Jump to content

Project RS2 - RS2


Recommended Posts

με τα λιγα τα πολλα,το σκεφτομαι καπως πιο σοβαρα...

Απλα ηθελα να ρωτησω και εσας και εκεινους που βλεπουν τις σελιδες μας μια τεχνικη ερωτηση..

 

Εχω την επιλογη με 2000$ επιπλεον να βαλω εναν στροφαλο με μεγαλυτερη διαδρομη,με αποτελεσμα τον υπερκυβισμο σε 2.4λιτρα.Αυτος θα μπει με ηδη ενισχυμενες μπιελες που εχω παραγγειλει,και θα χρειαστουν ειδικα σφυρηλατα πιστονια.Το αποτελεσμα ειναι να στροφαρει πιο γρηγορα ο κινητηρας,και να αποδιδει η τουρμπινα σε 400-500 στροφες χαμηλοτερα το μεγιστο φορτιο της.Ετσι ο στοχος των 450αλογων θα ερχεται νωριτερα.

 

Το κακο με το συστημα αυτο ειναι οτι επειδη οι μπιελες θα εχουν το ιδιο μηκος και τα πιστονια θα ειναι πιο μικρα(οχι σε ευρος,αλλα σε εσωτερικο μηκος),θα αναπτυσσονται περισσοτερες πιεσεις στα χιτωνια των κυλινδρων.Εχω διαβεβαιωσεις οτι αμαξια τετοια με τον 5κυλινδρο κινητηρα μου στροφαρουν αφοβα μεχρι τις 7500 στροφες χωρις προβληματα,αλλα δεν υπαρχει καποια διαβεβαιωση για το βαθος χρονου...Εκει ειναι και το δικο μου προβλημα,μιας και ναι δεν φανταζομαι οτι θα βρισκομαι μονιμως στις 7000 στροφες,ναι μου αρεσει η ιδεα οτι δεν θα φτανω στις 4000 στροφες για να εχω πληρες φορτιο, ωστοσο με ενδιαφερει να εχω ενα αθανατο μοτερ και στα 200.000 χλμ να αλλαζω μονο φλαντζες και το πολυ ελατηρια πιστονιων και οχι να ψαχνω καινουριο μπλοκ για να χρησιμοποιησω.

 

Οσον αφορα τις τουρμπινες...

Υπαρχουν μερικα αμφιλεγομενα σημεια,οπως το γεγονος οτι οι garret 3071R που θελω να βαλω τερματιζει για το δικο μου μοτερ στα 475 αλογα αλλα εχει μικροτερο lag,ενω η 30R που μου προτεινουν εχει περιθωρια μεχρι 550 αλογα αλλα με περισσοτερο lag.Και οι 2 αυτες ειναι με ζεστα κομματια Κ26 που ταιριαζουν καλα στην πολλαπλη μου,αλλα επισης και στο οτι δεν εχουν πολυ lag.Ωστοσο μια δοκιμασμενη λυση ειναι η Κ26/27/27 τησ ΚΚΚ που ενω ειναι παλια τεχνολογια τουρμπινα,ειναι μια προταση απο εναν φιλο που ηδη την εβαλε στο μοτερ του και ειναι 2.4 βεβαια,εχει 2bar στις 4000 στροφες και ο πωλητης της του δινει εγγυηση οτι δεν παθαινει τιποτα στο 1.8 σταθερο μεχρι τον κοφτη!!! Με την προιγουμενη τουρμπινα μια υβριδικη που ειχε με Κ26 και turbonetics το υπολοιπο κομματι αλλα δεν ξερω τι ειχε,εβγαζε 354 αλογα τροχο στον δημητριαδη. στο 1.9 over,17 σταθερο.Τωρα που εβαλε αυτη στο 1.9bar βλεπει τεραστια διαφορα και πολυ καλυτερο το αμαξι σε σχεση με πριν.Ο πωλητης μαλιστα εγγυαται service και οτιδηποτε χρειαστει η τουρμπινα και οτι παρουσιασει ξεπερνωντας τις εγγυησεις του,δωρεαν!!!

 

Εμενα ο βασικος μου στοχος ειναι τα 300 αλογα στον τροχο και υστερα οτι δωσει πανω απο αυτο με ασφαλεια ειναι δεκτο.Επισης δεν θελω το lag να ξεπερασει τις 4000 στροφες.Δηλαδη θελω full boost @ 4000rpm γιατι οταν στισ 3000 θα εχω 1.2bar με τη μεγαλυτερη τουρμπινα ουσιαστικα θα ειμαι στα στατιστικα που ειμαι τωρα που εχω λιγοτερο lag.απλα δεν θελω να γινει υπερβολικο το αμαξι και βαρετο στο οδηγημα οταν η τουρμπινα θα ξυπναει μετα τις 4000στροφες...

 

τι προτεινετε λοιπον??

Link to comment
Share on other sites

Φιλε vasp γνωμη μου αφου εχεις σαν στοχα τα 300ροδα να μην πειραξεις στροφαλο καθολου.

Τα πεντακυλινδρα ειναι ουτως η αλλως ροπατα μοτερ για πιο λογο ολη η διαδικασια για 500στροφες που για εμενα ειναι αχρηστο ειλικρινα.

Το παντρεμα των μεταλλων δεν ειναι απλη υποθεση οπως γνωριζεις και ειδικα σε αυτοκινητα με χλμ στην πλατη και να εισαι σιγουρος οτι παντα υπαρχει το περιθωριο αστοχιας.

Αφου εχεις παραγγειλει και τις μπιελες σου (αν θες ανεφερε και την μαρκα) για εμενα κατεληξε σε μια garrett 3071 σαν πιο ευκολη,οικονομικη και αξιπιστη λυση μιας και συνδυαζει αρκετα καλα χαρακτηρηστικα (φυσικα μιλαω με το 64αρι μαντεμι) γιατι με το 86αρι απο οτι καταλαβα τα αυτοκινητα ειναι on off δλδ χαμηλα ταφος και ψηλα ο χαμος κατι το οποιο κουραζει.

Η 30R που λες μιλας μαλλον γα την 3076 η οποια στο site την εχει για max 525 αλογα αλλα δυστηχως δουλευει μονο με external.

Τα 475 επισης που ειδες max για την 3071 σειρα δεν τα εχω δει πουθενα.

Kατα κυριο λογο τα μεγιστα τουλαχιστον στον 1.8Τ που εχει αποδωσει η 3071 παντα με 64αρι ειναι 360 ροδα και εκεινο βεβαια τουλαχιστον με 9.5 συμπιεση και καπακι και κατι ακομα.

Τα 300 που εχεις στο μυαλο σου ειναι πολυ ευκολος στοχος θα ελεγα και πολυ πιο κατω απο τα παραπανω νουμερα.

Αν δεν τα εχεις δει (που σιγουρα θα τα ξερεις) μερικα link απο τις παραπανω τουρμπινες

ολα η γκαμα

3071R με 64αρι μαντεμι

3071R με 86αρι μαντεμι

και τελος η 3076 με ολη την γκαμα απο μαντεμια αλλα για external

Link to comment
Share on other sites

Τασο,

 

Ευχαριστω για την απαντηση σου.

Το RS2 ηδη φοραει external και οι τουρμπινες στις οποιες αναφερομαι ειναι ευκολο να τις δεις εδω:

http://cgi.ebay.co.uk/Garrett-GT-3071R-bis...oQQcmdZViewItem

 

http://cgi.ebay.co.uk/Garrett-GT-3076R-aka...oQQcmdZViewItem

 

προκειται για υβριδικες με στοχο την χρηση της external που ηδη υπαρχει στο αμαξι.

 

Ο κινητηρας μου ειναι 2.2 λιτρα.Οι μπιελες που αγορασα ειναι μαρκας SCAT Η beam με προδιαγραφες μεχρι και 600 αλογα(εφαρμοσμενες στην αμερικη),τις οποιες βρηκα και σε καλη τιμη.

 

Τα σεναρια ειναι 2 απο οτι φαινεται:

 

1) μπιελες,μπεκ(εχω ηδη παρει τα πρασινα ανοιχτα της bosch),τρομπα βενζινης,ιντερκουλερ ελαφρως μεγαλυτερο μιας και δεν εχω πολυ χωρο(ικανο ομως για 550αλογα),τουρμπινα 3071R ή την ΚΚΚ 26/27(περιμενω αποτελεσματα απο την κρητη).Σε περιπτωση που καταληξω στην garrett τοτε χρειαζομαι και σωληνες λαδιου,μιας και εμενα υπαρχουν αυτη τη στιγμη σωληνες νερου/λαδιου για την τορυμπινα που εχω τωρα(RS2 K24 με 26 εσωτερικα).Με αυτο το setup σε RS2 που εχουν ηδη την 3071R εχουν δει 400+ αλογα στροφαλο με lag στις 4000rpm.Πιστονια με τετοιο setup δεν χρειαζομαι,μιας και του RS2 ειναι ηδη σφυρηλατα και αντεχουν σε ιπποδυναμεις 500+(και παλι σε γερμανικα projects).Απλα τα καινουρια θα ειναι πιο ελαφρια και θα εχω καλυτερο στροφαρισμα.Σε ολα τα παραπανω προσθετουμε τον δισκο sachs organic και ενα water injection.

 

 

 

Δεν ξερω αυτο με τα 360 αλογα απο ποιο αμαξι αναφερεσαι οτι βγηκε,αλλα θελω να πιστευω οτι αν μπορει να βγει απο 1.8 τοτε βγαινει και απο τον 2.2

 

2) ολα τα παραπανω,αλλα με προσθηκη του στροφαλου και των πιστονιων με δυνατοτητα για χρηση και της 3076R αλλα γενικα για περισσοτερη δυναμη απο πιο χαμηλα.Πρακτικα με αυτο το setup ειναι σαν να κερδιζω 100+ αλογα χωρις να εχω καθολου αυξηση του lag που εχω τωρα και ειναι στις 3000-3500rpm αναλογως την ταχυτητα(απο 3η και πανω χαμηλωνει το lag μου.

 

Τασο ευχαριστω και περιμενω σχολια! :)

Link to comment
Share on other sites

Τασο ενα Α4 μελους που ποσταρε δυναμομετρηση στροφαλο,με 338ps στο 1bar,3071 0.64 δεν φοραει?

Υπαρχει και 3076 που καθεται σε Τ2,5 με 5βιδες πισω.Θα εκανε καλη παρεα με τον τιμωρο,νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Vasp πολυ καλη επιλογη για τις μπιελες :new_thumright: και συντομα θα εχω και εγω μια τετραδα απο εξωτερικο.

Αποψη μου γενικα με αυτα που διαβασα φιλε ειναι να μεινεις 2.2 κανονικα βαζεις τις μπιελες σου αφηνεις και τα πιστονια που οντως ειναι πολυ ανθεκτικα και βαζεις την 3076 με το 63αρι μαντεμι ή το 82αρι (δικη σου επιλογη καθαρα) εγω λογω κυβικου θα πηγαινα στο 82αρι στα σιγουρα και δεν θα με ενδιεφερε αν ειχα και 1000 στροφες lag+ διοτι ψηλα θα γινοταν μακελειο :knife:

Επισης εναν καλο ρακορα για τα νερα και τα λαδια στα σιγουρα.

 

Νοτη αγορινα μου ο τιμωρος οντως εχει μοναξιες και αναζητει νεα παρεα :thumbsup:

Κατι πολυ καλο υπαρχει στα σκαρια αλλα θα εξαρτηθει απο πολλους παραγοντες.

Προς στιγμη αυτη την εβδομαδα θα παραγγελθουν μπιελες,πιστονια σε στοκ 81χιλιοστα διασταση (αν και τα μαμα ειναι mahle και για 400ροδα αρκουν)διοτι αυτο θα γινοταν καποια στιγμη στα σιγουρα (φτανει νομιζω το ρισκο με τις μπιελες ;) )

Ετσι και μονο αυτο να γινει θα μπορεσουμε να σηκωσουμε σοβαρη πιεση πλεον 2+

Αν προκυψει το αλλο τοτε ολα θα βγουν.....

Link to comment
Share on other sites

ξερεις τασο καμια αξιολογη μαρκα για ελατηρια πιστονιων?μου εχουν προτεινει τα total ring seal αλλα δεν εχω ιδεα που να τα βρω ελλαδα και πως να παραγγειλω αυτα που πρεπει.

 

Επισης μια προσφατη εξελιξη ειναι η εξης: Ενας φιλος κρητικος,εβαλε την Κ26/27/27,να ξερω παλια τεχνολογια στις τουρμπινες και εχει μεινει πολυ ευχαριστημενος,οταν πριν το αμαξι του ειχε 354 αλογα τροχο,και τωρα του φαινεται να πηγαινει καλυτερα.Αυτο το εκανε με την μαμα πολλαπλη και αρα το πολυ να εχει βγαλει 450 αλογα στροφαλο αυτη τη φορα,με θερμοκρασιες εξαγωγης το πολυ 900 βαθμους.

 

Αν τελικα βαλω αυτη,θα ηθελα ενα αλλο χταποδι,μεγαλυτερο σε αυλους,και μαντεμενιο αλλα που να το βρεις(η mtm δινει ενα αλλα για 1370 ευρω για 500+ ιππους),ωστοσο μπορει και να περιμενει μεχρι ενα που ετοιμαζει ενας γερμανος με 540 ευρω.Γενικα ποσο χρεωνουν τα χταποδια στον Στελιο(ποπαυ)?πρεπει να φτιαξω και ενα downpipe και σκεφτομουν μηπως πανε πακετο!!

 

Με ενδιαφερει καμποσο το lag γιατι δυστυχως αν βαλω την πολυ μεγαλη,θα ανοιγει μετα τισ 4000 στροφες σιγουρα και οδηγικα θα ειναι πολυ βαρετο,και δυσκολο.Πιστευω οτι πρεπει να βρω εναν συμβιβασμο.Θα δουμε...Παντος στην Κ26/27 εχει μεχρι και 2bar στις 4000στροφες πραγμα που σημαινει οτι στις 3500 θα ειναι ηδη πολυ δυνατοτερο απο το δικο μου που ειναι 1.5bar στις 3650 στην 5η!

 

PS ηρθε και το ιντερκουλερ και θα παω να το βαλω στον Ηρακλη!!! χιχιχι

Link to comment
Share on other sites

Σωστος ο φιλος :new_thumright:

Οντως τα total seal ειναι απο τα καλυτερα αλλα μηπως δεν υπαρχει λογος να τα αλλαξεις με αλλα εκτος της audi?

Το λεω αυτο διοτι συνηθως μαζι με τα πολυ ανθεκτικα πιστονια εχουμε και ανθεκτικα ελατηρια πιστονιων.

Ασε που ουτως η αλλως πρεπει να τσεκαρεις και τις ανοχες πρωτα στον κυλινδρο μηπως και φορεσεις oversize ελατηρια ή αν εχει αρκετα χλμ πρεπει να γινει και ρεκτιφιε με αλλα πιστονια (αυτα καλυτερα να τα δεις επι τοπου οπως επισης και τα μεταλλα μπιελλων).

Εγω θα βαλω και βιδες στο καπακι εχεις υποψιν διοτι γενικα ειμαι της αποψεως οτι ληνεις μια φορα και οχι συνεχεια (ασε που της audi καθε φορα θελουν αλλαγη).

 

Πιστευω οτι οπως και να εχει παντως με τα κυβικα σου ειτε την μια ειτε την αλλη περιπτωση θα δουλεψει πολυ σωστα η μονη εξαιρεση ειναι τα μεγαλα μαντεμια (αν και σου ειπα την αποψη μου ;) ).

 

Intercooler ποιας μαρκας φιλε?

Link to comment
Share on other sites

Και επι ευκαιρια ψαχνοντας συνεχως να δειξουμε και πιο αναλυτικα τις διαφορες απο τις στοκ μπιελες με αυτες της scat

 

STOCK AEB ΜΠΙΕΛΕΣ VS SCAT 4340 FORGED H-BEAM

post-131-1178616335_thumb.jpgpost-131-1178616350_thumb.jpgpost-131-1178616369_thumb.jpg

 

το link και η πηγη

 

οπως επισης και ενα παραδειγμα σε 1.8τ ομως με ενα GOLF με specs:

GT3076r T3/.63

462whp/374wtq

12.26 @ 120mph (410whp)

Link to comment
Share on other sites

Οι μπιελες που εχω παραγγειλει ειναι με ARP βιδες,και ειμαι σε γραμμη να παρω επισης και ARP βιδες καπακιου.

 

Σημερα ηρθε το ιντερκουλερ.ΟΙ διαστασεις του πυρηνα ειναι 500 χ 230 χ 70 mm και ειναι μαρκας Goodspeed απο την αμερικη και μου κοστισε μολις 220ευρω με τα εξοδα αποστολης.Ειναι μια φτηνη λυση που με μια επισκεψη στον Ηρακλη θα μπορεσω να του κανω μια τοποθετηση.Ελπιζω να μπει μεσα στον λιγο χωρο που εχω.Περιμενω για το ψυγειο λαδιου,οποτε επι τη ευκαιρια,εχω για πωληση ενα ψυγειο λαδιου απο τον Ηρακλη με διαστασεις 300 χ 300 χ 50 mm το οποιο δεν μπορω να χωρεσω πια στο αμαξι,οποτε οποιος το θελει μπορει να το εχει για 100 ευρω(το πηρα 185)

 

Ειμαι στα προθυρα μιας αγορας ενος μπλοκ απο γερμανια απο ενα μηχανουργο ο οποιος εχει καινουρια κουζινετα και εχει κανει βαλει μπιελες,πιστονια,στροφαλο και εχει κλεισει το μπλοκ,το μονο που χρειαζεται ειναι ενα αλλο καρτερ,αλλα δεν με πειραζει αυτο.Εχω το δικο μου να του βαλω.Οποτε θα φτιαξω το μοτερ σε δευτερο μπλοκ και το δικο μου θα μεινει στην ακρη.Εχω ηδη ενα δευτερο καπακι με εκκεντροφορους,και θα παρω και καινουρια ελατηρια βαλβιδων μαζι με τσιμουχακια.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλη σκεψη το ετοιμο αλλα να ειναι αξιοπιστο? ;) (σιγουρα θα το εχει ψαξει πιστευω).

Ολες οι scat αν δεν κανω λαθος εχουν arp2000 βιδες.

Οι βιδες καπακιου ειναι πολυ σημαντικες και η arp απο τις κορυφαιες εταιρειες στο ειδος.

Για τον 1.8τ βγαζει μονο η raceware σε 10 και 11 χιλιοστα αναλογα τον κωδικο του μοτερ που ειναι εξισου κορυφη.

 

Το Intercooler φιλε σχεδον τσαμπα σου βγηκε ρε συ μπραβο.

Το κακο με τα χειροποιητα ειναι τα καπακια και το κατα ποσο περναει σωστα και "αν περναει" ο αερας απο ολα τα σημεια πραγμα το οποιο δυσκολα αντιλαμβανεσαι.

Το ετοιμο ειναι ετοιμο οπως και να εχει παντως.

 

Ελατηρια καλο θα ειναι να βαλεις και πιο σκληρο αν υπαρχει η δυνατοτητα για το θεμα των υψηλων στροφων.

Τσιμουχακια,οδηγους κλπ σιγουρα καινουρια απο audi.

Το καπακι σκεφτεσαι να το φτιαξεις? (ροικη,αυλους κλπ?)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ηρθε το ιντερκουλερ.ΟΙ διαστασεις του πυρηνα ειναι 500 χ 230 χ 70 mm και ειναι μαρκας Goodspeed απο την αμερικη και μου κοστισε μολις 220ευρω με τα εξοδα αποστολης.

Φιλε μου ψαχνομαι και εγω για μεγαλυτερο ιντερκουλερ και οι τιμες που μου δινουνε ειναι κοντα στα 700 ευρω....απο ποια πηγη το προμηθευτηκες?? λογικα φαινεται γουμαρακι πρεπει να ειναι για μεγαλουτσικες ιπποδυναμεις υπεραρκετο....

 

Περιμενω για το ψυγειο λαδιου,οποτε επι τη ευκαιρια,εχω για πωληση ενα ψυγειο λαδιου απο τον Ηρακλη με διαστασεις 300 χ 300 χ 50 mm το οποιο δεν μπορω να χωρεσω πια στο αμαξι,οποτε οποιος το θελει μπορει να το εχει για 100 ευρω(το πηρα 185)

 

Χρειαζομαι ενα ψυγειο λαδιου.....μιας και στο τα3ιδι επανω οταν πιεζω το μοτερ ο δεικτης φτανει τους 120 βαθμους....γνωριζεις εαν ταιριαζει το δικο σου ψυγειο στο δικο μου μοτερ?? 1.8Τ Β5 μοντελο 1997 δεν 3ερω αν παιζει ρολο οτι ειναι και Quattro......θελει πατεντες για να μπει η ειναι απλη η τοποθετηση του?

Link to comment
Share on other sites

το να μπει ενα ψυγειο λαδιου,δεν ειναι κατι δυσκολο.Χρειαζονται σωληνες υψηλης πιεσης που σου φτιαχνουν στην σπυρου πατση οτι θελεις απο μηκος και ακρα,και υστερα χρειαζεται να δεις χωρο που εχεις μπροστα την καμπινα του μοτερ,και να δεις που να το βαλεις.Πρεπει να μην ειναι ψηλοτερα σε υψος απο την αντλια λαδιου,γιατι ζωριζεται αρκετα η τρομπα.αυτο μονο.ΑΠο εκει και περα οτι θελεις βαζεις οσον αφορα το μεγεθος.Παντος αυτο που εβαλα εγω ειναι για εφαρμογες πολυ περισσοτερα απο 500 αλογα,και τελικα το εκρινα μη απαραιτητο μιας και εχω προβλημα χωρου

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλη σκεψη το ετοιμο αλλα να ειναι αξιοπιστο? ;) (σιγουρα θα το εχει ψαξει πιστευω).

Ολες οι scat αν δεν κανω λαθος εχουν arp2000 βιδες.

Οι βιδες καπακιου ειναι πολυ σημαντικες και η arp απο τις κορυφαιες εταιρειες στο ειδος.

Για τον 1.8τ βγαζει μονο η raceware σε 10 και 11 χιλιοστα αναλογα τον κωδικο του μοτερ που ειναι εξισου κορυφη.

 

Το Intercooler φιλε σχεδον τσαμπα σου βγηκε ρε συ μπραβο.

Το κακο με τα χειροποιητα ειναι τα καπακια και το κατα ποσο περναει σωστα και "αν περναει" ο αερας απο ολα τα σημεια πραγμα το οποιο δυσκολα αντιλαμβανεσαι.

Το ετοιμο ειναι ετοιμο οπως και να εχει παντως.

 

Ελατηρια καλο θα ειναι να βαλεις και πιο σκληρο αν υπαρχει η δυνατοτητα για το θεμα των υψηλων στροφων.

Τσιμουχακια,οδηγους κλπ σιγουρα καινουρια απο audi.

Το καπακι σκεφτεσαι να το φτιαξεις? (ροικη,αυλους κλπ?)

 

 

Aπο την επισκεψη που ειχα στον Ηρακλη,μου εδωσε να καταλαβω τις διαφορες ενος 'κινεζικου' ιντερκουλερ και ενος χειροποιητου με καλυτερους αγωγους.Μπορω να πω οτι ξερει την δουλεια του και μου εξηγησε τις διαφορες ως προς την κατασκευη των ιντερκουλερ.Ωστοσο εχω να επισημανω οτι οι πυρηνες των ιντερκουλερ που χρησιμοποιει ειναι αρκετα ελαφριοι και φαινονται πιο ευπαθεις σε πετραδακια και πιθανα χτυπηματακια.Οποτε ειπαμε με τον Ηρακλη να δοκιμασουμε να βαλουμε αυτο και αν δεν μου αποδιδει οπως θελω,εχει στις διαστασεις του ετοιμο το δικο του πυρηνα,να κολλησουμε τα ακρα και να εχουμε ετοιμο το αλλο,πληρωνοντας μια φορα τα περαστικα..Καλο μου ακουγεται!

 

οι scat εχουν βιδες ARP ναι

 

Στο καπακι δεν σκεφτομαι να κανω τιποτε απολυτως,γεγονος οτι ειναι σχετικα ευπαθη σε ραγισματα.Αυτο που εχω τωρα επανω εχει κανα 2 ραγισματακια,ανεκτα ακομα,και εχω αλλα 2 καπακια,το ενα με 1 ραγισμα μονο και το αλλο αραγιστο με εκκεντροφορους.Ο στοχος μου δεν ειναι να παω πανω απο τις 7300 που ειναι ο κοφτης εργοστασιακα.Το μονο προβλημα ειναι οτι αν θελω να αλλαξω τα ελατηρια των βαλβιδων με εργοστασιακα θα πρεπει να πληρωσω περισσοτερα απο το να παρω τα σκληροτερα που βρισκω.οποτε δεν αξιζει.Βαζοντας τα σκληροτερα αλλα χωρις να πειραξεις τις στροφες,πειραζει?

 

Οσο για εκκεντροφορους ενω ξερω οτι υπαρχουν φτηνες λυσεις για να δωσει αγριοτητα ψηλα,θα παραμεινω στους εργοστασιακους.Μια χαρα θα ειναι!

 

 

Μια ευκαιρια παρουσιαστηκε και δεν ξερω αν πρεπει να ανταποκριθω!! Βρηκα ενα μαντεμι πολλαπλη,απο το sport quattro S1 με ικανοτητες 500+.Αν το παρω,μιας και εχει μεγαλους αυλους,θα αυξηθει πολυ το lag?

Link to comment
Share on other sites

εσυ τι λες? με ενα τοσο μεγαλο μαντεμι νομιζω ειναι εμφανες οτι θα εχεις lag, παρα πανω απο αυτο που εχεις τωρα...

Link to comment
Share on other sites

Ελα ρε Δημητρη!!!

 

Ναι τελικα αποφασισα να μην το παρω.Περιμενουμε ολοι εμεις οι 5κυλινδροι να φτιαξει ενας γερμανος ενα χταποδι που ειναι αμεση αλλαγη για το εργοστασιακο με μεγαλυτερους αυλους ισα ισα για εφαρμογες μεχρι 500 αλογα.

 

Προς το παρον παμε καλα και σταθερα.Θα παρω σε λιγο μεσα στον μηνα το water injection και το δισκο της sachs και μετα μενει το μπλοκ που μαλλον αν ολα πανε καλα θα το εχω απο εβδομαδα!!!

 

Χρηματων εχοντως και εφοσον καταφερω να βαλω καποια πραγματα στο ιντερνετ για πωληση,θα εχω το μοτερ ετοιμο μεχρι το τελος του χρονου..Αλλιως του χρονου!!! χεχε

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Βασιλη μηπως θα μπορουσες να ποσταρεις και καποιες φωτο απο το καθε σταδιο που θα γινεται? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Γιατι οχι?θα το κανω.Ετσι και αλλιως παντα κραταω αρχειο.Ελπιζω να βγει κατι καλο

 

Να μια δυναμομετρηση ενος αμαξιου που εχει την GT3076R με Κ26hotside αλλα δεν ξερω περισσοτερα και πως δουλευει...Βεβαια,εχει αλλη εισαγωγη και μεγαλυτερο ιντερκουλερ απο μενα,αλλα ετσι οπως φαινεται ισως περιοριστω σε λιγοτερα πραγματα και να ειμαι απλα λιγο πανω απο τα 400 για αρχη.Αν κλεισει το μοτερ και ειναι ολα ενταξει,τοτε μπορω να παιξω στο μελλον και με αλλη τουρμπινα.αυτο το αμαξι εχει την πολλαπλη του sport quattro

Edited by VasP
Link to comment
Share on other sites

Βασιλη δεν υπαρχει προβλημα στην αλλαγη ελατηριων εστω και αν δεν στροφαρεις.

Ουτως η αλλως αρκετα πραγματα γινονται για την προληψη περισσοτερο.

 

Οντως τα καπακια στα turbo γενικα ειναι πολυ ευαισθητα.

Πιστευω οτι τα περισσοτερα λιγο πολυ εχουν καποιες ρωγμουλες που φυσικα δεν λενε κατι διοτι οι θερμοκασιες ειναι θερμοκρασιες και δεν μπορουμε να κανουμε τπτ για αυτο.

Και τους εκκεντροφορους να σου πω καλα θα κανεις που δεν θα τους πειραξεις.

Ειναι μπλεξιμο οπως και να εχει.

 

Συμπιεση καθολου σκεφτεσαι να δωσεις απο το καπακι μιας και οπως ειπες μαλλον δεν πας για πιστονια?

 

Το μαντεμι απο το s1 καλυτερα που δεν το πηρες διοτι εκει πας για αλλες δουλειες....

Link to comment
Share on other sites

Τασο,εκανα μια σκεψη βλεποντας τις επιδοσεις του παραπανω μοτερ που ποσταρα.Ο τυπος εχει αυτα που εχει με αλλη εισαγωγη,με εκκεντροφορους πιο αγριους,με μεγαλυτερο ιντερκουλερ,πιστονια καινουρια,ροικη και sport quattro πολλαπλη.Βλεπω οτι προλαβαινει στις 3700 να εχει 1.5 bar που εγω εχω στις 3650rpm και τελικα φτανει το αμαξι 2.2 για να φτασει τους 466 ιππους με 1.9 σταθερο,κατι που ποτε δεν θα ηθελα να εχω εγω στο μοτερ μου.Θα ηθελα να πηγαινει μεχρι 2 overboost και μετα να πεφτει σε 1.7 αντε 1.8 το πολυ.Ετσι βλεπω οτι δεν μου δινει τις επιδοσεις που θα ηθελα να πετυχω.

 

Ετσι ισως να παιξω τελικα με πιο αργα βηματα με τον υπερκυβισμο και μια καλη τουρμπινα ωστε και χαμηλοτερα να εχω την δυναμη αλλα και πιστονια τελικα να παρω.Ολα απο αμερικη...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον....

 

Κανοντας μια λιστα πραγματων και ενα budget που εχω κατα νου,τελικα αποφασισα να κανω την βελτιωση σε 2 σταδια.Το πρωτο σταδιο θα περιλαμβανει περιφεριακα το intercooler,water injection και εσωτερικα θα αλλαχτουν ολα με ισχυρωτερα υλικα.Σε αυτα θα κρατησω την ιδια τουρμπινα και πολλαπλη,ισως και το downpipe μιας και με ενα νεο προγραμματισμο θα αγγιξω τα 370-380 αλογα με πολυ ανετη ροπη να ξεπερναει τα 50 κιλα.

 

η λιστα εχει ως εξης:

 

1)δισκο sachs carbon με δυνατοτητα για μεχρι 550 αλογα στροφαλο χωρις να χανεται η οδηγησιμοτητα του νορμαλ δισκου

 

2)ARP βιδες καπακιου-μπλοκ

 

3)Αντλια λαδιου εργοστασιακη καινουρια

 

4)Στροφαλος για υπερκυβισμο στα 2.4λιτρα

 

5)Πιστονια je για την εφαρμογη του υπερκυβισμου με τα ελατηρια τους

 

6)Σετ-κιτ με φλαντες ολοκληρου του μοτερ

 

7)Σετ-κιτ με clips για τα κολλαρα

 

Ηδη υπαρχουν οι μπιελες,η τρομπα βενζινης,το ιντερκουλερ(που ισως τελικα το πουλησω για την εφαρμογη του high flow απο τον Ηρακλη.(διαπιστωσα οτι αυτο που εχω ειναι ηδη high flow).

 

Στο πρωτο λοιπον αυτο σταδιο,θα δουλεψουν μαζι ολα τα καινουρια πραγματα για καμποσο καιρο,μεχρι βρεθουν τα χρηματα για μεγαλυτερη τουρμπινα και πολλαπλη εξαγωγης.Εξαλλου απο οτι φαινεται αυτη που θελω να παρω βρισκεται ακομα σε σταδιο δοκιμων και ετσι προτιμω να μεινω με την εργοστασιακη που ειναι καινουρια,οπως και η τουρμπινα!

 

αυτα για την ωρα....

 

κανεις που να εχει γνωστο στο τελωνειο-αεροδρομιο???

Link to comment
Share on other sites

Χρειαζομαι την βοηθεια σας..

 

Τιθεται ζητημα για την ζυγοσταθμιση του στροφαλου στο βολαν και την τροχαλια(ολοκληρου του συστηματος).Ξερετε κανεναν με ρεκτιφιε που να μπορει ή να ξερει να κανει τετοια ζυγοσταθμιση?

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο αρκετες συζητησεις,τελικα το ζητημα του υπερκυβισμου εγκαταλειπεται προσωρινα,μιας και υπαρχει ελλειψη τεχνογνωσιας και μηχανηματων να γινει μια σωστη ζυγοσταθμιση στον στροφαλο-πιστονια-μπιελες που ζητουν οι αμερικανοι να κανω στον στροφαλο αυτο.Οποτε μενουμε μονο στην χρηση μπιελων και ΑΝ τα πιστονια μου και το μπλοκ δεν χρειαζεται ρεκτιφιε,κρατω και τα πιστονια,ειδαλλως θα αλλαχτουν και αυτα με σφυρηλατα,με τετοιον τροπο ομως ωστε να μην εχω προβλημα με τις ανοχες και υπαρχει καταναλωση λαδιου..

 

Ιδου μερικα πραγματα ετοιμα προς παραγγελια:

 

Δισκο πλατο carbon για 550+ αλογα

Μπουζονια ARP προς αντικατασταση καθε βιδας στο μοτερ

Αντλια λαδιου

Ωστηρια ελαφρωμενα

Μπιελες(δεν εχω φωτο...

 

Αν ολα πανε καλα,και μεινουν χρηματα ισως παιξω και με την τουρμπινα,ειδαλλως μενει ως εχει,μπαινοντας βεβαια και το ιντερκουλερ και το water injection και απλα ισως αλλαξω προγραμματισμο!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

οι πρωτες παραγγελιες εγιναν...καποια πραγματα ελπιζω να ερθουν απο γερμανια,ειδαλλως θα μεινουν ως εχουν τα δικα μου...προχωραμε...η 15η Ιουλιου πλησιαζει!

 

ακουω προτασεις για προγραμμα....αδριανακης,ή δημητριαδης??

Link to comment
Share on other sites

Και οι δυο ειναι πολυ καλοι.

Κλεινω προς Ανδριανακη (οχι επειδη εχω και εγω) διοτι μας εχεις συνηθησει οχι μονο στα "ευκολα" αλλα και στα δυσκολα.

Δηλαδη πχ το evo του Λαμπρου,το s3 ενος φιλου που πλεον φοραει gt3582 ειχε παει σε "καποιο" δυναμομετρο και δεν μπορεσαν να βγαλουν πανω απο 450 ροδα ,πριν λιγες μερες αφου επεμενα και εγω επισης και ο βελτιωτης του (απο τα μεγαλυτερα ονοματα στον χωρο στην βελτιωση και ειδικευση στα ford ;) ) τελικα πηγε Ανδριανακη το ρυθμισε και εδειξε 520 ροδα.

Τα δυο δυναμομετρα εχουν διαφορες κα μαλιστα το rototest ειναι αρκετα πιο αυστηρο απο το dynapack ;)

Εχω πολλα παραδειγματα να αναφερω ακομα φυσικα αυτοι ηταν και οι λιγοι που εχω κατασταλαξει και εγω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.