Jump to content

Δισκοπλατω για S38P...


Recommended Posts

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Μάλλον θα πάω για τον Sachs περισσότερο επειδή θα έχει περισσότερη αντοχή στον χρόνο σύμφωνα και με τον τρόπο που οδηγω.. Εκτός και αν η διαφορά στην τιμή με τον μαμα είναι πολύ μεγάλη οπότε θα πάω για τον μαμα..

Από τιμη μαζί με την τοποθέτηση τι να περιμένω?

Ευχαριστώ πολύ.

αναλογως κ τα εργατικα...υπολογισε απο 700 κ πανω...
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Μάλλον θα πάω για τον Sachs περισσότερο επειδή θα έχει περισσότερη αντοχή στον χρόνο σύμφωνα και με τον τρόπο που οδηγω.. Εκτός και αν η διαφορά στην τιμή με τον μαμα είναι πολύ μεγάλη οπότε θα πάω για τον μαμα..

Από τιμη μαζί με την τοποθέτηση τι να περιμένω?

Ευχαριστώ πολύ.

 

Η διαφορα στα ανταλλακτικα ειναι γυρω στα 500 ευρω υπερ του ενισχυμενου.

 

Εγω που αλλαξα προσφατα βολαν/δισκοπλατο, εβαλα ξανα μαμα (LUK) και οσο βγαλει.

Edited by csaris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η διαφορα στα ανταλλακτικα ειναι γυρω στα 500 ευρω υπερ του ενισχυμενου.

 

Εγω που αλλαξα προσφατα βολαν/δισκοπλατο, εβαλα ξανα μαμα (LUK) και οσο βγαλει.

Με ΦΠΕ εμενα αντεξε 10000 χλμ...χωρις εκκινησεις κ χωρις πατημα απο χαμηλα απλα με αρκετο ''ξυλο'' 2-3-4...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εάν παρουσιαστεί θέμα με την αντοχή όσον αφορά ροπή πάς σε ενισχυμένο....αλλιώς θα το ψήσεις και το νέο και θα πληρώνεις διπλά εργατικά + ανταλλακτικά από την αρχή.....για όσους κάνουν και εκκινήσεις καλό θα ήταν να πάνε σε βολάν μονής μάζας...ΑΛΛΑ!!!! χωρίς να είναι πολύ κάτω σε κιλά από το ΟΕΜ. Εάν μπορούν να βρούν και φτιαχτό ( στα κιλά που θέλουν δηλαδή ) ακόμα καλύτερα!!!!

Edited by Dikonou
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
On 2/12/2018 at 7:06 PM, Van.Leb said:

Με ΦΠΕ εμενα αντεξε 10000 χλμ...χωρις εκκινησεις κ χωρις πατημα απο χαμηλα απλα με αρκετο ''ξυλο'' 2-3-4...

 

Tελικα οπως το πες, 10.000χλμ ο μαμα και εμενα εβγαλε.

 

Εχω πατιναρισμα με 4η-5η οταν το σανιδωσω απο 4000σαλ που εχει τουρμπισει καλα.... Δεν μου το κανει παντα βεβαια.

 

Ο sachs performance που εχεις τωρα ποσα χλμ εχει? Σου κανει τιποτα πατιναρισματα ή μπα?

Link to comment
Share on other sites

 
Tελικα οπως το πες, 10.000χλμ ο μαμα και εμενα εβγαλε.
 
Εχω πατιναρισμα με 4η-5η οταν το σανιδωσω απο 4000σαλ που εχει τουρμπισει καλα.... Δεν μου το κανει παντα βεβαια.
 
Ο sachs performance που εχεις τωρα ποσα χλμ εχει? Σου κανει τιποτα πατιναρισματα ή μπα?
εδώ και 30000++ χιλιόμετρα ούτε κιχ...Κανένα σύμπτωμα κούρασης...Όλα καλά!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

"Ξεπαγώνω"λίγο το θέμα και ζητάω απόψεις και εμπειρίες,μιας σε 14σελιδες ακρη δεν βγήκε!

Τα δεδομένα:

S3 8p 2009 stage1 310hp ,στα 122.0000χλμ,σετ δίσκου δεν έχει αλλαχτεί από καινουργιο.

Τελευταία άρχισε δειλά δειλά να μου εμφανίζετε με 4-5η στις  4000στρ ψιλοπατιναρισμα -κάποιες φορές πιο έντονο,αλλες όχι τόσο-

Χρήση (τουλαχιστων όσο είναι στη κατοχη μου)ανθρωπινη,με ιδιαίτερη αγαπη και ευαισθησία..."σκίσιμο"μονο από ρολλαριστος ποτε από στάση.

 

Σε ερώτηση στην αντιπροσωπία μου είπανε 640ευρω δίσκο/πλατο/ρουλεμαν.

Θεωρώ ότι είναι παρα πολλά.

Οποτε προσανατολίζομε για κάτι oem του εμποριου ,χωρις τη στάμπα...

Με δεδομένο ότι θέλω ακριβώς τα oem χαρακτηρίστηκα  ,σε επίπεδο σκληρότητας/διαδρομης κτλ.

βλέπω ότι με το Sachs performance -ακόμη και με τον οργανικό- δεν το επιτυγχάνω.

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι για luk,οπου όλου περίεργος δεν αναφέρετε κάθολου στη συζήτηση.

Οπου αν δεν κάνω λάθος ,ειναι της πρωτης τοποθέτησης .

 

 

Ποια η άποψη σας ,εχει δοκιμάστει από κανένα?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, aggelos1986 said:

Σκέφτομαι για luk,οπου όλου περίεργος δεν αναφέρετε κάθολου στη συζήτηση.

Οπου αν δεν κάνω λάθος ,ειναι της πρωτης τοποθέτησης .

 

 

Ποια η άποψη σας ,εχει δοκιμάστει από κανένα?

 

1 hour ago, aggelos1986 said:

"Ξεπαγώνω"λίγο το θέμα και ζητάω απόψεις και εμπειρίες,μιας σε 14σελιδες ακρη δεν βγήκε!

Τα δεδομένα:

S3 8p 2009 stage1 310hp ,στα 122.0000χλμ,σετ δίσκου δεν έχει αλλαχτεί από καινουργιο.

Τελευταία άρχισε δειλά δειλά να μου εμφανίζετε με 4-5η στις  4000στρ ψιλοπατιναρισμα -κάποιες φορές πιο έντονο,αλλες όχι τόσο-

Χρήση (τουλαχιστων όσο είναι στη κατοχη μου)ανθρωπινη,με ιδιαίτερη αγαπη και ευαισθησία..."σκίσιμο"μονο από ρολλαριστος ποτε από στάση.

 

Σε ερώτηση στην αντιπροσωπία μου είπανε 640ευρω δίσκο/πλατο/ρουλεμαν.

Θεωρώ ότι είναι παρα πολλά.

Οποτε προσανατολίζομε για κάτι oem του εμποριου ,χωρις τη στάμπα...

Με δεδομένο ότι θέλω ακριβώς τα oem χαρακτηρίστηκα  ,σε επίπεδο σκληρότητας/διαδρομης κτλ.

βλέπω ότι με το Sachs performance -ακόμη και με τον οργανικό- δεν το επιτυγχάνω.

 

 

 

 

 

 

 

Πρωτη τοποθετηση φοραει luk (και βολαν luk) οποτε εννοειται πας εκει αν θες να βαλεις ξανα το μαμα. Οι τιμες ειναι διαστημικες στην αντιπροσωπεια, ετσι ειναι.

Αμα χρειαζεσαι και βολαν υπολογισε +1200ε, τοσο κανει στην καρεντα ενω 400ε αν το παρεις απεξω σε luk. Αν νιωθεις την ωρα που αφηνεις το συμπλεκτη, εκει που παει να κομπλαρει ενα μικρο τρεμουλο/κροταλισμα τοτε θες και βολαν.

 

Πραγματικα δεν μπορω να πιστεψω οτι μπορει να σου εβγαλε τοσα χιλιομετρα το μαμα, εκτος αν δεν το παταγες ή εκανες πολλα ταξιδια ή αν εχει αλλαχτει... Εμενα στο s3 αντεξε 10.000χλμ και στο scirocco r που ειχαν πριν, γυρω στις 25.000χλμ. Παντα με προγραμμα, αντλια κτλ σταδιο και αρκετο σκισιμο και πατηματα σε ρολ. Εκκινησεις οχι, θα το ειχα παρει στα χερια. Και στις δυο περιπτωσεις εκανε ακριβως το ιδιο, με το που ζεσταινοταν λιγο αρχιζε και πατιναρε οταν παταγες απο 3000-3500σαλ τερμα, συνεχεια. 

 

Αποψη μου σκαστα και βαλε το sachs performance μια και καλη γιατι αν πας σε σταδιο με αντλια και του σκας 49-50 κιλα ροπη σιγουρα θα την ακουσει ακομα και καινουργιο να ειναι! Και θα πληρωνεις διπλα μετα, ανεβα-κατεβα. Μολις σου κανει μια φορα πατιναρισμα μετα θα το κανει συνεχεια!

 

Λυση που να ειναι και μαλακο και να αντεχει και να γραπωνει μπαμ δεν υπαρχει, εκτος και αν εισαι dsg...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έχεις 6τρυπο να υποθέσω, αλλιώς θα σου έστελνα να δοκιμάσεις μιας και το έχω και κάθεται το δικό μου πρώην σετάπ........μονής μάζας sachs racing βολάν με τετράφτερο ( πρώην οργανικό ) δίσκο με πλατο sachs racing.

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω τα όσα είπε ο csaris...
Απορώ κ εγώ πως άντεξε τόσα χλμ ο μαμα δίσκος με τόσα χλμ...Εκτός εάν ήταν για αρκετά χλμ μαμα το αμάξι...

Εάν βάλεις τώρα τον μαμα δίσκο είτε σε γνήσιο είτε σε αφτερμαρκετ κ προχωρήσεις σε φπε + αντλια...Είναι σίγουρακι ότι πολύ σύντομα θα τον ξανααλλαξεις τον δίσκο...

Sachs performance η πιο safe επιλογή ακόμα κ αν το πενταλ σκληρενει περίπου ένα 30-40% κ η διαδρομή αλλάζει αλλά είναι κάτι που συνηθίζεται...

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Van.Leb said:

Επιβεβαιώνω τα όσα είπε ο csaris...
Απορώ κ εγώ πως άντεξε τόσα χλμ ο μαμα δίσκος με τόσα χλμ...Εκτός εάν ήταν για αρκετά χλμ μαμα το αμάξι...

Εάν βάλεις τώρα τον μαμα δίσκο είτε σε γνήσιο είτε σε αφτερμαρκετ κ προχωρήσεις σε φπε + αντλια...Είναι σίγουρακι ότι πολύ σύντομα θα τον ξανααλλαξεις τον δίσκο...

Sachs performance η πιο safe επιλογή ακόμα κ αν το πενταλ σκληρενει περίπου ένα 30-40% κ η διαδρομή αλλάζει αλλά είναι κάτι που συνηθίζεται...

Για να είμαι ειληκρινης ,με τα όσα διάβασα εδώ,απορω και εγώ ο ίδιος πως άντεξε τόσα χλμ! Η μονη μου εξήγηση είναι ίσως ,οτι το αμάξι το ροντάρω πολύ ομαλα, με σεβασμό.δηλ. αλλαγες στις 2500-3000,και κάνα πατηματακι που και που ,οταν ο δρόμος το επιτρέπει. (δηλαδή για το ελλαδισταν σπάνια).

Δυστηχως μην θέλοντας να αλλάξω καθόλου τα χαρακτηρίστηκα του αυτοκινητου,η λύση του Sachs Performance , δεν είναι για εμενα.... Το θέμα είναι ότι δεν θέλω να πληρώσω 3 φορές πάνω το σετ στην audi,και κανεις δεν έχει να μου πει ,για τα σετ της Luk, οπου όπως όλα δείχνουν ,αυτο μάλλον φοράει τώρα το αμάξι. Είναι όμως έτσι.

 

Ερώτηση:Άραγε κάνα συστηματακι με διδισκο δεν έχει βγει από καμια γνωστη εταιρία,για το αμάξι αυτό.Εκτος από customατζηδες.

 

Y.Γ.το προγραμα μπήκε στα 70.000χλμ (δηλαδή έχει κάνει 50.000χλμ με το πρόγραμμα)

 

Υ.Γ. 2κάτι παίζει με το site,δεν μπορεί να κανεις reply κάποιες φορές πετάει "forbiden 403"αναγκάστηκα με quote...

Edited by aggelos1986
Link to comment
Share on other sites

Για να είμαι ειληκρινης ,με τα όσα διάβασα εδώ,απορω και εγώ ο ίδιος πως άντεξε τόσα χλμ! Η μονη μου εξήγηση είναι ίσως ,οτι το αμάξι το ροντάρω πολύ ομαλα, με σεβασμό.δηλ. αλλαγες στις 2500-3000,και κάνα πατηματακι που και που ,οταν ο δρόμος το επιτρέπει. (δηλαδή για το ελλαδισταν σπάνια).
Δυστηχως μην θέλοντας να αλλάξω καθόλου τα χαρακτηρίστηκα του αυτοκινητου,η λύση του Sachs Performance , δεν είναι για εμενα.... Το θέμα είναι ότι δεν θέλω να πληρώσω 3 φορές πάνω το σετ στην audi,και κανεις δεν έχει να μου πει ,για τα σετ της Luk, οπου όπως όλα δείχνουν ,αυτο μάλλον φοράει τώρα το αμάξι. Είναι όμως έτσι.
 
Ερώτηση:Άραγε κάνα συστηματακι με διδισκο δεν έχει βγει από καμια γνωστη εταιρία,για το αμάξι αυτό.Εκτος από customατζηδες.
 
Y.Γ.το προγραμα μπήκε στα 70.000χλμ (δηλαδή έχει κάνει 50.000χλμ με το πρόγραμμα)
 
Υ.Γ. 2κάτι παίζει με το site,δεν μπορεί να κανεις reply κάποιες φορές πετάει "forbiden 403"αναγκάστηκα με quote...
Οκ τότε...Δεν ξέρω να σε βοηθήσω με κωδικούς κτλ...σίγουρα κάποιος θα ξέρει...

Αυτό με την περαιτέρω βελτίωση του αυτοκινήτου κ τον δίσκο έχε το στο πίσω μέρος του μυαλού σου...
Link to comment
Share on other sites

Στις 19/3/2022 στις 1:08 ΜΜ, aggelos1986 είπε

Για να είμαι ειληκρινης ,με τα όσα διάβασα εδώ,απορω και εγώ ο ίδιος πως άντεξε τόσα χλμ! Η μονη μου εξήγηση είναι ίσως ,οτι το αμάξι το ροντάρω πολύ ομαλα, με σεβασμό.δηλ. αλλαγες στις 2500-3000,και κάνα πατηματακι που και που ,οταν ο δρόμος το επιτρέπει. (δηλαδή για το ελλαδισταν σπάνια).

Δυστηχως μην θέλοντας να αλλάξω καθόλου τα χαρακτηρίστηκα του αυτοκινητου,η λύση του Sachs Performance , δεν είναι για εμενα.... Το θέμα είναι ότι δεν θέλω να πληρώσω 3 φορές πάνω το σετ στην audi,και κανεις δεν έχει να μου πει ,για τα σετ της Luk, οπου όπως όλα δείχνουν ,αυτο μάλλον φοράει τώρα το αμάξι. Είναι όμως έτσι.

 

Ερώτηση:Άραγε κάνα συστηματακι με διδισκο δεν έχει βγει από καμια γνωστη εταιρία,για το αμάξι αυτό.Εκτος από customατζηδες.

 

Y.Γ.το προγραμα μπήκε στα 70.000χλμ (δηλαδή έχει κάνει 50.000χλμ με το πρόγραμμα)

 

Υ.Γ. 2κάτι παίζει με το site,δεν μπορεί να κανεις reply κάποιες φορές πετάει "forbiden 403"αναγκάστηκα με quote...

Καλησπέρα φίλε.

Είχα LUK σε Stage 2plus με έβγαλε συνολικά περίπου 40.000χλμ με συνετή οδήγηση και τώρα έβαλα sachs, όχι γιατί και ο LUK δεν θα άντεχε πάντα με συνετή οδήγηση αλλά ποιό πολύ γιατί είναι vfm αγορά και αντέχει αρκετά.

Στα άλογα σου ο LUK θεωρώ είναι μια χαρά εφόσον δεν θες να χάσει το καθημερινό του πρόσωπο γιατί sachs θα στο σκληρύνει αρκετά.

Αλλά να ξέρεις κάποια συνεργεία έχουν και παντρέματα δοκιμασμένα για μαλακό συμπλέκτη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μιας και πάτησα 200χιλιαδες χιλιόμετρα το μαμα το δίσκο πλατό την άκουσε το αμάξι είναι φουλ πρωτο στάδιο χωρίς αντλία πάω για βολάν μονής με ενισχυμένο δίσκο έχετε να προτείνετε κάτι καλό χωρίς να χαλάσει όλο το αμάξι όχι τίποτα τρέλα διδυσκα ευχαριστώ πολύ ομάδα 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει σετάκι να κάθεται αμά θές από μενα.....μεταχειρό με λίγα χλμ στο σύνολο....sachs racing βολάν μονής μάζας τετράφτερο δίσκο και πλατό sachs racing. Βαρύ θα γίνει το πεντάλ να ξέρεις αν πας σ ενισχυμένο όχι σε τρελο ποσοστό αλλα θα σε ζορίσει..........Αλλά εμένα είναι με 8 τρύπες.........χμμμμμμμμμ  μάλλον δεν κάνει ε;

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Dikonou said:

Υπάρχει σετάκι να κάθεται αμά θές από μενα.....μεταχειρό με λίγα χλμ στο σύνολο....sachs racing βολάν μονής μάζας τετράφτερο δίσκο και πλατό sachs racing. Βαρύ θα γίνει το πεντάλ να ξέρεις αν πας σ ενισχυμένο όχι σε τρελο ποσοστό αλλα θα σε ζορίσει..........Αλλά εμένα είναι με 8 τρύπες.........χμμμμμμμμμ  μάλλον δεν κάνει ε;

Θα κάνει σαν τρελό με τον τετραφτερο πόσες τρύπες έχει δεν το γνωρίζω γιατί δεν έχω κατεβάσει σασμάν ακόμα 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βολάν μονής δεν θα έβαζα γιατί δεν παίρνει τις ταχύτητες στις υψηλές στροφές και κροταλιζει σαν τρελό στο ρελαντί.

 

Επίσης τρώει όλους τους κραδασμούς το ελευθερο ρουλεμάν που βρίσκεται μέσα στο σασμάν και την ακούει μετά από λίγο.

 

Καλύτερα να πας στο sachs performance με βολάν διπλής.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Περίπου που το υπολόγισα θέλω κοντά στα 2 χιλιάρικα για να φτιάξω το χειροκίνητο επειδή έχει αρπάξει το ρουλεμάν της πέμπτης και μάλλον και της Δευτέρας μαζί με κομπλερ και λοιπά αλλά έχει άλλη κα@λα το χειροκίνητο @csaris το μόνο που με αγχώνει είναι αυτό ένα φίλος με scirocco r έχει το ίδιο θέμα ο Μηχανικος μου είπε ότι έχει γίνει λάθος εγκατάσταση γιατί βγάζει δυο κωδικούς μετά ένας άλλο είπε για χειροποίητο 

Link to comment
Share on other sites

On 5/25/2022 at 9:40 AM, merkouriss3 said:

Περίπου που το υπολόγισα θέλω κοντά στα 2 χιλιάρικα για να φτιάξω το χειροκίνητο επειδή έχει αρπάξει το ρουλεμάν της πέμπτης και μάλλον και της Δευτέρας μαζί με κομπλερ και λοιπά αλλά έχει άλλη κα@λα το χειροκίνητο @csaris το μόνο που με αγχώνει είναι αυτό ένα φίλος με scirocco r έχει το ίδιο θέμα ο Μηχανικος μου είπε ότι έχει γίνει λάθος εγκατάσταση γιατί βγάζει δυο κωδικούς μετά ένας άλλο είπε για χειροποίητο 

 

Αυτό το θέμα με το ρουλεμάν της 5ης και το συγχρονιζε που "νιαουριζει" το έχουν σχεδον τα μισά s3 8p.

Ποιότητα vag όχι αστεία...

 

Φίλε ένας κωδικός είναι για τα 2λιτρα ea113, είτε s3, είτε 2κινητα. Μπορείς να μπεις στο site της sachs και να βρεις τι κωδικούς δίνει.

 

Χειροποίητο με πάντρεματα εγώ δεν θα έβαζα γιατί θα το πληρώσεις 2 φορές.

Edited by csaris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.