Jump to content

Cruise control Retrofit


Recommended Posts

Δεν εχω αυτη την στιγμη τα χαρτια με τις σημειωσεις που ειχα κρατησει αλλα αλλαξα κωδικους σε 01.engine, 16.steering wheel και 17.instruments...σε ολα αυτα τα modules μετα που ξανακοιταξα ειδα οτι ειχαν κρατησει τους νεους κωδικους εκτος του engine, οπου αλλαζεις το login και οχι το softcode, αρα δεν φαινονταν κατι διαφορετικο. Απλα οταν εβαζα το login για cruise (11463) ατην συνεχεια δεν με ρωταγε για επιβεβαιωση, οπως ειχα δει οτι εγραφαν στα διαφορα diy για τοποθετηση cruise.

 

Παντως εαν θυμαμαι καλα, ο εγκεφαλος τιμονιου οταν τον εβαλα ειχε κρατημενο τον κωδικο 04041, δηλαδη πολυλειτουργικο τιμονι (με τηλεφωνο, Bluetooth και κατι επιπλεον) με cruise και DIS και εγω το εκανα 01041, δηλαδη τριακτινο σπορ τιμονι με cruise και DIS. Επισης εκανα και ενα adaptation για να "μαθει" ο νεος εγκεφαλος το VIN του αυτοκινητου.

Edited by S3-Nick
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να αναφέρω, ότι αν σας τύχει να μην περνάει ο εγκέφαλος του ABS, το softcode και δεν προγραμματιζεται, βγάλτε την φυσά από το ΑBS για καμιά ώρα για να μηδενιση ο εγκέφαλος, και προσπαθήστε ξανά.

επειδη εκανα σημερα την τοποθετηση και κολλαω ακριβως σε αυτο. Εχω ενεργοποιησει κομπλε cruise control, dis, οταν παω ομως στο abs module δεν με αφηνει να κανω softcode και πεταει μηνυμα

Login lost due to dropped Session

Που στο καλο ειναι η φυσα του ABS???

 

edit: οκ, τη βρηκα, την εβγαλα, το αφησα μια ωρα και μετα ξαναδοκιμασα αλλα τπτ....δεν βλεπω να κανω δουλιτσα. Μονο στην κωδικοποιηση του ABS κολλαω

Edited by Marklio
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν εχω αυτη την στιγμη τα χαρτια με τις σημειωσεις που ειχα κρατησει αλλα αλλαξα κωδικους σε 01.engine, 16.steering wheel και 17.instruments...σε ολα αυτα τα modules μετα που ξανακοιταξα ειδα οτι ειχαν κρατησει τους νεους κωδικους εκτος του engine, οπου αλλαζεις το login και οχι το softcode, αρα δεν φαινονταν κατι διαφορετικο. Απλα οταν εβαζα το login για cruise (11463) ατην συνεχεια δεν με ρωταγε για επιβεβαιωση, οπως ειχα δει οτι εγραφαν στα διαφορα diy για τοποθετηση cruise.

 

Παντως εαν θυμαμαι καλα, ο εγκεφαλος τιμονιου οταν τον εβαλα ειχε κρατημενο τον κωδικο 04041, δηλαδη πολυλειτουργικο τιμονι (με τηλεφωνο, Bluetooth και κατι επιπλεον) με cruise και DIS και εγω το εκανα 01041, δηλαδη τριακτινο σπορ τιμονι με cruise και DIS. Επισης εκανα και ενα adaptation για να "μαθει" ο νεος εγκεφαλος το VIN του αυτοκινητου.

Σημερα με το νεο καλωδιο προσπαθησα ξανα για την ενεργοποιηση του cc αλλα παλι τζιφος...

Το module του steering εχει ενα σφαλμα, οτι το εγκεφαλακι εχει διαφορετικο VIN απο του αυτοκινητου, το οποιο δεν το σβηνει εαν κανεις clear...θα ποσταρω αργοτερα πως ακριβως αναφερει το σφαλμα. Μου κανει βεβαια εντυπωση μιας και ειχα κανει adaptation για να μαθει το νεο VIN του αυτοκινητου.

Πηγαινοντας στα blocks του cc (block 066) βλεπω οτι πατωντας φρενο ή συμπλεκτη αλλαζουν τα δεδομενα των blocks αρα δεν φταινε οι διακοπτες του φρενου και συμπλεκτη, οπως αρχικα νομιζα...τι αλλο μπορει να φταιει;

 

Edit: επισης να αναφερω οτι εκανα login για απενεργοποιηση και login ξανα για ενεργοποιηση και παρατηρησα οτι εμφανιζεται το G στο controller που σημαινει οτι το cc θεωρητικα ενεργοποιηθηκε...

Edited by S3-Nick
Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω μερικές πληροφορίες μιας και το ξαναπροσπάθησα το απόγευμα...

 

Πήγα ξανα στο module του steering wheel και βρήκα στο adaptation στο channel 81 τον κωδικό για να "μαθει" ο εγκέφαλος του τιμονιού το VIN του αυτοκινήτου...

Μόλις έκανα την εκμάθηση αυτή είδα ότι έσβησε και η βλάβη που ήταν καταγεγραμμένη και αφορούσε το διαφορετικό VIN που έβλεπε το εγκεφαλάκι.

Στην συνέχεια πήγα στο measure blocks και στο block 4 μπορούμε να δούμε τις διάφορες λειτουργίες του cc. Εκεί αναλόγως τι χειρισμό κάνεις στο μοχλουδάκι του cc 

σου δείχνει ΟΝ, OFF, ACCELERATE, DECELERATE και RESUME, δηλαδή όλες τις λειτουργίες που μπορεί να κάνει το cc. Μια εικόνα που δανείστηκα από ξένο forum

δείχνει το block αυτό και το τί βλέπουμε. Εμένα σε αυτό το block είδα ότι δουλεύουν όλες οι λειτουργίες του cc μιας και στα ανάλογα blocks μου έδειχνε ότι έκανα με τον

μοχλό.

Οπότε από την στιγμή που το αυτοκινητο διαβάζει όλες τις λειτουργίες του μοχλού και η κωδικοποίηση είναι ΟΚ, τι άλλο μπορεί να φταίει?

Link to comment
Share on other sites

Η ενεργοποιηση Νικο, δεν ειναι ενεργοποιημένο προφανως σωστα.

 

Δεν νομίζω γιατι όταν πάω να κάνω auto scan σε όλα τα modules, το module του instrument και του steering wheel έχουν την σωστή κωδικοποίηση για cc (φαίνεται από τον κωδικό) και το module του engine δείχνει ένα G στον κωδικό που σημαίνει ότι είναι ενεργοποιημένο! Για επιβεβαίωση το απόγευμα έκανα την διαδικασία απενεργοποίησης του cc με τους "αντίστροφους" κωδικούς στα προαναφερόμενα modules και όταν έκανα ξανα autoscan είχε τους νέους κωδικούς και απουσίαζε το G στο engine...

Επίσης εαν δεν ήταν ενεργοποιημένο θα έγραφε not installed στο block 04 του steering wheel και στο block 066 του engine ενω αντίθετα όταν "πειράζω" τον μοχλό φαίνονται οι αντίστοιχες ενέργειες στα block...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα, ξαναδιαβάζοντας το site του Ross-Tech, υποθέτω ότι βρήκα το θέμα που έχει το αμάξι και δεν λειτουργεί το cc...παρακάτω παραθετω μια φωτογραφία από το site όπου αναφέρει ότι ενδέχεται να πρέπει πρώτα να γίνει μΙα ευθυγράμμιση πεταλούδας (throttle body alignment) πριν ξεκινήσει να λειτουργεί το cc. Άρα υποθέτω ότι εάν κάνω μια ευθυγράμμιση θα ξεκινήσει να λειτουργεί σωστά...

Επίσης, στα σημεία που εχω επισημάνει, φαίνεται ότι η κωδικοποίηση έχει ολοκληρωθεί σωστά μιας και στο δικό μου αμάξι το γράμμα "G" εμφανίζεται στο πεδίο "component", όπως αναφέρει και το site...

 

3rO3tql.jpg

Link to comment
Share on other sites

ΜΑκαρι να ειναι αυτο Νικο, η ρυθμιση της πεταλουδας ειναι πολύ ευκολη. Την εκανες;

 

Θα την κάνω αύριο μιας και δεν προλάβαινα να το κάνω σήμερα...άντε να δούμε εαν τελικά είναι κάτι τόσο απλό!!

Link to comment
Share on other sites

Νίκο, θα τολμήσω να το ρωτήσω αφού

 

- "ρισκάροντας" να έχω χάσει επεισόδια από τις προηγούμενες σελίδες

- και με την προϋπόθεση ότι όλα έχουν τοποθετηθεί σωστά στην εγκατάσταση (όχι κωδικοποίηση) του cc στο αμάξι σου....

 

δοκίμασες καθόλου να το ενεργοποιήσεις με original διαγνωστικό σε συνεργείο?????

Link to comment
Share on other sites

Νίκο, θα τολμήσω να το ρωτήσω αφού

 

- "ρισκάροντας" να έχω χάσει επεισόδια από τις προηγούμενες σελίδες

- και με την προϋπόθεση ότι όλα έχουν τοποθετηθεί σωστά στην εγκατάσταση (όχι κωδικοποίηση) του cc στο αμάξι σου....

 

δοκίμασες καθόλου να το ενεργοποιήσεις με original διαγνωστικό σε συνεργείο?????

Λοιπον, οπως εχω γραψει σε παλιοτερα posts, το hardware ειναι αυτο που προβλεπεται για cc, εχει τοποθετηθει σωστα και εχει κωδικοποιηθει σωστα, επισης, μιας και σε διαγνωση των αντιστοιχων modules φαινονται αποθηκευμενοι οι σωστοι κωδικοι ενω στα αντιστοιχα blocks φαινονται οι λειτουργιες του λεβιε του cc οταν τον χειριζομαι...

Το να παω στην αντιπροσωπεια και οχι σε καποιο οποιοδηποτε συνεργειο το ειχα σκεφτει πριν κανω μονος μου κωδικοποιηση αλλα, οπως ειχα γραψει, η μια αντιπροσωπεια που πηγα μου ειπε οτι δεν γινεται να μπει cc εκ των υστερων (αν ειναι δυνατον!!!) και η αλλη μου ειπε 130€ απλα και μονο για κωδικοποιηση 5 λεπτων!! Οταν στην συνεχεια απευθυνθηκα σε εξουσιοδοτημενο, το οποιο ενα παιδι απο εδω μεσα μου ειπε οτι ειχε κανει το δικο του, μου ειπαν οτι δεν μπορουν πια να κανουν κωδικοποιησεις γιατι ειχαν καποιο θεμα με τα κεντρικα...καπου εκει σταματησα να ασχολουμε με τα συνεργεια για το cc!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, οπως εχω γραψει σε παλιοτερα posts, το hardware ειναι αυτο που προβλεπεται για cc, εχει τοποθετηθει σωστα και εχει κωδικοποιηθει σωστα, επισης, μιας και σε διαγνωση των αντιστοιχων modules φαινονται αποθηκευμενοι οι σωστοι κωδικοι ενω στα αντιστοιχα blocks φαινονται οι λειτουργιες του λεβιε του cc οταν τον χειριζομαι...

Το να παω στην αντιπροσωπεια και οχι σε καποιο οποιοδηποτε συνεργειο το ειχα σκεφτει πριν κανω μονος μου κωδικοποιηση αλλα, οπως ειχα γραψει, η μια αντιπροσωπεια που πηγα μου ειπε οτι δεν γινεται να μπει cc εκ των υστερων (αν ειναι δυνατον!!!) και η αλλη μου ειπε 130€ απλα και μονο για κωδικοποιηση 5 λεπτων!! Οταν στην συνεχεια απευθυνθηκα σε εξουσιοδοτημενο, το οποιο ενα παιδι απο εδω μεσα μου ειπε οτι ειχε κανει το δικο του, μου ειπαν οτι δεν μπορουν πια να κανουν κωδικοποιησεις γιατι ειχαν καποιο θεμα με τα κεντρικα...καπου εκει σταματησα να ασχολουμε με τα συνεργεια για το cc!

 

Sorry, έγραψα στα γρήγορα χθες και δεν είδα το προηγούμενο ποστ σου.

Υπό την προϋπόθεση ότι το hardware έχει τοποθετηθεί σωστά, μιλάμε για ross tech θέμα εν τέλει.

 

ΟΚ, το ότι δεν μπαίνει εκ των υστέρων ή το ότι θέλουν 130ευρώ, ας το... προσπεράσουμε, οι τύποι ψάχνουν εναγωνίως να βάλουν λουκέτο στην επιχείρησή τους μου φαίνεται.

 

Το θεωρώ απίθανο να μην μπορείς να βρεις ένα συνεργείο (ούτε καν αντιπροσωπεία) που να ξέρει να το φυσώσει και να το ενεργοποιήσει, ο οποίος μηχανικός είτε να στο κάνει δωρεάν (για να "κερδίσει" έναν νέο πελάτη) είτε να βάλει μια (μικρή) χρέωση εάν δει έναν άνθρωπο ο οποίος πιθανότατα δεν θα τον επισκεφθεί ξανά στο μέλλον (αφού μόνο αυτό έψαχνες και όχι νέο μηχανικό να αναλάβει το αυτοκίνητό σου).

Και τα 2 λογικότατα σενάρια είναι.

 

Στο θέμα μας τώρα, στο δικό μου,αφού περάσαμε το τιμόνι μου το καλοκαίρι με τον Δημήτρη και τον Γιώργο, σετάραμε τα πάντα εκτός από το cc. Τι κι αν δοκιμάσαμε 2 διαφορετικά διαγνωστικά, με τίποτε... Στο ένα δεν έπαιρνε τις ρυθμίσεις και στο άλλο ενώ δεχόταν όλα τα σωστά values και ρυθμίσεις, στην πράξη μετά δεν ήθελε το τιμημένο  :whatever: , έβλεπε άλλο όνειρο ότι κι αν του κάναμε..

 

Σχολιάστηκε από τα παιδιά ότι έχει παρατηρηθεί αρκετές φορές ότι με τα καλώδια του θείου να τρώνε ένα "σκάλωμα" με το cruise control (ενώ στα υπόλοιπα έκαναν "παπάδες"), και με συμβούλεψαν να πάω στον μηχανικό μου να το σετάρει με το original για να ξεμπερδέψω. 

Πράγματι, μία επίσκεψη των 5 λεπτών στο συνεργείο ήταν αρκετή για να "εγκαινιάσω" το cc και όλα ΟΚ.

 

Το αν θέλεις να το "παιδέψεις" με το δικό σου γιατί γουστάρεις να το ψαχουλεύεις το rosstech και είναι θέμα κ@#λ*ς και δημιουργικού, πάω πάσο και δεν μου πέφτει λόγος προφανώς. Αν το έχεις άχτι όμως γιατί σε παίδεψε (δεν είναι δλδ ότι με την πρώτη προσπάθεια δεν το κατάφερες, φαίνεται ότι έχεις ασχοληθεί έτσι κι αλλιώς), ξαναβγές στους δρόμους  :P  και βρες ένα συνεργείο να ασχοληθεί 5 λεπτά για να μην ξανασχοληθείς!

 

Ωραία η έρευνα (πράγματι είναι ωραίο μικρόβιο να το ψειρίζεις μόνος σου και να "καρποφορεί" μετά η προσπάθεια αυτή), αλλά πολύ πιο απολαυστικό να χρησιμοποιείς στην πράξη του cruisάκι σου!

 

Sorry για το μπλα μπλα.

 

Την καλημέρα μου.

Edited by audidis
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Επειδή παρακολ ουθώ το ποστ του Νίκου, κατα την άποψη μου, όπως ανέφερα προηγούμενα, είτε θελει ΟΕΜ καλώδιο, είτε δεν συμβαδίζει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως την ενεργοποίηση του CC οταν το περασα το εκανα στην αντιπροσωπια, με το καλωδιο μου δεν γινοταν. Ποτε δεν εμαθα το γιατι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως την ενεργοποίηση του CC οταν το περασα το εκανα στην αντιπροσωπια, με το καλωδιο μου δεν γινοταν. Ποτε δεν εμαθα το γιατι.

Οταν τσεκαρες ομως την κωδικοποιηση πριν πας στην αντιπροσωπεια ηταν η σωστη;

Εμενα μου κανει εντυπωση το γεγονος οτι η κωδικοποιηση εχει αλλαξει ενω φαινονται κανονικα και οι χειρισμοι του λεβιε στα αντιστοιχα blocks...

 

υ.γ. επισης η ενεργοποιηση του trip computer, η οποια εγινε με την ιδια κωδικοποιηση, πραγματοποιηθηκε χωρις προβληματα!

Link to comment
Share on other sites

Οταν τσεκαρες ομως την κωδικοποιηση πριν πας στην αντιπροσωπεια ηταν η σωστη;

Εμενα μου κανει εντυπωση το γεγονος οτι η κωδικοποιηση εχει αλλαξει ενω φαινονται κανονικα και οι χειρισμοι του λεβιε στα αντιστοιχα blocks...

 

υ.γ. επισης η ενεργοποιηση του trip computer, η οποια εγινε με την ιδια κωδικοποιηση, πραγματοποιηθηκε χωρις προβληματα!

 

 

Δεν θυμαμαι Νικο, περασαν χρονια. Επίσης το μπερδευω στο μυαλο μου με την παρομοια διαδικασια που ειχα κανει παλαιοτερα και στο LEON οταν εκανα και σε εκεινο retrofit το cc. Εκει τα ειχα καταφερει μονος μου.

Link to comment
Share on other sites

Σηκώνω τα χέρια ψηλά!!!

 

Έκανα το throttle body alignment χωρίς κανένα αποτέλεσμα μιας και πάλι δεν λειτουργεί!! Το θετικό ήταν ότι βοήθησε αρκετά στην λειτουργία του αυτοκινήτου μιας και είχε αξιοσημείωτη διαφορά στην απόκριση του πετάλ στην συνέχεια!!

 

Παρακάτω έχω δύο αποσπάσματα από το τελευταίο σκανάρισμα των modules engine και steering wheel, οπου φαίνονται οι σωστοί κωδικοί για το cc καθώς και ότι δεν υπάρχουν βλάβες:

 

Address 01: Engine        Labels: 06B-906-018-AVJ.lbl

   Part No: 8E0 906 018 B
   Component: 1.8L R4/5VT     G   0003  
   Coding: 11701
   Shop #: WSC 66565  
   VCID: 275A63B3C5FEB3063C-5000
 
No fault code found.
Readiness: 0000 0000

 

Address 16: Steering wheel        Labels: 8E0-953-549.lbl

   Part No: 8E0 953 549 Q
   Component: Lenksαulenmodul     0601  
   Coding: 01041
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 418EDD2B4B9A6D3612-4A3A
 
No fault code found.

 

 

Επίσης έχω και δυο print screen από τα blocks του cc στο module engine καθώς και στην συνέχεια τι σημαίνουν αυτά τα blocks από το site του Ross-tech:

 

Αρχικά έχουμε την εξήγηση των συμβόλων των Blocks που βλέπουμε στο Νο66 για το cc

 

VATY8Ps.jpg

 

Στην συνέχεια είναι τα blocks χωρίς κανένα πετάλ πατημένο και με το λεβιέ του cc στο OFF

 

h8CTTtE.jpg

 

 

Και, τέλος, τα ίδια blocks με πατημένο το φρένο και τον συμπλέκτη και τον λεβιέ του cc στο ΟΝ

 

kVFQ3E1.jpg

 

Όπως μπορεί κάποιος να παρατηρήσει φαίνονται κανονικά οι χειρισμοί και το σημαντικότερο στο Field 2 το τέταρτο ψηφίο είναι ο άσσος, δηλαδή σημαίνει ότι "CC active on ECM".

Επίσης, στα αντίστοιχα blocks του module του steering wheel φαίνονται σε πραγματικό χρόνο όλες οι κινήσεις του λεβιέ, δηλαδή "SET", "DECCELARATE", "ACCELERATE" και "RESUME"...

Πραγματικά δεν ξέρω τι μπορει να φταίει μιας και θεωρητικά θα έπρεπε να δουλεύει!! Οπότε, για πείτε καμιά πρόταση για συνεργείο ώστε να παω μηπως και είναι κάτι που μου ξεφευγει...

Edited by S3-Nick
Link to comment
Share on other sites

Να σημειώσω ότι το μόνο που δεν εχω κάνει είναι να ελέγξω αυτά τα δεδομένα και εν κινήσει...όλες οι ανωτέρω παρατηρήσεις έιναι με το αμάξι σταθμευμένο στο γκαράζ. 

Δεν έχω δευτερο ατομο να κοιτάει αλλά και το laptop δεν έχει ιδιαίτερη διάρκεια με την μπαταρία ώστε να μπορούσα να κράταγα κάποιο log...

Link to comment
Share on other sites

Να πω τωρα κάτι;

Το χειριστήριο του cc του έχεις αλλάξει θέση; να το τραβήξεις προς τον οδηγό δηλ γιατί εάν ειναι προς τα πίσω απλα δεν δουλεύει.

 

Α!!! Και κάτω απο 30 χλμ δεν δουλεύει να ξέρετε!

Edited by Dikonou
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε μηπως να κοιταγες και το ιδιο το cc αν οντως δουλευει; σαν πλακετα δηλ, μηπως και παιδευεσαι τσαμπα

Απο την στιγμη που ο εγκεφαλος διαβαζει τους χειρισμους του λεβιε πως ακριβως να μην δουλευει; Αν διαβασεις τα προηγουμενα μηνυματα κανω τις κινησεις στον λεβιε και το αυτοκινητο αντιλαμβανεται τις κινησεις αυτες, τοσο στο module του engine οσο και σε αυτο του steering wheel, αρα ο λεβιες δουλευει κανονικα.

Link to comment
Share on other sites

Να πω τωρα κάτι;

Το χειριστήριο του cc του έχεις αλλάξει θέση; να το τραβήξεις προς τον οδηγό δηλ γιατί εάν ειναι προς τα πίσω απλα δεν δουλεύει.

 

Α!!! Και κάτω απο 30 χλμ δεν δουλεύει να ξέρετε!

Αν διαβασεις τα παραπανω μηνυματα ο λεβιες εχει δοκιμαστει σε ολες τις θεσεις. Στην πισω πισω διαβαζει οτι ειναι θεση "OFF", στην συνεχεια ειναι "ON", ενω ολες οι δοκιμες εγιναν με την θεση "ΟΝ" και πατημα του "set" και του "resume"...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Λοιπόν ...επειδή εχω περάσει cc και σε Β6 και έχω ψαχτεί.... θελω να σας πω το εξης ......Υπάρχει ενας μικρος ααριθμος Β6-Β7 που εκτος απο την κλασσική κωδικοποιηση ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ HARDWARE απαιτεί και ενα μικρο καλώδιο extra απο το cc στο χωρο του κινητήρα λυπαμε που δεν ξέρω λεπτομέρειες για να σε φωτίσω αλλα ειμαι σχεδόν σίγουρος οτι προκειτε για ενα απο αυτα τα A4....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν ...επειδή εχω περάσει cc και σε Β6 και έχω ψαχτεί.... θελω να σας πω το εξης ......Υπάρχει ενας μικρος ααριθμος Β6-Β7 που εκτος απο την κλασσική κωδικοποιηση ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ HARDWARE απαιτεί και ενα μικρο καλώδιο extra απο το cc στο χωρο του κινητήρα λυπαμε που δεν ξέρω λεπτομέρειες για να σε φωτίσω αλλα ειμαι σχεδόν σίγουρος οτι προκειτε για ενα απο αυτα τα A4....

Εγω πιστευω οτι φταιει η κωδικοποιηση...δεν εχω διαβασει πουθενα για εξτρα καλωδιο εκτος καποιων diesel. σημερα θα εχω καποια νεα οποτε θα αναφερω το αποτελεσμα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικα ειναι το καλωδιο...τουλαχιστον συμφωνα με τον ηλεκτρολογο που πηγα. Δεν υπαρχει επικοινωνια μεταξυ κολωνας τιμονιου (εγκεφαλου cc) και μηχανης.

 

Εχει κανεις οδηγιες τι ενωνουμε για να δουλεψει;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.