Jump to content

Δισκοπλατω για S38P...


Recommended Posts

Καλορίζικος, πιστεύω αξίζει τα λ7 του, με αυτά που έχω διαβάσει.

 

 

 

Δημήτρης

 

Για να δουμε ρε μεγαλε τι θα δουμε παλι!

Link to comment
Share on other sites

Μεγειες Αλεξη!!!!!!Απροβληματιστος να ειναι!!!!!

Πριν ειχες Sachs?Ρωταω γιατι εχω περιπου 30.00χλμ με τον sachs κ δεν ξερω ποσο θα με βγαλει ακομη.....

 

Σε ευχαριστω Χρηστο!

 

Πριν ειχα εργοστασιακο δισκο-πλατω-βολαν το οποιο αντεξε 15000χλμ!

 

Μια χαρα χιλιομετρα σου εχει βγαλει παντως!

Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικος Αλεξ!Εχω κι εγω αυτο το σετ αλλα με οργανικο δισκο(stage 2 endurance) και δεν εχω κανενα προβλημα.Μετα απο δυο drag day και αρκετα πατηματα στο δρομο,φαινεται οτι αντεχει,οποτε ο δικος σου που ειναι εξαφτερος θα ειναι ακομα καλυτερος.Το μοναδικο μειον,οπως ξερεις,ειναι ο θορυβος απ το βολαν μονης μαζας....

Edited by Kyriakos S3
Link to comment
Share on other sites

.Το μοναδικο μειον,οπως ξερεις,ειναι ο θορυβος απ το βολαν μονης μαζας....

 

Μεχρι στιγμης και σε αυτο τον τομεα τα παει μια χαρα!δεν το περιμενα!

 

Το πεταλ ειναι μπετον αρμε αλλα συνηθιζεις!

 

Και γενικα οι 1ες εντυπωσεις ειναι παρα πολυ καλες!

Sent from my S3

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όλο το θέμα είναι η πίεση που ασκεί το πλατό........αυτό που έκανα εγώ από τον φόβο μου την δεύτερη φορά ήταν να ανεβάσω πολύ σιγά τις στροφές μέχρι ψηλά να δώ τυχόν συντονισμούς.................εάν είσαι ΟΚ και από εκεί τότε είσαι μια χαρά

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ο δισκος μου εχει αρχισει μικρο πατιναρισμα σε 4ατες και 5τες στις 4500-5000 στροφες λογω ισως προσφατης αναβαθμισης.

Αξιζει λετε να αλλαξω και βολαν και να πάω σε clutchmaster ή southbend ή να παω σε sachs performance και..βλέπουμε??

Με ανησυχει λιγο ο πιθανος θόρυβος απο την αλλαγη βολάν και η προοπτική να χρειάζομαι ...βάράκια στο αριστερό ποδι για να παταω τον συμπλέκτη μετα.

Και βεβαια το πολυ αυξημενο κοστος

Το αμαξι ειναι τωρα ΦΠΕ+αντλια  με περιπου 310/ροδα ,43 ροπή και μαμα δισκο αλλαγμενο πριν 20000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Εαν μεινεις σε αυτο το σταδιο εξελιξης και δεν θες να μπλεξεις με θορυβο-πενταλ βαλε sachs.

Edited by remwin2
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εγω θα σου προτεινα να βαλεις Spec stg 3+ και ξεχνας τα προβληματα του συμπλεκτη ακομα και αν πας σε ενα καλο σταδιο big turbo... και το πιο συμαντικο οτι η αισθηση και συμπερηφορα του συμπλεκτη ειναι πολυ κοντα στον εργοστασιακο με πεταλι πουπουλο...

Link to comment
Share on other sites

εγω θα σου προτεινα να βαλεις Spec stg 3+ και ξεχνας τα προβληματα του συμπλεκτη ακομα και αν πας σε ενα καλο σταδιο big turbo... και το πιο συμαντικο οτι η αισθηση και συμπερηφορα του συμπλεκτη ειναι πολυ κοντα στον εργοστασιακο με πεταλι πουπουλο...

 

Μανο στο ρελαντι δεν υπαρχει το γνωστο προβλημα που ακουγεται σαν diesel το αμαξι στην καλυτερη των περιπτωσεων?

Link to comment
Share on other sites

Αντρεα μετα απο πολυ σκισιμο ισως να παρατηρησεις ελαφρος αυτο το φαινομενο αλλα ειναι φυσιολογικο οταν βαζεις βολαν μονης μαζας... τα περισσοτερα performance set συμπλεκτη που εχω βαλει ειναι της sachs racing αλλα τα προβληματα εχω αντιμετωπισει ειναι α)παρα πολυ σκληρος συμπλεκτης  β)παρα πολυς θορυβος στο ρελαντι γ) ανεπυτιχης αλλαγη ταχυτητας ανω των 7000rpm (τουλαχιστον παλαιοτερα , ισως εχει διορθωθει) και τελος σπασμενο πλατω σε τρια κομματια ... θεωρω οτι υπαρχουν πολυ καλυτερα set απο sachs και επι το πληστον αποφευγω να βαζω σετακια αλλων εταιριων που εχουν μεσα πλατω sachs...

Edited by RS POWER TEAM
Link to comment
Share on other sites

το κοστος λιανικης ειναι στα 1300 ευρω και ο προμηθευτης μου ειναι απο εξωτερικο... αλλα αυτο τι σχεση εχει με τα αποτελεσματα του συμπλεκτη?

Link to comment
Share on other sites

οκ ευχαριστώ

Οχι δεν αναφερομαι στα αποτελεσματα που φυσικα δεν σχετιζονται με την τιμή...

Απλα ειχα ακουσει τιμες για clutch masters , southbend και sachs αλλα οχι για τους spec.

Link to comment
Share on other sites

Μανο μερικες ακομα ερωτησεις-αποριες εχω γιατι αυτο θεμα με καιει.Πιστευω πως εχεις κανει τοποθετησεις και soutbend και spec και ισως και clutchmasters.To φαινομενο που περιεγραψα παραπανω με τον εντονο θορυβο στο ρελαντι και που οφειλεται στο βολαν μονης μαζας το εχεις αντιμετωπισει με τους αλλους δισκους (southbend-clutchmasters) σε μεγαλυτερο βαθμο ή οχι σε σχεση με τον spec?

Ειναι θεμα τοποθετησης οπως εχει αναφερθει καπου αυτος ο θορυβος ή απλα υλικων?

Ετσι οπως περιγραφεις τα "συμπτωματα" του spec δεν εχουν καμια σχεση με το πως εχω ακουσει εγω αλλα αυτοκινητα που φορανε ολοκληρα σετ.Γιατι αμα ειναι να αποφευγω με το συγκεκριμενο σετ της spec το θορυβο και σε συνδυασμο του μαλακου πενταλ τοτε ακουγεται πολυ καλη λυση.Ξερουμε ο stage3 μεχρι ποια κιλα ροπης ειναι?

Συγνωμη αν σε κουρασα αλλα αυτο το θεμα με ζοριζει το τελευταιο καιρο.

Link to comment
Share on other sites

:sarcastic_blum:  :sarcastic_blum:  :sarcastic_blum:  .... Αντρεα θορυβο στο ρελαντι κανουν ολοι που προανεφερες λιγοτερο εχουν τα ατσαλινα βολαν (ισως βεβαια να ειναι τυχαιο διοτι ο sachs ακομα και με ατσαλινο βολαν εχει πολυ θορυβο) , αλλα οποσδηποτε ειναι και θεμα τοποθετησης αλλα και υλικων... επισης παιζει ρολο και το στρωσιμο του δισκου αλλα και η χρηση του... o stg 3 ειναι για περιπου 600nm ροπη ενω ο stg3+ ειναι για 732nm , δοκιμασμενα με πολυ λιγο θορυβο (σχεδον σπανια) και πολυ ελαφρυ πεταλι  

σε λιγες ημερες θα εχω ετοιμο ενα S3 big turbo με τον πιο extreme μονοδισκο της spec (stg 5) 806nm και ειμαι πολυ περιεργος για τα αποτελεσματα που πιστευω οτι θα ειναι δραματικα για τον πελατη (δεν ηταν δικη μου προταση)... παντως το θεμα αυτο ειναι πολυ μεγαλο με μακροσκελη αναλυση...

 

εσυ τι συμπλεκτη φορας?

Link to comment
Share on other sites

:sarcastic_blum:  :sarcastic_blum:  :sarcastic_blum:  .... Αντρεα θορυβο στο ρελαντι κανουν ολοι που προανεφερες λιγοτερο εχουν τα ατσαλινα βολαν (ισως βεβαια να ειναι τυχαιο διοτι ο sachs ακομα και με ατσαλινο βολαν εχει πολυ θορυβο) , αλλα οποσδηποτε ειναι και θεμα τοποθετησης αλλα και υλικων... επισης παιζει ρολο και το στρωσιμο του δισκου αλλα και η χρηση του... o stg 3 ειναι για περιπου 600nm ροπη ενω ο stg3+ ειναι για 732nm , δοκιμασμενα με πολυ λιγο θορυβο (σχεδον σπανια) και πολυ ελαφρυ πεταλι  

σε λιγες ημερες θα εχω ετοιμο ενα S3 big turbo με τον πιο extreme μονοδισκο της spec (stg 5) 806nm και ειμαι πολυ περιεργος για τα αποτελεσματα που πιστευω οτι θα ειναι δραματικα για τον πελατη (δεν ηταν δικη μου προταση)... παντως το θεμα αυτο ειναι πολυ μεγαλο με μακροσκελη αναλυση...

 

εσυ τι συμπλεκτη φορας?

 

 

Εγω φοραω μαμα ακομα... :JC_cheesy: Εξου και ο πανικος γιατι η αλλαγη ειναι κοντα.Εχω δει σε southbend(stg3 drag) του Αλεξ και σε κανα 2 αλλους clutchmasters.Ο θορυβος ειναι υποφερτος για τα δικα μου δεδομενα απο τον southbend αλλα το πεταλι ειναι βαρυ  σιγουρα κατα 50% παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Κύριοι, ανακεφαλαίωση... (είμαι για συμπλέκτη, μου πατινάρει με 4/5/3/2 και που και που ανάβει και το antispin στιγμιαία).

 

Έχω κάνει 45000 χλμ με ένα συμπλέκτη και st2. Μου αρέσει ο μαμά δίσκος, με χαλάει γιατί αργεί στην εκκινηση, αλλά προσωπικα΄το αμάξι το δουλεύω σε επαρχιακό δρόμο).

 

Άρα έχουμε..

 

1) Ο refurb μαμά είναι καλύτερος από το μαμά

2) Οι sachs perf και spec μοιάζουν με το μαμά σε σκληρότητα, σε έλλειψη θορύβων και σε αντοχή είναι ελαφρώς καλύτεροι.

 

Σωστά ή να ξαναδιαβάσω το thread από την αρχή?

Edited by NightPanel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.