michpan Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Νομίζω η καλύτερη λύση για τέτοιες δουλειές είναι να βάλεις MBC.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas-1.8T Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 εγω με sportec δοκιμασα και την j και την H.τα ιδια και με τις δυο.απο 1.5 over πηγε 1.8 και στον κοφτη απο 0.92 σε 0.62.χαμηλα γ....ει!τωρα περιμενω μηπως διαβασει την Η και ριξει λιγο πιεση αλιως θα την βγαλω.μου κανει και ενα θορυβο οταν παει πανω απο 1.5 σα να ζοριζεται η τουρμπινα δε μ΄αρεσει καθολου.με τη μαμα f δεν ειχε τοσο ροπη αλλα ενιωθες ποιο πολη ωρα το τραβηγμα.δυσκολα ομως πετουσε κωλο.τωρα με την Η το τραβηγμα ειναι ποιο χαλαρο αλλα πεταει κωλο κατευθειαν και ψηλα κρεμαει.αν βαλω 4bar fpr λετε ψηλα να αποδωσει καλυτερα? Aν δεις το τελευταίο μου ποστ στο συγκεκριμένο τοπικ,είναι περίπου ένα χρόνο πρίν. Από τότε μέχρι τώρα τις εχω δοκιμασει ολες ,F-J-H και Κ. Κατέληξα πάλι στην C (μαμά). Με ~50ευρώ,μην περιμένουμε και θαύματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stevedim Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Νομίζω η καλύτερη λύση για τέτοιες δουλειές είναι να βάλεις MBC.. Μιχάλης τι ειναι αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Manual Boost controller.. Τους ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενους τους λένε και EBC, Electronic Boost controller.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas-k Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 (edited) Επειδή διάβασα πως πιθανόν σε ΑΒΤ πρόγραμμα να μπαίνει σε safe mode, το έχει δοκιμάσει κανείς ?? Σκέφτομαι να βάλω την Ν75 "Κ' ή την "J" και έχω πρόγραμμα ΑΒΤ 195 άλογα, εισαγωγή, FORGE 007P και Milltek Catback. Λογικά αν οι παραπάνω δε λειτουργούν λόγω overboost, η "Η" αφού δεν ανεβάζει μεγάλο overboost και κρατάει την σταθερή πίεση πιο πολύ, δε θα πρέπει να λειτουργεί? Edited April 21, 2009 by Kostas K. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Δεν είναι σίγουρο, μπορεί και με την H να σου ανεβάζει μεγαλύτερο over και να σε ρίχνει σε safe. Πάντως η διαφορά θα είναι αισθητή μόνο τις πρώτες ημέρες. Ο εγκέφαλος θα κάνει adaptation και μετά από μερικές ημέρες το πρόγραμμα θα δουλεύει πάλι με τις ίδιες πιέσεις.. Μόνο αν υπάρχουν οι προϋποθέσεις θα κρατάς καλύτερη πίεση (αν βάλεις καλύτερο IC δηλαδή κι εξάτμιση).. Η καλύτερη λύση είναι να γίνει μέσω προγράμματος (ΑΝ γίνεται). Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas-k Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Έβαλα τελικά την "Η" δοκιμαστικά, όντως φαίνεται αμέσως η διαφορά, ανεβάζει overboost πιο πολύ από την "F" που είχα και μετά τις 5000 στροφές κρατάει πιο πολύ σταθερή πίεση και χωρίς safe mode. Λες δλδ με τον καιρό να κάνει adaptation ο εγκέφαλος και να μην κρατάει την σταθερή πίεση στις πολλές στροφές? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Εντάξει, μικροδιαφορές μπορεί να βλέπεις, αλλά νομίζω ότι με τον καιρό θα επανέλθει. Ξαναγράψε σε καμμιά δεκαριά ημέρες να μας πεις εντυπώσεις.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 Μετά από τόσο καιρό δεν έχω δει ανανέωση στο topic. Ανεβάζω όμως μία εικόνα που συγκρίνει όλες τις βαλβίδες Ν75 (C,F,J,H,K) Παρέχει τεχνικά χαρακτηριστικά και επίσης συγκρίνει με διαγράμματα την F με την H. Ελπίζω να βοηθήσει τους φίλους εδώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιώργοςττ Posted September 23, 2019 Share Posted September 23, 2019 Καλησπερα στην ομαδα ειμαι καινούργιος εδω..θα προσπαθήσω να κάνω λογαριασμό(δεν το εχω και πολύ με τα φορουμ) Έχω ένα audi tt 8n quattro του 2002 με κωδικό κινητήρα bam...το πηρα μεταχειρισμένο το αυτοκίνητο και εν λόγο χρειάστηκε καποιες αλλαγές όπως σωληνάκι υποπιεσεων, αναθυμιασεων κτλπ....βρέθηκε στα χέρια μου καταλάθος μια καφε βαλβίδα n75 ....την δοκίμασα την έβαλα και έκανε ΟΒΕΡ 1.4 και κάτι και κρατούσε σταθερή πίεση 1.2 με 1.3 έπαιζε ανάλογα το πάτημα εκει μέσα....αλλα μετα απο 4 με 5 μέρες άρχισε να κανει ΟΒΕΡ 1.2 και σταθερή 1.1 και εν λόγο προς τον κόφτη φτάνει 0.9 η και πιο κάτω...αν κάποιος έχει γνώση να με βοηθήσει θα ήμουν υπόχρεος...Όταν το πηρα το αυτοκίνητο ο πρώην κάτοχος μου είχε πει ότι είναι 1ο στάδιο 260 270 αλλογα...το φουσκωσαμε και δεν χάνει πουθενά πίεση πλέον...εβγαλα το μπριζακι την ν75 και έπεσε στα προβλεπόμενα η πίεση στο 0.4 ούτε λόγος για παραπάνω...οπότε η wg είναι καλή...Η εχει μαλακώσει μέσα σε 4 μέρες που σήκωνε παραπάνω?και κάτι άλλο που παρατήρησα...είναι ότι είχε 3bar ρυθμιστή πίεσης βενζίνης....και έβαλα 4 bar την ίδια στιγμή που δοκίμασα τη καφε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΑΣΙΛΗΣ A4 Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 Καλησπέρα στην ομάδα! Έχω ένα A4 B6 1800 qatrro 2004 με 196 ps. Γνωρίζει κάποιος να μου πει τη βαλβίδα n75 φοράει? Αυτή την στιγμή έχει πάνω την 06A906283E. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted May 8, 2020 Share Posted May 8, 2020 On 5/6/2020 at 4:05 PM, ΒΑΣΙΛΗΣ A4 said: Καλησπέρα στην ομάδα! Έχω ένα A4 B6 1800 qatrro 2004 με 196 ps. Γνωρίζει κάποιος να μου πει τη βαλβίδα n75 φοράει? Αυτή την στιγμή έχει πάνω την 06A906283E. Αυτή την στιγμή η Ν75 που δίνει και η αντιπροσωπεία για το Α4 Β6, ανεξαρτήτως εάν είναι με τα 150hp (avj), με τα 163hl (bfb) ή τα 193hp (Bex), είναι η Ν75Ε, αυτή που φοράς δηλαδή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.