Jump to content

Recommended Posts

Παρακατω ειναι ενα παλιοτερο μηνυμα μου που βρηκα ψαχνωντας...στις ιδιες οδηγικες συνθηκες ημουν +7 εως +10 βαθμους με το μαμα smic (αντι για +1 εως +5 τωρα) και οταν ρολαριζα ημουν +30 (αντι για +8 τωρα).

 

Σημερα σε ταξιδι με εξωτερικη θερμοκρασια 15 βαθμους εβλεπα θερμ.εισερχομενου αερα 22 εως 25 σε σταθερο γκαζι και 140-150 χαω...αυτη η τιμη, η οποια ειναι με το μαμα smic, μπορει να βελτιωθει με ενα νεο fmic και εαν ναι ποσο περιπου θα ειναι η θερμοκρασια μετα;

 

Οταν αφηνα το γκαζι και το αφηνα να ρολαρει εβλεπα μεχρι και 35 βαθμους ενω οταν τελικα εφτασα και το αφησα να ηρεμησει η θερμοκρασια εφτασε στους 55 βαθμους!

Link to comment
Share on other sites

Νίκο θα σουγραψω μερικα δικα μου νουμερα

Με εξωτερική 17C πορεία εχω 24C, και σε ανοιγμα 2ης ως 5η φτανω τους 47C. Αυτα με το FMIC που εχω τωρα και την Κ04-015 τουρπινα

Αρα εχω +30C σε ανοιγμα, ενω εσυ εχεις +8C

H διαφορα ειναι χαοτική. Η μονη μας διαφορα ειναι το φιλτροκουτι με το 2ο ανοιγμα, εγω τις μετρησεις τις εκανα με το κλασικο, εσυ τις εκανες με τα 2 ανοιγματα, δεν ξερω αν παιζει ρολο.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Επισης εγω εχω "μονωσει" το φιλτροκουτι και τον αισθητηρα με 2-3 στρωσεις καλη αλουμινοταινια και εχω φτιαξει και μια αυτοσχεδια θερμοπροστασια...δεν ξερω εαν παιζει τοσο σημαντικο ρολο αλλα σιγουρα κατι κανει απο αποψη θερμοκρασιων.

 

Εδω ειχα βαλει φωτο απο την επενδυση με αλουμινοταινια που ειχα κανει αλλα απο τοτε εχω βαλει περισσοτερη και σρ αλλα σημεια, μιας και ειχα παρατηρησει οτι κανει δουλεια.

http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/9016-εισαγωγή-αέρα/page-6

Link to comment
Share on other sites

Για την ΙΑΤ σημασία εχει κυρίως το κύκλωμα του l/C και το ίδιο το ψυγείο και όχι η εισαγωγή. Γιαυτο και αρκετά βελτιωμένα αυτοκίνητα βάζουν ένα μπεκ μεθανόλης και στο κύκλωμα αυτό.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε 3 σημεία βάζουν κανονικά Δημήτρη, αλλα κάτι μου λέει ότι αυτό το ξέρεις ήδη!

 

Έχεις δει φωτό χαχαχαχ μητσάρα! Είπα να μην το βαρύνω και άλλο ;)

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σημερα εκανα μερικες μετρησεις σε ταξιδι...με εξωτερικη θερμοκρασια 11 εως 13 βαθμους εβλεπα 1 εως 5 βαθμους μεγαλυτερη θερμοκρασια σε πορεια και πατημα!

Οταν αφηνα τελειως γκαζι και το αμαξι απλα ρολαριζε, η θερμοκρασια πηγαινε και συν 8 βαθμους απο την εξωτερικη. Επισης οταν πηγαινα πολυ χαλαρα (2 εως 2.5 χιλιαδες σαλ) η θερμοκρασια ηταν προς το συν 5 ενω οταν γκαζωνα αρχιζε να πεφτει στο συν 1.

Τελος, οταν σταματαγα στα διοδια πηγαινε στο συν 10 βαθμους ενω μολις εφτασα και το αφησα να ξετουρμπισει κανα 3λεπτο, η θερμοκρασια εκτοξευτηκε στους 46 βαθμους με 12 βαθμους εξωτερικη.

 

Πως σας φαινονται αυτα τα νουμερα;

 

Τα θεωρώ εξαιρετικά!!!

Με τι τουρμπίνα είναι?

Link to comment
Share on other sites

Νίκο θα σουγραψω μερικα δικα μου νουμερα

Με εξωτερική 17C πορεία εχω 24C, και σε ανοιγμα 2ης ως 5η φτανω τους 47C. Αυτα με το FMIC που εχω τωρα και την Κ04-015 τουρπινα

Αρα εχω +30C σε ανοιγμα, ενω εσυ εχεις +8C

H διαφορα ειναι χαοτική. Η μονη μας διαφορα ειναι το φιλτροκουτι με το 2ο ανοιγμα, εγω τις μετρησεις τις εκανα με το κλασικο, εσυ τις εκανες με τα 2 ανοιγματα, δεν ξερω αν παιζει ρολο.

Γιάννη κ ο Νίκος εχει 015?

Link to comment
Share on other sites

K03-029

Compressor Size: 36/50mm

Turbine Size: 40/45mm

 

K03-073

Compressor Size: 38/51mm

Turbine Size: 40/45mm

 

K04-015

Compressor Size: 38/51mm

Turbine Size: 42/46mm

 

Ουσιαστικα απο την 029 στην 073 αλλαξαν το μεγεθος του κομπρεσσορα (απο 36-50mm σε 38-51mm) και αφησαν την ιδια φτερωτη καυσαεριων και στην συνεχεια απο την 073 στην 015 κρατησαν το ιδιο μεγεθος κομπρεσσορα και αλλαξαν την φτερωτη καυσαεριων (απο 40-45mm σε 42-46mm)

Edited by S3-Nick
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μην το βλεπεις μονο με τα mm γιατι μετραει και η συνολικη γεωμετρια του φτερου.

 

αλλα οντως ειναι σχετικα κοντα απο αποδοση. Χασμα δεν εχουν. Η 015 ισως ειναι η πιο "ροπατη" αν το επιτρεψει το προγραμμα. Τα 1.8 οβερ τα υποστηριζει καλουτσικα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Οχι Λεωνιδα, απο οτι θυμαμαι εχει της Κ03ς μπορει να μας το επιβεβαιωσει και ο ιδιος.

διαβάζοντας όλο το post και με δεδομένο πως το αμάξι δεν θα ξεπεράσει τα 250 άλογα και οδηγηται σχετικα χαλαρά λέω να βάλω το μικρο michimoto ώστε να μην κόψω τιποτα. Επειδή βλέπω ότι έχεις ψαχτει περισσότερο από όλους με το θέμα ιc, ποια είναι η γνώμη σου;
Link to comment
Share on other sites

διαβάζοντας όλο το post και με δεδομένο πως το αμάξι δεν θα ξεπεράσει τα 250 άλογα και οδηγηται σχετικα χαλαρά λέω να βάλω το μικρο michimoto ώστε να μην κόψω τιποτα. Επειδή βλέπω ότι έχεις ψαχτεί περισσότερο από όλους με το θέμα ιc, ποια είναι η γνώμη σου;

 

Ειναι μια ελκυστική περίπτωση το μικρο της michimoto. Θα το εβαζα, με σταμάτησε το γεγονός οτι έχει χαμηλό όριο  στις πιέσεις (1,5bar) ,  Εγω τις ξεπερνώ έστω και λίγο, οπότε φοβήθηκα.

Εχω ακουσεις καλες κριτικές (πραγματικές απο Ελλάδα)  για αυτο το μικρο.

Η άλλη λύση ειναι κάτι τετοιο,

https://energiejapanparts.car.gr/parts/view/5942660/

 

αλλά θέλει κοψιμο εσωτερικά ο προφυλακτηρας και ίσως λιγο η τραβερσα

Edited by Giannis20vt
Link to comment
Share on other sites

Ειναι μια ελκυστική περίπτωση το μικρο της michimoto. Θα το εβαζα, με σταμάτησε το γεγονός οτι έχει χαμηλό όριο στις πιέσεις (1,5bar) , Εγω τις ξεπερνώ έστω και λίγο, οπότε φοβήθηκα.

Εχω ακουσεις καλες κριτικές (πραγματικές απο Ελλάδα) για αυτο το μικρο.

Η άλλη λύση ειναι κάτι τετοιο,

https://energiejapanparts.car.gr/parts/view/5942660/

 

αλλά θέλει κοψιμο εσωτερικά ο προφυλακτηρας και ίσως λιγο η τραβερσα

Το energie εχω βαλει εγω...εχω και φωτο σε παλιοτερη δημοσιευση σε αυτο το τοπικ, ενω απο αποδοση ειναι αρκετα καλο πιστευω!

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη αν θέλεις κάτι πραγματικά καλύτερο δεν πας σε κινέζικο πας σε σίγουρο και εγγυημένο προϊόν το οποίο θα το πληρώσεις ,mishimoto είναι το ίδιο καλό με ένα ams σαν αυτό http://www.mishimoto.com/mishimoto-universal-intercooler-large.html αν θες να δεις να πέφτουν οι θερμοκρασίες με κόστος μέγιστο 280-300 ευρώ  συν σωληνώσεις όλα τα άλλα είναι ημίμετρα 

για ιπποδύναμης έως και 320-340 άλογα βάζουμε και το μικρο http://www.mishimoto.com/mishimoto-universal-intercooler-small-black.html 210 ευρώ με πολύ καλές αποδόσεις σε σύγκριση με οποιοδήποτε κινεζικό 

αυτό είναι πολύ καλύτερο απο αυτό http://energiejapanparts.com/el/energie_product/intercooler-el/

Καλησπερα, το μικρο mishimoto με τι σωληνωσεις το προτεινεις;

Edited by Looky2002
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

καλησπερα ξεκιναω σιγα σιγα να ψαχνω για intercooler να χωραει μπρωστα χωρις κοψιματα στο αυτοκινητο εχω επισκευασει τουρμπινα με μεγαλητερες  φτερωτές μπρος πισω  και δεν εχω κανει τιποτα αλλο(ουτε προγραμμα ειπα να ξεκινησω απο εδω) εχω ταβανι το πολυ 300 αν εχεται να προτείνεται κατι σε καινουργιο  η εχει καποιος μεταχιρισμενω  να ενημερωση  και το κοστος μη το ξεχναμε

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα ξεκιναω σιγα σιγα να ψαχνω για intercooler να χωραει μπρωστα χωρις κοψιματα στο αυτοκινητο εχω επισκευασει τουρμπινα με μεγαλητερες φτερωτές μπρος πισω και δεν εχω κανει τιποτα αλλο(ουτε προγραμμα ειπα να ξεκινησω απο εδω) εχω ταβανι το πολυ 300 αν εχεται να προτείνεται κατι σε καινουργιο η εχει καποιος μεταχιρισμενω να ενημερωση και το κοστος μη το ξεχναμε

Τι φτερωτες έβαλες?

Θα χρειαστεί και μπεκ για να ανεβάσει αξιοπρεπή πίεση.

 

#αν έχεις κάνει σημαντικές αλλαγές πρόσεχε μέχρι να το ρυθμίσεις γιατί μπορεί να γίνει ζημιά.

Edited by xrhstosa4b6
Link to comment
Share on other sites

εχω βαλει μεγαλες μπρως πισω απο οτι μου ειπανε παει μεχρι 300 τωρα το παω χαλαρα αφου παει μεχρι 0,4 bar αλλα γενικα δεω το ανοιγο για τα μπεκ το ξερω θα τα ψαξω πριν το προγραμα ειπα να ξεκινησω με intercooler μετα downpipe καταλιτης κατω μπεκ και μετα προγραμμα που ακομα δεν ειναι τις ωρας

Edited by Γκριζομαλης
Link to comment
Share on other sites

Το Β6 και το Β7 δεν έχουν χώρο για μεγάλου πάχους ic. Συνεπώς ή θα πας σε custom (400+- χωρίς τις σωληνωσεις) ή θα δώσεις 900+ για της awe ή θα κόψεις την μπάρα... Μέγιστο πάχος είναι τα 6 και κάτι εκατοστά. Υπάρχουν και κάποια που μπαίνουν κάτω από την μπάρα (πχ το μικρό της mishimoto) αλλά κατ'εμε δεν αξίζει... Εγώ έκοψα την μπάρα κατα μήκος και έβαλα από evo...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.