Jump to content

Audi αρκούδα αλλά τι αρκούδα?


Recommended Posts

Το 2020 αποχωρίστηκα το Α3 μου. Πολλά συνέβησαν τα τελευταία 2 χρόνια, ήμουν έτοιμος για "μεγαλίστηκες" επιλογές όπως RS3, RS6 V10, ακόμα και S8 d4, όμως τελικά το νεανικό μου όνειρο με κέρδισε αυτή τη φορά, μιας και δε με άφησε να ησυχάσω! 

 

Όπως έχω πει πολλές φορές άλλωστε: Κάποια όνειρα είναι για να γινονται πραγματικότητα.

RS4 B7  και μάλιστα avant το επόμενο αμάξι για τα επόμενα χρόνια και μάλιστα με το.....σωστό (για μένα) πακέτο εξοπλισμού.

309580167_662393455513317_2448024808371010968_n.jpg

Edited by Kavouras
  • Like 12
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, metero said:

Αυτό λέγεται κλιμακτήριο

Ήταν αμάξι που το είχα πόστερ ως νεότερος και απωθημένο. Δεν «γινόταν» να μην γίνει πραγματικότητα!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο Γιώργο! Καλοτάξιδο και καλες 8αρες! Άσχετα με τα πάθη και τις χαρές του συγκεκριμένου κινητήρα, τα οποία στην τελική τα ζυγίζει ο καθένας με την τσέπη του (και την υπομονή του ίσως), προσωπικά ζηλεύω σε αυτό το αμάξι την εμφάνισή του, οπως και στο Β5. Τα φουσκωμενα φτερά του είναι έρωτας και το κάνουν να μην περνάει απαρατήρητο!!! Εύχομαι να το χαρείς μέχρι τελευταίας ρανίδας της 100αρας βενζίνης του... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, georgio3gr said:

Καλορίζικο Γιώργο! Καλοτάξιδο και καλες 8αρες! Άσχετα με τα πάθη και τις χαρές του συγκεκριμένου κινητήρα, τα οποία στην τελική τα ζυγίζει ο καθένας με την τσέπη του (και την υπομονή του ίσως), προσωπικά ζηλεύω σε αυτό το αμάξι την εμφάνισή του, οπως και στο Β5. Τα φουσκωμενα φτερά του είναι έρωτας και το κάνουν να μην περνάει απαρατήρητο!!! Εύχομαι να το χαρείς μέχρι τελευταίας ρανίδας της 100αρας βενζίνης του... 

Ευχαριστώ πολύ Γιώργο!

Πάθη δεν έχω γενικότερα, οπότε ας μου επιτραπεί κι εμένα ένα "αθώο παθος". :) 

 

Μόνο αρνητικό που βλέπω εγώ είναι η ηλικία της "καρότσας", αλλά ο έρωτας χρόνια δεν κοιτά (λένε στο χωριό μου).

Το αμάξι πραγματικά είναι ε-ξαι-ρε-τι-κό και (ευτυχώς) πολύ καλά συντηρημένο.

 

Το είχα οδηγήσει πολλές στο παρελθόν, όταν είχα φίλο που το είχε για 3 χρόνια, οπότε δεν είχα εκπλήξεις. Μάλιστα τότε (2019 η πρώτη πραγματική επαφή με το ονειρικό RS4) ήταν η πρώτη φορά που μπήκα σε αμάξι που πραγματικά θα ήθελα να έχω (μιας και είχα πολλές φορές την τύχη να μπω και να οδηγήσω αρκετά supercars γνωστών και φίλων).


Τώρα σχετικά με την κατανάλωση καυσίμου που πολλοί φοβούνται, μεχρι τώρα, τα δεδομένα μου επιβεβαιώνονται, αλλά θα κρατηθώ να μην γράψω νούμερα, γιατί ως καθημερινό αμάξι δικό μου και με τον τρόπο που οδηγώ εγώ, έχω κάνει πολύ λίγα km ώστε να βγει ασφαλές συμπέρασμα.

 

Μόνο αρνητικό που βλέπω είναι τα τέλη κυκλοφορίας (1380€) και το τεκμήριο (32.200/2 = 16.100€), αν και στην τελική 2 μισθωτοί των 1000€/μήνα το καλύπτουν (16.100 + 5000 = 21.100). Υποθέτω ότι ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης του είναι συνειδητοποιημένος ότι το πρόβλημα του οχήματος δεν είναι το θεωρητικό εισόδημα που πρέπει να δηλώνεις στην εφορία για να το έχεις (Ε1), αλλά τα λοιπά του έξοδα (service, καύσιμα, αναλώσιμα) που είναι διπλάσια από ένα "απλό" Α3 1.6tdi ή 1.8Τfsi.

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν κατάλαβες, δεν αναφερόμουν στα πάθη του οδηγού αλλά του κινητήρα... Σχεδόν ότι πεις να αλλάξεις θέλει κατέβασμα κινητήρα... Καταναλώσεις τις είδες ήδη. 

Πέραν αυτών, το αμάξι είναι εκείνο που φορούσε ένα σκασμό πράματα και είχε γίνει κομπρεσσορατο; 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, georgio3gr said:

Όχι, δεν κατάλαβες, δεν αναφερόμουν στα πάθη του οδηγού αλλά του κινητήρα... Σχεδόν ότι πεις να αλλάξεις θέλει κατέβασμα κινητήρα... Καταναλώσεις τις είδες ήδη. 

Πέραν αυτών, το αμάξι είναι εκείνο που φορούσε ένα σκασμό πράματα και είχε γίνει κομπρεσσορατο; 

Ναι σε αυτό το αμάξι αναφέρομαι αν και σιγά σιγά, λόγω των εκτενών βελτιώσεων που έγιναν στο συγκεκριμένο όχημα, έχασε τον (ωραίο για μένα) χαρακτήρα του. Δυστυχώς όσο "σεντόνι" και να γράψω, δύσκολα μπορώ να το περιγράψω χωρίς να κουράσω στο αναγνώστη. Θα σταθώ μόνο στο ότι το δικό μου όχημα θα προσπαθήσω να το κρατήσω όσο πιο κοντά στον χαρακτήρα του οχήματος... :)

 

Είμαι απόλυτα συνειδητοποιημενος στο τι αγόρασα και με τι επέλεξα ως (πραγματικά) καθημερινό μου όχημα. Ειδικά με τα οχήματα τύπου V και πολυκύλινδρων, πόσο μάλλον για οποιοδήποτε σπορ/motorsport αυτοκίνητο, είναι δεδομένο πως  αναγκαστικά λόγω χώρου κατεβαίνει μοτέρ για οποιαδήποτε σοβαρή εργασία πέραν των service. (πιο πολύ πρόβλημα/ταλαιπωρία είναι για το μάστορα που κάνουν λες και ήρθε η καταστροφή)

Από την άλλη πόσες φορές κάνεις αυτές τις σοβαρές εργασίες? (που αν το χειριστείς λίγο έξυπνα, με το που κατέβει το μοτέρ, αλλάζεις και ό,τι αναλώσιμο βλέπεις, οπότε δεν ξανα-ασχολείσαι για αρκετό καιρό με αυτό) :)

 

Τέλος, γνωρίζω πως δεν είναι ό,τι γρηγορότερο κυκλοφορεί στο δρόμο αν και με 4,9sec 0-100km/h δεν το κατατάσεις στα αργά ή έστω ικανοποιητικά οχήματα , ούτε το 100-200km/h σε 10sec το λες κακό.

 

 

ΥΓ: έχοντας την τύχη να έχω οδηγήσει και πολύ γρηγορότερα οχήματα (με 700 και 800 αλλά και 900ps), τελικά αυτή την παραπάνω δύναμη από τα 4kg/ps (420ps στα 1700 κιλά), πέραν του εγωισμού και "ποιός την έχει μεγαλύτερη την ιπποδύναμη", δεν ξέρω αν τη χρειάζομαι πραγματικά ώστε να είμαι ικανοποιημένος.

Edited by Kavouras
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μεγειά σου Γιώργο, καλά, ασφαλή, απροβλημάτιστα, ταξιδιάρικα, βολτάδικα, γρήγορα (και αργά, όπως γουστάρεις εσύ) πολυτελή και πρεστιζάτα χιλιόμετρα. Ένα από τα τελευταία ICE legends, πριν ακόμα και το downsizing.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Unreal said:

Μεγειά σου Γιώργο, καλά, ασφαλή, απροβλημάτιστα, ταξιδιάρικα, βολτάδικα, γρήγορα (και αργά, όπως γουστάρεις εσύ) πολυτελή και πρεστιζάτα χιλιόμετρα. Ένα από τα τελευταία ICE legends, πριν ακόμα και το downsizing.

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

 

Ξεκίνησαν τα πρώτα "μαζέματα" σιγά-σιγά για να επιστρέψει στην "σωστή" κατάσταση που του αρμόζει.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλορίζικο Γιώργο το πυροβόλο ! Άλλη κατηγορία αυτό το αυτοκίνητο. Να το χαρείς στο μέγιστο....τα όνειρα πρέπει να γίνονται πραγματικότητα !😎 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Theodore Saba said:

Καλορίζικο Γιώργο το πυροβόλο ! Άλλη κατηγορία αυτό το αυτοκίνητο. Να το χαρείς στο μέγιστο....τα όνειρα πρέπει να γίνονται πραγματικότητα !😎 

Ευχαριστώ πολύ!!!

Ισχύει! Καμία σχέση με ό,τι έχω ή είχα στην ιδιοκτησία μου εγώ και η οικογένειά μου. 

Θα πω μόνο ότι η συγκίνηση που σου δίνει αυτό το "βαθύ" γουργουρητικό του V8 δεν ανταλλάσεται με τίποτα (τελικά).

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ενα μικρό update...

Με το που πήρα το αμάξι, άκουγα να χτυπάει ένα μεταλλάκι όταν είχα την ηλιοροφή σε ανάκλιση ή κλειστή.

Η ευθύνη ήταν στα πλαστικά "παπουτσάκια" που έχει αυτό το μέταλλο που λειτουργεί ως ανεμοθραύστης όταν η ηλιοροφή είναι σε ανάκληση και μπαίνει μέσα στην τρύπα μαζι με το τζάμι, όταν ανοίξεις την ηλιοροφή τελείως.

Ηλιοροφή επισκευή (2).jpg

 

Εδώ φαίνονται και τα εν λόγω πλαστικά "παπουτσάκια" που κολλήθηκαν και δέθηκαν όπως στη φωτογραφία.

Ηλιοροφή επισκευή (1).jpg

(δέθηκαν γιατί μετά από 3-4 χρόνια επανεμφανίζεται το πρόβλημα γιατί τα πλαστικά αυτά ξεκολλάνε από τη θέση τους και σπάνε όπως σέρνοντα πάνω στους οδηγούς)

 

Λιπάνθηκε και καθαρίστηκαν και οι υδρορροές (δεν φάνηκε να είχαν μπουκώσει).

Πλέον η ηλιοροφή δεν κάνει κανένα θόρυβο, πηγαίνει σα βούτυρο στο άνοιξε-κλείσε και στην ανάκληση πλέον κανένας θόρυβος. :)

 

Σύμφωνα με τον επαγγελματία που ανέλαβε την εργασία, έτσι όπως έγινε δε θα ξανα-ασχοληθώ ποτέ ξανά με αυτό το συγκεκριμένο εξάρτημα.

 

 

 

ΥΓ: εγώ το πήγα σε επαγγελματία να μου το κάνει, αλλά πραγματικά τώρα που είδα πως το έκανε, αν δε φοβάσαι να βάλεις χέρι στο αμάξι, ουσιαστικά βγάζεις το τζάμι και έχεις πρόσβαση στο μηχανισμό της ηλιοροφής, χωρίς κανένα άλλο ξύλωμα στο αμάξι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Giuseppe Busso said:

Τι κόστισε Γιώργο; 

150€. "Τίποτα" αν σκεφτείς ότι ουσιαστικά η άλλη εναλλακτική που μου έδωσε η αντιπροσωπεία (και κάποιοι άλλοι επαγγελματίες) ήταν υποχρεωτικά αλλαγή όλου του μηχανισμού (~400+εργασία μου είπαν) γιατί τα κλιπς δεν πωλούνται χωριστά.

 

 

ΥΓ: εκ των υστέρων, μου είπαν ότι μπορούσα να τα πάρω από ebay με 1/10 του κόστους (χωρίς μεταφορικά), ΟΜΩΣ... πρέπει να ξέρεις τι κάνεις, πόσο να σφίξεις και το κυριότερο πως να ρυθμίσεις το μηχανισμό του τζαμιού ώστε να μην έχεις προβλήματα στη λειτουργία. Κι αυτο γιατί ουσιαστικά λύνεις όλη την ηλιοροφή για να φτάσεις να βάλεις στη θέση τους τα κλιπς. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα, διαβάζοντας το εργοστασιακό πρόγραμμα, βρέθηκε ότι η πεταλούδα του γκαζιού είναι στο 70% ως και τις 5.500rpm, παρότι ο οδηγός πατάει τέρμα γκάζι!!

Γι' αυτό άλλωστε έχει και "σκαλοπάτι" στην απόδοση μετά τις 5.500rpm (σα να μπαίνει ο vtec ένα πράμα).

 

Δεν είχα σκοπό να βάλω πρόγραμμα αλλά, μόνο και μόνο γι' αυτό το λόγο, θα μπει πρόγραμμα στο αμάξι, ώστε να γεμίσει καλύτερα και το μεσαίο εύρος (που χρησιμοποιώ κατα 90% της χρήσης του αυτοκινήτου). Η τελική απόδοση που θα πάει είναι max στα 450ps (από 420 που έχει όταν δεν υπάρχουν επικαθίσεις στην εισαγωγή -βλέπε παρακάτω), οπότε δεν είναι τόσο για τα άλογα, όσο για τη βελτίωση της απόδοσης στην καθημερινή χρήση.

 

Τέλος, έχω ήδη γράψει μία λίστα εργασιών που πρέπει να γίνουν (κατά τη γνώμη μου):

- Καθαρισμός επικαθίσεων εισαγωγής (και βαλβίδων εισαγωγής)

- Συντήρηση δερμάτινου σαλονιού (ή αντικατάστασή του?)

- Εξωτερική περιποίηση και γυάλισμα από επαγγελματία detailer

- Ξεθάμπωμα εμπρός φαναριών (δε φαίνονται στις φωτογραφίες αλλά υπάρχει) και πέρασμα διάφανης μεμβάνης

- X-pipe στην εξάτμιση για καλύτερο ήχο και διαχείριση των καυσαερίων (τώρα είναι 2 ξεχωριστές εξατμίσεις από κάθε πλευρά του V)

- Service στη DRC ανάρτηση (στην karenta που πήγαινε το αμάξι μέχρι και που το αγόρασα, δεν φαίνεται στην καρτέλα του να έχει γίνει τέτοια εργασία)

- Κάποια στιγμή service στα καπάκια της μηχανής (2 αφού είναι V)

- Κάποια φώτα εσωτερικού φωτισμού και εισόδου-εξόδου στις πόρτες (ο προηγούμενος ή έχει βάλει led που δεν ανάβουν ή έχουν καεί ή έχουν αποσυνδεθεί? θέλει μία μικρή έρευνα αυτό ανά σημείο)

- Αντικατάσταση ή ξανα-βάψιμο (το πιθανότερο) της εμπρός μαύρης γρίλιας γιατί (όπως και στο προηγούμενο αμάξι μου) έχει κάποια σημειά που το χρώμα έχει σπάσει περιμετρικά (και με ενοχλεί οπτικά).

 

Και ίσως:

- αγορά εργοστασιακών ελατηρίων ώστε να επιστρέψει στο αρχικό του ύψος το αμάξι (ανάλογα τι μας πει η karenta στο service της DRC ανάρτησης)

 

Αντιλαμβάνομαι πως παρότι η κατάσταση του οχήματος είναι ιδιαίτερα καλή, αρκετά από τα παραπάνω γίνονται κυρίως από δική μου "βλακεία στο κεφάλι" (το αμάξι είναι οκ ακόμα κι έτσι), γιατί το αμάξι θέλω να είναι στην κατάσταση που έχω στο μυαλό μου.

 

edit: 

παραθέτω και μερικές φωτογραφίες. :)

1463649693_IMG_5510small.jpg.73c0d0f6859

 

1892097390_IMG_4563small.jpg.c6aadb07cc3

Edited by Kavouras
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

"Θα βάλω πρόγραμμα στο αμάξι για να γεμίσει καλύτερα", "για τη βελτίωση της απόδοσης σε καθημερινή χρήση", κάνεις και τα μαζέματα που επιβάλλονται αν είσαι σωστός και μερακλής, πσστ; Το πράγμα φωνάζει από μόνο του, ετοιμάζεται project. Απλά τα πράγματα. Το ερώτημα είναι αν θα παίξει μονό ή διπλό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/2/2023 at 5:13 AM, Unreal said:

"Θα βάλω πρόγραμμα στο αμάξι για να γεμίσει καλύτερα", "για τη βελτίωση της απόδοσης σε καθημερινή χρήση", κάνεις και τα μαζέματα που επιβάλλονται αν είσαι σωστός και μερακλής, πσστ; Το πράγμα φωνάζει από μόνο του, ετοιμάζεται project. Απλά τα πράγματα. Το ερώτημα είναι αν θα παίξει μονό ή διπλό.

τι εννοείς?

 

Επίσης... σβήνουμε σιγά σιγά από εκκρεμότητες που υπάρχουν (κατά τη γνώμη μου):

- Καθαρισμός επικαθίσεων εισαγωγής (και βαλβίδων εισαγωγής)

- Συντήρηση δερμάτινου σαλονιού (ή αντικατάστασή του?)

- Εξωτερική περιποίηση και γυάλισμα από επαγγελματία detailer

- Ξεθάμπωμα εμπρός φαναριών (δε φαίνονται στις φωτογραφίες αλλά υπάρχει) και πέρασμα διάφανης μεμβάνης

- X-pipe στην εξάτμιση για καλύτερο ήχο και διαχείριση των καυσαερίων (τώρα είναι 2 ξεχωριστές εξατμίσεις από κάθε πλευρά του V)

- Service στη DRC ανάρτηση (στην karenta που πήγαινε το αμάξι μέχρι και που το αγόρασα, δεν φαίνεται στην καρτέλα του να έχει γίνει τέτοια εργασία)

- Κάποια στιγμή service στα καπάκια της μηχανής (2 αφού είναι V)

- Κάποια φώτα εσωτερικού φωτισμού και εισόδου-εξόδου στις πόρτες (ο προηγούμενος ή έχει βάλει led που δεν ανάβουν ή έχουν καεί ή έχουν αποσυνδεθεί? θέλει μία μικρή έρευνα αυτό ανά σημείο)

- Αντικατάσταση ή ξανα-βάψιμο (το πιθανότερο) της εμπρός μαύρης γρίλιας γιατί (όπως και στο προηγούμενο αμάξι μου) έχει κάποια σημειά που το χρώμα έχει σπάσει περιμετρικά (και με ενοχλεί οπτικά).

 

Επόμενη εργασία που έχει προγραμματιστεί είναι ο καθαρισμός επικαθίσεων. Για να δούμε τι κροκόδειλους θα βγάλουμε από κει...

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Προερχόμαστε και οι δύο από αυτοκίνητα που προσέφεραν αρκετή ροπή χαμηλά και κολλάγαμε στο κάθισμα. Πιστεύω ότι, όπως και εγώ, δεν θα αντέξεις να το έχεις άτμο για πολύ. Ένας σοβαρός λόγος που το θέλω το πρόγραμμα στο δικό μου είναι ότι αν και τουρμπάτο, εργοστασιακά ανεβάζει σαν άτμο, έτσι το έχουν ρυθμίσει επίτηδες να ανεβάζει γραμμικά και να δίνει περισσότερο ψηλά. Αποτέλεσμα δεν κολλάς στο κάθισμα σε κανένα σημείο του πατήματος, αλλά ανεβάζει όλο και πιό δυνατά όσο πας ψηλότερα, έχεις μπει σε ένα αν θυμάμαι καλά οπότε καταλαβαίνεις τι εννοώ. Φαντάζομαι ότι είναι παρόμοια η αίσθηση και σε σένα. Ε το έχω ψιλοβαρεθεί αυτό και μου λείπει το κόλλημα στα χαμηλομεσαία. Το πρόγραμμα το δίνει αυτό. Εσύ θες turbo ή supercharger για να το αλλάξεις. Οπότε στη θέση σου θα επέλεγα δύο 3582 για να δουλεύει και πιό άνετα.

 

* Ή δύο 3076 αν είναι too much οι δύο 3582. Δεν το γνωρίζω.

Edited by Unreal
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Unreal said:

Προερχόμαστε και οι δύο από αυτοκίνητα που προσέφεραν αρκετή ροπή χαμηλά και κολλάγαμε στο κάθισμα. Πιστεύω ότι, όπως και εγώ, δεν θα αντέξεις να το έχεις άτμο για πολύ. Ένας σοβαρός λόγος που το θέλω το πρόγραμμα στο δικό μου είναι ότι αν και τουρμπάτο, εργοστασιακά ανεβάζει σαν άτμο, έτσι το έχουν ρυθμίσει επίτηδες να ανεβάζει γραμμικά και να δίνει περισσότερο ψηλά. Αποτέλεσμα δεν κολλάς στο κάθισμα σε κανένα σημείο του πατήματος, αλλά ανεβάζει όλο και πιό δυνατά όσο πας ψηλότερα, έχεις μπει σε ένα αν θυμάμαι καλά οπότε καταλαβαίνεις τι εννοώ. Φαντάζομαι ότι είναι παρόμοια η αίσθηση και σε σένα. Ε το έχω ψιλοβαρεθεί αυτό και μου λείπει το κόλλημα στα χαμηλομεσαία. Το πρόγραμμα το δίνει αυτό. Εσύ θες turbo ή supercharger για να το αλλάξεις. Οπότε στη θέση σου θα επέλεγα δύο 3582 για να δουλεύει και πιό άνετα.

 

* Ή δύο 3076 αν είναι too much οι δύο 3582. Δεν το γνωρίζω.

Αν γίνει κάτι στη δική μου περίπτωση, θα πρέπει να είναι μόνο plug&play λύσεις. Προτιμώ να πληρώσω κάτι παραπάνω από το να ψάχνω να κάνω trouble solving στις "παιδικές" ασθένειες. Δηλαδή... δεν πρόκειται να μπω σε πειραματισμούς για το αμάξι αυτό.

 

Και επειδή το ποσό δε θα είναι μικρό (ήδη κοιτάω κάτι κιτ που τα ποσά ξεκινάνε από 10.000 και 12.000€), δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει μία τέτοια μετατροπή. Εκτός κι αν σκοπεύεις να το "παντρευτείς"...

 

Μόνος μου φόβος είναι ο εξής: Προς το παρόν με καλύπτει στις ανάγκες μου, ΑΛΛΑ επειδή το έχω σαν καθημερινό όχημα μετακίνησης, φοβάμαι μήπως το συνηθίσω γρήγορα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται και πολύ καλά θα κάνεις, και να έχεις feedback για ό,τι επιλέξεις, θυμάσαι πόσες φορές την έχω πει αυτή τη λέξη για τη δική μου δύσκολη περίπτωση.

 

Επομένως διστάζεις να το παντρευτείς μήπως και το συνηθίσεις και η επένδυση των 12k πέσει στο κενό. Εκεί ήμουν εγώ το 2018 με 2019 όταν είχα κάνει πλάνο για 2867 + 4κίνηση στο edition, οπότε καταλαβαίνω πώς σκέφτεσαι. Πάντως όλα συνηθίζονται, ακόμα και αυτό που σήμερα θεωρείς dream car.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Σήμερα περάσαμε χθες το βράδυ αργά πρόγραμμα για να πάει η πεταλούδα 100% ακόμα και στο διάστημα που το εργοστασιακό πρόγραμμα την κρατούσε στο 70% (βλέπε εδώ).

Η σημερινή μέρα δεν άφησε περιθώρια να τσεκάρω αν έχει διαφορά καθώς είχε πολύ κίνηση πηγαίνοντας στο γραφείο....

 

 

Επίσης έχει προγραμματιστεί καθαρισμός επικαθίσεων και παραγγέλθηκε και PCV (~250€ στο RS4!!) ώστε να αντικατασταθεί όταν βγει η πολλαπλή εισαγωγής (καθώς η PCV στο BNS μοτέρ βρίσκεται κάτω από την πολλαπλή εισαγωγής).

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 5/4/2023 at 11:55 AM, Kavouras said:

Σήμερα περάσαμε χθες το βράδυ αργά πρόγραμμα για να πάει η πεταλούδα 100% ακόμα και στο διάστημα που το εργοστασιακό πρόγραμμα την κρατούσε στο 70% (βλέπε εδώ).

Η σημερινή μέρα δεν άφησε περιθώρια να τσεκάρω αν έχει διαφορά καθώς είχε πολύ κίνηση πηγαίνοντας στο γραφείο....

 

 

Επίσης έχει προγραμματιστεί καθαρισμός επικαθίσεων και παραγγέλθηκε και PCV (~250€ στο RS4!!) ώστε να αντικατασταθεί όταν βγει η πολλαπλή εισαγωγής (καθώς η PCV στο BNS μοτέρ βρίσκεται κάτω από την πολλαπλή εισαγωγής).

 

Σχετικά με το bold... η διαφορά είναι πολύ μεγάλη χαμηλά και ως τις 5500rpm. 

Πλέον δεν υπάρχει σκαλοπάτι στο εύρος των 5500rpm και το αμάξι τραβάει καλύτερα, γραμμικότερα από χαμηλά-μεσαία.

Η διαφορά είναι σα να πατάς από 70%->100% το γκάζι.

 

Εν αναμονή για να έρθει η PCV....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επιτέλους... μετά από σχεδόν 2 μήνες, ήρθε η PCV και κάτι άλλα σωληνάκια που είναι κάτω από την πολλαπλή, οπότε τώρα αναμένουμε από το συνεργείο να βρει χρόνο 2 μέρες να κάνει όσα χρειάζονται για καθαρισμό επικαθίσεων, PCV αντικατάσταση, να τσεκάρει σύστημα υποπίεσης, να καταργηθεί το S.A.P. (Secondary Air Pump) και το σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων. 

 

Σίγουρα θα γίνει και αλλαγή λαδιών, αλλαγή μπουζί και....θα μπει και καθαριστικό για επικαθίσεις από τα λάδια στα ελατήρια των πιστονιών (το μοτέρ έχει αρκετά km και από ό,τι συμπεραίνουμε, οι προηγούμενοι δεν έκαναν ποτέ κινήσεις να μειώσουν/μηδενίσουν τέτοια φαινόμενα, οπότε φοβάμαι ότι θα βγουν "δεινόσαυροι"!) και... μετά.............. να πιέσουμε το πρόγραμμα να δούμε πόσα άλογα παραπάνω μπορούμε να πάρουμε!!! :D (καιρός ήταν!)

 

Ευελπιστούμε στα 450ps και 47-48kgm ροπής... (ίσως και πολύ αισιόδοξα νούμερα)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.