Jump to content

Μετατροπή από single din σε double din


Recommended Posts

Αυτό το DIY ασχολείται με την μετατροπή από single din ( μόνο) σε double din (διπλό) τις κονσόλας.

Την μετατροπή από single σε double din. Την κρίνω δύσκολη, μιας και χρειάζεται να βγει και κοπή μέρος τις κονσόλας(κατω απο χειρόφρενο )....Το αποτέλεσμα παντός κρίνετε κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό και κινείται σε εργοστασιακά επίπεδα...

Απο....

DIYCar005-small.jpg

 

Σε...

Picture241copy.jpg

 

Σε αυτό το DIY λείπουν κάποιες εικόνες στο τέλος τις μετατροπής...Συγκριμένα λίπη το κομμάτι που γίνετε το κόψιμο της κονσόλας. Ήταν 4.00am εκείνη την ώρα και δεν είχα το μυαλό μου στο DIY.

 

Λοιπόν…ξεκινούμε…

Τι θα χρειαστούμε

Double din cage για το αμάξι μας

Double din climatronic unit

8/13 κανονικό κλειδί (δεν ξέρω πως το λένε)

Σετ με torrex κλειδιά

1 σταυρωτό κατσαβίδι

 

Ξεκινάμε...

 

3.jpg

 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να αφαιρέσουμε το ραδιογόνο. Αυτό το κάνουμε χρησιμοποιώντας τα 2 κλειδιά που αναφέρω πιο πάνω ..

Αφού αφαιρεθεί το ραδιόφωνο στην συνέχεια αφαιρούμε το clima. Το clima δεν συγκρατείται από καμιά βίδα. Άπλα το τραβάμε προς τα έξω από την μέσα πλευρά (έχουμε Ίδη βγάλει το ραδιόφωνο ). Αποσυνδέουμε όλα τα καλώδια και απομακρύνομαι το ραδιόφωνο και clima .

 

 

Picture214copy.jpg

 

Picture218copy.jpg

 

Picture219copy.jpg

 

Τώρα βλέπουμε το μαύρο ενιαίο μεταλλικό cage. Είναι εκεί πάνω που συγκρατούνται το ραδιόφωνο και clima. Αυτό είναι που πρέπει να αλλάξουμε. Δύστυχος για εμάς το cage συγκρατείται ,μεταξύ άλλον και από 2 βίδες ,που για να της φτάσουμε πρέπει να αφαιρέσουμε όλη την πλαστική κονσόλα (ενιαίο πλαστικό κομμάτι που ξεκίνα από το πίσω τασάκι και καταλήγει στην κεντρική κονσόλα).

 

Picture220copy.jpg

 

Το cage συγκρατείται στην κονσόλα με 4 βίδες στο πάνω μέρος (που βρίσκετε το ραδιόφωνο) , 2 βίδες κάτω από το clima και 2 βίδες αριστερά και δεξιά της κονσόλας που δεν φαίνονται προς το παρόν Όλες οι βίδες είναι 8. Αφαιρούμε της 4 πάνω βίδες που βλέπουμε.

 

Picture215copy.jpg

 

Για να φτάσουμε στης 2 κάτω βίδες πρέπει πρώτα να αφαιρέσουμε το πλαστικό κάλυμμα κάτω από το clima και πίσω από το τασάκι. Αυτό αφαιρείται εύκολα με ένα κατσαβιδάκι,μιας και είναι τραβηχτό προς τα επάνω που βγαίνει (δεν έχει βίδες). Αφήνουμε σε μια άκρη το πλαστικό κάλυμμα γιατί θα το χρειαστούμε μετά Αφαιρούμε τις 2 κάτω βίδες (8).

 

Picture221copy.jpg

 

Στην συνέχεια πάμε να αφαιρέσουμε το κώλυμα γύρο από τις ταχύτητες. Και αυτό είναι τραβηχτό από πάνω. Ανοίξτε το τασάκι για να διευκολυνθείτε και προσέχετε να μην γδάρετε τίποτα.

Όταν σηκώσετε το κάλυμμα θα βρείτε 6 βίδες (8 και αυτές). 2 είναι για το τασάκι και οι υπόλοιπες 4 συγκρατούν την κονσόλα με το gearbox. Αφαιρέστε τες όλες. (Αγνοήστε τον μεσαίο κύκλο στην φοτο που έβαλα). Αφαιρέστε το τασάκι αφού αφαιρέσετε το βύσματακι για τον φωτισμό του. Το πλαστικό ορθογώνιο κομμάτι που είναι πάνω ο αναπτήρας συγκρατείται από 2 βίδες που βρίσκονται στην μικρή πλευρά κοντά στις ταχύτητες. Αφαιρέστε τις ούτος ώστε να ελευθερωθεί το πλαστικό από την κονσόλα.

 

Picture226copy.jpg

 

Picture227copy.jpg

 

Δεξιά και αριστερά της κονσόλας στο ύψος των ποδιών υπάρχουν άλλες 2 βίδες που πρέπει να αφαιρεθούν. Έχουν κάλυμμα . Το αφαιρούμε και βγάζουμε τις βίδες....

 

Picture225copy.jpg

 

Μετά έχει σειρά το χειρόφρενο. Αφαιρούμε το πλαστικό κάλυμμα κάτω από το χειρόφρενο. Βλέπουμε ένα μαύρο πλαστικό κάτω από το χειρόφρενο. Αυτό πρέπει να αφαιρεθεί ούτος ώστε να μπορούμε να μην μαγκώνει η κονσόλα στο χειρόφρενο όταν προσπαθούμε να την βγάλουμε. Το πλαστικό συγκρατείται από 2 σταυρωτές βίδες. Τιq αφαιρούμε και μετά αφαιρούμε και το πλαστικό στην φορά που δείχνω.

 

Picture228copy.jpg

 

Έχουνε μείνει 3 βίδες (13) που κρατούν την κονσόλα τώρα. Η μια είναι αυτή που συγκρατεί το ακουμπιστήρι (θα τον λες Λάκη από εδώ και πέρα) που πρέπει να αφαιρεθεί και αυτό...

Για να δούμε και τις 3 βίδες αφαιρέσουμε το πίσω τασάκι.

Αφαιρούμαι την βίδα που συγκρατα τον Λάκη και το βύσμα για τον φωτισμό του. Ο Λάκης αφαιρείτε προς τα επάνω. Μετά βγάζουμε τις υπόλοιπες 2 βίδες.

Η κονσόλα είναι τώρα ελεύθερη. Ανασηκώστε την ελεύθερα από πίσω (ακούγεται ανώμαλο) και σπρώξτε ελαφρά προς τα πίσω. Μετά ανασηκώστε από μπροστά και θα βγει η κονσόλα ..

 

 

Picture222copy.jpg

 

Picture223copy.jpg

 

Picture224copy.jpg

 

Όταν φύγει η κονσόλα θα δείτε τις 2 βίδες που απομένουν στο cage. Αφαιρέστε τiς και βγάλτε το cage. Αλλάξετε το με το double cage…..

 

Picture239copy.jpg

 

Τώρα έρχεται το κομμάτι που δεν έχω pics. Η κονσόλα η είναι διαφορετική από double σε single din. Η διάφορα τις είναι ότι η double δίνει περισσότερο χώρο κάτω από το clima. Μπορούμε πανεύκολα να μετατρέψουμε την single σε double με το να κόβουμε σιγά σιγά το κομμάτι

 

1.jpg

 

Το πλαστικό κάλυμμα που ήταν κάτω από το clima και πίσω από το τασάκι δεν μπορεί πλέον να εφαρμοστεί γιατί είναι πολύ μεγάλο. Για να εφαρμόζει πρέπει να κοπή και αυτό. Κάντε το οπός την Pic κάτω. Προσέξετε να μην κόψετε τα clips. Αυτό που χρησιμοποιούμαι είναι το μικρό κομμάτι.

 

2.jpg

 

Στην συνεχεία επανα-τοποθετούμε όλα στην θέση τους... Και είμαστε έτοιμη για την εγκατάσταση του RNS-E

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και εγώ το ίδιο έκανα. Τότε βέβαια δεν ήμουν γραμμένος στο club και δεν έχω φωτό βήμα βήμα. Το δύσκολο σημείο είναι εκεί που το κλίμα χρειάζεται λιμάρισμα στα πλάγια για να στενέψει στο κάτω μέρος ώστε να μπορέσει να κατέβει χαμηλότερα.

 

post-3282-1178960776.jpgpost-3282-1178960835.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αφου βάλεις την κονσόλα 2-din μετα δουλεύει κανονικά το Navi ή χρειάζεται να περάσεις κ άλλες καλωδιώσεις?

Θες ένα plug and play καλώδιο, ένα μετατροπέα για την αντένα AM-FM, μια gps αντένα και προγραμματισμό με vag-com.

 

446f_1_b.jpg

 

 

Είναι πανεύκολο η εγκατάσταση του RNS-E μετά την μετατροπή σε double din.

Edited by The Dog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Να προσθέσω και εγώ με τη σειρά μου (επειδή ήδη το έχω κάνει) ότι είναι χρονοβόρο αλλά όχι δύσκολο το να λιμάρει κάποιος τα πλαϊνά του υπάρχοντος clima.

Το καλύτερο εργαλείο για το λιμάρισμα είναι -κατ' εμέ- η ηλεκτρική πλάνη με ψιλό γυαλόχαρτο...

Μια συμβουλή όμως. Αφού βγεί η κεντρική κονσόλα απο το αυτοκίνητο, ανεβαστε την στο σπίτι ή στο "συνεργείο" σας. Τοποθετείστε το 2-din case στην κονσόλα, βάλτε χαρτοταινία στο μπροστινό μέρος της κονσόλας ("φασκιώστε την") για να αποφύγετε τυχόν γρατζουνιές και τοποθετείστε το navi σ' αυτό. Με την πλάνη και φορτωμένοι με υπομονή δούλεψτε στο clima όση ώρα θα χρειαστεί μέχρι να "κάτσει".

Για να αποφύγετε γρατζουνιές και "σκασίματα" της μπογιάς του clima κολήστε και σ' αυτό χαρτοταινία...

 

Μια ερώτηση σε όποιον έκανε την μετατροπή:

Το κομμάτι που κόβουμε για να το τοποθετήσουμε κάτω απο το clima και πίσω απο την σταχτοθήκη εφαρμόζει σωστά; Το δικό μου δεν κουμπώνει με τα clips και αναγκάστηκα να του βάλω ταινία 2πλής όψης.

Edited by michpan
Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση σε όποιον έκανε την μετατροπή:

Το κομμάτι που κόβουμε για να το τοποθετήσουμε κάτω απο το clima και πίσω απο την σταχτοθήκη εφαρμόζει σωστά; Το δικό μου δεν κουμπώνει με τα clips και αναγκάστηκα να του βάλω ταινία 2πλής όψης.

 

Κουμπωνει κανονικα......Μηπως το εκοψες λαθος?

Link to comment
Share on other sites

Κουμπωνει κανονικα......Μηπως το εκοψες λαθος?

 

Δεν νομίζω... Τα κλιπς είναι στο μπροστινό κομμάτι. Όπως φαίνεται και στην εικόνα

Link to comment
Share on other sites

Για ποιο λόγο να μην κουμπώνει κανονικά; Αφού τα κλιπς δεν τα πειράζεις και κόβεις μόνο το πίσω μέρος.. Δεν αλλάζει κάτι όσον αφορά το κούμπωμα πριν και μετά..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Κουμπωνει κανονικα......Μηπως το εκοψες λαθος?

 

 

Ακριβώς έτσι είναι φίλε μου, κανονικά κουμπώνει χωρίς κανένα πρόβλημα, όπως έγινε και στο δικό μου..

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καλησπερα σε ολους σας εκανα και εγω την μετατροπη απο 1din σε 2 σε Α4 Β7 με οθονη Panasonic CQ-VD6505N http://www.perfectshop.gr/pub/el/catalog/ProductDetail.aspx?15669 μιας και ειμαι αντιπροσωπος της panasonic προτημησα να βαλω αυτην λογω του οτι ειχα πολυ καλη τιμη ;) σε σχεση με αλλες οθονες και πραγματικα ηταν δυσκολο αλλα στεφτικε με επιτυχια :party2: .

Ηθελα να πω οτι δεν ειναι ακριβως η μεθοδος οπως αναφερεται πανω εχει αρκετα πραγματα να κανεις ακομα π.χ

 

1.Για να τοποθετησεις την κονσολα στον μετατροπεα 2DIN πρεπει να κοψεις την κονσολα σε 2 σημεια ( ακριβως πανω απο το σταχτοδοχειο μεχρι να ερθουν προσωπο οι κατω βιδες του παλισιου 2DIN )πολυ προσεχτικα ομως για να μην φαινεται κομμενη μετα την εφαρμογη του clima.

2.Πρεπει να κοπει φαλτσα ετσι ωστε να ερθει ακριβως με τον μετατροπεα 2DIN

3.Eναν ανταπτορα (πλαισιο 2DIN A4) για να τοποθετηθει πανω στην κεντρικη κονσολα (εγω πηρα aftermarket)

4.Mια φισα που να καταληγει σε RSA για να συνθεθει ο original ενισχυτης το subwoofer και τα πισω ηχεια της audi μιας και τα εχουν ολα μαζι σε μια φισα.

 

5.Πολυ υπομονη και μια κανατα καφε θα χρειαστει οποσδηποτε :new_lol:

 

Υ.Γ *********

 

Ελπιζω να βοηθησα λιγο :D

 

Θα ανεβασω φωτο συντομα :speak_cool:

Edited by L3g3nd
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους σας εκανα και εγω την μετατροπη απο 1din σε 2 σε Α4 Β7 με οθονη Panasonic CQ-VD6505N http://www.perfectshop.gr/pub/el/catalog/ProductDetail.aspx?15669 μιας και ειμαι αντιπροσωπος της panasonic προτημησα να βαλω αυτην λογω του οτι ειχα πολυ καλη τιμη ;) σε σχεση με αλλες οθονες και πραγματικα ηταν δυσκολο αλλα στεφτικε με επιτυχια :party2: .

Ηθελα να πω οτι δεν ειναι ακριβως η μεθοδος οπως αναφερεται πανω εχει αρκετα πραγματα να κανεις ακομα π.χ

 

1.Για να τοποθετησεις την κονσολα στον μετατροπεα 2DIN πρεπει να κοψεις την κονσολα σε 2 σημεια ( ακριβως πανω απο το σταχτοδοχειο μεχρι να ερθουν προσωπο οι κατω βιδες του παλισιου 2DIN )πολυ προσεχτικα ομως για να μην φαινεται κομμενη μετα την εφαρμογη του clima.

2.Πρεπει να κοπει φαλτσα ετσι ωστε να ερθει ακριβως με τον μετατροπεα 2DIN

3.Eναν ανταπτορα (πλαισιο 2DIN A4) για να τοποθετηθει πανω στην κεντρικη κονσολα (εγω πηρα aftermarket)

4.Mια φισα που να καταληγει σε RSA για να συνθεθει ο original ενισχυτης το subwoofer και τα πισω ηχεια της audi μιας και τα εχουν ολα μαζι σε μια φισα.

 

5.Πολυ υπομονη και μια κανατα καφε θα χρειαστει οποσδηποτε :new_lol:

 

Υ.Γ*****

 

Ελπιζω να βοηθησα λιγο :D

 

Αναφερονται στο DIY το 1-3.Το 4 δεν χρειαζεται με RNS-E

Edited by L3g3nd
Link to comment
Share on other sites

Δυστιχος δεν το λεει γιατι η κονσολα σε Β4 H B5 ειναι λιγο διαφορετικη απο το Β7 επομενος θελει κοψιμμο τα 2 αυτακια που υπαρχουν πανω απο το τασακι και μεσα στο clima.Στις φωτο του DIV φαινεται αλλη κονσολα απο αυτην του B7.

 

thanks

Link to comment
Share on other sites

Δυστιχος δεν το λεει γιατι η κονσολα σε Β4 H B5 ειναι λιγο διαφορετικη απο το Β7 επομενος θελει κοψιμμο τα 2 αυτακια που υπαρχουν πανω απο το τασακι και μεσα στο clima.Στις φωτο του DIV φαινεται αλλη κονσολα απο αυτην του B7.

 

thanks

 

Στις φωτο φαινεται η κονσολα του Β7 cabrio η οποια ειναι ιδια με του Β7 sedan και διαφερει μονο το πανω κομματι του ταμπλο... Ασχετως αυτου, το Panasonic που εβαλες υποστηριζει τα χειριστηρια στο τιμονι;

Link to comment
Share on other sites

Δυστιχος δεν το λεει γιατι η κονσολα σε Β4 H B5 ειναι λιγο διαφορετικη απο το Β7 επομενος θελει κοψιμμο τα 2 αυτακια που υπαρχουν πανω απο το τασακι και μεσα στο clima.Στις φωτο του DIV φαινεται αλλη κονσολα απο αυτην του B7.

 

thanks

 

To DIY ασχολείται με Α4 Β6/B7..

Ειναι αυτονόητο από της φωτογραφίες, και είναι μέρος DIY για single σε double Din RNS-E...Εξάλλου δεν έμπαινε εργοστασιακό RNS-E σε Β5, ποσό μάλλον σε Β4.....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους σας εκανα και εγω την μετατροπη απο 1din σε 2 σε Α4 Β7 με οθονη Panasonic CQ-VD6505N http://www.perfectshop.gr/pub/el/catalog/ProductDetail.aspx?15669 μιας και ειμαι αντιπροσωπος της panasonic προτημησα να βαλω αυτην λογω του οτι ειχα πολυ καλη τιμη ;) σε σχεση με αλλες οθονες και πραγματικα ηταν δυσκολο αλλα στεφτικε με επιτυχια :party2: .

Ηθελα να πω οτι δεν ειναι ακριβως η μεθοδος οπως αναφερεται πανω εχει αρκετα πραγματα να κανεις ακομα π.χ

 

1.Για να τοποθετησεις την κονσολα στον μετατροπεα 2DIN πρεπει να κοψεις την κονσολα σε 2 σημεια ( ακριβως πανω απο το σταχτοδοχειο μεχρι να ερθουν προσωπο οι κατω βιδες του παλισιου 2DIN )πολυ προσεχτικα ομως για να μην φαινεται κομμενη μετα την εφαρμογη του clima.

2.Πρεπει να κοπει φαλτσα ετσι ωστε να ερθει ακριβως με τον μετατροπεα 2DIN

3.Eναν ανταπτορα (πλαισιο 2DIN A4) για να τοποθετηθει πανω στην κεντρικη κονσολα (εγω πηρα aftermarket)

4.Mια φισα που να καταληγει σε RSA για να συνθεθει ο original ενισχυτης το subwoofer και τα πισω ηχεια της audi μιας και τα εχουν ολα μαζι σε μια φισα.

 

5.Πολυ υπομονη και μια κανατα καφε θα χρειαστει οποσδηποτε :new_lol:

 

Υ.Γ *********

 

Ελπιζω να βοηθησα λιγο :D

 

Θα ανεβασω φωτο συντομα :speak_cool:

 

εδω μέσα σε αυτό το τόπικ, δεν πουλάμε φιλε SPPAN μόνο βοηθάμε τον κόσμο για το συγκεκριμένο πράγμα. Το ποστ σου τροποποιήθηκε κατάλληλα!

Link to comment
Share on other sites

πω πω!!! τι λετε ρε παιδια ολα αυτα!!!.θελω και εγω να να βαλω 2 din aftermarket αλλα τα βλεπω δυσκολα.

 

 

 

 

ΥΓ. δεν υπαρχει ετοιμη βαση για το cima ετσι ωστε να γλιτωσεις το κοψιμο?

Link to comment
Share on other sites

Θανάση το πρόβλημα με το clima είναι το ίδιο το clima που έχει μεγαλύτερη πρόσοψη σε μονού din συστήματα. Αν θέλεις να βάλεις διπλό din, είτε βρίσκεις πρόσοψη από clima διπλού din (όπως έκανα εγώ) είτε κόβεις την πρόσοψη στ' άκρα ώστε να έρθει πιο χαμηλά χωρίς πρόβλημα.

 

a4internal.jpg

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

michpan, τι πηγή φοράς?Φαίνεται πολύ-πολύ ωραία...(αν μπορείς να αναφέρεις και κόστος...)... ^_^

 

Sorry για το offtopic :poster_oops:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ, JVC AVX706.. Εχει καλύψει απόλυτα τις ανάγκες μου και το έβρισκες σε λογική τιμή ακόμα κι εδώ.. Νομίζω το μοντέλο αυτό δεν υπάρχει πλέον, έχει αντικατασταθεί..

 

 

Μιχάλης

Edited by michpan
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μια ερωτηση γιατι μπερδευτικα λιγο οσο αφορα το CLIMA. Αν παρουμε το CLIMA που ειναι για 2din τοτε δεν χρειάζεται να κοπει η κεντρική κονσόλα; Η πρεπει να κοπει ουτως ή αλλως

Link to comment
Share on other sites

Το 2din clima το παίρνεις για να μην χρειαστεί να κόψεις τα άκρα στην πρόσοψη του clima που είναι για απλό din. Η κονσόλα (πλαστικό) πρέπει να κοπεί σε 1-2 σημεία έτσι κι αλλιώς.. Αλλά αυτό είναι εσωτερικά, δεν φαίνεται.. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο!

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εγώ θα ήθελα να κατεβάσω το clima στον ελεύθερο χώρο που έχει ακριβώς από κάτω για να έχω ελεύθερο το χώρο που έπιανε το clima χωρίς όμως να αλλάξω το cage. Θα κρατήσω το εργοστασιακό 1din cd player. Γίνεται αυτό? Μπορώ απλά να το κατεβάσω θέση?

Link to comment
Share on other sites

Οχι, πως θα γίνει αυτό; Εκτός κι αν κάνεις πατέντα. Το clima μπαίνει μέσα στο cage και πιάνει εκεί.. Πιο κάτω πως θα το πιάσεις; Ασε που δεν χωράει και θα πρέπει να "φας" και την πρόσοψη..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kαλησπερα παιδια.

Επειδη αυτες τις μερες εχω στα σκαρια το project μετατροπη απο 1 din σε 2 din στο s3 8l μου,

θελω να ρωτησω τα παιδια που το εχουν ηδη επιχειρησει τι μετατροπεα 2 din χρησιμοποιησαν?

Ρωτοντας στην αντιπροσωπεια μου ειπαν για το ανταλλακτικο με κωδικο 8LO858005A και κοστος 109,00 ευρω,

το οποιο ειναι το εσωτερικο κομματι (η βαση) του εργοστασιακου 2 din.

Oσοι κανατε τη μετατροπη αυτη τι χρησιμοποιησατε?

Ευχαριστω προκαταβολικα για τις οποιες απαντησεις.

Edited by Spiros4nos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.