Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα
Thomas-1.8T

Θερμοκρασιες που βλεπετε στο πυρομετρο

Recommended Posts

Δε νομιζω να εχω κατι αλλο να αναφερω,νομιζω οτι ο τιτλος τα λεει ολα.

Α!!! εγω βλεπω 1000+ :unsure:

 

Μαμα ποσο δουλευουν?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θωμα ....στις ποσες στροφες και με τι πιεση το βλεπεις αυτο το νουμερο στο πυρομετρο?? τον αισθητηρα του πυρομετρου σε ποιο σημειο το εχεις?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θωμα ....στις ποσες στροφες και με τι πιεση το βλεπεις αυτο το νουμερο στο πυρομετρο?? τον αισθητηρα του πυρομετρου σε ποιο σημειο το εχεις?

+1 :g:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δε νομιζω να εχω κατι αλλο να αναφερω,νομιζω οτι ο τιτλος τα λεει ολα.

Α!!! εγω βλεπω 1000+ :unsure:

 

Μαμα ποσο δουλευουν?

 

μαμα μετρημενο s3 δουλευε σε τερμα γκαζι και φουλ πιεση 790-800

μαμα Α4 (το δικο μου σε τερμα γκαζι και φουλ πιεση εδειχνε 790

 

εγω στο ξαναλεω πρεπει να τις ριξεις τις θερμοκρασιες λιγο

Share this post


Link to post
Share on other sites

παντως πανω απο 900 το θεωρω πολυ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ε3αρταται απο το που ειναι η βελονα του αισθητηρα που παιρνει την θερμοκρασια βαλμενη.....παντως σε εσενα που ειναι και μαμα το μοτερ δηλαδη δεν κανει να το ζοριζεις και πολυ θα ελεγα και εγω οτι πανω απο τις 900 ειναι επικινδυνο ...και αν ειναι μακρυα ο αισθητηρας τοτε και 850 με 800 καλο ειναι να μην ανεβαζεις......μηπως ομως δεν εχεις καλο μιγμα ψηλα και ανεβαζεις τοσες θερμοκρασιες?? για ψαξτο λιγο μεσω του προγραμματος η με καποιο hallmeter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε εμενα οι θερμοκρασιες στο οργανο και στον αισθητηρα του καταλυτη ειναι περιπου ιδιες.Μεγιστη θερμοκρασια 800-820 βαθμους.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θωμα ....στις ποσες στροφες και με τι πιεση το βλεπεις αυτο το νουμερο στο πυρομετρο?? τον αισθητηρα του πυρομετρου σε ποιο σημειο το εχεις?

 

στο τερμα γκαζι με 5η το ειχα δει και 1 bar. τον αισθητηρα τον εχω πολυ κοντα στην τουρμπινα (μεσα στην φλογα)

 

Υ.Γ το αμαξι δουλευει ενα χρονο ετσι

Share this post


Link to post
Share on other sites

γνωμη μου οταν φτανει στους 900 με 950 παιρνε το ποδαρακι απο το γκαζι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οταν ημουν ΦΠΕ στο vag com που λεει θερμοκρασια L εβλεπα και 1000 μην πω και παραπανω.

Ποτε δεν ειχα προβλημα και τα πραγματα (τουρμπινα,πολλαπλη κλπ)ακομα τα φοραει το leon Που τα εδωσα.

Αυτο βεβαια δεν σημαινει κατι γιατι μιλαμε για ουσιαστικα αλλο setup ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Οταν ημουν ΦΠΕ στο vag com που λεει θερμοκρασια L εβλεπα και 1000 μην πω και παραπανω.

Ποτε δεν ειχα προβλημα και τα πραγματα (τουρμπινα,πολλαπλη κλπ)ακομα τα φοραει το leon Που τα εδωσα.

Αυτο βεβαια δεν σημαινει κατι γιατι μιλαμε για ουσιαστικα αλλο setup ;)

 

τασο η θερμοκρασια λαμδα δεν ειναι ενδεικτικη θερμοκρασια καυσαεριων ειναι απλα η θερμοκρασια που εχει ο αισθητηρας. και εμενα στον λαμδα δειχνει 980βαθμους αλλα στο πυρομετρο που το εχω πιο πριν απο τον λαμδα (δηλ. πιο κοντα στην τουρμπινα)δειχνει 720 τερμα γκαζι. ο lamda factor στο τερμα γκαζι τι σου δειχνει? στο 031 νομιζω ειναι στο vag-com.

 

Δε νομιζω να εχω κατι αλλο να αναφερω,νομιζω οτι ο τιτλος τα λεει ολα.

Α!!! εγω βλεπω 1000+ :unsure:

 

Μαμα ποσο δουλευουν?

 

βαλε ενα wideband να δεις τι σου δειχνει,απο εκει θα βγαλεις ακρη! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μεχρι στιγμης κανω αυτο που λεει Ο πανος, σηκωνω το "ποδαρακι" δηλ στις 800-850,αλλα ειναι λυση αυτη? :angry2:

θα δοκιμασω και wideband που ειπε ο Αγγελος και βλεπουμε :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω εχω το πυρομετρο στο downpipe και μεγιστη 930βαθμους,δεν νομιζω οτι πρεπει να ανησυχεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites
εγω εχω το πυρομετρο στο downpipe και μεγιστη 930βαθμους,δεν νομιζω οτι πρεπει να ανησυχεις.

 

Δωσε μου βρε Ηλια λιγο κουραγιο,γιατι ειμαι ετοιμος να το αρχισω απο την αρχη παλι :unsure:

Αν θες μου λες με τι προγραμα,σε ποσα bar και στροφες τα εβλεπες αυτα.

AGU μοτερ φοραω (το γραφω γιατι εχει πολλα κοινα με το S3)

post-1378-1177965872_thumb.jpg

 

Υ.Γ μια εικονα=χιλιες λεξεις....

 

εγω εχω το πυρομετρο στο downpipe και μεγιστη 930βαθμους,δεν νομιζω οτι πρεπει να ανησυχεις.

 

Δωσε μου βρε Ηλια λιγο κουραγιο,γιατι ειμαι ετοιμος να το αρχισω απο την αρχη παλι :unsure:

Αν θες μου λες με τι προγραμα,σε ποσα bar και στροφες τα εβλεπες αυτα.

AGU μοτερ φοραω (το γραφω γιατι εχει πολλα κοινα με το S3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ρε συ που πας με τοση πιεση?? θελεις να τα βγαλεις ολα τα σωθηκα σου απο την εξατμιση η να οργωσουνε τα μπιελοπιστονα σου καμια ασφαλτο??

θωμα γνωμη μου .....κοψε πιεση αρκετα

Share this post


Link to post
Share on other sites

+10000

 

εκτος αν θες ο καταλυτης σου να γινει οντως μεταλλικος απο εμβολα,μπιελες κτλ οπως εμενα...

 

υποψιν οτι κι εγω AGU φοραω...

Share this post


Link to post
Share on other sites
εγω εχω το πυρομετρο στο downpipe και μεγιστη 930βαθμους,δεν νομιζω οτι πρεπει να ανησυχεις.

 

παρα πολυ εχεις!!!

 

Δωσε μου βρε Ηλια λιγο κουραγιο,γιατι ειμαι ετοιμος να το αρχισω απο την αρχη παλι :unsure:

Αν θες μου λες με τι προγραμα,σε ποσα bar και στροφες τα εβλεπες αυτα.

AGU μοτερ φοραω (το γραφω γιατι εχει πολλα κοινα με το S3)

post-1378-1177965872_thumb.jpg

 

Υ.Γ μια εικονα=χιλιες λεξεις....

Δωσε μου βρε Ηλια λιγο κουραγιο,γιατι ειμαι ετοιμος να το αρχισω απο την αρχη παλι :unsure:

Αν θες μου λες με τι προγραμα,σε ποσα bar και στροφες τα εβλεπες αυτα.

AGU μοτερ φοραω (το γραφω γιατι εχει πολλα κοινα με το S3)

 

θωμα θυμισου τι επαθα μεσα στην πιστα απο θερμοκρασιες....

Share this post


Link to post
Share on other sites

με wideband ισως ψιλοκαταλαβεις τι γινετε με τα μειγματα αλλα οχι ομως κ με τους αλλους παραμετρους, γιατι σε θερμοκρασιες καυσαεριων παιζουνε ρολο παρα πολλα..το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να επισκεφτης τον προγγραματιστη σου...στη θεση που εχεις το πυρομετρο πανω απο 800-850 βαθμους με φουλ γκαζι δεν πρεπει να εχεις..εαν το συνεχισεις ετσι στο τελος μαλλων θα δουλευις ατμοσφαιρικος,(ΕΑΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ).. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

οντως δουλευεις πολυ πίεση.πάντως το δικό μου 930 βαθμούσ ανεβάζει στα τερματα 6ης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

προφανως αυτο που βλεπουμε ειναι overboost απο χαμηλα με μεγαλη σχεση στο κιβωτιο.Εμενα σε παρομοια κατασταση χτυαει 2bar εδω και χρονια αλλα σε ανοιγμα χιλιομετρου δεν βλεπω πανω απο 1,6 με 1,7.

επισης σε τελικες ή σε ταξιδι με μεγαλες ταχυτητες συνεχως το πυρομετρο χτυπαει τελικες.Δηλ εμενα γραφει 930 αλλα ειναι στη μεση του downpipe , αρα προσθετουμε +800 βαθμους περιπου.Το συμπερασμα βγηκε σε συγκριση με το τι εδειχνε το vag-com.

To προγραμμα παιζει μεγαλο ρολο αλλα και πως συμπεριφερεσαι στο αυτοκινητο.Εγω οδηγω με το ματι στο μπαρομετρο και ταξιδευω ανετα και χωρις να το πιεζω πανω απο 1Bar.Οταν παιξω με κανεναν αλλο τοτε το αφηνω κι αλλο.

Οπως επισης εχω τον κοφτη 7000+ αλλα μονο για μην με κοβει στα ανοιγματα στην 1η,2αρα αλλιως αλλαζω χαλαρα.

Τα ιδια μπορει να βεβαιωσει και ο Τασος οπου μαζι καναμε ανοιγματα εκμαθησης και για τους δυο οσον αφορα αλλαγες σε ποιες στροφες και αλλα.Και η δικια του τουρμπινα χτυπουσε 2 bar χωρις προβληματα.

Οι ΚΚΚ ειναι σκυλια!!

Φιλε προσεχε ζεσταμα-κρυωμα,θερινους καυτους μηνες,λαδακια και φιλτρα και ολα καλα....!

Edited by ΗΛΙΑΣ-S3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδες ευχαριστω ολους οσοι ασχοληθηκατε με μενα και το προβλημα μου,αλλα καταλαβα οτι ειμαι παλι για προγραμα.Και πηγενε τοσο καλα.... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν και δεν εχω ασχοληθει και πολυ με τουρμπο μοτερ να πω μια ιδεα...μηπως για τις πιεσης που δουλευεις ειναι μικρο το ιντερκουλερ σου???

Share this post


Link to post
Share on other sites
προφανως αυτο που βλεπουμε ειναι overboost απο χαμηλα με μεγαλη σχεση στο κιβωτιο.Εμενα σε παρομοια κατασταση χτυαει 2bar εδω και χρονια αλλα σε ανοιγμα χιλιομετρου δεν βλεπω πανω απο 1,6 με 1,7.

επισης σε τελικες ή σε ταξιδι με μεγαλες ταχυτητες συνεχως το πυρομετρο χτυπαει τελικες.Δηλ εμενα γραφει 930 αλλα ειναι στη μεση του downpipe , αρα προσθετουμε +800 βαθμους περιπου.Το συμπερασμα βγηκε σε συγκριση με το τι εδειχνε το vag-com.

To προγραμμα παιζει μεγαλο ρολο αλλα και πως συμπεριφερεσαι στο αυτοκινητο.Εγω οδηγω με το ματι στο μπαρομετρο και ταξιδευω ανετα και χωρις να το πιεζω πανω απο 1Bar.Οταν παιξω με κανεναν αλλο τοτε το αφηνω κι αλλο.

Οπως επισης εχω τον κοφτη 7000+ αλλα μονο για μην με κοβει στα ανοιγματα στην 1η,2αρα αλλιως αλλαζω χαλαρα.

Τα ιδια μπορει να βεβαιωσει και ο Τασος οπου μαζι καναμε ανοιγματα εκμαθησης και για τους δυο οσον αφορα αλλαγες σε ποιες στροφες και αλλα.Και η δικια του τουρμπινα χτυπουσε 2 bar χωρις προβληματα.

Οι ΚΚΚ ειναι σκυλια!!

Φιλε προσεχε ζεσταμα-κρυωμα,θερινους καυτους μηνες,λαδακια και φιλτρα και ολα καλα....!

 

 

Ηλια ειναι λες και διαβαζω τα γραφωμενα μου!!!! ετσι ακριβως οδηγω :new_thumright:

Αλλα γιατι να μην μπορω να αξιοποιησω τις δυνατοτητες απο το αμαξι μου στο επακρον? εκει τρελενωμαι :S

Share this post


Link to post
Share on other sites
αν και δεν εχω ασχοληθει και πολυ με τουρμπο μοτερ να πω μια ιδεα...μηπως για τις πιεσης που δουλευεις ειναι μικρο το ιντερκουλερ σου???

 

Πετρο αυριο το κλεινω μεσα για να βαλω τα του S3.

Δεν εχω και καταλυτη καθολου :o λες??? :g:

Share this post


Link to post
Share on other sites

μια ιδεα εριξα που αν καταλαβα καλα πρεπει να ειναι και σωστη γιατι φανταζομαι εχεις ακομα το εργοστασιακο????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.