mariosA4 Posted February 12, 2010 Author Share Posted February 12, 2010 (edited) clutchmasters βρηκα στην ιερα οδο 92 autoturbo μου ειπε 590 ευρω τον fx300. αν θές τον fx300 τον έχει και ο Σύλβιος, τον είχε πάνω για 150κμ και παράγγειλε τον φχ400 για bigturbo setup. δεν χάνεις τίποτα, ρώτα τον πόσο τον δίνει, καινούργιος είναι Edited February 12, 2010 by dimitris A4TFSIQ ορθογραφία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
proestuning Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 παντως εγω εχω στο δικο μου το πλατο Sachs perfomance αυτο με τη μαυρη επιστρωση και custom δισκο με φερμουιτ πανω και αντεχει σε πολλαααα συνεχομενα πατηματα......εχει δειξει σημαδια κοπωσης μετα απο σχεδον ενα ρεζερουαρ εκκινησεων ......σε ΒΤ εφαρμογη βεβαια.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souls Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 (edited) Για το δικο μου αμαξι ποιον προτεινεται? Αυτος ειναι καλος: http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/audi/audi-a3-8p1-ab-0503/18-tfsi-118-kw-112006/index.htm Edited November 20, 2010 by souls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Να ρωτήσω την άποψή σας στο εξής: Sachs perfomance με οργανικό VS clutchmasters fx300... Aπ'ότι διαβάζω είναι κοντά σε τιμή. Αν και από πέρυσι είχα γράψει ότι έχω πρόβλημα πατιναρίσματος δεν έχω κάνει κάτι ακόμα. Το φαινόμενο εμφανιζόταν μόνο από (σχετικά) μέτριο (αν υπάρχει τέτοιος χαρακτηρισμός) ζόρισμα... Πλέον το φαινόμενο είναι υπαρκτό σε κάθε πάτημα... Με το που φτάσει το στροφόμετρο στις 2500rpm, φυσικά με το γκάζι τέρμα πατημένο, εκτοξεύεται ο δείκτης στο 4500 όπου φυσικά αυτομάτως αφήνω το πεντάλ του γκαζιού για να μην ανάψει κανένας δίσκος και καλώ οδική για μεταφορά... Έχω skoda superb 1.8t και φορά τον ΑWT κινητήρα. Το μόνο που έχω βάλει (αλλάζοντας το πρόγραμμα που είχε βάλει η ΒΙΑΜΑΡ) είναι το κάστομ πρόγραμμα Έλληνα προγραμματιστή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GConn Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Λεωνίδα μάλλον θα χρειαστείς και καινούργιο βολάν για τον Sachs. Εργοστασιακό. Υπολόγισε το και αυτό στο προυπολογισμό σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted February 18, 2011 Author Share Posted February 18, 2011 Να ρωτήσω την άποψή σας στο εξής: Sachs perfomance με οργανικό VS clutchmasters fx300... Aπ'ότι διαβάζω είναι κοντά σε τιμή. Αν και από πέρυσι είχα γράψει ότι έχω πρόβλημα πατιναρίσματος δεν έχω κάνει κάτι ακόμα. Το φαινόμενο εμφανιζόταν μόνο από (σχετικά) μέτριο (αν υπάρχει τέτοιος χαρακτηρισμός) ζόρισμα... Πλέον το φαινόμενο είναι υπαρκτό σε κάθε πάτημα... Με το που φτάσει το στροφόμετρο στις 2500rpm, φυσικά με το γκάζι τέρμα πατημένο, εκτοξεύεται ο δείκτης στο 4500 όπου φυσικά αυτομάτως αφήνω το πεντάλ του γκαζιού για να μην ανάψει κανένας δίσκος και καλώ οδική για μεταφορά... Έχω skoda superb 1.8t και φορά τον ΑWT κινητήρα. Το μόνο που έχω βάλει (αλλάζοντας το πρόγραμμα που είχε βάλει η ΒΙΑΜΑΡ) είναι το κάστομ πρόγραμμα Έλληνα προγραμματιστή. έχω διαβάσει καλά λόγια για τον fx300 CM όσον αφορά οδηγησιμότητα συμπεριφορά κλπ που μοιάζουν ή είναι καλύτερα του στοκ. Δεν ξέρω τι παίζζει με την αντοχή στο χρόνο και ειδικά σε σχέση με sachs performance Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Λεωνίδα μάλλον θα χρειαστείς και καινούργιο βολάν για τον Sachs. Εργοστασιακό. Υπολόγισε το και αυτό στο προυπολογισμό σου Γιατί; Μιχάλης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Αυτό σκέφτηκα και γω μόλις διάβασα... Γιατί να θέλει και καινούριο βολάν; Φυσικά, όταν με το καλό έρθει η ώρα να λυθεί θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος του βολάν και άν δεν είναι σε καλή κατάσταση εννοείται θα αλλαχθεί... Αυτό έχω στο μυαλό μου τώρα και αυτό σκοπεύω να κάνω, εκτός αν κάτι δεν γνωρίζουμε... Ο λόγος σε σένα "GConn" για ενημέρωσή μας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GConn Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Τα βολάν διπλής μάζας είναι από φύση τους πιό ευαίσθητα από τα μονής. Όταν ο δίσκος είναι στα τελευταία του κ δεν πατάει καθόλου, πιθανό είναι να κάνει ακόμη περισσότερη ζημιά στο βολάν. Το ζήτημα είναι πως το σασμάν θα κατεβεί έτσι κ αλλιώς. Η καλύτερη λύση, αν ο μάστορας/αντιπρωσοπεία μπορεί να έχει σε απόθεμα το βολάν και να αλλακτεί μόνο αν χρειάζεται (δύσκολο όμως να τους πείσεις να κρατήσουν απόθεμα για χάρη σου). Αν δεν αλλακτεί και παρουσιάσει πρόβλημα πιό μετά, πάλι θα πληρώσεις τα εργατικά για να αλλακτεί μόνο το βολάν. Στο δικό μου τουλάχιστον αυτοκίνητο (S3) συνηθίζεται να αλλάζονται μαζί με τα αναβαθμισμένα Sachs για αυτό το λόγο. Ας κάνει μια μικρή έρευνα και για τη συγκεκριμένη μηχανή απλά νά'ναι σίγουρος. Εγώ το είχα βάλει στο προυπολογισμό διότι δεν είναι φτηνό κομμάτι. Άμα ξηλωθεί το αυτοκίνητο κ ανακαλύψεις πως χρειάζεσαι άλλα 400-500 ευρώ τί κάνεις? Το αφήνεις ανοικτό μέχρι να τα μαζέψεις? Ελπίζω να βοήθησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 OK!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sylvios Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Να ρωτήσω την άποψή σας στο εξής: Sachs perfomance με οργανικό VS clutchmasters fx300... Aπ'ότι διαβάζω είναι κοντά σε τιμή. Αν και από πέρυσι είχα γράψει ότι έχω πρόβλημα πατιναρίσματος δεν έχω κάνει κάτι ακόμα. Το φαινόμενο εμφανιζόταν μόνο από (σχετικά) μέτριο (αν υπάρχει τέτοιος χαρακτηρισμός) ζόρισμα... Πλέον το φαινόμενο είναι υπαρκτό σε κάθε πάτημα... Με το που φτάσει το στροφόμετρο στις 2500rpm, φυσικά με το γκάζι τέρμα πατημένο, εκτοξεύεται ο δείκτης στο 4500 όπου φυσικά αυτομάτως αφήνω το πεντάλ του γκαζιού για να μην ανάψει κανένας δίσκος και καλώ οδική για μεταφορά... Έχω skoda superb 1.8t και φορά τον ΑWT κινητήρα. Το μόνο που έχω βάλει (αλλάζοντας το πρόγραμμα που είχε βάλει η ΒΙΑΜΑΡ) είναι το κάστομ πρόγραμμα Έλληνα προγραμματιστή. Αν ενδιαφερεσαι εχω ακομα τον fx 300 σε πολυ καλη τιμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Το βολάν θα το δείτε όταν πας για αλλαγή δίσκου. Τότε θ'αποφασίσεις τι θα κάνεις. Εγώ έχω αλλάξει δύο φορές δίσκο, τώρα φοράω sachs (εδώ και 3 χρόνια) και δεν έχω αλλάξει βολάν το οποίο ήταν σε καλή κατάσταση. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.