Jump to content

Recommended Posts

Καλημέρα, ανοίγω το θέμα για λογαριασμό φίλου που αυτό τον καιρό είναι σε φάση βελτίωσης στησίματος και φρένων σε Leon Cupra 5F. Για τα φρένα έχει αποφασίσει τι θα βάλει και υπάρχει περίπτωση να σας βάλω την αγγελία των εργοστασιακών όταν είναι έτοιμα προς πώληση, ίδια φρένα με του S3 8V. Γενικά πρόκειται για το δικίνητο ξαδερφάκι του S3 8V με ίδιο μοτέρ, IS38 turbo, DSG DQ381, πλατφόρμα MQB κτλ. Προς το παρόν θέλει γνώμες για αυτά τα braces, (αν ξέρει κανείς πώς λέγονται στα ελληνικά ας γράψει), στόχος των οποίων είναι η ενίσχυση της ακαμψίας του οχήματος. Η Racingline έχει βγάλει αυτά εδώ που προσφέρουν ακόμα πιό ενισχυμένη ακαμψία από τα εργοστασιακά και έξτρα περιθώριο για μεγαλύτερες εξατμίσεις.

 

Στο θέμα του περιθωρίου, το αυτοκίνητο φοράει Milltek 76άρα και είναι έτσι η κατασκευή της που κάποιες φορές ακουμπούσε ο σωλήνας στο πίσω εργοστασιακό brace και χτύπαγε λίγο, αλλά το πρόβλημα λύθηκε τοποθετώντας παξιμάδια εκεί που το brace βιδώνει, δηλαδή τα παξιμάδια λειτουργούν σαν αποστάτες χαμηλώνοντας το brace μισό πόντο. Βέβαια της Racingline δεν θα χρειάζεται παξιμάδι και θα μπορεί να βιδώνει απευθείας πάνω στο σασί.


Για το στήσιμο τώρα. Δύο είναι τα ερωτήματα. Πρώτον, για χρήση δρόμου, πατήματα και λίγο στρίψιμο όπως κάνουμε οι περισσότεροι, όχι πίστα και extreme καταστάσεις, αξίζουν τα ενισχυμένα braces της Racingline ή τσάμπα λεφτά; Θα δει ο φίλος κάποια βελτίωση στο στήσιμο; Γύρω στο 300άρι παίζουν και τα δύο μαζί, δεν είναι φθηνά. Δεύτερον, η λύση που δώθηκε με το εργοστασιακό brace ώστε να μην χτυπάει η εξάτμιση, έχει κάποια λογική να έχει βλάψει την ακαμψία του οχήματος; Εγώ με τις όποιες γνώσεις φυσικής που διαθέτω μπορώ να υποθέσω ότι ίσως μόνο καταπονούνται λίγο παραπάνω οι βίδες και όχι λόγω των παξιμαδιών κάθε αυτών, αλλά της επιπλέον ροπής που δέχονται οι βίδες που είναι συνάρτηση της απόστασης του brace από το σασί. Αλλά καμία επίπτωση στο στήσιμο. Σε κάθε περίπτωση, Racingline ή το αφήνει ως έχει;


Το αυτοκίνητο είναι stage 2 και μετά τα φρένα πάει για το επόμενο στάδιο γύρω στα 500 άλογα με 60+ κιλά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!!!

Οι ενισχύσεις στο πλαίσιο αξίζουν (όσο μπορεί να πεις κανείς ότι αξίζουν σε αμάξι δρόμου) μόνο όταν έχεις εξαντλήσει το θέμα των αναρτήσεων, αντιστρεπτικών, ημίμπαρων κτλ, όπου πλέον αρχίζει να "ενοχλεί" η στρεπτική ακαμψία του οχήματος.

Αν δεν έχει βελτιώσει την ανάρτηση και τις αντιστρεπτικές, θα πρότεινα να ξεκινήσει από κει.

 

Τώρα από την άλλη, βλέπεις πολλές φορές βελτιώσεις να γίνονται περισσότερο για το μάτι και τον ψυχολογικό παράγοντα, παρά για το τελικό αποτέλεσμα, οπότε ξέρεις πως θα πάει αυτή η κουβέντα....

Οπότε το "αξίζει" είναι σχετικό.

 

 

ΥΓ: δεν έχω περισσότερη άποψη για το συγκεκριμένο πλαίσιο οχήματος, γι' αυτό και η τοποθέτησή μου ήταν γενική

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λογική η σκέψη σου. Δεν έχει κάνει κάτι με την ανάρτηση γιατί ήδη η εργοστασιακή DCC (adaptive damping με ξεχωριστά προφίλ) είναι εξαιρετική, ούτε εγώ θα την άλλαζα. Σε συνδυασμό μάλιστα με το torque vectoring VAQ διαφορικό (κάτι σαν εξελιγμένο haldex για τον εμπρός άξονα), στρίβει με απίστευτη ακρίβεια που εγώ προσωπικά έχω μείνει εντυπωσιασμένος για μπροσθιοκίνητο όχημα. Μέρα με τη νύχτα με το edition 30, αλλά 15 χρόνια εξέλιξης βλέπεις. Οπότε η προσωπική μου άποψη και του την έχω πει, είναι ότι σε αυτοκίνητα εξοπλισμένα με τέτοια συστήματα, δεν πειράζεις τίποτα, ή αν σόνι και ντε πειράξεις, θα βάλεις το χέρι πολύ βαθιά διαφορετικά ρισκάρεις να το κάνεις χειρότερο. Ούτε τη στάνταρ KW V3 ούτε PSS, πολύ πιό βαθιά. Μόνο κάποια με adaptive σύστημα. Όχι από εμένα.

 

Έχει βάλει ημισλίκ και μάλιστα σε 245 που όπως καταλαβαίνεις ήταν δική μου ιδέα, σε πανάλαφρες ζάντες ίδιας διάστασης με την εργοστασιακή 19" αλλά 8.5" από μαμά 8" και κράτημα και φρενάρισμα έχουν βελτιωθεί αισθητότατα. Ακόμα και πάτημα στάση με LC πόσο λες να έδειξε το dragy 0-100 και μάλιστα τα λάστιχα όχι σε ιδανική θερμοκρασία, και σε μισοβρεγμένο οδόστρωμα λίγες ώρες μετά από βροχή... 5.4 και χωρίς rollout. Στο στεγνό το 5άρι είναι σίγουρο και όχι Αττική Οδό. Δηλαδή σε ιδανικές συνθήκες δεν θα απέκλεια ψηλό 4άρι. Εννοείται φουλ ντυμένο, σωστό πολιτισμένο αμάξι. Εκεί έχουν φτάσει τα μπροσθιοκίνητα. Και στο edition πάλι με ημισλίκ (αν και 225), με αλλαγμένη ανάρτηση το LC ήταν απλά αδύνατο. Και το πιό εντυπωσιακό, το edition είχε να διαχειριστεί 47 κιλά ροπή, το Cupra 56. Respect το λιγότερο που μπορώ να πω.

 

Πάντως λόγω των νέων τροχών που έχουν και χαμηλότερο offset (το έχει ελέγξει ώστε να χωράνε τα 6πίστονα που θα βάλει), πλέον ίσα που χωράει ένα δάκτυλο στο θόλο, οπότε δεν παίρνει χαμήλωμα. Ήδη βρίσκει λίγο σε σχετικό βύθισμα οπότε προχώρησε σε αφαίρεση των μικρών πλαστικών στα φτερά εμπρός και πίσω (αυτά που μπαίνουν υποχρεωτικά από το εργοστάσιο για να πληρεί τις προδιαγραφές που αφορούν στο φάρδος του οχήματος), βελτίωσε λίγο την κατάσταση και τώρα ετοιμάζεται να βγάλει και την επάνω βίδα όπως είχα κάνει και γω στο edition.

 

Προσωπικά δεν θα άλλαζα ούτε ημίμπαρα ούτε τίποτα. Οπότε αυτό το brace της Racingline επειδή πρόκειται για πολύ απλό mod και safe, δηλαδή κακό δεν θα κάνει σίγουρα, λέγαμε μήπως είναι καλή ιδέα. Αλλά αν είναι περισσότερο placebo το αποτέλεσμα σίγουρα δεν αξίζει.

 

Θα ήθελα πάρα πολύ να είχες δοκιμάσει κάτι τέτοιο, είτε εσύ είτε φίλος/γνωστός σου, αλλά σε ευχαριστώ που μοιράστηκες τη σκέψη σου. Πάνω κάτω και εγώ έτσι σκεφτόμουν. Βασικά έλεγα για 1 κατοστάρικο άντε βάλτα, όμως 3;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Unreal said:

Λογική η σκέψη σου. Δεν έχει κάνει κάτι με την ανάρτηση γιατί ήδη η εργοστασιακή DCC (adaptive damping με ξεχωριστά προφίλ) είναι εξαιρετική, ούτε εγώ θα την άλλαζα. Σε συνδυασμό μάλιστα με το torque vectoring VAQ διαφορικό (κάτι σαν εξελιγμένο haldex για τον εμπρός άξονα), στρίβει με απίστευτη ακρίβεια που εγώ προσωπικά έχω μείνει εντυπωσιασμένος για μπροσθιοκίνητο όχημα. Μέρα με τη νύχτα με το edition 30, αλλά 15 χρόνια εξέλιξης βλέπεις. Οπότε η προσωπική μου άποψη και του την έχω πει, είναι ότι σε αυτοκίνητα εξοπλισμένα με τέτοια συστήματα, δεν πειράζεις τίποτα, ή αν σόνι και ντε πειράξεις, θα βάλεις το χέρι πολύ βαθιά διαφορετικά ρισκάρεις να το κάνεις χειρότερο. Ούτε τη στάνταρ KW V3 ούτε PSS, πολύ πιό βαθιά. Μόνο κάποια με adaptive σύστημα. Όχι από εμένα.

 

Έχει βάλει ημισλίκ και μάλιστα σε 245 που όπως καταλαβαίνεις ήταν δική μου ιδέα, σε πανάλαφρες ζάντες ίδιας διάστασης με την εργοστασιακή 19" αλλά 8.5" από μαμά 8" και κράτημα και φρενάρισμα έχουν βελτιωθεί αισθητότατα. Ακόμα και πάτημα στάση με LC πόσο λες να έδειξε το dragy 0-100 και μάλιστα τα λάστιχα όχι σε ιδανική θερμοκρασία, και σε μισοβρεγμένο οδόστρωμα λίγες ώρες μετά από βροχή... 5.4 και χωρίς rollout. Στο στεγνό το 5άρι είναι σίγουρο και όχι Αττική Οδό. Δηλαδή σε ιδανικές συνθήκες δεν θα απέκλεια ψηλό 4άρι. Εννοείται φουλ ντυμένο, σωστό πολιτισμένο αμάξι. Εκεί έχουν φτάσει τα μπροσθιοκίνητα. Και στο edition πάλι με ημισλίκ (αν και 225), με αλλαγμένη ανάρτηση το LC ήταν απλά αδύνατο. Και το πιό εντυπωσιακό, το edition είχε να διαχειριστεί 47 κιλά ροπή, το Cupra 56. Respect το λιγότερο που μπορώ να πω.

 

Πάντως λόγω των νέων τροχών που έχουν και χαμηλότερο offset (το έχει ελέγξει ώστε να χωράνε τα 6πίστονα που θα βάλει), πλέον ίσα που χωράει ένα δάκτυλο στο θόλο, οπότε δεν παίρνει χαμήλωμα. Ήδη βρίσκει λίγο σε σχετικό βύθισμα οπότε προχώρησε σε αφαίρεση των μικρών πλαστικών στα φτερά εμπρός και πίσω (αυτά που μπαίνουν υποχρεωτικά από το εργοστάσιο για να πληρεί τις προδιαγραφές που αφορούν στο φάρδος του οχήματος), βελτίωσε λίγο την κατάσταση και τώρα ετοιμάζεται να βγάλει και την επάνω βίδα όπως είχα κάνει και γω στο edition.

 

Προσωπικά δεν θα άλλαζα ούτε ημίμπαρα ούτε τίποτα. Οπότε αυτό το brace της Racingline επειδή πρόκειται για πολύ απλό mod και safe, δηλαδή κακό δεν θα κάνει σίγουρα, λέγαμε μήπως είναι καλή ιδέα. Αλλά αν είναι περισσότερο placebo το αποτέλεσμα σίγουρα δεν αξίζει.

 

Θα ήθελα πάρα πολύ να είχες δοκιμάσει κάτι τέτοιο, είτε εσύ είτε φίλος/γνωστός σου, αλλά σε ευχαριστώ που μοιράστηκες τη σκέψη σου. Πάνω κάτω και εγώ έτσι σκεφτόμουν. Βασικά έλεγα για 1 κατοστάρικο άντε βάλτα, όμως 3;

Κοίτα....Σίγουρα δε θα γίνει χειρότερο με την τοποθέτησή τους. Απλά είμαι διστακτικός, γιατί πιστεύω ότι δε θα πάρεις τίποτα από αυτό άμεσα (δηλαδή όχι σε κράτημα-δέσιμο και εξηγούμαι στο τέλος). Ήδη το αμάξι "χάνει" σε (απόλυτο?) στρίψιμο/δέσιμο από τις αντιστρεπτικές (πριν καν φτάσει στη στρέβλωση του σασί που πας να λύσεις με αυτό το δέσιμο από κάτω). Κι αυτό γιατί όσο ευχαριστημένος κι αν είσαι, να ξέρεις πως σε κανένα αμάξι δρόμου δεν επιλέγονται εργοστασιακά αντιστρεπτικές, σινεμπλόκ κτλ για το μέγιστο στρίψιμο, αφού πρέπει να είναι άνετο στο μέσο οδηγό που κατά 99% δε θα μπορέσει να το πάει ούτε στο 90% των δυνατοτήτων του σασί/οχήματος.

 

Τώρα, ως κατασκευή/δέσιμο πλαισίου έχω προσωπική άποψη από χρήση τους σε άλλου τύπου οχήματα (αγωνιστικά)  και όχι της συγκεκριμένης μάρκας, όπου κι εκεί τη διαφορά την καταλάβαινες σε λίγες περιπτώσεις (να πεις αυτο το "άξιζε"), όπως όταν το αμάξι σήκωνε πίσω τροχό στις στροφές και το σασί άρχισε να ζορίζεται. (στο επόμενο στάδιο μπήκε full cage και ξεφεύγει η κουβέντα)

Αλλά όπως προ-είπα, εδώ μιλάμε για μία τελείως άλλη κατασκευή οχήματος και εντελώς άλλη χρήση.

 

Τώρα... το κρίσιμο ερώτημα: θα τις έβαζα? Δύσκολη απάντηση, μιας και σημαντικότερο ρόλο έχει το budget για τη βελτίωση του οχήματος παρά το ίδιο το αποτέλεσμα. Και εξηγούμαι: Αν επιλέξεις με τι σειρά θα κάνεις αναβαθμίσεις στο αμάξι (φρένα?αντιστρεπτικές?ζάντες? κοκ), θα το έβαζα τελευταίο στη λίστα. Δε θα το έσβηνα από τη λίστα, αλλά πρώτα θα έκανα όλα τα άλλα και τελευταίο των τελευταίων, αυτό.

Από την άλλη, εντελώς "στεγνά" μιλώντας: δεν τον απασχολούν τα 300€, ας τα βάλει. Και 1% να πάρει και να δέσει λίγο καλύτερα, γιατί όχι. Στην τελική θα λύσει το πρόβλημα και με την εξάτμιση που τώρα το έκανε με "πατέντα" (αξιόπιστη, αλλά πατέντα).

Ίσως δηλαδή για μένα πιο σημαντικό ρόλο στην επιλογή τους θα ήταν για τα side effects που παίρνεις (με το δέσιμο της εξάτμισης κτλ), παρά για το δέσιμο (που είναι ο βασικος λόγος που τα πουλάνε). Στην τελική, χαμένα δεν πάνε αν αργότερα αποφασίσει να αλλάξει και αντιστρεπτικές. Απλά θεωρώ ότι δύσκολα θα καταλάβαινα κάτι...

 

 

ΥΓ: αντίθετα, σε Α4 Β8, έχω προσωπικά δει μεγάλη διαφορά με αλλαγή αντιστρεπτικών και σε συνέχεια τοποθέτηση αυτού του "Χ" που πιάνει το μισό αμάξι μπροστά (από κάτω)

034.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα οι κατασκευαστές λαμβάνουν υπόψη τον μέσο οδηγό όπως λες, με εξαίρεση θα λεγα κάποια αυτοκίνητα όπως τα RS μοντέλα της Porsche, κάποια εκ των οποίων όπως ξέρεις διαθέτουν και roll cage, αλλά βέβαια τέτοια μοντέλα αφορούν ένα πολύ ιδιαίτερο κοινό. Επίσης η A45s είναι κατά μεγάλο ποσοστό στημένη έτοιμη για πίστα με τη μπάρα θόλων και όλες τις ενισχύσεις από κάτω (και είναι ένας λόγος που ζυγίσει 1630-1640 κιλά και βέβαια δεν μπήκαν στον κόπο να βάλουν ελαφριά υλικά όπως ανθρακόνημα γιατί θα κόστιζε όσο μία Μ3), βασικά περισσότερο για πίστα είναι στημένη παρά για ευθείες και γι' αυτό οι περισσότερες αρνητικές κριτικές που έχει δεχθεί αφορούν τη σκληρότητά της για καθημερινό αμάξι (που εγώ προσωπικά δεν συμμερίζομαι, θεωρώ ότι στο comfort είναι επαρκώς πολιτισμένη, αλλά οκ δεν θα συμφωνούμε όλοι).

 

Λοιπόν αποφασίστηκε να το αφήσει για αργότερα, πρώτα τα φρένα και μετά βλέπει.

 

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε Γιώργο για το χρόνο σου με τόσο λεπτομερή ποστ. 👍

Link to comment
Share on other sites

On 9/29/2022 at 11:33 AM, Kavouras said:

 

 

ΥΓ: αντίθετα, σε Α4 Β8, έχω προσωπικά δει μεγάλη διαφορά με αλλαγή αντιστρεπτικών και σε συνέχεια τοποθέτηση αυτού του "Χ" που πιάνει το μισό αμάξι μπροστά (από κάτω)

034.jpg

 

Nα σου πω την αληθεια απο μονο του αυτο το Χ δεν νομιζω να κανει τιποτα παραπανω απο οτι το εργοστασιακο.

Ισα ισα  μπορει να δημιουργησει προβλημα  στο σασι σε καποιο ατυχημα λογω πολυ δυνατοτερου υλικου απο οτι το εργοστασιακο. 

Βλεπω ειναι πολυ δυνατο κραμα το 6061-T6 και ειναι και billet το συγκεκριμενο Χ.  

Το εργοστασιακο φαινεται οντως ψευτικο αλλα αυτα τα καμπυλωματα που εχει ειναι υστερα απο μηχανολογικη μελετη, δεν ειναι π.χ. 4 σιδερα που τα εχει κολλησει ο σιδερας που φτιαχνει καγκελα για εξοχικα. 😆

Ισως ο συνδυασμος αντιστρεπτικων και σιγουρα φρεσκιας ευθυγραμμισης να εδωσε ενα feeling παραπανω, κουβεντα να γινεται.

 

 

1.thumb.JPG.e06b1c6d49861c115ff0adf905dd93af.JPG

 

 

@Unreal

 

Αν καταλαβα καλα ο φιλος θελει να βαλει την ενισχυση απο κατω λογω της εξατμισης που βρισκει στην εργοστασιακη μπαρα. Αν οντως τον χαλανε οι αποστατες ας την βαλει, ουτως ή αλλως εχει να πεταξει πολυ χρημα ακομα για να το κανει 500 αλογα! 😛

 

Διαφορα δεν υπαρχει περιπτωση να δει απο το εργοστασικο παντως και να σου πω την αληθεια αν οντως το κανει 500 αλογα δεν προκειται να στριβει, μονο ευθεια θα πηγαινει... Oποτε ισως θα ηταν καλυτερα να επενδυσει σε βασεις μηχανης, φρενα, ζαντες πιο φαρδιες και σεμι (οχι πως δεν θα τα χει προγραμματισει ολα αυτα).

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, csaris said:

Αν καταλαβα καλα ο φιλος θελει να βαλει την ενισχυση απο κατω λογω της εξατμισης που βρισκει στην εργοστασιακη μπαρα. Αν οντως τον χαλανε οι αποστατες ας την βαλει, ουτως ή αλλως εχει να πεταξει πολυ χρημα ακομα για να το κανει 500 αλογα! 😛

 

Διαφορα δεν υπαρχει περιπτωση να δει απο το εργοστασικο παντως και να σου πω την αληθεια αν οντως το κανει 500 αλογα δεν προκειται να στριβει, μονο ευθεια θα πηγαινει... Oποτε ισως θα ηταν καλυτερα να επενδυσει σε βασεις μηχανης, φρενα, ζαντες πιο φαρδιες και σεμι (οχι πως δεν θα τα χει προγραμματισει ολα αυτα).

 

Μπάρα λέγεται τελικά; (λογικό μου κάνει 😀). Ναι την σκεφτόταν και για αυτό, αντί δηλαδή της πατέντας, αλλά κυρίως μήπως βελτίωνε το στήσιμο.


Έχει να ρίξει χρήμα για τα 500 άλογα ναι, αλλά γιατί να πετάξει 3 κατοστάρικα από το παράθυρο για αυτό το μαραφέτι αν είναι να μην δει διαφορά; Πάντως και για τα 500, από άποψη κόστους ο φίλος είναι σε απείρως καλύτερη μοίρα από εμένα που σκεφτόμουν 2867 στο edition γιατί στα MQB S3/R/Cupra είναι πολλά πράγματα που δεν χρειάζονται. Γλιτώνεις π.χ. μπιελοπίστονα (αρκεί να δουλεύεις κάτω από 2 bar), ελατήρια βαλβίδων, waste, μπεκ, πίσω αντλία, επίσης πιθανότητα να γλιτώσεις και την υψηλής και ίσως ξεχνάω και κάτι. Ουσιαστικά εφόσον είσαι ήδη stage 2 (ο φίλος φοράει ΦΠΕ + IC + πρόγραμμα στο DSG), χρειάζεσαι μόνο το turbo που στην περίπτωση του φίλου θα είναι υβρίδιο, αλλά το παίρνεις έτοιμο κουτί, plug and play, από γνωστό κατασκευαστή οπότε δεν έχεις και το όποιο ρίσκο, μικρό ή μεγάλο, που συνοδεύει συνήθως ένα υβρίδιο όταν το φτιάχνεις σε τουρμπινά, και από εκεί και έπειτα πιθανότητα για αντλία υψηλής. Μιας και παραπάνω ανέφερα πιέσεις, ο φίλος με το κιτ που έχει επιλέξει θα δουλεύει 1,9. Και αυτά είναι όλα. Κόστος δηλαδή 2,5 με 3 χιλιάρικα το turbo + την υψηλής εφόσον χρειαστεί + το πρόγραμμα. Το λες και τσάμπα για 500 άλογα setup. Και ξαναλέω, να τι κάνουν 15 χρόνια εξέλιξης, θες σε στήσιμο, θες μοτερικά, όπως και να το δεις, το ταβάνι έχει ανέβει πολύ.


Από τα υπόλοιπα που ανέφερες, όπως έγραψα στο 2ο ποστ το αυτοκίνητο φοράει ήδη semi ελαστικά και μάλιστα σε 245 από μαμά 235, ζάντες πανάλαφρες 8,5x19 από μαμά 8x19, φρένα παραγγέλνει τις επόμενες μέρες, μου ζήτησε μόνο γνώμη αν είναι να παραγγείλει μαζί και το μπιχλιμπίδι της Racingline γιατί θα το πάρει από το ίδιο site, και βάσεις περιμένει από ένα μαγαζί που τώρα είναι σε έλλειψη, να γίνει διαθέσιμη μία συγκεριμένη που θέλει γιατί την έχει σε πολύ καλή τιμή.


Οπότε μόλις μπουν τα φρένα, μπαίνει και η βάση και το στήσιμο είναι έτοιμο, οπότε του χρόνου τα 500 και έκλεισε ο φίλος.

Link to comment
Share on other sites

On 10/1/2022 at 10:21 PM, csaris said:

 

Nα σου πω την αληθεια απο μονο του αυτο το Χ δεν νομιζω να κανει τιποτα παραπανω απο οτι το εργοστασιακο.

Ισα ισα  μπορει να δημιουργησει προβλημα  στο σασι σε καποιο ατυχημα λογω πολυ δυνατοτερου υλικου απο οτι το εργοστασιακο. 

Βλεπω ειναι πολυ δυνατο κραμα το 6061-T6 και ειναι και billet το συγκεκριμενο Χ.  

Το εργοστασιακο φαινεται οντως ψευτικο αλλα αυτα τα καμπυλωματα που εχει ειναι υστερα απο μηχανολογικη μελετη, δεν ειναι π.χ. 4 σιδερα που τα εχει κολλησει ο σιδερας που φτιαχνει καγκελα για εξοχικα. 😆

Ισως ο συνδυασμος αντιστρεπτικων και σιγουρα φρεσκιας ευθυγραμμισης να εδωσε ενα feeling παραπανω, κουβεντα να γινεται.

 

 

1.thumb.JPG.e06b1c6d49861c115ff0adf905dd93af.JPG

Πρέπει να βάλεις και όλα τα υπόλοιπα για να δεις διαφορά σοβαρή. Γι' αυτό έγραψα και στην αρχή, ότι το "αφήνεις για το τέλος"...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.