Jump to content

Project RS2 - RS2


Recommended Posts

Τελικα η παραγγελια εγινε και για την τουρμπινα.Επελεξα την GT3071R με K26 hotside,θα χρησιμοποιηθει η εργοστασιακη πολλαπλη εξαγωγης για τωρα και το hotside και η πολλαπλη θα υποστουν κρυογενικη επεξεργασια.Θελω να βαλω και ενα οργανο ελεγχου της θερμοκρασιας καυσαεριων και σκεφτομαι να το βαλω μεταξυ πολλαπλης και hotside εκει που θα βαλουμε εναν ανταπτορα.Πιστευω οτι ειναι καλη θεση,χωρις να τρυπαμε ουτε πολλαπλη ουτε hotside.Η τουρμπινα ειναι 4ιντσες εισαγωγη, Α/R .63.και λενε οτι αναλογως προγραμματος ξεκινα απο τις 3300στρ.με δυνατοτητα μεχρι 475 αλογα.Αρα τα 430-450 που θελω ειναι εφικτα.!!

Παραγγελθηκαν και οι αντιστοιχοι σωληνες λαδιου-νερου για την τουρμπινα,καλυματα αυτων,κλπ

 

Διχαζομαι στο εξης ζητημα...Υπαρχει η δυνατοτητα με καποιες τροποποιησεις να παρω μια πολλαπλη εισαγωγης αναποδη με σκοπο να ερχεται πολυ κοντα στην εξοδο του ιντερκουλερ ενω τωρα κανει μια διαδρομη γυρω στο 1 μετρο μεχρι να φτασει στην πεταλουδα.Η διαφορα του κοστους ειναι γυρω στα 1000 ευρω αν υπολογισω και το οτι διατηροντας την εισαγωγη και φτιαχνοντας σωληνωσεις.

 

Θα δουμε πως θα παει το πραγμα...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

To πλειστο των ανταλλακτικων ειναι εδω...

 

Η καρεντα με εξεπληξε(βουλιαγμενης) σορρυ για την διαφημιση αλλα ουσιαστικα διαφημιση της audi ειναι εκανε πλεον μολις 4 μερες για την εισαγωγη παραγγελιας απο γερμανια!!

 

Εχουν ερθει:

 

Μπιελες,

φλαντζες κινητηρα(για να μην γραφω μια ωρα),

water injection(το οποιο μαλλον θα τοποθετησω στην γερμανια αν οχι καθολου),

Και ενα δεμα απο Αμερικη το οποιο παραλαμβανω αυριο!!!

 

Την δευτερα που ερχεται το αμαξι μπαινει συνεργειο!

 

Θα βγει το μοτερ,θα λυθει,κρατω σταυρωμενα τα δακτυλα να μην θελει ρεκτιφιε,ωστε να ξεφυγω με ελατηρια πιστονιων μονο,επισης να μην εχω κανενα ρηγμα στο μπλοκ(ποτε δεν ξερεις)...

 

και φτιαχνουμε....

intercooler με σωληνωσεις 1000ευρω

downpipe 300-350ευρω 70-80μμ δεν ξερω ακομα

ψυγειο λαδιου 100ευρω περιπου ισως και λιγοτερο

ρεκτιφιε κεφαλης 150ευρω

εργασια 1200 ευρω

και ελπιζουμε να μην χρειαστει αλλαγη πιστονιων....παρα μονο ελατηριων...ειδωμεν...

 

φωτο αναμενονται!!!

Link to comment
Share on other sites

To πλειστο των ανταλλακτικων ειναι εδω...

 

Η καρεντα με εξεπληξε(βουλιαγμενης) σορρυ για την διαφημιση αλλα ουσιαστικα διαφημιση της audi ειναι εκανε πλεον μολις 4 μερες για την εισαγωγη παραγγελιας απο γερμανια!!

 

Εχουν ερθει:

 

Μπιελες,

φλαντζες κινητηρα(για να μην γραφω μια ωρα),

water injection(το οποιο μαλλον θα τοποθετησω στην γερμανια αν οχι καθολου),

Και ενα δεμα απο Αμερικη το οποιο παραλαμβανω αυριο!!!

 

Την δευτερα που ερχεται το αμαξι μπαινει συνεργειο!

 

Θα βγει το μοτερ,θα λυθει,κρατω σταυρωμενα τα δακτυλα να μην θελει ρεκτιφιε,ωστε να ξεφυγω με ελατηρια πιστονιων μονο,επισης να μην εχω κανενα ρηγμα στο μπλοκ(ποτε δεν ξερεις)...

 

και φτιαχνουμε....

intercooler με σωληνωσεις 1000ευρω

downpipe 300-350ευρω 70-80μμ δεν ξερω ακομα

ψυγειο λαδιου 100ευρω περιπου ισως και λιγοτερο

ρεκτιφιε κεφαλης 150ευρω

εργασια 1200 ευρω

και ελπιζουμε να μην χρειαστει αλλαγη πιστονιων....παρα μονο ελατηριων...ειδωμεν...

 

φωτο αναμενονται!!!

 

Περιμένω με ανυπομονησία, όπως και πολλοί άλλοι εδώ φαντάζομαι. Δυστυχώς, καθότι κωλοφάνταρο δεν μπορώ να συμμετάσχω ιδιαίτερα στις ωραίες αυτές συζητήσεις και θα είχα πολλά να ρωτήσω/σχολιάσω, αλλά πιστεύω ότι θα βγεί ΤΟΥΜΠΑΝΟ φίλε. Αν υπάρξει κάτι που θα μπορώ να βοηθήσω, at your disposal.

 

Ελπίζω στο επόμενο dyno day να καταφέρω τη δεύτερη θέση :)

Edited by ego_o_kostis
Link to comment
Share on other sites

Βασιλη μου καλως τα δεχτηκες φιλε.

Αυτη η φαση της αναμονης και με ολα τα παρελκομενα μαζεμενα ειναι η καλυτερη και με διαφορα.

Τωρα αρχιζουν τα δυσκολα με τους μηχανικους και τα περα δωθε αλλα ευχομαι ολα να πανε (και θα πανε με εσενα απο πανω τους) ολα καλα.

 

Φυσικα και εγω οπου και οπως μπορω να βοηθησω...... :new_thumright:

 

Για τα οργανακια θα σου προτεινα defi ειτε ηλεκτρονικα ειτε ψηφιακα.

Ειναι πιστευω απο τα καλυτερα της αγορας (τα περισσοτερα ιαπωνεζικα δυνατα παγκοσμιως τα φορανε)

Link to comment
Share on other sites

Ιδου,μια συγκεντρωτικη φωτογραφια των ανταλλακτικων...

Αρχιζει το πανηγυρι!!!!ΟΛΕ

Καλοφόρετα Βασίλη!!! :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Ιδου,μια συγκεντρωτικη φωτογραφια των ανταλλακτικων...

Αρχιζει το πανηγυρι!!!!ΟΛΕ

αντε με το καλο... (καλοφορετα-καλοφορετα)...

Link to comment
Share on other sites

Βασικα οπως προειπα,αν δεν χρειαζονται θα κρατησω τα ιδια.Τα πιστονια ειναι χυτα της Mahle και αντεχουν για 500+αλογα χωρις προβληματα,και ετσι αν δεν χρειαζεται να παω σε μεγαλυτερη διαμετρο,γλιτωνω ρεκτιφιε,πιστονια και μια καποια καταναλωση λαδιου που παντα φερουν τα σφυρηλατα

Το κερδος των σφυρηλατων μου ειναι γνωστο βεβαια,αλλα κρινω οτι για την δυναμη που σκοπευω ειναι πλεονασμος επι του παροντος!

Link to comment
Share on other sites

Guest Asevastos

Με την σειρά μου και εγώ να ευχηθώ από καρδιάς τα καλύτερα και πιστεύω το θηρίο να σφάζει στο δρόμο όπως το θέλεις........Από ότι παρατηρώ το τοπικ έχεις κάνει φοβερή δουλειά μπράβο σου και μπράβο και σε όσα παιδιά βοηθούν........καλά αποτελέσματα

Link to comment
Share on other sites

Βασικα οπως προειπα,αν δεν χρειαζονται θα κρατησω τα ιδια.Τα πιστονια ειναι χυτα της Mahle και αντεχουν για 500+αλογα χωρις προβληματα,και ετσι αν δεν χρειαζεται να παω σε μεγαλυτερη διαμετρο,γλιτωνω ρεκτιφιε,πιστονια και μια καποια καταναλωση λαδιου που παντα φερουν τα σφυρηλατα

Το κερδος των σφυρηλατων μου ειναι γνωστο βεβαια,αλλα κρινω οτι για την δυναμη που σκοπευω ειναι πλεονασμος επι του παροντος!

Θα λυσεις κινητηρα,θα αλλαξεις ενα καρο πραγματα και θα αφησεις τα μαμα πιστονια?

Το αν χρειαζονται ρεκτιφιε θα στο πει αυτος που θα μετρησει τα χιτωνια.

Εαν ειναι στρογγυλα,και υπαρχουν std πιστονια forged,τα βαζεις.

Αλλιως αν δεν θελεις 1ο oversize,κοιτας αν υπαρχουν πουκαμισα-πιστονια κατα Γερμανια μερια.

Κινητηρα μια φορα ανοιγουν.Δεν ειναι μονο για το ποσα αλογα αντεχουν τα μαμα.

Μην νομιζεις οτι τα σφυρηλατα καινε λαδια.

 

Υ.γ.Αν υπαρχει upgrated χυτη πολλαπλη εξαγωγης bolt-on για το δικο σου,καλο θα ηταν να την βαλεις.

Αν δεν υπαρχει,καλο θα ηταν να εφτιαχνες ενα χταποδι(απο τωρα),για να μην ξαναφτιαχνεις μετα D-P και σωληνωσεις-κολλαρα προς και απο τo αλουμινιο του τουρμπο.

Link to comment
Share on other sites

Τα σκεφτηκα ολα αυτα

 

1)το χταποδι της μαμας ειναι ικανο για 450+ αλογα και ειναι καινουριο(μολις που εχω κανει 2000km ) οποτε δεν το αλλαζω για αυτον τον λογο οπως επισης και για τον λογο οτι ετοιμαζεται ενα χυτο bolt on αλλα αργει ακομα απο γερμανια μερια.Ανοξειδωτο δεν θελω γιατι ακομα και οι ετοιμες λυσεις που υπαρχουν ειναι τετοιες που λογω χωροταξιας θα με αναγκασουν να καταργησω το MAF και να παω σε αγραφο εγκεφαλο με αποτελεσμα απο 500ευρω για ενα χταποδι να πρεπει να δωσω 3000 ευρω για αγραφο μαζι,που θα μου ακυρωσει και ενα καρο λειτουργιες του εγκεφαλου που ηδη εχω(διαγνωση,board computer κλπ).

 

2)Πιστονια,το πολυ να βαλω 5 απο την audi τα ιδια,αν δεν εχω αναγκη ρεκτιφιε.Αν εχω αναγκη ρεκτιφιε,τοτε αναγκαστικα παω για σφυρηλατα.Ωστοσο για αν θα καινε λαδια η οχι αυτα ειναι θεμα ανοχων και σε ποιον μαστορα ρεκτιφιε θα πας.Πουκαμισα κλπ δεν ξερω αν θα μπω στην διαδικασια και δεν ξερω και κανεναν απο γερμανια που να εχει κανει τετοια διαδικασια στα 5κυλινδρα.Οι περισσοτεροι πηγαινουν σε μεγαλυτερα σφυρηλατα,συνειδητα ομως γιατι κανεις δεν κανει βελτιωση για να εχει ενα αμαξι απλα μεγαλυτερης αντοχης,αλλα γιατι δεν τον ενδιαφερει ποσο θα καρτησει αλλα ποσα αλογα θα βγαλει.μετα απλα θα ανοιξει παλι το μοτερ να βαλει αλλα πιστονια και δωστου παλι!

Εγω αντιθετα θελω ενα αμαξι αντοχης,χωρις να βγαλει το μεγιστο των ιππων.

 

3)downpipe αναγκαστικα θα χρειαστει να αλλαξω αν αλλαξω πολλαπλη,εκτος αν παρω παλι εργοστασιακη και την δωσω προς αγγλια μερια να την περασουν διαμαντοσκονη στο εσωτερικο ωστε να γινει σαν καθρεφτης και ετσι μαζι με κρυογενικη...ραγισματα τελος!!!

Link to comment
Share on other sites

Τα σκεφτηκα ολα αυτα

 

1)το χταποδι της μαμας ειναι ικανο για 450+ αλογα και ειναι καινουριο(μολις που εχω κανει 2000km ) οποτε δεν το αλλαζω για αυτον τον λογο οπως επισης και για τον λογο οτι ετοιμαζεται ενα χυτο bolt on αλλα αργει ακομα απο γερμανια μερια.Ανοξειδωτο δεν θελω γιατι ακομα και οι ετοιμες λυσεις που υπαρχουν ειναι τετοιες που λογω χωροταξιας θα με αναγκασουν να καταργησω το MAF και να παω σε αγραφο εγκεφαλο με αποτελεσμα απο 500ευρω για ενα χταποδι να πρεπει να δωσω 3000 ευρω για αγραφο μαζι,που θα μου ακυρωσει και ενα καρο λειτουργιες του εγκεφαλου που ηδη εχω(διαγνωση,board computer κλπ).

 

2)Πιστονια,το πολυ να βαλω 5 απο την audi τα ιδια,αν δεν εχω αναγκη ρεκτιφιε.Αν εχω αναγκη ρεκτιφιε,τοτε αναγκαστικα παω για σφυρηλατα.Ωστοσο για αν θα καινε λαδια η οχι αυτα ειναι θεμα ανοχων και σε ποιον μαστορα ρεκτιφιε θα πας.Πουκαμισα κλπ δεν ξερω αν θα μπω στην διαδικασια και δεν ξερω και κανεναν απο γερμανια που να εχει κανει τετοια διαδικασια στα 5κυλινδρα.Οι περισσοτεροι πηγαινουν σε μεγαλυτερα σφυρηλατα,συνειδητα ομως γιατι κανεις δεν κανει βελτιωση για να εχει ενα αμαξι απλα μεγαλυτερης αντοχης,αλλα γιατι δεν τον ενδιαφερει ποσο θα καρτησει αλλα ποσα αλογα θα βγαλει.μετα απλα θα ανοιξει παλι το μοτερ να βαλει αλλα πιστονια και δωστου παλι!

Εγω αντιθετα θελω ενα αμαξι αντοχης,χωρις να βγαλει το μεγιστο των ιππων.

 

3)downpipe αναγκαστικα θα χρειαστει να αλλαξω αν αλλαξω πολλαπλη,εκτος αν παρω παλι εργοστασιακη και την δωσω προς αγγλια μερια να την περασουν διαμαντοσκονη στο εσωτερικο ωστε να γινει σαν καθρεφτης και ετσι μαζι με κρυογενικη...ραγισματα τελος!!!

Vasp,σε πολλα σημεια μπερδευεσαι.

Καλη επιτυχια στο project.

Link to comment
Share on other sites

Νοτη φιλε μαλλον υπερβαλεις μου φαινεται.

 

Απο την στιγμη που ο ανθρωπος ,οπως θα ειδες και τι τουρμπινα θα βαλει,αποφασησε να φτιαξει ενα αυτοκινητο με "all round" χαρακτηρα και οχι dragster δεν υπαρχει λογος να μπει σε διαδικασιες πιστονιων αφου ουτε συμπιεση θα ανεβασει αλλα ουτε και αν θα στροφαρει λιγο καλυτερα λογω βορους πιστονιων (απο 800gr σε 400gr)

Αν χρειαστει μετα τον ελεγχο του ρεκτιφιε τοτε ναι ειμαι συμφωνος.

Το αλλο ειναι οτι μην ξεχνας οτι μιλαμε για πεντακυλινδρο 2200 και οχι τον γνωστο 1.8 οποτε παμε σε αλλη βαση που και παλι και στα δικα μας οπως εγραψα αν θα ειδες παραπανω (και οπως θα ξερεις) τα πιστονια ειναι αριστης ποιοτητας σφυρηλατα της mahle ικανα για οποιαδηποτε "σχεδον" ιπποδυναμη που βγαζουν με τις τουρμπινες που δουλευουμε οι περισσοτεροι.

Η πολλαπλη εξαγωγης του rs2 ουδε μια σχεση εχει με την δικη μας για αυτο και καλα θα κανει να μην κανει πειραματα οπως εμεις και ξερεις τι εννοω (με ξεκολυματα σπασιματα κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Νοτη φιλε μαλλον υπερβαλεις μου φαινεται.

 

Απο την στιγμη που ο ανθρωπος ,οπως θα ειδες και τι τουρμπινα θα βαλει,αποφασησε να φτιαξει ενα αυτοκινητο με "all round" χαρακτηρα και οχι dragster δεν υπαρχει λογος να μπει σε διαδικασιες πιστονιων αφου ουτε συμπιεση θα ανεβασει αλλα ουτε και αν θα στροφαρει λιγο καλυτερα λογω βορους πιστονιων (απο 800gr σε 400gr)

Αν χρειαστει μετα τον ελεγχο του ρεκτιφιε τοτε ναι ειμαι συμφωνος.

Το αλλο ειναι οτι μην ξεχνας οτι μιλαμε για πεντακυλινδρο 2200 και οχι τον γνωστο 1.8 οποτε παμε σε αλλη βαση που και παλι και στα δικα μας οπως εγραψα αν θα ειδες παραπανω (και οπως θα ξερεις) τα πιστονια ειναι αριστης ποιοτητας σφυρηλατα της mahle ικανα για οποιαδηποτε "σχεδον" ιπποδυναμη που βγαζουν με τις τουρμπινες που δουλευουμε οι περισσοτεροι.

Η πολλαπλη εξαγωγης του rs2 ουδε μια σχεση εχει με την δικη μας για αυτο και καλα θα κανει να μην κανει πειραματα οπως εμεις και ξερεις τι εννοω (με ξεκολυματα σπασιματα κλπ)

Τασο,η Mahle ειναι ενα τεραστιο εργοστασιο που κατακευαζει σχεδον ολα τα πιστονια της VAG.Το οτι φοραει mahle δεν σημαινει οτι ειναι καλυμενος.

Απο οσα ξερω τα πιστονια απο τον 1.8Τ δεν ειναι σφυρηλατα.Ειναι λιγο πιο ενισχυμενα απο μερικα 150αρια,δηλαδη ειναι καλυτερης ποιοτητας απο τα ατμοσφαιρικα,αλλα τα σφυρηλατα τα βλεπουν με τα κυαλια.

Τα δικα μου απο AGU μαζι με τις μπιελες,που τοσα ακουγονται για την αντοχη τους, τα εδωσα σε εναν φιλο με GOLF 16V 1.8 turbismeno και στο πρωτο στεγνωμα,με χαμηλη συμπιεση,σπασανε.

Παρα πολλα Α4 μαμα εχουν σπασει,Α3 και S3 φτιαγμενα με μαμα σωθηκα και αυτο το ξερεις.

Παλια λεγανε οτι τα s3 αντεχουν μαμα 450 ps,αλλα οσο παει ολο και κατεβαινει το οριο αντοχης τους,γιατι εκεινα τα αλογα ηταν πετσινα.

Τα 1.8Τ με ΒΤ και μαμα σωθηκα,που κυκλοφορανε,εχει αποδειχθει,οτι ειναι ολα στο οριο.

Τα πιστονια δεν τα αλλαζουμε μονο για να κερδισουμε σε επιδοσεις λογω συμπιεσης η μειωμενου βαρους αλλα και για να ειμαστε περισσοτερι σιγουροι οτι σε μια στραβη δεν θα σπασουν δηλαδη πιο πολυ για να αυξηθει η αξιοπιστια παρα για τις επιδοσεις.Ασε που το RS2 εχει ηδη αρκετα ανεβασμενη συμπιεση απο μαμα και για να βγαλει τα 315 αλογα που βγαζει δουλευει 1.45bar μαμα.Δηλαδη σε σχεση με το quatro το τετραγωνο το καλο που βγαζει 220 πολυ μεγαλυτερη πιεση.Αυτα ολα για να στροφαρει την ΚΚΚ.

Οπως πολυ καλα θα ξερεις σε μια μετατροπη ΒΤ το πιο σημαντικο κομματι ειναι το χταποδι.Και σε αυτο το κυριο στοιχειο ειναι οι διαστασεις απο τους πρωτευοντες.Με το μαμα δεν θα στροφαρει συμφωνα με τις δυνατοτητες που εχει το μοτερ το 2.2,ουτε σε γρηγοραδα ουτε στα ψηλα.Απο νωρις ναι.

Το χταποδι πρεπει να εχει βαση-κοντρα,και να ειναι τυλιγμενο.

Δεν νομιζω να παει σε καλο εξατμισα,και να μην μπορεσει να φτιαξει χταποδι λογω χωροταξιας.

Τι all around Τασο?Με μπιελες scat και racing συμπλεκτη? :party3:

 

Υγ.Μην περιμενεις απο τα ελαφρυτερα πιστονια να στροφαρει πολυ καλυτερα.Απο αλλου ειναι η διαφορα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Νοτη φιλε δεν επιμενω αλλο αυτο που εγραψα πιστευω αλλωστε ;)

Οταν στεγνωσουν οτι και να φορανε θα παθει ζημια αν και το "στεγνωσουν" οπως ξερεις ειναι σχετικο.

Οσο για το αν εχουν σπασει απο πιστονια τουλαχιστον σε 1.8τ πρωτη φορα το ακουω και εκεινο συμβαινει μονο απο λαθος προγραμμα.

Οι μπιελες ειναι εκεινες που λυγιζουν και σπανε και τπτ αλλο απλα η ζημια τα παιρνει ολα.

Δλδ με σωστο προγραμμα που πιστευω θεωρουμε ολοι δεδομενο τα μαμα πιστονια μεχρι και 500 αλογα μηχανη δεν χαμπαριαζουν.

Οσο για τα πιστονια τα mahle ασχετα το τι πιστευω και γνωριζω εγω στο εξωτερικο οι περισσοτεροι μιλανε για forged και δεν μιλαω για μπακαλικα αλλα για το vortex που ειναι απο τα μεγαλυτερα και εκγυροτερα παγκοσμιως (θα το ξερεις).

Επισης και για την πολλαπλη αφου δεν ψαχνει να βγαλει απο την μυγα νυχια γιατι να μπει σε διαδικασιες αφου ναι μεν ροικα ειναι καλυτερο το σωληνωτο αλλα κανενας δεν μας εξασφαλιζει οτι δεν θα ραγισει-σπασει οποτε...

All round = :new_lol: εχεις δικιο αλλα αμα ειχες εσυ 5 κιλυνδρους ,αθανατη τετρακινηση και 2200 κυβικα η λυση θα ηταν ή GT35 με το 106μαντεμι ή GT40 ετσι για να κραταει και καλυτερα ψηλα :party2:

Edited by tasosS3
Link to comment
Share on other sites

Τασο και Νοτη χαιρομαι που μιλατε και συμμετεχετε!

 

μερικες απαντησεις δικες μου,βαση οσων εχω συζητησει για το αμαξι μου με γερμανους βελτιωτες και ιδιοκτητες...

 

Η αλλαγη των πιστονιων στο RS2 κρινεται απαραιτητη βαση δεκαετους εμπειριας μονο εφοσον ο σκοπος ειναι να ξεπερασεις τα 500 αλογα,και αυτο παλι οχι για λογους πρωτα επιδοσεων αλλα αντοχης.Ποτε κανενα πιστονι απο RS2 δεν εσπασε οταν το προγραμμα ηταν καλο.Απο εκει και περα επειδη δεν υπαρχει δυνατοτητα πουκαμισων στο RS2 η μονη λυση ειναι τα oversize.Βρηκα οτι η MAHLE βγαζει για το RS2 απο 81mm σε 81.26 kai 81.51mm 2 σταδια ρεκτιφιε ενω οι αμερικανοι πανε κατευθειαν στα 82.5mm σε JE.Ομως τα ορια ανοχης του μπλοκ ειναι τα 83mm.Οποτε η λυση μου αν χρειαστω ρεκτιφιε ειναι τα mahle τα οποια για καλη μου τυχη βρηκα και σε στοκ απο γερμανο βελτιωτη σε σφυρηλατα.Θα μου πεις,αλλαξε τα γιατι να μην εχεις το νου σου για οτιδηποτε μετα στο μελλον.

 

Το κοστος των 1100 ευρω δεν ειναι κατι το οποιο σε τοση μεγαλη μετατροπη ειναι ουτε αμελητεο αλλα ουτε και υπερβολικο.Ωστοσο οταν μπορω αποδεδειγμενα να το αποφυγω και να φτιαξω ενα αμαξι που με το ζορι θα πιασει 450 αλογα και θα ειναι ασφαλες,δεν με απασχολει τοσο το θεμα να το κανω να κερδισει κατι παραπανω απο τα πιστονια.

 

Οσο για το δισκο πλατο,οσο και αν σας φαινεται παραξενο,παρολο που ειναι hardcore πιστεψτε με οτι ειναι all around.Εξηγουμαι... Βγαζω ροπη τωρα 46κιλα.Με τις μετατροπες το πιθανοτερο να βγαλω 53-55κιλα.Το αμεσως επομενο βημα οσον αφορα τον δισκο για να μην πηγαινω καθε 3 και λιγο συνεργειο για αλλαγη ηταν το organic της Sachs.Ωστοσο η sachs δινει το συγκερκιμενο για μεγιστη ροπη 52κιλα,και παρολο που αρκετοι το χρησιμοποιουν με περισσοτερη ροπη,δεν ηθελα να το διακινδυνευσω(παλι για λογους κοστους και ασφαλειας),και αποφασισα να παω ενα σταδιο μεγαλυτερο.

Ειχα 2 επιλογες: sachs sinter τετραφτερο( με πολυ σκορτσαρισμα αλλα μεχρι και 70κιλα ροπης αντοχη) και το spec με carbon δισκο μεχρι 550αλογα και αναλογη ροπη με οδηγισημοτητα απο οτι εχω διαβασει σαν το εργοστασιακο σε feel.

 

Οσον αφορα το μαντεμι...

 

ο wagner γερμανος βελτιωτης,ετοιμαζει ρεπλικα της πολλαπλης μου με μεγαλυτερους αυλους για εφαρμογες παλι μεχρι 500 αλογα.Η δυνατοτητα να φτιαξω αλλο ενα χταποδι εδω στην ελλαδα ηταν στις σκεψεις μου,και οπως γνωριζετε ηταν αλλο ενα 1000ρικο η κλασσικη ταριφα.Ωστοσο,η πολλαπλη που ετοιμαζεται θα κοστιζει μολις 540 ευρω και με την διαφορα στα χρηματα μπορω να την υποβαλλω σε κατεργασιες που να την κανω να αντεχει σε πολυ μεγαλυτερη βια!

 

Οι σωληνωτες σιγουρα ειναι ευκολοτερες στο να φτιαξεις μια κατασκευη που θα σε βοηθησει να αυξησεις την ιπποδυναμη που μπορει να σου βγαλει μια τουρπινα και ενας κινητηρας εν γενει,αλλα πιστεψε με οσοι την βαλανε,αναγκαστηκανε και μεταφερανε το MAF στην μερια της πιεσης(λογω ελλειψης χωρου) η το καταργησανε τελειως.Αυτο το κανανε γερμανοι βελτιωτες χρονια τωρα με το RS2 για τους λογους του χωρου,οποτε πιστευω οτι ειναι αρκετα πιθανο οτι οχι,κανενας εξατμισας δεν θα μπορουσε να μου φτιαξει μια πολλαλπη με δυνατοτητα διατηρησης του MAF στη θεση του...τουλαχιστον οχι με τετοιον κοπο που το κοστος θα ειναι υπερβολικο.

 

Στα 1000ευρω μπορω να βρω την πολλαπλη του Sport Quattro απο μαντεμι ή της ΜΤΜ η οποια ειναι ιδανικη (μαντεμια και οι 2) απλα ειναι κατι που μπορω να κανω στο μελλον μιας και ετσι και αλλιως η πολλαπλη που εχω ειναι και αρκετα ανθεκτικη,και καινουρια και ικανη για τα αλογα που θελω.

 

Συμφωνω με την αποψη οτι μιας και τα κανεις ολα,καλο ειναι να γινουν σε καθε τομεα,αλλα αν τα βαλεις κατω,αρχιζεις και ξοδευεις χρηματα αριστερα δεξια που τελικα δεν ειναι αναγκη να ξοδεψεις.

1000ρικο εδω 1000ρικο εκει,και τελικα ειναι απαραιτητο??

 

Αν εβαζα GT35,1000ρι μπεκ,διπλες τρομπες βενζινης και αγραφο,τοτε ενοοειται οτι αυτο το πακετο που με εκτοξευει στα 700+αλογα,θελει και αναλογες μετατροπες.

 

Ολες οι μετατροπες που κανω γινονται με γνωμονα την ασφαλεια του μοτερ,και οχι τις επιδοσεις.Ειχα την επιλογη με τα ιδια χρηματα να εβαζα την τουρμπινα GT3076R με Τ4 hotside και να επαιρνα την πολλαπλη της ΜΤΜ ωστε να παω για τα 500 αλογα.Δεν με νοιαζει ομως αυτο.Η τουρμπινα ηρθε λιγο πολυ απο σποντα.ΚΑι αυτο γιατι ΚΑΙ η τουρμπινα μου η ΚΚΚ ειναι καινουρια.Απλα επειδη βρισκει αγοραστες,ειπα να την αλλαξω με την ευκαιρια αυτη.

 

Αυτη θα ειναι ολη ολη η βελτιωση του αυτοκινητου,και περισσοτερα αλογα δεν προκειται να βγαλει.Αν για μενα ξεπερασει τα 400 στον στροφαλο θα ειμαι ευχαριστημενος.Ο στοχος μου ειναι η αξιοπιστια παρα το να ξεζουμισω οσο περισσοτερο μπορω απο το μοτερ.Για αυτο και δεν μπαινω σε διαδικασια πολλαπλων σωληνωτων,περιεργων λυσεων κλπ.Προτιμω τις ετοιμες δοκιμασμενες λυσεις που θα κανουν το μοτερ να κλεισει και να ανοιχτει παλι μετα απο 200.000χλμ με σωστες αλλαγες των περιφεριακων.

Link to comment
Share on other sites

Βασιλη μου αρεσει που εχεις βαλει στοχους φιλε και δεν παρασυρεσαι απο κατι ατομα σαν και εμενα και τον Νοτη :D επισης γνωριζω πολυ καλα οτι το θεμα RS2 το εχεις ψαξει καλυτερα απο ολους μας και με διαφορα :new_thumright:

Link to comment
Share on other sites

...και δεν ειμαι και μηχανικος και κοντευω να γινω!!!

 

Αν ποτε κανεις αλλος παρει RS2 εχω να του δωσω ολα τα Manual που εχουν οι μηχανικοι παντος!!! :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.