Jump to content

1.8 tfsi S-tronic - IHI Setup


Liapis

Recommended Posts

Καλημέρα.

 

Διαβάζω με τις ώρες και έχω καταλήξει στο ihi setup. Έχω μερικές απορίες που δεν έχω καταφέρει να εντοπίσω.

1. Ψάχνοντας για ihi τουρμπίνα βλέπω τις is20 και is38. Ποια είναι η σωστή επιλογή;

2. Με το DSG θα έχω θέμα με την αυξημένη ροπή;

3. Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να δώ ~300 άλογα σχετικά εύκολα ή τερματίζει στα 280; Μιλάω πάντα για safe καταστάσεις, κλειστό μοτέρ χωρίς πολύ ρίσκο 😂. Αν ναι εκτως απο φπε και τουρμπίνα τι αλλο θα χρειαστώ;

 

Επίσης 2 ακόμα πράγματα που με αγχώνουν είναι απο όσο διάβασα οτ

 

1.είναι δύσκολο να προγραμματιστεί ενα ihi setup και ότι είναι λίγο δύστροπο. Το αρνητικό είναι οτι βρίσκομαι επαρχία και δεν υπάρχει η άνεση να ανεβοκατεβαίνω συνέχεια Αθήνα για ρύθμισμα κλπ.

 

2. Οτι το αμάξι θα γίνει σπινιαριστρα λόγο πολύ ροπής από χαμηλά.

 

Ευχαριστώ πολύ όσους συνεισφέρουν καθώς και αν μπορεί το μέλος @Kavouras μίας και από ότι εχω δει εχει περάσει απο το σεταπ και έχει πολλές γνώσεις πανω στο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Οι δικές μου απαντήσεις στα ερωτήματά σου:

1. IHI είναι μάρκα. Όταν λέμε IHI εννοούμε την τουρμπίνα από το Golf 6 GTi. Αυτές που αναφέρεις είναι από το 8V μοντέλο.

 

2.  Εγκυκλοπαιδικά, όταν το είχα ψάξει (πάει καιρός και δεν ξέρω αν έχω κρατήσει και τις πηγές), λέγαμε πως αντέχει 56kgm ροπής το DSG. Αλλά και στην πράξη εγώ με το DSG δεν είχα θέμα ούτε με το ΙΗΙ setup (287hp/45kgm) ούτε με το κ04-064 (380ps/48kgm*). Αν το οδηγείς το αμάξι πολύ επιθετικά (επιθετικά = πίστα) ίσως σου ζεσταθούν τα υγρά και πρέπει να πας λίγο χαλαρά. Προσωπικά μου είχε συμβεί μία φορά που το κυνηγούσα το αμάξι ανελέητα για 20 λεπτά με γκάζι-φρένο. Φαντάσου ότι κατάφερα και έκαψα (έβγαλαν σοβαρό καπνό)τα τακάκια από τα φρένα τότε (4πίστονα 345x30, όπου το τακάκι ήταν τεράστιο, μεγαλύτερο από των TTRS φρένων). Τότε μάλιστα μου προτάθηκε να βάλω κάποιο αερόψυκτο ψυγείο για το DSG, αλλά επειδή δε μου ξανασυνέβη, το "παράτησα". Επίσης μετά από το IHI setup, πέρασα στο k04-064, όπου η ροπή ήταν περισσότερη και για μεγαλύτερο εύρος στροφών και ποτέ δεν εμφανίστηκε πρόβλημα με τη λειτουργία του σασμάν-μοτέρ.

 

3. Δε θα δεις εύκολα 300 άλογα. Θέλει κιτ μεθανόλης για να αυξήσεις τα οκτάνια του καυσίμου και σίγουρα ελεύθερη εξάτμιση που θα είναι μάλλον δυσάρεστη σε ταξίδια λόγω βουητού. Έχω διαβάσει κατά καιρούς και 310 άλογα με το σετάπ αυτό σε δυναμόμετρο, αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι μπορεί να βγάλει 310+ το setup σε απανωτά πατήματα και όχι "ένα βεγγαλικό" και μετά "πρέπει να κρυώσει το μοτέρ, να ξαναβάλουμε ενισχυτικά βενζίνης κτλ" για να πετύχεις πάλι 310.

 

Προσωπικά δεν ήμουν ποτέ φαν των απόλυτων νούμερων. Καλύτερα να βγάζει 270-280 άλογα για περίπου 1000rpm παρά να έχει ένα πικ να βγάλει 310 αλλά στο αντίστοιχο εύρος στροφών να είναι λιγότερα τα άλογα (σίγουρα το 1ο σενάριο θα πηγαίνει καλύτερα στο δρόμο). Γι' αυτό και δεν εστιάζω τόσο στα άλογα αλλά κυρίως στη λειτουργία του.

 

Τέλος, το setup αυτό το έχει φορέσει (πλέον) πάρα πολύς κόσμος. Όταν γράφαμε για δύστροπο setup, ήταν πολύ καιρό πριν όπου μόλις είχαν "ανακαλύψει" ότι μπαίνει αυτό το turbo σε κατάσταση plug&play και μάλιστα ούτε την εργοστασιακή εξάτμιση δεν χρειαζόταν να τροποποιήσεις ή τα σωληνάκια νερού-λαδιού!!

 

Αν τελικά αποφασίσεις να φτάσεις στην υλοποίηση, επικοινώνησε με τον προγραμματιστή "σου" (ή όποιον επιλέξεις) για την επιλογή των περιφερειακών (εξάτμιση?intercooler?εισαγωγή?) και αναλωσίμων (μπουζί).

 

 

 

ΥΓ: Με την ΙΗΙ έχω κάνει δυναμομέτρηση, οπότε έχω και καμπύλες δυναμόμετρου, αντίθετα με την Κ04, τα νούμερα είναι με αστεράκι, καθώς έχουν βγει από εκτίμηση με προσομείωση και τα νούμερα "επαληθεύθηκαν" και με φιλικά πατήματα. τα νούμερα είναι και με τις δυο τουρμπίνες φουλ πιεσμένες, με σκληρές wastegate κτλ, χωρίς ύπαρξη κιτ μεθανόλης ή "χυσίματος" άλλου πρόσθετου καυσίμου στο ντεπόζιτο. Βενζίνη πρατηρίου 100oct κτλ. Τα setup θεωρώ πως τα έχω υπεραναλύσει στο topic μου για το Α3 8Ρ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Kavouras είπε

Καλημέρα!

Οι δικές μου απαντήσεις στα ερωτήματά σου:

1. IHI είναι μάρκα. Όταν λέμε IHI εννοούμε την τουρμπίνα από το Golf 6 GTi. Αυτές που αναφέρεις είναι από το 8V μοντέλο.

 

2.  Εγκυκλοπαιδικά, όταν το είχα ψάξει (πάει καιρός και δεν ξέρω αν έχω κρατήσει και τις πηγές), λέγαμε πως αντέχει 56kgm ροπής το DSG. Αλλά και στην πράξη εγώ με το DSG δεν είχα θέμα ούτε με το ΙΗΙ setup (287hp/45kgm) ούτε με το κ04-064 (380ps/48kgm*). Αν το οδηγείς το αμάξι πολύ επιθετικά (επιθετικά = πίστα) ίσως σου ζεσταθούν τα υγρά και πρέπει να πας λίγο χαλαρά. Προσωπικά μου είχε συμβεί μία φορά που το κυνηγούσα το αμάξι ανελέητα για 20 λεπτά με γκάζι-φρένο. Φαντάσου ότι κατάφερα και έκαψα (έβγαλαν σοβαρό καπνό)τα τακάκια από τα φρένα τότε (4πίστονα 345x30, όπου το τακάκι ήταν τεράστιο, μεγαλύτερο από των TTRS φρένων). Τότε μάλιστα μου προτάθηκε να βάλω κάποιο αερόψυκτο ψυγείο για το DSG, αλλά επειδή δε μου ξανασυνέβη, το "παράτησα". Επίσης μετά από το IHI setup, πέρασα στο k04-064, όπου η ροπή ήταν περισσότερη και για μεγαλύτερο εύρος στροφών και ποτέ δεν εμφανίστηκε πρόβλημα με τη λειτουργία του σασμάν-μοτέρ.

 

3. Δε θα δεις εύκολα 300 άλογα. Θέλει κιτ μεθανόλης για να αυξήσεις τα οκτάνια του καυσίμου και σίγουρα ελεύθερη εξάτμιση που θα είναι μάλλον δυσάρεστη σε ταξίδια λόγω βουητού. Έχω διαβάσει κατά καιρούς και 310 άλογα με το σετάπ αυτό σε δυναμόμετρο, αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι μπορεί να βγάλει 310+ το setup σε απανωτά πατήματα και όχι "ένα βεγγαλικό" και μετά "πρέπει να κρυώσει το μοτέρ, να ξαναβάλουμε ενισχυτικά βενζίνης κτλ" για να πετύχεις πάλι 310.

 

Προσωπικά δεν ήμουν ποτέ φαν των απόλυτων νούμερων. Καλύτερα να βγάζει 270-280 άλογα για περίπου 1000rpm παρά να έχει ένα πικ να βγάλει 310 αλλά στο αντίστοιχο εύρος στροφών να είναι λιγότερα τα άλογα (σίγουρα το 1ο σενάριο θα πηγαίνει καλύτερα στο δρόμο). Γι' αυτό και δεν εστιάζω τόσο στα άλογα αλλά κυρίως στη λειτουργία του.

 

Τέλος, το setup αυτό το έχει φορέσει (πλέον) πάρα πολύς κόσμος. Όταν γράφαμε για δύστροπο setup, ήταν πολύ καιρό πριν όπου μόλις είχαν "ανακαλύψει" ότι μπαίνει αυτό το turbo σε κατάσταση plug&play και μάλιστα ούτε την εργοστασιακή εξάτμιση δεν χρειαζόταν να τροποποιήσεις ή τα σωληνάκια νερού-λαδιού!!

 

Αν τελικά αποφασίσεις να φτάσεις στην υλοποίηση, επικοινώνησε με τον προγραμματιστή "σου" (ή όποιον επιλέξεις) για την επιλογή των περιφερειακών (εξάτμιση?intercooler?εισαγωγή?) και αναλωσίμων (μπουζί).

 

 

 

ΥΓ: Με την ΙΗΙ έχω κάνει δυναμομέτρηση, οπότε έχω και καμπύλες δυναμόμετρου, αντίθετα με την Κ04, τα νούμερα είναι με αστεράκι, καθώς έχουν βγει από εκτίμηση με προσομείωση και τα νούμερα "επαληθεύθηκαν" και με φιλικά πατήματα. τα νούμερα είναι και με τις δυο τουρμπίνες φουλ πιεσμένες, με σκληρές wastegate κτλ, χωρίς ύπαρξη κιτ μεθανόλης ή "χυσίματος" άλλου πρόσθετου καυσίμου στο ντεπόζιτο. Βενζίνη πρατηρίου 100oct κτλ. Τα setup θεωρώ πως τα έχω υπεραναλύσει στο topic μου για το Α3 8Ρ.

 

Ευχαριστώ πολύ @Kavouras και μόνο για τον χρόνο που αφιέρωσες.

Πολύ κατατοπιστική απάντηση, έλυσα πολλές απο τίς απορίες μου.

Ενα τελευταίο που δεν εχω καταλάβει ακόμα μιας και ψάχνω για μεταχειρισμένη IHI είναι πως θα ξεχωρίσω την σωστή. Υπάρχει κάποιος κωδικός της συγκεκριμένης που ψάχνω;

Edited by Liapis
Link to comment
Share on other sites

On 9/15/2022 at 1:20 PM, Liapis said:

 

Ευχαριστώ πολύ @Kavouras και μόνο για τον χρόνο που αφιέρωσες.

Πολύ κατατοπιστική απάντηση, έλυσα πολλές απο τίς απορίες μου.

Ενα τελευταίο που δεν εχω καταλάβει ακόμα μιας και ψάχνω για μεταχειρισμένη IHI είναι πως θα ξεχωρίσω την σωστή. Υπάρχει κάποιος κωδικός της συγκεκριμένης που ψάχνω;

υπάρχει κωδικός. δες το topic μου. Φαίνεται σε κάποια από τις φωτογραφίες της τουρμπίνας.

Link to comment
Share on other sites

Στις 20/9/2022 στις 2:55 ΜΜ, Kavouras είπε

υπάρχει κωδικός. δες το topic μου. Φαίνεται σε κάποια από τις φωτογραφίες της τουρμπίνας.

@Kavouras ναι το τσεκαρα και βρήκα μια στα 450€ μαζί με forge wastegate. Πιστεύεις είναι καλη τιμή;

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Liapis said:

@Kavouras ναι το τσεκαρα και βρήκα μια στα 450€ μαζί με forge wastegate. Πιστεύεις είναι καλη τιμή;

Εξαρτάται πάρα πολύ από την κατάσταση που βρίσκεται το τούρμπο την ώρα που θα το πάρεις. Αν είναι σε καλή κατάσταση και δε χρειάζεται service ή....δεν έχει κανα ραγισματάκι στο μαντέμι ή στο αλουμίνιο (πιο σπάνιο), είναι κατά τη γνώμη μου μία λογική.

 

 

 

ΥΓ: στα "must" είναι να τσεκάρεις ότι δεν έχει μπόσικα ο άξονας της φτερωτής και ότι δεν έχει ραγίσματα (είτε στο μαντέμι είτε στο αλουμίνιο) πριν το πάρεις. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.