Jump to content

Φτιαχτός δίσκος


Recommended Posts

Καλημέρα στην ομάδα. Ποια η γνώμη σας; έχει κάποιος εμπειρία; 

 

Σε κινητήρα 1.8 CJSA με manual σασμάν με κωδικό 02S, δεν υπάρχει η λύση τύπου Sachs Performance. 

Έχει κάποιος εμπειρία από φτιαχτό εξάφτερο δίσκο; 

Ρώτησα τιμές σε δύο μαγαζιά. Στον Καλομπράτσο στον Πειραιά θέλει 220€ για εξάφτερο, ρεκτιφιέ βολάν (μάλλον), ρουλεμάν. 

Και περίπου 250€ μου είπαν στου G-Racing για τα ίδια. 

 

Υπάρχει πρόβλημα αν κυκλοφορείς το αμάξι καθημερινά; Πόσα χιλιόμετρα αντέχουν αυτοί οι δίσκοι; 

 

ΥΓ: συγγνώμη αν υπάρχει άλλο θέμα ανοιχτό

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν, Giuseppe Busso είπε

Καλημέρα στην ομάδα. Ποια η γνώμη σας; έχει κάποιος εμπειρία; 

 

Σε κινητήρα 1.8 CJSA με manual σασμάν με κωδικό 02S, δεν υπάρχει η λύση τύπου Sachs Performance. 

Έχει κάποιος εμπειρία από φτιαχτό εξάφτερο δίσκο; 

Ρώτησα τιμές σε δύο μαγαζιά. Στον Καλομπράτσο στον Πειραιά θέλει 220€ για εξάφτερο, ρεκτιφιέ βολάν (μάλλον), ρουλεμάν. 

Και περίπου 250€ μου είπαν στου G-Racing για τα ίδια. 

 

Υπάρχει πρόβλημα αν κυκλοφορείς το αμάξι καθημερινά; Πόσα χιλιόμετρα αντέχουν αυτοί οι δίσκοι; 

 

ΥΓ: συγγνώμη αν υπάρχει άλλο θέμα ανοιχτό

Στον Καλόμπρατσο έχω μετατρέψει  εγώ στο παρελθόν το δικό μου δισκάκι σε 6φτερο , και μέχρι στιγμής εχω μείνει πολύ ευχαριστημένος ( έως τώρα έχει κάνει κάπου χοντρικά χοντρικά το δισκάκι 30.000 χλμ , χρήσεως εκτός πόλης μόνο για ταξίδια με k4 set up ) ..

Παρότι όπως προανέφερα το αυτοκίνητο δεν είναι καθημερινής χρήσεως , η αίσθηση του δίσκου εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου , το πεντάλ απαιτεί την ίδια δύναμη πίεσης  με του εργοστασιακού δίσκου  .. και εν τελεί εκτιμώ ότι  δεν θα σε ενοχλεί στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου σου ( βέβαια εκφέρω την προσωπική γνώμη μου , και ενδεχομένως εσένα κάτι τις να σε ενοχλούσε κάτι κάπως ..🙂)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, panpap175 είπε

Στον Καλόμπρατσο έχω μετατρέψει  εγώ στο παρελθόν το δικό μου δισκάκι σε 6φτερο , και μέχρι στιγμής εχω μείνει πολύ ευχαριστημένος ( έως τώρα έχει κάνει κάπου χοντρικά χοντρικά το δισκάκι 30.000 χλμ , χρήσεως εκτός πόλης μόνο για ταξίδια με k4 set up ) ..

Παρότι όπως προανέφερα το αυτοκίνητο δεν είναι καθημερινής χρήσεως , η αίσθηση του δίσκου εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου , το πεντάλ απαιτεί την ίδια δύναμη πίεσης  με του εργοστασιακού δίσκου  .. και εν τελεί εκτιμώ ότι  δεν θα σε ενοχλεί στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου σου ( βέβαια εκφέρω την προσωπική γνώμη μου , και ενδεχομένως εσένα κάτι τις να σε ενοχλούσε κάτι κάπως ..🙂)

 

Ευχαριστώ για την απάντηση. Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη στιγμή (1ο στάδιο, περίπου 39-40 κιλά ροπής), δεν  έχει κάποιο θέμα ο δίσκος μου. Απλά επειδή έχω στο πλάνο να πάω stage2, αυτή θα πάει στα περίπου 44-45 κιλά και τότε θα έχω θέμα. Το αμάξι έχει τώρα 47Κ χλμ. εκ των οποίων τα 10Κ χλμ είναι με stage1. Οπότε θέλω να είμαι προετοιμασμένος. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.