BillPhreak Posted July 15, 2022 Share Posted July 15, 2022 (edited) Καλησπέρα στο team, Έχω την εξής απορία, θέλω να αλλάξω το τουρμπο μου (κ04-064 tt-rs φτερό άλογα δεν ξέρουμε μονο 100-200km σε 7.2s οποτε το υπολογιζουμε 420-430). Ο μηχανικος μου προτεινει την 480ΤΤΕ για να δούμε κοντά στα 470 άλογα. Το αμάξι δουλεύει με μεθανολες snow performance. Έχω διαβάσει και δει πολλα αμάξια με 480tte και ωραια αποτελέσματα αλλα τον τελευταιο καιρο βλέπω τις τουρμπινες της xtp 460/550. Ο μονος ενδιασμος μου ειναι οτι δεν υπάρχει υλικο γιαυτές δλδ ουτε στο google δεν μπορεσα να βρώ κάτι. Εμένα με ενδιαφέρει να ειναι daily και να spoolaρει απο χαμηλά απλα το plug&play hybrid της xtp φαινετε πολύ καλή προταση αν σκευτει κανεις και την τιμή της (1600E) χωρις να χρειαστεί χταποδι και external (άσχετα που φοράω ηδη external, μήν ρωτάτε για ποιο λογο😁😁,θα ηθελα να το καταργήσω για τον θορυβο). Θεωρώ πως αν το αμάξι ειναι κοντα στα 430 το να δώσω 1600-1700 + περαστικά + προγραμμα για την tte480 για να κερδισω 40 αλογα δεν ειναι τοσο συμφέρον σε σύγκριση με την XTP που υποσχεται κοντά στα 530-550. H επιλογή BT δεν με ψήνει τοσο γιατι θα χάσω παρα πολύ στα χαμηλά και εχοντας δοκιμάσει του φιλου μου το tts με 3076 gen 2 μπορω να πω οτι στα πατήματα έμεινα καγκελο αλλά μεσα στην πόλη ήταν άβολο. Οποτε η ερώτηση μου ειναι αν έχει καποιος ιδέα η αν εχει δει καποιο αποτέλεσμα με τις XTP. Το αμάξι ειναι σφυρι, με isignia μπεκ, αντλια μπρως και πισω tt-rs με εγκεφαλάκι, και εισαγωγή HEF. Edited July 15, 2022 by BillPhreak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted July 15, 2022 Share Posted July 15, 2022 (edited) 2 ώρες πριν, BillPhreak είπε Καλησπέρα στο team, Έχω την εξής απορία, θέλω να αλλάξω το τουρμπο μου (κ04-064 tt-rs φτερό άλογα δεν ξέρουμε μονο 100-200km σε 7.2s οποτε το υπολογιζουμε 420-430). Ο μηχανικος μου προτεινει την 480ΤΤΕ για να δούμε κοντά στα 470 άλογα. Το αμάξι δουλεύει με μεθανολες snow performance. Έχω διαβάσει και δει πολλα αμάξια με 480tte και ωραια αποτελέσματα αλλα τον τελευταιο καιρο βλέπω τις τουρμπινες της xtp 460/550. Ο μονος ενδιασμος μου ειναι οτι δεν υπάρχει υλικο γιαυτές δλδ ουτε στο google δεν μπορεσα να βρώ κάτι. Εμένα με ενδιαφέρει να ειναι daily και να spoolaρει απο χαμηλά απλα το plug&play hybrid της xtp φαινετε πολύ καλή προταση αν σκευτει κανεις και την τιμή της (1600E) χωρις να χρειαστεί χταποδι και external (άσχετα που φοράω ηδη external, μήν ρωτάτε για ποιο λογο,θα ηθελα να το καταργήσω για τον θορυβο). Θεωρώ πως αν το αμάξι ειναι κοντα στα 430 το να δώσω 1600-1700 + περαστικά + προγραμμα για την tte480 για να κερδισω 40 αλογα δεν ειναι τοσο συμφέρον σε σύγκριση με την XTP που υποσχεται κοντά στα 530-550. H επιλογή BT δεν με ψήνει τοσο γιατι θα χάσω παρα πολύ στα χαμηλά και εχοντας δοκιμάσει του φιλου μου το tts με 3076 gen 2 μπορω να πω οτι στα πατήματα έμεινα καγκελο αλλά μεσα στην πόλη ήταν άβολο. Οποτε η ερώτηση μου ειναι αν έχει καποιος ιδέα η αν εχει δει καποιο αποτέλεσμα με τις XTP. Το αμάξι ειναι σφυρι, με isignia μπεκ, αντλια μπρως και πισω tt-rs με εγκεφαλάκι, και εισαγωγή HEF. Που βρίσκεις την ΤτΕ 480 1600-1700;; Γιατί εγώ που το κοιτούσα για αγορα πριν από 2 χρόνια περίπου ήθελαν 2800 + την μαμα κ04 κ με μια χρονοβόρα διαδικασία όπου απαιτούσε έλεγχο της κ04 κ εφόσον ήταν οκ προχουρουσε η αγορά στο ποσό που ανέφερα... Εν τέλει δεν έκανα τίποτα... Edited July 15, 2022 by Van.Leb 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theokar Posted July 15, 2022 Share Posted July 15, 2022 (edited) Έχεις σκεφτει την λυση της 2867? Γιατι και εγω εχω 2.0 σφυρι Κ04-064 και θέλω να το ανεβάσω στα 500+- χωρις να χασει σε καθημερινοτητα και spoolarisma και μαλλον θα κινηθω προς τα εκει.Βεβαια ειναι πιο ακριβη λυση απο μια plug & play tte480 (την οποια εγω βρισκω στα 2800 περιπου). Οσο για το external εαν σε ενοχλει ο ηχος, μπορεις να το ριξεις μεσα στην εξατμισης αν φορας 80αρα και να μην ακουγεται Edited July 15, 2022 by theokar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillPhreak Posted July 15, 2022 Author Share Posted July 15, 2022 33 λεπτά πριν, theokar είπε Έχεις σκεφτει την λυση της 2867? Γιατι και εγω εχω 2.0 σφυρι Κ04-064 και θέλω να το ανεβάσω στα 500+- χωρις να χασει σε καθημερινοτητα και spoolarisma και μαλλον θα κινηθω προς τα εκει.Βεβαια ειναι πιο ακριβη λυση απο μια plug & play tte480 (την οποια εγω βρισκω στα 2800 περιπου). Οσο για το external εαν σε ενοχλει ο ηχος, μπορεις να το ριξεις μεσα στην εξατμισης αν φορας 80αρα και να μην ακουγεται Το σκευτικα η αληθεια ειναι απλα μετά θα χρειαστει και χταποδι. Ποσο θα σου κοστισει ενα χταποδι + τουρμπο? Πριν λιγο που μιλούσα με τον προγραμματιστή μου, ειπε οτι η καλύτερη επιλογή θα ήταν G25. Και δεν έχω μπει/οδηγήσει κανενα αμάξι με G25/30 ούτε 2867 ειναι η αλήθεια οποτε δεν ξέρω τι σπουλαρισμα έχουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted July 16, 2022 Share Posted July 16, 2022 https://www.bar-tek-tuning.com/2l-tfsi-turbo-cooler-wastegate https://andreadisparts.com/βελτιωση/performance-turbocharger/pulsar-g25-550-0-72a-r-dual-v-band-turbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted July 16, 2022 Share Posted July 16, 2022 (edited) Χωρίς να θέλω να θεωρηθεί ότι διαφημίζω κάτι απλά παραθέτω τα λίνκ για να έχεις μια εικόνα....στο οποίο έξοδο θα πρέπει να προσθέσεις μετατροπή DP γραμμών λαδιού νερού και σωληνώσεων εισαγωγής!!!! κανα 500άρι στο νερό δηλ Να σημειωθεί απλά για τα πρακτικά ότι στην δική μου περίπτωση έχω επιλέξει την XTP Και κάτι ακόμα.....100-200 7.2 μόνο 430 δεν είσαι ...........είσαι πολύ παραπάνω.....εκτός κι αν το αμαξι είναι μόνο με κάθισμα οδηγού... Edited July 16, 2022 by Dikonou 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theokar Posted July 17, 2022 Share Posted July 17, 2022 Στις 15/7/2022 στις 7:22 ΜΜ, BillPhreak είπε Το σκευτικα η αληθεια ειναι απλα μετά θα χρειαστει και χταποδι. Ποσο θα σου κοστισει ενα χταποδι + τουρμπο? Πριν λιγο που μιλούσα με τον προγραμματιστή μου, ειπε οτι η καλύτερη επιλογή θα ήταν G25. Και δεν έχω μπει/οδηγήσει κανενα αμάξι με G25/30 ούτε 2867 ειναι η αλήθεια οποτε δεν ξέρω τι σπουλαρισμα έχουν. Η g25-550 ειναι πολυ καλη, αν και εχω ακουσει οτι κοβει αξονα εαν την φυσηξεις πολυ δυνατα ενω η 2867g αντεχει και ειναι και πιο φτηνη με μηδενικη διαφορα στο spool. Χταποδι-τουρμπο-γραμμες παροχης σιγουρα πιστευω 2.5k-3.0k. Στις 16/7/2022 στις 9:38 ΠΜ, Dikonou είπε https://www.bar-tek-tuning.com/2l-tfsi-turbo-cooler-wastegate https://andreadisparts.com/βελτιωση/performance-turbocharger/pulsar-g25-550-0-72a-r-dual-v-band-turbo Xταπόδι μπορείς να φτιάξεις και πιο φτηνά, υπάρχουν πολλοί καλοί μάστορες. Αυτα τα τούρμπο δεν είναι κινέζικα? Στις 16/7/2022 στις 9:40 ΠΜ, Dikonou είπε Χωρίς να θέλω να θεωρηθεί ότι διαφημίζω κάτι απλά παραθέτω τα λίνκ για να έχεις μια εικόνα....στο οποίο έξοδο θα πρέπει να προσθέσεις μετατροπή DP γραμμών λαδιού νερού και σωληνώσεων εισαγωγής!!!! κανα 500άρι στο νερό δηλ Να σημειωθεί απλά για τα πρακτικά ότι στην δική μου περίπτωση έχω επιλέξει την XTP Και κάτι ακόμα.....100-200 7.2 μόνο 430 δεν είσαι ...........είσαι πολύ παραπάνω.....εκτός κι αν το αμαξι είναι μόνο με κάθισμα οδηγού... Είσαι ευχαριστημένος με την xtp? Tην 550 έχεις? Ελληνικής κατασκευής είναι? Βγαζει αραγε 550 και αντέχει? Εάν spammaroume το θέμα του φιλου, τα λεμε και με pm! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted July 17, 2022 Share Posted July 17, 2022 (edited) H Pulsar είναι φορεμένη σε αμαξι φίλου. 530 έβγαλε με μεθ και αντλία ttrs Χταπόδι με αυτόν τον τρόπο κατασκεασμενο και stainless steel δεν έχω δεί πολλά.. ναι φτιάχνεις αλλά μέ κόστος εκεί κοντά για καλή κατασκευή στα 800-900. Την 550 φοράω ναι αλλά μιας και λόγω άλλων καταστάσεων δεν μπορώ να τα κάνω όλα μαζί δεν έχω βάλει καύσιμο, αναμένω να βάλω αντλία πίσω και εγκέφαλο αντλίας ttrs. Στα 1.6 που φυσάω τώρα το τούρμπο αυτό κοιμάται........αν καταφέρω να το σηκώσω 1.9 κοντά τότε θα δούμε τί μπορεί να κάνει. Δεν σέρνεται αλλά είναι μεγάλο..... Το παιδί που τις εμπορεύeτεται φοράει την μικρότερη RS500 και με 480+++ και dsg κανει 6.9-7 σε tt1.8 cdaa γι αυτό και λέω με 430 δύσκολο το 7άρι και χαμηλό μάλιστα. Δεν σπαμάρω κανένα θέλω να πιστεύω. Edited July 17, 2022 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillPhreak Posted July 17, 2022 Author Share Posted July 17, 2022 Πιστεύω και εγώ με τα κόστη που έχω δει ( έκανα λάθος για την TTE480) λογικά θα πάω στην 550. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theokar Posted July 18, 2022 Share Posted July 18, 2022 Με το καλο!Αναμενουμε αποτελεσματα εαν θες να τα ανακοινωσεις, γιατι και εγω το σεπτεμβρη θα ολοκληρωσω το δικο μου!Μηπως σκεφτω και το turbo που λες, καθως συμφερει αρκετα οικονομικα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unreal Posted July 25, 2022 Share Posted July 25, 2022 On 7/16/2022 at 9:40 AM, Dikonou said: Και κάτι ακόμα.....100-200 7.2 μόνο 430 δεν είσαι ...........είσαι πολύ παραπάνω.....εκτός κι αν το αμαξι είναι μόνο με κάθισμα οδηγού... Πολύ σωστά, που σημαίνει ότι και ο στόχος των 530-550 αρχίζει πλέον να δείχνει μη ελκυστικός για τα λεφτά. Μήπως να ανέβει ο στόχος. Αν ο φίλος μας γνωρίζει με μια σχετική ακρίβεια το βάρος του οχήματος και διαθέτει dragy να κάνει ένα 0-400 και να το ρυθμίσει να δείξει ταχύτητα εξόδου. Στο βάρος του οχήματος προσθέτουμε φυσικά και τους επιβαίνοντες και συνήθως βρίσκουμε με αρκετά μεγάλη ακρίβεια την ιπποδύναμη. Το έχω δοκιμάσει σε πολλά οχήματα συμπεριλαμβανομένου του edition 30, της a45s και 4-5 ακόμα με ακρίβεια μεγαλύτερη από τα περισσότερα δυναμόμετρα στην Ελλάδα που έχουν να κάνουν service 50 χρόνια ή που ο χειριστής είτε κάνει λάθος, έχει βράσει το όχημα μέχρι να πάρει μέτρα, ή προσπαθεί να δείξει κάτι διαφορετικό (κυρίως όταν εμπλέκεται και ο βελτιωτής). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatzipavlou Posted January 19, 2023 Share Posted January 19, 2023 καλησπερα σας υπαρχει πλεον και η XTP K04-RS500+ και η K04-RS550+ οι οποιες βγαινουν και με antisurge αλουμινιο. προσφτα η 500+ εδειξε ποκυ εντυπωσιακα νουμερα 560hp 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted January 20, 2023 Share Posted January 20, 2023 (edited) Ξύνετε πληγές τώρα!!! Με την καλή έννοια πάντα.... Αύριο μπαίνω χειρουργείο!!!!! Edited January 20, 2023 by Dikonou 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted January 24, 2023 Share Posted January 24, 2023 On 1/20/2023 at 10:12 PM, Dikonou said: Ξύνετε πληγές τώρα!!! Με την καλή έννοια πάντα.... Αύριο μπαίνω χειρουργείο!!!!! ώπα ρε τρελέ!!!!! Για βγάλε όταν μπορείς και μία φωτο διπλα-δίπλα με την "κ04" που φοράς τώρα. Με τόση δύναμη....μήπως να σκεφτείς και κάποια 4κίνηση μετατροπή....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted January 24, 2023 Share Posted January 24, 2023 (edited) Δεν υπάρχει κάποια εμφανής διαφορά στο καλούπι εξαγωγής πέρα από το διαφορετικό φτερό πίσω, από 47 σε 49..... Ενώ μπροστά άλλο τούρμπο. Gtx τεχνολογία.... Μέχρι τέλος εβδομάδας θα είναι έτοιμο πιστεύω μηχανολογικα..... Και έχουμε το τουρμπο το "παλιό"... Με 7000 χλμ πάνω για πουλημα και την 76αρα εξατμιση..... Εισαγωγή παλιά ήδη έφυγε...... Διορθωνω όχι gtx αλλά g25-660..... Edited January 25, 2023 by Dikonou 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gigi01 Posted June 14, 2023 Share Posted June 14, 2023 Δλδ φιλε μου η xtp 550 εχει ίδιο μαντεμι στα πλοκαμια με μια κ4? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted June 15, 2023 Share Posted June 15, 2023 Άλλο πάχος αυλού και επομένως και μεγαλύτερη διατομη στο πλοκάμι......36mm ΟΕΜ και 40mm στο XTP. Αρχιτεκτονική ίδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.