Giuseppe Busso 3 Posted Sunday at 08:57 AM Καλημέρα στην ομάδα. Ποια η γνώμη σας; έχει κάποιος εμπειρία; Σε κινητήρα 1.8 CJSA με manual σασμάν με κωδικό 02S, δεν υπάρχει η λύση τύπου Sachs Performance. Έχει κάποιος εμπειρία από φτιαχτό εξάφτερο δίσκο; Ρώτησα τιμές σε δύο μαγαζιά. Στον Καλομπράτσο στον Πειραιά θέλει 220€ για εξάφτερο, ρεκτιφιέ βολάν (μάλλον), ρουλεμάν. Και περίπου 250€ μου είπαν στου G-Racing για τα ίδια. Υπάρχει πρόβλημα αν κυκλοφορείς το αμάξι καθημερινά; Πόσα χιλιόμετρα αντέχουν αυτοί οι δίσκοι; ΥΓ: συγγνώμη αν υπάρχει άλλο θέμα ανοιχτό Quote Share this post Link to post Share on other sites
panpap175 67 1 Vehicles Posted Sunday at 09:13 AM 4 λεπτά πριν, Giuseppe Busso είπε Καλημέρα στην ομάδα. Ποια η γνώμη σας; έχει κάποιος εμπειρία; Σε κινητήρα 1.8 CJSA με manual σασμάν με κωδικό 02S, δεν υπάρχει η λύση τύπου Sachs Performance. Έχει κάποιος εμπειρία από φτιαχτό εξάφτερο δίσκο; Ρώτησα τιμές σε δύο μαγαζιά. Στον Καλομπράτσο στον Πειραιά θέλει 220€ για εξάφτερο, ρεκτιφιέ βολάν (μάλλον), ρουλεμάν. Και περίπου 250€ μου είπαν στου G-Racing για τα ίδια. Υπάρχει πρόβλημα αν κυκλοφορείς το αμάξι καθημερινά; Πόσα χιλιόμετρα αντέχουν αυτοί οι δίσκοι; ΥΓ: συγγνώμη αν υπάρχει άλλο θέμα ανοιχτό Στον Καλόμπρατσο έχω μετατρέψει εγώ στο παρελθόν το δικό μου δισκάκι σε 6φτερο , και μέχρι στιγμής εχω μείνει πολύ ευχαριστημένος ( έως τώρα έχει κάνει κάπου χοντρικά χοντρικά το δισκάκι 30.000 χλμ , χρήσεως εκτός πόλης μόνο για ταξίδια με k4 set up ) .. Παρότι όπως προανέφερα το αυτοκίνητο δεν είναι καθημερινής χρήσεως , η αίσθηση του δίσκου εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου , το πεντάλ απαιτεί την ίδια δύναμη πίεσης με του εργοστασιακού δίσκου .. και εν τελεί εκτιμώ ότι δεν θα σε ενοχλεί στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου σου ( βέβαια εκφέρω την προσωπική γνώμη μου , και ενδεχομένως εσένα κάτι τις να σε ενοχλούσε κάτι κάπως ..🙂) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Giuseppe Busso 3 Posted Sunday at 01:33 PM 4 ώρες πριν, panpap175 είπε Στον Καλόμπρατσο έχω μετατρέψει εγώ στο παρελθόν το δικό μου δισκάκι σε 6φτερο , και μέχρι στιγμής εχω μείνει πολύ ευχαριστημένος ( έως τώρα έχει κάνει κάπου χοντρικά χοντρικά το δισκάκι 30.000 χλμ , χρήσεως εκτός πόλης μόνο για ταξίδια με k4 set up ) .. Παρότι όπως προανέφερα το αυτοκίνητο δεν είναι καθημερινής χρήσεως , η αίσθηση του δίσκου εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου , το πεντάλ απαιτεί την ίδια δύναμη πίεσης με του εργοστασιακού δίσκου .. και εν τελεί εκτιμώ ότι δεν θα σε ενοχλεί στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου σου ( βέβαια εκφέρω την προσωπική γνώμη μου , και ενδεχομένως εσένα κάτι τις να σε ενοχλούσε κάτι κάπως ..🙂) Ευχαριστώ για την απάντηση. Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη στιγμή (1ο στάδιο, περίπου 39-40 κιλά ροπής), δεν έχει κάποιο θέμα ο δίσκος μου. Απλά επειδή έχω στο πλάνο να πάω stage2, αυτή θα πάει στα περίπου 44-45 κιλά και τότε θα έχω θέμα. Το αμάξι έχει τώρα 47Κ χλμ. εκ των οποίων τα 10Κ χλμ είναι με stage1. Οπότε θέλω να είμαι προετοιμασμένος. Quote Share this post Link to post Share on other sites