Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
The Dog

Cruise control Retrofit

Recommended Posts

Το συγκεκριμένο DIY αναφέρεται στην τοποθέτηση Cruise control στο αμάξι μου το οποίο είναι ένα Audi A4 2003 cabrio Quattro.

Δεν μπορώ να θεωρηθώ υπεύθυνος για τυχόν ζημιές στο αμάξι σας. Ακολουθήστε το DIY με δικό σας ρίσκο.

Έχω τοποθετήσει ξανά cruise σε ένα GOLF IV και μπορώ να πω πως τα βήματα για την τοποθέτηση είναι παρόμοια.

 

 

Τα εργαλεία που θα χρειαστούν

 

1. Μ-12 πίπα με ανάλογο κατσαβίδι - εργαλείο , (όπως φαίνεται πιο κάτω)

 

Picture170.jpg

 

2. Λεπτό και μακρύ κατσαβίδι Torex (25-20-8)

3. Λεπτό και μακρύ κατσαβίδι HEX (2.5-4-25) (στην φωτγραφία φαίνεται το hex 4)

 

Picture174.jpg

 

4. VAG-COM πρόγραμμα και συμβατό καλώδιο

5. 2-4 μπίρες 330 cl . :party2:

6. 2-3 KG υπομονής :new_lol:

 

Τα εξαρτήματα που θα χρειαστούν

 

1.Πακέτο cruise control 8E0 054 691 . Πρόκειται για original Audi part και πωλείται από την αντιπροσωπεία.

Το πακέτο περιλαμβάνει το instrument module (φωτογραφία κάτω) με κωδικό 8E0 953 549 P), το μοχλό του cruise control, ένα σύρμα (στην περίπτωση μου δεν χρησιμοποιείται) και 2 βίδες για το μοχλό του cruise.

 

Picture173.jpg

 

Picture169.jpg

 

2. Κάτω πλαστικό κάλυμμα τιμονιού. Κάθε αμάξι ανάλογα με το χρώμα του πλαστικού έχει διαφορετικό κωδικό. Στην περίπτωση μου ο κωδικός ήταν 8E0 953 512 P 26Z .

 

Picture175.jpg

 

Το συγκεκριμένο DIY χωρίζεται σε δυο μέρη. Το πρώτο αφορά την μηχανική εγκατάσταση του Cruise Control και το δεύτερο τον προγραμματισμό που χρειάζεται να γίνει μέσω vag-com.

 

Εγκατάσταση

Πριν κανετε οτιδηποτε, αφαιρεστε τον πολο της μπαταριας.

 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να αφαιρέσουμε τον αερόσακο από το τιμόνι. Ο αερόσακος κρατιέται στο τιμόνι είτε από δύο βίδες είτε από δύο ελατήρια. Στην περίπτωση μου ήταν TORX 20-25 βίδες. Η τοποθεσία τους είναι πίσω από τους κύκλους στην πρώτη φωτογραφία. Φαίνεται η τρύπα με την βίδα στην δεύτερη φωτογραφία.

Στην τρίτη φωτογραφία φαίνονται οι βίδες αφού βγεί ο αερόσακος.

 

Picture148.jpg

 

Picture150.jpg

 

Ο αερόσακος θα ελευθερωθεί άλλα κρατιέται από το σύρμα που τον πυροδοτεί. Επαναλαμβάνω πως χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Ο αερόσακος πρέπει να μετακινείται με απαλές κινήσεις και να φυλάσσεται σε ασφαλές σημείο.

Το βύσμα που πυροδοτεί τον αερόσακο είναι το μωβ. Πάνω του, στην άκρη που γίνεται η ένωση με τον αερόσακο υπάρχει ένα κίτρινο πλαστικό κομμάτι (δείτε φωτογραφία). Αυτό είναι ένα γατζάκι που συγκροτεί το βύσμα στον αερόσακο. Με ένα μικρό κατσαβιδάκι ανασηκώστε το κίτρινο πλαστικό κομμάτι προσεκτικά. Ανασηκώστε το τόσο ώστε να μπορείτε να βγάλετε το μωβ βύσμα. Για να κάνετε περισσότερο χώρο πριν κάνετε τα πιο πάνω αποσυνδέστε το κίτρινο μεγάλο βύσμα που φαίνεται στη φωτογραφία. Στην τρίτη φωτογραφία φαίνεται ο αερόσακος αποσυνδεδεμένος .Στο κέντρο του φαίνεται το μπλε βύσμα που ενώνεται το μωβ βύσμα. Σημειώστε τον τρόπο σύνδεσης για να μην το συνδέσετε ανάποδα μετά.

 

Picture151.jpg

 

Picture153.jpg

 

Picture152.jpg

 

Στην συνεχεία πάμε να βγάλουμε το τιμόνι. Σιγουρευτείτε πως έχετε αποσυνδέσει το μεγάλο κίτρινο βύσμα. Αφήστε το σύρμα ως έχει μετά. Μην βγάλετε άλλες συνδέσεις που έχει στο τιμόνι. Το τιμόνι συγκρατείται με μια μεγάλη βίδα M-12 που φαίνεται στη φωτογραφία. Πριν το βγάλουμε πρέπει να μαρκάρουμε πάνω στην βάση της βίδας (αφού βγάλουμε τη βίδα) και στο τιμόνι. Με αυτό τον τρόπο όταν έρθουμε να το επανασυνδέσουμε το τιμόνι θα χρησιμοποιήσουμε τα 2 σημάδια για να το βάλουμε ακριβώς στην ίδια θέση. Βάζουμε κάποιο φίλο να κρατάει κόντρα το τιμόνι και ξεβιδώνουμε τη βίδα. Όταν η βίδα βγει βγάζουμε το τιμόνι (σιγουρευτείτε πως έχετε σωστό μαρκάρισμα στη βάση της βίδας και στο τιμόνι).

 

Picture151.jpg

 

Μια μονο παρατηρηση να κανω:

Πριν κανετε οτιδηποτε, αφαιρεστε τον πολο της μπαταριας.

 

**ΠΡΟΣΟΧΗ**

 

Μπορει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο να πηγαν ολα 'ρολοϊ', αλλα ο εγκεφαλος δεν αισθανεται και πολυ καλα οταν αρχισεις να αφαιρεις πραγματα, και το κυκλωμα ειναι ακομα με ρευμα.

 

Το παραπανω, ειναι ακομα πιο επιτακτικο σε αυτοκινητα νεας τεχνολογιας Can-Bus...

Edited by The Dog
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά θα βγάλουμε τα δυο πλαστικά (πάνω-κάτω) καλλύματα που είναι γύρω από το τιμόνι. Θα χρειαστείτε ένα πολύ λεπτό και μακρύ torx8 κατσαβίδι και ένα torx (20 ή 25 ή hex 25 δεν θυμάμαι σίγουρα). Επαναλαμβάνω... Πολύ λεπτό... Καλού κακού έχετε και μια λίμα κοντά σε περίπτωση που το κατσαβίδι σας δεν είναι αρκετά λεπτό.

Τα πλαστικά συγκρατούνται με 3 βίδες που βρίσκονται όλες στο κάτω μέρος. Οι 2 βίδες είναι torx8 και φαίνονται εύκολα αφού υπάρχουν τρύπες στο κάτω πλαστικό. Η άλλη torx 20 ή 25 ή hex 25 βίδα βρίσκεται στο κάτω μέρος αριστερά από το μοχλό που ελευθερώνει το τιμόνι. Βγάζουμε τις 3 βίδες και προσεκτικά προσπαθούμε να ελευθερώσουμε τα 2 πλαστικά. Υπόψιν ότι τα πλαστικά κρατιούνται μεταξύ τους, στην πάνω και μέσα πλευρά, με clips. Γι'αυτό να είστε προσεκτικοί να μην τα σπάσετε. Αφού ελευθερωθούν, ελευθερώστε το κάτω πλαστικό, με το να αφαιρέσετε το πλαστικό μοχλό που ελευθερώνει το τιμόνι. Συγκρατείται από μια βίδα hex 2.5 το κέντρο του μοχλού. Πάλι χρειάζεστε ένα λεπτό και μακρύ κατσαβίδι. Αφαιρέστε το κάτω πλαστικό. Το πάνω πλαστικό έχει ένα υφασματάκι που είναι ενωμένο με το πλαστικό κάλλυμα του στροφόμετρου. Εγώ το άφησα στην θέση του.

 

DIYCar005-small.jpg

 

Picture154.jpg

 

Picture155.jpg

 

Στην συνέχεια πρέπει να αφαιρεθεί το steering wheel angle sensor. Είναι ο σένσορας που βλέπετε με το διάφανο cover. Ο σένσορας συγκρατείται με 3 πλαστικά clips στην κολώνα του τιμονιού. Φαίνονται στις φωτογραφίες. Μην μπερδευτείτε και αρχίσετε να ξηλώνετε των σένσορα γιατί και αυτός έχει δικά του clips. Με ένα κατσαβιδάκι ανασηκώστε τα clips προσεκτικά και αφαιρέστε το σένσορα. Τέλος μπορετέ να τον αφαιρέσετε με το να βγάλετε το κίτρινο βύσμα του που υπάρχει στην δεξιά άκρη του. Εγώ τον άφησα να κρέμεται.

 

Picture156.jpg

 

Picture157.jpg

 

Βλέπουμε τώρα το instrument module (16 address in vag-com). Είναι το μαύρο ενιαίο κομμάτι που έχει στην αριστερή του κάτω άκρη τον πράσινο κύκλο. Εκεί θα μπει το cruise control αφού αντικατασταθεί το module. Μπορεί να υπάρχει το βύσμα (στον πράσινο κύκλο) σε εσάς, όπως και σε εμένα, άλλα αυτό δεν σημαίνει πως δεν χρειάζεται αντικατάσταση το module. Για να αντικαταστήσουμε το module πρέπει πρώτα να το ελευθερώσουμε. Αφαιρούμε τις 4 Torx8 βίδες που δείχνω με κόκκινο κύκλο. Ο δεξιά μοχλός θα ελευθερωθεί τελείως, άλλα ο αριστερός όχι, γιατί είναι ενιαίο κομμάτι με το πλαστικό γύρω από την κολώνα του τιμονιού. Για να μετακινήσουμε τον αριστερό μοχλό αφαιρούμε την βίδα που φαίνεται στην φωτογραφία και βρίσκεται κάτω και μπροστά από την κολώνα. Μετακινούμε ελαφρά προς τα εμπρός τον αριστερό μοχλό. Στην συνεχεία αφαιρούμε το βύσμα από το module. Αυτό βρίσκεται αριστερά και πάνω από τον πράσινο κύκλο (στην πίσω πλευρά). Είναι λίγο δύσκολη η αφαίρεση του μιας και χρειάζεται να πιεστεί μέσα η ασφάλεια του βύσματος που βρίσκετε στην άκρη του, και μετά να αφαιρεθεί. Εγώ έβγαλα το μεγάλο πλαστικό κάλλυμα κάτω από το τιμόνι για να έχω περισσότερο χώρο. Συγκρατείται από 2 βίδες στο κάτω μέρος του και μια βίδα πίσω από το κάλλυμα της ασφάλιθήκης.

Αφού αφαιρέσετε το βύσμα του module, αντικαταστήσετε το με το νέο...

Προσθέστε τον μοχλό του cruise control. Αυτός μπαίνει στην κάτω πλευρά του αριστερού μοχλού. Βιδώστε μονό την πάνω αριστερή του βίδα. Αυτή η βίδα πέρνα μέσα από την κάτω αριστερή πλευρά του προυπάρχοντος μοχλού και συγκρατα τους 2 μοχλούς μαζί. Σιγουρευτείτε πως κάθεται τέλεια ο μοχλός κάτω από τον άλλο. Σιγουρευτείτε ότι το πλαστικό βύσμα του αριστερού μοχλού και του cruise μπήκε στην υποδοχή του στο module αφού επαναφέρετε τον αριστερό μοχλό, και κατ’ επέκταση όλο το πλαστικό γύρω από την κολώνα τιμονιού στην θέση της και βιδώστε την βίδα. Επανατοποθετήστε ξανά το βύσμα του module και τον δεξί μοχλό. Επανα-βιδώστε της 4 torx8 βίδες και την 1 torx8 βίδα πάνω δεξιά του cruise Σιγουρευτείτε πως το το module κάθεται κάλα και πως οι 3 μοχλοί είναι μέσα στις υποδοχές του module. Σιγουρευτείτε πως το βύσμα του module είναι κάλα συνδεδεμένο.

Επανατοποθετείστε όλα τα εξαρτήματα που περιγράφονται πιο πάνω.

 

 

Picture158.jpg

 

Picture164.jpg

 

Τελικό αποτέλεσμα….

 

Picture177.jpg

 

Picture176.jpg

 

Προγραμματισμός.

 

Πριν κάνετε οτιδήποτε σημειώστε πάνω σε ένα χαρτί όλα τα soft-codes που αλλάζετε στα παρακάτω modules….Σημαντικότατο βήμα, σε περίπτωση που κάτι πάει λάθος. Η κωδικοί που παραθέτω κάτω αφορούν το δικό μου αμάξι. Κάθε αμάξι έχει δικούς του κωδικούς που πρέπει να δοθούν από το άτομο που σας πουλάει το cruise control.

Πρέπει να επανα-προγραμματιστούν 2 modules με την εγκατάσταση του cruise control.

Αυτά είναι:

1. Engine (address 01 στο vagcom)

2. Instrument (address 16 στο vag-com)

 

Πιθανότατα με το που θα γυρίσετε το διακόπτη στο on να ξεκινήσουν να βαράνε καμπανάκια στο αμάξι σας. Μην ανησυχείτε . Ενδεχομένως να χρειαστεί να αναπρογραμματιστούν και τα ακόλουθα:

 

1. ESB-ABS (address 03 στο vag-com)

2. Air bag

 

1. Engine

 

Εδώ χρειάζεται μια απλή ενεργοποίηση του cruise control. Ακολουθήστε τα παρακάτω

 

I. Engine

II. login- enter 11463 και μετά πατήστε Do It

 

2. Instrument

 

Εδώ χρειάζεται recode γιατί το νέο module μπορεί να έχει πολλά εχτρα πράγματα πάνω (telephone module etc). Πρέπει να πούμε στο module ποια πράγματα να ενεργοποίησει/απενεργοποίησει:

 

i. Instrument (16 address)

ii. login . Σε εμένα ο κωδικός ήταν 01041. Do it μετά.

 

3. ABS

Πριν κάνετε τα παρακάτω σιγουρευτείτε ότι οι τροχοί σας είναι παράλληλοι με το αμάξωμα-δηλαδή βλέπουν ίσια. Λόγω του ότι έχει αφαιρεθει και ανατοποθετηθεί ο sensor που μετρά τις μοίρες που στρίβει το τιμόνι μπορεί να χρειαστεί να γίνει calibrate. Αυτό γίνεται με τον εξής τρόπο:

 

i). ABS (3 address)

 

ii). [Meas. Blocks - 08] ,μετά Group 005, δείτε το Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-). Πρέπει να είναι στο 0.0 ° με ένα Tolerance (when straight): ±5.0 °. Γυριστέ το τιμόνι μέχρι να το πετύχετε αυτό

 

iii). Login enter Enter 40168. Μετα do-it

iv). [basic Settings - 04] ,μετά Group 001 [Go!]. Θα δείτε ένα μήνυμα που θα λέει ότι έγινε calibration.

Εάν δεν εμφανίζεται το group 001 τότε θα χρειαστεί να ξανακάνετε login in στο ΑΒS modules και recode του module. Η διαδικασία περιγράφεται καλύτερα στη διεύθυνση

http://wiki.ross-tech.com/index.php/Audi_A...ch_5.7%29#Login . Ακολουθήστε ξανά τα βήματα του instrument.

 

Στην συνεχεία κάντε μια γενική διάγνωση και καθαρίστε όλα τα Fault codes που εμφανίζονται. Εάν παραμένει αναμένη η λάμπα του airbag σβήστε το fault code τις. Πάρτε το αμάξι για μια βόλτα και δοκιμάστε το cruise. To πιο πιθανό είναι να παραμένει αναμένη η λάμπα του ABS και ESP αλλά χωρίς το stop να αναβοσβήνει. Παίρνει συνήθως λίγα χιλιόμετρα οδηγήματος για να επανέλθει (εμένα πηρέ 1 μέρα – 20 το ABS και 2 ώρες το ESP)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

...όλα κατανοητά, αλλά ρε παιδιά εάν το αυτοκίνητο έχει πολυλειτουργικό τιμόνι, δηλαδή το instrument module εγκατεστημένο, ποιός ο λόγος αλλαγής του και δεν φτάνει μόνο να τοποθετηθεί ο διακόπτης με το ανάλογο setup με to vag????ρωτάω γιατί αυτές τις ημέρες λέω να παραγγείλω και εγώ ένα cruise...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καθυστερημένη απάντηση αλλά ναι αν έχεις πολυλειτουργικό τιμόνι δεν χρειάζεται να αλλαχτεί αυτό

Share this post


Link to post
Share on other sites

poli oraio mporei n voithisei kapoios pou mporo na vro ola t antalaktika k kapoio sinergeio k t kostos peripou t eksoplismou????euxaristo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

poli oraio mporei n voithisei kapoios pou mporo na vro ola t antalaktika k kapoio sinergeio k t kostos peripou t eksoplismou????euxaristo..

 

Κατ'αρχας καλωσορισες φιλε μου... Στο forum απαγορευονται τα greeklish οποτε διορθωσε σε παρακαλω το ποστ σου... Περνα και απο την ενοτητα νεων μελων για να σε γνωρισουμε καλυτερα...

Οσον αφορα τον προβληματισμο σου, εγω αγορασα τον διακοπτη του Cruise Control απο την αντιπροσωπεια 70 Ε και με πηραν αλλα 40 Ε περαστικα... Αν χρειαστεις και τον δακτυλιο του πολυλειτουργικου τιμονιου, ειναι καλυτερο να ψαξεις για μεταχειρισμενο (~150 Ε καινουριος αν δεν κανω λαθος)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επισης θα χρειαστείς και το κατω πλαστικο καπακι του τιμονιου, γιατι ο διακοπτης του cc ειναι ξεχωριστος και χρειαζεται στο καπακι μια διαμορφωση για να χωρεσει.

 

Γιωργο ο δακτυλιος δεν χρειαζεται αλλαγη, ισως ο εγκεφαλος να χρειαστει αλλαγη (ειναι πανω του κουμπωμενει οι διακοπτες)

Edited by Giannis20vt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει retrofit kit έτοιμο στην αντιπροσωπεία, ρώτησε πόσο θα κοστίσει η τοποθέτηση και τ'ανταλλακτικά..

 

 

Μιχάλης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Εγινε παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες θα περάσω μια βόλτα απο την αντιπροσωπεία....!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιωργο ο δακτυλιος δεν χρειαζεται αλλαγη, ισως ο εγκεφαλος να χρειαστει αλλαγη (ειναι πανω του κουμπωμενει οι διακοπτες)

 

Αυτο εννοω και γω φιλος... Εκει που κουμπωνουν οι διακοπτες... Αν δεν εχεις πολυλειτουργικο, δεν υπαρχει και υποδοχη για τον διακοπτη του CC...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι για ενημέρωση.

 

Απο μη πολυλειτουργικό τιμόνι για να πάω σε cruise control, θέλει 450-500 ευρώ. Το ecu κάνει 300 μόνο. Η βάση 40 και ο μοχλός 60. Τ αλλα είναι τα περαστικά.

Έχω παραγγείλει used απο ebay.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκανες την καλυτερη επιλογη... Απλα τα 100 Ε για περαστικα μου φαινονται πολλα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκανες την καλυτερη επιλογη... Απλα τα 100 Ε για περαστικα μου φαινονται πολλα...

 

+1 Δεν σου φαίνονται, είναι πολλά! Σιγά τα αυγά για την τοποθέτηση, είναι αστείο - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 Δεν σου φαίνονται, είναι πολλά! Σιγά τα αυγά για την τοποθέτηση, είναι αστείο - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

Θα ψαξω φθηνότερα. Αλλιως DIY.... :sCo_hmmthink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα,

 

τελικά πήρα εγκέφαλο και μοχλό από ebay με κόστος 140 ευρώ+εγκατάσταση.  Μακράν φθηνότερα από τα σχεδόν 500 που ζητούσε η μαμά.  Εχθές έγινε τοποθέτηση και πήγαν όλα καλά αφού προσαρμόστηκε και το κάτω κάλυμα του τιμονιού από το "καλιτέχνη" Παναγιώτη Ασσημάκη. (χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση)  :sSig_goodjob:

Όμως έχω μια απορία και όποιος γνωρίζει ας μου πεί.  Η απόκριση στις μεταβολές ταχύτητας μου φαίνεται αργή.  (Συγκρίνω από προηγούμενη εμπειρία με μοντέλα 2007, Χ5 και ML350 όπου ανέβαζαν και ανά km και ανά 10km, με αυτή του BMW να είναι η ποιό άμεση).

 

Είναι λοιπόν κάτι που μπορεί να ρυθμιστεί;  Ή λόγω της παλαιότητας της τεχνολογίας του εγκεφάλου (2005 μοντ.) δεν γίνεται;

Edited by gkar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να αναφέρω, ότι αν σας τύχει να μην περνάει ο εγκέφαλος του ABS, το softcode και δεν προγραμματιζεται, βγάλτε την φυσά από το ΑBS για καμιά ώρα για να μηδενιση ο εγκέφαλος, και προσπαθήστε ξανά.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε κάποια ξένα forum διάβασα ότι για να λειτουργήσει θα πρέπει να γίνει και κάποια έξτρα ηλεκτρολογική συνδεση μεσω ενός σύρματος...ξέρει κανείς εαν αυτό είναι αναγκαίο ή είναι κάτι προαιρετικό? 

 

Επίσης επειδη βρήκα και ενα άρθρο με τους συμβατούς κωδικούς, το παραθέτω να υπάρχει και εδώ:

 

There are 3 types of steering column control modules, only 2 of them support cruise control.

  • Lowline
    • Supported Steering Wheels: Standard Steering Wheel (4-Spoke)
    • Supported Features: Trip Computer (does NOT support Cruise Control!)
    • Part Numbers: 8E0-953-549-F 8E0-953-549-S
  • Midline
    • Supported Steering Wheels: Standard Steering Wheel (4-Spoke), Sport Steering Wheel (3-Spoke), Multi-Function Steering Wheel
    • Supported Features: Trip Computer, Cruise Control
    • Part Numbers: 8E0-953-549-L, 8E0-953-549-N
  • Highline
    • Supported Steering Wheels: Standard Steering Wheel (4-Spoke), Sport Steering Wheel (3-Spoke), Multi-Function Steering Wheel
    • Supported Features: Trip Computer, Cruise Control, Steering Wheel Heating
    • Part Numbers: 8E0-953-549-M, 8E0-953-549-P, 8E0-953-549-Q, 8E0-953-549-R

 

πηγή: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Cruise_Control_Retrofitting_(8E)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσης να αναφέρω ότι ψάχνωντας ανακάλυψα ότι μπορεί κάποιος εύκολα να ενεργοποιήσει και το trip computer, εαν το αμαξι δεν το διαθέτει, απλά και μόνο αγοράζοντας τον νέο μοχλό υαλοκαθαριστήρων με τα επιπλέον κουμπάκια και κάνοντας την κωδικοποίηση...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε κάποια ξένα forum διάβασα ότι για να λειτουργήσει θα πρέπει να γίνει και κάποια έξτρα ηλεκτρολογική συνδεση μεσω ενός σύρματος...ξέρει κανείς εαν αυτό είναι αναγκαίο ή είναι κάτι προαιρετικό? 

 

Επίσης επειδη βρήκα και ενα άρθρο με τους συμβατούς κωδικούς, το παραθέτω να υπάρχει και εδώ:

 

There are 3 types of steering column control modules, only 2 of them support cruise control.

  • Lowline
    • Supported Steering Wheels: Standard Steering Wheel (4-Spoke)
    • Supported Features: Trip Computer (does NOT support Cruise Control!)
    • Part Numbers: 8E0-953-549-F 8E0-953-549-S
  • Midline
    • Supported Steering Wheels: Standard Steering Wheel (4-Spoke), Sport Steering Wheel (3-Spoke), Multi-Function Steering Wheel
    • Supported Features: Trip Computer, Cruise Control
    • Part Numbers: 8E0-953-549-L, 8E0-953-549-N
  • Highline
    • Supported Steering Wheels: Standard Steering Wheel (4-Spoke), Sport Steering Wheel (3-Spoke), Multi-Function Steering Wheel
    • Supported Features: Trip Computer, Cruise Control, Steering Wheel Heating
    • Part Numbers: 8E0-953-549-M, 8E0-953-549-P, 8E0-953-549-Q, 8E0-953-549-R

 

πηγή: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Cruise_Control_Retrofitting_(8E)

 

To καλωδιο Νικο αν θυμαμαι καλά είναι για τα diesel, σιγουρα για τον 1.8Τ δεν χρειάζεται τίποτα άλλο παρα τον μοχλο, τον καταλληλο εγκέφαλο και το κατω καλυμμα του τιμονιου.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το σκεφτομαι μιας και ουτε trip computer εχω οποτε ειναι ευκαιρια να γινουν ολα μαζι...απλα μια απορια: εαν αλλαξω τον εγκεφαλο του τιμονιου και βαλω και τους νεους μοχλους (υαλοκαθαριστηρων με trip και CC) μπορω να το κινησω μεχρι να το κωδικοποιησω ή οχι; ρωταω γιατι δεν εχω vcds και θα πρεπει καποιος να με εξυπηρετησει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεις να το κινησεις, το πιο πιθανο ειναι να μην δουλευει το ABS και ESP μεχρι να παρει την σωστη κωδικοποιήση.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μπορεί να μην λειτουργεί και η υδραυλική υποβοήθηση επίσης ;)

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μπορεί να μην λειτουργεί και η υδραυλική υποβοήθηση επίσης ;)

 

 

Δημήτρης

Αυτο ειναι σημαντικο...γιατι μπορει να συμβει αυτο;

 

Με βλεπω να παιρνω ολα τα υλικα και να ερχομαι στην εδρα...η κωδικοποιηση ευκολη δεν ειναι;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί θα αλλάξεις slip ring και χάνει την ρύθμιση. Νίκο δεν ειναι τίποτα το σπουδαίο, το εχω κάνει σε δεκάδες αυτοκίνητα. Τελευταία στου Audidis, που και σε αυτόν δεν λειτουργούσε η υποβοήθηση μετά απο αλλαγή slip ring και τιμονιού.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.