Jump to content

Εξάτμιση - Downpipe - Καταλύτης για 1.8 EA888 gen3 CJSA


Recommended Posts

Καλημέρα στην ομάδα. Ανοίγω αυτό το θέμα (συγγνώμη από τη διαχείριση αν υφίσταται κάποιο άλλο) για συζήτηση και γνώμες για την εξάτμιση στον 1.8 gen3. 

Έχω σκοπό να πάω για stage2. 

Το εν λόγω μοτέρ φοράει τούρμπο IHI is12. 

Έχω πάρει τιμές από κάποιους γνωστούς επαγγελματίες του χώρου. Κατέληξα στον Μαυροϊδάκο γιατί έτυχε και είδα μια δουλειά σε dp 76mm/ cat JAS euro6 και μου άρεσε.

Αυτό που με προβληματίζει είναι η εξάτμιση μετά τον καταλύτη. Το ότι θα παίξω σε dp76mm είναι δεδομένο. 

Στον καταλύτη όπως ξέρετε παίζουν οι επιλογές:

α) euro 6 JAS 200cpsi

β) euro 5 JAS 200cpsi - περίπου 20-30€ πιο φθηνός από τον e6

γ) 100άρης

δ) decat

ε) καταλύτες ακριβότεροι όπως ο HJS

 

το ε) το αποκλείω και και το δ) λόγω προσωπικής ηθικής μου

 

Παίζουμε μεταξύ α, β & γ. 

Θα ήθελα τη γνώμη σας επί του θέματος.

 

Και πάμε μετά τον καταλύτη. Έχω αποφασίσει να καταργήσω το μεσαίο καζάνι και να παίξω μόνο με τελικό.

 

Ο κύριος προβληματισμός μου είναι πως να παίξω σε διάμετρο από τον καταλύτη και πίσω. Να συνεχίσω σε 76mm ή να στενέψω σε 70mm; 

 

Θέλω να πληρώσω μια και καλή την εξάτμιση και να μην ασχοληθώ ξανά στο μέλλον. 

 

Θα ήθελα τις γνώμες σας και κάνω το θέμα με αφορμή τις δημοσιεύσεις του μέλους @Dikonou που διάβασα

Link to comment
Share on other sites

Βάλε 76mm 100άρα καταλύτη αφού θές ντέ και καλά........( να ξέρεις οτι ο καταλύτης ουσιαστικά χρειάζεται κατά κύριο λόγο όσο το αμάξι δεν κινείται......) τώρα τα euro 5 & 6  έχουν να κάνουν με την διαφορά στην τιμή........από εκεί και μετά 76 και ένα μεγάλο τελικό όχι ελευθέρας, αν θες ησυχία.......και θα είσαι κομπλέ.

 

Ακόμα καλύτερα με 80άρι DP και 76 από εκεί και πίσω για μελλοντικές ανησυχίες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Dikonou είπε

Βάλε 76mm 100άρα καταλύτη αφού θές ντέ και καλά........( να ξέρεις οτι ο καταλύτης ουσιαστικά χρειάζεται κατά κύριο λόγο όσο το αμάξι δεν κινείται......) τώρα τα euro 5 & 6  έχουν να κάνουν με την διαφορά στην τιμή........από εκεί και μετά 76 και ένα μεγάλο τελικό όχι ελευθέρας, αν θες ησυχία.......και θα είσαι κομπλέ.

 

Ακόμα καλύτερα με 80άρι DP και 76 από εκεί και πίσω για μελλοντικές ανησυχίες.

 

Να τα πάρουμε ένα ένα. Με 100άρη πέρα από την καλύτερη απόδοση, τι άλλο κερδίζω και τι χάνω; Είναι πιο φθηνός στην αγορά; είναι πιο θορυβώδης; αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. ΚΤΕΟ και κάρτα καυσαερίων περνάω; 

 

Μεσαίο όπως σου είπα δεν θα βάλω. Θα παίξω με ένα μεγάλο τελικό μόνο (όχι ελευθέρας). 

 

Αν την κάνω όλη 76άρα, δεν θα γίνει κούφιο χαμηλά; Δεν ξέρω, ρωτάω γιατί προτιμώ να κάνω χαζές ερωτήσεις, παρά να πληρώνω μετά ξανά. 

 

Ο λόγος που σκέφτομαι να την κάνω 76 μετά τον καταλύτη και όχι 70, είναι για αυτές τις μελλοντικές ανησυχίες. 

Link to comment
Share on other sites

Όχι ο καταλύτης είναι μόνο για ρύπους ..........όσο πιο ανοιχτός τόσο πιο αποδοτικός ροικά......Εγώ εχω μονοκύψελο

Εαν πάς αργότερα σε κανένα IS38 τότε θα ξαναπληρώσεις εξάτμιση.........

 

Αν μείνει ως έχει και το 76-70 καλό είναι

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά...Κατά πόσο είσαι οκ με θορύβους...
Θεωρώ ότι χωρίς μεσαίο το αμάξι θα έχει βαβούρα...
Καταλύτη σαφώς κ θα βάλεις...πιστεύω ο 100αρης είναι οκ...με ένα καλό ζέσταμα θα περάσεις ανετα στο ΚΤΕΟ...

Γνώμη μου...βάλε 100αρη καταλύτη + μεσαίο (εάν είσαι εξοικειωμένος με τον θόρυβο γράψε ακυρο) Και 70 διάμετρο catback...Στο σεταπ που είσαι θα είσαι οκ..
Τώρα αν μελλοντικά αλλάξεις σε is38 θα ήταν ιδανικό το full 76...

Οπότε κατ εμέ αποφασίζεις βάση του θορύβου κ βάση βελτίωσης...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Van.Leb καταρχάς ευχαριστώ για την απάντηση. 

Πριν λίγο πήγα βόλτα με φιλικό Leon 1.8 mk3 με σετάπ IS20, 76/70mm, cat 200, με μεσαίο/τελικό δια χειρός Μαυροϊδάκου. Πολύ ήσυχο. Δεν "φτιάχτηκα" δηλαδή για τα γούστα μου. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

[mention=11704]Van.Leb[/mention] καταρχάς ευχαριστώ για την απάντηση. 
Πριν λίγο πήγα βόλτα με φιλικό Leon 1.8 mk3 με σετάπ IS20, 76/70mm, cat 200, με μεσαίο/τελικό δια χειρός Μαυροϊδάκου. Πολύ ήσυχο. Δεν "φτιάχτηκα" δηλαδή για τα γούστα μου. 
Οπότε θεωρώ πως η 76-70 με έναν 100αρη καταλύτη είναι οκ για το σεταπ σου!!
Όσο αναφορά τον μαυροιδακο πολύ καλή επιλογή...αν κ είναι λίγο τσιμπημενος σε τιμές η δουλειά του είναι αντάξια των χρημάτων που ζητάει...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιάννη, εγώ σου έχω πει τη γνώμη μου για την εξάτμιση, αλλά ας τα γράψω εδώ μήπως και έχει κάποιος άλλος σχόλια:

Για μένα το "σωστό" (χωράει πολύ κουβέντα αυτό) είναι: downpipe 70Φ, καταλύτης 100cpi euro5, ξερή σωλήνα Φ70 από καταλύτη μέχρι τελικό και διατηρείς μαμά τελικό καζανάκι. Θα αγριέψει λίγο ο θόρυβος χωρίς να βουίζει στις μεσαίες στροφές με σταθερό γκάζι.

 

Με αυτή την κίνηση έχεις πληρώσει ελάχιστα σε αλλαγές (που θα έκανες "αναγκαστικά" ούτως ή άλλως), ανά πάσα στιγμή προσθέτεις μεσαίο αν θες (αν κάνει περισσότερο θόρυβο από το επιθυμητό), ή αλλάζεις το τελικό (πάλι αν θες) με κάποιο πιο ελεύθερο (γιατί τελικά παρα-έκανε λίγο θόρυβο). Το βάζεις, το οδηγείς ένα διάστημα και σταδιακά κάνεις τα επόμενα βήματα. Έτσι προστατεύεις και την τσέπη σου (πληρώνεις αχρείαστα πράγματα) και κάνεις κάθε βήμα ανάλογα με το τι αποτέλεσμα έρχεται.

 

Ήδη και το 70άρι είναι υπερβολή για το setup σου, αλλά θα μπορέσει να υποστηρίξει και μελλοντικά σχέδια. Επίσης το τελικό καζανάκι είναι ελάχιστα περιοριστικό (ανάξιο λόγου) για τα άλογα και το μοτέρ-σεταπ που συζητάμε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, Kavouras είπε

Ήδη και το 70άρι είναι υπερβολή για το setup σου, αλλά θα μπορέσει να υποστηρίξει και μελλοντικά σχέδια. Επίσης το τελικό καζανάκι είναι ελάχιστα περιοριστικό (ανάξιο λόγου) για τα άλογα και το μοτέρ-σεταπ που συζητάμε.

 

Καλημέρα Γιώργο. Τα έχουμε πει και στο τηλέφωνο. Για κάποιο λόγο ακόμη και στο σετάπ μου οι εξατμισάδες αλλά και διάφοροι "επώνυμοι" δίνουν 76mm dp. 

https://rm-motors.de/RM-Motors-Downpipe-fuer-Seat-Leon-18-TSi-5F1-mit-Sport-Katalysator-100-CPSI-Euro-3-76mm-3

 

Για να είμαι ειλικρινής και χωρίς καμία διάθεση ξερολίασης και κολλήματος, δεν νομίζω λοιπόν να πάω σε κάτι άλλο πέρα από 76άρι dp. 

 

Τα υπόλοιπα τα έχω σκεφτεί αλλά είπα να τα κάνω μια και καλή γιατί και πιο φθηνά μου βγαίνει σαν κόστος πχ στον Μαυροϊδάκο, γλιτώνω και τα πηγαινέλα και τις χαμένες ώρες δουλειάς. Μόνο και μόνο για αυτό σκέφτομαι να τα κάνω όλα μια και καλή. Και φυσικά επειδή είναι όλα μια και καλή, για αυτό και το ψάχνω καλά καλά. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Giuseppe Busso said:

 

Καλημέρα Γιώργο. Τα έχουμε πει και στο τηλέφωνο. Για κάποιο λόγο ακόμη και στο σετάπ μου οι εξατμισάδες αλλά και διάφοροι "επώνυμοι" δίνουν 76mm dp. 

https://rm-motors.de/RM-Motors-Downpipe-fuer-Seat-Leon-18-TSi-5F1-mit-Sport-Katalysator-100-CPSI-Euro-3-76mm-3

 

Για να είμαι ειλικρινής και χωρίς καμία διάθεση ξερολίασης και κολλήματος, δεν νομίζω λοιπόν να πάω σε κάτι άλλο πέρα από 76άρι dp. 

 

Τα υπόλοιπα τα έχω σκεφτεί αλλά είπα να τα κάνω μια και καλή γιατί και πιο φθηνά μου βγαίνει σαν κόστος πχ στον Μαυροϊδάκο, γλιτώνω και τα πηγαινέλα και τις χαμένες ώρες δουλειάς. Μόνο και μόνο για αυτό σκέφτομαι να τα κάνω όλα μια και καλή. Και φυσικά επειδή είναι όλα μια και καλή, για αυτό και το ψάχνω καλά καλά. 

γιατί δυστυχώς οι εξατμισάδες είναι μάστορες. Δεν το ψάχνουν, δεν τους ενδιαφέρει. Εφαρμόζουν τη λύση που θα φύγει κατά 99,99% ευχαριστημένος, όλοι νομίζουν ότι το μεγαλύτερο=καλύτερο, οπότε γιατι  να σπάσουν το κεφάλι τους?

Κάτι σαν το φέρυ: αυτό ξέρω, αυτό εμπιστεύομαι...

 

 

ΥΓ: Και 180 άλογα να έλεγες ότι είχες, θα σου έβαζε 76άρι.

 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Giuseppe, δεν έχω να σου προτείνω κάτι ανάμεσα σε α) και β) γιατί σε αντίθεση με εσένα είναι τα δύο που απορρίπτω και κρατάω μόνο το ε). Με την γυναίκα μου φορούσαμε HJS σε δύο αυτοκίνητα, στο edition 30 που ένα φεγγάρι το είχα φτάσει 390, αλλά το χαμήλωσα τελικά στα 370κάτι, και σε ibiza cupra 1.4 υβρίδιο 290 και μια που τον βάλαμε μια που τον ξεχάσαμε, οπότε μόνο HJS θα ξανάβαζα ακόμα και αν χρειαζόταν να κάνω υπομονή να μαζέψω το ποσό.

 

Κατά τα άλλα, όλη 76 γιατί η βελτίωση είναι μεγάλη πτνα. Άντε 76-70 και μόνο εφόσον είσαι οκ μελλοντικά να χάσεις τα λεφτά του catback. Καταλύτης 100, 200, μικρή σημασία έχει. Το μόνο που στην ουσία θα επηρεάσει είναι στη φάση του stock turbo, όπου με 100άρη θα πρέπει να φορέσεις custom πρόγραμμα αν δεν θέλεις να έχεις λαμπάκι, γιατί όλα τα επώνυμα είναι ρυθμισμένα για 200άρη. Οπότε αν τώρα φοράς επώνυμο, μήπως να πας σε 200άρη; Αν φοράς custom βάλε 100άρη, βάλε ό,τι θες. Αλλά και για μελλοντικά σχέδια, υβρίδια, τα πάντα, ο 200άρης θα στα υποστηρίξει επαρκέστατα. Φ76 με 200άρη ζητάει και η IS38 υβρίδιο με μεγαλύτερα φτερά στα 500 άλογα στην MQB σε 2λιτρο.


Για τον ήχο κάνε ότι λέει ο κάβουρας. Αν και σε βλέπω εσένα να το πετάς και το τελικό σαν βολέ τερματοφύλακα.

Αν θες πάντως να λένε ο Giuseppe έρχεται, τέτοιο τελικό θες:


(από την περασμένη μου αγάπη με exhaust flow Δανελάτο Φ76, HJS 200, no μεσαίο)

nov18.jpg

 

Πέρα από την πλάκα, το αμάξι έκανε κα@λωτικό ήχο, χωρίς καμία υπερβολή, και καλώς ή κακώς (όπως το δει κανείς), με περνούσαν για big turbo γιατί δεν ήταν ένα ξερό μπάσο, είχε βάθος, ήταν γεμάτος ήχος. Η αλήθεια είναι ότι μου την είχε πετύχει τέλεια ο μπαγάσας και από τιμή ένα χιλιάρικο όλη. To μόνο αρνητικό, στο ταξίδι με οποιαδήποτε ταχύτητα πάνω από 110-120 για πάνω από 1 ώρα, γινόταν πολύ ενοχλητικό και χρειαζόμασταν στάση. Μέχρι 100 κανένα θέμα. Αλλά συνήθως επέλεγα ένα 130-140 σταθερά για να φτάσουμε κάποτε, και η στάση γινόταν πάνω στο 2ωρο και πάλι για να φτάσουμε κάποτε, οπότε δεν προλάβαινα να ξεκουραστώ ιδιαίτερα και έφτανα μετά από ένα π.χ. 4ωρο ταξίδι + στάση πες 4,5 με 5 ώρες να κάνω γιόγκα για να ισιώσω. Αλλά για μέσα στην πόλη, βόλτες κτλ μια χαρά. Να σημειώσω επίσης ότι συντονισμούς, δονήσεις, το λεγόμενο exhaust drone, δεν είχα.


Εδώ η δουλειά του, φτιαχτή όλη εννοείται (αν θες περισσότερες φωτό που την έχω και φορεμένη πες μου).

hjscat_catback_etc.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να πώ την εμπειρία μου από 76 decat με 3 καζάνια, αλλά τελικό μικρό σχετικά και ελευθέρας σε κατασκευή εσωτερικά, είχα drone σε ...ελαφρύ και πάνω, πάτημα γκαζιού ανάμεσα σε 2800 και 3300. ¨Οχι κάτι κουραστικό αλλά υπήρχε.

Τώρα με 80άρα επίσης ελεύθερη και με ένα τελικό καζάνι..........14*25*60 αλλα γομαράκι δεν έχω συντονισμό (drone) πουθενά παρά μόνο όταν αφήνω το γκάζι σε ήρεμη κίνηση κοντα στις 1000-1500 και αυτό για λίγο.

Και αναφέρομαι σε θόρυβο εντός καμπίνας.

Τείνω στο συμπέρασμα ότι το τελικό κάνει την μεγαλύτερη δουλειά. 

γιατι δεν το κρύβω πως 80άρα με ένα τελικό περίμενα πανηγύρι............

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dikonou said:

Να πώ την εμπειρία μου από 76 decat με 3 καζάνια, αλλά τελικό μικρό σχετικά και ελευθέρας σε κατασκευή εσωτερικά, είχα drone σε ...ελαφρύ και πάνω, πάτημα γκαζιού ανάμεσα σε 2800 και 3300. ¨Οχι κάτι κουραστικό αλλά υπήρχε.

Τώρα με 80άρα επίσης ελεύθερη και με ένα τελικό καζάνι..........14*25*60 αλλα γομαράκι δεν έχω συντονισμό (drone) πουθενά παρά μόνο όταν αφήνω το γκάζι σε ήρεμη κίνηση κοντα στις 1000-1500 και αυτό για λίγο.

Και αναφέρομαι σε θόρυβο εντός καμπίνας.

Τείνω στο συμπέρασμα ότι το τελικό κάνει την μεγαλύτερη δουλειά. 

γιατι δεν το κρύβω πως 80άρα με ένα τελικό περίμενα πανηγύρι............

Το τελικό καζανάκι πρακτικά δίνει τον ήχο που ακούμε εμείς (και οι γύρω μας απέξω).

Χρειάζεσαι διαφράγματα για αποφυγή του exhaust drone σε σταθερές στροφές ή όταν αφήνεις το γκάζι και όχι εξάτμιση με σωλήνα-τρύπες μέσα στο καζανάκι.

Από την άλλη κάθε τεχνολογία έχει τα θετικά και τα αρνητικά του (Αυτό που έχω γράψει-πει πολλές φορές: κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις)

 

Διαφράγματα (τυχαίο παράδειγμα από Photo που έχω κρατήσει από το internet):

413exatm-7v.jpg

 

 

Σωλήνας με τρύπες (τυχαία είναι του RS4 B7 πάλι από το internet):

rs4 rear resonator.JPG

 

Πολύ απλοϊκά:

Το πλεονέκτημα της 2ης λύσης είναι ότι λειτουργεί σχεδόν σαν straight pipe όταν πατάς τέρμα γκάζι ή όταν τα καυσαέρια έχουν μεγάλη ταχύτητα, αλλά στις χαμηλές στροφές, διοχετεύονται περισσότερο από τις τρύπες του σωλήνα προς το εσωτερικό του καζανακίου. Το μείον του είναι ότι συνήθως πως κάνει drone στο άφημα του γκαζιού, καθώς ο αέρας κατά την (μικρή) υποπίεση που έχει, περνάει από τους σωλήνες προς τα "πίσω" και περνώντας και μέσα από τις τρύπες των σωλήνων, παράγοντας από το βουητό που λέμε. (εκεί παίζει ρόλο το μεσαίο καζανάκι ώστε να κρατήσει σε ισορροπία την εξάτμιση όταν αφήνεις το γκάζι)

 

Αντίθετα το καζανάκι με διαφράγματα, συνήθως είναι λίγο περιοριστικό στο τέρμα γκάζι (καθώς τα καυσαέρια πρέπει αναγκαστικά να κάνουν όλη τη διαδρομή), αλλά δεν κάνει drone και ο ήχος συνήθως ακούγεται λίγο πιο πνιγμένος.

 

Με εξαίρεση ελάχιστες περιπτώσεις (supercars, ειδικές ultra sport εκδόσεις "νορμάλ" οχημάτων), τα περισσότερα οχήματα έχουν (για τους προφανείς λόγους) εξατμίσεις που έχουν καζανάκια με διαφράγματα για τους προφανείς λόγους (πιο user friendly και το "χάσιμο" από την απόδοση μπορούν να την πάρουν από λίγο πουσάρισμα στον κινητήρα ή εν τέλει να δεχθούν αυτή την μείωση των 2-3-5ps (περίπου 1-2%) γιατί δεν "Βρίσκονται" στο κυνήγι των επιδόσεων (βλέπε supercars/ultra sports cars/supersedans κτλ)

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου τελικό έχει 80άρι διατρητο με ένα θάλαμο σπασίματος ροής αναγκαστικά γιατί γωνιες80άερς διάτρητου για να χωρέσουν και να γίνει εντελώς ελευθέρας ήθελα το διπλάσιο σε πλάτος πράγμα αδύνατο....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Unreal @Dikonou @Kavouras

Φίλοι σας ευχαριστώ πολύ για όλες τις συμβουλές, τις εμπειρίες σας, τις γνώμες σας και τις προτάσεις σας.

 

Μετά από πολλές σκέψεις θα μείνω σε μια φράση που είπε ο @Unreal

Η βελτίωση είναι μεγάλη τάναπου. Οπότε αποφάσισα να πορευτώ με όλη την εξάτμιση σε 76mm διατομή και θα βάλω 100άρη καταλύτη (JAS, δεν θέλω να δώσω λεφτά για HJS). Σαν στόχο έχω τουλάχιστον για αναβάθμιση στο τούρμπο του Golf GTi mk7 aka IHI IS20. Και βλέπουμε για IS38... 

Το αμάξι φοράει custom πρόγραμμα APS. Συζήτησα με τον προγραμματιστή μου μιας και τον πήρα τηλέφωνο για να κλείσουμε ραντεβού για remap stage2, του εξήγησα τι έχω στο μυαλό μου και με τη σύμφωνη γνώμη του θα πάω σε 76άρα όλη την εξαγωγή. Μου είπε χαρακτηριστικά το εξής. Αν πατήσεις από 4η χαμηλά, ναι οκ, θα σπουλάρει πιο καλά η 76/70, αλλά ποιος κάνει πατήματα με 4η, του λέω εγώ... 

 

Επίσης έχω ήδη στα χέρια μου προέκταση λάμδα γιατί θα κατεβάσω τον καταλύτη χαμηλά χαμηλά. 

 

Για το θέμα του ήχου. Catback θα παίξω χωρίς μεσαίο, απλά με ένα μεγάλο τελικό. Το θέμα είναι πόσο ελεύθερο θα είναι αυτό το τελικό. Θα τα συζητήσω με τον Μαυροϊδάκο αυτά.

 

Οπότε εν αναμονεί να περάσουν οι μέρες και να σας πως εντυπώσεις. 
 

 

CB788095-7-CDA-4076-BCA0-26-F4637-BF87-E

 

Edited by Giuseppe Busso
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στις 3/2/2023 στις 4:50 ΠΜ, Unreal είπε

Φίλε Giuseppe, δεν έχω να σου προτείνω κάτι ανάμεσα σε α) και β) γιατί σε αντίθεση με εσένα είναι τα δύο που απορρίπτω και κρατάω μόνο το ε). Με την γυναίκα μου φορούσαμε HJS σε δύο αυτοκίνητα, στο edition 30 που ένα φεγγάρι το είχα φτάσει 390, αλλά το χαμήλωσα τελικά στα 370κάτι, και σε ibiza cupra 1.4 υβρίδιο 290 και μια που τον βάλαμε μια που τον ξεχάσαμε, οπότε μόνο HJS θα ξανάβαζα ακόμα και αν χρειαζόταν να κάνω υπομονή να μαζέψω το ποσό.

 

Κατά τα άλλα, όλη 76 γιατί η βελτίωση είναι μεγάλη πτνα. Άντε 76-70 και μόνο εφόσον είσαι οκ μελλοντικά να χάσεις τα λεφτά του catback. Καταλύτης 100, 200, μικρή σημασία έχει. Το μόνο που στην ουσία θα επηρεάσει είναι στη φάση του stock turbo, όπου με 100άρη θα πρέπει να φορέσεις custom πρόγραμμα αν δεν θέλεις να έχεις λαμπάκι, γιατί όλα τα επώνυμα είναι ρυθμισμένα για 200άρη. Οπότε αν τώρα φοράς επώνυμο, μήπως να πας σε 200άρη; Αν φοράς custom βάλε 100άρη, βάλε ό,τι θες. Αλλά και για μελλοντικά σχέδια, υβρίδια, τα πάντα, ο 200άρης θα στα υποστηρίξει επαρκέστατα. Φ76 με 200άρη ζητάει και η IS38 υβρίδιο με μεγαλύτερα φτερά στα 500 άλογα στην MQB σε 2λιτρο.


Για τον ήχο κάνε ότι λέει ο κάβουρας. Αν και σε βλέπω εσένα να το πετάς και το τελικό σαν βολέ τερματοφύλακα.

Αν θες πάντως να λένε ο Giuseppe έρχεται, τέτοιο τελικό θες:


(από την περασμένη μου αγάπη με exhaust flow Δανελάτο Φ76, HJS 200, no μεσαίο)

 


Εδώ η δουλειά του, φτιαχτή όλη εννοείται (αν θες περισσότερες φωτό που την έχω και φορεμένη πες μου).

hjscat_catback_etc.jpg

 

Καλησπέρα. Άμα δεν σου κάνει κόπο, ανέβασε περισσότερες φωτογραφίες. Μάλλον όμως θα προχωρήσω σε 2μπουκο. Έχω και την επιλογή να βάλω μπούκα αριστερά και δεξιά, αλλά πρέπει να αλλάξω το diffuser. Είτε Cupra, είτε Rieger, Maxxton. Όλα Plug n Play είναι αλλά είναι και επιπλέον 150-250€ έξοδα και ενδεχομένως να ακριβαίνει και η εξάτμιση με άλλη μια απόληξη. 

Link to comment
Share on other sites

Σου βάζω πρώτα τις έξτρα φωτό απλά για να δεις ολοκληρωμένη τη δουλειά του Δανελάτου και να αποφασίσεις αν θες να κάνεις και από εκεί μια βόλτα, αν και σε βλέπω σίγουρο για Μαυροειδάκο, και στη συνέχεια θα σου πω για τον Maxton.

 

Καταρχήν στο παραπάνω ποστ ξέχασα το downpipe:

 

custom_dp.jpg

 

Για HJS έδινε δύο επιλογές, έναν μικρό και έναν μεγάλο. Διάλεξα τον μεγάλο 130mm με προδιαγραφή 600ps. Ο μικρός αν θυμάμαι καλά ήταν για 400 οπότε θα ήμουν στο όριο. Επίσης από τότε είχα στο πλάνο κάποια στιγμή να γίνει big turbo, παρόλο που τελικά δεν έγινε.

 

hjs200cell_130mm_cat1.jpg hjs200cell_130mm_cat2.jpg

 

Εδώ το timeline της τοποθέτησης:

 

custom_exhaust_install1.jpg

 

custom_exhaust_install2.jpg

 

custom_exhaust_install3.jpg

 

custom_exhaust_install4.jpg

 

custom_exhaust_install5.jpg

 

custom_exhaust_install6.jpg

 

custom_exhaust_install7.jpg

 

Παρακάτω η διπλή 80άρα. Να σημειώσω ότι αρχικά δεν είχε κάτσει ακριβώς στο ύψος που την ήθελα, ήταν λίγο χαμηλότερα, και καθώς όπως είδες παραπάνω δεν είχε δυνατότητα ρύθμισης (ρύθμιση και καθέτως και οριζοντίως και στο μέσα-έξω, όπως έχουν συνήθως οι έτοιμες επώνυμες π.χ. Milltek), το πέτυχα τοποθετώντας κολιέ στην αριστερή βάση στη φωτό με το ελατήριο, δηλαδή τύλιξα τη βάση σφιχτά με το κολιέ, έτσι έσφιξα τη βάση και ανέβηκε η εξάτμιση για να ανέβει η μπούκα. Χρειάστηκε βέβαια πολλές δοκιμές και λίγη τύχη.

 

Να εξηγήσω λίγο για τις επώνυμες. Δες την παραπάνω φωτό, δες πού ενώνεται η μπούκα με το μικρό σωλήνα-γωνία, συνήθως στις επώνυμες δεν ενώνεται αλλά μπαίνει μέσα και δένει με heavy duty κολιέ. Αυτό επιτρέπει τη ρύθμιση του μέσα-έξω της μπουκάς, όπως και την κλίση που θα έχει οριζοντίως, οπότε εύκολα μπορείς να την αλφαδειάσεις πριν σφίξεις. Επίσης εκεί που ενώνεται ο σωλήνας-γωνία με το τελικό, στις επώνυμες και αυτός μπαίνει μέσα στην είσοδο του τελικού και δένει με άλλο ένα κολιέ. Αυτό επιτρέπει τη ρύθμιση του πάνω-κάτω της μπούκας αλλά και του αριστερά-δεξιά. Πολύ μεγάλη υπόθεση να ξέρεις, αν θέλεις να έχεις άριστο αποτέλεσμα.

 

rear_02.jpg

 

 

Και μία υπό γωνία. Εδώ είχα αλλάξει και ζαντολάστιχα, όπως η πρώτη φωτό που δείχνω το μέγεθος του τελικού.

 

dotz_shift_pinstripe_red_rear_left.jpg

 

Η εξάτμιση παρόλα αυτά ήταν άριστη ροϊκά κατά τα λεγόμενα του προγραμματιστή (αρχικά φορούσα revo, πήγα σε custom για ένα διάστημα, εκεί φάνηκε η ροϊκότητα, και ξαναγύρισα στο revo πριν το δώσω). Επίσης όπως είπα απίστευτος ήχος, αλλά βαβούρα εκεί που δεν την θέλεις π.χ. ταξίδι >110.

 

Η επιλογή δική σου. Και για τον Μαυροειδάκο έχω ακούσει πολύ καλά λόγια πάντως.

 

Πάμε τώρα στο διαχύτη. Τόσο ο Rieger όσο και ο Maxton είναι πολύ ωραίοι και κομψοί κατά τη γνώμη μου. Η διαφορά τους είναι ότι ο Maxton βγαίνει λίγο πιό έξω και φτάνει πιό χαμηλά, ενώ ο Rieger είναι πιό κοντά στον εργοστασιακό. Για μένα το Leon MK3 θέλει Maxton, μόνο και μόνο γιατί με μία γρήγορη ματιά που του ρίξει κάποιος, μπορεί να μην καταλάβει την αλλαγή, ενώ ο Maxton φαίνεται όπως και να τον κοιτάξεις. Αλλά περί ορέξεως... Επίσης μου αρέσει προσωπικά 4μπουκο, δύο διπλές δηλαδή. Σε ένα Leon Cupra 5F φίλου με Maxton διαχύτη και δύο διπλές 80άρες το αποτέλεσμα είναι πανέμορφο. Αυτό φοράει Milltek.

 

Τέλος, αν και εσένα δεν θα σε απασχολήσει λόγω custom εξάτμισης, αλλά αν έβαζες επώνυμη π.χ. Milltek ενδεχομένως να είχες ένα προβληματάκι με τον Maxton. Ο λόγος είναι ότι η Milltek συγκεκριμένα σχεδιάστηκε για τον εργοστασιακό διαχύτη (πιθανότατα να κάνει και για τον Rieger που είναι κοντά στα specs). Για να περάσουν οι μπούκες από τα κοψίματα του Maxton ο οποίος φτάνει πιό χαμηλά, πρέπει αναγκαστικά να πάρουν καθοδική κλίση, να κοιτάνε λίγο προς τα κάτω. Πρόβλημα δεν θα υπάρχει, να ακουμπάει δηλαδή, αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι πολύ ωραίο. Στο αμάξι του φίλου διορθώθηκε κατεβάζοντας το τελικό και κατ' επέκταση όλο το catback 2 πόντους, ώστε να μπορέσουν οι μπούκες να βγαίνουν έξω σχεδόν χωρίς κλίση (πλέον μία ελάχιστη που δεν την βλέπεις). Το κατέβασμα έγινε τοποθετώντας φτιαχτούς αποστάτες εκεί που βιδώνει το τελικό αριστερά και δεξιά, με μακρύτερες βίδες εννοείται. Να πω την αλήθεια και το ίδιο το τελικό δείχνει καλύτερα έτσι. Να σημειώσω ότι χρειάστηκε να αλλαχτεί και η πίσω μπάρα που περνάει κάτω από το σωλήνα του catback, γιατί έτσι που κατέβηκε θα έβρισκε. Η νέα μπάρα είναι από τη Racingline και δίνει έξτρα clearance 2,5 πόντους. Ο φίλος πήρε το σετ άλλαξε και τη μπροστά (ακριβώς πίσω από τον καταλύτη, που δεν χρειαζόταν για το clearance) έτσι για το εφέ, αν και όλο και κάτι δίνει στο δέσιμο. Πανέμορφες και οι δύο btw, και πανάλαφρες, το μισό βάρος από τις μαμά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μόλις παρέλαβα το αμάξι από Μαυροϊδάκο. 
Full 76mm + cat100cpsi και μπούκες 2x80mm. 
 

Περιττό να σας πω ότι έχω πορωθεί τόσο με τη δουλειά του, όσο και με το οπτικοακουστικό αποτέλεσμα. 
 

1-A1-E0-A18-18-EC-4362-8168-C2780-DA5218

1-A2387-AF-4836-47-C4-9-A79-6-CF750-E6-F

5-C2-A6647-9402-4648-B32-F-DC932-ADF4-AF

6-B923191-EC46-424-A-9-D15-996-A3846249-

6-FA33296-353-A-4667-AAE1-F24-CC2-A78-D1

A0052-EDD-9-B1-B-4-A89-B93-F-458-E3-C570

A158-E4-D3-B9-C5-448-C-A2-CE-89-A8658-A9

B3-E4-F948-7-EC1-4-B41-ACEB-3-F87-AB89-E

B4-CAB079-12-AC-40-D1-BF31-B8-E0-D86-C62

EE05-B839-CB10-43-B7-9-D15-138-E24-ABB4-

EEB9667-E-6-D04-4-ABB-8-AF0-7-F9741211-A

 

 

@Unreal

καταπληκτική η δημοσίευσή σου. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ωραία δουλειά ο Μαυροειδάκος, μεγειά! Έβαλες stage 2;

 

Αν και όταν βάλεις διαχύτη με μπούκα και από δεξιά, και εφόσον βρίσκουν οι μπούκες, (όπως είπαμε δεν νομίζω να βρίσκουν ούτε με τον Cupra ούτε με τον Rieger, αλλά με τον Maxton λογικά ναι) θα σου πω και θα σου δείξω με άλλη φωτό ακριβώς πού μπαίνουν οι αποστάτες για να κατέβει το catback και να μην έχεις πρόβλημα. Απλά επειδή η μπούκα είναι συνεχόμενη και δεν ρυθμίζεται, αφού κατέβει το τελικό, θα αποκτήσουν οι μπούκες μία ελαφρώς καθοδική κλίση, αλλά θα τα συζητήσετε και θα σου δώσει τη λύση. Νόμιζα θα τα έβαζες όλα μαζί, οπότε λόγω custom εξάτμισης ο Μαυροειδάκος θα στα έφτιαχνε όλα πένα. Μην ανησυχείς όμως, όλα γίνονται. Καλές βόλτες!

Edited by Unreal
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 ώρες πριν, Unreal είπε

Ωραία δουλειά ο Μαυροειδάκος, μεγειά! Έβαλες stage 2;

 

Αν και όταν βάλεις διαχύτη με μπούκα και από δεξιά, και εφόσον βρίσκουν οι μπούκες, (όπως είπαμε δεν νομίζω να βρίσκουν ούτε με τον Cupra ούτε με τον Rieger, αλλά με τον Maxton λογικά ναι) θα σου πω και θα σου δείξω με άλλη φωτό ακριβώς πού μπαίνουν οι αποστάτες για να κατέβει το catback και να μην έχεις πρόβλημα. Απλά επειδή η μπούκα είναι συνεχόμενη και δεν ρυθμίζεται, αφού κατέβει το τελικό, θα αποκτήσουν οι μπούκες μία ελαφρώς καθοδική κλίση, αλλά θα τα συζητήσετε και θα σου δώσει τη λύση. Νόμιζα θα τα έβαζες όλα μαζί, οπότε λόγω custom εξάτμισης ο Μαυροειδάκος θα στα έφτιαχνε όλα πένα. Μην ανησυχείς όμως, όλα γίνονται. Καλές βόλτες!

 

Σε 10 μέρες βάζω st2. 

 

Όχι απλά ωραία, θα έλεγα έκανε καταπληκτική δουλειά. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τις κολλήσεις που είναι σαν ραφές, με τα v-band, με το τελικό, πως το τοποθέτησε και τις μπούκες που τα έχει κεντράρει άψογα. Επίσης είμαι σούπερ ευχαριστημένος που έβαλα 100άρη τελικά και όχι 200άρη, όπως και το ότι πήγα σε full 76mm setup και χωρίς μεσαίο. Το αποτέλεσμα έκατσε όπως το είχα φανταστεί για να είμαι ειλικρινής. Και οπτικά και ακουστικά. Οπότε δεν νομίζω να ασχοληθώ ιδιαίτερα και με διαχύτη. Μου αρέσει όπως είναι. Πρόσεξε, εννοώ στα δικά μου μάτια. Προτιμώ να δώσω λεφτά για μηχανικά μέρη. Πχ κούλερ, ενισχυμένο δίσκο και παρακάτω καμιά IS20/38 ... θα δούμε.

 

Το αμάξι με st2 θα βρίσκεται περίπου στα 270-280 άλογα με ροπή 42-44 κιλά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Τελικά η μπίλια έκατσε στην IS38... 

Βρέθηκε ένα κουφετάκι με κάτω από 10Κ χλμ. Μηδενικό τζόγο, κυριολεκτικά σαν καινούρια.

 

Θα πάμε αρχικά για φτιαχτό δίσκο, τούρμπο και remap με στοκ αντλίες, μπεκ. Ίσως πιάσουμε 370 άλογα... 

 

https://postimg.cc/gallery/gXmkzwb

375767224_656814553086080_5861337267202737265_n.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 9/7/2023 at 12:28 PM, Giuseppe Busso said:

Τελικά η μπίλια έκατσε στην IS38... 

Βρέθηκε ένα κουφετάκι με κάτω από 10Κ χλμ. Μηδενικό τζόγο, κυριολεκτικά σαν καινούρια.

 

Θα πάμε αρχικά για φτιαχτό δίσκο, τούρμπο και remap με στοκ αντλίες, μπεκ. Ίσως πιάσουμε 370 άλογα... 

 

https://postimg.cc/gallery/gXmkzwb

375767224_656814553086080_5861337267202737265_n.jpg

Πολύ ωραίο νέο!!!!!! Πότε με το καλό θα τη βάλεις πάνω?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, Kavouras είπε

Πολύ ωραίο νέο!!!!!! Πότε με το καλό θα τη βάλεις πάνω?

 

Ελπίζω μέχρι το τέλος του 2023 το αμάξι να είναι έτοιμο. 

 

Δηλαδή όταν θα μπει στο μάστορα, θα μπει για δίσκο και τοποθέτηση τούρμπο, μετά θα στρώσω δίσκο δουλεύοντας χαμηλή πίεση στο stage2 και μετά από καμιά 500άρα χλμ θα πάω για το stage3 file. Το θέμα όλο είναι το πότε θα με πιάσει ο μηχανικός... Γιατί λίγο το χρόνο του... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.