Jump to content

Recommended Posts

clutchmasters βρηκα στην ιερα οδο 92 autoturbo μου ειπε 590 ευρω τον fx300.

 

αν θές τον fx300 τον έχει και ο Σύλβιος, τον είχε πάνω για 150κμ και παράγγειλε τον φχ400 για bigturbo setup. δεν χάνεις τίποτα, ρώτα τον πόσο τον δίνει, καινούργιος είναι

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

παντως εγω εχω στο δικο μου το πλατο Sachs perfomance αυτο με τη μαυρη επιστρωση και custom δισκο με φερμουιτ πανω και αντεχει σε πολλαααα συνεχομενα πατηματα......εχει δειξει σημαδια κοπωσης μετα απο σχεδον ενα ρεζερουαρ εκκινησεων ......σε ΒΤ εφαρμογη βεβαια....

Link to comment
Share on other sites

Για το δικο μου αμαξι ποιον προτεινεται?

Αυτος ειναι καλος:

 

http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/audi/audi-a3-8p1-ab-0503/18-tfsi-118-kw-112006/index.htm

Edited by souls
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Να ρωτήσω την άποψή σας στο εξής: Sachs perfomance με οργανικό VS clutchmasters fx300... Aπ'ότι διαβάζω είναι κοντά σε τιμή. Αν και από πέρυσι είχα γράψει ότι έχω πρόβλημα πατιναρίσματος δεν έχω κάνει κάτι ακόμα. Το φαινόμενο εμφανιζόταν μόνο από (σχετικά) μέτριο (αν υπάρχει τέτοιος χαρακτηρισμός) ζόρισμα... Πλέον το φαινόμενο είναι υπαρκτό σε κάθε πάτημα... Με το που φτάσει το στροφόμετρο στις 2500rpm, φυσικά με το γκάζι τέρμα πατημένο, εκτοξεύεται ο δείκτης στο 4500 όπου φυσικά αυτομάτως αφήνω το πεντάλ του γκαζιού για να μην ανάψει κανένας δίσκος και καλώ οδική για μεταφορά...

Έχω skoda superb 1.8t και φορά τον ΑWT κινητήρα. Το μόνο που έχω βάλει (αλλάζοντας το πρόγραμμα που είχε βάλει η ΒΙΑΜΑΡ) είναι το κάστομ πρόγραμμα Έλληνα προγραμματιστή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να ρωτήσω την άποψή σας στο εξής: Sachs perfomance με οργανικό VS clutchmasters fx300... Aπ'ότι διαβάζω είναι κοντά σε τιμή. Αν και από πέρυσι είχα γράψει ότι έχω πρόβλημα πατιναρίσματος δεν έχω κάνει κάτι ακόμα. Το φαινόμενο εμφανιζόταν μόνο από (σχετικά) μέτριο (αν υπάρχει τέτοιος χαρακτηρισμός) ζόρισμα... Πλέον το φαινόμενο είναι υπαρκτό σε κάθε πάτημα... Με το που φτάσει το στροφόμετρο στις 2500rpm, φυσικά με το γκάζι τέρμα πατημένο, εκτοξεύεται ο δείκτης στο 4500 όπου φυσικά αυτομάτως αφήνω το πεντάλ του γκαζιού για να μην ανάψει κανένας δίσκος και καλώ οδική για μεταφορά...

Έχω skoda superb 1.8t και φορά τον ΑWT κινητήρα. Το μόνο που έχω βάλει (αλλάζοντας το πρόγραμμα που είχε βάλει η ΒΙΑΜΑΡ) είναι το κάστομ πρόγραμμα Έλληνα προγραμματιστή.

 

 

έχω διαβάσει καλά λόγια για τον fx300 CM όσον αφορά οδηγησιμότητα συμπεριφορά κλπ που μοιάζουν ή είναι καλύτερα του στοκ. Δεν ξέρω τι παίζζει με την αντοχή στο χρόνο και ειδικά σε σχέση με sachs performance

Link to comment
Share on other sites

Λεωνίδα μάλλον θα χρειαστείς και καινούργιο βολάν για τον Sachs. Εργοστασιακό. Υπολόγισε το και αυτό στο προυπολογισμό σου

Γιατί;

 

 

Μιχάλης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό σκέφτηκα και γω μόλις διάβασα... Γιατί να θέλει και καινούριο βολάν; Φυσικά, όταν με το καλό έρθει η ώρα να λυθεί θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος του βολάν και άν δεν είναι σε καλή κατάσταση εννοείται θα αλλαχθεί... Αυτό έχω στο μυαλό μου τώρα και αυτό σκοπεύω να κάνω, εκτός αν κάτι δεν γνωρίζουμε... Ο λόγος σε σένα "GConn" για ενημέρωσή μας...

Link to comment
Share on other sites

Τα βολάν διπλής μάζας είναι από φύση τους πιό ευαίσθητα από τα μονής. Όταν ο δίσκος είναι στα τελευταία του κ δεν πατάει καθόλου, πιθανό είναι να κάνει ακόμη περισσότερη ζημιά στο βολάν. Το ζήτημα είναι πως το σασμάν θα κατεβεί έτσι κ αλλιώς. Η καλύτερη λύση, αν ο μάστορας/αντιπρωσοπεία μπορεί να έχει σε απόθεμα το βολάν και να αλλακτεί μόνο αν χρειάζεται (δύσκολο όμως να τους πείσεις να κρατήσουν απόθεμα για χάρη σου). Αν δεν αλλακτεί και παρουσιάσει πρόβλημα πιό μετά, πάλι θα πληρώσεις τα εργατικά για να αλλακτεί μόνο το βολάν. Στο δικό μου τουλάχιστον αυτοκίνητο (S3) συνηθίζεται να αλλάζονται μαζί με τα αναβαθμισμένα Sachs για αυτό το λόγο. Ας κάνει μια μικρή έρευνα και για τη συγκεκριμένη μηχανή απλά νά'ναι σίγουρος.

 

Εγώ το είχα βάλει στο προυπολογισμό διότι δεν είναι φτηνό κομμάτι. Άμα ξηλωθεί το αυτοκίνητο κ ανακαλύψεις πως χρειάζεσαι άλλα 400-500 ευρώ τί κάνεις? Το αφήνεις ανοικτό μέχρι να τα μαζέψεις? Ελπίζω να βοήθησα.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω την άποψή σας στο εξής: Sachs perfomance με οργανικό VS clutchmasters fx300... Aπ'ότι διαβάζω είναι κοντά σε τιμή. Αν και από πέρυσι είχα γράψει ότι έχω πρόβλημα πατιναρίσματος δεν έχω κάνει κάτι ακόμα. Το φαινόμενο εμφανιζόταν μόνο από (σχετικά) μέτριο (αν υπάρχει τέτοιος χαρακτηρισμός) ζόρισμα... Πλέον το φαινόμενο είναι υπαρκτό σε κάθε πάτημα... Με το που φτάσει το στροφόμετρο στις 2500rpm, φυσικά με το γκάζι τέρμα πατημένο, εκτοξεύεται ο δείκτης στο 4500 όπου φυσικά αυτομάτως αφήνω το πεντάλ του γκαζιού για να μην ανάψει κανένας δίσκος και καλώ οδική για μεταφορά...

Έχω skoda superb 1.8t και φορά τον ΑWT κινητήρα. Το μόνο που έχω βάλει (αλλάζοντας το πρόγραμμα που είχε βάλει η ΒΙΑΜΑΡ) είναι το κάστομ πρόγραμμα Έλληνα προγραμματιστή.

Αν ενδιαφερεσαι εχω ακομα τον fx 300 σε πολυ καλη τιμη.

Link to comment
Share on other sites

Το βολάν θα το δείτε όταν πας για αλλαγή δίσκου. Τότε θ'αποφασίσεις τι θα κάνεις. Εγώ έχω αλλάξει δύο φορές δίσκο, τώρα φοράω sachs (εδώ και 3 χρόνια) και δεν έχω αλλάξει βολάν το οποίο ήταν σε καλή κατάσταση.

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.