Jump to content

2.0 TFSI 180 HP


zazas

Recommended Posts

Καλημέρα. Η αλλαγή ήταν αναμενόμενη μόνο για το Α5 όπως είχε αναφερθεί και σε γερμανικά forums. Θα προσπαθήσω να βρώ το αυθεντικό post για να το φέρω και εδώ. Η αλλαγή αυτή έχει να κάνει πιο πολύ με τη ζήτηση που υπάρχει, εντός και εκτός Γερμανίας, για ένα σύνολο αρκετά δυνατό ώστε να μπορεί να είναι και τετρακίνητο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά την ίδια στιγμή μικρότερο σε cc από το 3.2 και οικονομικότερο αφού έτσι προστάζει η ανάγκη των καιρών. Δέν είναι τυχαίο πιστεύω ότι σε λίγο καιρό θα έχουμε και την αντικατάσταση του 3.2 αφού είναι είδη έτοιμος ο νέος 3.0. Στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας (Α3,Α4) το 1.8 παραμένει ώς έχει και πλέον έρχεται και σε τετρακίνητο (για το Α3). (Τουλάχιστον στη Γερμανία)

 

Υ.Γ. Συμφωνώ απόλυτα στο ότι δε συμφέρει χώρες όπως την Ελλάδα. Μήπως όμως θα πρέπει να λέμε οτί δε συμφέρει ΜΟΝΟ την Ελλάδα. Ειναι γνωστό ότι το καθεστώς φορολόγιας των αυτοκινήτων, ειδικά των μεταχειρισμένων εισαγωγής από το εξωτερικό, είναι το χειρότερο δυνατό στη χώρα μας. Ακόμα και ο τρόπος ασφάλισης είναι καθολικά διαφορετικός. Είναι "αδικό" το ξέρω, αλλά η AUDI όπως και κάθε αυτοκινητοβιομηχανία-επιχείρηση έχει ώς στόχο το κέρδος. Οχι το προσωρίνο μόνο αλλά και αυτό σε βάθος χρόνου. Με αυτή τη λογική, τι πιστεύεις ότι θα κάνουν? Αυτό που συμφέρει ΜΟΝΟ την Ελλάδα ή αυτό που συμφέρει τις περισσότερες χώρες και την εταιρία φυσικά???

Edited by MCSHOP
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

...Στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας (Α3,Α4) το 1.8 παραμένει ώς έχει και πλέον έρχεται και σε τετρακίνητο (για το Α3). (Τουλάχιστον στη Γερμανία)...

 

και στην Ελλάδα... :speak_cool:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από χθές το βράδυ άλλαξε ο τιμοκατάλογος στο Γερμανικό site για το Α5 και μπήκε στι λίστα και το 2.0 με 180bhp. Οι τιμές είναι πολύ καλές αλλά μάλλον ουτοπικές για Ελλάδα.

Α5 2.0 TFSI 180bhp 6-speed 33.500 ΕΥΡΩ

A5 2.0 TFSI 180bhp multitronic 35.650 ΕΥΡΩ

A5 2.0 TFSI 211bhp 6-speed 37.500 ΕΥΡΩ

A5 2.0 TFSI 211bhp 6-speed quattro 39.850 ΕΥΡΩ

 

Τιμή Α5 1.8 TFSI 170bhp 38.500 ΕΥΡΩ. (Γειά σου Ελλαδάρα!!!!!!) :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Και φυσικά ούτε λόγος για αλλαγή στο Ελληνικό site και στο τιμοκατάλογο της Ελληνικής αντιπροσωπείας. Οι απαντήσεις τους όταν ρωτάς για το πότε θα έρθει η 2.0 έκδοση εδώ, είναι απίστευτες. Αν θα μπορούσες να τους βλέπεις την ώρα που δηλώνουν άγνοια για το όλο θέμα, πιστεύω ότι θα έχουν και το βλέμα της αγελάδας που κοιτά το τρένο να περνά...... :o:unsure::o:unsure:

 

Μόλις πήρα τηλέφωνο και μου είπε ο πωλητής ότι μπορούμε να κάνουμε από σήμερα παραγγελία για το Α5 2.0 180bhp 6-speed με τιμή εκκίνησης 39.600 ΕΥΡΩ. Οσο για τις υπόλοιπες εκδόσεις θά έχουν νεότερα καθώς και τιμές μετά τα μέσα Αυγούστου. Αφού λοιπόν η διαφορά της παραπάνω έκδοσης είναι 6.100 ΕΥΡΩ λογικό δέν είναι να περιμένουμε το 2.0 211bhp quattro τουλάχιστον στα 48.000 ΕΥΡΩ??? :angry2::angry2::angry2:

Edited by MCSHOP
Link to comment
Share on other sites

Από χθές το βράδυ άλλαξε ο τιμοκατάλογος στο Γερμανικό site για το Α5 και μπήκε στι λίστα και το 2.0 με 180bhp. Οι τιμές είναι πολύ καλές αλλά μάλλον ουτοπικές για Ελλάδα.

Α5 2.0 TFSI 180bhp 6-speed 33.500 ΕΥΡΩ

A5 2.0 TFSI 180bhp multitronic 35.650 ΕΥΡΩ

A5 2.0 TFSI 211bhp 6-speed 37.500 ΕΥΡΩ

A5 2.0 TFSI 211bhp 6-speed quattro 39.850 ΕΥΡΩ

 

Τιμή Α5 1.8 TFSI 170bhp 38.500 ΕΥΡΩ. (Γειά σου Ελλαδάρα!!!!!!) :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Και φυσικά ούτε λόγος για αλλαγή στο Ελληνικό site και στο τιμοκατάλογο της Ελληνικής αντιπροσωπείας. Οι απαντήσεις τους όταν ρωτάς για το πότε θα έρθει η 2.0 έκδοση εδώ, είναι απίστευτες. Αν θα μπορούσες να τους βλέπεις την ώρα που δηλώνουν άγνοια για το όλο θέμα, πιστεύω ότι θα έχουν και το βλέμα της αγελάδας που κοιτά το τρένο να περνά...... :o:unsure::o:unsure:

 

Μόλις πήρα τηλέφωνο και μου είπε ο πωλητής ότι μπορούμε να κάνουμε από σήμερα παραγγελία για το Α5 2.0 180bhp 6-speed με τιμή εκκίνησης 39.600 ΕΥΡΩ. Οσο για τις υπόλοιπες εκδόσεις θά έχουν νεότερα καθώς και τιμές μετά τα μέσα Αυγούστου. Αφού λοιπόν η διαφορά της παραπάνω έκδοσης είναι 6.100 ΕΥΡΩ λογικό δέν είναι να περιμένουμε το 2.0 211bhp quattro τουλάχιστον στα 48.000 ΕΥΡΩ???

 

Έτσι πάει...Εξάγουμε φτηνότερη φέτα από αυτή που αγοράζουμε εγχώρια και παίρνουμε ακριβότερα Audi...Για να κρατούνται οι ανισσοροπίες ;)

Link to comment
Share on other sites

τα νουμερα που αναφερεις ειναι σχετικα , και παρομια αναμεσα στους δυο κηνητηρες...οσο για την καλη μεταπωληση εχει ληξει για την audi..

Edited by nikolas
Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές που γράφω παραπάνω είναι αυτές που υπάρχουν στο επίσημο site της AUDI στη Γερμανία. (AUDI.DE) Προσέξατε ότι το Α5 2.0 TFSI 211bhp quattro έχει διαφορά 1.350 ΕΥΡΩ από το 1.8 που ακόμα πουλάνε στην Ελλάδα ενώ εκεί το έχουν καταργήσει??? :knife::knife::knife:

Link to comment
Share on other sites

και τι ειναι τα δευτερολεπτα για να πεφτουν ετσι?.....ξερειs ποσα αλογα παραπανω χρειαζονται για να πεσει το 8.4" σε 7.8"...?

και σιγουρα θα ειναι πιο οικονομικοs ο 1.8...

 

Δυστυχώς χρειάζονται παραπάνω από 10 ίππους γι'αυτές τις διαφορές.. Στον δρόμο η διαφορά θα είναι μάλλον ανεπαίσθητη..

 

Πάντως ακόμα προσπαθώ να καταλάβω το σκεπτικό σου. Κάθε χρόνο θα πληρώνεις παραπάνω για κάτι που δεν είχες ζητήσει αρχικά. Γιατί τέτοιος ενθουσιασμός; Ειλικρινά το έχω απορία, δεν ειρωνεύομαι!!!

 

 

Μιχάλης

 

2.0 TFSI 180 HP :) :) :) :)

Edited by zazas
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το link τι είναι, για να δούμε τα νούμερα που λέει η Audi; Κι από πότε τα νούμερα που λένε οι εταιρίες ανταποκρίνονται πάντα στην πραγματικότητα; Ανοιξε ένα οποιοδήποτε περιοδικό και δες τις επιδόσεις όπως τις δίνουν οι εταιρίες. Παρατήρησε βάρος κάθε αυτοκινήτου και ιπποδύναμη. Αν δεν διαπιστώσεις ότι κάτι δεν πάει καλά τότε τι να πω.. Οπως γράψαμε και παραπάνω οι διαφορές μεταξύ στους δύο κινητήρες θα είναι πολύ μικρές. Μόνο με 10 ίππους διαφορά δεν πέφτεις 0,6 δευτερόλεπτα στο 0-100!! Θες πάνω από 25 ίππους διαφορά. Τώρα δεν ξέρω αν το 8,4 που έλεγε η Audi για το 1.8 με τους 170 ίππους ήταν πραγματικό πάντως κάτι δεν στέκει εδώ!

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το link τι είναι, για να δούμε τα νούμερα που λέει η Audi; Κι από πότε τα νούμερα που λένε οι εταιρίες ανταποκρίνονται πάντα στην πραγματικότητα; Ανοιξε ένα οποιοδήποτε περιοδικό και δες τις επιδόσεις όπως τις δίνουν οι εταιρίες. Παρατήρησε βάρος κάθε αυτοκινήτου και ιπποδύναμη. Αν δεν διαπιστώσεις ότι κάτι δεν πάει καλά τότε τι να πω.. Οπως γράψαμε και παραπάνω οι διαφορές μεταξύ στους δύο κινητήρες θα είναι πολύ μικρές. Μόνο με 10 ίππους διαφορά δεν πέφτεις 0,6 δευτερόλεπτα στο 0-100!! Θες πάνω από 25 ίππους διαφορά. Τώρα δεν ξέρω αν το 8,4 που έλεγε η Audi για το 1.8 με τους 170 ίππους ήταν πραγματικό πάντως κάτι δεν στέκει εδώ!

 

 

Μιχάλης

Συγγνώμη αλλά εγώ μιλάω με τα νούμερα της εταιρίας που βγάζει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο!

κ φυσικά θα συμβουλευτώ αυτά κ όχι τα περιοδικά..

 

Αυτά που είχα να πω τα είπα…..

Τα συμπεράσματα δικά σας :)

 

Ευχαριστώ Βασίλης

Edited by zazas
Link to comment
Share on other sites

φίλε zazas και εγώ το ίδιο με εσένα θα έκανα, σίγουρα το

δίλιτρο θα έπαιρνα ;) αν μου το έδιναν και στην ίδια τιμή :thumbsup:

αντε με το καλό να το πάρεις :speak_cool:

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη αλλά εγώ μιλάω με τα νούμερα της εταιρίας που βγάζει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο!

κ φυσικά θα συμβουλευτώ αυτά κ όχι τα περιοδικά..

Κοίταξε, εγώ στα λέω φιλικά όλα αυτά, μην πιστεύεις ότι σου λένε γιατί τις περισσότερες φορές είναι κόλπα του marketing. Δεν μπορεί 2λιτρος κινητήρας να έχει καλύτερη κατανάλωση από έναν 1.8 όταν είναι και οι δύο ίδιας τεχνολογίας και παρόμοιας ιπποδύναμης (πόσο μάλλον όταν ο δίλιτρος είναι μεγαλύτερης!!). Καλά για τα 6-7 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα είναι ανέκδοτο, ούτε στην εθνική δεν θα βλέπεις τόσο. Πιο ρεαλιστικά θα έλεγα 8-9 στην εθνική και 12-13 καθημερινά στην πόλη κι αυτό σε χαλαρούς ρυθμούς γιατί αν το πιέζεις θα βλέπεις μέχρι και 20!! Οπως επίσης δεν γίνεται 10 ίπποι διαφορά να κάνουν τέτοια διαφορά στην επιτάχυνση και πόσο μάλιστα 10χλμ στην τελική σε βαρύτερο αυτοκίνητο!! Αυτά δεν γίνονται, και τα λέει η κοινή λογική, δεν τα λέω εγώ. Αποδεικνύεται και με τύπους αν θες ν'αναλύσουμε το θέμα επιστημονικά.

 

Παρεμπιπτόντως αυτά που γράφουν τα περιοδικά στο τέλος είναι τα επίσημα στοιχεία των εταιριών!!!

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε, εγώ στα λέω φιλικά όλα αυτά

 

 

Μιχάλης

Σε καμία περίπτωση δεν είπα το αντίθετο, είμαι χρόνια στα φόρουμ κ έχω πάψει να "συγχύζομαι", απλά μια συζήτηση κάνουμε :)

 

Λοιπόν!

Εγώ αυτό που θέλω να πω είναι το εξής,

λέω μήπως έχει καταργήσει τον 1,8 επειδή στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο έκαιγε πολύ; (λόγο βάρους πχ)

Μετά με ένα πρόγραμμα πχ αργότερα αν βάλω, δεν θα είναι πιο εύκολα τα πράγματα στον 2.0; (δεν θα δουλεύει πιο ξεκούραστα; )

 

Όσο αναφορά της επιδόσεις το ξέρω πως θα είναι η ίδιες πάνω κάτω, αλλά δεν μπορούσα να πω όχι, μόνο από το θέμα της μεταπώλησης να το δεις νομίζω πως είμαι κερδισμένος, βέβαια θα έχω ένα μεγαλύτερο κόστος το χρόνο αλλά νομίζω πως είναι μικρό!

Edited by zazas
Link to comment
Share on other sites

περιεργα τα πραγματα,σημερα βγηκε εγκυκλιος που λεει οτι το 2λιτρο με τα 180 βασικη τιμη 40.900 και αυτο με τα 211 αν θυμαμαι καλα 45900. Ξερει καποιος τι περιλαμβανει ο βασικος εξοπλισμος? δεν εξηγειται να το ανεβασαν κι αλλο (απο 39600 που ηταν) και να μην εχουν ως standard τα xenon. Ας μας διαφωτισει καποιος που γνωριζει γιατι απο αντιπροσωπιες μαυρα μεσανυχτα.

Link to comment
Share on other sites

περιεργα τα πραγματα,σημερα βγηκε εγκυκλιος που λεει οτι το 2λιτρο με τα 180 βασικη τιμη 40.900 και αυτο με τα 211 αν θυμαμαι καλα 45900. Ξερει καποιος τι περιλαμβανει ο βασικος εξοπλισμος? δεν εξηγειται να το ανεβασαν κι αλλο (απο 39600 που ηταν) και να μην εχουν ως standard τα xenon. Ας μας διαφωτισει καποιος που γνωριζει γιατι απο αντιπροσωπιες μαυρα μεσανυχτα.

Λογικά είναι όπως ήταν στο 1.8 ο βασικός εξοπλισμός!

Αν ήταν να αλλάξει κάτι πιστεύω πως θα με ενημέρωναν.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου το χαν κανει 39600. τωρα το πηγαν 40900. γι αυτο το λεω...κατι προσθεσαν να ξερεις. καπου ειχα ακουσει σε ξενο φορουμ για στανταρντ χενον στα 2λιτρα....

Link to comment
Share on other sites

Να τη παίρνω εγώ κ πόσο…

 

 

Ζάντες αλουμινίου 8.5Jx18” = 1250 €

 

Πακέτο εξοπλισμού Α5 Technology : sport δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι 3-ακτινων, προβολείς XENON PLUS με πλυστικό σύστημα φωτιστικών σωμάτων προσαρμοσμένοι στην κλίση του τιμονιού (adaptive light) και ενσωματωμένα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, Audi parking system,ηχοσύστημα Concert με cd player & θύρα κάρτας SD ( με δυνατότητα αναπαραγωγής MP3 & WMA ) έγχρωμη οθόνη TFT 6.5” στο ταμπλό, αυτόματος κλιματισμός plus 3 ζωνών = 2000 €

Sport ανάρτηση = 340 €

 

Audi Hold Assist: Σύστημα συγκράτησης του οχήματος σε ανηφόρα ή κατηφόρα = 65 €

 

Δηλαδή

 

Όχημα : 38.500 €

Ζάντες : 1.250 €

Πακέτο Α5Τ : 2.000 €

Sport ανάρτηση: 340 €

Audi Hold Assist : 65 €

πινακίδες : 600 €

 

 

Σύνολο :42.755 € το 2.0 TFSI

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kύριοι, σας παρουσιάζω το τιμοκατάλογο της Ελληνικής Αντιπροσωπείας για όλα τα Α5.

Α5 1.8 6speed 38.500

A5 1.8 multitronic 41.200

A5 2.0 180bhp 6-speed 40.900

A5 2.0 180bhp multitronic 43.800

A5 2.0 211bhp 6-speed 45.900

A5 2.0 211bhp multitronic 48.800

A5 2.0 211bhp 6-speed quattro 49.600

A5 2.0 211bhp s-tronic quattro 52.500

A5 3.2 265bhp multitronic 59.900

A5 3.2 265bhp 6-speed quattro 60.400

A5 3.2 265bhp tiptronic quattro 62.900

 

Και οι αντίστοιχες τιμές στο Γερμανικό site

 

Α5 2.0 180bhp 6-speed 33.500

A5 2.0 180bhp multitronic 35.650

A5 2.0 211bhp 6-speed 37.500

A5 2.0 211bhp 6-speed quattro 39.800

A5 3.2 265bhp multitronic 44.400

A5 3.2 265bhp 6-speed quattro 44.600

A5 3.2 265bhp tiptronic quattro 46.650

 

Oι διαφορές στις τιμές ξεκινάνε από 7.400!!! και φτάνουν μέχρι 16.250!!!!! Και φυσικά ούτε λόγος για τις diesel εκδόσεις.

Τα σχόλια δικά σας::::::

Link to comment
Share on other sites

Kύριοι, σας παρουσιάζω το τιμοκατάλογο της Ελληνικής Αντιπροσωπείας για όλα τα Α5.

Α5 1.8 6speed 38.500

A5 1.8 multitronic 41.200

A5 2.0 180bhp 6-speed 40.900

A5 2.0 180bhp multitronic 43.800

A5 2.0 211bhp 6-speed 45.900

A5 2.0 211bhp multitronic 48.800

A5 2.0 211bhp 6-speed quattro 49.600

A5 2.0 211bhp s-tronic quattro 52.500

A5 3.2 265bhp multitronic 59.900

A5 3.2 265bhp 6-speed quattro 60.400

A5 3.2 265bhp tiptronic quattro 62.900

 

Και οι αντίστοιχες τιμές στο Γερμανικό site

 

Α5 2.0 180bhp 6-speed 33.500

A5 2.0 180bhp multitronic 35.650

A5 2.0 211bhp 6-speed 37.500

A5 2.0 211bhp 6-speed quattro 39.800

A5 3.2 265bhp multitronic 44.400

A5 3.2 265bhp 6-speed quattro 44.600

A5 3.2 265bhp tiptronic quattro 46.650

 

Oι διαφορές στις τιμές ξεκινάνε από 7.400!!! και φτάνουν μέχρι 16.250!!!!! Και φυσικά ούτε λόγος για τις diesel εκδόσεις.

Τα σχόλια δικά σας::::::

 

 

ναι δυστυχώς τα είδα κ γω χθες το απόγευμα.... κοινώς μας τον πιάνουν καλά :P

αν ήμουνα γερμανία με τα χρήματα που δίνω θα πέρνα A5 2.0 211bhp 6-speed quattro κ θα είχα κ 2.000 στην τσέπη 2.500 με τα ψηλά :whistling: :whistling:

Link to comment
Share on other sites

στην γερμανια φιλε μου μπορεις να αποκτησεις πολλυ ποιο ευκολα ενα αυτοκηνητο και ακριβοτερο ακομα , αλλα ειναι πολλυ ποιο δυσκολο να το εχεις στην κατοχη σου ,και για αυτο εξαλου τοσα πολλα μεταχειρισμενα γερμανιας...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Η αλήθεια είναι ότι τα αυτοκίνητα εκεί είναι πολύ πιό φθηνά και ώς καινούρια και φυσικά ώς μεταχειρισμένα. Ειδικά για τα μεταχειρισμένα, υπάρχει νομοθεσία βάσει της οποίας, όταν ένα καινούριο αυτοκίνητο βγεί απο την αντιπροσωπεία και διανύσει έστω και 10χλμ τότε θεωρείται μεταχειρισμένο και βάσει νόμου η τιμή πώλησης του πρέπει να είναι τουλάχιστον 20% κάτω από του καινούριου. Οσο για το άν η κατοχή και η συντήρηση τους είναι πιο συμφέρουσα εδώ ή εκεί θα πώ μερικά παραδείγματα. Τα ασφάλιστρα που "πονάνε" περισσότερο από τα ετήσια έξοδα συντήρησης, εδώ υπολογίζονται βάσει των κυβικών, της υποδύναμης και άλλων παραγώντων. Εκεί υπολογίζονται καθαρά βάσει υποδύναμης. Ακόμα και ακριβότερα να είναι όμως, δέν υπάρχει καμία σχέση στην αντιμετώπιση των ασφαλιστικών εταιριών πρός τους πελάτες τους εκεί, με το μπάχαλο που επικρατεί εδώ, ούτε με τις αυξήσεις των ασφαλίστρων κάθε τόσο απο τις εταιρίες, αυθαίρετα και αλόγιστα τις πιο πολλές φορές. Τέλη κυκλοφορίας τώρα. Εδώ όποτε και να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο, είτε τη πρώτη μερά του χρόνου είτε τη τελευταία, θα πληρώσεις το σηματάκι για όλο το χρόνο. Εκεί το σηματάκι έχει ημερολογιακή ισχύ. Δηλαδή ισχύει για ένα χρόνο από την ημερομηνία αγοράς, γι'αυτό και γύρω-γύρω απο το σηματάκι υπάρχει διάτρηση που δείχνει μέρα-μήνα-έτος αγοράς. Οσο για τα πολλά μεταχειρισμένα από Γερμανία. Και εγώ θα άλλαζα αυτοκίνητο κάθε 3 ή και 2 χρόνια αν υπήρχαν και εδώ οι ίδιες τιμές, και φυσικά οι ίδιοι μισθοί. Καμία σχέση ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων στην Ελλάδα (με τη τελευταία απόσυρση να μετράει κοντά 10 χρόνια), και ο αντίστοιχος μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων στη Γερμανία.

 

Y.Γ. Σκέψου να αγόραζες ένα από τα παραπάνω αυτοκίνητα και να κέρδιζες τη διαφορά στα χρήματα ανάλογα την έκδοση. Πόσα χρόνια ασφαλίστρων θα πλήρωνες ή πόσα γεμίσματα στο ρεζερβουάρ ή πόσα καλούδια θα έβαζες στο καινούριο σου "μωρό" ή πόσα ταξιδάκια θά έκανες (με οικογένεια-φίλους-γκόμενα-μόνος για την απόλαυσή του να μαζεύεις χιλιόμετρα), και πόσα άλλα διαφορετικά "ή" μπορεί να σκεφτεί κανείς...................

Edited by MCSHOP
Link to comment
Share on other sites

Αυτες τις διαφορες τις βλεπουμε και στην αποδειξη του αυτοκινητου μας την αντιπροσωπεια! Στο δικο μου πχ. γραφει: αξια αυτοκινητου:29.899!!! Τοσο κανει στην Γερμανια! Τελη ταξινομησης και φπα ειναι που το εκτοξευουν!

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους ήρθε και η επίσημη ανακοίνωση από την AUDI HELLAS για την κατάργηση του Α5 1.8 και την αντικατάσταση του από το Α5 2.0. Θα μου πείς τώρα ότι εμείς το ξέραμε εδώ και μέρες, οπότε γιατί αυτή η καθυστέρησή? Anyway. Η κατάργηση και αντικατάσταση μπορεί να είναι πλέον γεγονός, στο Ελληνικό site όμως υπάρχει ακόμα το Α5 1.8. Αντε να δούμε πότε θα κάνουν και εκεί μια ανανέωση!!!!!

 

Υ.Γ. Ετοιμος και ο νέος 3.0 V6 με 290bhp που θα αντικαταστήσει το 3.2 με 265bhp.

Link to comment
Share on other sites

Να και οι τιμές για τα diesel σύνολα σε Ελλάδα και Γερμανία αντίστοιχα.

 

Eλλάδα:

Α5 2.0 TDI 6-speed 44.800

A5 2.0 TDI 6-speed quattro 48.500

A5 2.7 TDI 6-speed 51.800

A5 2.7 TDI multitronic 54.500

A5 3.0 TDI 6-speed quattro 60.900

A5 3.0 TDI tiptronic quattro 63.600

 

Γερμανία:

Α5 2.7 TDI 6-speed 39.100

A5 2.7 TDI multitronic 41.250

A5 3.0 TDI 6-speed quattro 45.550

A5 3.0 TDI tiptronic quattro 47.600

 

Να και ΜΙΑ ΦΟΡΑ που το Ελληνικό site έχει παραπάνω στοιχεία από το Γερμανικό. (o λόγος για το 2.0 TDI σύνολο). Mόλις μπεί (αν μπεί) και αυτό στο Γερμανικό site, θα το συμπληρώσω και εδώ. Και πάλι οι διαφορές στις τιμές είναι αρκετά μεγάλες. Από 12.700!!! έως 16.000!!!!! ανάλογα την έκδοση.

Edited by MCSHOP
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Να τη παίρνω εγώ κ πόσο…

 

 

Ζάντες αλουμινίου 8.5Jx18” = 1250 €

 

Πακέτο εξοπλισμού Α5 Technology : sport δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι 3-ακτινων, προβολείς XENON PLUS με πλυστικό σύστημα φωτιστικών σωμάτων προσαρμοσμένοι στην κλίση του τιμονιού (adaptive light) και ενσωματωμένα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, Audi parking system,ηχοσύστημα Concert με cd player & θύρα κάρτας SD ( με δυνατότητα αναπαραγωγής MP3 & WMA ) έγχρωμη οθόνη TFT 6.5” στο ταμπλό, αυτόματος κλιματισμός plus 3 ζωνών = 2000 €

Sport ανάρτηση = 340 €

 

Audi Hold Assist: Σύστημα συγκράτησης του οχήματος σε ανηφόρα ή κατηφόρα = 65 €

 

Δηλαδή

 

Όχημα : 38.500 €

Ζάντες : 1.250 €

Πακέτο Α5Τ : 2.000 €

Sport ανάρτηση: 340 €

Audi Hold Assist : 65 €

πινακίδες : 600 €

 

 

Σύνολο :42.755 € το 2.0 TFSI

 

 

Καλησπέρα κι από μένα...ενδεικτικά τί παίρνω εγώ από Γερμανία...

 

 

1.8 125(170) kW (PS) 6-Gang 32.900,00

 

Μεταλλικό χρώμα 770,00

 

S line Sportpaket plus (quattro GmbH) (εσωτερικό) 2.040,00

 

Δερμάτινο σαλόνι Milano για S line (quattro GmbH) 1.795,00

 

S line (quattro GmbH) (εξωτερικό) 1.460,00

 

Audi parking system plus 770,00

 

Xenon plus με σύστημα πλυσίματος και LED 975,00

 

Έγχρωμη οθόνη συστήματος πληροφοριών 115,00

 

3-ζωνικός κλιματισμός και αισθητήρες βροχής - φωτός 565,00

 

S line πολυλειτουργικό τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι (quattro GmbH) 180,00

 

Σύστημα απενεργοποίησης αερόσακου συνοδηγού 80,00

 

Κενρικό υποβραχιόνιο 190,00

 

Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός 330,00

 

Audi hold assist 50,00

 

servotronic 215,00

 

Navigationssystem με DVD και MMI 2.965,00

 

 

 

TOTAL 45400,00

Edited by nocarder
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.