Jump to content

"Γνησιo" λαδι απο την audi


Recommended Posts

Kαθε φορα που ειναι να αλλαξω τα λαδια, -οπου παντα τα παιρνω εγω- με ζωνουν τα μαυρα φιδια....

Διοτι βαζω της castrol ,και οπως ολοι ξερουμε εξω στη αγορα γινετε ο κακος χαμος με τις μαιμουδες.

 

Ετσι σκεφτηκα μηπως ειναι καλη ιδεα να παω μεσα απο την audi να παρω το λεγομενο "γνησιο"λαδι  τουλαχιστων να ειμαι ησυχος οτι δεν θα πεσω σε καμια μαιμου.  (αυτα που απο οτι εχω δει ειναι σε ασημι μπουκαλι)

Ποια η γνωμη σας?

Επισης μια φορα που ζητησα απο γνωστη αντιπροσωπια να μου δειξει τα λαδια που βαζουνε,μου εφερε το κλασσικο castrol edge 5-30.

Δηλαδη ακομη και στην αντιπροσωπια castrol βαζουνε.

 

Δηλαδη αν καποιος θελει να προμηθευτει το "γνησιο"στα ασημι μπουκαλια που πρεπει να απευθυνθει?

 

Τη γνωμη σας παρακαλω...

 

Edited by aggelos1986
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι από τα 12 χρόνια με το edition, μόνο στα πρώτα 3-4 έβλεπα το ασημί μπουκάλι, και αν. Μετά άρχισα να βλέπω το Castrol SLX Professional Powerflow Longlife III 5-30 που αργότερα έγινε EDGE Professional Longlife III 5-30 και όπως είχα μάθει την εποχή εκείνη, το Professional υποτίθεται ότι το είχαν μόνο αντιπροσωπείες, ενώ το σκέτο EDGE κυκλοφορούσε στο εμπόριο. Τώρα μπορεί να κάνω και λάθος και να μην είδα καλά, αλλά όντως τον πρώτο καιρό δεν έβλεπα πουθενά στο εμπόριο το Professional οπότε ένιωθα και γω ότι έβαζα το πιό special. Τελικά το βρήκα και στο εμπόριο κάποια στιγμή. Και αργότερα το Professional έγινε Professional FST.

 

Συμπέρασμα, κάποτε οι αντιπροσωπείες είχαν το ασημί και μετά (λόγω κόστους;) άρχισαν και αυτοί το χρυσό. Υπάρχουν και αντιπροσωπείες που δεν ανοίγουν καν μπουκάλι. Πάντως ποτέ δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με το αν ήταν μαϊμού ή όχι και ποτέ δεν είχα θέμα. Δεν ξέρω αν αξίζει να ασχολείσαι. Τι να σου πω, ίσως μία ιδιαιτέρως χαμηλή τιμή από ένα κατάστημα να σε βάλει σε σκέψεις, κάτι σαν τα βενζινάδικα. Μέχρι εκεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αρκετα κατατοπιστικός...

Απο καταξιωμένο  και σοβαρο καταστημα στο χωρο  εννοειτε θα ψωνισεις λαδι,απλως οταν γνωριζεις οτι το λαδι σου ,κυκλοφορει και σε μαιμου ...νιωθεις παντα λιγο καπως...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως πριν κάποια χρόνια αγόρασα για αλλαγή λαδιών στο δικό μου την απαιτούμενη ποσότητα ( νομιζω 5τμχ του 1l, αν θυμάμαι καλα μ είχαν δώσει ) και η τιμή που το κοστολογούσαν ήταν περί τα 120€ …. Εντάξει δλδ ντροπή …

Link to comment
Share on other sites

On 10/4/2022 at 6:48 PM, aggelos1986 said:

Kαθε φορα που ειναι να αλλαξω τα λαδια, -οπου παντα τα παιρνω εγω- με ζωνουν τα μαυρα φιδια....

Διοτι βαζω της castrol ,και οπως ολοι ξερουμε εξω στη αγορα γινετε ο κακος χαμος με τις μαιμουδες.

 

Ετσι σκεφτηκα μηπως ειναι καλη ιδεα να παω μεσα απο την audi να παρω το λεγομενο "γνησιο"λαδι  τουλαχιστων να ειμαι ησυχος οτι δεν θα πεσω σε καμια μαιμου.  (αυτα που απο οτι εχω δει ειναι σε ασημι μπουκαλι)

Ποια η γνωμη σας?

Επισης μια φορα που ζητησα απο γνωστη αντιπροσωπια να μου δειξει τα λαδια που βαζουνε,μου εφερε το κλασσικο castrol edge 5-30.

Δηλαδη ακομη και στην αντιπροσωπια castrol βαζουνε.

 

Δηλαδη αν καποιος θελει να προμηθευτει το "γνησιο"στα ασημι μπουκαλια που πρεπει να απευθυνθει?

 

Τη γνωμη σας παρακαλω...

 

μπορείς να παραγγείλεις τα audi λάδια. Υπάρχει κωδικός.

Αλλά και η audi λάδια δεν φτιάχνει. Αγοράζει κάποιας μάρκας και τα βάζει μέσα στο μπουκάλι audi. (μπορεί να μην κάνει ούτε αυτό).

 

Δεν ξέρω αν έχει νόημα να αγοράσεις τα εργοστασιακά. Πιστεύω πολύ "φασαρία" για το τίποτα, ειδικά όταν υπάρχουν λάδια της αγοράς πολύ καλά (δε θα γράψω καλύτερα καθώς δεν ξέρουμε τις ακριβείς προδιαγραφές του "audi" λαδιού).

Προσωπικά έφυγα από τα castrol για τους λόγους που γράφουν και εσύ και οι υπόλοιποι και....βρήκα την υγειά μου με τα mobil1 και τα pentozin που έβαζα (στο προηγούμενο αμάξι, στο τωρινό λόγω εγγύησης + ηλεκτρονικό βιβλιαράκι service μόνο αντιπροσωπεία).

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οτι τα βρισκεις "τα γνησια" στο ασημι μπουκαλι τα βρισκεις  ,αλλα η μαμα VW ,εχει κανει αλλο ενα καραγκιοζιλικι παλι (οπως και με τα παραφλου G12->G13....),Eχει καταργησει το ιξωδες 5-30 και τωρα δινει το 0-30.

Εεε οχι και να παω σε αλλο λαδι ,για κινητηρες με αλλες προδιαγραφες προφανως.

Ισως και γι αυτο στις αντιπροσωπιες να βαζουν 5-30 σε castrol.
 

H λυση που εixa βρει για τα castrol...Ειναι να παρεις τον επισημο εισαγωγεα ,να ζητησεις πωλητη .

Και να ρωτησεις με ποια καταστηματα λιανικης στην περιοχη σου συνεργαζοντε.

(δεν θυμαμε αν το ειχα αναφερει σε αλλο ποστ παλιοτερα,ομως νομιζω ειναι μια λυση και αυτη,ωστε να αποφυγεις τον παραεισαγωγεα...)

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από τις προδιαγραφές που όπως βλέπεις αλλάζουν συνεχώς όταν ο ίδιος ο κατασκευαστής καταργεί ένα ιξώδες και δίνει άλλο, η συγκεκριμένη αλλαγή σε 0-30 δεν νομίζω να σου κάνει κακό. Πιό ρευστό θα είναι στο cold start, αλλά σε θερμοκρασία λειτουργίας θα είναι όσο το προηγούμενο. Θεωρητικά το 0 έχει πιό πολύ νόημα στα κρύα κλίματα, ώστε μέχρι να ζεσταθεί, να διατηρεί μία μίνιμουμ ρευστότητα για σωστή λίπανση και ιδιαίτερα σε κινητήρες με μικρότερες ανοχές, όπως οι πιό σύγχρονοι. Μπορεί να μην το χρειάζεσαι, αλλά να σου κάνει κακό; Μία τάση της εποχής, από τους κατασκευαστές πάντα, είναι το 0-20 και αφορά αποκλειστικά (θεωρώ) χαμηλότερες καταναλώσεις και κατ' επέκταση ρύπους, αλλά σε κλίματα θερμά όσο το δικό μας, και αναφέρομαι στα καλοκαίρια μας, να δουλεύεις με 20άρια και να κάνεις και πατήματα, εκεί ναι υπάρχει θέμα.


Έτσι μου καναν και στη Μερσεντές παρεπιπτόντως, άκου μία ιστορία αν δε βαριέσαι. Πάω μια μέρα για αλλαγή λαδιών και βγαίνει από μέσα ο προϊστάμενος συνεργείου μαζί με τον τεχνικό σύμβουλο και μου λένε ήρθε οδηγία από Γερμανία όλα τα αυτοκίνητα 0-20. Σημειωτέον μέχρι τότε είχα δύο επιλογές, είτε το "στάνταρ" λάδι της Μερσεντές που ήταν 5-30, είτε ένα πιό σπέσιαλ από την AMG που ήταν 0-40, και βέβαια είχα επιλέξει το 0-40 (είχα ανοίξει και ένα θέμα τότε εδώ για να πάρω γνώμες). Και τους λέω 0-20 για Ελλάδα; Μου λένε ναι. Ήμουν αρνητικός εννοείται και μπούρου μπούρου κάποια στιγμή τους λέω ξεχάστε ότι είστε αντιπροσωπεία και είμαι πελάτης, ας πούμε ότι είμαστε τρεις καλοί φίλοι και είμαστε έξω για καφέ και πάνω στην κουβέντα για τα κάρα μας, σας λέω ρε φίλε δε σου πα, πάω για αλλαγή λαδιών και μου λέει η αντιπροσωπεία βγήκε νέα προδιαγραφή πρέπει να βάλω 0-20. Τι θα μου απαντούσατε σαν φίλος; Ε λοιπόν δεν απάντησε και τον καταλαβαίνω, δεν είναι ούτε φίλος μου ούτε πρόκειται ποτέ να μιλήσουμε ειλικρινά, αντιπροσωπεία είναι και υπάρχουν όρια, όμως δίστασε να απαντήσει είχε έναν εμφανή δισταγμό και αντί να μιλήσει, μου έκανε νεύμα σαν να θέλει να πει έχεις δίκιο αλλά αυτή είναι η οδηγία. Με ρώτησαν αν συμφωνώ με το 0-20, τους λέω αν πω όχι και συνεχίσω με το 0-40 θα έχω θέμα με την εγγύηση (γιατί ακόμα δεν είχε λήξει), και η απάντηση ήταν λίγο μπερδεμένη, μπορεί και ναι, οπότε κατάλαβα πάμε στο κλασικό αν αποδειχθεί ότι αυτό που έφταιξε αφορούσε επιλογές και ενέργειες πελάτη, εν προκειμένω η επιλογή μου να μην συμμορφωθώ με την οδηγία, τότε ναι χάνεται η εγγύηση. Παίρνω λίγα λεπτά να σκεφτώ τους λέω έρχομαι σε λίγο μέσα να σας πω, λέω λοιπόν να είμαι το καλό παιδί για τα 2 χρόνια της εγγύησης μπας και ανατιναχτεί το μοτέρ πριν κλείσει 2 χρόνια το χρέπι, και μετά το λήξη της να μείνω για το υπόλοιπο της χρήσης του με την όποια φθορά το 0-20 θα έχει πιθανόν ήδη προκαλέσει, με όποιες συνέπειες αυτό θα έχει στη μακροζωία του; Όχι κύριοι. Και συνέχισα με το 0-40 δε μάσησα, 0-40 λοιπόν και οι Γερμανοί να κάνουν με το 0-20 μπουγάδα. Δεν το μετάνιωσα ποτέ, και είμαι στα 2,5 χρόνια τώρα οπότε έχει λήξει και η εγγύηση.


Κατά τη γνώμη μου λοιπόν, η Ελλάδα δεν είναι ούτε για 30άρι. Και εγώ στο golf 5-30 έβαζα πράγματι, και δεν αντιμετώπισα θέμα, οκ έπινε λίγο όπως τα περισσότερα και κάποια στιγμή άρχισε να πίνει παραπάνω, και το πρόσεχα, δεν ήμουν ποτέ κάφτης να πατάω ντάλα μεσημέρι ή να πατάω χιλιόμετρο. Μακάρι όμως να είχα μπει στον κόπο να ασχοληθώ περισσότερο με τα λάδια, θα είχα επιλέξει 0-40 και ίσως να μην έπινε τίποτα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Δεν γινετε να ειμαστε "έρμαια" στη καθε αλλαγη και στην καθε χιπικι παπατζα που θα πει η καθε εταιρια για το μοτερ μας (εγω ειδικα προσωπικα θεωρω υψίστης σημασιας ενας κινητηρας ,με ενα λαδι να ξεκιναει και το ιδιο να συνεχιζει για παντα.)

Αυτα δεν ειναι καθολου σοβαρα πραγματα εκ μερους τους, και...πολυ καλα εκανες και δεν μασησες,κατα τη γνωμη μου.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Στις 6/10/2022 στις 6:22 ΜΜ, aggelos1986 είπε

 

H λυση που εixa βρει για τα castrol...Ειναι να παρεις τον επισημο εισαγωγεα ,να ζητησεις πωλητη .

Και να ρωτησεις με ποια καταστηματα λιανικης στην περιοχη σου συνεργαζοντε.

(δεν θυμαμε αν το ειχα αναφερει σε αλλο ποστ παλιοτερα,ομως νομιζω ειναι μια λυση και αυτη,ωστε να αποφυγεις τον παραεισαγωγεα...)

 

Το ίδιο κάνω και εγώ άσχετα αν βάζω mobil1. Τηλέφωνο αντιπρόσωπο να ξέρω σε ποιον δίνει λάδι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.