Isobitis Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 παιδια τη βοηθεια σας.. προσφατα εβαλα miltek εξατμιση στο ΤΤ μου. η εξατμιση αλλαχθηκε απο μπροστα μεχρι πισω μαζι με τους καταλυτες.. μετα και την αναβαθμιση του προγραμματος (GIAC) ειδα αισθητη διαφορα στο αυτοκινητο με σημαντικη απωλεια δυναμης για να αποκλεισουμε το προγραμμα, μετρησαμε με τα ακρως εξυπηρετικα παιδια της giac το αμαξι στο VAG με διαφορα runs και η διαφορα στις πιεσεις ειναι δυστυχως μεγαλη το προγραμμα φαινεται να ζηταει μεχρι και 1,5 bar αλλα δεν περνει πουθενα παραπανω απο 0,4-0,5 bar μεχρι στιγμης εχω αλλαξει: - σκαστρα με τη μαμα (turbosmart dual bov, κλειστου) - NJ75 (με δανεικη απο αλλο μοτερ) - τον πρωτο λ (τηγανισμενος) - MAF (προληπτικα) και αλλαγη δεν βλεπω.. κοιταξα τα κολλαρα και φαινονται ενταξει.. να αρχισω να ψαχνω για απωλειες πιεσης στις σωληνωσεις της τουρμπινας? φοβαμαι οτι ειναι μεγαλη ιστορια αυτο μιας και φανταζομαι θα πρεπει να πρεσσαριστει το κυκλωμα με ταπες κλπ προς το παρον το αμαξι δουλευει με μαμα προγραμμα και μου σπαει τα νευρα εχει κανεις παρομοια εμπειρια / αποψη η προταση? ευχαριστω... για να μην κουραζω το post link στο τι εχω βαλει στο αμαξι ειναι εδω.... http://forum.audisportsclub.gr/index.php?&...=12&CID=106 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOEL-S3 Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 για κοιτα λιγο τις βενζινες του μοτερ (τρομπα-κυκλωμα-μπεκ-ρυθμιστη βενζινης) νομιζω οτι καπου εκει πρεπει να ειναι το προβλημα... και τελος -τελος κατεβαζεις τουρπινα για να δεις μηπως εχει χασει το κεντραρισμα της ή εχει κανα τρελο ριγμα και ξεφυσαει απο εκει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adui Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 (edited) μηπως εβαλες μεγαλη εξατμιση (σε φαρδος)και αδειαζει το τουρμπο? Edited April 24, 2007 by adui Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 γεια σου Ορεστη! να σε ρωτησω κατι γιατι δεν καταλαβα. ειχες το stage 1 της giac και ολα ηταν οκ. οταν εβαλες την εξατμιση και ησουν ακομη με το stage 1 ηταν ολα οκ? δηλαδη το προβλημα εγινε μολις εβαλες το stage 2 για να εκμεταλλευτη το προγραμμα την εξατμιση και να ανεβει η αποδοση? οταν λες τωρα εισαι με μαμα προγραμμα?το εβγαλες δλδ τελειως? για πιο λογο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isobitis Posted April 24, 2007 Author Share Posted April 24, 2007 γεια σου Ορεστη! να σε ρωτησω κατι γιατι δεν καταλαβα. ειχες το stage 1 της giac και ολα ηταν οκ. οταν εβαλες την εξατμιση και ησουν ακομη με το stage 1 ηταν ολα οκ? δηλαδη το προβλημα εγινε μολις εβαλες το stage 2 για να εκμεταλλευτη το προγραμμα την εξατμιση και να ανεβει η αποδοση? οταν λες τωρα εισαι με μαμα προγραμμα?το εβγαλες δλδ τελειως? για πιο λογο? καλησπερα φιλε τολη ειχα το stage 1 της giac και απλα εκανα update στο προγραμμα για να εκμεταλευτει και την εξατμιση. ολα ηταν οκ ναι αλλα τοτε συνεπεσε και η περιοδος που εκαψε τον αισθητηρα λ. οποτε με την εφαρμογη της miltek αλλαξα και τον πρωτο λ.. μηπως υπαρχει περιπτωση να μην εχει κατσει καλα το προγραμμα? αλλα συμφωνα με τις μετρησεις το προγραμμα ζηταει πιεση.. τωρα το εχω στο μαμα προγραμμα γιατι απλα δουλευει πολυ καλυτερα ετσι και επειδη το μαμα προγραμμα δεν ζηταει πολυ μεγαλες πιεσεις. ετσι σε περιπτωση που δεν κανει καλη καυση δεν θα γινει καμια χοντρη ζημια πιστευω... με το controller της giac υπαρχει η δυνατοτηta αλλαγης on the fly.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isobitis Posted April 24, 2007 Author Share Posted April 24, 2007 μηπως εβαλες μεγαλη εξατμιση (σε φαρδος)και αδειαζει το τουρμπο? φιλε adui δεν ξεφυγα απο το setup που προτεινει η miltek για το αυτοκινητο. εχουν μπει 200δες καταλυτες HJS μεσαιο 70 mm τελικα 100 mm εχω δει ΤT να δουλευουν με αυτο το setup σαν απλα ΦΠΕ. λετε ρε παιδια να ξεφυσαει απο το turbo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isobitis Posted April 24, 2007 Author Share Posted April 24, 2007 για κοιτα λιγο τις βενζινες του μοτερ (τρομπα-κυκλωμα-μπεκ-ρυθμιστη βενζινης) νομιζω οτι καπου εκει πρεπει να ειναι το προβλημα... και τελος -τελος κατεβαζεις τουρπινα για να δεις μηπως εχει χασει το κεντραρισμα της ή εχει κανα τρελο ριγμα και ξεφυσαει απο εκει... κυκλοφορια καυσιμου δεν εχω δει ακομα.. ειναι το επομενο βημα μολις γυρισω απο την #$%^ κορέα... ααα να αναφερω εδω οτι το service των 60.000 εγινε λιγο πριν χωρις ανωμαλιες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Πρόγραμμα δεν μπορεί να είναι γιατί ζητάει σωστή πίεση. Τι είχε από την μαμά του το αμάξι σε Ν75; Κάτι σαν safe mode μου κάνει αυτό πάντως.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyo Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Πρόγραμμα δεν μπορεί να είναι γιατί ζητάει σωστή πίεση. Τι είχε από την μαμά του το αμάξι σε Ν75; Κάτι σαν safe mode μου κάνει αυτό πάντως..Μιχάλης κι εμενα αλλα αν δεν ειναι μηπως οντως τα χει παιξει το τουρμπο? απο κωδικους βλαβων εχεις κατι να μας πεις?κι οταν λες χαμηλη πιεση ποσο εννοεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isobitis Posted April 24, 2007 Author Share Posted April 24, 2007 Πρόγραμμα δεν μπορεί να είναι γιατί ζητάει σωστή πίεση. Τι είχε από την μαμά του το αμάξι σε Ν75; Κάτι σαν safe mode μου κάνει αυτό πάντως..Μιχάλης φιλε μιχαλη πρεπει να το δω γιατι δεν το θυμαμαι.. παντως και γω δεν πιστευω να ειναι το προγραμμα.. προβλεπω μακρα περιοδο δοκιμων.. ευτυχως που τα παιδια στην giac εχουν υπομονη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 κι εμενα αλλα αν δεν ειναι μηπως οντως τα χει παιξει το τουρμπο? απο κωδικους βλαβων εχεις κατι να μας πεις?κι οταν λες χαμηλη πιεση ποσο εννοεις? το προγραμμα φαινεται να ζηταει μεχρι και 1,5 bar αλλα δεν περνει πουθενα παραπανω απο 0,4-0,5 bar 1 bar κατω απ οτι πρεπει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 κυκλοφορια καυσιμου δεν εχω δει ακομα..ειναι το επομενο βημα μολις γυρισω απο την #$%^ κορέα... ααα να αναφερω εδω οτι το service των 60.000 εγινε λιγο πριν χωρις ανωμαλιες.. Ακούς σφύριγμα όταν φορτώνει το αμάξι? εάν ναι τότε μάλλον είναι σωληνάκι υποπέσεις και σκίστηκε. Ελεξε για τους κλασικούς καφέ λεκέδες στην μέσα πλευρά της πολλαπλής εισαγωγής.. Η waistgate σου δουλεύει κανονικά, ή έχει μαγκώσει ανοικτή? Προσπάθησε να την κίνησης άνοιξης-κλήσης.. Η Divert valve σου είναι ένταξη ή έχει σχιστή το διάφραγμα της? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isobitis Posted April 24, 2007 Author Share Posted April 24, 2007 Ακούς σφύριγμα όταν φορτώνει το αμάξι? εάν ναι τότε μάλλον είναι σωληνάκι υποπέσεις και σκίστηκε. Ελεξε για τους κλασικούς καφέ λεκέδες στην μέσα πλευρά της πολλαπλής εισαγωγής..Η waistgate σου δουλεύει κανονικά, ή έχει μαγκώσει ανοικτή? Προσπάθησε να την κίνησης άνοιξης-κλήσης.. Η Divert valve σου είναι ένταξη ή έχει σχιστή το διάφραγμα της? οχι δεν σφυριζει το αμαξι οταν ανοιγει η diverter v/v ειναι ok την wastegate πρεπει να την τσεκαρω.. toyo κωδικους βλαβων δεν βγαζει στο vag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Δεν δοκιμάζεις με την "μαμά" Ν75 να δεις τι γίνεται; Λογικά θα έχεις την Ν75F. Υπάρχει περίπτωση το πρόγραμμα να μην συνεργάζεται καλά μ'αυτή που έχεις τώρα.. Το έχω ξανακούσει γι'αυτό στο λέω.. Αν ανεβάζει κανονικά πίεση με το "εργοστασιακό" πρόγραμμα τότε δεν νομίζω να είναι ούτε wastegate αλλά ούτε και σωληνάκια.. Πόσο ανεβάζει τώρα; 0,6-0,7; Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isobitis Posted April 25, 2007 Author Share Posted April 25, 2007 Δεν δοκιμάζεις με την "μαμά" Ν75 να δεις τι γίνεται; Λογικά θα έχεις την Ν75F. Υπάρχει περίπτωση το πρόγραμμα να μην συνεργάζεται καλά μ'αυτή που έχεις τώρα.. Το έχω ξανακούσει γι'αυτό στο λέω.. Αν ανεβάζει κανονικά πίεση με το "εργοστασιακό" πρόγραμμα τότε δεν νομίζω να είναι ούτε wastegate αλλά ούτε και σωληνάκια.. Πόσο ανεβάζει τώρα; 0,6-0,7; Μιχάλης σωστα.. με το μαμα προγραμμα ανεβζει μεχρι 0,8 max να την αλλαξω την N75 ok..ξερεις ποια μπορει να παιξει καλυτερα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 σωστα..με το μαμα προγραμμα ανεβζει μεχρι 0,8 max να την αλλαξω την N75 ok..ξερεις ποια μπορει να παιξει καλυτερα? N75F βαλε (μαμα) να ησυχασεις αν ειναι απο Ν75 το προβλημα! κωδικος ανταλλακτικου 058906283F Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostis Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 σωστα..με το μαμα προγραμμα ανεβζει μεχρι 0,8 max να την αλλαξω την N75 ok..ξερεις ποια μπορει να παιξει καλυτερα? Δεν είναι θέμα βαλβίδας γιατί αν ήταν καμμένη δε θα δούλευε το αμάξι χωρίς πρόγραμμα 0,8. Εμένα όταν κάηκε δεν ανέβαζε πάνω από 0,2... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyo Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Aλλο αυτο που επαθες εσυ ρε Κωστη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinoS3 Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Aφου με το μαμα προγραμμα σηκωνει πιεση,δεν νομιζω να ειναι η τουρμπινα. Ειναι πιθανο να εχει λασκαρει πολυ η wastegate. Ετσι την πατησα κι εγω σε μικροτερο βαθμο βεβαια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Αν θυμάμαι καλά ο Κωνσταντίνος είχε πρόβλημα με την Ν75J (είχε μπει ανάποδα νομίζω; ) και δεν ανέβαζε πίεση. Δοκίμασε και πες μας.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinoS3 Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Αν θυμάμαι καλά ο Κωνσταντίνος είχε πρόβλημα με την Ν75J (είχε μπει ανάποδα νομίζω; ) και δεν ανέβαζε πίεση. Δοκίμασε και πες μας..Μιχάλης Για μενα λες με την Ν75? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Νομίζω ότι εσύ ήσουν, με το passat! Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinoS3 Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Νομίζω ότι εσύ ήσουν, με το passat! Μιχάλης Τοτε με το Passat ηταν οντως η Ν75 αλλα δεν ειχε σχεση με αυτο που λεει εδω.Εμενα με εριχνε συχνα σε safe mode αλλα σε αλλες συνθηκες δουλευε κανονικα. Το ιδιο ειναι με το S3 που ηταν χαλαρη η wg και δεν κραταγε καλα την πιεση.Εκει αναφερομουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Που βασίζεις το ότι δεν έχει σχέση; Safe mode μπαίνει και το αυτοκίνητο του ισοβίτη. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isobitis Posted April 26, 2007 Author Share Posted April 26, 2007 Aφου με το μαμα προγραμμα σηκωνει πιεση,δεν νομιζω να ειναι η τουρμπινα.Ειναι πιθανο να εχει λασκαρει πολυ η wastegate. Ετσι την πατησα κι εγω σε μικροτερο βαθμο βεβαια. κωνσταντινε μπορεις σε παρακαλω να διευκρινισεις αν το αυτοκινητο σου παρουσιαζε τα ιδια συμπτωματα? οταν λες μικροτερο βαθμο? και εμενα οντως μου φαινεται οτι δουλευει σε safe mode πρεπει να τσεκαρω την wastegate μολις γυρισω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.