rabbit Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 μήπως ξέρουμε ποια εισαγωγή δουλευη καλύτερα σε β8 2,0 μεταξύ των δυο Κ Ν η injen? την apr την ξεχνάμε είναι μόνο μόστρα {είχα παλαιότερα} καλό θα ήταν βέβαια να ειχαν και κάποιοι κάνει log για να βλέπαμε ποια έχει καλύτερες θερμοκρασίες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Θεωρώ ότι το καλύτερο που μπορεις να κάνεις σε αυτό το μοτερ,λόγω του σημείου που βρίσκεται το φιλτροκουτι, είναι να φτιάξεις μια σωλήνα με χοάνη που να τραβά αέρα πίσω από το αριστερο προβολακι.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 μήπως ξέρουμε ποια εισαγωγή δουλευη καλύτερα σε β8 2,0 μεταξύ των δυο Κ Ν η injen? την apr την ξεχνάμε είναι μόνο μόστρα {είχα παλαιότερα} καλό θα ήταν βέβαια να ειχαν και κάποιοι κάνει log για να βλέπαμε ποια έχει καλύτερες θερμοκρασίες. Για την ΚΝ έχω διαβάσει στο Audizine καλά λόγια από πλευράς απόδοσης αλλά και παράπονα για έντονο σφύριγμα με σταθερό γκάζι. Την Injen την έχουν δύο μέλη από το δικό μας club και μόνο καλά λόγια έχω ακούσει,σύν το ότι είναι και αρκετά πιο φθηνή . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Θεωρώ ότι το καλύτερο που μπορεις να κάνεις σε αυτό το μοτερ,λόγω του σημείου που βρίσκεται το φιλτροκουτι, είναι να φτιάξεις μια σωλήνα με χοάνη που να τραβά αέρα πίσω από το αριστερο προβολακι.. Γιώργο λες πίσω από το αριστερό προβολάκι όπως κοιτάζεις την μηχανή απέξω. Γιατί η εισαγωγή στα b8 είναι στην δεξιά πλευρά ως προς την θέση του οδηγού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbit Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 απο τις φωτογραφιες στους φαίνεται η injen να ειναι καλύτερη νομίζω γιατι παίρνει αερα απο χαμηλά που οι θερμοκρασίες ειναι ποιο "νορμαλ" απο την άλλη βέβαια δεν εχει ασπίδα οπως η ΚΝ αλλα ειναι ακριβώς πάνω απο το τούρμπο που ειναι φούρνος! ας πουν και τη γνώμη τους αυτοι που έχουν injen η KN... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Γιώργο λες πίσω από το αριστερό προβολάκι όπως κοιτάζεις την μηχανή απέξω. Γιατί η εισαγωγή στα b8 είναι στην δεξιά πλευρά ως προς την θέση του οδηγού. Ναι θοδωρή στο αριστερο προβολακι καθώς κοιτάμε το μοτερ απέξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted May 20, 2013 Author Share Posted May 20, 2013 μήπως ξέρουμε ποια εισαγωγή δουλευη καλύτερα σε β8 2,0 μεταξύ των δυο Κ Ν η injen? Για την ΚΝ έχω διαβάσει στο Audizine καλά λόγια από πλευράς απόδοσης αλλά και παράπονα για έντονο σφύριγμα με σταθερό γκάζι. Την Injen την έχουν δύο μέλη από το δικό μας club και μόνο καλά λόγια έχω ακούσει,σύν το ότι είναι και αρκετά πιο φθηνή . Φίλε rabbit για την εισαγωγή της ΚΝ, μόνο έχουμε διαβάσει πράγματα, γιατί ακόμα δεν έχει φορεθεί σε κάποιο μέλος του φόρουμ ή τουλάχιστον δεν το έχουμε μάθει! Όσον αφορά την injen, όπως σου λέει και ο Παναγιώτης, οι εντυπώσεις μας είναι πολύ καλές, από προσωπική άποψη, + το χαμηλό κόστος! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GROUPA motorsport Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 μεταξυ των δυο Κ&Ν.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted May 20, 2013 Author Share Posted May 20, 2013 μεταξυ των δυο Κ&Ν.... Σαν επαγγελματίας μιλάς; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GROUPA motorsport Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Tις δουλευω και τις δυο, με αποτελεσμα να μεταφερω γνωμες πελατων. Δεν εχω προσωπικη αποψη στο συγκεκριμενο αμαξι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted May 20, 2013 Author Share Posted May 20, 2013 Tις δουλευω και τις δυο, με αποτελεσμα να μεταφερω γνωμες πελατων. Δεν εχω προσωπικη αποψη στο συγκεκριμενο αμαξι Ευχαριστώ για την απάντηση....................Σαν επαγγελματίας μιλάς! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GROUPA motorsport Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Καθαρα απο στατιστικη του τι ζητανε πιο πολυ, εγω θα του εβαζα κατι αλλο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Καθαρα απο στατιστικη του τι ζητανε πιο πολυ, εγω θα του εβαζα κατι αλλο... Όπως ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GROUPA motorsport Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 μια γωνια κολαρο με μια μεγαλη foam χοανη, απλο και φθηνο 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Αυτό είχα αναφέρει κ εγώ Τασο. Θεωρώ είναι ότι καλύτερο σε σχέση απόδοσης-κόστους. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Ευχαριστώ για την απάντηση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbit Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 μάλλον για injen πάει η δουλειά... βλέπω ομως οτι κατεβαίνει αρκετά και τα πλαστικά στα προβολακια {όπως σε ολα} δεν έχουν τρύπες για εξαερισμό... θα ηταν καλύτερα να υπήρχαν τρύπες για περισσότερη ροη αέρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooby Doo Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 (edited) Η παροχή αέρα είναι πολύ καλή από την μάσκα. Επιπλέον η θέση της injen, σε σχέση με άλλες λύσεις, είναι πολύ καλύτερη γιατί δεν βρίσκεται μέσα στο χώρο του κινητήρα (πάνω από την πολλαπλή) οπού η θερμοκρασία των καυσαερίων για πλάκα ξεπερνά τους 900 βαθμούς. Εάν τα πλαστικά καπάκια είχαν τρύπες θα υπήρχε μεγάλη πιθανότητα σε περίπτωση βροχής να περάσει νερό στην χοάνη, με ότι συνέπειες θα είχε αυτό! Edited May 21, 2013 by Scooby Doo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbit Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Η παροχή αέρα είναι πολύ καλή από την μάσκα. Επιπλέον η θέση της injen, σε σχέση με άλλες λύσεις, είναι πολύ καλύτερη γιατί δεν βρίσκεται μέσα στο χώρο του κινητήρα (πάνω από την πολλαπλή) οπού η θερμοκρασία των καυσαερίων για πλάκα ξεπερνά τους 900 βαθμούς. Εάν τα πλαστικά καπάκια είχαν τρύπες θα υπήρχε σοβαρότατο πρόβλημα σε περίπτωση βροχής να περάσει νερό στην χοάνη, με ότι συνέπειες θα είχε αυτό! σωστός! μήπως εχει κάνει κανένας logs πριν και μετά να ξέρουμε τη διαφορά στα γραμμάρια που μετράει ο maf? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbit Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 (edited) ξέρει κανείς από που και πόσο θα βρω την injen? {με pm αν ειναι θέμα} Edited May 27, 2013 by rabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scooby Doo Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Αντιπροσωπος ειναι ο Μαραβελιας. autoturbo.gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Για όσους μπορεί να ενδιαφέρονται έβγαλε και η GruppeM για το Β8: Τιμή περίπου 900 €. http://www.gruppem.co.jp/news/newsen/item_300.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoskor Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Για όσους μπορεί να ενδιαφέρονται έβγαλε και η GruppeM για το Β8: Τιμή περίπου 900 €. http://www.gruppem.co.jp/news/newsen/item_300.html Απο χρυσαφι ειναι? Οπως και να χει καλα εκανες και την ποσταρες Παναγιωτη για να εχουμε εικονα για ολες τις διαθεσιμες επιλογες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbit Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 η GruppeM βγάζει κορυφαία προϊόντα αλλά...900 ευρώ άντε γεια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krokodile Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 Πολύ ποιοτική ομως!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.