Jump to content

Recommended Posts

ΥΓ2: οι τιμές στα ανταλλακτικά των RS φρένων είναι τουλάχιστον διπλάσιες (για να μην γράψω τριπλάσιες) σε σχέση με τα φρένα του S3/Cupra/R32. Ενδεικτικά αναφέρω ότι οι δισκόπλακες του RS μόνο κάνουν 600€, όταν του S3 κάνουν 200€ (τιμές για τα εργοστασιακά ανταλλακτικά και στα 2). Ομοίως αντίστοιχη διαφορά έχουν και τα τακάκια.

 

Δεν εχεις αδικο σε οτι αφορα τους δισκους αλλα μην ξεχναμε οτι το ΤΤ-RS ειναι ενα αμαξι που κανει σχεδον και τα διπλα λεφτα απο τα S3/Cupra.

 

Περυσι θυμαμαι πηρα τους δισκους μου απο ebay.de 500ε στην πορτα μου και τωρα τους εχουν 750ε! 

 

Τα τακακια παντως ειναι φτηνα, σε ΑΤΕ εχουν 90-100ε...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχεις αδικο σε οτι αφορα τους δισκους αλλα μην ξεχναμε οτι το ΤΤ-RS ειναι ενα αμαξι που κανει σχεδον και τα διπλα λεφτα απο τα S3/Cupra.

 

Περυσι θυμαμαι πηρα τους δισκους μου απο ebay.de 500ε στην πορτα μου και τωρα τους εχουν 750ε!

 

Τα τακακια παντως ειναι φτηνα, σε ΑΤΕ εχουν 90-100ε...

το "κακολογω" με την έννοια της υπερβολής αν βαλεις τα φρενα "για τη μούρη" για να ειναι και καποιος υποψιασμένος.

 

Κατα τα αλλα 370 δίσκος για 600€, ειναι "τσαμπα".

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σεβαστες ολες οι αποψεις δε παυει όμως για εμενα προσωπικα να είναι υπερβολή από τη στιγμη που στα μηχανικα μερη μενεις μαμα η στα πρωτα σταδια,στη βελτιωση αναλογα με το σετ απ σου βαζεις και τα αντιστοιχα περιφερειακα.Για παράδειγμα αν θελω 500-700 αλογα εκει βαζεις στη διαδικασια σφυριλατου μπιελες scat-integrated-dp που υπερεπαρκουν δε θα παω να βαλω carillo-pauter-arrow που είναι για 1000+ αλογα διοτι πολύ απλα θα ναι υπερβολή και χαμενα χρηματα-μοστρα.Βαζεις αυτά που πραγματικα χρειαζονται και τα συγκεκριμενα φρενα που θελει ο φιλος παραπανω γι αυτό το σταδιο είναι ΥΠΕΡΒΟΛΗ,απο εκει και περα δικα του τα χρηματα εκεινος αποφασιζει.

Link to comment
Share on other sites

Σεβαστες οι αποψεις ολων! Αλλα εκτος του μικροβιου βελτιωσης που ανεφερε ο φιλος, για εμενα το φρενο ειναι η μοναδικη βελτιωση που αξιζει τα λεφτα της. Γιατι πολυ απλα μιλαμε για την ασφαλεια μας, η οποια δεν εξαρταται απο εμας παντα.. Προσωπικα ενα προγραμμα φοραω μονο, ειμαι στα 327αλογα- 47 κιλα ροπη και ψαχνομαι γενικα για βελτιωση σε ολους τους τομεις. :)

Edited by kalyv
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

...εγώ πάντως σοφότερος δεν έγινα, διαβάζοντας και αυτό το thread και το άλλο που μιλάει για

cayenne φρένα σε S3.

Αφενός γιατί συνέχεια αλλάζει το θέμα (και δεν μιλάμε αμιγώς για τα φρένα του S3)

και αφετέρου γιατί συμπέρασμα δεν βγήκε....

 

Επανέρχομαι λοιπόν, σε S3 8p μπαίνουν τα φρένα από cayenne ή Carrera ή.... ότι άλλο

και αν ναι, με μετατροπές ή όχι ? (αν έχει κάνει κάποιο μέλος τέτοια μετατροπή)

 

Επίσης, δεν αποτελεί θέμα συζήτησης (κατ εμε βέβαια) σε μια τέτοια απορία,

το ΑΝ χρειάζομαι ή όχι τα φρένα, γιατί κατά πρώτον θα μπορούσαμε να ανοίξουμε μεγάλη κουβέντα,

πχ : γιατί αναβαθμίζεις ένα ήδη γρήγορο/αξιόπιστο/ποιοτικό όχημα, που σίγουρα σοφότεροι δεν είμαστε

από μια αυτοκινητοβιομηχανία και δεύτερον, απορίες και συζητήσεις δεν γίνονται μόνο για όταν είμαι με το

κατσαβίδι στο χέρι, αλλά και για να μαθαίνουμε και ίσως και να μας χρειαστεί....

 

ps Επειδή ο λόγος είναι γραπτώς και δεν βλέπουμε ύφος ομιλούντα, χαλαρά μιλάω και απλά έχω μεγάλη περιέργεια

ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ και μου αρέσει να μην βγαίνω  :offtopic: 

 

:LaieA_014::JC_cheesy:

Link to comment
Share on other sites

Για εμενα αυτα τα φρενα δεν αξιζουν γιατι διαφορους λογους:

 

1. Ολες οι δαγκανες προερχονται απο μεταχειρισμενα cayenne απο Γερμανια με απειρα χιλιομετρα, απλα τις βαφουν και φαινονται σαν καινουργιες.

2. Σαν βαρος ειναι γαιδουρια.

3. Δεν μπαινει με καμια δυναμη στη μαμα ζαντα του s3 (7,5J et56), παραμονο με 2ποντους αποστατες ή εκτος αν φορας αλλες ζαντες.

4. Επειδη δεν ταιριαζει στο μαμα μουαγε, θελει αποστατες στις πισω βιδες και δαχτυλιδι στο κεντρο. Ο δισκος που τις ταιριαζουν προερχεται απο Mercedes ML 350mm.

5. Εχουν μετρια αισθηση λογω μεγαλης διαφορας της επιφανειας των μαμα εμβολων της δαγκανας του s3 σε σχεση με του cayenne.

 

Καθαρα ο λογος που βαζουν πολλοι τετοια φρενα ειναι το κοστος... Γυρω στα 900-1000 ευρω παιζουν τοποθετημενα με καινουργιους δισκους (ML 350mm) και τακακια.

 

Για εμενα περισσοτερο ζημια κανεις παρα βελτιωση, σε s3 τουλαχιστον.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για εμενα αυτα τα φρενα δεν αξιζουν γιατι διαφορους λογους:

 

1. Ολες οι δαγκανες προερχονται απο μεταχειρισμενα cayenne απο Γερμανια με απειρα χιλιομετρα, απλα τις βαφουν και φαινονται σαν καινουργιες.

2. Σαν βαρος ειναι γαιδουρια.

3. Δεν μπαινει με καμια δυναμη στη μαμα ζαντα του s3 (7,5J et56), παραμονο με 2ποντους αποστατες ή εκτος αν φορας αλλες ζαντες.

4. Επειδη δεν ταιριαζει στο μαμα μουαγε, θελει αποστατες στις πισω βιδες και δαχτυλιδι στο κεντρο. Ο δισκος που τις ταιριαζουν προερχεται απο Mercedes ML 350mm.

5. Εχουν μετρια αισθηση λογω μεγαλης διαφορας της επιφανειας των μαμα εμβολων της δαγκανας του s3 σε σχεση με του cayenne.

 

Καθαρα ο λογος που βαζουν πολλοι τετοια φρενα ειναι το κοστος... Γυρω στα 900-1000 ευρω παιζουν τοποθετημενα με καινουργιους δισκους (ML 350mm) και τακακια.

 

Για εμενα περισσοτερο ζημια κανεις παρα βελτιωση, σε s3 τουλαχιστον.

εγώ πήρα 4πίστονες δαγκάνες από jaguar. Πιο δυνατή σα δαγκάνα και από του RS3 και πιο μεγάλο τακάκι. (edit: και με ένα πολύ καλό τακάκι στη μαμά S3 δισκόπλακα, έχει επιφέρει πολύ καλό αποτέλεσμα και με αντοχή σε "καφρίλες")

Βέβαια παίρνει από 345 μέχρι 355 δίσκο και από 30 ως 32 πόντους φάρδος, οπότε δεν μπαίνουν σε RS3 δισκόπλακα (που ήταν η επόμενη σκέψη μου)

Και φυσικά ΟΛΕΣ οι δαγκάνες πέραν του S3 (που είναι μονοπίστονη), απαιτεί 15-16mm αποστάτη (και με 13 θα είσαι οκ, αλλά πάρα πολύ οριακά).

 

Οπότε, όταν μιλάμε για αναβάθμιση, εσύ τι σκέφτεσαι?

Γενικά οι "φτηνές" επιλογές είναι:

- άλλα υλικά τριβής στο φρένο του S3 (τακάκια και ίσως και δισκόπλακες)

- δαγκάνες από άλλο μοντέλο με ίδια δισκόπλακα

- TTRS φρένο (όχι RS3, γιατί βρίσκει στο βραχίονα πίσω από το μουαγιέ)

 

Φυσικά υπάρχουν και 6πίστονα και 8πίστονα σετ με 2.500+€ κόστος, αλλά μπορεί και να ξεφεύγουμε από το budget σου. :)

 

Γι' αυτό ρώτησα, που προσανατολίζεσαι.

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

εγώ πήρα 4πίστονες δαγκάνες από jaguar. Πιο δυνατή σα δαγκάνα και από του RS3 και πιο μεγάλο τακάκι. (edit: και με ένα πολύ καλό τακάκι στη μαμά S3 δισκόπλακα, έχει επιφέρει πολύ καλό αποτέλεσμα και με αντοχή σε "καφρίλες")

Βέβαια παίρνει από 345 μέχρι 355 δίσκο και από 30 ως 32 πόντους φάρδος, οπότε δεν μπαίνουν σε RS3 δισκόπλακα (που ήταν η επόμενη σκέψη μου)

Και φυσικά ΟΛΕΣ οι δαγκάνες πέραν του S3 (που είναι μονοπίστονη), απαιτεί 15-16mm αποστάτη (και με 13 θα είσαι οκ, αλλά πάρα πολύ οριακά).

 

Οπότε, όταν μιλάμε για αναβάθμιση, εσύ τι σκέφτεσαι?

Γενικά οι "φτηνές" επιλογές είναι:

- άλλα υλικά τριβής στο φρένο του S3 (τακάκια και ίσως και δισκόπλακες)

- δαγκάνες από άλλο μοντέλο με ίδια δισκόπλακα

- TTRS φρένο (όχι RS3, γιατί βρίσκει στο βραχίονα πίσω από το μουαγιέ)

 

Φυσικά υπάρχουν και 6πίστονα και 8πίστονα σετ με 2.500+€ κόστος, αλλά μπορεί και να ξεφεύγουμε από το budget σου. :)

 

Γι' αυτό ρώτησα, που προσανατολίζεσαι.

 

Koιτα, βασικα δεν προσανατολιζομαι πουθενα να σου πω, γτ δεν βλεπω διαφορα, περαν του οπτικου κομματιου. :P

 

Θεωρω οτι τα μαμα φρενα του s3 ειναι πολυ καλα και αρκετα για χρηση δρομου και εχουν και καλυτερη αισθηση απο του tt-rs γιατι το tt-rs εχει και αλλο σερβο απο το s3.

 

Ειχα βαλει στο scirocco σετακι φρενα TT-RS ολα καινουργια, τελευταιοι κωδικοι ολοι απο ebay Αγγλιας & Γερμανιας, γυρω στα 1300 ευρω μου ειχαν στοιχισει θυμαμαι. Ενταξει το ειχα κανει επειδη ειχα πρωτοπαρει το αμαξι και ειχα ενθουσιαστει και εριχνα συνεχεια χρημα πανω..

Link to comment
Share on other sites

Ναι το σωστό είναι μαζί με τα φρένα και η αναβάθμιση του servo...πόσοι το κάνουν, είναι άλλη συζήτηση. :)

 

Απλά πολλοί βάζουν μεγαλύτερο γιατί ένα πολύ καλό τακάκι και μία πολύ καλή δισκόπλακα, φτάνουν σε κόστος 700-800€ οπότε λες...."ε, μα με 1000€ βάζω 370χ32 ή 365χ34 που σίγουρα θα είναι καλύτερα!".

 

 

ΥΓ: και συμφωνώ ότι τα φρένα του S3 αν δεν είσαι κάφτης (με την κυριολεκτική έννοια), δεν θα χρειαστείς κάτι δυνατότερο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι το σωστό είναι μαζί με τα φρένα και η αναβάθμιση του servo...πόσοι το κάνουν, είναι άλλη συζήτηση. :)

 

Απλά πολλοί βάζουν μεγαλύτερο γιατί ένα πολύ καλό τακάκι και μία πολύ καλή δισκόπλακα, φτάνουν σε κόστος 700-800€ οπότε λες...."ε, μα με 1000€ βάζω 370χ32 ή 365χ34 που σίγουρα θα είναι καλύτερα!".

 

 

ΥΓ: και συμφωνώ ότι τα φρένα του S3 αν δεν είσαι κάφτης (με την κυριολεκτική έννοια), δεν θα χρειαστείς κάτι δυνατότερο.

φρενα κομπλε tt-rs με τακακι που εχει ψωμι κ ισια δισκοπλακα δεν βρισκεις καθολου ευκολα...στα 1000 ευρω...

ενα σωστο σετ σε μεταχειρισμενα παιζουν απο 1300 κ ανω...

 

τα φρενα του tt-rs ειναι ελαχιστως καλυτερα  απο του s3 καθως εχουν ιδια αποδοση στην πολη κ μεγαλυτερη αντοχη στα απανωτα φρεναρισματα

θεωρω παντως οτι του s3 ειναι μια value for money επιλογη διοτι η πρακτικη κ χρηματικη διαφορα τους ειναι σχεδον μηδενικη σε σχεση με το κοστος τους... (μιλαμε για κοστη 3 φορες πανω η δισκοπλακα κ 2 φορες πανω το τακακι υπερ του rs...)

 

Y.Γ. οποιαδηποτε δαγκανα μεγαλυτερη του s3 θελει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ειτε αλλη ζαντα με μεγαλυτερο φαρδος κ μικροτερο οφσετ ειτε αποστατες...

 

οποτε ναι...αν γυριζα τον χρονο πισω  κ δεν με ετρωγε η τσεπη δεν θα αλλαζα του s3...

Edited by Van.Leb
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

CP6890-001MNP.G8  Kωδικος αντικαταστασης δισκου s38p σε ap racing

Ξέρουμε κωδικό και για τα πίσω? Σε συνδιασμό με τι τακάκια αυτοί οι δίσκοι? Έχουν διαφορά σε σχέση με τα μαμά φρένα?

Είμαι stage 2+ και δεν πρόκειται να πάω παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

διαφορα εχουν σιγουρα το θεμα ειναι ότι ειναι πανακριβα . με τα λεφτα αυτα βρισκεις μπροστινα απο ttrs και θα εχεις και 4πίστονα. Με τα πίσω στα άλογα σου δεν υπαρχει λογος ν'ασχοληθεις 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Καλησπέρα παιδιά,

 

Ήρθε η ώρα να αλλάξω κι εγώ τις μαμά δισκόπλακες μπροστά.

Σκέφτομαι να βάλω κάτι καλύτερο plug and play στα ίδια όμως σχεδόν λεφτά με τις μαμά, οπότε λέω για τις Tarox F2000 τις χαρακτές.

Τις έχει δοκιμάσει κανείς? Με τι τακάκια?

Για τα ferodo ds2500 έχω ακούσει ότι είναι φοβερό τακάκι αλλά σφυρίζουν μερικές φορές επειδή είναι σκληρό, άρα το αποκλείω.

 

main-f2000.jpg

Edited by THOMAS25
Link to comment
Share on other sites

καλημέρα,

θα πρέπει να επιλέξεις μία δισκόπλακα με αντίστοιχο τακάκι.

Εσύ θες να βάλεις χαρακτές γιατί είχες κάποιο πρόβλημα με το φρένο ή απλά για μούρη? (δεν το κατακρίνω, απλά ρωτάω για να βοηθήσω)

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Kavouras said:

καλημέρα,

θα πρέπει να επιλέξεις μία δισκόπλακα με αντίστοιχο τακάκι.

Εσύ θες να βάλεις χαρακτές γιατί είχες κάποιο πρόβλημα με το φρένο ή απλά για μούρη? (δεν το κατακρίνω, απλά ρωτάω για να βοηθήσω)

Απολύτως κανένα θέμα. Το αμάξι είναι stage 2+ και μιας που έφτασε η ώρα να αλλάξω δισκόπλακες είπα να το αναβαθμίσω.

Οι AP RACING που αναφέρει σε παλαιότερο post μου πιο πάνω ο φίλος Μάριος είναι πραγματικά πανάκριβες.

Απλά είχα την εντύπωση ότι οι χαρακτές είναι καλύτερες, μόνο γιαυτό το λόγο. Και σε 345χ30 plug and play βγάζουν μόνο η Tarox και Zimmerman.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, THOMAS25 said:

Απολύτως κανένα θέμα. Το αμάξι είναι stage 2+ και μιας που έφτασε η ώρα να αλλάξω δισκόπλακες είπα να το αναβαθμίσω.

Οι AP RACING που αναφέρει σε παλαιότερο post μου πιο πάνω ο φίλος Μάριος είναι πραγματικά πανάκριβες.

Απλά είχα την εντύπωση ότι οι χαρακτές είναι καλύτερες, μόνο γιαυτό το λόγο. Και σε 345χ30 plug and play βγάζουν μόνο η Tarox και Zimmerman.

Οι χαράκτες έχουν χαρακιές για μα καθαρίζουν το τακακι και να αποβάλλονται τα αέρια από τα τακάκια όταν τα τελευταία υπέρ θερμαίνονται ή θερμαίνονται απότομα λόγω έντονης οδήγησης (πχ χρήση πίστας). 

Γι αυτό το λόγο πρέπει να βάλεις ένα ανθεκτικό τακακι που να μην είναι μαλακό, φέροντας μαζί του φυσικά και τα αρνητικά του σκληρού τακακιου. 

 

Αν σονι και ντε ενδιαφέρεσαι για αναβάθμιση στα φρένα, θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις καλύτερης ποιότητας τακακι. 

Μέλος στο φορουμ μου προτεινε την εταιρία ebc. Βγάζει εξαιρετικά τακάκια. Τα δοκίμασα κιόλας και ενθουσιάστηκα με την διαφορά του μαμά φρένου έναντι του απλού εργοστασιακού τακακιου. Μόνο αρνητικό ότι φαγώνονται πιο γρήγορα από τα μαμά τακάκια. 

Φυσικα.....κάπου κερδίζεις, κάπου χάνεις. 

Και να μη σφυρίζουν, και να λειτουργούν από κρύα, και να αντέχουν καταπόνηση και...και....και....., κάτι πρέπει να θυσιάσεις... ?

 

εναλλακτικα μένεις στα εργοστασιακά. 

 

 

Υγ: το s3 φρένο είναι τέλειο για το μέσο χρήστη του s3 οχήματος. Οποιαδήποτε αλλαγή μόνο προς το χειρότερο θα τα πας εκτός κι αν αλλάξεις μόνο τακάκια πχ, που και εκεί κάτι θα θυσιάσεις (πχ αυτό που σου έγραψα πιο πάνω). Όποτε αν σε καλύπτουν πλήρως, ποιος ο λόγος να πειραματιστείς. Εκτός....αν θες τις χαράκτες για τη μούρη, όποτε πάσο. 

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Kavouras said:

Οι χαράκτες έχουν χαρακιές για μα καθαρίζουν το τακακι και να αποβάλλονται τα αέρια από τα τακάκια όταν τα τελευταία υπέρ θερμαίνονται ή θερμαίνονται απότομα λόγω έντονης οδήγησης (πχ χρήση πίστας). 

Γι αυτό το λόγο πρέπει να βάλεις ένα ανθεκτικό τακακι που να μην είναι μαλακό, φέροντας μαζί του φυσικά και τα αρνητικά του σκληρού τακακιου. 

 

Αν σονι και ντε ενδιαφέρεσαι για αναβάθμιση στα φρένα, θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις καλύτερης ποιότητας τακακι. 

Μέλος στο φορουμ μου προτεινε την εταιρία ebc. Βγάζει εξαιρετικά τακάκια. Τα δοκίμασα κιόλας και ενθουσιάστηκα με την διαφορά του μαμά φρένου έναντι του απλού εργοστασιακού τακακιου. Μόνο αρνητικό ότι φαγώνονται πιο γρήγορα από τα μαμά τακάκια. 

Φυσικα.....κάπου κερδίζεις, κάπου χάνεις. 

Και να μη σφυρίζουν, και να λειτουργούν από κρύα, και να αντέχουν καταπόνηση και...και....και....., κάτι πρέπει να θυσιάσεις... ?

 

εναλλακτικα μένεις στα εργοστασιακά. 

 

 

Υγ: το s3 φρένο είναι τέλειο για το μέσο χρήστη του s3 οχήματος. Οποιαδήποτε αλλαγή μόνο προς το χειρότερο θα τα πας εκτός κι αν αλλάξεις μόνο τακάκια πχ, που και εκεί κάτι θα θυσιάσεις (πχ αυτό που σου έγραψα πιο πάνω). Όποτε αν σε καλύπτουν πλήρως, ποιος ο λόγος να πειραματιστείς. Εκτός....αν θες τις χαράκτες για τη μούρη, όποτε πάσο. 

 

Με κάλυψες πλήρως φίλε μου, οπότε θα μείνω στο εργοστασιακό σετ, μιας και στο στάδιο που είμαι και στο οποίο θα παραμείνω, το εργοστασιακό θεωρώ πως με υπερκαλύπτει.

Έβγαλα 65.000 χιλιόμετρα με τη μαμά δισκόπλακα και τακάκια έχω αλλάξει μόνο 1 φορά στα χιλιόμετρα αυτά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στις 27/11/2018 στις 10:51 ΜΜ, THOMAS25 είπε

Καλησπέρα παιδιά,

 

Ήρθε η ώρα να αλλάξω κι εγώ τις μαμά δισκόπλακες μπροστά.

Σκέφτομαι να βάλω κάτι καλύτερο plug and play στα ίδια όμως σχεδόν λεφτά με τις μαμά, οπότε λέω για τις Tarox F2000 τις χαρακτές.

Τις έχει δοκιμάσει κανείς? Με τι τακάκια?

Για τα ferodo ds2500 έχω ακούσει ότι είναι φοβερό τακάκι αλλά σφυρίζουν μερικές φορές επειδή είναι σκληρό, άρα το αποκλείω.

 

main-f2000.jpg

 

 

 

αυτες εχω βαλει και εγω με τακακι ds 2000 και δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα, (όντος με το ds2500 σφυραει)

Edited by adui
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, THOMAS25 said:

Και σε 345χ30 plug and play βγάζουν μόνο η Tarox και Zimmerman.

Δεν ισχύει αυτό. Έχει άπειρες επιλογές αυτή η διάσταση. Brembo, ATE, Bosch, TRW, Febi, Ferodo τα πάντα όλα.

 

Εκτός αν εννοείς ποιοι βγάζουν 345/30 αποκλειστικά χαρακτές οπότε εκεί δεν ξέρω. Εγώ πάντως θα έβαζα Zimmermann τρυπητούς με ένα DS2500 και τέλος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 11/29/2018 at 8:42 AM, adui said:

 

 

 

αυτες εχω βαλει και εγω με τακακι ds 2000 και δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα, (όντος με το ds2500 σφυραει)

Εντυπώσεις σε σχέση με το εργοστασιακό? Έχεις βάλει και πίσω? Σωληνάκια υψηλής? Εγώ τελικά θα βάλω τις τρυπητές Zimmerman Sport Coat Z εμπρός κ πίσω με Ferodo DS2000 ή performance που το λένε πλέον. Επίσης σκέφτομαι και σωληνάκια της Goodridge και υγρό 5.1 Ferodo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Καλησπέρα παιδιά. Γνωρίζει κανείς τους εργοστασιακούς κωδικούς από δισκόπλακες - τακάκια εμπρός για το S3 8P facelift?

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, THOMAS25 said:

Καλησπέρα παιδιά. Γνωρίζει κανείς τους εργοστασιακούς κωδικούς από δισκόπλακες - τακάκια εμπρός για το S3 8P facelift?

 

Απο ΕΤΚΑ:

 

Δισκος 345x30mm, τελευταιος κωδικος 1K0615301M.

 

Τακακια, 1K0698151B.

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, csaris said:

 

Απο ΕΤΚΑ:

 

Δισκος 345x30mm, τελευταιος κωδικος 1K0615301M.

 

Τακακια, 1K0698151B.

 

 

 

Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Μήπως ξέρεις και τι μάρκα είναι? Γιατί πάνω γράφουν μόνο AUDI-VW για προφανείς λόγους. Ενώ σε άλλα ανταλλακτικά γράφουν και Valeo πχ. όπως στο μοτεράκι του γυαλοκαθαριστήρα πίσω.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, THOMAS25 said:

Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Μήπως ξέρεις και τι μάρκα είναι? Γιατί πάνω γράφουν μόνο AUDI-VW για προφανείς λόγους. Ενώ σε άλλα ανταλλακτικά γράφουν και Valeo πχ. όπως στο μοτεράκι του γυαλοκαθαριστήρα πίσω.

 

Aναλογως την παρτιδα ειναι... Τα δικα μου τα εργοστασιακα θυμαμαι εγραφαν TRW, αλλα ηταν ΑΤΕ/Βοsch κτλ....

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.