Alex Posted January 11, 2013 Author Share Posted January 11, 2013 Καλορίζικος, πιστεύω αξίζει τα λ7 του, με αυτά που έχω διαβάσει. Δημήτρης Για να δουμε ρε μεγαλε τι θα δουμε παλι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisnik Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 Μεγειες Αλεξη!!!!!!Απροβληματιστος να ειναι!!!!! Πριν ειχες Sachs?Ρωταω γιατι εχω περιπου 30.00χλμ με τον sachs κ δεν ξερω ποσο θα με βγαλει ακομη..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted January 11, 2013 Author Share Posted January 11, 2013 Μεγειες Αλεξη!!!!!!Απροβληματιστος να ειναι!!!!! Πριν ειχες Sachs?Ρωταω γιατι εχω περιπου 30.00χλμ με τον sachs κ δεν ξερω ποσο θα με βγαλει ακομη..... Σε ευχαριστω Χρηστο! Πριν ειχα εργοστασιακο δισκο-πλατω-βολαν το οποιο αντεξε 15000χλμ! Μια χαρα χιλιομετρα σου εχει βγαλει παντως! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinoS3 Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Καλοριζικο φιλαρακι!! Ελπιζω να σε καλυψει απο θεμα αντοχης!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
varaderum Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Καλορίζικος Αλεξ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bournias Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Καλοριζικος και καλοταξειδος και με πολλα χιλιομετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyriakos S3 Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 (edited) Καλοριζικος Αλεξ!Εχω κι εγω αυτο το σετ αλλα με οργανικο δισκο(stage 2 endurance) και δεν εχω κανενα προβλημα.Μετα απο δυο drag day και αρκετα πατηματα στο δρομο,φαινεται οτι αντεχει,οποτε ο δικος σου που ειναι εξαφτερος θα ειναι ακομα καλυτερος.Το μοναδικο μειον,οπως ξερεις,ειναι ο θορυβος απ το βολαν μονης μαζας.... Edited March 9, 2013 by Kyriakos S3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted January 15, 2013 Author Share Posted January 15, 2013 .Το μοναδικο μειον,οπως ξερεις,ειναι ο θορυβος απ το βολαν μονης μαζας.... Μεχρι στιγμης και σε αυτο τον τομεα τα παει μια χαρα!δεν το περιμενα! Το πεταλ ειναι μπετον αρμε αλλα συνηθιζεις! Και γενικα οι 1ες εντυπωσεις ειναι παρα πολυ καλες! Sent from my S3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 Όλο το θέμα είναι η πίεση που ασκεί το πλατό........αυτό που έκανα εγώ από τον φόβο μου την δεύτερη φορά ήταν να ανεβάσω πολύ σιγά τις στροφές μέχρι ψηλά να δώ τυχόν συντονισμούς.................εάν είσαι ΟΚ και από εκεί τότε είσαι μια χαρά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimi-S3 Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Ο δισκος μου εχει αρχισει μικρο πατιναρισμα σε 4ατες και 5τες στις 4500-5000 στροφες λογω ισως προσφατης αναβαθμισης. Αξιζει λετε να αλλαξω και βολαν και να πάω σε clutchmaster ή southbend ή να παω σε sachs performance και..βλέπουμε?? Με ανησυχει λιγο ο πιθανος θόρυβος απο την αλλαγη βολάν και η προοπτική να χρειάζομαι ...βάράκια στο αριστερό ποδι για να παταω τον συμπλέκτη μετα. Και βεβαια το πολυ αυξημενο κοστος Το αμαξι ειναι τωρα ΦΠΕ+αντλια με περιπου 310/ροδα ,43 ροπή και μαμα δισκο αλλαγμενο πριν 20000 χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remwin2 Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 (edited) Εαν μεινεις σε αυτο το σταδιο εξελιξης και δεν θες να μπλεξεις με θορυβο-πενταλ βαλε sachs. Edited February 11, 2013 by remwin2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS POWER TEAM Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 εγω θα σου προτεινα να βαλεις Spec stg 3+ και ξεχνας τα προβληματα του συμπλεκτη ακομα και αν πας σε ενα καλο σταδιο big turbo... και το πιο συμαντικο οτι η αισθηση και συμπερηφορα του συμπλεκτη ειναι πολυ κοντα στον εργοστασιακο με πεταλι πουπουλο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remwin2 Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 εγω θα σου προτεινα να βαλεις Spec stg 3+ και ξεχνας τα προβληματα του συμπλεκτη ακομα και αν πας σε ενα καλο σταδιο big turbo... και το πιο συμαντικο οτι η αισθηση και συμπερηφορα του συμπλεκτη ειναι πολυ κοντα στον εργοστασιακο με πεταλι πουπουλο... Μανο στο ρελαντι δεν υπαρχει το γνωστο προβλημα που ακουγεται σαν diesel το αμαξι στην καλυτερη των περιπτωσεων? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS POWER TEAM Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 (edited) Αντρεα μετα απο πολυ σκισιμο ισως να παρατηρησεις ελαφρος αυτο το φαινομενο αλλα ειναι φυσιολογικο οταν βαζεις βολαν μονης μαζας... τα περισσοτερα performance set συμπλεκτη που εχω βαλει ειναι της sachs racing αλλα τα προβληματα εχω αντιμετωπισει ειναι α)παρα πολυ σκληρος συμπλεκτης β)παρα πολυς θορυβος στο ρελαντι γ) ανεπυτιχης αλλαγη ταχυτητας ανω των 7000rpm (τουλαχιστον παλαιοτερα , ισως εχει διορθωθει) και τελος σπασμενο πλατω σε τρια κομματια ... θεωρω οτι υπαρχουν πολυ καλυτερα set απο sachs και επι το πληστον αποφευγω να βαζω σετακια αλλων εταιριων που εχουν μεσα πλατω sachs... Edited February 11, 2013 by RS POWER TEAM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimi-S3 Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Να υποθέσω οτι το Spec stg 3+ κοστιζει και αυτο γυρω στα 1400-1500 ευρω? Απο Ελλάδα το αγορασες ή το παρηγγειλες απο εξω?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS POWER TEAM Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 το κοστος λιανικης ειναι στα 1300 ευρω και ο προμηθευτης μου ειναι απο εξωτερικο... αλλα αυτο τι σχεση εχει με τα αποτελεσματα του συμπλεκτη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimi-S3 Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 οκ ευχαριστώ Οχι δεν αναφερομαι στα αποτελεσματα που φυσικα δεν σχετιζονται με την τιμή... Απλα ειχα ακουσει τιμες για clutch masters , southbend και sachs αλλα οχι για τους spec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remwin2 Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Μανο μερικες ακομα ερωτησεις-αποριες εχω γιατι αυτο θεμα με καιει.Πιστευω πως εχεις κανει τοποθετησεις και soutbend και spec και ισως και clutchmasters.To φαινομενο που περιεγραψα παραπανω με τον εντονο θορυβο στο ρελαντι και που οφειλεται στο βολαν μονης μαζας το εχεις αντιμετωπισει με τους αλλους δισκους (southbend-clutchmasters) σε μεγαλυτερο βαθμο ή οχι σε σχεση με τον spec? Ειναι θεμα τοποθετησης οπως εχει αναφερθει καπου αυτος ο θορυβος ή απλα υλικων? Ετσι οπως περιγραφεις τα "συμπτωματα" του spec δεν εχουν καμια σχεση με το πως εχω ακουσει εγω αλλα αυτοκινητα που φορανε ολοκληρα σετ.Γιατι αμα ειναι να αποφευγω με το συγκεκριμενο σετ της spec το θορυβο και σε συνδυασμο του μαλακου πενταλ τοτε ακουγεται πολυ καλη λυση.Ξερουμε ο stage3 μεχρι ποια κιλα ροπης ειναι? Συγνωμη αν σε κουρασα αλλα αυτο το θεμα με ζοριζει το τελευταιο καιρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS POWER TEAM Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 .... Αντρεα θορυβο στο ρελαντι κανουν ολοι που προανεφερες λιγοτερο εχουν τα ατσαλινα βολαν (ισως βεβαια να ειναι τυχαιο διοτι ο sachs ακομα και με ατσαλινο βολαν εχει πολυ θορυβο) , αλλα οποσδηποτε ειναι και θεμα τοποθετησης αλλα και υλικων... επισης παιζει ρολο και το στρωσιμο του δισκου αλλα και η χρηση του... o stg 3 ειναι για περιπου 600nm ροπη ενω ο stg3+ ειναι για 732nm , δοκιμασμενα με πολυ λιγο θορυβο (σχεδον σπανια) και πολυ ελαφρυ πεταλι σε λιγες ημερες θα εχω ετοιμο ενα S3 big turbo με τον πιο extreme μονοδισκο της spec (stg 5) 806nm και ειμαι πολυ περιεργος για τα αποτελεσματα που πιστευω οτι θα ειναι δραματικα για τον πελατη (δεν ηταν δικη μου προταση)... παντως το θεμα αυτο ειναι πολυ μεγαλο με μακροσκελη αναλυση... εσυ τι συμπλεκτη φορας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remwin2 Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 .... Αντρεα θορυβο στο ρελαντι κανουν ολοι που προανεφερες λιγοτερο εχουν τα ατσαλινα βολαν (ισως βεβαια να ειναι τυχαιο διοτι ο sachs ακομα και με ατσαλινο βολαν εχει πολυ θορυβο) , αλλα οποσδηποτε ειναι και θεμα τοποθετησης αλλα και υλικων... επισης παιζει ρολο και το στρωσιμο του δισκου αλλα και η χρηση του... o stg 3 ειναι για περιπου 600nm ροπη ενω ο stg3+ ειναι για 732nm , δοκιμασμενα με πολυ λιγο θορυβο (σχεδον σπανια) και πολυ ελαφρυ πεταλι σε λιγες ημερες θα εχω ετοιμο ενα S3 big turbo με τον πιο extreme μονοδισκο της spec (stg 5) 806nm και ειμαι πολυ περιεργος για τα αποτελεσματα που πιστευω οτι θα ειναι δραματικα για τον πελατη (δεν ηταν δικη μου προταση)... παντως το θεμα αυτο ειναι πολυ μεγαλο με μακροσκελη αναλυση... εσυ τι συμπλεκτη φορας? Εγω φοραω μαμα ακομα... Εξου και ο πανικος γιατι η αλλαγη ειναι κοντα.Εχω δει σε southbend(stg3 drag) του Αλεξ και σε κανα 2 αλλους clutchmasters.Ο θορυβος ειναι υποφερτος για τα δικα μου δεδομενα απο τον southbend αλλα το πεταλι ειναι βαρυ σιγουρα κατα 50% παραπανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Γι' αυτό και αντέχει κρατάει ροπή.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightPanel Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 (edited) Κύριοι, ανακεφαλαίωση... (είμαι για συμπλέκτη, μου πατινάρει με 4/5/3/2 και που και που ανάβει και το antispin στιγμιαία). Έχω κάνει 45000 χλμ με ένα συμπλέκτη και st2. Μου αρέσει ο μαμά δίσκος, με χαλάει γιατί αργεί στην εκκινηση, αλλά προσωπικα΄το αμάξι το δουλεύω σε επαρχιακό δρόμο). Άρα έχουμε.. 1) Ο refurb μαμά είναι καλύτερος από το μαμά 2) Οι sachs perf και spec μοιάζουν με το μαμά σε σκληρότητα, σε έλλειψη θορύβων και σε αντοχή είναι ελαφρώς καλύτεροι. Σωστά ή να ξαναδιαβάσω το thread από την αρχή? Edited October 19, 2013 by NightPanel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Ο sachs είναι αισθητά βαρύτερος από μαμα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Επιβεβαιώνω, ο Sachs είναι βαρύτερος στο πεντάλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightPanel Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 thanks.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.