Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
dpan

Βαλβιδα N75H ή N75J ?

Recommended Posts

Απο οσο γνωριζω η εν λογω βαλβιδα (Ν75-X) αυξανει την πιεση κατα 0.1 bar σε σχεση με την μαμα βαλβιδα (N75F) και αν συνδυαστει με προγραμμα βοηθαει στο να πεφτει πιο αργα η πιεση και ετσι να υπαρχει μια ομαλοτητα στις επιδοσεις του τουρμπο κινητηρα.

 

Ποια απο τις 2 (Η ή J) συστηνετε για τον 1.8Τ και γιατι? Προσωπικα με ενδιαφερει για τον 1.8Τ του πατερα μου αλλα σιγουρα και οι αλλοι 1.8Τ την γνωριζουν και αν δεν την γνωριζουν καλο ειναι να την δοκιμασουν.Κοστος 55-60 ευρω ΜΟΝΟ!

 

Πολλοι λενε οτι η Η δουλευει καλυτερα με μαμα πιεσεις ενω η J με πουσαρισμενα μοτερ (τουλαχιστον 1 bar σταθερη πιεση και 1.4 overboost).Εχει καποιος παρομοια εμπειρια?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Απο οσο γνωριζω η εν λογω βαλβιδα (Ν75-X) αυξανει την πιεση κατα 0.1 bar σε σχεση με την μαμα βαλβιδα (N75F) και αν συνδυαστει με προγραμμα βοηθαει στο να πεφτει πιο αργα η πιεση και ετσι να υπαρχει μια ομαλοτητα στις επιδοσεις του τουρμπο κινητηρα.

 

Ποια απο τις 2 (Η ή J) συστηνετε για τον 1.8Τ και γιατι? Προσωπικα με ενδιαφερει για τον 1.8Τ του πατερα μου αλλα σιγουρα και οι αλλοι 1.8Τ την γνωριζουν και αν δεν την γνωριζουν καλο ειναι να την δοκιμασουν.Κοστος 55-60 ευρω ΜΟΝΟ!

 

Πολλοι λενε οτι η Η δουλευει καλυτερα με μαμα πιεσεις ενω η J με πουσαρισμενα μοτερ (τουλαχιστον 1 bar σταθερη πιεση και 1.4 overboost).Εχει καποιος παρομοια εμπειρια?

 

Εγώ έχω Ν75j και σηκώνω πίεση 1.5 over 1.2 σταθερή. Στις μεσαίες στροφές είναι πολύ καλή

στις Ψηλές δεν ξέρω τι κάνει...Έχω την εντύπωση ότι πέφτει ποιο γρήγορα η πίεση σε σχέση με την

εργοστασιακή...

Share this post


Link to post
Share on other sites

και εγω την N75j εχω και απο οτι παρατηρησα με την τοποθετηση της ανεβασε περιπου 0,3 bar .

δηλαδη απο 1.2 ανεβηκε στο 1,5 και απο οτι βλεπω αργει να πεσει στο 1,2 περιπου που ειναι η σταθερη.

να δηλωσω βεβαια οτι το αυτοκινητο εχει προγραμα απο powerlogic που επιτρεπει την Ν75J γιατι απο οτι ξερω καποια προγραματα δεν την δεχονται και σε ριχνουν σε safe mod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι εγω ψαχνομαι αυτη την περιοδο για την εν λογω βαλβιδα.

Σκεφτομαι αυτη απο S3 αλλα δεν ξερω τι θα παιξει με τις πιεσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

η Ν75Η συνισταται σε μοτερ απο 2001 και μετα (AMK,BAM) οπου ειναι και πιο ροπατα.Δεν ανεβαζει τοσο τη ροπη οσο κραταει την πιεση περισοτερο στις υψηλες στροφες.

η Ν75J απο τηναλλη ειναι για μοτερ πριν2001 (APX,APY) οπου δεν ανεβαζουν τοσο overboost....και ειχε παρατηρηθει μια μικρη καμψη καπου στις 4000 στροφες, για αυτο και κανει μεγαλυτερο ξεσπασμα αλλα δεν το κραταει τοσο πολυ στις υψηλες στροφες.

Η F ειναι η εργοστασιακη για S3 και ειναι η αντικαταστατρια της N75C.

Αυτα ισχυουν για το s3 alla kai tt....

Edited by DemiS3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως στους διαμηκείς ειναι λιγο μανικι για να μπει!!!Ηταν και απο τα πρωτα πειραγματα και ειχα ενα αγχος οταν εκοβα τα κολιεδακια αλλο πραγμα :D Παντως με την J ειδα διαφορα περιπου στο 0.1 με 0.2.Τωρα θα που την ξανα εβαλα θα παρατηρησω αμα θα την συνηθισει ο εγκεφαλος...

Edited by Legend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για κοιταξτε λιγο και αυτο

Το βρηκα στο www.club18t.com

 

1. N75 F - This is the STOCK 1.8T VW VALVE. Gentle boost curve but can get choppy once you are chipped.

 

2. N75 H - This is the ECS race valve, they didn't make it they just rip you off by selling it for over $70. Lots of people get overboost with this and go into soft or even hard limp mode. That is VERY bad.... People chipped and with turbobacks seem to have more issues with that happening. However there is a plus side, people with upgraded turbo's like this. No overboost caused since they can handle it.

 

3. N75 C - I don't know much about this one, people tend not to use it though.

 

4. N75 J - This is one that a ton of VW 1.8t people are having lots of luck with. Works well stock mode and unlike the H which has issues once you are all modded out, works very well with chips and turbo back exhaust systems. I only have a chip and this allows me to peak at 20 PSI pretty much every time! VERY SMOOTH BOOST CURVE TOO! I felt like my car was chipped again when I got this part, it is simply amazing how much of a difference it made.

 

 

Keep in mind that *every single car* will respond differently within a certain margin of performance. The J is the most consistant, and for $61 you can't lose. Someone will certainly buy it from you if you don't like it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Για κοιταξτε λιγο και αυτο

Το βρηκα στο www.club18t.com

 

1. N75 F - This is the STOCK 1.8T VW VALVE. Gentle boost curve but can get choppy once you are chipped.

 

2. N75 H - This is the ECS race valve, they didn't make it they just rip you off by selling it for over $70. Lots of people get overboost with this and go into soft or even hard limp mode. That is VERY bad.... People chipped and with turbobacks seem to have more issues with that happening. However there is a plus side, people with upgraded turbo's like this. No overboost caused since they can handle it.

 

3. N75 C - I don't know much about this one, people tend not to use it though.

 

4. N75 J - This is one that a ton of VW 1.8t people are having lots of luck with. Works well stock mode and unlike the H which has issues once you are all modded out, works very well with chips and turbo back exhaust systems. I only have a chip and this allows me to peak at 20 PSI pretty much every time! VERY SMOOTH BOOST CURVE TOO! I felt like my car was chipped again when I got this part, it is simply amazing how much of a difference it made.

Keep in mind that *every single car* will respond differently within a certain margin of performance. The J is the most consistant, and for $61 you can't lose. Someone will certainly buy it from you if you don't like it.

 

Λοιπόν. Θα κάνω εγώ την καλή. Δεν είναι τέλεια μεταφρασμένο ….αλλά……είναι μια αρχή

 

:D:D:D

 

1.N75 F - είναι η στοκ βαλβίδα που χρησιμοποιούν οι κινητήρες 18Τ Group VAG.Ήπιο boost αλλά ίσως να κοπή με το τσιπάρισμα.

 

2.Ν75 Η - Είναι η βαλβίδα ECS race, δεν το έκαναν για να σας σχίζουν με την πώληση του. Κάνει λίγο πάνω από $70. Αυτοί που την χρησιμοποιούν παίρνουν overboost και συνήθως μπαίνουν σε soft η και ακόμα σε hard limp mode.Αυτοί που χρησιμοποιούν τα turbopacks φαίνονται να έχουν περισσότερα αποτελέσματα. Εντούτοις υπάρχει και οι καλή πλευρά, με αναβαθμισμένα turbo.δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτά.

 

3.Ν75 C – Δεν μπορώ να πω κάτι γιατί δεν χρησιμοποιείτε συχνά.

 

4.Ν75 J - Είναι η βαλβίδα που χιλιάδες άτομα με κινητήρα 18Τ Group VAG την χρησιμοποιούν .Δουλεύει καλά και με στοκ πρόγραμμα, τουρμπίνες κτλ σε αντίθεση με την Η που έχει πρόβλημα αν πειραχτεί λίγο ο κινητήρας κτλ .Η J δουλεύει καλά με τα πάντα πρόγραμμα turbo εξατμίσεις κτλ. Έχω μόνο πρόγραμμα και σηκώνει κοντά στα 20 psi σχεδόν κάθε φορά .Και πολύ καλή καμπύλη Boost.Ένοιωσα σαν να είχα ξανά τσιπάρει το αυτοκίνητο.

 

Να έχετε υποψιν ότι κάθε αυτοκίνητο θα αντιδράσει διαφορετικά. Η βαλβίδα J είναι η πιο διαδεδομένη και για τα 61$ που κάνει δεν γίνεται να χάσεις. Και αν δεν σου αρέσει σίγουρα θα βρεις κάποιον να την αγοράσει από εσένα.

 

 

Ps:Παρακαλώ μην γελάτε με την μετάφραση.Κάνω οτι μπορώ :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανείς δεν γελάει μαζί σου! Ίσα ισα που τέτοιες προσπά8ειες επικροτούνται ;) . Μπράβο μαρτσασ6 και ευχαριστούμε ;):thumbsup::worthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγχαρητήρια φίλε Μάρτσας για την μετάφραση!!

Εγώ έχω δοκιμάσει N75f (stock) N75J( νομίζω απο rs4 η κάτι τέτοιο).

Με την χρήση της Ν75F φαίνεται το αυτοκίνητο να αποδίδει ποιο γραμμικά αλλα με λιγότερη πίεση και απόδοση. Με την χρήση της N75j το αυτοκίνητο έχει ξεσπάσματα στις χαμηλομεσσαίες στροφές αλλα σίγουρα είναι αισθητή η διαφορά απόδοσης!!

Επίσης άξίζει να σημειώσω ότι το Overboost απο 18~19(1.3bar)psi Πήγε 22(1.5bar) !!! Σίγουρα δεν την προτείνω καλοκαίρι χωρίς ένα καλό FM intercooler.

Όλα αυτά με πρόγραμμα revo, κάποια προγράμματα πχ ABT μπαίνουν σε Safe mode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eγω που την ειχα ψαξει να βαλω,δεν ειχα βγαλει ακρη.

Δεν ξερω τι θα γινει με τις πιεσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπορει κανεις αν ξερει να μου πει ποια ειναι απο αυτες που λετε η βαλβιδα που φοραει το RS2?

 

εγω εχω κωδικους ανταλλακτικων απο ETKA αλλα δεν εχω δει αν μοιαζουν ή αν εχουν τον ιδιο κωδικο.

 

Αν καποιος εχει την Ν75J μπορει να μου γραψει τον κωδικο ανταλλακτικου να τον τσεκαρω?

ευχαριστω

Share this post


Link to post
Share on other sites
μπορει κανεις αν ξερει να μου πει ποια ειναι απο αυτες που λετε η βαλβιδα που φοραει το RS2?

 

εγω εχω κωδικους ανταλλακτικων απο ETKA αλλα δεν εχω δει αν μοιαζουν ή αν εχουν τον ιδιο κωδικο.

 

Αν καποιος εχει την Ν75J μπορει να μου γραψει τον κωδικο ανταλλακτικου να τον τσεκαρω?

ευχαριστω

Φιλε VasP η βαλβιδα που φοραει το RS2 ειναι 034 906 283 Κ.

Την εχω δοκιμασει και ειναι απιστευτη.Την δοκιμασα χωρις να εχω βαλει προγραμμα και απο 0,7 bar πηγε 1,3.

Το αμαξι πυραυλος χαμηλα αλλα μετα safe mode o ecu λογω υπερβολικης πιεσης.

Εαν εχεις προγραμμα δοκιμασε την.

Την Ν75J την εχω, θα κοιταξω τον κωδικο και θα τον γραψω.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αν καποιος εχει την Ν75J μπορει να μου γραψει τον κωδικο ανταλλακτικου να τον τσεκαρω?

ευχαριστω

ο κωδικος της N75J ειναι 034906283j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ηλια sorry για την καθυστερημενη απαντηση αλλα δεν μπαινω συχνα.

Δεν μπαινω σε safe mode γιατι το προγραμμα ειναι custom οπως ξερεις και επειδη τη φορουσε ηδη το αυτοκινητο ο Γιαννης εβγαλε τον κοφτη στη χαρτογραφηση που αφορα την πιεση για να μην με πεταει σε safe mode.Οποτε αν και βλεπω ακομα και 1,8 καμια φορα δεν εχω μπει ποτε.

 

Απο την αλλη μερια εχει δοκιμαστει σε μαμα s3 η wastegete απο RS6 κι ας εχει μονο 2 εισαγωγες διαχειρισης αερα απο 3 που εχουν οι δικες μας.Σε συνδυασμο με τη σκαστρα απο RS6 τα αποτελεσματα ηταν πολυ καλα.

 

Οσοι φορανε Κ-04 και εχουν overboost στα 1,6-1,8 πρεπει να δουν μονο πως θα μπορεσουν κρατησουν περισσοτερη πιεση κοντα στον κοφτη.

Να ξερετε πως η Ν75F ειναι μακραν πιο αμεση σε αποκριση.Οπως επισης πως τουλαχιστον στα S3/TT τα αποτελεσματα σιγα σιγα εξασθενουν, οχι εντελως ομως, καθως κανει adaptation ο εγκεφαλος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

στο δικο μου ρε παιδια τι βαλβιδα να βαλω η N75J κανει?? 190 μαμα ειναι εμενα. φοραω κινητηρα bex

Share this post


Link to post
Share on other sites
στο δικο μου ρε παιδια τι βαλβιδα να βαλω η N75J κανει?? 190 μαμα ειναι εμενα. φοραω κινητηρα bex

ναι η N75j κανει και εγω σου προτεινω να την βαλεις, το κοστος ειναι μικρο και η διαφορα αισθητή. μονο να ξερεις να την βαλεις άν οχι καλυτερα να στην τοποθετηση καποιος που γνωριζη γιατι δεν μπαινει ακριβως οπως ειναι η βαλβιδα που θα βγαλεις αλλα θελει μια μικρη προεκταση (και μπαινει και καπως αναποδα απο την προηγουμενη που θα βγαλεις!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ναι η N75j κανει και εγω σου προτεινω να την βαλεις, το κοστος ειναι μικρο και η διαφορα αισθητή. μονο να ξερεις να την βαλεις άν οχι καλυτερα να στην τοποθετηση καποιος που γνωριζη γιατι δεν μπαινει ακριβως οπως ειναι η βαλβιδα που θα βγαλεις αλλα θελει μια μικρη προεκταση (και μπαινει και καπως αναποδα απο την προηγουμενη που θα βγαλεις!)

 

 

σε ευχαριστω φιλε γιωργο! θα παω σε κανενα <μαστορα> να την βαλω!! εκτος και αν παλι την κανω μονος μου την δουλεια! προεκταση ομως που θα βρω??

Share this post


Link to post
Share on other sites
σε ευχαριστω φιλε γιωργο! θα παω σε κανενα <μαστορα> να την βαλω!! εκτος και αν παλι την κανω μονος μου την δουλεια! προεκταση ομως που θα βρω??

Δεν θελει μαστορα , ειναι μπελας να ανοιξεις τους εργοστασιακους σφυχτηρες βεβαια αλλα θα τα καταφερεις με ενα μυτοτσιμπιδο και ενα μικρο ηλεκτρολογικο κατσαβιδακι.

Προεκταση για το καλωδιο λες; Δεν χρειαζεσαι , φτανει ,αρκει να βγαλεις το καλωδιο (δυο καλωδια με ενα μονωτικο καλυμμα )κατω απο την εισαγωγη του αερα και να το βαλεις καπου διπλα ομορφα, δεν ενοχλει.

Εαν το κανεις να ξερεις οτι μπαινει αναποδα η N75J, η φισα θα παει απο την κατω μερια... δες τις φωτογραφιες!

 

 

DSC00072.jpg

DSC00073.jpg

Edited by gpelekanos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πράγματι όπως τα λέει ο φίλος ο gpelekanos είναι, δυσκολεύεσαι λίγο στον πρώτο σφυχτήρα αλλα μετά μαθαίνεις το κόλπο και βγαίνει σχετικά εύκολα ;) Καλό είναι να έχεις και ένα κοφτάκι για να σε διευκολύνει έτσι και δεν τα καταφέρεις :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Αγγελος οταν ερθω κατω εχω γινει ειδικος πλεον! (να δεις την πρωτη φορα την ανχος ειχα τραβιξει)15 λεπτα υποθεση!

2)Οντως μπαινει αναποδα, το θεμα ειναι οτι σε εμενα δεν εφτανε το καλωδιο!(Ετσι τουλαχιστον μου φαινετε)

3)Οταν την ειχα βαλει εγω δεν ηξερα και την εβαλα στην νορμαλ θεση....

Το αποτελεσμα???ΤΡΕΛΑ!!!!!!!!!!!ΠΕΤΟΥΣΕ !!!!(σε σχεση παντα με το μαμα και τι αξια εχει η βελτιωση με τον 55ε) Φορτωνε πολυ καλα (δυστηχως δεν ειχα μπαρομετρο τοτε)

Το θεμα ειναι οτι την επομενη μερα και μετα απο λιγα χιλιομετρα αρχησε να κοβει!αλλα αισθητα, λες και εκοβε ρευμα και αυτο παντα οταν εδινε πιεση στην τουρμπινα!

Μπορει να μου εξηγησει καποιος τι επαιξε???Οντως ειχα κερδισει κατι ή ιδεα μου???Ανεβαζε ανεξελεκτα πιεση και εκοβε ο εγκεφαλος???

Share this post


Link to post
Share on other sites
2)Οντως μπαινει αναποδα, το θεμα ειναι οτι σε εμενα δεν εφτανε το καλωδιο!(Ετσι τουλαχιστον μου φαινετε)

Φτανει αρκει να βγαλεις το καλωδιο απο την διαδρομη που κανει και να το περασεις διπλα απο το πλαστικο εισαγωγης αερα. Ετσι κερδιζεις πολλα εκατοστα. Μιλαω για Α4 2002

 

Μπορει να μου εξηγησει καποιος τι επαιξε???Οντως ειχα κερδισει κατι ή ιδεα μου???Ανεβαζε ανεξελεκτα πιεση και εκοβε ο εγκεφαλος???

Oταν εκοβε το αμαξι επρεπε να το σβησεις και μετα να επανελθει στην σωστη λειτουργεια του; Εαν ναι τοτε το αμαξι επεφτε σε SAFE MODE για να μην παρεις την τουρμπινα στο χερι...

Ηταν σαν να οδηγας ατμοσφαιρικο ε; :new_lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρήγγειλα και εγώ την N75J και θα την τοποθετήσω αύριο. :thumbsup:

Θα σας πώ διαφορά σε αίσθηση και πίεση.

Από τους 150 μαμά που είναι τώρα το αυτοκίνητο ελπίζω να δω διαφορά... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παρήγγειλα και εγώ την N75J και θα την τοποθετήσω αύριο. :thumbsup:

Θα σας πώ διαφορά σε αίσθηση και πίεση.

Από τους 150 μαμά που είναι τώρα το αυτοκίνητο ελπίζω να δω διαφορά... :D

μαμα 150 hp δεν θα δεις και πολλα πραγματα!!

αν ειχες και προγραμμα τοτε θα εβλεπες μεγαλη διαφορα λες και ξανατσιπωνες το αυτοκινητο!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.