Jump to content

Προβληματισμοί..


Recommended Posts

Το H-beam τι είναι;

 

 

Μιχάλης

 

Πρόκειται για ειδικές μπιέλες που έχουν υποστεί ειδική επεξεργασία (high strength H beam forged style connecting rods) κυρίως για τούρμπο κινητήρες, οι οποίες αντέχουν την παραγωγή μεγάλης ποσότητας ροπής.. Το H νομίζω αναφέρεται στο σχήμα τους.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ενδιαφέρον αλλά θα προτιμήσω να ρίξω λίγο την πίεση για ασφάλεια.. :) Δεν θέλω ν'ανοίξω μηχανή..

 

Πανίκο η εξωτερική θερμοκρασία ήταν 15 βαθμοί.. Προσωπικά το βλέπω λίγο δύσκολο με fmic να έχω 33 βαθμούς στον αέρα εισαγωγής στις 6000 στροφές αντί για 60 που έχω τώρα. Εχω δει άπειρα logs από παρόμοιες τουρμπίνες και ανέβαζε μέχρι και +40 από την εξωτερική θερμοκρασία σε συνεχόμενα πατήματα..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

εννοειται μιχαλη οτι δεν νοοειται να ασχοληθεις με μπιελες.Εξαλλου δεν εχουν κανενα νοημα τα υστερικα overboost.Σημασια εχει να εχεις καλη ροπη σε πολλες στροφες για να βγαλεις τα αλογα.

Αν ειναι να κανεις κατι,βαλε ενα ιντερκουλερ καλο και μην ψαχνεσαι περισσοτερο.Αν θελεις μαλιστα εχω να σου προτεινω πολυ σπεσιαλ δουλεια για ιντερκουλερ,εκει που εφτιαξα το δικο μου.Το δικο μου με 35 βαθμους εξω ειχα 42 σε διαδοχικα πατηματα

Edited by VasP
Link to comment
Share on other sites

Πως ακριβός θα γίνει αυτό?

Εφόσον retards έχει 0!! Πως θα πάρει hp? Άντε με το downpipe το καταλαβαίνω, με το FMIC πως θα πάρει hp χωρίς περισσότερο αβάντζο στο πρόγραμμα?

Βασικα, αν διαβασεις παλι το ποστ μου θα δεις οτι αναφερω πως ΘΑ ΔΕΙ αλογα.

Δεν ΘΑ ΠΑΡΕΙ -οχι απαραιτητα- αλογα.

 

Εαν ξαναδεις το διαγραμμα της δυναμομετρησης, θα δεις οτι η μεγιστη τιμη της ιπποδυναμης ειναι στις 5.400, ενω αρχιζει ηδη να διορθωνει απο τις 4.500.

 

Εαν υποθεσουμε οτι το προγραμμα ειναι σωστο, αυτο που φαινεται ειναι να διαβαζει υπερβολικη θερμ. εισαγωγης, αρα αρχιζει να κοβει ο εγκεφαλος για προστασια.

 

Αναλογα με το ποσο μεγαλο ειναι το θερμικο σοκ, αναλογη ειναι και η αυξηση της ιπποδυναμης μετα την προσθηκη fmic.

 

Ενα λογκαρισμα την ωρα της δυναμομετρησης, εκτιμω οτι θα το εδειχνε.

Ενα λογκαρισμα στο δρομο, απλως δειχνει οτι δουλευει σωστα στο δρομο...

 

 

Ειπαμε: το δυναμομετρο κανει προσομειωση.

 

 

Επισης, μεγαλυτερο smic στον 1,8Τ, ειναι απο τα πιο πεταμενα χρηματα που εχω δει ποτε στη ζωη μου. (μαζι με τη Ν75 "race")

Ακομα κι αν ειναι επωνυμο...

Link to comment
Share on other sites

Ενα λογκαρισμα την ωρα της δυναμομετρησης, εκτιμω οτι θα το εδειχνε.

Ενα λογκαρισμα στο δρομο, απλως δειχνει οτι δουλευει σωστα στο δρομο...

 

 

Ειπαμε: το δυναμομετρο κανει προσομειωση.

 

Μαλιστα..Τωρα σε καταλαβα...

Οντος και εγω νομιζω πως ειχε πολλα reatards την ωρα της δυναμομετρησης

Link to comment
Share on other sites

Επισης, μεγαλυτερο smic στον 1,8Τ, ειναι απο τα πιο πεταμενα χρηματα που εχω δει ποτε στη ζωη μου. (μαζι με τη Ν75 "race")

Ακομα κι αν ειναι επωνυμο...

I beg to differ που λένε και οι αμερικάνοι καθότι με το εργοστασιακό smic ακόμα και με απλό πρόγραμμα μετά από δύο (ναι, δύο) συνεχόμενα πατήματα το αμάξι σερνόταν!! Το heat soak ήταν υπερβολικά έντονο ενώ το καλοκαίρι δεν ένιωθες πουθενά δύναμη ακόμα και χαλαρά να ήθελες να πας!! Με το νέο smic η διαφορά ήταν τεράστια. Ουσιαστικά στον δρόμο δεν καταλάβαινες καμμία διαφορά μετά από 10 πατήματα ακόμα και το καλοκαίρι (έχω περάσει 2 καλοκαίρια μ'αυτό). Με το eliminator είναι μία νέα εμπειρία από τις αρχές Σεπτέμβρη αλλά μέχρι τώρα ειλικρινά δεν με είχε απασχολήσει καθόλου το θέμα. Το συζητάμε μόνο και μόνο λόγω της δυναμομέτρησης. Στον δρόμο δεν έχω καταλάβει διαφορές στην απόδοση του αυτοκίνητου ανεξάρτητα από τον τρόπο οδήγησης.

 

Οπως μπορείς να δεις στο log ρίχνει την θερμοκρασία αμέσως μετά τα πατήματα που δείχνει ότι κάνει δουλειά. Σίγουρα ένα fmic είναι πολύ πιο αποδοτικό, αυτό δεν το αμφισβητεί κανένας και ειδικά σε συνθήκες αυξημένης πίεσης όπως είναι τώρα το πρόγραμμα.

 

Αν ειναι να κανεις κατι,βαλε ενα ιντερκουλερ καλο και μην ψαχνεσαι περισσοτερο.Αν θελεις μαλιστα εχω να σου προτεινω πολυ σπεσιαλ δουλεια για ιντερκουλερ,εκει που εφτιαξα το δικο μου.Το δικο μου με 35 βαθμους εξω ειχα 42 σε διαδοχικα πατηματα

Μ'ενδιαφέρει φυσικά Βασίλη, στείλε μου ένα pm!

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

I beg to differ που λένε και οι αμερικάνοι καθότι με το εργοστασιακό smic ακόμα και με απλό πρόγραμμα μετά από δύο (ναι, δύο) συνεχόμενα πατήματα το αμάξι σερνόταν!! Το heat soak ήταν υπερβολικά έντονο ενώ το καλοκαίρι δεν ένιωθες πουθενά δύναμη ακόμα και χαλαρά να ήθελες να πας!! Με το νέο smic η διαφορά ήταν τεράστια. Ουσιαστικά στον δρόμο δεν καταλάβαινες καμμία διαφορά μετά από 10 πατήματα ακόμα και το καλοκαίρι (έχω περάσει 2 καλοκαίρια μ'αυτό). Με το eliminator είναι μία νέα εμπειρία από τις αρχές Σεπτέμβρη αλλά μέχρι τώρα ειλικρινά δεν με είχε απασχολήσει καθόλου το θέμα. Το συζητάμε μόνο και μόνο λόγω της δυναμομέτρησης. Στον δρόμο δεν έχω καταλάβει διαφορές στην απόδοση του αυτοκίνητου ανεξάρτητα από τον τρόπο οδήγησης.

 

Οπως μπορείς να δεις στο log ρίχνει την θερμοκρασία αμέσως μετά τα πατήματα που δείχνει ότι κάνει δουλειά. Σίγουρα ένα fmic είναι πολύ πιο αποδοτικό, αυτό δεν το αμφισβητεί κανένας και ειδικά σε συνθήκες αυξημένης πίεσης όπως είναι τώρα το πρόγραμμα.

Συγνωμη, αλλα απο τα λογκαρισματα φαινεται οτι το i/c που εχεις ειναι σα να μην υπαρχει...

 

Εαν στο δρομο σου ανεβαζει 60+ βαθμους, στις 11 το βραδυ (-αν ειδα καλα/αρα 13-16 βαθμους εξωτερικη;), στο δυναμομετρο πρεπει να υποφερει.

 

Οχι 20, αλλα μεχρι και 30 παραπανω (που λεει ο λογος) θα δεις με ενα καλο ψυγειο.

 

Απο προσωπικη εμπειρια, ακομα και επωνυμο -και πολυ ακριβο μαλιστα- smic που εχω μετρησει, πραγματικα η διαφορα ειναι ελαχιστη σε σχεση με το εργοστασιακο.

Δηλαδη βρε Μιχαλη, αν το "βελτιωμενο" που εχεις ανεβαζει 60ο, το εργοστασιακο ποσο θα ανεβαζε; 100;

 

Και επισης, το γεγονος οτι στο αφημα του γκαζιου ριχνει τη θερμοκρασια, αυτο δεν εχει καμμια απολυτως σχεση.

Στο "πατημα" μετραμε ιπποδυναμη, οχι στο "ασε". ;)

 

Μην σε μπερδευει η δουλεια που κανει το ψυγειο νερου.

Link to comment
Share on other sites

Τι αφορά αυτό; Είχα κάνει service τον Νοέμβρη.. Φαντάζομαι θα μου το έλεγαν ή θα το έχουν βάλει επάνω ήδη.. ;

 

Το εργοστασιακό smic με πίεση 1.7bar; Ασε καλύτερα δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι! Εδώ με 1.1bar και ανέβαζε κάτι 80άρια και βάλε! Δυστυχώς το oem smic καλύπτει μόνο τις ανάγκες που έχει το μοντέλο όπως βγαίνει στην αγορά (κι αυτό οριακά) και τίποτα άλλο.. Δεν είναι τυχαίο ότι τα Α4 με τους 190 ίππους και τα δίλιτρα έχουν όλα διπλό smic. Οσο για την θερμοκρασία παίζει ρόλο και το IC όπως ξέρεις γιατί αν βράζει και δεν μπορεί να ρίξει καθόλου θερμοκρασία ότι και να κάνει το ψυκτικό (βλέπε π.χ. δυναμομέτρηση)..

 

 

Μιχάλης

Edited by michpan
Link to comment
Share on other sites

Ο Ανδριανακης μετραει τροχο, ετσι δεν ειναι;

 

Εκει ενα Α4 Β6 1.8Τ με τα 193 αλογα quattro με Κ04-015, με μπεκ, με intercooler (fmic αν καταλαβα σωστα), 70αρα εξατμιση (downpipe και πισω) και μεγαλυτερο maf(και φιλτρο ελευθερας) εβγαλε 225 αλογα και 37 κιλα ροπης στον τροχο με 1.5 over και 1.3 σταθερο.

 

Για καποια πραγματα δεν ειμαι σιγουρος θα μαθω ομως αυριο ακριβη νουμερα και θα σας πω.

 

Ποιος ο λογος να βαλεις ενα μικρο eliminator kit η γενικοτερα ενα τετοιο κιτ; Για να γλυτωσεις ενα χταποδι; Θα προτιμουσα μια κανονικη garrett με ενα χταποδι και θα ειχε μικρη διαφορα ή μια Κ04 :wub: εκει που προσανατολιζομαι εγω.

 

Αλλωστε αυτα τα μοτερ μεχρι 300+ αλογα χωρις "εντοσθια". Ο μηχανικος μου εχει βγαλει αρκετα αυτοκινητα ετσι. :D

 

Υ.Γ.: Ελπιζω να παρεξηγηθω. Ολα αυτα ειναι απλα η ταπεινη μου γνωμη. :speak_cool:

Link to comment
Share on other sites

Ποιος ο λογος να βαλεις ενα μικρο eliminator kit η γενικοτερα ενα τετοιο κιτ; Για να γλυτωσεις ενα χταποδι; Θα προτιμουσα μια κανονικη garrett με ενα χταποδι και θα ειχε μικρη διαφορα ή μια Κ04 :wub: εκει που προσανατολιζομαι εγω.

 

Αλλωστε αυτα τα μοτερ μεχρι 300+ αλογα χωρις "εντοσθια". Ο μηχανικος μου εχει βγαλει αρκετα αυτοκινητα ετσι. :D

καταρχάς γλιτώνεις downpipe και χταπόδι, που αναγκαστικά θα έκανες custom με full setup...

Μετά το eliminator έχει απόδοση κοντά στο full άλλα με OEM look που είναι σημαντικό για εμένα... Δεν υπάρχει λόγος να πας σε κάτι άλλο εάν έχεις στόχο τα 300 hp.. Για 350 hp τα πράγματα αλλάζουν

 

Με K04 εισαι σε πιο χαμηλο stage.....Καμια σχεση με eliminator....

Edited by The Dog
Link to comment
Share on other sites

καταρχάς γλιτώνεις downpipe και χταπόδι, που αναγκαστικά θα έκανες custom με full setup...

Μετά το eliminator έχει απόδοση κοντά στο full άλλα με OEM look που είναι σημαντικό για εμένα... Δεν υπάρχει λόγος να πας σε κάτι άλλο εάν έχεις στόχο τα 300 hp.. Για 350 hp τα πράγματα αλλάζουν

 

Με K04 εισαι σε πιο χαμηλο stage.....Καμια σχεση με eliminator....

 

Εγω απλως το ανεφερα επειδη αυτη η δυναμομετρηση εδειξε κατι που εδειξε περιπου και μια Κ04 :knife: . Αλλα αυτο ειναι το μικρο eliminator kit ισως γι'αυτο :unsure: . Το καλο παντως ειναι οτι το αυτοκινητο δεν "ψοφαει" ψιλα... :thumbsup:

 

Εγω σκεφτομαι το εξης: ή θα παω για Κ04 ή κατευθειαν full setup. Αλλα λογω οικονομικου μαλλον για Κ04, τουλαχιστον για αρχη... :thumbsup:

 

Down pipe δεν αλλαζεις και στις δυο περιπτωσεις; Ή αλλαζει ως προς το σχημα του; :unsure:

 

Συγνωμη που ρωταω πολλα αλλα θελω να μαθω. "διψασμενος για γνωση" :speak_cool:

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν το έχεις ψάξει αρκετά το θέμα, ειδικά από άποψη τιμής. Κατ'αρχήν μην κοιτάς τα νούμερα που έβγαλα στην δυναμομέτρηση. Η τουρμπίνα που έχω επάνω φτάνει τα 260 άλογα τροχό. Πιθανόν στο δικό μου αυτοκίνητο να φταίει η ψύξη που είναι ελλειπής, θα το δούμε. Tα 225 τροχό που έβγαλε ο γνωστός σου με Κ04-015 μου φαίνονται υπερβολικά πολλά και με τις πιέσεις που αναφέρεις είναι μάλλον αδύνατο. Η τουρμπίνα αυτή έχει παροχή για μέχρι περίπου 240 άλογα οπότε άντε ζορισμένη να βγάλει 250 στρόφαλο, αλλά 270 αποκλείεται!! Μήπως έχει βάλει επάνω την Κ04-023 ή κάποια άλλη υβριδική Κ04;

 

Ακόμα και την Κ04-015 να σκεφτείς σαν επιλογή (αν την βρεις στην αγορά!!) επειδή μπαίνει στην εργοστασιακή πολλαπλή, η τιμή της είναι παρόμοια με το gt2x eliminator που από άποψη παροχής δεν έχει καμμία σχέση. Για τις άλλες Κ04 δεν το συζητάμε γιατί εκεί θες και πολλαπλή και οι τιμές ξεφεύγουν. Επίσης με ελάχιστα παραπάνω χρήματα μπορείς να πάρεις το GTRS eliminator που εκεί παίζεις σε 300+ στρόφαλο. Αν δεν θέλεις να κρατήσεις την εργοστασιακή πολλαπλή (που σημαίνει ότι θες να πας σε περισσότερα από 300 άλογα) τότε έχεις πολλές επιλογές φυσικά αλλά με το ανάλογο κόστος. Μία πολλαπλή καλή κάνει όσο το turbo. Αν βάλεις σε όλα αυτά και τα περιφερειακά έξοδα (μπεκ, maf, πρόγραμμα, IC, TIP), μιλάμε για ένα κοστολόγιο που εύκολα ξεπερνάει τα 5000 ευρώ! Κι αν δεν έχεις ήδη εξάτμιση; Καταλαβαίνεις που φτάνουμε!!!

 

Στα λέω όλα αυτά γιατί όπως κι εσύ, είχα ψαχτεί με το θέμα αυτό γενικότερα, είχα ρωτήσει τιμές και είχα περάσει απ' όλα τα δυνατά σενάρια στο κεφάλι μου πριν καταλήξω στο eliminator. Ψάξτο λίγο πριν αποφασίσεις και θα καταλάβεις τι εννοώ.

 

Α, και κάτι άλλο, για ν'αντέξουν οι μπιέλες δεν παίζει τόσο ρόλο η ιπποδύναμη όσο η ροπή..

 

 

Μιχάλης

Edited by michpan
Link to comment
Share on other sites

Down pipe δεν αλλαζεις και στις δυο περιπτωσεις; Ή αλλαζει ως προς το σχημα του; :unsure:

 

Με κ04 και eliminator δεν αλλάζεις Down pipe. Με full kit αλλάξεις και ο λόγος είναι ότι το turbo έχει άλλο πάτημα στo downpipe. .Επίσης διαφέρει και χωροταξικά η τουρμπίνα,δηλαδή το που βιδώνει το Down pipe (ανάλογα πάντα με την πολλαπλή)...

Link to comment
Share on other sites

Ο Ανδριανακης μετραει τροχο, ετσι δεν ειναι;

 

Εκει ενα Α4 Β6 1.8Τ με τα 193 αλογα quattro με Κ04-015, με μπεκ, με intercooler (fmic αν καταλαβα σωστα), 70αρα εξατμιση (downpipe και πισω) και μεγαλυτερο maf(και φιλτρο ελευθερας) εβγαλε 225 αλογα και 37 κιλα ροπης στον τροχο με 1.5 over και 1.3 σταθερο.

 

Για καποια πραγματα δεν ειμαι σιγουρος θα μαθω ομως αυριο ακριβη νουμερα και θα σας πω.

 

Ποιος ο λογος να βαλεις ενα μικρο eliminator kit η γενικοτερα ενα τετοιο κιτ; Για να γλυτωσεις ενα χταποδι; Θα προτιμουσα μια κανονικη garrett με ενα χταποδι και θα ειχε μικρη διαφορα ή μια Κ04 :wub: εκει που προσανατολιζομαι εγω.

 

Αλλωστε αυτα τα μοτερ μεχρι 300+ αλογα χωρις "εντοσθια". Ο μηχανικος μου εχει βγαλει αρκετα αυτοκινητα ετσι. :D

 

Υ.Γ.: Ελπιζω να παρεξηγηθω. Ολα αυτα ειναι απλα η ταπεινη μου γνωμη. :speak_cool:

 

225 αλογα τροχο 37 κιλα ροπης τροχο,με κ04-015?? ποιο ειναι αυτο,καλα εμενα με γελασανε? 230-235ps ειχα εγω μοτερ και 36 κιλα ροπη στροφαλο (δλδ τροχο 195-200) με φουλ περιφερειακα και το δικο μου.

χαλασμενο εχω μου φαινεται!!

αν δεν βγαλω 300αλογα μοτερ με την gtrs eliminator τωρα... :angry2: :angry2: :angry2:

Link to comment
Share on other sites

225 αλογα τροχο 37 κιλα ροπης τροχο,με κ04-015?? ποιο ειναι αυτο,καλα εμενα με γελασανε? 230-235ps ειχα εγω μοτερ και 36 κιλα ροπη στροφαλο (δλδ τροχο 195-200) με φουλ περιφερειακα και το δικο μου.

χαλασμενο εχω μου φαινεται!!

αν δεν βγαλω 300αλογα μοτερ με την gtrs eliminator τωρα... :angry2: :angry2: :angry2:

Η τουρμπίνα έχει την θeια χάρη επάνω της. Την πήρα και την ευλόγησαν πριν στην στείλω....

Θεϊκά άλογα θα βγάλει

Link to comment
Share on other sites

Ναι στείλε μου, να τα δω....Να δω 90 %+ efficenct intercooler air-air να το χαρώ.

 

Θα είναι το πρώτο μου.....

 

Ορίστε το σχετικό log: poloGTI_ver7_LOG_01_031_002_118.xls

με ανοιγματα 3ης σε ενα σχετικά ζεστό απογευμα, 17-18 C )

 

Αλλα για να μιλάς για efficiency IC ( 100% - 80% - 90% ...) , σημαινει οτι ξέρεις την θερμοκρασία εισόδου στο IC ε?

Εγώ εχω δεί max 135C με Κ03 στο οριο - συνηθως μετράω 115 - 120 C.

Εσύ πόσο εχεις μετρήσει ?

 

Θερμοκρασια εξοδου απο τουρπινα μαλλον ειναι 170+... Για δες http://www.stealth316.com/2-turbotemp.htm

 

 

Για να μην κουράζουμε με θεωρητικά, το πόσο θα βγάλει το calculator εχει να κάνει με τι του βαζεις για θερμοκρασία

εισαγωγής. Οταν ενα VAG με μαμα εισαγωγή κινηται με 120 - 150 χλμ/ωρα με εξωτερική θερμικρασία 15 C, πόσο εχεις βαλει

να ειναι η θερμοκρασία αέρα που ρουφάει ?

Anyway, στην πράξη, τo παραπάνω log αλλα λέει.

 

 

 

Efficency= (in FMIC -Out FMIC)/(in FMIC - Ambient)

 

Αμα μου δωσετε εξωτερικη θερμοκρασια την μερα τις δοκιμης του Μιχαλη,να το κανω..Δεν ειναι δυσκολο...

 

 

Btw Smic του Μιχάλη ΔΕΝ είναι stock....

 

Και για να μην ξεχνιόμαστε... Ακόμα και να τα πιάσει 33 βαθμούς ,20 hp δεν πιάνει με FMIC , χωρίς αβάντζο που να χτυπιέται

Δες το επανω post μου

 

 

Δεν ειπα πουθενά οτι θα πάρει 20HP

 

 

Εαν εχεις compression map απο Κ03 και ελιμινατορ GT2X στειλε και αυτα να τα εχω γιατι τα εψαχνα σε καποια φαση και δεν τα εβρισκα.

Μαp απο Ελιμινατορ ομος, οχι map απο την full γιατι απο αυτον εχω....

 

Sorry, αλλα για τους χάρτες των K03 - K04 που εχω, εχω δεσμευτεί απο το ατομο που τους εχει δώσει, να μην τους δώσω παραέξω.

Οσο, για το eliminator, μαλλον καποιο compressor της σειράς GT2XXX θα φοράει , ετσι δεν ειναι ?

Συμφωνείς οτι σε καθε περίπτωση θα ειναι ποιό efficient απο την K03 ? Αρα και μικρότερη θερμοκρασία εξόδου απο τον compressor ?

 

Για να μην μακρυγορούμε, το point ηταν οτι βγαίνουν αλογα με το ρίξιμο της θερμοκρασίας εισαγωγής και ειναι ανάλογα

με το ποσοστό του air density που κερδίζουμε - χωρίς να αλλάξουμε καμμια αλλη παράμετρο ( boost - A/F - Ignition).

 

Σίγουρα με επιπλέον βελτιστοποίηση (οχι απαραίτητα μεγιστοποίηση) του ignition timing, θα εκμεταλευτούμε στο μεγιστο το καλό IC.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην μακρυγορούμε, το point ηταν οτι βγαίνουν αλογα με το ρίξιμο της θερμοκρασίας εισαγωγής και ειναι ανάλογα

με το ποσοστό του air density που κερδίζουμε - χωρίς να αλλάξουμε καμμια αλλη παράμετρο ( boost - A/F - Ignition).

 

Σίγουρα με επιπλέον βελτιστοποίηση (οχι απαραίτητα μεγιστοποίηση) του ignition timing, θα εκμεταλευτούμε στο μεγιστο το καλό IC.

 

Κάνω copy/paste απο προηγούμενο Post μου....

 

Επίσης ξέχασες να υπολογίσεις το pressure drop από το FMIC...

Δηλαδή για τα αισιόδοξα σου νούμερα πάνω βάζω 2 psi μείωση στο ιντερκουλερ...

Η πυκνότητα για την θερμοκρασία τον 33 πέφτει στα 1.1284g/lt .....

Κάτω απο την πυκνότητα στους 77 βαθμούς....

Και 1 psi να είναι το drop η πυκνότητα πάει στα 1.2068 g/lt.... (1.4% περισσότερος αέρας βγαίνει?? )

 

1.4% περισσότερη πυκνότητα είναι 2-3 hp, που τόσα θα βγάλει...

Όχι 12% περισσότερη πυκνότητα που είπες εσύ...

 

Εαν βγαζαμε 12% περισσοτερο αερα απο ενα FMIC θα κυκλοφορουσα με καταψυκτη στο μηχανοστασιο.....

 

Αυτο που ειπα ειναι πως το ζουμι της υποθεσης δεν ειναι στην πυκνοτητα του αερα, αλλα στο αβανζο που μπορεις να ανεβασεις...

 

Η θερμοκρασία στο calculator είναι μηχανοστάσιου και όχι εξωτερική. Έβαλα ένα νούμερο 30 βαθμούς

 

Με τα Log που μου έστειλες δείχνει efficiency FMIC 85%..... Πολύ ψηλό για air-air, έκτος εάν είχε βοήθεια από άλλου (νερό πχ) ...

2 πράγματα μπορεί να ισχύουν...Η το efficence είναι καλύτερο από το υπολογίσιμο (Κ03) ή η εξωτερική θερμοκρασία ήταν χαμηλότερη (και 10C μου κάνουν και βγαίνει ακριβός 80%)...

 

Ακομα και 133C να βαλω την εισερχομενη με 32C εξοδο και 18 εξωτερικη το efficence ειναι 88%!!!!!

Edited by The Dog
Link to comment
Share on other sites

225 αλογα τροχο 37 κιλα ροπης τροχο,με κ04-015?? ποιο ειναι αυτο,καλα εμενα με γελασανε? 230-235ps ειχα εγω μοτερ και 36 κιλα ροπη στροφαλο (δλδ τροχο 195-200) με φουλ περιφερειακα και το δικο μου.

χαλασμενο εχω μου φαινεται!!

αν δεν βγαλω 300αλογα μοτερ με την gtrs eliminator τωρα... :angry2: :angry2: :angry2:

Λοιπον, οπως ειχα γραψει δεν ειμαι σιγουρος για καποιες τιμες. :unsure: Για το μονο που ειμαι σιγουρος ειναι τα αλογα.

 

Θα ρωτησω σημερα το μηχανικο και θα σας πω.

 

Οταν ξαναπατε στον Ανδριανακη ρωτηστε τον για ενα Α4 Β6 1.8Τ quattro που το ειχε παει για προγραμμα η trip team. Για την ακριβεια ειχε βγαλει 215 αλογα λογω του πισω διαφορικου, το αλλαξαν και εβγαλε τα αλογα που ειπα πιο πριν.

 

Θα τον ρωτησω αν εχει και το διαγραμμα του δυναμομετρου αλλα συνηθως το δινει στον πελατη.

 

Παντα φιλικα. :speak_cool:

Edited by kazejin_a6
Link to comment
Share on other sites

Κάνω copy/paste απο προηγούμενο Post μου....

 

Επίσης ξέχασες να υπολογίσεις το pressure drop από το FMIC...

Δηλαδή για τα αισιόδοξα σου νούμερα πάνω βάζω 2 psi μείωση στο ιντερκουλερ...

Η πυκνότητα για την θερμοκρασία τον 33 πέφτει στα 1.1284g/lt .....

Κάτω απο την πυκνότητα στους 77 βαθμούς....

Και 1 psi να είναι το drop η πυκνότητα πάει στα 1.2068 g/lt.... (1.4% περισσότερος αέρας βγαίνει?? )

 

1.4% περισσότερη πυκνότητα είναι 2-3 hp, που τόσα θα βγάλει...

Όχι 12% περισσότερη πυκνότητα που είπες εσύ...

 

Εαν βγαζαμε 12% περισσοτερο αερα απο ενα FMIC θα κυκλοφορουσα με καταψυκτη στο μηχανοστασιο.....

 

Αυτο που ειπα ειναι πως το ζουμι της υποθεσης δεν ειναι στην πυκνοτητα του αερα, αλλα στο αβανζο που μπορεις να ανεβασεις...

 

Η θερμοκρασία στο calculator είναι μηχανοστάσιου και όχι εξωτερική. Έβαλα ένα νούμερο 30 βαθμούς

 

Με τα Log που μου έστειλες δείχνει efficiency FMIC 85%..... Πολύ ψηλό για air-air, έκτος εάν είχε βοήθεια από άλλου (νερό πχ) ...

2 πράγματα μπορεί να ισχύουν...Η το efficence είναι καλύτερο από το υπολογίσιμο (Κ03) ή η εξωτερική θερμοκρασία ήταν χαμηλότερη (και 10C μου κάνουν και βγαίνει ακριβός 80%)...

 

Ακομα και 133C να βαλω την εισερχομενη με 32C εξοδο και 18 εξωτερικη το efficence ειναι 88%!!!!!

 

 

Καταρχήν σχετικά με το τελευταίο περί pressure drops …

 

- Ένα καλοσχεδιασμένο FMIC εχει 1 με 1,5 psi PD.

- Το ΟΕΜ SMIC εχει και αυτό προφανός PD Ε ?

 

Πόση να είναι η διαφορά τους ? Ίσως και μηδενική.

 

Έστω ότι το έχουμε αυτό το 1 psi ! ΟΜΩΣ, το boost control δουλεύει με στόχους και έτσι θα δούμε πάλι το ίδιο boost.

 

Και δεν νομίζω να ισχυριστεί κανείς , ότι για να καλύψει αυτό το έστω 1psi ο compressor, θα περάσει σε νέο πολύ χειρότερο efficiency island :D και θα ανεβάσει Έτσι την θερμοκρασία εξαγωγής του 

 

Άρα τα περί density που υπολόγισα παραμένουν ως έχουν.

 

 

 

 

Νομίζω όμως ότι το παιχνίδι με τα νούμερα στα calculators δεν οδηγεί πουθενά

Έχουμε το πρακτικό παράδειγμα που δημοσίευσα.

 

Εκεί είτε γιατί η θερμοκρασία εξόδου από την K03 είναι μικρότερη από αυτά που σου βγάζει ο calculator, είτε γιατί το efficiency του FMIC από το Ibiza cupra είναι 85%, είτε κάτι ενδιάμεσο, , έχουμε αυτή την μείωση της θερμοκρασίας.

Και ναι δεν είχαμε 10 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία ... είχαμε 16 – 17.

 

Και πιστεύω, ότι εάν ο Μιχαλης γινόταν να βάλει ένα τέτοιο IC, θα έπεφτε όντως από τους 70 στους 33. Να σημειώσω, ότι το FMIC αυτό, μου έχει δείξει τα καλύτερα αποτελέσματα από πολλά που έχω μετρήσει σε διάφορα αυτ/τα.

 

Αυτά και ότι είχα να πω σχετικά, τα είπα – δεν θα επανέλθω γιατί κουράζουμε.

Εάν θέλεις να το προχωρήσουμε, υπάρχουν και τα PMs.

Link to comment
Share on other sites

Πως μπορείς να συγκρίνεις το pressure drop του core του FMIC ,που είναι μεγάλο, και το core του SMIC που είναι τόσο δα? Φυσικά και θα έχουν 1-2 psi (0.15 bar) διάφορα στο pressure drop...

 

Τα νούμερα με τiς πυκνότητες στα έδειξα .. τελειωμένη τουρμπίνα στις 6000rpm μπορεί να μην σου δίνη αυτά τα 2 psi (0.15 bar), ακόμα και να στα δώσει το efficiency τις αλλάζει αλγεβρικά ..έχεις δει pressure maps, ξέρεις πως είναι τα πράγματα με το efficacy κοντά στο chock σημείο....

Επίσης τo μεγαλύτερο core δημιουργεί και άλλες κατάστασης που επηρεάζουν...

 

 

Εάν δεν πείθεσαι από νούμερα,πάρε παραδείγματα .. Ποιος έβαλε FMIC και έβγαλε 20 hp(10% απο 200hp stock) χωρίς αβάντζο? 3-4 hp παίρνεις και αυτά με το ζόρι.

Εάν ήταν να παίρνομαι 10% περισσότερη δύναμη με ένα FMIC cupra χωρής άλλες αλλαγές, θα έτρεχαν όλοι πανικόβλητοι να βάλουν μετά το πρόγραμμα...Βλέπεις να γίνεται κάτι τέτοιο?

 

 

Με τίποτα δεν έχεις 12% αύξηση στην πυκνότητα, με ένα απλό FMIC

 

Με το FMIC δημιουργείς της υποδομές για να βγάλεις δύναμη...Δεν βγάζει δύναμη μονό του (κάλα 3-4 hp βγάζει)

 

 

88% efficiency από air-air intercooler δεν βλέπεις....Μάλλον έχει καλύτερο efficiency η Κ03 από αυτό που νομίζεις στην μέτρηση σου... Το μάλλον το λέω γιατί δεν υπάρχουν data....

 

Και εμένα είναι το τελευταίο...Λέμε τα ίδια και τα ίδια συνέχεια

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, οπως ειχα γραψει δεν ειμαι σιγουρος για καποιες τιμες. :unsure: Για το μονο που ειμαι σιγουρος ειναι τα αλογα.

 

Θα ρωτησω σημερα το μηχανικο και θα σας πω.

 

Οταν ξαναπατε στον Ανδριανακη ρωτηστε τον για ενα Α4 Β6 1.8Τ quattro που το ειχε παει για προγραμμα η trip team. Για την ακριβεια ειχε βγαλει 215 αλογα λογω του πισω διαφορικου, το αλλαξαν και εβγαλε τα αλογα που ειπα πιο πριν.

 

Θα τον ρωτησω αν εχει και το διαγραμμα του δυναμομετρου αλλα συνηθως το δινει στον πελατη.

 

Παντα φιλικα. :speak_cool:

Όταν διαλέγεις κάποιο τούρμπο για το αμάξι σου κοιτάς και άλλα πράγματα..

Όπως πόσο γρήγορα στροφάρει,που βγάζει τη ροπή του,κλπ κλπ..

Άμα θέλεις περισσότερα άλογα και δεν σε ενδιαφέρει το lag βάλε μία gt28rseliminator που έχω και εγώ και να σου βγάζει δύναμη μέχρι τις 7000σαλ..

Κ04 δεν λέει να βάλεις πλέον απο τη στιγμή που βγήκαν τα eliminators..Είχα και Κ04...

δες και το διάγραμμα μου..

και μπορώ να βγάλω ακόμα περισσότερα αν αλλάξω την πολλαπλή που έχω αφήσει τη εργοστασιακή,βάλω και μεγαλύτερη εξάτμιση (έχω 63άρα),και αλλάξω και εγώ fmic..

Kai αφού έχεις και ''καλό'' μοτέρ μπορεις να παίξεις με μεγάλες πιέσεις όπως και εγώ...

post-178-1206704160_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Όταν διαλέγεις κάποιο τούρμπο για το αμάξι σου κοιτάς και άλλα πράγματα..

Όπως πόσο γρήγορα στροφάρει,που βγάζει τη ροπή του,κλπ κλπ..

Άμα θέλεις περισσότερα άλογα και δεν σε ενδιαφέρει το lag βάλε μία gt28rseliminator που έχω και εγώ και να σου βγάζει δύναμη μέχρι τις 7000σαλ..

Κ04 δεν λέει να βάλεις πλέον απο τη στιγμή που βγήκαν τα eliminators..Είχα και Κ04...

δες και το διάγραμμα μου..

και μπορώ να βγάλω ακόμα περισσότερα αν αλλάξω την πολλαπλή που έχω αφήσει τη εργοστασιακή,βάλω και μεγαλύτερη εξάτμιση (έχω 63άρα),και αλλάξω και εγώ fmic..

Kai αφού έχεις και ''καλό'' μοτέρ μπορεις να παίξεις με μεγάλες πιέσεις όπως και εγώ...

Eυχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας! :worthy:

 

Το eliminator kit τι περιλαμβανει;

 

Αν θελετε πειτε και μια σελιδα για περισσοτερες πληροφοριες. :D

Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας! :worthy:

 

Το eliminator kit τι περιλαμβανει;

 

Αν θελετε πειτε και μια σελιδα για περισσοτερες πληροφοριες. :D

Το megalo eliminator είναι αυτό..

Πληροφορίες εδώ.

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant...gory_Code=VVWTK

 

Αν θέλετε μεταφέρετε τα off top[ic μου...Απλά να βογθήσω τον φίλο με το Α6 θέλω..

post-178-1206725301_thumb.jpg

post-178-1206725392_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η τουρμπίνα έχει την θeια χάρη επάνω της. Την πήρα και την ευλόγησαν πριν στην στείλω....

Θεϊκά άλογα θα βγάλει

:D :D :D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.