνει η AMG, αλλά δυναμομετρημένα από 2 φίλους στο εξωτερικό περίπου 435ps και μέσο βάρος 1610 κιλά με  +/- 35 ανάλογα τον εξοπλισμό που με την πανοραμική ηλιοροφή, ως μακράν ότι βαρύτερο μπορείς να έχεις στο αμάξι, έχω τα 1635 στο τσεπάκι, αν όχι και λίγο παραπάνω με το aero. Άρα ακούγεται καλό πάτημα.

 

Να τα πάρουμε λίγο από την αρχή. Αρχικά λοιπόν πολύ ωραία η M, πρέπει να ήταν χαμηλωμένη, ίσως και με ζάντα, και γενικά φαινόταν πιό τούμπανο από μαμά. Ο τύπος πήγαινε γυρεύοντας όμως γιατί από τη στιγμή που πέρασε από δίπλα μου δεν σταμάτησε να ψαρεύει σε κάθε φανάρι. Τον είχα από κοντά χωρίς να ρισκάρω και κάνα ατύχημα γιατί δεν είχα σκοπό να ακολουθήσω τον ρυθμό του, καθώς έκανε κάμποσες σφήνες, και αν τον πετύχαινα σε κάνα φανάρι καλώς. Και το φανάρι ήηηρθεεεε... Από τα ψαρέματα σε όλα τα φανάρια που προηγήθηκαν κατάλαβα ότι ήταν πισωκίνητη (δεν ξέρω αν έβγαινε τετρακίνητη η F82) οπότε λέω εδώ είμαστε, φίλε μου αμαξάρα η M αλλά θα σε στεναχωρήσω.

 

Φτιάχνω τα συστήματα, ετοιμάζω LC (εντάξει ήταν καλή περίπτωση για launch ακόμα και πισωκίνητη, νομίζω δικαιολογείται το LC), και φεύγουμε μαζί. Μέχρι τα 100 του είχα κάνει 2 αμάξια, κάτι απόλυτα αναμενόμενο αλλά ήθελα με ενδιαφέρον να δω τη συνέχεια. Η συνέχεια λοιπόν είναι ότι κλείδωσε εκεί η διαφορά και πηγαίναμε έτσι σε όλο το υπόλοιπο πάτημα. Αν ήταν και αυτός δικάβαλος τότε αν βγάλουμε έξω το πλεονέκτημα της τετρακίνησης, είχαμε την ίδια επίδοση, αν ήταν όμως μόνος του, τότε θα μιλούσαμε για διαφορά ανοιγόμενη. Μπράβο πάντως που πάτησε στάση, έλεγα ότι μόλις καθόμουν δίπλα του θα σφύριζε κλέφτικα. Δεν κόλωσε. Τα εύσημα να δίνονται.

 

Αυτή τη βδομάδα έρχονται τα ημισλίκ και σταματάνε τα πατήματα μέχρι το στρώσιμο, όπου μετά θα δω αν βελτιωθεί καθόλου το 0-100, που πρέπει λογικά (θυμίζω το ρεκόρ μου 3,71). Και μετά πάμε για stage 1. Αναλυτικά σύντομα στο θέμα μου.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Νέα πατήματα με τους συνήθεις υπόπτους, πάλι BMW. Τελικά 7 στα 10 θα είναι BMW και κυρίως M, και τα υπόλοιπα με ίδια θα λεγα συχνότητα.

 

F20 M135i (hatchback) decat αν κρίνω από τα φλογίδια, πολλά πατήματα από διάφορες ταχύτητες, 3η, 4η, φωτοτυπία παντού, το ίδιο και στις αλλαγές. Πότε πάταγα πίσω του, πότε πάταγε αυτός πίσω μου, κλειδωμένες οι διαφορές, σαν την Μ4 F82 του παραπάνω ποστ. Μας έπιασε και ένα φανάρι όπου αυτός στη δική του λωρίδα είχε μπροστά μηχανάκι και έλεγα αποκλείεται να πατήσει, αλλιώς θα έκανα LC, οπότε όπως ήταν η φάση σκέφτηκα να ρολλάρω 1η για να δώσω χρόνο μήπως φύγει από μπροστά το μηχανάκι και πατήσουμε, αλλά πώς τα κατάφερε και πάτησε στάση κανονικά. Μάλλον όσο κοίταγα το φανάρι θα έκανε άκρη το μηχανάκι, οπότε αποτέλεσμα αυτός πατάει στάση και μετά πού χρόνος για ρολλ, πατάω αναγκαστικά με στροφές κάτω. Έχω την εντύπωση ότι ήταν πισωκίνητος, γιατί κάπου πήρε το μάτι μου και τετρακίνητη έκδοση αλλά πρέπει να ήταν πισωκίνητος αυτός, μπορεί να κάνω και λάθος. Πάντως έφυγε μπροστά γύρω στο 1 αμάξι, 1 και κάτι, και βέβαια όπως σε όλα τα πατήματα που προηγήθηκαν η διαφορά κλείδωσε εκεί. Έτσι ακριβώς είχε γίνει και με εκείνο το S3 αν θυμάστε που δεν περίμενα να κάνει LC και τελικά έκανε οπότε πάτησα με κάτω στροφές, απλά εκείνος είχε πεταχτεί παραπάνω πριν τον κλειδώσω λόγω προφανώς τετρακίνησης.

 

Λίγο παρακάτω πατήσαμε πάλι 3η-4η δεν θυμάμαι, τον είχα μπροστά, πάλι κοπίο κλειδωμένες οι διαφορές σαν μαχητικά σε σχηματισμό και λίγο ακόμα παρακάτω ένα τελευταίο φανάρι, τελευταία ευκαιρία για LC στα σκουπίδια και αυτή, αυτός έφτασε και σταμάτησε, ακολουθώ και εγώ αλλά φτάνοντας πριν προλάβω να σταματήσω εντελώς, ανάβει το κέρατο το βερνικωμένο! Όταν δεν θες το κόκκινο ανάβει και κολλάς στο μπαρμπρίζ για να μην το πυροβολήσεις, και όταν το θες δεν ανάβει που να τραβήξεις χειρόφρενο και να παρκάρεις κάθετα ρουφώντας φρεσκοαλεσμένο μακιάτο με γεύση καραμέλα. Ε ξανά στάση αυτός και αυτή τη φορά το άφησα. Αν παρ ελπίδα διαβάζει ο φίλος, γιατί ποτέ δεν ξέρεις, ας γράψει αν θέλει πώς του φάνηκαν τα πατήματα, εγώ πάντως τα απόλαυσα και μακάρι να τον ξαναπετύχω. Προσπάθησα λίγο να προσεγγίσω πιθανή ιπποδύναμη διαβάζοντας από βελτιωτές όπως π.χ. revlimit, και βλέπω ότι παίζει πολύ ένα νούμερο από 400 ως 420 άλογα, με εξάτμιση εννοείται. Αυτό είναι με το 3λίτρο turbo μοτέρ, με τον χαρακτηριστικό του ήχο. Τώρα αν κρίνω από ένα μέσο βάρος +/- 50 αναλογα τα options, γύρω στα 1500 κιλά, λογικό μου κάνει το κοπίο. Εγώ αν διαβάζει ο φίλος είμαι μαμά ακόμα, 421 λέει το εργοστάσιο αλλά δυναμομετρημένο φίλου Άγγλου στο πιό state of the art Maha dyno στον κόσμο, το Maha MSR 500 linked dyno στην Αγγλία και πάλι σε ίδιο dyno φίλου στην Αυστραλία, 435-437. Όλες οι τιμές μοτέρ. Αλλά είναι βαρύ το κάρο, 1630-1640 κιλά, όλα δικά μου! Σχεδιάζω όμως να βάλω ένα light πρόγραμμα σε μορφή παράλληλου με απόδοση 470ps και 61 κιλά. Αυτά, να χαίρεσαι το αμάξι σου φίλε, πολύ καλός.

 

Την ευκαιρία για LC που έχασα παραπάνω, την έπιασα κυριολεκτικά από τα μαλλιά στο επόμενο πάτημα, με Σειρά 3 Ε46 και πιθανότατα για να μην πω σίγουρα με αλλαγμένο μοτέρ από 335. Ο λόγος είναι ότι είχε μπούκα διπλή μόνο αριστερά, εκτός και ξήλωσε (edit) τις 2 μονές, άλλαξε και προφυλακτήρα και έβαλε μία διπλή και καλά sleeper, ε δε νομίζω. Μάλλον απλή Σειρά 3 ή σε κάθε περίπτωση όχι 335, αλλά σίγουρα με μοτέρ από 335 λόγω του χαρακτηριστικού ήχου, ίδιος με του φίλου παραπάνω. Λιγότερα πατήματα από πριν, αλλά εξίσου ωραία, ένα ρολλ 1ης όπου πάτησα λίγο μετά από αυτόν, ωστόσο με μικρή καθυστέρηση, ας πούμε αφού πετάχτηκε μισό αυτός, μάζεψα και πέρασα σχεδόν 1 μπροστά αλλά σύντομα έκοψα λόγω στροφής όπου αυτός είχε την εσωτερική και μου φάνηκε λίγο tight το σημείο. Κυρίως φοβάμαι μη του φύγει του άλλου αν είναι και πισωκίνητος, αλλιώς θα έστριβα. Όλα καλά όμως, παρακάτω πάτησε πίσω μου από 3η-4η δεν θυμάμαι ακριβώς, και άνοιγα σταθερά. Το καλύτερο και σωστό πάτημα έγινε λίγο ακόμη παρακάτω από 3η όπου του έκανα 2. Δυνατός και αυτός αν και όχι σαν τον άλλο.

 

Ε το κερασάκι ήταν βέβαια το LC στο τέλος, όλα καλά με το φανάρι δεν ξαναχάνω λέω την ευκαιρία, οπότε του έκανα 3, ανοίγοντας συνέχεια αλλά λίγα μέτρα παρακάτω έβγαινα οπότε δεν πήγαμε ψηλά. Τη διαφορά την έκανα στα πρώτα μέτρα, λογικό και αναμενόμενο. Σίγουρα πισωκίνητος, φάνηκε και από τη στάση και από το ρολλ 1ης. Από κιλά, σίγουρα δεν έχει το βάρος της 335 που είναι 1570 +/-  αλλά είναι δύσκολη η προσέγγιση καθώς δεν ξέρω ποια Σειρά 3 ήταν. Θα μπορούσε από 1400 μέχρι και 1540 ανάλογα την έκδοση και τα options. Πάντως δεν έφταναν όλα στα 400-420, υπάρχει και 3λιτρο turbo μοτέρ που έφτανε "μόνο" 380 με εξάτμιση και το "μόνο" σε εισαγωγικά γιατί καθόλου λίγο δεν είναι, ειδικά σε ελαφριά καρότσα. Νομίζω η πιό safe προσέγγιση είναι ένα μέσο βάρος 1500 κιλά, όσο δηλαδή και το αμάξι παραπάνω, αλλά με ίσως 10-20 άλογα λιγότερα, εξού και η διαφορά στα ρολλ. Αν έπρεπε να ποντάρω θα έλεγα 400 ο φίλος με το hatchback και 380 ο τελευταίος. Αν διαβάζεις να χαίρεσαι το αμάξι σου φίλε και αν το έφτιαξες μόνος σου, πολλά συγχαρητήρια.

Edited by Unreal
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεύτερο εξτερναλάτο Corsa OPC μετά από εκείνο του ποστ 11/9/21, δύο πατήματα, το ένα τυχαίο που ξεκινήσαμε με αυτόν πίσω 2 αμάξια σε φάση με βλέπει να πατάω και πατάει, από 90 μέχρι 220-230 κλειδωμένη η διαφορά σε όλο το πάτημα, κοπίο δηλαδή, και το άλλο κόρνες πάλι 90 μέχρι 190 +/- με ίδιο αποτέλεσμα αλλά αυτή τη φορά σε ολόσωστο πάτημα, φύγαμε ακριβώς μαζί και πάλι φωτοτυπία, δικάβαλοι και οι δύο.

 

Μετά το τυχαίο ήρθε δίπλα και μιλήσαμε λίγο, μου λέει είναι το S με τα 420 λέω ναι, και αν τύχει και διαβάσεις φίλε μου παρέλειψα να σου πω ότι στην πράξη γύρω στα 435 είναι το αμάξι από 2 δυναμομετρήσεις που έκαναν 2 φίλοι σε Αγγλία και Αυστραλία στο για πολλούς πιό state of the art dyno στον κόσμο που δυστυχώς δεν έχουμε στην Ελλάδα, το Maha MSR 500 linked dyno. Μου λέει εγώ 400 φοράω 2867, του λέω σοβαρά; Πραγματικά έμεινα έκπληκτος δεν το περίμενα, μιλάμε για διαφορά βάρους σχεδόν 400 κιλά, πόσο είναι το OPC 1240 αν θυμάμαι καλά, του 2007. Οπότε του λέω σοβαρά, μου λέει ναι, του λέω είμαι 1630 κιλά. Τέλος πάντων για κάνα 10λεπτο συνεχίζουμε μπρος πίσω, να σημειώσω μπήκε ο κλιματισμός για την ψύξη του μοτέρ γιατί και πριν από αυτό το πάτημα είχα κάνει και άλλο ένα επίσης μεγάλο back to back, και με 28 βαθμούς εξωτερική 2 τέτοια πατήματα είναι αρκετά για να μπει κλιματισμός, και μαζί κόψιμο που ξεκινάει από -20 άλογα και προοδευτικά φτάνει ακριβώς -100, το τσέκαρε ο Αυστραλός πάνω στο dyno. Οπότε μετά το τέλος του πατήματος με το OPC κοιτάω λάδι στους 102, και κάπου εκεί είναι που μπαίνει πάντα ο κλιματισμός, ακούγεται κανονικά όταν ξεκινάει, κάνει το γνωστό ήχο που κάνει και στην καμπίνα με τη διαφορά ότι το ακούς μεν, αλλά δεν βγάζει τίποτα στην καμπίνα, υπάρχει διακλάδωση που το συνδέει με το κύκλωμα ψύξης. Όπως έχω ξαναγράψει στο θέμα μου δεν είναι μόνο το λάδι, υπάρχουν πολλές ακόμη παράμετροι όπως ΙΑΤ και EGT (ο Αυστραλός λέει είναι σχεδόν έτοιμος να παρουσιάσει τα αποτελέσματα της έρευνάς του), αλλά σίγουρα το λάδι πάνω από τους 101 είναι μία από αυτές. Μετά απαιτείται να πας χαλαρά για ένα 10λεπτο και είσαι έτοιμος να ξαναπατήσεις...

 

Οπότε πηγαίνουμε για κάνα 10λεπτο μπρος πίσω και σε μία φάση που μπορείς να κάνεις αναστροφή έρχεται δίπλα και του κάνω, γυρνάς; Μου λέει ναι, και πάμε και πατάμε με κόρνες από 90 μέχρι 190 +/- φεύγουμε άψογα κοπίο και είμαστε φωτοτυπία σε όλο το πάτημα. Τώρα, δεν έκανε flat αλλαγές και παρόλο που ήταν γρήγορος, γύρω στη 1 πόρτα την έτρωγε σε κάθε αλλάγή, και στο ενδιάμεσο ξαναπεταγόταν 1 πόρτα, οπότε αν έκανε flat λογικά θα μου έκανε σκάρτο αμάξι και του το είπα που ξαναμιλήσαμε αμέσως μετά. Του λέω είσαι πολύ δυνατός, μπράβο, αλλά για τα κιλά σου θα έπρεπε να πηγαίνεις καλύτερα, μήπως έχεις lag. Μου λέει έχω. Ε οπότε να πώς γίνεται. Είναι μεγάλη η 2867 για το 16άρι, μου θυμίζει το setup ενός καλού φίλου με 207 Rallye εξτερναλάτο που φορούσε μία TDκάτι δεν θυμάμαι ακριβώς, πολύ μεγάλη, περίπου στην παροχή της 2867, με αποτέλεσμα να έχει πολύ lag και ουσιαστικά να βγάζει τα άλογα πολύ ψηλά. Βέβαια εκείνος ήταν στα 322 γιατί τη δούλευε χαμηλά λόγω κιβωτίου αν θυμάμαι καλά, όμως εγώ τότε είχα το edition stage 1 στα 320 και παρά τα παραπάνω κιλά μου πηγαίναμε κόπιες. Μου θύμησε ακριβώς εκείνο το πάτημα. Τέλος πάντων στη συνέχεια του λέω εμένα επειδή είναι μαμά, δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει σχετικά αλλά δεν κολλάς στο κάθισμα με το πάτα γιατί ανεβάζει σαν άτμο, αλλά δίνει συνέχεια και καθώς ανεβαίνουν οι στροφές και τα χλμ δίνει όλο και περισσότερο. Μου λέει ναι. Οπότε αυτό που έκανε τη διαφορά ήταν ξεκάθαρα οι καμπύλες, αυτός τα άλογα τα έβγαζε σε πολύ στενότερο φάσμα. Επίσης και η A45s πηγαίνει καλύτερα από το αναμενόμενο για το power to weight της, αφού η ροπή είναι τραπέζι 51 κιλά μέχρι τις 6500 και μόνο στον κόφτη στις 7000 πέφτει στα 47-48. Θυμίζω στο θέμα μου έχω κάνει σύγκριση της 2867 Gen 2 με του Μ139 της Mercedes, μέγεθος φτερών κτλ. Είναι μεγαλύτερη η 2867 αλλά όχι πολύ. Θυμίζω το compressor map της A45s τελειώνει στα 465 και με υπερστροφάρισμα βλέπεις 500-520.

 

Κάναμε thumbs up, πολύ ωραίος τύπος και οι δύο βασικά, μια χαρά. Α μου λέει το έχει με αυτό το setup από το 2014. Α καλά του λέω, θα έχεις ρίξει... (εννοώντας θα έχεις πικράνει κόσμο) και μου λέει ναιιι, του λέω εγώ το 14 είχα πολύ πιό αργό αμάξι (σ.σ. το edition stage 1), οπότε ο συνοδηγός που κάνει ε ναι αλλά τώρα πήρες το σωστό. Να το χαίρεσαι μου κάνουν και οι δύο, επίσης του λέω και μπράβο για το αμάξι που έφτιαξες. Αν και θεωρώ ότι ίσως θα έκανε την ίδια δουλειά και με μικρότερο turbo, ίσως ήθελε να περιορίσει τη ροπή χαμηλά όμως (λόγω μοτέρ) γιαυτό διάλεξε μεγάλη, δεν ξέρω. Αυτά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ημουνα τις προαλλες με το s3  επι της Γρηγοριου Λαμπρακη καπου στο κορυδαλλο για μια δουλεια.

Οπου σε ενα φαναρι περιμένοντας για αναστροφη,ειχα μπροστα μου ενα ford focus st(μπορει να ητανε και look...).

 

Αναβει το φαναρι ξεκιναμε στριβουμε , και στην ευθεια αυτος ξεκιναει παταει και χανετε.

Εγω ουτε καν πατησα, πηγαινα σαν εκδρομεας.

Επειτα στη κινηση τυχαινει να φτανω απο πισω του ,παρατηρω αναβει αλαρμ.

Λεω δεν μπορει....καπου θα θελει να σταματησει .

Στο μεταξυ η συμπεριφορα του στο δρομο ηταν 20χρονου(επιδεικτική οδηγηση,"σφηνες"κτλ),και ετσι χαθηκε παλι.

Καποια στιγμη πιο κατω ξανασυναντιομαστε στο ασχετο, και τυχαιος βρισκομαι παλι στη κινηση να  ειμαι απο πισω του, 

προφανως με βλεπει απο τον καθρεπτη του  ,και παρατηρω παλι  αναβει τα αλαρμ....

 

Ερωτηση.

 

Με τους χαζουληδες ,τι κάνουμε?χαχα!!!

 

 

 

 

 

Edited by aggelos1986
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, metero said:

Καλά τώρα τόσο πολύ  κλσες!!!???

Δεν κολλησα με τιποτα βρε!!
,απλως το αναφερω ως "αστεια"συμπεριφορα καποιων,οπου το χαμηλο επιπεδο νοησης τους ,με τη "διψα" τους για νικη,

βλεπουν αυτο που θελουν να δουν..."Γιαννης κερναει Γιαννης πινει"....μονοι τους ανοιγουν ,μονοι τους νικουν,μονοι τους πανηγυρίζουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Μία σούμα των τελευταίων μηνών. Την τιμητική τους και πάλι οι BMW που νιώθω ότι με βλέπουν και θέλουν να με πατήσουν κάτω.

 

BMW i8 με αρκετό θόρυβο στο ρελαντί που ποτέ δεν έχω ακούσει από το εν λόγω μοντέλο. Μονοκάβαλοι και οι δύο. Μόλις με βλέπει να περνάω από δίπλα του γυαλίζει το μάτι και έρχεται. Πάμε λίγο μπρος πίσω για λίγο μέχρι να ανοίξει ο δρόμος και πατάμε. 3 πατήματα συνολικά, φωτοτυπία και στα 3. Κανονικά μαμά βγάζουν 374 άλογα και σχεδόν 59 κιλά ροπή ενώ είναι και μόλις 1500 κιλά, 140 λιγότερα από εμένα. Επίσης το fastestlaps δίνει 400άρι σε 12.1 που είναι λίγο ψηλότερος χρόνος από τον καλύτερο καταγεγραμμένο της A45s που είναι 11.9 αλλά ταχύτητα εξόδου τα δύο αμάξια είναι πολύ κοντά, με ένα τσικ πιό πάνω η Μερσεντές του τύπου 2-3 χλμ/ώρα. 0-100 δίνει 4.2 το i8 και 3.9 η Μερσεντές, ενώ στο 100-200 είναι 10.2 και 9.4 αντίστοιχα. Στα χαρτιά όλα αυτά δίνουν στη Μερσεντές έναν αέρα 2 αυτοκινήτων στο 400άρι. Με το i8 όμως όλα τα πατήματα ήταν roll 3ης οπότε δεν μπόρεσα να εκμεταλλευτώ την ανώτερη 4κίνηση στα χαμηλά, ωστόσο το γεγονός ότι δεν άνοιγα ψηλά ενώ θα περίμενε κανείς να ανοίξω έστω 1 αμάξι, σε συνδυασμό με τον θόρυβο που πρώτη φορά ακουώ από i8, μάλλον δείχνει ότι είχε μπει χέρι. Το έψαξα κιόλας και βρήκα ότι όντως υπάρχουν πακέτα βελτίωσης για το υβριδικό sports car της ΒΜW και μάλιστα βρήκα και από Έλληνα βελτιωτή, στα 400 άλογα και 65 κιλά. Η βελτίωση αφορά μόνο το μικρό βενζινοκινητήρα. Βέβαια το βοηθάει και η εξαιρετική του αεροδυναμική τόσο χαμηλό που είναι και σίγουρα μετράει ψηλά, σε αντίθεση με την A45s λόγω σχήματος, αλλά ειδικά με το Aero (μπροστινό spoiler, πίσω αεροτομή και διαχύτης) οι αεροδυναμικές αντιστάσεις δεν είναι καθόλου αμελητέες. Η AMG δηλώνει πάνω από 40 κιλά downforce στα 180. Οπότε και όλα αυτά μετράνε. Δυστυχώς δεν μιλήσαμε και δεν θα μάθω ποτέ τι είχε το i8 και αν είχε, αλλά δύσκολο σε τέτοια αυτοκίνητα να έχει βάλει ο άλλος τελικό για τον ήχο.

 

Άλλη μία BMW, 440i xdrive μοντέλο 2021, δικάβαλος εγώ, αυτός δεν είμαι σίγουρος νομίζω μόνος. Και αυτός με βλέπει και του γυρνάει το μάτι, έρχεται δίπλα και πατάμε, αν θυμάμαι καλά νομίζω πάλι 3η ήταν, του κάνω 3 αμάξια μέχρι τα 180. Αυτό είναι 387 άλογα και 51 κιλά αλλά είναι και κοντά 1800 κιλά. 400άρι βέβαια το fastestlaps δίνει 12.1 όσο και το i8, παρόλο που 100-200 δίνει 11 (10.2 το i8). Ούτε με αυτόν μίλησα.

 

Πάμε τώρα σε S3; Α3; Είχε βγαλμένα σήματα οπότε δεν ξέρω, πάντως μοντέλο 8V με αριστερά δεξιά διπλές μπούκες και γενικά το σουλούπι του S3. Ένα πάτημα 3η μέχρι 170-180 όπου του έκανα 2 αμάξια. Δικάβαλος εγώ, αυτός δεν πρόσεξα.

 

S3 8P και παιδιά πρέπει να ήταν εκείνο που είχαμε πατήσει τον περασμένο χειμώνα (δείτε το ποστ 8 Φεβρουαρίου στην ίδια σελίδα), το θυμάμαι αρκετά καλά. Πάτημα 1η πετάγομαι 2 αμάξια, ανοίγω στη συνέχεια και λίγο ακόμα και πάμε με κλειδωμένη διαφορά μέχρι το τέλος, κάπου 200 νομίζω. Τώρα δεν ξέρω αν ήταν η δική του σειρά να κάνει λάθος όπως είχα κάνει τότε εγώ και έτσι στο πάτα να άνοιξα εύκολα μπροστά 2 αμάξια, αλλά μικρή σημασία έχει, δεν παίρνουμε έπαθλο. Εγώ κρατάω ότι πάλι κλειδωμένη η διαφορά απλά με αντίθετους ρόλους. Πάντως αυτή τη φορά διέκρινα boost controller, ότι και αν σημαίνει. Δικάβαλος εγώ, αυτός δεν πρόσεξα.

 

Το επόμενο το αναφέρω για συγκεκριμένο λόγο. Cooper S πολύ περιποιημένο με ζαντικό, χαμήλωμα, μεγάλη αεροτομή, μεγάλες μπούκες, ήχος πολύ βαρύς, αφού λέω λες; Με βλέπει, έρχεται δίπλα και αρχίζει τα τσαφ τσουφ. Φτάνουμε έτσι σε φανάρι και μια που είχα ψιλιαστεί ότι θα πάταγε στάση, χαλάω εγώ χατήρια; LC λοιπόν και 4 κολώνες στα 190. Στο επόμενο ξαναπατάει στάση, ήταν και ανηφόρα οπότε φεύγω και γω με το πλάι, πολύ εντυπωσιακά θα λεγα, και μόλις φτάνω στην κολώνα αφήνω. Προσπαθώ να καταλάβω γιατί πάτησε στάση. Προφανώς και δεν θα είχε καμία τύχη ούτε σε roll, αλλά στάση; Γράφω το πάτημα μόνο και μόνο γιαυτό.

 

Πάτησα και με κάμποσες καλές μηχανές, μόνος και δικάβαλος, τις περισσότερες από τις οποίες πέρασα, πατήματα κυρίως στάση και μερικά 1η, μερικές τις περνούσα χαμηλά και με κλείδωναν ψηλά, άλλες τις άνοιγα κι άλλο και άλλες με μάζευαν αν και δύσκολα, αλλά μου έριξε και μία GSX-R πολύ. Πάλι καλά που τον πήγα στάση και πετάχτηκα, οπότε γλίτωσα τον ΤΚ. Αλλά ψηλά το δικόλωνο το φαγα. Για μένα και μόνο που με είδε και ήρθε, και ασχολήθηκε, είναι αρκετό. Μιλήσαμε αρκετά στο επόμενο, δήλωσε 165 άλογα, του λέω φίλε δεν έχουμε καμία επαφή και μου κάνει, καθένα έχει τη χάρη του. Σωστός φίλε και το χάρηκα κι ας έχασα.

 

Τελευταίο πάτημα πάλι με καλή μηχανή όπου με πέρασε στο 1ο και πήρα εκδίκηση στο 2ο. Πάτημα 1η πετάγομαι 1 αμάξι, η αλήθεια είναι έφυγε καλά για μηχανή, με μαζεύει και στα 180 μου κάνει 1 αμάξι. Μετά αυτός έφυγε μπροστά και δεν ασχολήθηκα να κυνηγήσω, αλλά μερικά λεπτά αργότερα τον ξαναπετυχαίνω σε φανάρι. Εδώ είμαστε λέω, ούτε 1η ούτε 2α, στάση θα σε πάω τώρα και τρέχα να μαζέψεις. LC λοιπόν, ξεκινάει και αυτός αλλά τρώει 3 στο κεφάλι, με κλειδώνει γρήγορα και λογικά θα άρχιζε να μαζεύει, φτάνω στα 170 και μετά είχε στροφή, την οποία πήρα όπως το αμάξι "was meant to be driven" με το πόδι στο πάτωμα. Εννοείται πάνω στη στροφή του ξανά άνοιξα και μετά φτάνω σε άλλη μία ευθεία που όμως δεν πατάω ποτέ, ρίχνω ταχύτητα και τον βλέπω να έρχεται με το μαχαίρι στα δόντια, οπότε βάζω cruise και απολαμβάνω μουσικούλα. 😛

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νέα πατήματα...


Λίγες μέρες μετά την παραπάνω μηχανή, μόνος στο αμάξι πέτυχα κι άλλη που όπως περνούσα από το άλλο ρεύμα ακουγόταν σαν F1. Αφού έκανα επιτόπου να δω τι σκ@τά ήταν γιατί έχω ακούσει πολλές αλλά τόσο F1 πρώτη φορά. Αναγκαστικά το πήγα κομμάτια για λίγα λεπτά ελπίζοντας να μην πυροβολεί τα φανάρια. Κίνηση ευτυχώς ανύπαρκτη γιατί αλλιώς δεν θα γύρναγα καν. Τελικά τα κατάφερα φτάνω πίσω του με λάδι κοντά στους 100 που σημαίνει κλιματισμός και power throttling μία ανάσα μακριά. Εκεί στάθηκα τυχερός γιατί ακολούθησαν 2-3 κοντινά φανάρια που απ΄ ότι φαίνεται ο rider δεν πυροβολούσε και μου δωσαν χρόνο να κρυώσω. Σε κάποια φάση γυρνάει με βλέπει και πατάει μπροστά μου και πέταξε φλόγες, οπότε μια χαρά πετύχαμε και decat μηχανή δε μας έφτανε ο ήχος. Εννοείται δεν είμαι μλκας, μόνο στάση θα τον πήγαινα αυτόν. Επόμενο φανάρι κάθομαι δίπλα, λάδι πλέον οκ, ετοιμάζω συστήματα κτλ και πατάω. Αυτόν τον άκουσα να πατάει μισό sec μετά. Του ρίχνω 3 στο κεφάλι, με κλειδώνει, αρχίζει να μαζεύει αλλά όχι όσο γρήγορα περίμενα και στα 180 είναι 1 αμάξι πίσω μου. Ακολουθεί στροφή την οποία πήρα χαλαρά, βγάζω φλας γιατί είχε διχάλα και έπρεπε να αλλάξω και τον βλέπω και αυτόν να κόβει και να βγαίνει μαζί μου. Τον έχω τώρα ακριβώς πίσω μου, ο οποίος μάλλον ήθελε ρεβάνς γιατί ισιώνει και πάλι ο δρόμος και δεν με περνάει. Εντάξει δεν ξαναπάτησα τι να πατήσω ρολλ 100; Με ακόμη 100 άλογα ευχαρίστως. 😁 Πάντως ακουγόταν πολύ πιό δυνατός από ότι φάνηκε, και επειδή είχα πρόσφατα πατήσει με GSX-R περίμενα κάτι αντίστοιχο μην πω και ακόμα πιό γρήγορο.


Μέτρησα την πρώτη ήττα μετά το καλοκαίρι του 2021 από TTS μάλλον stock turbo αν κρίνω από το turbo flutter, αλλά καλό K04, λογικά θα έπαιζε στα 400 και αυτός όπως ένας άλλος που είχα γράψει με τον οποίο είμασταν κοπίο και είχε δηλώσει 400, που του είχε κάνει και εντύπωση επειδή του ρίχνω κοντά 200 κιλά και είχε αναρωτηθεί αν φοράω πρόγραμμα. Τέλος πάντων στο πρόσφατο που έκανα τώρα δεν μίλησα με το παιδί, αλλά το αποτέλεσμα ήταν πολύ κοντά σε εκείνο. Πάτημα από 3η 80-90 μέχρι 200 δικάβαλος εγώ μόνος αυτός (ενώ με το άλλο είμασταν μόνοι και οι δύο), ήμουν περίπου μισό αμάξι μπροστά όταν ξεκινήσαμε αλλά πάτησα με καθυστέρηση μισό sec, οπότε ήρθε δίπλα και πηγαίναμε κοπίο μέχρι τα 160, όπου άρχισε αυτός να περνάει μπροστά με αργό και σταθερό ρυθμό. Στα 200 ήταν 1 μπροστά. Συνήθως σε τέτοιο πάτημα το έξτρα άτομο "κοστίζει" 1 αμάξι οπότε μιλάμε για μικρές λεπτομέρειες μεταξύ των δύο TTS. Με το άλλο (μονοκάβαλοι) είμασταν φωτοτυπία. Μέχρι στιγμής οι ήττες σε σωστό πάτημα από οταν αγόρασα το αμάξι είναι από δύο GTR, ένα Impreza STI big turbo και τώρα το TTS, έστω και με δικό μου έξτρα άτομο. 4η ήττα λοιπόν από το καλοκαίρι του 2020.


EVO 8 decat πάτημα 3η 80-90 μέχρι 210-220, δικάβαλος εγώ, αυτός ήταν λέει 4 άτομα μέσα, πολύ σκούρα φιμέ δεν φαίνονταν τίποτα πίσω, μπροστά μόνο που κατέβασε παράθυρο και μιλήσαμε μετά το πάτημα. Απ΄ότι κατάλαβα πρέπει να με περίμενε να πατήσω για να πατήσει οπότε ας πούμε ότι πάτησε μισό sec μετά. Του κάνω γρήγορα 1,5 αμάξι, στη συνέχεια με πιό αργό ρυθμό και άλλο 1, κλειδώνει η διαφορά και μένει εκεί. Στις αλλαγές δεν κέρδιζα. Αν ήταν όντως 4κάβαλος και δεν περίμενε να πατήσω πρώτος, λογικά με -2 άτομα θα ήταν μπροστά. Δεν ρώτησα άλογα δυστυχώς, δεν υπήρχε χρόνος. Πάντως βγάζοντας τον παράγοντα βάρος επιβαινόντων, καθαρά σαν βάρος αμαξώματος το περνάω γύρω στα 150 κιλά (1490 κιλά το EVO 8 σύμφωνα με το fastestlaps) αλλά από την άλλη αυτό έχει τις απώλειες της μόνιμης τετρακίνησης. Πλεονέκτημα αυτό στα κιλά και εγώ στις απώλειες λοιπόν, γιατί η Μερσεντές είναι στο 16% ενώ αυτό υποθέτω στο 25%. Για να έχουμε λοιπόν ίδιο power (at wheels) to weight, θα πρέπει το EVO να είναι ~420 άλογα. Οπότε έτσι έχουμε 370 ρόδα / 437 μοτέρ η Μερσεντές (όπως έχω ξαναπεί δυναμομετρημένα από 2 κατόχους σε Αγγλία και Αυστραλία σε Maha MSR 500 linked dyno) και ~340 ρόδα πρέπει να είναι ένα EVO που βγάζει 420 μοτέρ. Αν κάνω κάποιο λάθος ας με διορθώσει κάποιος αλλά τόσο υποθέτω κοστίζει σε απώλειες η μόνιμη τετρακίνηση. Από κει και πέρα το συγκεκριμένο είχε και +2 άτομα παραπάνω οπότε μάλλον μιλάμε για 450+ άλογα γιατί αν ήταν 420 θα του άνοιγα συνέχεια, ενώ η διαφορά κλείδωσε. Βέβαια είναι και οι καμπύλες του καθενός δεν είναι ένα σκέτο νούμερο, οπότε τρέχα γύρευε. Ωραίο πάτημα πάντως και μπράβο στο ακομπλεξάριστο παιδί που πατάει 4κάβαλος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Πολλά πατήματα από την τελευταία φορά που έγραψα, έχω διαλέξει μερικά από τα καλύτερα:

 

Πάτημα με TTS MK2 ίδιο με τα παραπάνω στο προηγούμενο ποστ (αυτό που έβγαινε με 270), δύο πατήματα. Πρώτα roll δικής μου 3ης ~90χλμ/ω μέχρι 210-220, κλειδωμένη διαφορά 1 αμάξι εγώ. Να σημειώσω ότι πάτησε πίσω μου και ανοίχτηκε, ήμουν έτοιμος και μόλις τον είδα να ανοίγεται πάτησα. Μάζεψε λίγο και μόλις έφτασε ακριβώς 1 αμάξι πίσω κλείδωσε η διαφορά και έμεινε εκεί. Δεν πρόσεξα αν ήταν μόνος του, εγώ δικάβαλος. Στις αλλαγές καμία διαφορά άρα s-tronic. Μαζί ήταν και μία μηχανή που πάτησε στην 3η λωρίδα, η οποία κρατήθηκε μαζί μας μέχρι περίπου τα 180 και μετά άρχισε να μένει πίσω. Εντυπωσιακή η επίδοση του TTS δεδομένου ότι η Merc δεν λαχανιάζει ούτε και μετά τα 190-200, εκεί όπου με παρόμοια VAG αρχίζω να βλέπω διαφορά, οπότε περίμενα στα τελευταία μέτρα να αρχίσω να ανοίγω, αλλά τίποτα, εκεί το TTS.

 

Το επόμενο όμως ήταν στάση, όπου φάνηκε η διαφορά 15 ετών εξέλιξης και ήταν κάτι για το οποίο θα στοιχημάτιζα άνετα. Μάλιστα έφυγε ένα κλικ πρώτος, αλλά πάτησα τόσο καλά που πέρασα και του έκανα 2 στα πρώτα μέτρα με ανοιγόμενη τη διαφορά στα 3 μέχρι όπου νομίζω ότι άφησε. Και η μηχανή πάτησε μαζί μας για πολύ λίγο αλλά άφησε καθώς ήταν πολύ έξω από τα νερά της. Κιλά το TTS πούπουλο, η Merc έχω ξαναπεί γύρω στα 1630-1640, ζυγισμένο ενός Αυστραλού φίλου με παρόμοιο εξοπλισμό (π.χ. aero, ηλιοροφή) οπότε λογικά εκεί είμαι. Θεωρητικά, κρίνοντας από το roll και μόνο, το TTS θα μπορούσε να ήταν στα άλογα των προηγούμενων που είχα γράψει παραπάνω. Σίγουρα αυτό και τα άλλα 2 είναι τα δυνατότερα TTS που έχω πατήσει.

 

Πάτημα με Toyota Celica ST205 τουρμπάτο και decat (φλόγες και τα σχετικά), στάση μέχρι 190-200, μπροστά εγώ μισό αμάξι. Επειδή δεν υπάρχει περίπτωση, ο Θεός ο ίδιος να κατέβαινε να σπρώξει, να καθόταν έτσι το Celica από στάση αν ήταν μπροσθιοκίνητο, αλλά ούτε και πισωκίνητο που νομίζω δεν έβγαινε τέτοιο, ήταν 99% τετρακίνητο, είτε το ίδιο το GT-Four αυτοπροσώπως, πολύ σπάνιο αμάξι, είτε το απλό με AWD μετατροπή (προφανώς από GT-Four). Πατάει πρώτος με μισό δευτερόλεπτο διαφορά, μου κάνει σκάρτο 1, μαζεύω και περνάω στα 100 (δηλαδή πολύ πιθανό να έκανε ένα 4,5 0-100 αυτός), πατάω πάνω στο μομέντουμ και ανοίγω πολύ αργά τη διαφορά, στα 170 είμαι σκάρτο 1 μπροστά και στα τελευταία μέτρα με μαζεύει λίγο και φρένα στο μισό εγώ μπροστά. Θα πάταγα κι άλλο και ας με πέρναγε στο τέλος, αλλά το οδόστρωμα ήταν επιεικώς ακατάλληλο. Πάντως με μάζευε τόσο αργά που με αυτό το ρυθμό θα θέλαμε χιλιόμετρο για να περάσει, που και πάλι θα πω εγώ κανείς δεν ξέρει εκεί ψηλά ποιος θα πλεονεκτούσε. Πούπουλο και το GT-Four στα ~1460 κιλά, στα επίπεδα του TTS. Στις αλλαγές καμία διαφορά άρα flat τις κάρφωνε το Celica, και θεωρητικά θα πρέπει να είναι πάνω από 420 άλογα λόγω μόνιμης τετρακίνησης, δηλαδή 25% απώλειες. Στην πράξη έχουμε παρόμοια κατάσταση με τα 8άρια EVO που είναι και σε παρόμοια κιλά (ίσως +20 το EVO άνευ ουσίας), όπου ό,τι κερδίζουν σε βάρος απέναντι στα δικά μου, το κερδίζω εγώ με τις απώλειες λόγω μη μόνιμης AWD μετρημένες 16% στο καλύτερο Maha στον πλανήτη, MSR 500 linked. Θυμίζω δύο διαφορετικές Merc σε αυτό το dyno, σε Αυστραλία και H.B. έχουν μετρηθεί μαμά 437 μοτέρ, 370 ρόδες.

 

Ακόμα μία M3 E92 αλλά αυτή βελτιωμένη, δεν άκουσα turbo αλλά φόραγε εξάτμιση, πολλά σκασίματα και τα σχετικά. Πάτημα στάση μέχρι 170-180, κάνω launch φεύγουμε ταυτόχρονα και ανοίγω άνετα όπου μέχρι τα φρένα ήμουν 1,5 κολώνα μπροστά ανοιγόμενη. Λογικό και αναμενόμενο, και μπράβο που δεν κόλωσε το M.

 

Πέρασαν μερικά λεπτά όπου πηγαίναμε μπρος πίσω, οπότε κανονικά αν ήθελα δεν υπήρχε πρόβλημα να ξανακάνω LC (back to back είναι που δεν σε αφήνει), αλλά λίγο παρακάτω που σταματήσαμε, ενώ στην αρχή σκέφτηκα να ξανακάνω, είπα να μην το καταπονήσω άλλο, γιατί όπως έχουμε πει δεν είναι bulletproof όπως το PDK της Porsche, συν ότι δεν θα είχε κανένα νόημα, δηλαδή και κάτι να μην είχε κάνει σωστά προηγουμένως το M, 1,5 κολώνα ήταν, πόσο πιό καλά να πήγαινε. Άλλωστε δεν περίμενα και ο ίδιος να ξαναπατήσει στάση, οπότε επέλεξα να ανεβάσω χαλαρά και να πατήσω 1ες. Ε τελικά πάτησε και πάλι στάση, δεν καταλαβαίνω με ποιο σκεπτικό, και εγώ επειδή δεν τρέχω για κανένα κύπελλο, τον βλέπω να πατάει και πατάω με κάτω στροφές και ο,τι γίνει. Πιάστηκα στον ύπνο κοινώς.

 

Θέλω να σημειώσω στο σημείο αυτό γιατί μπορεί κάποιος να μην το γνωρίζει, ότι η διαφορά του LC από το ξερό τσαρούχωμα, είναι χαώδης, γιατί αλλάζει ολόκληρη η χαρτογράφηση, δεν είναι μόνο ότι πατάς από 4000 στροφές και άρα φεύγεις χωρίς lag, τα πάντα στον τρόπο που ανεβάζει είναι πιό αραφινάριστα, πιό ωμά και οι αλλαγές είναι μέρα με τη νύχτα, πάνω σε κάθε αλλαγή είναι σαν να τρως κλωτσιά στον κωλο. 1000% παίζει άλλη ρύθμιση στην πεταλούδα και γενικά ο MG1 μπαίνει σε φάση "fuck longevity" (τρόπος του λέγειν γιατί και πάλι είπαμε δεν σε αφήνει back to back αλλά μόνο μετά από λίγα λεπτά, επίσης αν ανεβάσει IAT και EGT αρχίζει το κόψιμο κτλ, δεν σε αφήνει να το @#$%σεις). Πραγματικά καμία σχέση με το να πατήσεις με κάτω στροφές, δηλαδή ξερό τσαρούχωμα, ή και roll που τεχνικά είναι το ίδιο πράγμα (τσαρούχωμα χωρίς LC).

 

Αποτέλεσμα λοιπόν του παραπάνω, είναι ότι μου έκανε πολύ γρήγορα μέσα στα πρώτα 100 μέτρα 3-4 αμάξια αφού άργησα να ξεκινήσω, συν το lag από 0 μέχρι τις 5000 που τουρμπίζω, συν τη χαρτογράφηση γιατί είναι σαν να έκανα roll, όλα αυτά δηλαδή που είπαμε προηγουμένως, και αυτό που προσωπικά ήθελα να δω ήταν η συνέχεια, η συνέχεια λοιπόν είναι ότι κλείδωσε εκεί η διαφορά μέχρι 200 χλμ/ω νομίζω κάπου εκεί. Τελικά καλύτερα που έγινε έτσι γιατί μόνο έτσι μπόρεσα να δω με τι πραγματικά πάτησα, αφού από στάση με LC νωρίτερα δεν υπήρχε επαφή. Θα ήθελα βέβαια να είχαμε κάνει ένα ωραιότατο roll 1ες ή 2ες και πραγματικά δεν ξέρω γιατί δεν κατέβασα παράθυρο να του πω. Anyway, πολύ δυνατός, πραγματικά δεν το περίμενα. Σε μαμά Ε92 έριχνα 3-4 αμάξια 90-200, και εδώ μιλάμε για κοπίο (κλειδωμένη τη διαφορά μετά από ό,τι παίχτηκε στην εκκίνηση). Δηλαδή αν όντως πατάγαμε roll που ήθελα εγώ, και περισσότερο 2ες γιατί και 1ες θα είχα ένα μικρό πλεονέκτημα, πραγματικά μόνο φωτοτυπία θα μπορούσα να μας φανταστώ. Δηλαδή αυτός ρίχνει σε ίδιο μαμά 3-4 αμάξια αφού τόσο τους κάνω εγώ ενώ με αυτόν κλειδωμένοι. Τρελλό. Και δεν άκουσα turbo! Δεν καταλαβαίνω πώς πήρε τόσο χωρίς turbo. Anyway, αν ποτέ διαβάσει ο κάτοχος ας γράψει specs, εγώ μαμά (ακόμα). Από κιλά παίζει κοντά στα δικά μου, ίσως καμιά 20αριά λιγότερα άνευ ουσίας.

 

Τελευταία έχουν αρχίσει να πληθαίνουν οι φωτοτυπίες ή έστω οι οριακές νίκες. Πρόγραμμα επιγόντως! :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.