kostis Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Οκ, τελικά την πήρα ακριβά στα 80, κάποιος έβγαλε μιζούλα 20 ευρώ, δεν πειράζει όμως γιατι ειμαι πολύ ικανοποιημένος απο το αποτέλεσμα... Προς το παρόν δε μου έχει κάνει τπτ περίεργο, μήπως στον konstantinos passat έχει μπει ανάποδα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinoS3 Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Την κοιταξα σημερα και οπως εβλεπα το μοτερ τα ακρα της βαλβιδας κοιτουσαν αριστερα. Αρα κατα πασα πιθανοτητα αυτο ειναι το προβλημα. Αυριο το πρωι θα παω συνεργειο και θα την βαλω να κοιταει δεξια και θα σας ενημερωσω παλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpelekanos Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 (edited) Την κοιταξα σημερα και οπως εβλεπα το μοτερ τα ακρα της βαλβιδας κοιτουσαν αριστερα.Αρα κατα πασα πιθανοτητα αυτο ειναι το προβλημα. κοιτα εδω.... Ετσι πρεπει να ειναι. Τα βυσμα κουμπωνει απο κατω!!!!! Edited June 12, 2006 by gpelekanos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinoS3 Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Γινεται να βγαλεις την φωτο ακριβως μπροστα απο το αυτοκινητο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpelekanos Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 (edited) Γινεται να βγαλεις την φωτο ακριβως μπροστα απο το αυτοκινητο? Η φωτογραφια ειναι τραβιγμενη πανω απο το δεξιο φτερο. Δεν θα βγει καλη τωρα η φωτογραφια ,δεν εχει φως. Οπως βλεπεις την φωτογραφια στην κατω αριστερη γωνια ειναι το φιλτρο αερα και συνεχιζει η αγελαδα μας... Edited June 12, 2006 by gpelekanos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinoS3 Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Eπανερχομαι λοιπον. Πηγα σημερα στο συνεργειο και αλλαξα την θεση της φυσας που μετα απο πληροφοριες που συγκεντρωσα ειναι αναποδα. Δηλαδη πρεπει να μπει στην ακριβως απεναντι πλευρα. Ετσι κι εγινε. Απο κει και περα,απο το πρωι δλδ,το αμαξι λειτουργει μια χαρα και μαλιστα παιζει 1ct-1.3ob απο 1ct-1.1ob που δουλευε με την λαθος διαταξη. Αναμενουμε το safe.Αν οχι,τοτε ολα καλα. Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aguman Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Eπανερχομαι λοιπον.Πηγα σημερα στο συνεργειο και αλλαξα την θεση της φυσας που μετα απο πληροφοριες που συγκεντρωσα ειναι αναποδα. Δηλαδη πρεπει να μπει στην ακριβως απεναντι πλευρα. Ετσι κι εγινε. Απο κει και περα,απο το πρωι δλδ,το αμαξι λειτουργει μια χαρα και μαλιστα παιζει 1ct-1.3ob απο 1ct-1.1ob που δουλευε με την λαθος διαταξη. Αναμενουμε το safe.Αν οχι,τοτε ολα καλα. Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια!! Μακρυα απο μας το Safe!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostis Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Την εβαλες σωστα???Σε κανονικες συνθηκες οπως βλεπουμε τον χωρο του κινητηρα το βυσμα ειναι αριστερα..... Αν βαλεις την J πρεπει να κοιταει δεξια!!!Το καταλαβες??? Και εγω ειχα κανει το ιδιο λαθος και μου εκανε ακριβος το ιδιο..... (εγω ειχα κανει και προεκταση στο καλωδιο γιατι δεν εφτανε αλλα μετα μου ειπαν οτι απο καπου το ξεσκαλωνεις και φτανει) Δοκιμασε και πες νεα Το βρήκε ο johnaras! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinoS3 Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Μεχρι στιγμης,βρισκομαστε στην δευτερη μερα χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpelekanos Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Μεχρι στιγμης,βρισκομαστε στην δευτερη μερα χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostis Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Φοράω τη βαλβίδα 3μιση μήνες και 4.000 χλμ και δε μου παρουσίασε τιποτα εκτός... οτι έστειλε τη μαμά σκάστρα αδιάβαστη και τώρα κάνει θόρυβο σαν ανοιχτού τύπου! Παρ'όλα αυτά δεν αλλάζω σκάστρα (κόστος 30ευρώ) γιατί δεν έχω δει επιπτώσεις στις επιδόσεις και ο ήχος της είναι διασκεδαστικός... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikas7 Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 (edited) Εγω που φοραω αυτη την βαλβιδα ρε παιδες τι παιζει...?Καλως ή κακως την φοραω, ή μαλλον ''μου την φορεσαν''? Πιεση 1.1 over kai πεφτει αρκετα μετα... Θελω να πω να την κρατησω τωρα που θα βαλω το προγραμμα η να βαλω καποια απο αυτες που λετε? Edited September 16, 2006 by nikas72005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan Posted September 16, 2006 Author Share Posted September 16, 2006 Εγω που φοραω αυτη την βαλβιδα ρε παιδες τι παιζει...?Καλως ή κακως την φοραω, ή μαλλον ''μου την φορεσαν''? Πιεση 1.1 over kai πεφτει αρκετα μετα... Eχει κανει ο kostis μας ενα DIY στην σχετικη ενοτητα.Για δες μηπως ειναι κουμπωμενη αναποδα...ολα ειναι πιθανα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikas7 Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 Eχει κανει ο kostis μας ενα DIY στην σχετικη ενοτητα.Για δες μηπως ειναι κουμπωμενη αναποδα...ολα ειναι πιθανα Οχι ρε συ...Ανοιξε την φωτο να δεις....Κατ' αρχην ειναι ρυθμιζομενη...Αλλο που 2 χρονια τωρα δεν τολμαω να βαλω χερι...Λογω προγραμματος... Αλλα αμα την δεις ειναι σαν αυτην που βαζουν σε κατι Punto-Starlet-Uno κλπ, και σηκωνουν πιεση αβερτα και σπανε τα 8v μοτερακια........!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikas7 Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 Και κατι αλλο.Επειδη φοραω ενα ψευτοπρογραμμα, μπορω να πειραξω λιιιιιιιιιγο την συγκεκριμενη βαλβιδα με σκοπο να μου ανεβει λιιιιιιιιιιιγο....? (Η πιεση ε...? Οχι τιποτα αλλο.... ) Δεν λεω να το παω απο 1.1 σε 1.5.... Εστω να ανεβαζει over 1.3...Τι λετε να της βαλω χερι ή θα μου τυναχτει καμια Κ04? Οχι επειδη δεν θα αντεξει την πιεση, αλλα ξερω γω? Τοσα εχω ακουσει....Δεν πιστευω να στεγνωσει και να εχουμε προβλημα....! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Και κατι αλλο.Επειδη φοραω ενα ψευτοπρογραμμα, μπορω να πειραξω λιιιιιιιιιγο την συγκεκριμενη βαλβιδα με σκοπο να μου ανεβει λιιιιιιιιιιιγο....? (Η πιεση ε...? Οχι τιποτα αλλο.... )Δεν λεω να το παω απο 1.1 σε 1.5.... Εστω να ανεβαζει over 1.3...Τι λετε να της βαλω χερι ή θα μου τυναχτει καμια Κ04? Οχι επειδη δεν θα αντεξει την πιεση, αλλα ξερω γω? Τοσα εχω ακουσει....Δεν πιστευω να στεγνωσει και να εχουμε προβλημα....! H n75 ελέγχετε από την ECU, οπόταν για να την πειράξεις πρέπει να αλλάξεις χάρτες της ECU (πρόγραμμα). Αν θες να αύξησης πίεση πρέπει να βάλεις Bleed valve αναμεταξύ n75 και wastegate. Μπορείς να πας ακόμα και σε πιο extreme λύση της AVC (electronic boost control) της Apexi ή άλλη παρόμοια. Εγώ παντός θα σε συμβούλευα να μην κάνεις τέτοια κίνηση έκτος αν έχεις προνοήσει με κάποιο τρόπο να διορθώσεις το καύσιμο στην περιοχή που θα έχεις μεγαλύτερο boost (πρόγραμμα ή fuel computer( πχ Apexi AFC) ). Με την πίεση δεν παίζομαι έκτος αν έχουμε προνόησε το καύσιμο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikas7 Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 H n75 ελέγχετε από την ECU, οπόταν για να την πειράξεις πρέπει να αλλάξεις χάρτες της ECU (πρόγραμμα).Αν θες να αύξησης πίεση πρέπει να βάλεις Bleed valve αναμεταξύ n75 και wastegate. Μπορείς να πας ακόμα και σε πιο extreme λύση της AVC (electronic boost control) της Apexi ή άλλη παρόμοια. Εγώ παντός θα σε συμβούλευα να μην κάνεις τέτοια κίνηση έκτος αν έχεις προνοήσει με κάποιο τρόπο να διορθώσεις το καύσιμο στην περιοχή που θα έχεις μεγαλύτερο boost (πρόγραμμα ή fuel computer( πχ Apexi AFC) ). Με την πίεση δεν παίζομαι έκτος αν έχουμε προνόησε το καύσιμο... Mαλλον δεν θα εχετε δει την φωτο που εχω ανεβασει.... Δεν εχω ουτε Ν75Η ουτε J....Αμα δειτε την φωτο ειναι μια ρυθμιζομενη...Της πλακας μαλλον...Αλλα την κανει την δουλεια της... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Και κατι αλλο.Επειδη φοραω ενα ψευτοπρογραμμα, μπορω να πειραξω λιιιιιιιιιγο την συγκεκριμενη βαλβιδα με σκοπο να μου ανεβει λιιιιιιιιιιιγο....? (Η πιεση ε...? Οχι τιποτα αλλο.... )Δεν λεω να το παω απο 1.1 σε 1.5.... Εστω να ανεβαζει over 1.3...Τι λετε να της βαλω χερι ή θα μου τυναχτει καμια Κ04? Οχι επειδη δεν θα αντεξει την πιεση, αλλα ξερω γω? Τοσα εχω ακουσει....Δεν πιστευω να στεγνωσει και να εχουμε προβλημα....! Mαλλον δεν θα εχετε δει την φωτο που εχω ανεβασει.... Δεν εχω ουτε Ν75Η ουτε J....Αμα δειτε την φωτο ειναι μια ρυθμιζομενη...Της πλακας μαλλον...Αλλα την κανει την δουλεια της... Πάλι κάλα που έχεις τον ΑΕΒ που δεν έχει Boost sensor αλλιώς θα σε τρέλανε σε safe-mode. Over boost με μηχανική βαλβίδα δύσκολα βλέπεις (btw bleed valve έχεις) -ελέγχεις. Η πίεση είναι ρυθμισμένη εκεί που την θέτεις και μένει εκεί μέχρι να ξεθυμάνει η τουρμπίνα..... Όπως και να έχει το πράμα για αύξηση boost θέλεις οπωσδήποτε καύσιμο no matter what....Ίδιος αν είσαι chipαρισμενος γιατί είδη το περιθώριο διόρθωσης των χαρτών καύσιμου στην ECU σε open loop mode μέσω self-learning είναι πολύ περιορισμένο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 (edited) εγω εχω τις χειροτερες εντυπωσεις απο τη Ν75J λοιπον το ιστορικο μεχρι στιγμης. Τριτη 10/10/2006 (πριν 3 μερες δηλαδη) βαζω τη Ν75J αλλα παω σπιτι με πολυ κινηση και δεν μπορεσα να ανοιξω και να δοκιμασω. Πεμπτη 12/10/2006 κατεβενοντας στο do it παρατηρω over 1.2 και ct 0.9 οσο δηλαδη ειχα και με την Ν75F (μαμα). Στο γυρισμο απο το do it το αμαξι δεν σηκωνε πανω απο 0.8 οver αλλα το κραταγε σταθερο 0.8.δηλαδη over και ct 0.8! ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ? 1)βαζω ξανα τη μαμα? 2)περιμενω να κανει adaption ο εγκεφαλος με καποια χιλιομετρα μηπως και στρωσει? 3)περνω μια βαριοπουλα και κανω κομματια το αμαξι?ετοιμος ημουν οταν εφτασα σπιτι. η βαλβιδα εχει μπει σωστα και εχω προγραμμα. p.s nikolaki ετοιμος ημουν να σε παρω στις 2 το βραδυ να σου πω ερχομαι να βαλουμε ξανα τη μαμα! Edited October 13, 2006 by tolis7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vag-Lover Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 Λοιπον, ακουστε μια ιστοριουλα για τη Ν75J και ζηταω συγνωμη εαν εχει γραφτει κατι αναλογο καπου, αλλα βαρεθηκα να διαβασω ολες τις σελιδες. Η Ν75 ειναι μια βαλβιδα που ελεγχει την κινηση της wastegate, η οποια με τη σειρα της οριζει ποση ειναι η πιεση που σηκωνει το συστημα. Η 'J' προερχεται απο ενα 'αρχαιο' κινητηρα της Audi (νομιζω μαλιστα οτι ειναι και diesel) και η οποια οταν τοποθετηθει ξεγελαει τον εγκεφαλο, δινοντας λιγο πιο αποτομο κλεισιμο της wastegate και για λιγο περισσοτερη ωρα (msec ουσιαστικα). Στην πραξη αυτο μεταφραζεται σε λιγο παραπανω overboost και λιγο πιο αποτομο τιναγμα της βελονας του μπαρομετρου προς αυτο (προς το over). ΟΜΩΣ: Ο εγκεφαλος (MED7) διαβαζει αυτες τις αυξημενες τιμες και συνηθως μετα απο λιγο καιρο επαναφερει την πιεση ξανα στα εργοστασιακα επιπεδα. Πρακτικα -και κυριως αυτο σας ενδιαφερει- το αυτοκινητο δεν παρουσιαζει αυξηση της ισχυος του, καθως οι τιμες καυσιμου και αβανς ειναι ηδη προκαθορισμενες απο το προγραμμα λειτουργιας του εγκεφαλου. Εαν κανετε ενα πειραμα στο δρομο με δυο ιδια αυτοκινητα και αλλαξετε σε καποιο απο τα δυο τη Ν75 με J, θα δειτε οτι δεν θα παρουσιασει καμια απολυτως διαφορα σε αποδοση. Και μην σας μπερδευει το 'διαστημα προσαρμογης' του εγκεφαλου, γιατι αυτη η βαλβιδα ξεγελαει το ηλεκτρονικο συστημα διαχειρισης του εγκεφαλου, αρα λειτουργει αμεσα. Επισης μπορει με τη J να εχουμε μεγαλυτερο overboost, αλλα ψηλα κρατει πολυ λιγοτερη πιεση απο την εργοστασιακη. Ολα αυτα σε αυτοκινητα με εργοστασιακο software, γιατι σε αυτοκινητα που εχουν προγραμμα τα πραγματα αλλαζουν λιγακι. Σε αυτοκινητα με προγραμμα λοιπον, αυτες οι τιμες ειναι και παλι αυξημενες, αλλα δυστυχως (ή ευτυχως?) σε πολλα προγραμματα δε δουλευει. Δηλαδη στην αρχη ξεγελαει και παλι τον εγκεφαλο, αλλα μετα απο λιγο το λογισμικο 'βλεπει' οτι κατι ξεφευγει απο τα ορια του και συνηθως πεφτει σε κατασταση ασφαλειας (safe mode). Τετοια προγραμματα ειναι -εαν δε με απαταει το Αλτσχαϊμερ- το ΑΒΤ και σχεδον το συνολο των custom Ελληνικων. Επισης ακομα και σε προγραμματα που -υποτιθεται- οτι δουλευει, υπαρχει περιπτωση απο κωδικο σε κωδικο (εγκεφαλου) και παλι να μη δουλευει σωστα. Και κλεινω αναφεροντας οτι: * Καμια εταιρεια κατασκευης λογισμικου παγκοσμιως δεν προτεινει τη χρηση της συγκεκριμενης βαλβιδας. Καποιες δεχονται οτι το προϊον τους την αποδεχετε, αλλα καμια δεν λεει ΒΑΛΤΗΝ. * Μπορει καποιος ελευθερα να δοκιμασει διαφορους κωδικους Ν75, χωρις να προκαλεσει το παραμικρο προβλημα στον κινητηρα του. Στη χειροτερη περιπτωση θα πεσει σε safe-mode, απο το οποιο μπορει πολυ ευκολα να βγει τοποθετωντας και παλι την εργοστασιακη βαλβιδα, με παραλληλο κλεισιμο-ανοιγμα του διακοπτη λειτουργιας. Αυτα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Λοιπον, ακουστε μια ιστοριουλα για τη Ν75J και ζηταω συγνωμη εαν εχει γραφτει κατι αναλογο καπου, αλλα βαρεθηκα να διαβασω ολες τις σελιδες. Η Ν75 ειναι μια βαλβιδα που ελεγχει την κινηση της wastegate, η οποια με τη σειρα της οριζει ποση ειναι η πιεση που σηκωνει το συστημα. Η 'J' προερχεται απο ενα 'αρχαιο' κινητηρα της Audi (νομιζω μαλιστα οτι ειναι και diesel) και η οποια οταν τοποθετηθει ξεγελαει τον εγκεφαλο, δινοντας λιγο πιο αποτομο κλεισιμο της wastegate και για λιγο περισσοτερη ωρα (msec ουσιαστικα). Στην πραξη αυτο μεταφραζεται σε λιγο παραπανω overboost και λιγο πιο αποτομο τιναγμα της βελονας του μπαρομετρου προς αυτο (προς το over). ΟΜΩΣ: Ο εγκεφαλος (MED7) διαβαζει αυτες τις αυξημενες τιμες και συνηθως μετα απο λιγο καιρο επαναφερει την πιεση ξανα στα εργοστασιακα επιπεδα. Πρακτικα -και κυριως αυτο σας ενδιαφερει- το αυτοκινητο δεν παρουσιαζει αυξηση της ισχυος του, καθως οι τιμες καυσιμου και αβανς ειναι ηδη προκαθορισμενες απο το προγραμμα λειτουργιας του εγκεφαλου. Εαν κανετε ενα πειραμα στο δρομο με δυο ιδια αυτοκινητα και αλλαξετε σε καποιο απο τα δυο τη Ν75 με J, θα δειτε οτι δεν θα παρουσιασει καμια απολυτως διαφορα σε αποδοση. Και μην σας μπερδευει το 'διαστημα προσαρμογης' του εγκεφαλου, γιατι αυτη η βαλβιδα ξεγελαει το ηλεκτρονικο συστημα διαχειρισης του εγκεφαλου, αρα λειτουργει αμεσα. Επισης μπορει με τη J να εχουμε μεγαλυτερο overboost, αλλα ψηλα κρατει πολυ λιγοτερη πιεση απο την εργοστασιακη. Ολα αυτα σε αυτοκινητα με εργοστασιακο software, γιατι σε αυτοκινητα που εχουν προγραμμα τα πραγματα αλλαζουν λιγακι. Σε αυτοκινητα με προγραμμα λοιπον, αυτες οι τιμες ειναι και παλι αυξημενες, αλλα δυστυχως (ή ευτυχως?) σε πολλα προγραμματα δε δουλευει. Δηλαδη στην αρχη ξεγελαει και παλι τον εγκεφαλο, αλλα μετα απο λιγο το λογισμικο 'βλεπει' οτι κατι ξεφευγει απο τα ορια του και συνηθως πεφτει σε κατασταση ασφαλειας (safe mode). Τετοια προγραμματα ειναι -εαν δε με απαταει το Αλτσχαϊμερ- το ΑΒΤ και σχεδον το συνολο των custom Ελληνικων. Επισης ακομα και σε προγραμματα που -υποτιθεται- οτι δουλευει, υπαρχει περιπτωση απο κωδικο σε κωδικο (εγκεφαλου) και παλι να μη δουλευει σωστα. Και κλεινω αναφεροντας οτι: * Καμια εταιρεια κατασκευης λογισμικου παγκοσμιως δεν προτεινει τη χρηση της συγκεκριμενης βαλβιδας. Καποιες δεχονται οτι το προϊον τους την αποδεχετε, αλλα καμια δεν λεει ΒΑΛΤΗΝ. * Μπορει καποιος ελευθερα να δοκιμασει διαφορους κωδικους Ν75, χωρις να προκαλεσει το παραμικρο προβλημα στον κινητηρα του. Στη χειροτερη περιπτωση θα πεσει σε safe-mode, απο το οποιο μπορει πολυ ευκολα να βγει τοποθετωντας και παλι την εργοστασιακη βαλβιδα, με παραλληλο κλεισιμο-ανοιγμα του διακοπτη λειτουργιας. Αυτα.... αυριο κι ολας παω να βαλω ξανα τη μαμα :ninja: εκανα 250 km και δεν ειδα καμια αλλαγη.εκει 0.8 συνεχεια. nikolaki ετοιμασου αυριο εχουμε δουλεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan Posted October 14, 2006 Author Share Posted October 14, 2006 αυριο κι ολας παω να βαλω ξανα τη μαμα :ninja: εκανα 250 km και δεν ειδα καμια αλλαγη.εκει 0.8 συνεχεια. nikolaki ετοιμασου αυριο εχουμε δουλεια Μήπως ειναι αλλου το προβλημα Τόλη? Σωληνακια είδες μηπως εχει φυγει κανενα απο τη θεση του ή μηπως εχει κοπει κανενα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vag-Lover Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 αυριο κι ολας παω να βαλω ξανα τη μαμα :ninja: εκανα 250 km και δεν ειδα καμια αλλαγη.εκει 0.8 συνεχεια. nikolaki ετοιμασου αυριο εχουμε δουλεια Τι προγραμμα φορας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Dpan λες να κοπικε σωλινακι με το που εβαλα τη J?τοσο γκαντεμια? Θα το διαπιστωσω μολις ξαναβαλω τη μαμα και αν σηκωσει 1.2 over τοτε ειμαι οκ. Vag-Lover superchips φοραω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas-mtm Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Bαλε την μαμα τοli να βρεις την ησυχια σου.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.