Jump to content

Επιλογή Τurbo TTE480 vs XTP 550


Recommended Posts

Καλησπέρα στο team,

 

Έχω την εξής απορία, θέλω να αλλάξω το τουρμπο μου (κ04-064 tt-rs φτερό άλογα δεν ξέρουμε μονο 100-200km σε 7.2s οποτε το υπολογιζουμε 420-430).

 

Ο μηχανικος μου προτεινει την 480ΤΤΕ για να δούμε κοντά στα 470 άλογα. Το αμάξι δουλεύει με μεθανολες snow performance.

Έχω διαβάσει και δει πολλα αμάξια με 480tte και ωραια αποτελέσματα αλλα τον τελευταιο καιρο βλέπω τις τουρμπινες της xtp 460/550. Ο μονος ενδιασμος μου ειναι οτι δεν υπάρχει υλικο γιαυτές δλδ ουτε στο google δεν μπορεσα να βρώ κάτι. Εμένα με ενδιαφέρει να ειναι daily και να spoolaρει απο χαμηλά απλα το plug&play hybrid της xtp φαινετε πολύ καλή προταση αν σκευτει κανεις και την τιμή της (1600E) χωρις να χρειαστεί χταποδι και external (άσχετα που φοράω ηδη external, μήν ρωτάτε για ποιο λογο😁😁,θα ηθελα να το καταργήσω για τον θορυβο).

 

Θεωρώ πως αν το αμάξι ειναι κοντα στα 430 το να δώσω 1600-1700 + περαστικά + προγραμμα για την tte480 για να κερδισω 40 αλογα δεν ειναι τοσο συμφέρον σε σύγκριση με την XTP που υποσχεται κοντά στα 530-550. H επιλογή BT δεν με ψήνει τοσο γιατι θα χάσω παρα πολύ στα χαμηλά και εχοντας δοκιμάσει του φιλου μου το tts με 3076 gen 2 μπορω να πω οτι στα πατήματα έμεινα καγκελο αλλά μεσα στην πόλη ήταν άβολο.

 

Οποτε η ερώτηση μου ειναι αν έχει καποιος ιδέα η αν εχει δει καποιο αποτέλεσμα με τις XTP.

 

Το αμάξι ειναι σφυρι, με isignia μπεκ, αντλια μπρως και πισω tt-rs με εγκεφαλάκι,  και εισαγωγή HEF.

 

 

321922123_6_b.jpg

Edited by BillPhreak
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, BillPhreak είπε
Καλησπέρα στο team,
 
Έχω την εξής απορία, θέλω να αλλάξω το τουρμπο μου (κ04-064 tt-rs φτερό άλογα δεν ξέρουμε μονο 100-200km σε 7.2s οποτε το υπολογιζουμε 420-430).
 
Ο μηχανικος μου προτεινει την 480ΤΤΕ για να δούμε κοντά στα 470 άλογα. Το αμάξι δουλεύει με μεθανολες snow performance.
Έχω διαβάσει και δει πολλα αμάξια με 480tte και ωραια αποτελέσματα αλλα τον τελευταιο καιρο βλέπω τις τουρμπινες της xtp 460/550. Ο μονος ενδιασμος μου ειναι οτι δεν υπάρχει υλικο γιαυτές δλδ ουτε στο google δεν μπορεσα να βρώ κάτι. Εμένα με ενδιαφέρει να ειναι daily και να spoolaρει απο χαμηλά απλα το plug&play hybrid της xtp φαινετε πολύ καλή προταση αν σκευτει κανεις και την τιμή της (1600E) χωρις να χρειαστεί χταποδι και external (άσχετα που φοράω ηδη external, μήν ρωτάτε για ποιο λογο,θα ηθελα να το καταργήσω για τον θορυβο).
 
Θεωρώ πως αν το αμάξι ειναι κοντα στα 430 το να δώσω 1600-1700 + περαστικά + προγραμμα για την tte480 για να κερδισω 40 αλογα δεν ειναι τοσο συμφέρον σε σύγκριση με την XTP που υποσχεται κοντά στα 530-550. H επιλογή BT δεν με ψήνει τοσο γιατι θα χάσω παρα πολύ στα χαμηλά και εχοντας δοκιμάσει του φιλου μου το tts με 3076 gen 2 μπορω να πω οτι στα πατήματα έμεινα καγκελο αλλά μεσα στην πόλη ήταν άβολο.
 
Οποτε η ερώτηση μου ειναι αν έχει καποιος ιδέα η αν εχει δει καποιο αποτέλεσμα με τις XTP.
 
Το αμάξι ειναι σφυρι, με isignia μπεκ, αντλια μπρως και πισω tt-rs με εγκεφαλάκι,  και εισαγωγή HEF.
 
 
321922123_6_b.thumb.jpg.b9f9ee338c820d72be72bf1163c0d2b6.jpg

Που βρίσκεις την ΤτΕ 480 1600-1700;;
Γιατί εγώ που το κοιτούσα για αγορα πριν από 2 χρόνια περίπου ήθελαν 2800 + την μαμα κ04 κ με μια χρονοβόρα διαδικασία όπου απαιτούσε έλεγχο της κ04 κ εφόσον ήταν οκ προχουρουσε η αγορά στο ποσό που ανέφερα...
Εν τέλει δεν έκανα τίποτα...

 

 

Edited by Van.Leb
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχεις σκεφτει την λυση της 2867? Γιατι και εγω εχω 2.0 σφυρι Κ04-064 και θέλω να το ανεβάσω στα 500+- χωρις να χασει σε καθημερινοτητα και spoolarisma και μαλλον θα κινηθω προς τα εκει.Βεβαια ειναι πιο ακριβη λυση απο μια plug & play tte480 (την οποια εγω βρισκω στα 2800 περιπου). Οσο για το external εαν σε ενοχλει ο ηχος, μπορεις να το ριξεις μεσα στην εξατμισης αν φορας 80αρα και να μην ακουγεται ;)

Edited by theokar
Link to comment
Share on other sites

33 λεπτά πριν, theokar είπε

Έχεις σκεφτει την λυση της 2867? Γιατι και εγω εχω 2.0 σφυρι Κ04-064 και θέλω να το ανεβάσω στα 500+- χωρις να χασει σε καθημερινοτητα και spoolarisma και μαλλον θα κινηθω προς τα εκει.Βεβαια ειναι πιο ακριβη λυση απο μια plug & play tte480 (την οποια εγω βρισκω στα 2800 περιπου). Οσο για το external εαν σε ενοχλει ο ηχος, μπορεις να το ριξεις μεσα στην εξατμισης αν φορας 80αρα και να μην ακουγεται ;)

Το σκευτικα η αληθεια ειναι απλα μετά θα χρειαστει και χταποδι.

 

Ποσο θα σου κοστισει ενα χταποδι + τουρμπο?

 

Πριν λιγο που μιλούσα με τον προγραμματιστή μου, ειπε οτι η  καλύτερη επιλογή θα ήταν G25. Και δεν έχω μπει/οδηγήσει κανενα αμάξι με G25/30 ούτε 2867 ειναι η αλήθεια οποτε δεν ξέρω τι σπουλαρισμα έχουν.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να θεωρηθεί ότι διαφημίζω κάτι απλά παραθέτω τα λίνκ για να έχεις μια εικόνα....στο οποίο έξοδο θα πρέπει να προσθέσεις μετατροπή DP γραμμών λαδιού νερού και σωληνώσεων  εισαγωγής!!!! κανα 500άρι στο νερό δηλ

 

Να σημειωθεί απλά για τα πρακτικά ότι στην δική μου περίπτωση έχω επιλέξει την XTP

 

Και κάτι ακόμα.....100-200 7.2 μόνο 430 δεν είσαι ...........είσαι πολύ παραπάνω.....εκτός κι αν το αμαξι είναι μόνο με κάθισμα οδηγού...

Edited by Dikonou
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στις 15/7/2022 στις 7:22 ΜΜ, BillPhreak είπε

Το σκευτικα η αληθεια ειναι απλα μετά θα χρειαστει και χταποδι.

 

Ποσο θα σου κοστισει ενα χταποδι + τουρμπο?

 

Πριν λιγο που μιλούσα με τον προγραμματιστή μου, ειπε οτι η  καλύτερη επιλογή θα ήταν G25. Και δεν έχω μπει/οδηγήσει κανενα αμάξι με G25/30 ούτε 2867 ειναι η αλήθεια οποτε δεν ξέρω τι σπουλαρισμα έχουν.

 

Η g25-550  ειναι πολυ καλη, αν και εχω ακουσει οτι κοβει αξονα εαν την φυσηξεις πολυ δυνατα ενω η 2867g αντεχει και ειναι και πιο φτηνη με μηδενικη διαφορα στο spool.

Χταποδι-τουρμπο-γραμμες παροχης σιγουρα πιστευω 2.5k-3.0k.

 

Στις 16/7/2022 στις 9:38 ΠΜ, Dikonou είπε

 

Xταπόδι μπορείς να φτιάξεις και πιο φτηνά, υπάρχουν πολλοί καλοί μάστορες.

Αυτα τα τούρμπο δεν είναι κινέζικα?

Στις 16/7/2022 στις 9:40 ΠΜ, Dikonou είπε

Χωρίς να θέλω να θεωρηθεί ότι διαφημίζω κάτι απλά παραθέτω τα λίνκ για να έχεις μια εικόνα....στο οποίο έξοδο θα πρέπει να προσθέσεις μετατροπή DP γραμμών λαδιού νερού και σωληνώσεων  εισαγωγής!!!! κανα 500άρι στο νερό δηλ

 

Να σημειωθεί απλά για τα πρακτικά ότι στην δική μου περίπτωση έχω επιλέξει την XTP

 

Και κάτι ακόμα.....100-200 7.2 μόνο 430 δεν είσαι ...........είσαι πολύ παραπάνω.....εκτός κι αν το αμαξι είναι μόνο με κάθισμα οδηγού...

 

Είσαι ευχαριστημένος με την xtp? Tην 550 έχεις? Ελληνικής κατασκευής είναι? Βγαζει αραγε 550 και αντέχει? Εάν spammaroume το θέμα του φιλου, τα λεμε και με pm!

Link to comment
Share on other sites

H Pulsar είναι φορεμένη σε αμαξι φίλου. 530 έβγαλε με μεθ και αντλία ttrs 

 

Χταπόδι με αυτόν τον τρόπο κατασκεασμενο και stainless steel δεν έχω δεί πολλά.. ναι φτιάχνεις αλλά μέ κόστος εκεί κοντά για καλή κατασκευή στα 800-900.

 

Την 550 φοράω ναι αλλά μιας και λόγω άλλων καταστάσεων δεν μπορώ να τα κάνω όλα μαζί δεν έχω βάλει καύσιμο, αναμένω να βάλω αντλία πίσω και εγκέφαλο αντλίας ttrs.

Στα 1.6 που φυσάω τώρα το τούρμπο αυτό κοιμάται........αν καταφέρω να το σηκώσω 1.9 κοντά τότε θα δούμε τί μπορεί να κάνει. Δεν σέρνεται αλλά είναι μεγάλο.....

 

Το παιδί που τις εμπορεύeτεται φοράει την μικρότερη RS500 και με 480+++ και dsg κανει 6.9-7 σε  tt1.8 cdaa γι αυτό και λέω με 430 δύσκολο το 7άρι και χαμηλό μάλιστα. Δεν σπαμάρω κανένα θέλω να πιστεύω.

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Με το καλο!Αναμενουμε αποτελεσματα εαν θες να τα ανακοινωσεις, γιατι και εγω το σεπτεμβρη θα ολοκληρωσω το δικο μου!Μηπως σκεφτω και το turbo που λες, καθως συμφερει αρκετα οικονομικα!

Link to comment
Share on other sites

On 7/16/2022 at 9:40 AM, Dikonou said:

Και κάτι ακόμα.....100-200 7.2 μόνο 430 δεν είσαι ...........είσαι πολύ παραπάνω.....εκτός κι αν το αμαξι είναι μόνο με κάθισμα οδηγού...

 

Πολύ σωστά, που σημαίνει ότι και ο στόχος των 530-550 αρχίζει πλέον να δείχνει μη ελκυστικός για τα λεφτά. Μήπως να ανέβει ο στόχος.

 

Αν ο φίλος μας γνωρίζει με μια σχετική ακρίβεια το βάρος του οχήματος και διαθέτει dragy να κάνει ένα 0-400 και να το ρυθμίσει να δείξει ταχύτητα εξόδου. Στο βάρος του οχήματος προσθέτουμε φυσικά και τους επιβαίνοντες και συνήθως βρίσκουμε με αρκετά μεγάλη ακρίβεια την ιπποδύναμη. Το έχω δοκιμάσει σε πολλά οχήματα συμπεριλαμβανομένου του edition 30, της a45s και 4-5 ακόμα με ακρίβεια μεγαλύτερη από τα περισσότερα δυναμόμετρα στην Ελλάδα που έχουν να κάνουν service 50 χρόνια ή που ο χειριστής είτε κάνει λάθος, έχει βράσει το όχημα μέχρι να πάρει μέτρα, ή προσπαθεί να δείξει κάτι διαφορετικό (κυρίως όταν εμπλέκεται και ο βελτιωτής).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

καλησπερα σας υπαρχει πλεον και η XTP K04-RS500+ και η K04-RS550+ οι οποιες βγαινουν και με antisurge αλουμινιο. προσφτα η 500+ εδειξε ποκυ εντυπωσιακα νουμερα 560hp

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/20/2023 at 10:12 PM, Dikonou said:

Ξύνετε πληγές τώρα!!!

 

Με την καλή έννοια πάντα....

 

320967971_860135291967044_1975279956093556249_n.jpg

 

Αύριο μπαίνω χειρουργείο!!!!!

ώπα ρε τρελέ!!!!!

Για βγάλε όταν μπορείς και μία φωτο διπλα-δίπλα με την "κ04" που φοράς τώρα.

 

Με τόση δύναμη....μήπως να σκεφτείς και κάποια 4κίνηση μετατροπή....?

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει κάποια εμφανής διαφορά στο καλούπι εξαγωγής πέρα από το διαφορετικό φτερό πίσω, από 47 σε 49..... 

Ενώ μπροστά άλλο τούρμπο. 

Gtx τεχνολογία.... Μέχρι τέλος εβδομάδας θα είναι έτοιμο πιστεύω μηχανολογικα..... 

Και έχουμε το τουρμπο το "παλιό"... Με 7000 χλμ πάνω για πουλημα και την 76αρα εξατμιση..... Εισαγωγή  παλιά ήδη έφυγε...... 

Διορθωνω όχι gtx αλλά g25-660..... 

Edited by Dikonou
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.