Jump to content

Βαλβιδα N75H ή N75J ?


Recommended Posts

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

εγω με sportec δοκιμασα και την j και την H.τα ιδια και με τις δυο.απο 1.5 over πηγε 1.8 και στον κοφτη απο 0.92 σε 0.62.χαμηλα γ....ει!τωρα περιμενω μηπως διαβασει την Η και ριξει λιγο πιεση αλιως θα την βγαλω.μου κανει και ενα θορυβο οταν παει πανω απο 1.5 σα να ζοριζεται η τουρμπινα δε μ΄αρεσει καθολου.με τη μαμα f δεν ειχε τοσο ροπη αλλα ενιωθες ποιο πολη ωρα το τραβηγμα.δυσκολα ομως πετουσε κωλο.τωρα με την Η το τραβηγμα ειναι ποιο χαλαρο αλλα πεταει κωλο κατευθειαν και ψηλα κρεμαει.αν βαλω 4bar fpr λετε ψηλα να αποδωσει καλυτερα?

 

 

Aν δεις το τελευταίο μου ποστ στο συγκεκριμένο τοπικ,είναι περίπου ένα χρόνο πρίν.

Από τότε μέχρι τώρα τις εχω δοκιμασει ολες ,F-J-H και Κ.

Κατέληξα πάλι στην C (μαμά).

Με ~50ευρώ,μην περιμένουμε και θαύματα ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Επειδή διάβασα πως πιθανόν σε ΑΒΤ πρόγραμμα να μπαίνει σε safe mode, το έχει δοκιμάσει κανείς ??

Σκέφτομαι να βάλω την Ν75 "Κ' ή την "J" και έχω πρόγραμμα ΑΒΤ 195 άλογα, εισαγωγή, FORGE 007P και Milltek Catback.

 

Λογικά αν οι παραπάνω δε λειτουργούν λόγω overboost, η "Η" αφού δεν ανεβάζει μεγάλο overboost και κρατάει την σταθερή πίεση πιο πολύ, δε θα πρέπει να λειτουργεί?

Edited by Kostas K.
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι σίγουρο, μπορεί και με την H να σου ανεβάζει μεγαλύτερο over και να σε ρίχνει σε safe. Πάντως η διαφορά θα είναι αισθητή μόνο τις πρώτες ημέρες. Ο εγκέφαλος θα κάνει adaptation και μετά από μερικές ημέρες το πρόγραμμα θα δουλεύει πάλι με τις ίδιες πιέσεις.. Μόνο αν υπάρχουν οι προϋποθέσεις θα κρατάς καλύτερη πίεση (αν βάλεις καλύτερο IC δηλαδή κι εξάτμιση)..

 

Η καλύτερη λύση είναι να γίνει μέσω προγράμματος (ΑΝ γίνεται).

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Έβαλα τελικά την "Η" δοκιμαστικά, όντως φαίνεται αμέσως η διαφορά, ανεβάζει overboost πιο πολύ από την "F" που είχα και μετά τις 5000 στροφές κρατάει πιο πολύ σταθερή πίεση και χωρίς safe mode. Λες δλδ με τον καιρό να κάνει adaptation ο εγκέφαλος και να μην κρατάει την σταθερή πίεση στις πολλές στροφές?

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, μικροδιαφορές μπορεί να βλέπεις, αλλά νομίζω ότι με τον καιρό θα επανέλθει. Ξαναγράψε σε καμμιά δεκαριά ημέρες να μας πεις εντυπώσεις..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Μετά από τόσο καιρό δεν έχω δει ανανέωση στο topic. Ανεβάζω όμως μία εικόνα που συγκρίνει όλες τις βαλβίδες Ν75 (C,F,J,H,K)

Παρέχει τεχνικά χαρακτηριστικά και επίσης συγκρίνει με διαγράμματα την F με την H.

 

Ελπίζω να βοηθήσει τους φίλους εδώ.

post-10523-061419900 1286268936_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Καλησπερα στην ομαδα ειμαι καινούργιος εδω..θα προσπαθήσω να κάνω λογαριασμό(δεν το εχω και πολύ με τα φορουμ)

Έχω ένα audi tt 8n quattro του 2002 με κωδικό κινητήρα bam...το πηρα μεταχειρισμένο το αυτοκίνητο και εν λόγο χρειάστηκε καποιες αλλαγές όπως σωληνάκι υποπιεσεων, αναθυμιασεων κτλπ....βρέθηκε στα χέρια μου καταλάθος μια καφε βαλβίδα n75 ....την δοκίμασα την έβαλα και έκανε ΟΒΕΡ 1.4 και κάτι και κρατούσε σταθερή πίεση 1.2 με 1.3 έπαιζε ανάλογα το πάτημα εκει μέσα....αλλα μετα απο 4 με 5 μέρες άρχισε να κανει ΟΒΕΡ 1.2 και σταθερή 1.1 και εν λόγο προς τον κόφτη φτάνει 0.9 η και πιο κάτω...αν κάποιος έχει γνώση να με βοηθήσει θα ήμουν υπόχρεος...Όταν το πηρα το αυτοκίνητο ο πρώην κάτοχος μου είχε πει ότι είναι 1ο στάδιο 260 270 αλλογα...το φουσκωσαμε και δεν χάνει πουθενά πίεση πλέον...εβγαλα το μπριζακι την ν75 και έπεσε στα προβλεπόμενα η πίεση στο 0.4 ούτε λόγος για παραπάνω...οπότε η wg είναι καλή...Η εχει μαλακώσει μέσα σε 4 μέρες που σήκωνε παραπάνω?και κάτι άλλο που παρατήρησα...είναι ότι είχε 3bar ρυθμιστή πίεσης βενζίνης....και έβαλα 4 bar την ίδια στιγμή που δοκίμασα τη καφε....

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
On 5/6/2020 at 4:05 PM, ΒΑΣΙΛΗΣ A4 said:

Καλησπέρα στην ομάδα! Έχω ένα A4 B6 1800 qatrro 2004 με 196 ps. Γνωρίζει κάποιος να μου πει τη βαλβίδα n75 φοράει? Αυτή την στιγμή έχει πάνω την 06A906283E.

 

Αυτή την στιγμή η Ν75 που δίνει και η αντιπροσωπεία για το Α4 Β6, ανεξαρτήτως εάν είναι με τα 150hp (avj), με τα 163hl (bfb) ή τα 193hp (Bex), είναι η Ν75Ε, αυτή που φοράς δηλαδή. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.