Jump to content

Vag-com (VCDS): Οδηγός χρήσης


Recommended Posts

VAG-COM (VCDS): Οδηγός χρήσης – Εκδοση 1η

Οδηγός για το πρόγραμμα vag-com για το Audi Sport Club, http://www.clubaudi.gr

Δημιουργία, επιμέλεια: michpan

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ούτε ο συγγραφέας αλλά ούτε και το Audi Sport Club ευθύνονται για το οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει από την χρήση του προγράμματος (κακόβουλη ή μη) με βάση τον παρακάτω οδηγό. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου αυθεντία στο πρόγραμμα και ο οδηγός αυτός προσφέρεται στους χρήστες του ASC σαν μία βοήθεια στην χρήση του. Αν δεν είστε σίγουροι για το τι κάνετε, παρακαλώ μην κάνετε χρήση των παρακάτω πληροφοριών!

 

 

Το vag-com είναι ένα πρόγραμμα φτιαγμένο για υπολογιστές από την εταιρία Ross-tech (http://www.ross-tech.com ) το οποίο σε συνδυασμό με αντίστοιχο καλώδιο που συνδέεται στον υπολογιστή σας και στην θύρα OBD2 του αυτοκινήτου σας, προσομοιώνει την λειτουργία των διαγνωστικών μηχανημάτων των αντιπροσωπειών. Με άλλα λόγια, μπορείτε να διαβάσετε σφάλματα που έχει καταγράψει ο εγκέφαλος και να κάνετε διάφορες διαγνωστικές λειτουργίες, να δείτε ανά πάσα στιγμή τι καταγράφουν οι μετρητές και οι αισθητήρες του αυτοκινήτου, να προγραμματίσετε (έστω και περιορισμένα) τον εγκέφαλο, να κάνετε μετρήσεις επιδόσεων, δυναμομέτρηση και άλλα! Οι δυνατότητες είναι πάρα πολλές κι ελπίζω να τις καλύψω μέσα σε αυτό το κείμενο.

 

Που μπορείτε να το βρείτε:

Κατ’αρχήν στο Ebay. Σημειώστε όμως ότι τα περισσότερα είναι κινέζικης προέλευσης με ότι συνεπάγεται αυτό για την αξιοπιστία τους. Επίσης δουλεύουν μόνο με μία έκδοση του προγράμματος (γι’αυτή για την οποία έχουν παραχθεί) και με οποιαδήποτε άλλη το καλώδιο κλειδώνει.

 

Το αυθεντικό καλώδιο δεν έχει τέτοιους περιορισμούς, είναι αμερικάνικης παραγωγής αλλά είναι αρκετά ακριβότερο. Ο εισαγωγέας στην Ελλάδα βρίσκεται εδώ: http://www.dts-kastaniotis.gr Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί τους για οποιαδήποτε απορία αφορά ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ καλώδια και μόνο.

 

 

Α. Διάγνωση σφαλμάτων

 

Υπάρχουν δύο τρόποι να δούμε τα σφάλματα που έχει καταγράψει ο εγκέφαλος και τα modules από τα οποία αποτελείται.

 

1. Ο πρώτος είναι επιλέγοντας συγκεκριμένο module και βλέποντας μόνο τα σφάλματα που έχουν καταγραφεί εκεί. Αυτό είναι χρήσιμο αν θέλουμε να δούμε άμεσα τι σφάλματα έχει καταγράφει ο εγκέφαλος σ’ένα συγκεκριμένο module (όπως η μηχανή π.χ.).

 

Επιλέγουμε λοιπόν από το Select Control Module, [select], [01-Engine]. Αν όλα πάνε καλά, θα εμφανιστούν με πράσινα γράμματα, μετά από λίγα δευτερόλεπτα, οι πληροφορίες στα πεδία Vag number και Component. Επιλέγουμε [Fault Codes-02]. Τα σφάλματα (DTC, Diagnostic Trouble Codes) που έχει καταγράψει ο εγκέφαλος για την μηχανή θα εμφανιστούν μπροστά μας. Αν θέλουμε να αποθηκεύσουμε τους κωδικούς, πατάμε [save Codes]. Οι κωδικοί αποθηκεύονται στο αρχείο DTC-01.TXT στο directory VAG-COM\Logs .Αν θέλουμε να τους σβήσουμε, πατάμε [Clear Codes]. Προσοχή εδώ ότι αν σβήσουμε τους κωδικούς δεν υπάρχει τρόπος να τους ξαναβρούμε, ούτε εμείς, αλλά ούτε και η αντιπροσωπεία!

 

Παρατήρηση:

Με το Clear Codes στο Engine module, μηδενίζονται τα fuel trims του εγκεφάλου. Αυτό σημαίνει πως η διαδικασία self-learning και adaptation (προσαρμογής) του εγκεφάλου στον τρόπο οδήγησής μας αλλά και στις τυχόν τροποποιήσεις που έχουμε κάνει στο αυτοκίνητο (διαφορετική εξάτμιση για παράδειγμα) ξεκινάει από την αρχή και ίσως παρατηρήσετε μία μικρή διαφορά στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου για κάποια χιλιόμετρα. Επίσης όποιες πληροφορίες είχαν καταγραφεί για το καύσιμο και το μίγμα διαγράφονται και μηδενίζονται.

 

 

2. Ο δεύτερος τρόπος είναι ν’αφήσουμε το πρόγραμμα να κάνει ανίχνευση όλων των σφαλμάτων όλων των modules. Πρόκειται για χρονοβόρα διαδικασία αλλά είναι ο σίγουρος τρόπος να δούμε όλα τα σφάλματα που έχουν καταγραφεί σε όσα modules υποστηρίζονται. Στο κεντρικό μενού του προγράμματος, επιλέγουμε [Auto-Scan]. Στο Select Chassis Type επιλέγουμε τον τύπο του αυτοκινήτου μας. Αν δεν είμαστε σίγουροι για τον τύπο επιλέγουμε κάτι παραπλήσιο, άλλωστε μόνο όσα modules υποστηρίζει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου μας θα εμφανίσουν αποτελέσματα.

 

Η επιλογή Use CAN only είναι χρήσιμη σε τελευταίου τύπου αυτοκίνητα που προσφέρουν διαγνωστικές λειτουργίες μέσω CAN. Αυτή η επιλογή επιταχύνει την διαδικασία πάρα πολύ.

 

Επιλέγουμε [start] και η διαδικασία ξεκινάει. Με το [stop] μπορούμε να την σταματήσουμε. Στο τέλος έχουμε πάλι τις επιλογές [save] για αποθήκευση των σφαλμάτων, [Clear] για να τα σβήσουμε από την οθόνη μας (ΔΕΝ σβήνονται από τον εγκέφαλο μ’αυτό τον τρόπο) ενώ η επιλογή [Clear all DTCs] θέλει μεγάλη προσοχή γιατί σβήνει ΟΛΑ τα σφάλματα, απ’ΟΛΑ τα modules!!

 

 

Παρατηρήσεις:

Αν κάποιος κωδικός έχει δίπλα την λέξη Intermittent αυτό σημαίνει ότι το σφάλμα μπορεί να είναι παροδικό. Αν ένα σφάλμα γίνει μόνιμο ο εγκέφαλος θα σβήσει την ένδειξη intermittent και το συγκεκριμένο σφάλμα θα πρέπει να μας ανησυχήσει. Αν το intermittent σφάλμα δεν εμφανιστεί ξανά, ο εγκέφαλος θα το σβήσει μετά από κάποια χιλιόμετρα. Προσοχή εδώ ότι τα παραπάνω ισχύουν μόνo για intermittent σφάλματα. Αν ένα σφάλμα είναι μόνιμο, ο εγκέφαλος δεν το σβήνει ποτέ κι επειδή δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα να δούμε ποια χρονική στιγμή εμφανίστηκε, ίσως κάποια σφάλματα που θα δείτε να μην έχουν σχέση με την τωρινή κατάσταση του αυτοκινήτου.

 

Η επεξήγηση του κάθε σφάλματος από το VAG-COM ίσως να μην είναι κατανοητή. Σε κάθε περίπτωση η καλύτερη λύση είναι η επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Αν όμως θέλετε να έχετε μία ιδέα του τι μπορεί να πηγαίνει στραβά υπάρχουν κάποια sites που παρέχουν κάποιες πληροφορίες:

 

http://wiki.ross-tech.com/index.php/Category:Fault_Codes

 

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst-en.html

 

Το δεύτερο έχει πολλές σελίδες στα Ολλανδικά οπότε προτείνω να χρησιμοποιήσετε κάποιο μεταφραστικό πρόγραμμα για να καταλάβετε περισσότερα.

 

 

 

Β. Μετρήσεις

 

Μία πολύ χρήσιμη δυνατότητα του VAG-COM είναι η παρακολούθηση των παραμέτρων λειτουργίας της μηχανής και των αισθητήρων του εγκεφάλου και η καταγραφή των τιμών που επιστρέφουν σε αρχείο excel για επεξεργασία. Παράμετροι όπως ένδειξη μετρητή αέρα, εισερχόμενη θερμοκρασία, λόγο μίγματος, πίεση turbo κλπ. είναι εύκολο να καταγραφούν και ν’ αναλυθούν από τον οποιονδήποτε.

 

Στο κεντρικό μενού, επιλέγουμε από το Select Control Module, [select]. Επιλέγουμε [01-Engine]. Η επιλογή που μας ενδιαφέρει είναι η [Meas. Blocks-08].

 

Τα νούμερα των group ξεκινάνε από 000 και φτάνουν σε μερικά αυτοκίνητα και πάνω από το 200. Για να επιλέξουμε ένα συγκεκριμένο group, γράφουμε το νούμερο κάτω από την λέξη Group και πατάμε [Go!] ή επιλέγουμε [up], [Dn] και μετακινούμαστε ανάμεσα στα διάφορα groups. Κάθε group περιλαμβάνει συνήθως τεσσάρων ειδών διαφορετικές πληροφορίες στα 4 πεδία που εμφανίζονται. Κάποια groups μπορεί να μην υποστηρίζονται από το αυτοκίνητό μας. Δεν μας ενδιαφέρουν όλα τα groups οπότε ας αναφερθούμε στα πιο σημαντικά:

 

002: Αβάνς (3ο πεδίο), MAF (μετρητής αέρα) (4ο πεδίο)

004: Θερμοκρασία νερού (3ο πεδίο), Θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα μετά το IC (4ο πεδίο)

015: Μετρητής misfire για τους πρώτους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία)

016: Μετρητής misfire για τους επόμενους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία)

017: Μετρητής misfire για τους επόμενους κυλίνδρους

020: Knock control, CFs, για τους πρώτους 4 κυλίνδρους

021: Knock control, CFs για τους επόμενους 4 κυλίνδρους

031: Λάμδα, πραγματική τιμή (1ο πεδίο), στόχος (2ο πεδίο)

032: Fuel trims, idle (1ο πεδίο), partial load (2ο πεδίο)

034: Θερμοκρασία καταλύτη (2ο πεδίο)

112: Θερμοκρασία καυσαερίων (συνήθως στην πολλαπλή), Bank 1 (1ο πεδίο), Bank 2 (3o πεδίο)

115: Πίεση turbo, στόχος (3ο πεδίο), πραγματική τιμή (4ο πεδίο)

134: θερμοκρασία λαδιού (1ο πεδίο)

 

Σημειώνεται εδώ ότι ίσως κάποια από τα παραπάνω groups να μην σας δίνουν κάτι χρήσιμο αν δεν υποστηρίζονται από το αυτοκίνητό σας.

 

Επιλέγουμε λοιπόν τα groups που μας ενδιαφέρουν (μέχρι 3 διαφορετικά ταυτόχρονα) και πατάμε [Log]. Το όνομα του αρχείου που θ’αποθηκευτούν τ’αποτελέσματα εμφανίζεται και με [start] αρχίζει η καταγραφή. Μπορούμε να κινηθούμε με το αυτοκίνητό μας κανονικά και μόλις επιστρέψουμε και ακινητοποιήσουμε το αυτοκίνητο, επιλέγουμε [stop] και μετά [Done, Close].

 

Παρατηρήσεις:

Η δειγματοληψία σε κάποια αυτοκίνητα ενδέχεται να είναι πολύ αργή. Σ’αυτή την περίπτωση ίσως είναι καλύτερα να μην κάνετε log 3 groups ταυτόχρονα αλλά μόνο 2 ή ίσως κι ένα μόνο. Σε όσα αυτοκίνητα υποστηρίζεται μεγαλύτερη δειγματοληψία εμφανίζεται ένα κουμπάκι [Turbo] πάνω δεξιά. Πατήστε το πριν πατήσετε το κουμπί Log.

 

Το αρχείο .CSV με τις μετρήσεις που κάνετε μπορείτε να το βρείτε στο directory VAG-COM\logs και να το ανοίξετε με excel.

 

 

 

Γ. Προγραμματισμός

 

Το vag-com σας δίνει την δυνατότητα να κάνετε αλλαγές σε κάποιες παραμέτρους λειτουργίας του εγκεφάλου (περιφερειακές κυρίως) του αυτοκινήτου. Οι δυνατότητες που υπάρχουν είναι αρκετά περιορισμένες και αλλάζουν από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο οπότε είναι δύσκολο ν’αναφερθούν όλες εδώ. Μπορείτε όμως να βρείτε πολλές πληροφορίες και τι μπορείτε ν’αλλάξετε στα παρακάτω sites:

 

http://en.openobd.org/audi.htm

http://wiki.ross-tech.com/index.php/Diagnostic_Procedures

http://oooo-a3.blogspot.com/2006/06/vag-co...-reference.html

 

Ο βασικός τρόπος προγραμματισμού είναι ο ακόλουθος: Επιλέγουμε module π.χ. [01-Engine], και μετά [Coding-07]. Το νούμερο που υπάρχει στο πεδίο Software coding είναι αυτό που θ’αλλάξετε. Εννοείται πως πρέπει να γράψετε κάπου το νούμερο ώστε να μπορείτε να το επαναφέρετε σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά. Γράφετε τον νέο αριθμό και πατάτε [Do It!]. Η διαδικασία μπορεί να διαφέρει σε κάποιες περιπτώσεις, στα παραπάνω sites συνήθως αναφέρεται τι πρέπει να κάνετε ακριβώς.

 

Σημείωση:

Οι πληροφορίες που δίνονται εδώ είναι εσκεμμένα λειψές. Ο προγραμματισμός των modules του αυτοκινήτου μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα και καλό είναι να μην ασχοληθείτε αν δεν είστε 100% σίγουροι γι’αυτό που κάνετε!!

 

Παρατήρηση:

Στις τελευταίες εκδόσεις vag-com, το τι μπορούμε ν’αλλάξουμε και τι δυνατότητες έχουμε στο Coding, εμφανίζονται με balloon tip αν πάμε τον κέρσορα του mouse πάνω στο νούμερο του software coding.

 

 

Δ. Μετρήσεις επιδόσεων

 

Από την έκδοση 607 του VAG-COM και μετά, ο δημιουργός του προγράμματος πρόσθεσε την αρκετά ενδιαφέρουσα λειτουργία της μέτρησης επιδόσεων. Μ’αυτή την λειτουργία μπορείτε να μετρήσετε 0-100χλμ/ώρα, χρόνο και ταχύτητα στα 400m, ρεπρίζ κλπ.

 

Επιλέγουμε [01-Engine], [Meas. Blocks-08]. Επιλέγουμε Group 005 και [Go!]. Θα εμφανιστεί ένα κουμπί [Acceleration]. Το επιλέγουμε κι ανοίγει νέο παράθυρο. Οι default μετρήσεις είναι τα 0-100χλμ/ώρα και ο χρόνος και η ταχύτητα στα 400m. Αν θέλουμε να μετρήσουμε ρεπρίζ αλλάζουμε τα αντίστοιχα πεδία (π.χ. [60] to [160] km/h για να μετρήσουμε χρόνο από τα 60 στα 160 χλμ/ώρα). Αν θέλουμε να μετρήσουμε χρόνο και ταχύτητα σε κάποια συγκεκριμένα μέτρα τότε αλλάζουμε και το τελευταίο πεδίο (π.χ. [1000] meters).

 

Πατάμε [start] κι όποτε είμαστε έτοιμοι ξεκινάμε. Υπ’όψην ότι με την παραμικρή κίνηση του οχήματος, η μέτρηση ξεκινάει και γίνεται μόνο μία φορά! Δηλαδή μόνο μία φορά θα μετρηθεί το 0-100 για παράδειγμα! Μόλις τελειώσουμε, μπορούμε να πατήσουμε [save] για ν’αποθηκεύσουμε τ’αποτελέσματα και [Done, Go Back] για να γυρίσουμε στα Groups.

 

 

Ε. Δυναμομέτρηση

 

Η δυναμομέτρηση στον δρόμο δίνει τις πραγματικές διαστάσεις των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου, κάτι το οποίο είναι πάρα πολύ δύσκολο να γίνει σ’ένα στατικό δυναμόμετρο. Από την άλλη βέβαια είναι μία πάρα πολύ επικίνδυνη διαδικασία γιατί η σωστή δυναμομέτρηση στα περισσότερα αυτοκίνητα πρέπει να γίνει με την 4η ή 5η ταχύτητα κι αυτό σημαίνει απαγορευτικές ταχύτητες στον δρόμο!

 

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι δυναμομέτρησης. Οι δύο πιο γνωστοί είναι α) η μέτρηση της επιτάχυνσης κι επιβράδυνσης του αυτοκινήτου και ο υπολογισμός του διαγράμματος ροπής/ιπποδύναμης και β) η μέτρηση της ροπής μέσω του εγκεφάλου του αυτοκινήτου και υπολογισμού της ιπποδύναμης από αυτή.

 

1. Ας αρχίζουμε από την πιο απλή περίπτωση. Στο group 120, στα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα του group υπάρχει η ένδειξη torque. Αυτή είναι η ροπή που υπολογίζει ο εγκέφαλος ότι έχει κάθε στιγμή το αυτοκίνητο. Οπως καταλαβαίνετε αν γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή την ροπή, μπορούμε να βρούμε και την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου αλλά να κάνουμε και σχεδιάγραμμα (dyno plot).

 

Ξεκινάμε πάλι κι επιλέγουμε στο κεντρικό μενού στο Select Control Module, [select]. Επιλέγουμε [01-Engine]. Πατάμε [Meas. Blocks-08]. Επιλέγουμε group 120 και [Go!]. Αν υπάρχει η ένδειξη torque μπορούμε να συνεχίσουμε, αλλιώς θα πρέπει να επιλέξετε τον δεύτερο τρόπο για να κάνετε την δυναμομέτρηση. Ακολουθούμε τις οδηγίες για να κάνουμε Log το συγκεκριμένο group όπως έχει αναφερθεί παραπάνω. Στον δρόμο, κάνετε ένα άνοιγμα με 3η ταχύτητα (ή 4η αν υπάρχει η δυνατότητα) από πολύ χαμηλές στροφές μέχρι τον κόφτη σε τέρμα γκάζι.

 

Το αποτέλεσμα του log και τις 4 στήλες, τις περνάτε στο παρακάτω αρχείο excel αντικαθιστώντας τις υπάρχουσες τιμές. Η ιπποδύναμη σε όλες τις στροφές υπολογίζεται αυτόματα, και το dyno plot εμφανίζεται στην δεύτερη σελίδα.

 

http://www.ross-tech.net/vag-com/examples/...20_Tutorial.xls

 

 

Σημείωση: Τ’αποτελέσματα αυτού του τρόπου δυναμομέτρησης μπορεί να μην είναι ακριβή σε βελτιωμένα αυτοκίνητα.

 

2. Η δεύτερη περίπτωση ονομάζεται και “butt dyno”. Προσοχή: Επειδή χρειάζεται να μετρηθεί η επιτάχυνση αλλά και η επιβράδυνση (για να υπολογιστούν οι απώλειες) χρειάζεστε μεγάλη απόσταση ανοιχτού δρόμου! Αυτή τη φορά χρειάζεται να κάνετε Log το group 005. Ανοίξτε με 3η ταχύτητα από χαμηλές στροφές μέχρι λίγο πριν τον κόφτη. Οταν οι στροφές φτάσουν αρκετά ψηλά, βγάλτε την ταχύτητα από το κιβώτιο και αφήστε το αυτοκίνητο να επιβραδύνει μέχρι περίπου την ταχύτητα με την οποία ξεκινήσατε την επιτάχυνση. Στο παρακάτω αρχείο excel θα βάλετε τ’αποτελέσματα του log, πληροφορίες υπάρχουν και μέσα στο αρχείο. Το διάγραμμα ροπής/ιπποδύναμης υπολογίζεται αυτόματα.

 

http://www.ross-tech.net/andy/vwfiles/dynoplot6.xls

 

Σημείωση: Πολλοί έχουν πρόβλημα με την στήλη Time decel. Stamp. Σ’αυτή την στήλη θα βάλετε τα time stamps (χρόνοι) του log που αντιστοιχούν στις ταχύτητες την ώρα της επιβράδυνσης. Δηλαδή οι πληροφορίες σε κάθε γραμμή γράφονται ως εξής:

 

Χρονικό σημείο επιτάχυνσης – Στροφές – Ταχύτητα – Χρονικό σημείο επιβράδυνσης

 

Time stamp accel (σε δευτερόλεπτα) – RPM – Speed – Time stamp decel (σε δευτερόλεπτα)

 

Με το χρονικό σημείο επιτάχυνσης (time stamp accel) και χρονικό σημείο επιβράδυνσης (time stamp decel) ν’αντιστοιχούν στην ΙΔΙΑ ταχύτητα. Απλά η πρώτη στήλη περιέχει τους χρόνους του log για κάθε ταχύτητα την ώρα της επιτάχυνσης ενώ η τέταρτη περιέχει τους χρόνους του log για την ίδια ταχύτητα την ώρα της επιβράδυνσης. Οι στροφές αναφέρονται μόνο στις στροφές του αυτοκινήτου στην επιτάχυνση.

 

 

 

-----------------------------------------

Ελπίζω να βρήκατε τα παραπάνω χρήσιμα. Ο οδηγός αυτός θ’αλλάζει συνέχεια και θα γίνουν αρκετές ακόμα προσθήκες. Για οτιδήποτε σχετικά με τον οδηγό, ερωτήσεις, λάθη που εντοπίσατε ή παρατηρήσεις αφήστε ένα post στο forum.

Edited by michpan
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πάρα πολύ καλό Μιχάλη και ξεστραβωτικό. :new_thumright:

Προσοχή όμως παίδες,γιατί υπάρχουν και λειτουργείες που μπορείται να κάνεται,

οι οποίες να είναι μη αναστρέψιμες,ή και να πάθει ζημιά το αμάξι σας.

Ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεών του

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Θωμά! Αν έχετε κάποιες παρατηρήσεις, διορθώσεις, (όπως έκανε και ο Θωμάς) ευχαρίστως να τις ακούσω και να διορθώσω τον οδηγό. Επίσης, ο οδηγός θ'ανανεωθεί σύντομα με πρόσθετες πληροφορίες μιας και υπάρχουν ακόμα αρκετά πράγματα που μπορούν ν'αναφερθούν!

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Παρα πολυ ωραιος και πληρεστατος οδηγος Μιχαλη , συγχαρητηρια :)

 

Μιχαλη καλο θα ηταν μελλοντικα να προστεθουν και καποιες "standard αλλαγες" (και πως γινονται φυσικα με steps) στα περιφερειακα του αυτοκινητου πχ ενεργοποιηση/απενεργοποιηση αυτοματου κλειδωματος , ενεργοποιηση/απενεργοποιηση ηχου οπλισης/αφοπλισης εργοστασιακου συναγερμου , ενεργοποιηση/απενεργοποιηση προειδοποιησης ζωνης ασφαλειας , ενεργοποιηση/απενεργοποιηση ενδειξης service και γενικα οτι απασχολει το μεσο χρηστη στο αυτοκινητο του απο πλευρας δυνατοτητων του ηδη υπαρχοντος εξοπλισμου

Link to comment
Share on other sites

Mπραβο Μιχαλη!! :bravo:

 

Απλα να τονισω αυτο που ειπε και ο Θωμας.... ;)

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!! ,γιατί υπάρχουν και λειτουργείες που μπορείται να κάνετε,

οι οποίες να είναι μη αναστρέψιμες,ή και να πάθει ζημιά το αμάξι σας.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά, Δημήτρη θα προσθέσω ένα-δύο βασικά πραγματάκια αλλά απ'ότι έχω δει υπάρχουν αρκετές διαφορές από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο και είναι λίγο μπέρδεμα ν'ανακαλύψεις που δουλεύει τι. Ισως τα προσθέσω με κάθε επιφύλαξη..

 

Αυτά που θα προσθέσω σύντομα είναι πληροφορίες για την λειτουργία advanced measuring blocks που είναι πολύ χρήσιμη αλλά και κάποιες διαγνωστικές διαδικασίες που ελέγχουν την καλή λειτουργία κάποιων βαλβίδων κλπ.

 

 

Μιχάλης

Edited by michpan
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή ανάλυση, μπράβο Μιχάλη, άντε γιατί όλοι μας έχουμε αρκετές απορίες με τα καλώδια πλέον.. Μάλλον θα τυπώσω τον οδηγό σου, όταν συμπληρωθεί και ολοκληρωθεί, ώστε να φτιάξω ένα εγχειρίδιο χρήσης :speak_cool:

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ, ήδη δουλεύω την 2η έκδοση, ελπίζω και η παρούσα να φανεί χρήσιμη πάντως ενώ μικροδιορθωσούλες θα γίνονται συνέχεια!

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ, ελπίζω να φανεί χρήσιμος!

 

 

Μιχάλης

Mόνο μη ζητήσεις ποσοστά από τις εκτυπώσεις :P

εεε!!! Πως θα γίνει να μπει "αράχνη" με το logo του club,για την μη αρπαγή του???

Όχι μόνο σε αυτό,αλλά σε πολλά "δύσκολα" και χρονοβόρα DIY,

όπως αυτό που μου ήρθε στο μυαλό τώρα του Πάνου-L3g3nd με 3.000 φώτο...

(τι θα μου δώσεις που έγραψα το όνομά σου σωστά??? :P )

sorry όποιον ξεχνάω,αλλά είναι τόσα πολλά και τόσα καλά που... ;)

Edited by Thomas-1.8T
Link to comment
Share on other sites

Σε κείμενο δύσκολα ν'αποτρέψεις την αντιγραφή Θωμά και δεν νομίζω ότι μπορείς να το κλειδώσεις με κάποιο τρόπο εκτός κι αν γίνεται μέσω του forum να κλειδωθεί το copy-paste. Για τα υπόλοιπα DIY, μπορούν να μπουν logos στις φωτογραφίες..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Σε κείμενο δύσκολα ν'αποτρέψεις την αντιγραφή Θωμά και δεν νομίζω ότι μπορείς να το κλειδώσεις με κάποιο τρόπο εκτός κι αν γίνεται μέσω του forum να κλειδωθεί το copy-paste. Για τα υπόλοιπα DIY, μπορούν να μπουν logos στις φωτογραφίες..

 

 

Μιχάλης

 

Δεν νομιζω οτι πρεπει να εχουμε αυτο το αγχος παιδια , η λεσχη μας ειναι επισημη και μπορουμε ανα πασα στιγμη να πραξουμε τα νομιμα σε περιπτωση που αντιληφθουμε σε οποιαδηποτε site αναδημοσιευση του παροντος ή αλλων DIY τα οποια αποτελουν πνευματικη ιδιοκτησια των δημιουργων τους (μελη) και με τη συμφωνη αδεια τους φιλοξενουνται στην ιστοσελιδα του Αudi Sport Club.

Ο οποιοσδηποτε πραττει μη σκεπτομενους τους ορους χρησης παντα θα βρισκεται απεναντι τους και θα ρισκαρει..

Αν συμβει κατι απο τα παραπανω τo νομικο μας τμημα εχει τον πρωτο λογο , οποτε μην αγχωνεστε :)

Edited by dpan_a3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδια καλημερα.Προσπαθησα να κανω δυναμομετρηση με τον τροπο που αναφερετε πιο πανω εκανα log με το vag com αντικατεστησα στο αρχειο exell τις τιμες με τις δικιες μου και τα πηρε ολα σωστα αλλα στην δευτερη σελιδα στο διαγραμμα παρεμεινε ο πινακας μεχρι 220 αλογα και οι δικες μου γραμμες βγενουνε πιο πανω και δεν φενονται ειναι στα 240 αλογα περιπου τι πρεπει να κανω? ευχαριστω εκ των πρωτερων. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλημερα.Προσπαθησα να κανω δυναμομετρηση με τον τροπο που αναφερετε πιο πανω εκανα log με το vag com αντικατεστησα στο αρχειο exell τις τιμες με τις δικιες μου και τα πηρε ολα σωστα αλλα στην δευτερη σελιδα στο διαγραμμα παρεμεινε ο πινακας μεχρι 220 αλογα και οι δικες μου γραμμες βγενουνε πιο πανω και δεν φενονται ειναι στα 240 αλογα περιπου τι πρεπει να κανω? ευχαριστω εκ των πρωτερων. :unsure:

Χαίρομαι που οι οδηγίες βοηθούν! Οντως, το διάγραμμα έχει ένα πρόβλημα αλλά δυστυχώς έτσι το έχει ανεβάσει στην σελίδα του ο δημιουργός της Ross-Tech. Αλλαξα λίγο εγώ τις ρυθμίσεις και το ανεβάζω εδώ, ελπίζω να κάνει την δουλειά που θες. Αν υπάρχει πρόβλημα, εδώ είμαστε.

 

Block_120_Tutorial.xls

 

 

Μιχάλης

Edited by michpan
Link to comment
Share on other sites

Μιχαλη σε ευχαριστω δουλεψε μια χαρα .Και το αλλο συστημα εχει το ιδιο προβλημα μαλλον μπορουμε και εκει να κανουμε τιποτα? Εχεις κανει εξαιρετικη δουλεια μπραβο και σε ευχαριστω για την βοηθεια. ;)

 

Δημήτρης.

Link to comment
Share on other sites

Μιχαλη σε ευχαριστω δουλεψε μια χαρα .Και το αλλο συστημα εχει το ιδιο προβλημα μαλλον μπορουμε και εκει να κανουμε τιποτα? Εχεις κανει εξαιρετικη δουλεια μπραβο και σε ευχαριστω για την βοηθεια. ;)

Ορίστε:

 

dynoplot6.xls

 

Περιέργως, σ'εμένα δεν εμφανιζόταν πρόβλημα!!

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

αν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα Excel το οποιο έχω βελτιώσει και με το που τοποθετήσετε τις τιμές βγάζει την καμπύλη δύναμης και ροπής

dino.xls

Edited by Paraskevas
Link to comment
Share on other sites

εγώ θέλω να κάνω μια ερώτηση. όταν κανεις δυναμομέτρηση μέσο το block 120, τα άλογα που δείχνει είναι τα άλογα στον τροχό η στον στρόφαλο??? ένα μαμά 150ari τι πρέπει να βγάλει σαν maximum???

Link to comment
Share on other sites

αν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα Excel το οποιο έχω βελτιώσει και με το που τοποθετήσετε τις τιμές βγάζει την καμπύλη δύναμης και ροπής

 

 

Φιλε μου καλημερα καλο αυτο που εκανες αλλα πρεπει να μεγαλωσεις προς τα κατω τον πινακα δεξια που υπολογιζει τις τιμες γιατι καπου στις 5600rpm σταματαει και δεν βλεπεις μετα καλη δουλεια μπραβο!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.