The Dog Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Αυτό το DIY ασχολείται με την μετατροπή από single din ( μόνο) σε double din (διπλό) τις κονσόλας. Την μετατροπή από single σε double din. Την κρίνω δύσκολη, μιας και χρειάζεται να βγει και κοπή μέρος τις κονσόλας(κατω απο χειρόφρενο )....Το αποτέλεσμα παντός κρίνετε κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό και κινείται σε εργοστασιακά επίπεδα... Απο.... Σε... Σε αυτό το DIY λείπουν κάποιες εικόνες στο τέλος τις μετατροπής...Συγκριμένα λίπη το κομμάτι που γίνετε το κόψιμο της κονσόλας. Ήταν 4.00am εκείνη την ώρα και δεν είχα το μυαλό μου στο DIY. Λοιπόν…ξεκινούμε… Τι θα χρειαστούμε Double din cage για το αμάξι μας Double din climatronic unit 8/13 κανονικό κλειδί (δεν ξέρω πως το λένε) Σετ με torrex κλειδιά 1 σταυρωτό κατσαβίδι Ξεκινάμε... Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να αφαιρέσουμε το ραδιογόνο. Αυτό το κάνουμε χρησιμοποιώντας τα 2 κλειδιά που αναφέρω πιο πάνω .. Αφού αφαιρεθεί το ραδιόφωνο στην συνέχεια αφαιρούμε το clima. Το clima δεν συγκρατείται από καμιά βίδα. Άπλα το τραβάμε προς τα έξω από την μέσα πλευρά (έχουμε Ίδη βγάλει το ραδιόφωνο ). Αποσυνδέουμε όλα τα καλώδια και απομακρύνομαι το ραδιόφωνο και clima . Τώρα βλέπουμε το μαύρο ενιαίο μεταλλικό cage. Είναι εκεί πάνω που συγκρατούνται το ραδιόφωνο και clima. Αυτό είναι που πρέπει να αλλάξουμε. Δύστυχος για εμάς το cage συγκρατείται ,μεταξύ άλλον και από 2 βίδες ,που για να της φτάσουμε πρέπει να αφαιρέσουμε όλη την πλαστική κονσόλα (ενιαίο πλαστικό κομμάτι που ξεκίνα από το πίσω τασάκι και καταλήγει στην κεντρική κονσόλα). Το cage συγκρατείται στην κονσόλα με 4 βίδες στο πάνω μέρος (που βρίσκετε το ραδιόφωνο) , 2 βίδες κάτω από το clima και 2 βίδες αριστερά και δεξιά της κονσόλας που δεν φαίνονται προς το παρόν Όλες οι βίδες είναι 8. Αφαιρούμε της 4 πάνω βίδες που βλέπουμε. Για να φτάσουμε στης 2 κάτω βίδες πρέπει πρώτα να αφαιρέσουμε το πλαστικό κάλυμμα κάτω από το clima και πίσω από το τασάκι. Αυτό αφαιρείται εύκολα με ένα κατσαβιδάκι,μιας και είναι τραβηχτό προς τα επάνω που βγαίνει (δεν έχει βίδες). Αφήνουμε σε μια άκρη το πλαστικό κάλυμμα γιατί θα το χρειαστούμε μετά Αφαιρούμε τις 2 κάτω βίδες (8). Στην συνέχεια πάμε να αφαιρέσουμε το κώλυμα γύρο από τις ταχύτητες. Και αυτό είναι τραβηχτό από πάνω. Ανοίξτε το τασάκι για να διευκολυνθείτε και προσέχετε να μην γδάρετε τίποτα. Όταν σηκώσετε το κάλυμμα θα βρείτε 6 βίδες (8 και αυτές). 2 είναι για το τασάκι και οι υπόλοιπες 4 συγκρατούν την κονσόλα με το gearbox. Αφαιρέστε τες όλες. (Αγνοήστε τον μεσαίο κύκλο στην φοτο που έβαλα). Αφαιρέστε το τασάκι αφού αφαιρέσετε το βύσματακι για τον φωτισμό του. Το πλαστικό ορθογώνιο κομμάτι που είναι πάνω ο αναπτήρας συγκρατείται από 2 βίδες που βρίσκονται στην μικρή πλευρά κοντά στις ταχύτητες. Αφαιρέστε τις ούτος ώστε να ελευθερωθεί το πλαστικό από την κονσόλα. Δεξιά και αριστερά της κονσόλας στο ύψος των ποδιών υπάρχουν άλλες 2 βίδες που πρέπει να αφαιρεθούν. Έχουν κάλυμμα . Το αφαιρούμε και βγάζουμε τις βίδες.... Μετά έχει σειρά το χειρόφρενο. Αφαιρούμε το πλαστικό κάλυμμα κάτω από το χειρόφρενο. Βλέπουμε ένα μαύρο πλαστικό κάτω από το χειρόφρενο. Αυτό πρέπει να αφαιρεθεί ούτος ώστε να μπορούμε να μην μαγκώνει η κονσόλα στο χειρόφρενο όταν προσπαθούμε να την βγάλουμε. Το πλαστικό συγκρατείται από 2 σταυρωτές βίδες. Τιq αφαιρούμε και μετά αφαιρούμε και το πλαστικό στην φορά που δείχνω. Έχουνε μείνει 3 βίδες (13) που κρατούν την κονσόλα τώρα. Η μια είναι αυτή που συγκρατεί το ακουμπιστήρι (θα τον λες Λάκη από εδώ και πέρα) που πρέπει να αφαιρεθεί και αυτό... Για να δούμε και τις 3 βίδες αφαιρέσουμε το πίσω τασάκι. Αφαιρούμαι την βίδα που συγκρατα τον Λάκη και το βύσμα για τον φωτισμό του. Ο Λάκης αφαιρείτε προς τα επάνω. Μετά βγάζουμε τις υπόλοιπες 2 βίδες. Η κονσόλα είναι τώρα ελεύθερη. Ανασηκώστε την ελεύθερα από πίσω (ακούγεται ανώμαλο) και σπρώξτε ελαφρά προς τα πίσω. Μετά ανασηκώστε από μπροστά και θα βγει η κονσόλα .. Όταν φύγει η κονσόλα θα δείτε τις 2 βίδες που απομένουν στο cage. Αφαιρέστε τiς και βγάλτε το cage. Αλλάξετε το με το double cage….. Τώρα έρχεται το κομμάτι που δεν έχω pics. Η κονσόλα η είναι διαφορετική από double σε single din. Η διάφορα τις είναι ότι η double δίνει περισσότερο χώρο κάτω από το clima. Μπορούμε πανεύκολα να μετατρέψουμε την single σε double με το να κόβουμε σιγά σιγά το κομμάτι Το πλαστικό κάλυμμα που ήταν κάτω από το clima και πίσω από το τασάκι δεν μπορεί πλέον να εφαρμοστεί γιατί είναι πολύ μεγάλο. Για να εφαρμόζει πρέπει να κοπή και αυτό. Κάντε το οπός την Pic κάτω. Προσέξετε να μην κόψετε τα clips. Αυτό που χρησιμοποιούμαι είναι το μικρό κομμάτι. Στην συνεχεία επανα-τοποθετούμε όλα στην θέση τους... Και είμαστε έτοιμη για την εγκατάσταση του RNS-E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasosz Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Και εγώ το ίδιο έκανα. Τότε βέβαια δεν ήμουν γραμμένος στο club και δεν έχω φωτό βήμα βήμα. Το δύσκολο σημείο είναι εκεί που το κλίμα χρειάζεται λιμάρισμα στα πλάγια για να στενέψει στο κάτω μέρος ώστε να μπορέσει να κατέβει χαμηλότερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted May 14, 2007 Author Share Posted May 14, 2007 (edited) Αφου βάλεις την κονσόλα 2-din μετα δουλεύει κανονικά το Navi ή χρειάζεται να περάσεις κ άλλες καλωδιώσεις? Θες ένα plug and play καλώδιο, ένα μετατροπέα για την αντένα AM-FM, μια gps αντένα και προγραμματισμό με vag-com. Είναι πανεύκολο η εγκατάσταση του RNS-E μετά την μετατροπή σε double din. Edited May 14, 2007 by The Dog 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sermike75 Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 (edited) Να προσθέσω και εγώ με τη σειρά μου (επειδή ήδη το έχω κάνει) ότι είναι χρονοβόρο αλλά όχι δύσκολο το να λιμάρει κάποιος τα πλαϊνά του υπάρχοντος clima. Το καλύτερο εργαλείο για το λιμάρισμα είναι -κατ' εμέ- η ηλεκτρική πλάνη με ψιλό γυαλόχαρτο... Μια συμβουλή όμως. Αφού βγεί η κεντρική κονσόλα απο το αυτοκίνητο, ανεβαστε την στο σπίτι ή στο "συνεργείο" σας. Τοποθετείστε το 2-din case στην κονσόλα, βάλτε χαρτοταινία στο μπροστινό μέρος της κονσόλας ("φασκιώστε την") για να αποφύγετε τυχόν γρατζουνιές και τοποθετείστε το navi σ' αυτό. Με την πλάνη και φορτωμένοι με υπομονή δούλεψτε στο clima όση ώρα θα χρειαστεί μέχρι να "κάτσει". Για να αποφύγετε γρατζουνιές και "σκασίματα" της μπογιάς του clima κολήστε και σ' αυτό χαρτοταινία... Μια ερώτηση σε όποιον έκανε την μετατροπή: Το κομμάτι που κόβουμε για να το τοποθετήσουμε κάτω απο το clima και πίσω απο την σταχτοθήκη εφαρμόζει σωστά; Το δικό μου δεν κουμπώνει με τα clips και αναγκάστηκα να του βάλω ταινία 2πλής όψης. Edited March 1, 2009 by michpan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted March 1, 2009 Author Share Posted March 1, 2009 Μια ερώτηση σε όποιον έκανε την μετατροπή:Το κομμάτι που κόβουμε για να το τοποθετήσουμε κάτω απο το clima και πίσω απο την σταχτοθήκη εφαρμόζει σωστά; Το δικό μου δεν κουμπώνει με τα clips και αναγκάστηκα να του βάλω ταινία 2πλής όψης. Κουμπωνει κανονικα......Μηπως το εκοψες λαθος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sermike75 Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Κουμπωνει κανονικα......Μηπως το εκοψες λαθος? Δεν νομίζω... Τα κλιπς είναι στο μπροστινό κομμάτι. Όπως φαίνεται και στην εικόνα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Για ποιο λόγο να μην κουμπώνει κανονικά; Αφού τα κλιπς δεν τα πειράζεις και κόβεις μόνο το πίσω μέρος.. Δεν αλλάζει κάτι όσον αφορά το κούμπωμα πριν και μετά.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Κουμπωνει κανονικα......Μηπως το εκοψες λαθος? Ακριβώς έτσι είναι φίλε μου, κανονικά κουμπώνει χωρίς κανένα πρόβλημα, όπως έγινε και στο δικό μου.. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPPAN Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 (edited) Καλησπερα σε ολους σας εκανα και εγω την μετατροπη απο 1din σε 2 σε Α4 Β7 με οθονη Panasonic CQ-VD6505N http://www.perfectshop.gr/pub/el/catalog/ProductDetail.aspx?15669 μιας και ειμαι αντιπροσωπος της panasonic προτημησα να βαλω αυτην λογω του οτι ειχα πολυ καλη τιμη σε σχεση με αλλες οθονες και πραγματικα ηταν δυσκολο αλλα στεφτικε με επιτυχια . Ηθελα να πω οτι δεν ειναι ακριβως η μεθοδος οπως αναφερεται πανω εχει αρκετα πραγματα να κανεις ακομα π.χ 1.Για να τοποθετησεις την κονσολα στον μετατροπεα 2DIN πρεπει να κοψεις την κονσολα σε 2 σημεια ( ακριβως πανω απο το σταχτοδοχειο μεχρι να ερθουν προσωπο οι κατω βιδες του παλισιου 2DIN )πολυ προσεχτικα ομως για να μην φαινεται κομμενη μετα την εφαρμογη του clima. 2.Πρεπει να κοπει φαλτσα ετσι ωστε να ερθει ακριβως με τον μετατροπεα 2DIN 3.Eναν ανταπτορα (πλαισιο 2DIN A4) για να τοποθετηθει πανω στην κεντρικη κονσολα (εγω πηρα aftermarket) 4.Mια φισα που να καταληγει σε RSA για να συνθεθει ο original ενισχυτης το subwoofer και τα πισω ηχεια της audi μιας και τα εχουν ολα μαζι σε μια φισα. 5.Πολυ υπομονη και μια κανατα καφε θα χρειαστει οποσδηποτε Υ.Γ ********* Ελπιζω να βοηθησα λιγο Θα ανεβασω φωτο συντομα Edited June 18, 2009 by L3g3nd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted June 14, 2009 Author Share Posted June 14, 2009 (edited) Καλησπερα σε ολους σας εκανα και εγω την μετατροπη απο 1din σε 2 σε Α4 Β7 με οθονη Panasonic CQ-VD6505N http://www.perfectshop.gr/pub/el/catalog/ProductDetail.aspx?15669 μιας και ειμαι αντιπροσωπος της panasonic προτημησα να βαλω αυτην λογω του οτι ειχα πολυ καλη τιμη σε σχεση με αλλες οθονες και πραγματικα ηταν δυσκολο αλλα στεφτικε με επιτυχια .Ηθελα να πω οτι δεν ειναι ακριβως η μεθοδος οπως αναφερεται πανω εχει αρκετα πραγματα να κανεις ακομα π.χ 1.Για να τοποθετησεις την κονσολα στον μετατροπεα 2DIN πρεπει να κοψεις την κονσολα σε 2 σημεια ( ακριβως πανω απο το σταχτοδοχειο μεχρι να ερθουν προσωπο οι κατω βιδες του παλισιου 2DIN )πολυ προσεχτικα ομως για να μην φαινεται κομμενη μετα την εφαρμογη του clima. 2.Πρεπει να κοπει φαλτσα ετσι ωστε να ερθει ακριβως με τον μετατροπεα 2DIN 3.Eναν ανταπτορα (πλαισιο 2DIN A4) για να τοποθετηθει πανω στην κεντρικη κονσολα (εγω πηρα aftermarket) 4.Mια φισα που να καταληγει σε RSA για να συνθεθει ο original ενισχυτης το subwoofer και τα πισω ηχεια της audi μιας και τα εχουν ολα μαζι σε μια φισα. 5.Πολυ υπομονη και μια κανατα καφε θα χρειαστει οποσδηποτε Υ.Γ***** Ελπιζω να βοηθησα λιγο Αναφερονται στο DIY το 1-3.Το 4 δεν χρειαζεται με RNS-E Edited June 18, 2009 by L3g3nd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPPAN Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Δυστιχος δεν το λεει γιατι η κονσολα σε Β4 H B5 ειναι λιγο διαφορετικη απο το Β7 επομενος θελει κοψιμμο τα 2 αυτακια που υπαρχουν πανω απο το τασακι και μεσα στο clima.Στις φωτο του DIV φαινεται αλλη κονσολα απο αυτην του B7. thanks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Δυστιχος δεν το λεει γιατι η κονσολα σε Β4 H B5 ειναι λιγο διαφορετικη απο το Β7 επομενος θελει κοψιμμο τα 2 αυτακια που υπαρχουν πανω απο το τασακι και μεσα στο clima.Στις φωτο του DIV φαινεται αλλη κονσολα απο αυτην του B7. thanks Στις φωτο φαινεται η κονσολα του Β7 cabrio η οποια ειναι ιδια με του Β7 sedan και διαφερει μονο το πανω κομματι του ταμπλο... Ασχετως αυτου, το Panasonic που εβαλες υποστηριζει τα χειριστηρια στο τιμονι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted June 14, 2009 Author Share Posted June 14, 2009 Δυστιχος δεν το λεει γιατι η κονσολα σε Β4 H B5 ειναι λιγο διαφορετικη απο το Β7 επομενος θελει κοψιμμο τα 2 αυτακια που υπαρχουν πανω απο το τασακι και μεσα στο clima.Στις φωτο του DIV φαινεται αλλη κονσολα απο αυτην του B7. thanks To DIY ασχολείται με Α4 Β6/B7.. Ειναι αυτονόητο από της φωτογραφίες, και είναι μέρος DIY για single σε double Din RNS-E...Εξάλλου δεν έμπαινε εργοστασιακό RNS-E σε Β5, ποσό μάλλον σε Β4..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPPAN Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Τα χειριστιρια στο τιμονι νομιζω δουλευουν με ανταπτορα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legend Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Καλησπερα σε ολους σας εκανα και εγω την μετατροπη απο 1din σε 2 σε Α4 Β7 με οθονη Panasonic CQ-VD6505N http://www.perfectshop.gr/pub/el/catalog/ProductDetail.aspx?15669 μιας και ειμαι αντιπροσωπος της panasonic προτημησα να βαλω αυτην λογω του οτι ειχα πολυ καλη τιμη σε σχεση με αλλες οθονες και πραγματικα ηταν δυσκολο αλλα στεφτικε με επιτυχια .Ηθελα να πω οτι δεν ειναι ακριβως η μεθοδος οπως αναφερεται πανω εχει αρκετα πραγματα να κανεις ακομα π.χ 1.Για να τοποθετησεις την κονσολα στον μετατροπεα 2DIN πρεπει να κοψεις την κονσολα σε 2 σημεια ( ακριβως πανω απο το σταχτοδοχειο μεχρι να ερθουν προσωπο οι κατω βιδες του παλισιου 2DIN )πολυ προσεχτικα ομως για να μην φαινεται κομμενη μετα την εφαρμογη του clima. 2.Πρεπει να κοπει φαλτσα ετσι ωστε να ερθει ακριβως με τον μετατροπεα 2DIN 3.Eναν ανταπτορα (πλαισιο 2DIN A4) για να τοποθετηθει πανω στην κεντρικη κονσολα (εγω πηρα aftermarket) 4.Mια φισα που να καταληγει σε RSA για να συνθεθει ο original ενισχυτης το subwoofer και τα πισω ηχεια της audi μιας και τα εχουν ολα μαζι σε μια φισα. 5.Πολυ υπομονη και μια κανατα καφε θα χρειαστει οποσδηποτε Υ.Γ ********* Ελπιζω να βοηθησα λιγο Θα ανεβασω φωτο συντομα εδω μέσα σε αυτό το τόπικ, δεν πουλάμε φιλε SPPAN μόνο βοηθάμε τον κόσμο για το συγκεκριμένο πράγμα. Το ποστ σου τροποποιήθηκε κατάλληλα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΘΑΝΑΣΗΣ Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 πω πω!!! τι λετε ρε παιδια ολα αυτα!!!.θελω και εγω να να βαλω 2 din aftermarket αλλα τα βλεπω δυσκολα. ΥΓ. δεν υπαρχει ετοιμη βαση για το cima ετσι ωστε να γλιτωσεις το κοψιμο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 Θανάση το πρόβλημα με το clima είναι το ίδιο το clima που έχει μεγαλύτερη πρόσοψη σε μονού din συστήματα. Αν θέλεις να βάλεις διπλό din, είτε βρίσκεις πρόσοψη από clima διπλού din (όπως έκανα εγώ) είτε κόβεις την πρόσοψη στ' άκρα ώστε να έρθει πιο χαμηλά χωρίς πρόβλημα. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 michpan, τι πηγή φοράς?Φαίνεται πολύ-πολύ ωραία...(αν μπορείς να αναφέρεις και κόστος...)... Sorry για το offtopic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 (edited) Ευχαριστώ, JVC AVX706.. Εχει καλύψει απόλυτα τις ανάγκες μου και το έβρισκες σε λογική τιμή ακόμα κι εδώ.. Νομίζω το μοντέλο αυτό δεν υπάρχει πλέον, έχει αντικατασταθεί.. Μιχάλης Edited June 22, 2009 by michpan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Μια ερωτηση γιατι μπερδευτικα λιγο οσο αφορα το CLIMA. Αν παρουμε το CLIMA που ειναι για 2din τοτε δεν χρειάζεται να κοπει η κεντρική κονσόλα; Η πρεπει να κοπει ουτως ή αλλως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Το 2din clima το παίρνεις για να μην χρειαστεί να κόψεις τα άκρα στην πρόσοψη του clima που είναι για απλό din. Η κονσόλα (πλαστικό) πρέπει να κοπεί σε 1-2 σημεία έτσι κι αλλιώς.. Αλλά αυτό είναι εσωτερικά, δεν φαίνεται.. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο! Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianosm Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Εγώ θα ήθελα να κατεβάσω το clima στον ελεύθερο χώρο που έχει ακριβώς από κάτω για να έχω ελεύθερο το χώρο που έπιανε το clima χωρίς όμως να αλλάξω το cage. Θα κρατήσω το εργοστασιακό 1din cd player. Γίνεται αυτό? Μπορώ απλά να το κατεβάσω θέση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Οχι, πως θα γίνει αυτό; Εκτός κι αν κάνεις πατέντα. Το clima μπαίνει μέσα στο cage και πιάνει εκεί.. Πιο κάτω πως θα το πιάσεις; Ασε που δεν χωράει και θα πρέπει να "φας" και την πρόσοψη.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianosm Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Σε ευχαριστώ, αλλά μάλλον θα το αφήσω ως έχει. Δεν θέλω πατέντες γιατί μετά δεν διορθώνονται ή εάν τα διορθώσεις θες λεφτά.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiros4nos Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 (edited) Kαλησπερα παιδια. Επειδη αυτες τις μερες εχω στα σκαρια το project μετατροπη απο 1 din σε 2 din στο s3 8l μου, θελω να ρωτησω τα παιδια που το εχουν ηδη επιχειρησει τι μετατροπεα 2 din χρησιμοποιησαν? Ρωτοντας στην αντιπροσωπεια μου ειπαν για το ανταλλακτικο με κωδικο 8LO858005A και κοστος 109,00 ευρω, το οποιο ειναι το εσωτερικο κομματι (η βαση) του εργοστασιακου 2 din. Oσοι κανατε τη μετατροπη αυτη τι χρησιμοποιησατε? Ευχαριστω προκαταβολικα για τις οποιες απαντησεις. Edited November 13, 2009 by Spiros4nos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.