Jump to content

My Blue S3 Project - S3 8L


Recommended Posts

εγω παλι οταν βλεπω κανα τσογλανι να γρατσουναει η να κανει εσκεμμενα ζημια σε αμαξι τον πλακωνω στις γρηγορες. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Λοιπον ειπα να ξεκινησω το επομενο βημα στο καμαρι μου, (my blue s3 project) το οποιο αυτη την στιγμη βρισκεται στο συνεργειο και εχει ειδη ξεκινησει η επεμβαση σε ολους τους τομεις του αυτοκινητου, οπου και σας παραθετω πιο κατω ολα τα ανταλλακτικα που εχουν ειδη αγοραστει και περιμενουν την σειρα τους για να παρουν θεση πανω στο <monster project>...

 

 

LOOK ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

1) μπροστα προφυλακτηρας (εργοστασιακος) με προσθηκη απο αεραγωγους απο το RS4 (2.7T) στο πλαϊ καθως επισης αλλαγη των σιτων με αλλες αλουμινιου και καταργηση τα προβολακια ( λογο ενυσχυσης ποσοτητας του αερα μεσα στον προφυλακτηρα)

2) πισω προφυλακτηρας εργοστασιακος

3) σποϊλερ εργοστασιακα

4) φρυδακια επανω στα μπροστα φαναρια camei

5) καθρεπτες αλουμινιου νικελ εργοστασιακοι

6) αεροτομη εργοστασιακη

 

LOOK ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

1) σαλονι με δερμα και alkantara (χρωματος μπλε)

2) βαση κολονας δυπλη (για audi s3 8l) με προσθηκη εχει γινει για τρεια οργανα των 60μμ (διαμετρο)

3) μπαρομετρο APEXI 60μμ (με μνημες ενσωματομενες) συλλεκτικη εκδοση

4) πυρομετρο APEXI 60μμ (με μνημες ενσωματομενες) συλλεκτικη εκδοση

5) θερμοκρασια λαδιου APEXI 60μμ (με μνημες ενσωματομενες) συλλεκτικη εκδοση

6) TURBO TIMER APEXI πολλαπλων λειτουργιων

7) Οργανο θερμοκρασιας νερου (ψηφιακο) για το water intercooler (μεσα στο ντουλαπακι του συνοδηγου)

8) Συναγερμος εργοστασιακος (μεχρι στιγμης)

9) Οθονη εργοστασιακη navigation plus (2din)

10) Ραδιο-cd με εξαδισκη σιντιερα στο πορπ-αγκαζ

11) εγκεφαλακι αυτοματης διαχειρησης βεντιλατερ βαση θερμοκρασιας νερου του water-intercooler

12) Πυροσβεστηρες (2τεμ) απο πυροσβεστικο υλικο χαλον

13) parkctronic τεσσαρων αισθητηρων για πισω, με μοναδα ελεγχου μετρων απανω απο τον μεσαιο καθρεπτη

14) ηχοσυστημα 10 ηχειων (μαζι με 2 ενεργα sub-woofer) εργοστασιακα super-bose

15) πεταλιερες αλουμινιου καθως επισης αλουμινιου ειναι και το footrest (εργοστασιακα)

16) ηλεκτρικα καθισματα (τυπου μπακετ-εργοστασιακα)

17) η μπαταρια μεταφερθηκε πισω μαζι με την βαση της (πορπ-αγκαζ) για εξοικονομηση χωρου στο μηχανοστασιο

 

 

ΦΩΤΑ-ΦΑΝΑΡΙΑ

1) xenon φωτα μεσαιας σκαλας (εργοστασιακα)

2) φαναρια led (μαυρα) πισω εισαγωγης απο Αγγλια

3) φωτα θεσεως με λευκο φωτισμο (day light)

4) μεγαλη σκαλα με λευκο φωτισμο(day light blue vision)Philips

5) flash με λευκο φωτισμο (day light)

6) φως μπλαφονιερας με λευκο φωτισμο (led-light)

7) φως στην πισω μπλαφονιερα με λευκο φωτισμο (led-light)

8) φωτα κατω απο τις πορτες με λευκο φωτισμο (led-light)

9) φως μεσα στον χωρο του πορπ-αγκαζ με λευκο φωτισμο (led-light)

10) φως στην πισω πινακιδα με λευκο φωτισμο (led-light)

 

ΜΟΤΕΡ-ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ

1)κορμος s3

2)στροφαλος s3

3)πιστονια wiseco 81,5μμ με κεραμικη επιστρωση

4)μπιελες scat τυπου H

5)τριμεταλικα μεταλα στροφαλου και μπιελων

6)ροΐκη εξελιξη στους αυλους απο το καπακι

7)δυπλα ελατηρια βαλβιδων

8)retainers τιτανιου βαλβιδων

9)συμπιεση 9.4:1

10)εκκεντροφορος εισαγωγης cat cam με κωδ. 1013653

239 / 246°

214 / 220°

9.30 / 10.85mm

0.70 / 1.25mm

O.E.M.

HYDR: sport

11) εκκεντροφορος εξαγωγης εργοστασιακος

12)τροχαλιες εργοστασιακες

13)βολαν μονης μαζας (κατεργασμενο) απο ατσαλι

14)πλατο sachs racing με κωδ. TYPM 240 για μεχρι 600 ιππους

15)δισκο sachs racing οργανικο με κωδ.4Τ0806

16)πεταλουδα με 69μμ εσωτερικη διαμετρο υδροψυκτη

17)εισαγωγη βαθυμπουκη large port dynamic

18)φλατζα εισαγωγης (χοντρη) Evoheatshield Large port (Model:Α4101)

19)μπεκ siemens deca 750cc

20)ρυθμιστης πιεσης βενζινης boss 4 bar

21)τρομπα νερου μεταλικη

22)τρομπα λαδιου απο s3

23)τρομπα βενζινης εμβαπτιζομενη (στο ρεζερβουαρ) walbro 255 lt/h

24)μπουζι s3

25)μπουζονια κεφαλης και σετ βιδες μοτερ ARP

26)εισαγωγη αερα (απο ανθρακονημα) Gruppe-m carbon fiber ram air duct intake (serial no:01-0430)

27)βαση μοτερ αριστερη ενυσχυμενη vf-engineering

28)βαση μοτερ δεξια ενυσχυμενη vf-engineering

29)βαση σασμαν ενυσχυμενη vf-engineering

30)αμορτησερ συγκρατησης μοτερ (μπλε) Blue engine torque damper kit

31)θερμοστατη απο s3

32)χταποδι απο ποπαυ ανοξειδωτο (με μεγαλους αυλους) με εξοδο για external

33)downpipe 76μμ εσωτερικο απο ποπαυ ανοξειδωτο

34)εξατμιση 80μμ εσωτερικο απο καραμπελα με δυο καζανακια ανοξειδωτα και με δυπλη αποληξη στο τελος

35)αγελαδα αλουμινιου 86μμ απο <<Ηρακλη>>

36)maf απο RS4 2.7 BI-TURBO

37)καταλυτης injen με 100 τρυπες ανα τετραγωνικη ιντζα 80μμ

38)external waste gate εξωτερικη tial 38μμ για μεχρι 600 ιππους

39)εξατμισακι εξωτερικο με σπιραλ (παραμορφωσεων) για την external 38μμ ανοξειδωτο απο ποπαϋ

40)turbo greddy T67-25G με 8cm μαντεμι (μεχρι 530αλογα)

41)δοχειο αναθυμιασεων λαδιου greddy

42)Boost-controler Greddy profec-B spec-2(black) με ασυρματο μπουτον στο τιμονι (αλλαγης δυο πιεσεων μικρης-μεγαλης)

43)σκαστρα δυπλης εκτονωσης (εσω-εξω) turbosmart

44)water-intercooler αλουμινιου frozen boost για μεχρι 600αλογα (με εξωτερικο ψυγειο νερου-κυκλοφορητη και δυο βεντιλατερ)

45)ψεκασμο νερου στην εισαγωγη απο την ERL Aquamist System 1s Water Injection Kits

46)σωληνωσεις απο την τουρπινα προς το intercooler inox 76μμ εσωτερικη

47)κολαρα μπλε της frozen boost σε ολο το μοτερ

48)2 τεμ θερμομονωτικες ταινιες cool it για downpipe και external west gate

49)προγραμμα απο Βασιλη 20vt

50)ανταπτορα φιλτρου λαδιου mocal με θερμοστατη

51)ψυγειο λαδιου mocal 19σειρο

52)βεντιλατερ 18cm για το ψυγειο λαδιου

53)σωληνες υψηλης πιεσης με ρακορ (επισης υψηλης πιεσης) mocal

54) Short-shift αλουμινιου καθετων και οριζοντιων αποστασεων της dieselgeek

55)εγκεφαλακι (μπλε) διαχειρησεις πισω διαφορικου (haldex-controller)

56) ενυσχυτικο λαδιου μηχανης MOTOR COTE

57) ενυσχυτικο βαλβολινης MOTOR COTE

58) εγκεφαλακι για να δουλεψω τα βεντιλατερ (water-intercooler και του ψυγειου λαδιου) και τον κυκλοφορητη νερου του water-intercooler...

 

ΣΤΗΣΙΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

1)αναρτηση bilstein pss9 με 9 σκαλες ρυθμισης + ελατηρια της H&R

2)ζαντες rial 19χ8.5

3)αποστατες 2cm αλουμινιου πισω από H&R

4)ελαστικα Michelin pilot EXTRA LOAD 235/35/19

5)λαστιχα με υγρο αζωτο 31atm

6)μπαρα ψαλιδιων (εργοστασικη)

7)μπαρα θολων μπροστα (εργοστασιακη)

8)μπαρα θολων πισω Hercules parts αλουμινιου

9)συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για τα μπροστα ψαλιδια (πανω-κατω)

10)συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για την κρεμαγιερα

11)συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για τα πισω ψαλιδια (πανω-κατω)

12) συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για τις πισω κοντα μπαρες

13) αντιστρεπτικη μπροστα EIBACH

14) αντιστρεπτικη πισω Η&R

15) ρυθμιζομενες κοντα μπαρες πισω (για ρυθμιση γωνιας τροχου)

 

 

ΦΡΕΝΑ

1) φρενα μπροστα BREMBO με κωδ. F-50 ΤΕΤΡΑΠΙΣΤΟΝΑ (η μεγαλυτερη τετραπιστονη δαγκανα της αγορας) με καμπανες και διαιρουμενους δισκους (πλευστους) 355x32 και πιστονακια δαγκανας 2χ40μμ και 2χ44μμ και βαρος 7kg +σωληνακια υψηλης πιεσης αεροπορικου τυπου

 

2) φρενα πισω BREMBO με κωδ. F-40 ΤΕΤΡΑΠΙΣΤΟΝΑ ΣΕΙΡΑ JUNIOR με δισκους 323x28 και με πιστονακια δαγκανας 2χ36μμ και 2χ40μμ +σωληνακια υψηλης πιεσης αεροπορικου τυπου

 

3) βαλβιδες (2τεμ)(wilwood) πτωσης της πιεσης των πισω φρενων. Καθως επισης...

 

4) και δαγκανες μονοπιστονες πισω (εργοστασιακες) για την χρηση του χειροφρενου

Edited by NOEL-S3
Link to comment
Share on other sites

Τι να λεμε τωρα!!! Τι εχεις κανει και τι πας να κανεις!!!! ΟΡΜΑΑΑΑΑΑ :thumbsup::bravo:

Edited by Ledinos
Link to comment
Share on other sites

Απ΄οτι βλεπω εχεις ριξει πολυ χρημα και μερακι :bravo: ευχομαι επιτυχια στο projekt σου.τι αλλο να πω αναμενουμε οταν με το καλο ολοκληρωθει και φωτο :new_thumright:

Link to comment
Share on other sites

Tι να πω ρε φιλε χαρα στο μερακι σου και στο κουραγιο σου.Ελπιζω το αποτελεσμα να σε αποζημιωσει!!!

Link to comment
Share on other sites

Αντε με το καλό να βγει και αυτό... :new_thumright:

Τελικά,διαβάζω...''είναι συνεργείο'',το πήγες τελικά που?

 

Απο ιδέες,γνωμες,πολλές,ελπίζω στο καλύτερο αποτέλεσμα. :bravo::new_thumright:

Link to comment
Share on other sites

Βλεπω ετοιμαζεις ενα αμαξι για 500 περιπου αλογα, αλλα το ενισχυεις μεχρι τα 600. My kind of man!!!

 

αντε καλη συνεχεια!!!

 

ΟΙ επομενες μετρησεις με perfomance box!!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις ευχες και εγω με την σειρα μου σας ευχομαι οτι καλυτερο...

Οτι καινουργιο θα ενημερωνω και πιστευω οτι δεν θα χρειαστω (δεν ορκιζομαι κι'ολας) τιποτα αλλα παρα μονο υπομονη μεχρι να τελειωσει...

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο ρε Μήτσο,τούμπανο μιλάμε :rocket:

Έχω 2 ερωτησούλες.

α) Γιατί ασύμετρους εκκεντροφόρους? :unsure:

β) το άνοιξες που το άνοιξες,γιατί όχι σε 82,5? :unsure:

 

Υ.Γ Φέρτο και μια βόλτα,να το δει και να μην το πιστεύει χαχαχαχα :new_lol:

Link to comment
Share on other sites

Keep Walking Μητσάρααααααα

 

Όχι απλά monster project αυτό είναι total extreme makeover φίλε μου!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο ρε Μήτσο,τούμπανο μιλάμε :rocket:

Έχω 2 ερωτησούλες.

α) Γιατί ασύμετρους εκκεντροφόρους? :unsure:

β) το άνοιξες που το άνοιξες,γιατί όχι σε 82,5? :unsure:

 

Υ.Γ Φέρτο και μια βόλτα,να το δει και να μην το πιστεύει χαχαχαχα :new_lol:

1)Ο λογος που εβαλα μονο τον εκκεντροφορο εισαγωγης ειναι καθαρα για θεμα lag ;)

2)Δεν θελω να ανεβασω κυβικα... α)διοτι θα μου εβγαζε περισσοτερη ροπη...πραγμα που δεν το θελω γιατι ροπη πανω απο 60κιλα συνεπαγεται ζημιες σε μεταδοση :unsure: και..β)για να στροφαρει πιο γρηγορα απο χαμηλα και να μην λαχανιαζει ψηλα... ;)

Υ.Γ να αποκαλυψω και ενα μυστικο το επομενο βημα ειναι να βαλω ενα κορμο 2.000cc τον οποιο εχω ειδη ετοιμο και περιμενει την σειρα του :P σε περιπτωση που δεν μου κανει τα χατηρια το 1.800cc :speak_cool:

Link to comment
Share on other sites

Keep Walking Μητσάρααααααα

 

Όχι απλά monster project αυτό είναι total extreme makeover φίλε μου!!!!!

 

Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια και...το κεφαλι κατω και προχωραμε... :speak_cool:

Link to comment
Share on other sites

πιστέυω να τουρμπίζεις γύρω στις 4500 - 4800 αν το κρατήσεις 1800.φαντάσου ότι πάνω απο 7800-8000 δεν πρόκειτε να γυρίσεις άρα μένεις σε ένα σχετικά στενό εύρος στροφών.αν ο κορμός έχει σωστά υλικά και 2000 να είναι γυρνάει 9άρες αμα γουστάρεις.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.