Jump to content

Μετατροπή από single din σε double din


Recommended Posts

επειδή είχα στο προηγούμενο audi είχα 1DIN και σε αυτό που έχω τώρα 2DIN, δεν πιστεύω ότι αξίζει η όλη διαδικασία και το κόστος της αλλαγής , καλύτερα βρες κάποιο navigation 1DIN, είναι η ποιο εύκολη και φθηνότερη λύση. 

 

Επίσης επειδή η οθόνη στο 2DIN είναι χαμηλά θα σου αποσπά την προσοχή από τον δρόμο κάθε φορά που θες να δεις , ενώ με το 1DIN θα είναι ψηλότερα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αξίζει λόγω του πεπαλαιωμένου navi. Το rnse αξίζει με το παραπάνω τα χρήματά του κατά τη γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν αξίζει λόγω του πεπαλαιωμένου navi. Το rnse αξίζει με το παραπάνω τα χρήματά του κατά τη γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

 

παραπάνω από το navigation plus σίγουρα αλλά όχι ότι αξίζει και αυτό

 

Επειδή έχω RNS-E ,  να πω ότι δεν θα το επέλεγα,  ως ποιότητα ήχου και αξιοπιστίας είναι άψογο , αλλά

δεν έχει touch- screen , bluetooth , δεν παίζει video και υπάρχει περιορισμός στον όγκο των αρχείων mp3

επίσης το να ψάξεις στο navigation κάτι, είναι σπάσιμο νεύρων με τις ροδέλες και δεν μιλάμε για όταν οδηγείς , πρέπει να σταματήσεις.

Ακόμα και τραγούδια mp3 εάν θέλεις να ψάξεις ,εάν δεν έχεις χειριστήρια στο τιμόνι σου αποσπά την προσοχή από την οδήγηση

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι, ως κάτοχος RNSE 8 χρόνια που το τοποθέτησα, μαζί με Bt (που η ακουστική του δεν έχει καμία σχέση με άλλα) με το πολυλειτουργικό, απλά τα σπάει. Καμία σχέση με τις κινεζιές που κυκλοφορούν, από κάθε άποψη. Εκτός αν αναφερόμαστε σε Alpine που η τιμή ξεπερνά κάθε φαντασία. Εχω βάλει και ένα εξωτερικό DVD player που παίζει τα πάντα και έτσι τα έχω όλα. Και φυσικά δεν θα το άλλαζα με τίποτα, απ΄ όσα έχω δει, ακόμα και σε Α3 που έχω βάλει.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

παραπάνω από το navigation plus σίγουρα αλλά όχι ότι αξίζει και αυτό

 

Επειδή έχω RNS-E ,  να πω ότι δεν θα το επέλεγα,  ως ποιότητα ήχου και αξιοπιστίας είναι άψογο , αλλά

δεν έχει touch- screen , bluetooth , δεν παίζει video και υπάρχει περιορισμός στον όγκο των αρχείων mp3

επίσης το να ψάξεις στο navigation κάτι, είναι σπάσιμο νεύρων με τις ροδέλες και δεν μιλάμε για όταν οδηγείς , πρέπει να σταματήσεις.

Ακόμα και τραγούδια mp3 εάν θέλεις να ψάξεις ,εάν δεν έχεις χειριστήρια στο τιμόνι σου αποσπά την προσοχή από την οδήγηση

Το RNS-e έχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα που για πηγή της τάξης των 500€ (και γι' αυτά που προσφέρει) είναι ασυναγώνιστο: αξιοπιστία.

Κάνει 3-5-10 πράγματα συγκεκριμένα και τα κάνει τέλεια. Ναι, συμφωνώ, δε θα σου διαβάζει flac, δε θα μπορείς να έχεις στικάκι 32GB, 128GB, 1ΤΒ πάνω και να το διαβάσει. Διαβάζει όμως 4+4GB (=200τραγούδια σε 320kbps), όπου στο χώρο της καμπίνας και ακόμα και με το bose ηχοσύστημα (που προσωπικά έχω) δεν καταλαβαίνεις διαφορά ανάμεσα σε flac και σε 320kbps.

 

Ναι, οκ. Συμβιβάζεσαι με την SD κάρτα των 4GB (παίρνει 2 τέτοιες το μηχάνημα) και στην τελική παίρνεις 4-5 και λύνεις το πρόβλημα (λέω εγώ).

 

Αν θες bluetooth, υπάρχει το εργοστασιακό με 120-150€ (τιμές ebay) και με μικρόφωνο στην πλαφονιέρα (αν θες) και έχεις τέλεια ακουστικότητα.

 

 

Τα μειονεκτήματα του rns-e για μένα είναι τα εξής:

1) ράδιο: δεν πιάνει καλά, ενώ στο concert ήταν κάτι περισσότερο από άριστο, αλλά σε αυτό οφείλεται η περίεργη κεραία του αυτοκινήτου (στα επόμενα μοντέλα που έβγαλε η audi δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα με τις aftermarket πηγές) και το έχεις ως πρόβλημα με ό,τι άλλη πηγή κι αν βάλεις.

2) λόγω της εισαγωγής της διεύθυνσης με τη ροδέλα χρειάζεσαι 1min αντί για 45sec αν είχε touch screen (πραγματικοί χρόνοι με τον ίδιο χρήστη). Κατά τα άλλα η διάσπαση της προσοχής κατά τη γνώμη μου είναι η ίδια. Και στις 2 περιπτώσεις το μάτι σου πρέπει να εντοπίσει το γράμμα και είτε να το βρεις με τη ροδέλα είτε να το πατήσεις με το δάχτυλο. Και στις 2 περιπτώσεις χρειάζεται ακρίβεια κίνησης, που σου αποσπά την προσοχή. Οπότε απλά βάζεις τη διεύθυνση πριν ξεκινήσεις να οδηγείς (ή σε κάποιο φανάρι :D ).

3) διαβάζει μόνο λατινικούς χαρακτήρες, οπότε αν στο κινητό σου είναι με ελληνικούς, όταν σε καλούν ή όταν θες να καλέσεις, δεν βλέπεις ονόματα και μόνο @# και κενά (σου βγάζει όμως και το τηλέφωνο οπότε καλύπτεσαι εν μέρει). Επίσης όμως είναι πρόβλημα και με όλες τις aftermarket πηγές ήχου.

 

 

 

ΥΓ: πραγματικά ρωτάω (το έχω ρωτήσει και αλλού που είχε ξανατεθεί σε θέμα με Α4 Β8): τι να το κάνεις βίντεο στο αμάξι? Σάμπως μπορείς να παρακολουθείς εσύ που οδηγείς? Ή η συνοδηγός? και χωρίς να σου αποσπά την προσοχή??

ΥΓ2: Κάθε πηγή που πρέπει να τη χειρίζεσαι από την ίδια την πηγή (και όχι από το τιμόνι), σου αποσπά την προσοχή. Δεν έχει να κάνει με το RNS-e αυτό κατά τη γνώμη μου.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ωραία όλα αυτά, συμφωνώ με το rnse που το έχω στο Α3, εγώ απλά ρωτάω αν τα 200€ για την μετατροπή από 1 din σε 2 είναι πολλά, αν έχει προβλήματα συνεργασίας με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου ο κλιματισμός ο οποίος δεν είναι ακριβώς ίδιος και αν χρειάζεται κάτι άλλο αλλαγή εκτός από τον κλιματισμό και την βάση του.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το RNS-e έχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα που για πηγή της τάξης των 500€ (και γι' αυτά που προσφέρει) είναι ασυναγώνιστο: αξιοπιστία.

Κάνει 3-5-10 πράγματα συγκεκριμένα και τα κάνει τέλεια. Ναι, συμφωνώ, δε θα σου διαβάζει flac, δε θα μπορείς να έχεις στικάκι 32GB, 128GB, 1ΤΒ πάνω και να το διαβάσει. Διαβάζει όμως 4+4GB (=200τραγούδια σε 320kbps), όπου στο χώρο της καμπίνας και ακόμα και με το bose ηχοσύστημα (που προσωπικά έχω) δεν καταλαβαίνεις διαφορά ανάμεσα σε flac και σε 320kbps.

 

Ναι, οκ. Συμβιβάζεσαι με την SD κάρτα των 4GB (παίρνει 2 τέτοιες το μηχάνημα) και στην τελική παίρνεις 4-5 και λύνεις το πρόβλημα (λέω εγώ).

 

Αν θες bluetooth, υπάρχει το εργοστασιακό με 120-150€ (τιμές ebay) και με μικρόφωνο στην πλαφονιέρα (αν θες) και έχεις τέλεια ακουστικότητα.

 

 

Τα μειονεκτήματα του rns-e για μένα είναι τα εξής:

1) ράδιο: δεν πιάνει καλά, ενώ στο concert ήταν κάτι περισσότερο από άριστο, αλλά σε αυτό οφείλεται η περίεργη κεραία του αυτοκινήτου (στα επόμενα μοντέλα που έβγαλε η audi δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα με τις aftermarket πηγές) και το έχεις ως πρόβλημα με ό,τι άλλη πηγή κι αν βάλεις.

2) λόγω της εισαγωγής της διεύθυνσης με τη ροδέλα χρειάζεσαι 1min αντί για 45sec αν είχε touch screen (πραγματικοί χρόνοι με τον ίδιο χρήστη). Κατά τα άλλα η διάσπαση της προσοχής κατά τη γνώμη μου είναι η ίδια. Και στις 2 περιπτώσεις το μάτι σου πρέπει να εντοπίσει το γράμμα και είτε να το βρεις με τη ροδέλα είτε να το πατήσεις με το δάχτυλο. Και στις 2 περιπτώσεις χρειάζεται ακρίβεια κίνησης, που σου αποσπά την προσοχή. Οπότε απλά βάζεις τη διεύθυνση πριν ξεκινήσεις να οδηγείς (ή σε κάποιο φανάρι :D ).

3) διαβάζει μόνο λατινικούς χαρακτήρες, οπότε αν στο κινητό σου είναι με ελληνικούς, όταν σε καλούν ή όταν θες να καλέσεις, δεν βλέπεις ονόματα και μόνο @# και κενά (σου βγάζει όμως και το τηλέφωνο οπότε καλύπτεσαι εν μέρει). Επίσης όμως είναι πρόβλημα και με όλες τις aftermarket πηγές ήχου.

 

 

 

ΥΓ: πραγματικά ρωτάω (το έχω ρωτήσει και αλλού που είχε ξανατεθεί σε θέμα με Α4 Β8): τι να το κάνεις βίντεο στο αμάξι? Σάμπως μπορείς να παρακολουθείς εσύ που οδηγείς? Ή η συνοδηγός? και χωρίς να σου αποσπά την προσοχή??

ΥΓ2: Κάθε πηγή που πρέπει να τη χειρίζεσαι από την ίδια την πηγή (και όχι από το τιμόνι), σου αποσπά την προσοχή. Δεν έχει να κάνει με το RNS-e αυτό κατά τη γνώμη μου.

+1. κ να συμπληρωσω πως τα rnse που βγηκαν απο το 11 κ μετα περιλαμβανουν led οθονες + οτι διαβαζουν 8gb καρτα sd (8+8)

Επισης η πλοηγηση τους ειναι οτι καλυτερο εχω δει σε εργοστασιακα navigation...το συστηνω ανεπιφυλακτα σε οποιον δεν εχει "τρελες" απαιτησεις!!!

Link to comment
Share on other sites

Το RNS-e έχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα που για πηγή της τάξης των 500€ (και γι' αυτά που προσφέρει) είναι ασυναγώνιστο: αξιοπιστία.

Κάνει 3-5-10 πράγματα συγκεκριμένα και τα κάνει τέλεια. Ναι, συμφωνώ, δε θα σου διαβάζει flac, δε θα μπορείς να έχεις στικάκι 32GB, 128GB, 1ΤΒ πάνω και να το διαβάσει. Διαβάζει όμως 4+4GB (=200τραγούδια σε 320kbps), όπου στο χώρο της καμπίνας και ακόμα και με το bose ηχοσύστημα (που προσωπικά έχω) δεν καταλαβαίνεις διαφορά ανάμεσα σε flac και σε 320kbps.

 

Ναι, οκ. Συμβιβάζεσαι με την SD κάρτα των 4GB (παίρνει 2 τέτοιες το μηχάνημα) και στην τελική παίρνεις 4-5 και λύνεις το πρόβλημα (λέω εγώ).

 

Αν θες bluetooth, υπάρχει το εργοστασιακό με 120-150€ (τιμές ebay) και με μικρόφωνο στην πλαφονιέρα (αν θες) και έχεις τέλεια ακουστικότητα.

 

 

Τα μειονεκτήματα του rns-e για μένα είναι τα εξής:

1) ράδιο: δεν πιάνει καλά, ενώ στο concert ήταν κάτι περισσότερο από άριστο, αλλά σε αυτό οφείλεται η περίεργη κεραία του αυτοκινήτου (στα επόμενα μοντέλα που έβγαλε η audi δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα με τις aftermarket πηγές) και το έχεις ως πρόβλημα με ό,τι άλλη πηγή κι αν βάλεις.

2) λόγω της εισαγωγής της διεύθυνσης με τη ροδέλα χρειάζεσαι 1min αντί για 45sec αν είχε touch screen (πραγματικοί χρόνοι με τον ίδιο χρήστη). Κατά τα άλλα η διάσπαση της προσοχής κατά τη γνώμη μου είναι η ίδια. Και στις 2 περιπτώσεις το μάτι σου πρέπει να εντοπίσει το γράμμα και είτε να το βρεις με τη ροδέλα είτε να το πατήσεις με το δάχτυλο. Και στις 2 περιπτώσεις χρειάζεται ακρίβεια κίνησης, που σου αποσπά την προσοχή. Οπότε απλά βάζεις τη διεύθυνση πριν ξεκινήσεις να οδηγείς (ή σε κάποιο φανάρι :D ).

3) διαβάζει μόνο λατινικούς χαρακτήρες, οπότε αν στο κινητό σου είναι με ελληνικούς, όταν σε καλούν ή όταν θες να καλέσεις, δεν βλέπεις ονόματα και μόνο @# και κενά (σου βγάζει όμως και το τηλέφωνο οπότε καλύπτεσαι εν μέρει). Επίσης όμως είναι πρόβλημα και με όλες τις aftermarket πηγές ήχου.

 

 

 

ΥΓ: πραγματικά ρωτάω (το έχω ρωτήσει και αλλού που είχε ξανατεθεί σε θέμα με Α4 Β8): τι να το κάνεις βίντεο στο αμάξι? Σάμπως μπορείς να παρακολουθείς εσύ που οδηγείς? Ή η συνοδηγός? και χωρίς να σου αποσπά την προσοχή??

ΥΓ2: Κάθε πηγή που πρέπει να τη χειρίζεσαι από την ίδια την πηγή (και όχι από το τιμόνι), σου αποσπά την προσοχή. Δεν έχει να κάνει με το RNS-e αυτό κατά τη γνώμη μου.

Γιώργο συμφωνώ απόλυτα σε όλα τα παραπάνω εκτός από το bold (δεν το ξεκαθαρίζεις και πολύ καλά, η πηγή φταίει ή η κεραία?). Αν εννοείς την κεραία, δεν ισχύει. Με την aftermarket πηγή μου πιάνει τέλεια. Και είμαστε και ίδια "σειρά" πάνω κάτω.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία όλα αυτά, συμφωνώ με το rnse που το έχω στο Α3, εγώ απλά ρωτάω αν τα 200€ για την μετατροπή από 1 din σε 2 είναι πολλά, αν έχει προβλήματα συνεργασίας με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου ο κλιματισμός ο οποίος δεν είναι ακριβώς ίδιος και αν χρειάζεται κάτι άλλο αλλαγή εκτός από τον κλιματισμό και την βάση του.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Προσωπικα θα σου προτεινα να τριμαρεις τη δικη σου μοναδα κλιματισμου και να το βαλεις.κατα τα αλλα η τιμη ειναι σχετικα καλη.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Καλησπέρα και απο μένα, 

 

Έκανα πριν λίγους μήνες την μετατροπή μόνος μου.

Το cage το βρήκα στο ebay μάζι με την μονάδα κλιματισμού!

Την πηγή android απο china! Όσον αφορά το δικό μου όχημα, έχει ενισχυτή -πράγμα το οποίο δεν γνώριζα- που σημαίνει ότι έπρεπε να κόψω την φίσα  της πηγής και να προσθέσω ενα line level converter για να παίζει ο ήχος και στα πισω ηχεία.

Το σημείο που με δυσκόλεψε αρκετά ήταν το χειρόφρενο και το κάλυμμα του. Στην τύχη το εβγαλα, στην τύχη το ξαναέβαλα!

 

 

Το αποτέλεσμα είναι αυτό.

 

Καλό Βράδυ.

audia4.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 1/17/2020 at 4:52 PM, S3-Nick said:

Πολύ όμορφο... Βάλε και μια πρωινή φωτογραφία για να το δούμε και μέρα. 

 

8F20999A-FFDF-4483-AF53-52A913E7F060.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Καλησπέρα σας,

 

εχω ένα Audi A3 8L 2000-2001 και θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ και που να αλλάξω το εργοστασιακό ραδιόφωνο σε touch οθόνη multimedia .

 

ευχαριστώ 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Στις 5/7/2013 στις 9:12 ΠΜ, JIM A3 είπε

Μπες στο ebay.de και στην αναζητηση πατας ''audi a4 b6 doppel din''.Θα σου βγαλει ο,τι χρειαζεσαι,απο πλαισια μεχρι πανελ κλιματισμου.

Για παραδειγμα:

 

http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=audi+a4b6+doppel+din&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR2.TRC1.A0.Xaudi+a4+b6+doppel+din.TRS0&_nkw=audi+a4+b6+doppel+din&_sacat=0

 

Ο κωδικος του διπλου din πρεπει να ειναι:   8E0858005C

 

Μετα πατωντας audi rns-e θα σου βγαλει ανταπτορες,κεραιες,dvd και rns-e.Προσεξε ο κωδικος του rns-e να ξεκιναει απο 8E0... (τα RNS-E των Α4 εχουν τις 2 πανω ακρες μυτερες,σε αντιθεση με του Α3 που ειναι στρογγυλεμενες).

Καλησπέρα σας,

 

Χρειάζομαι και εγώ την βοήθεια σας! 

για μετατροπή Audi A3 8L τι θα χρειαστώ;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.