Jump to content

Βαλβιδα N75H ή N75J ?


Recommended Posts

Οκ, τελικά την πήρα ακριβά στα 80, κάποιος έβγαλε μιζούλα 20 ευρώ, δεν πειράζει όμως γιατι ειμαι πολύ ικανοποιημένος απο το αποτέλεσμα...

Προς το παρόν δε μου έχει κάνει τπτ περίεργο, μήπως στον konstantinos passat έχει μπει ανάποδα... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Την κοιταξα σημερα και οπως εβλεπα το μοτερ τα ακρα της βαλβιδας κοιτουσαν αριστερα.

Αρα κατα πασα πιθανοτητα αυτο ειναι το προβλημα.

Αυριο το πρωι θα παω συνεργειο και θα την βαλω να κοιταει δεξια και θα σας ενημερωσω παλι.

Link to comment
Share on other sites

Την κοιταξα σημερα και οπως εβλεπα το μοτερ τα ακρα της βαλβιδας κοιτουσαν αριστερα.

Αρα κατα πασα πιθανοτητα αυτο ειναι το προβλημα.

κοιτα εδω.... Ετσι πρεπει να ειναι.

Τα βυσμα κουμπωνει απο κατω!!!!!

DSC00073.jpg

Edited by gpelekanos
Link to comment
Share on other sites

Γινεται να βγαλεις την φωτο ακριβως μπροστα απο το αυτοκινητο?

Η φωτογραφια ειναι τραβιγμενη πανω απο το δεξιο φτερο.

Δεν θα βγει καλη τωρα η φωτογραφια ,δεν εχει φως.

Οπως βλεπεις την φωτογραφια στην κατω αριστερη γωνια ειναι το φιλτρο αερα και συνεχιζει η αγελαδα μας...

Edited by gpelekanos
Link to comment
Share on other sites

Eπανερχομαι λοιπον.

Πηγα σημερα στο συνεργειο και αλλαξα την θεση της φυσας που μετα απο πληροφοριες που συγκεντρωσα ειναι αναποδα.

Δηλαδη πρεπει να μπει στην ακριβως απεναντι πλευρα.

Ετσι κι εγινε.

 

Απο κει και περα,απο το πρωι δλδ,το αμαξι λειτουργει μια χαρα και μαλιστα παιζει 1ct-1.3ob απο 1ct-1.1ob που δουλευε με την λαθος διαταξη.

 

Αναμενουμε το safe.Αν οχι,τοτε ολα καλα.

 

Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια!!

Link to comment
Share on other sites

Eπανερχομαι λοιπον.

Πηγα σημερα στο συνεργειο και αλλαξα την θεση της φυσας που μετα απο πληροφοριες που συγκεντρωσα ειναι αναποδα.

Δηλαδη πρεπει να μπει στην ακριβως απεναντι πλευρα.

Ετσι κι εγινε.

 

Απο κει και περα,απο το πρωι δλδ,το αμαξι λειτουργει μια χαρα και μαλιστα παιζει 1ct-1.3ob απο 1ct-1.1ob που δουλευε με την λαθος διαταξη.

 

Αναμενουμε το safe.Αν οχι,τοτε ολα καλα.

 

Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια!!

Μακρυα απο μας το Safe!!!!!!!!!! :angry2:

Link to comment
Share on other sites

Την εβαλες σωστα???

Σε κανονικες συνθηκες οπως βλεπουμε τον χωρο του κινητηρα το βυσμα ειναι αριστερα.....

Αν βαλεις την J πρεπει να κοιταει δεξια!!!Το καταλαβες???

Και εγω ειχα κανει το ιδιο λαθος και μου εκανε ακριβος το ιδιο.....

 

(εγω ειχα κανει και προεκταση στο καλωδιο γιατι δεν εφτανε αλλα μετα μου ειπαν οτι απο καπου το ξεσκαλωνεις και φτανει)

 

Δοκιμασε και πες νεα :D

 

Το βρήκε ο johnaras! :bravo:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Φοράω τη βαλβίδα 3μιση μήνες και 4.000 χλμ και δε μου παρουσίασε τιποτα εκτός...

οτι έστειλε τη μαμά σκάστρα αδιάβαστη και τώρα κάνει θόρυβο σαν ανοιχτού τύπου! :whistling:

Παρ'όλα αυτά δεν αλλάζω σκάστρα (κόστος 30ευρώ) γιατί δεν έχω δει επιπτώσεις στις επιδόσεις και ο ήχος της είναι διασκεδαστικός... :new_thumright::bravo:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εγω που φοραω αυτη την βαλβιδα ρε παιδες τι παιζει...?Καλως ή κακως την φοραω, ή μαλλον ''μου την φορεσαν''? Πιεση 1.1 over kai πεφτει αρκετα μετα... Θελω να πω να την κρατησω τωρα που θα βαλω το προγραμμα η να βαλω καποια απο αυτες που λετε?

post-178-1158365078_thumb.jpg

Edited by nikas72005
Link to comment
Share on other sites

Εγω που φοραω αυτη την βαλβιδα ρε παιδες τι παιζει...?Καλως ή κακως την φοραω, ή μαλλον ''μου την φορεσαν''? Πιεση 1.1 over kai πεφτει αρκετα μετα...

 

Eχει κανει ο kostis μας ενα DIY στην σχετικη ενοτητα.Για δες μηπως ειναι κουμπωμενη αναποδα...ολα ειναι πιθανα :new_killpc:

Link to comment
Share on other sites

Eχει κανει ο kostis μας ενα DIY στην σχετικη ενοτητα.Για δες μηπως ειναι κουμπωμενη αναποδα...ολα ειναι πιθανα :new_killpc:

Οχι ρε συ...Ανοιξε την φωτο να δεις....Κατ' αρχην ειναι ρυθμιζομενη...Αλλο που 2 χρονια τωρα δεν τολμαω να βαλω χερι...Λογω προγραμματος... Αλλα αμα την δεις ειναι σαν αυτην που βαζουν σε κατι Punto-Starlet-Uno κλπ, και σηκωνουν πιεση αβερτα και σπανε τα 8v μοτερακια........!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και κατι αλλο.Επειδη φοραω ενα ψευτοπρογραμμα, μπορω να πειραξω λιιιιιιιιιγο την συγκεκριμενη βαλβιδα με σκοπο να μου ανεβει λιιιιιιιιιιιγο....? (Η πιεση ε...? Οχι τιποτα αλλο.... :P: )

Δεν λεω να το παω απο 1.1 σε 1.5.... Εστω να ανεβαζει over 1.3...Τι λετε να της βαλω χερι ή θα μου τυναχτει καμια Κ04? :new_killpc: Οχι επειδη δεν θα αντεξει την πιεση, αλλα ξερω γω? Τοσα εχω ακουσει....Δεν πιστευω να στεγνωσει και να εχουμε προβλημα....!

Link to comment
Share on other sites

Και κατι αλλο.Επειδη φοραω ενα ψευτοπρογραμμα, μπορω να πειραξω λιιιιιιιιιγο την συγκεκριμενη βαλβιδα με σκοπο να μου ανεβει λιιιιιιιιιιιγο....? (Η πιεση ε...? Οχι τιποτα αλλο.... :P: )

Δεν λεω να το παω απο 1.1 σε 1.5.... Εστω να ανεβαζει over 1.3...Τι λετε να της βαλω χερι ή θα μου τυναχτει καμια Κ04? :new_killpc: Οχι επειδη δεν θα αντεξει την πιεση, αλλα ξερω γω? Τοσα εχω ακουσει....Δεν πιστευω να στεγνωσει και να εχουμε προβλημα....!

H n75 ελέγχετε από την ECU, οπόταν για να την πειράξεις πρέπει να αλλάξεις χάρτες της ECU (πρόγραμμα).

Αν θες να αύξησης πίεση πρέπει να βάλεις Bleed valve αναμεταξύ n75 και wastegate. Μπορείς να πας ακόμα και σε πιο extreme λύση της AVC (electronic boost control) της Apexi ή άλλη παρόμοια.

 

Εγώ παντός θα σε συμβούλευα να μην κάνεις τέτοια κίνηση έκτος αν έχεις προνοήσει με κάποιο τρόπο να διορθώσεις το καύσιμο στην περιοχή που θα έχεις μεγαλύτερο boost (πρόγραμμα ή fuel computer( πχ Apexi AFC) ). Με την πίεση δεν παίζομαι έκτος αν έχουμε προνόησε το καύσιμο...

Link to comment
Share on other sites

H n75 ελέγχετε από την ECU, οπόταν για να την πειράξεις πρέπει να αλλάξεις χάρτες της ECU (πρόγραμμα).

Αν θες να αύξησης πίεση πρέπει να βάλεις Bleed valve αναμεταξύ n75 και wastegate. Μπορείς να πας ακόμα και σε πιο extreme λύση της AVC (electronic boost control) της Apexi ή άλλη παρόμοια.

 

Εγώ παντός θα σε συμβούλευα να μην κάνεις τέτοια κίνηση έκτος αν έχεις προνοήσει με κάποιο τρόπο να διορθώσεις το καύσιμο στην περιοχή που θα έχεις μεγαλύτερο boost (πρόγραμμα ή fuel computer( πχ Apexi AFC) ). Με την πίεση δεν παίζομαι έκτος αν έχουμε προνόησε το καύσιμο...

Mαλλον δεν θα εχετε δει την φωτο που εχω ανεβασει.... Δεν εχω ουτε Ν75Η ουτε J....Αμα δειτε την φωτο ειναι μια ρυθμιζομενη...Της πλακας μαλλον...Αλλα την κανει την δουλεια της...

Link to comment
Share on other sites

Και κατι αλλο.Επειδη φοραω ενα ψευτοπρογραμμα, μπορω να πειραξω λιιιιιιιιιγο την συγκεκριμενη βαλβιδα με σκοπο να μου ανεβει λιιιιιιιιιιιγο....? (Η πιεση ε...? Οχι τιποτα αλλο.... :P: )

Δεν λεω να το παω απο 1.1 σε 1.5.... Εστω να ανεβαζει over 1.3...Τι λετε να της βαλω χερι ή θα μου τυναχτει καμια Κ04? :new_killpc: Οχι επειδη δεν θα αντεξει την πιεση, αλλα ξερω γω? Τοσα εχω ακουσει....Δεν πιστευω να στεγνωσει και να εχουμε προβλημα....!

 

Mαλλον δεν θα εχετε δει την φωτο που εχω ανεβασει.... Δεν εχω ουτε Ν75Η ουτε J....Αμα δειτε την φωτο ειναι μια ρυθμιζομενη...Της πλακας μαλλον...Αλλα την κανει την δουλεια της...

 

Πάλι κάλα που έχεις τον ΑΕΒ που δεν έχει Boost sensor αλλιώς θα σε τρέλανε σε safe-mode. Over boost με μηχανική βαλβίδα δύσκολα βλέπεις (btw bleed valve έχεις) -ελέγχεις. Η πίεση είναι ρυθμισμένη εκεί που την θέτεις και μένει εκεί μέχρι να ξεθυμάνει η τουρμπίνα.....

 

Όπως και να έχει το πράμα για αύξηση boost θέλεις οπωσδήποτε καύσιμο no matter what....Ίδιος αν είσαι chipαρισμενος γιατί είδη το περιθώριο διόρθωσης των χαρτών καύσιμου στην ECU σε open loop mode μέσω self-learning είναι πολύ περιορισμένο .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

εγω εχω τις χειροτερες εντυπωσεις απο τη Ν75J

 

λοιπον το ιστορικο μεχρι στιγμης.

 

Τριτη 10/10/2006 (πριν 3 μερες δηλαδη) βαζω τη Ν75J αλλα παω σπιτι με πολυ κινηση και δεν μπορεσα να ανοιξω και να δοκιμασω.

 

Πεμπτη 12/10/2006 κατεβενοντας στο do it παρατηρω over 1.2 και ct 0.9 οσο δηλαδη ειχα και με την Ν75F (μαμα). Στο γυρισμο απο το do it το αμαξι δεν σηκωνε πανω απο 0.8 οver αλλα το κραταγε σταθερο 0.8.δηλαδη over και ct 0.8!

 

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?

 

1)βαζω ξανα τη μαμα?

2)περιμενω να κανει adaption ο εγκεφαλος με καποια χιλιομετρα μηπως και στρωσει?

 

3)περνω μια βαριοπουλα και κανω κομματια το αμαξι?ετοιμος ημουν οταν εφτασα σπιτι.

 

η βαλβιδα εχει μπει σωστα και εχω προγραμμα.

 

p.s nikolaki ετοιμος ημουν να σε παρω στις 2 το βραδυ να σου πω ερχομαι να βαλουμε ξανα τη μαμα!

Edited by tolis7
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, ακουστε μια ιστοριουλα για τη Ν75J και ζηταω συγνωμη εαν εχει γραφτει κατι αναλογο καπου, αλλα βαρεθηκα να διαβασω ολες τις σελιδες. :wub:

 

Η Ν75 ειναι μια βαλβιδα που ελεγχει την κινηση της wastegate, η οποια με τη σειρα της οριζει ποση ειναι η πιεση που σηκωνει το συστημα.

 

Η 'J' προερχεται απο ενα 'αρχαιο' κινητηρα της Audi (νομιζω μαλιστα οτι ειναι και diesel) και η οποια οταν τοποθετηθει ξεγελαει τον εγκεφαλο, δινοντας λιγο πιο αποτομο κλεισιμο της wastegate και για λιγο περισσοτερη ωρα (msec ουσιαστικα).

 

Στην πραξη αυτο μεταφραζεται σε λιγο παραπανω overboost και λιγο πιο αποτομο τιναγμα της βελονας του μπαρομετρου προς αυτο (προς το over).

 

ΟΜΩΣ:

Ο εγκεφαλος (MED7) διαβαζει αυτες τις αυξημενες τιμες και συνηθως μετα απο λιγο καιρο επαναφερει την πιεση ξανα στα εργοστασιακα επιπεδα.

 

Πρακτικα -και κυριως αυτο σας ενδιαφερει- το αυτοκινητο δεν παρουσιαζει αυξηση της ισχυος του, καθως οι τιμες καυσιμου και αβανς ειναι ηδη προκαθορισμενες απο το προγραμμα λειτουργιας του εγκεφαλου.

Εαν κανετε ενα πειραμα στο δρομο με δυο ιδια αυτοκινητα και αλλαξετε σε καποιο απο τα δυο τη Ν75 με J, θα δειτε οτι δεν θα παρουσιασει καμια απολυτως διαφορα σε αποδοση.

 

Και μην σας μπερδευει το 'διαστημα προσαρμογης' του εγκεφαλου, γιατι αυτη η βαλβιδα ξεγελαει το ηλεκτρονικο συστημα διαχειρισης του εγκεφαλου, αρα λειτουργει αμεσα.

 

Επισης μπορει με τη J να εχουμε μεγαλυτερο overboost, αλλα ψηλα κρατει πολυ λιγοτερη πιεση απο την εργοστασιακη.

 

Ολα αυτα σε αυτοκινητα με εργοστασιακο software, γιατι σε αυτοκινητα που εχουν προγραμμα τα πραγματα αλλαζουν λιγακι.

 

Σε αυτοκινητα με προγραμμα λοιπον, αυτες οι τιμες ειναι και παλι αυξημενες, αλλα δυστυχως (ή ευτυχως?) σε πολλα προγραμματα δε δουλευει.

Δηλαδη στην αρχη ξεγελαει και παλι τον εγκεφαλο, αλλα μετα απο λιγο το λογισμικο 'βλεπει' οτι κατι ξεφευγει απο τα ορια του και συνηθως πεφτει σε κατασταση ασφαλειας (safe mode).

 

Τετοια προγραμματα ειναι -εαν δε με απαταει το Αλτσχαϊμερ- το ΑΒΤ και σχεδον το συνολο των custom Ελληνικων.

Επισης ακομα και σε προγραμματα που -υποτιθεται- οτι δουλευει, υπαρχει περιπτωση απο κωδικο σε κωδικο (εγκεφαλου) και παλι να μη δουλευει σωστα.

 

 

Και κλεινω αναφεροντας οτι:

* Καμια εταιρεια κατασκευης λογισμικου παγκοσμιως δεν προτεινει τη χρηση της συγκεκριμενης βαλβιδας. Καποιες δεχονται οτι το προϊον τους την αποδεχετε, αλλα καμια δεν λεει ΒΑΛΤΗΝ.

 

* Μπορει καποιος ελευθερα να δοκιμασει διαφορους κωδικους Ν75, χωρις να προκαλεσει το παραμικρο προβλημα στον κινητηρα του. Στη χειροτερη περιπτωση θα πεσει σε safe-mode, απο το οποιο μπορει πολυ ευκολα να βγει τοποθετωντας και παλι την εργοστασιακη βαλβιδα, με παραλληλο κλεισιμο-ανοιγμα του διακοπτη λειτουργιας.

 

 

Αυτα....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, ακουστε μια ιστοριουλα για τη Ν75J και ζηταω συγνωμη εαν εχει γραφτει κατι αναλογο καπου, αλλα βαρεθηκα να διαβασω ολες τις σελιδες. :wub:

 

Η Ν75 ειναι μια βαλβιδα που ελεγχει την κινηση της wastegate, η οποια με τη σειρα της οριζει ποση ειναι η πιεση που σηκωνει το συστημα.

 

Η 'J' προερχεται απο ενα 'αρχαιο' κινητηρα της Audi (νομιζω μαλιστα οτι ειναι και diesel) και η οποια οταν τοποθετηθει ξεγελαει τον εγκεφαλο, δινοντας λιγο πιο αποτομο κλεισιμο της wastegate και για λιγο περισσοτερη ωρα (msec ουσιαστικα).

 

Στην πραξη αυτο μεταφραζεται σε λιγο παραπανω overboost και λιγο πιο αποτομο τιναγμα της βελονας του μπαρομετρου προς αυτο (προς το over).

 

ΟΜΩΣ:

Ο εγκεφαλος (MED7) διαβαζει αυτες τις αυξημενες τιμες και συνηθως μετα απο λιγο καιρο επαναφερει την πιεση ξανα στα εργοστασιακα επιπεδα.

 

Πρακτικα -και κυριως αυτο σας ενδιαφερει- το αυτοκινητο δεν παρουσιαζει αυξηση της ισχυος του, καθως οι τιμες καυσιμου και αβανς ειναι ηδη προκαθορισμενες απο το προγραμμα λειτουργιας του εγκεφαλου.

Εαν κανετε ενα πειραμα στο δρομο με δυο ιδια αυτοκινητα και αλλαξετε σε καποιο απο τα δυο τη Ν75 με J, θα δειτε οτι δεν θα παρουσιασει καμια απολυτως διαφορα σε αποδοση.

 

Και μην σας μπερδευει το 'διαστημα προσαρμογης' του εγκεφαλου, γιατι αυτη η βαλβιδα ξεγελαει το ηλεκτρονικο συστημα διαχειρισης του εγκεφαλου, αρα λειτουργει αμεσα.

 

Επισης μπορει με τη J να εχουμε μεγαλυτερο overboost, αλλα ψηλα κρατει πολυ λιγοτερη πιεση απο την εργοστασιακη.

 

Ολα αυτα σε αυτοκινητα με εργοστασιακο software, γιατι σε αυτοκινητα που εχουν προγραμμα τα πραγματα αλλαζουν λιγακι.

 

Σε αυτοκινητα με προγραμμα λοιπον, αυτες οι τιμες ειναι και παλι αυξημενες, αλλα δυστυχως (ή ευτυχως?) σε πολλα προγραμματα δε δουλευει.

Δηλαδη στην αρχη ξεγελαει και παλι τον εγκεφαλο, αλλα μετα απο λιγο το λογισμικο 'βλεπει' οτι κατι ξεφευγει απο τα ορια του και συνηθως πεφτει σε κατασταση ασφαλειας (safe mode).

 

Τετοια προγραμματα ειναι -εαν δε με απαταει το Αλτσχαϊμερ- το ΑΒΤ και σχεδον το συνολο των custom Ελληνικων.

Επισης ακομα και σε προγραμματα που -υποτιθεται- οτι δουλευει, υπαρχει περιπτωση απο κωδικο σε κωδικο (εγκεφαλου) και παλι να μη δουλευει σωστα.

Και κλεινω αναφεροντας οτι:

* Καμια εταιρεια κατασκευης λογισμικου παγκοσμιως δεν προτεινει τη χρηση της συγκεκριμενης βαλβιδας. Καποιες δεχονται οτι το προϊον τους την αποδεχετε, αλλα καμια δεν λεει ΒΑΛΤΗΝ.

 

* Μπορει καποιος ελευθερα να δοκιμασει διαφορους κωδικους Ν75, χωρις να προκαλεσει το παραμικρο προβλημα στον κινητηρα του. Στη χειροτερη περιπτωση θα πεσει σε safe-mode, απο το οποιο μπορει πολυ ευκολα να βγει τοποθετωντας και παλι την εργοστασιακη βαλβιδα, με παραλληλο κλεισιμο-ανοιγμα του διακοπτη λειτουργιας.

Αυτα....

 

αυριο κι ολας παω να βαλω ξανα τη μαμα :ninja:

εκανα 250 km και δεν ειδα καμια αλλαγη.εκει 0.8 συνεχεια.

nikolaki ετοιμασου αυριο εχουμε δουλεια :fire:

Link to comment
Share on other sites

αυριο κι ολας παω να βαλω ξανα τη μαμα :ninja:

εκανα 250 km και δεν ειδα καμια αλλαγη.εκει 0.8 συνεχεια.

nikolaki ετοιμασου αυριο εχουμε δουλεια :fire:

 

Μήπως ειναι αλλου το προβλημα Τόλη? Σωληνακια είδες μηπως εχει φυγει κανενα απο τη θεση του ή μηπως εχει κοπει κανενα?

Link to comment
Share on other sites

αυριο κι ολας παω να βαλω ξανα τη μαμα :ninja:

εκανα 250 km και δεν ειδα καμια αλλαγη.εκει 0.8 συνεχεια.

nikolaki ετοιμασου αυριο εχουμε δουλεια :fire:

Τι προγραμμα φορας;

Link to comment
Share on other sites

Dpan λες να κοπικε σωλινακι με το που εβαλα τη J?τοσο γκαντεμια? Θα το διαπιστωσω μολις ξαναβαλω τη μαμα και αν σηκωσει 1.2 over τοτε ειμαι οκ.

 

Vag-Lover superchips φοραω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.