Jump to content

Εισαγωγή


Recommended Posts

μήπως ξέρουμε ποια εισαγωγή δουλευη καλύτερα σε β8 2,0 μεταξύ των δυο Κ Ν η injen?

την apr την ξεχνάμε είναι μόνο μόστρα {είχα παλαιότερα}

καλό θα ήταν βέβαια να ειχαν και κάποιοι κάνει log για να βλέπαμε ποια έχει καλύτερες θερμοκρασίες.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι το καλύτερο που μπορεις να κάνεις σε αυτό το μοτερ,λόγω του σημείου που βρίσκεται το φιλτροκουτι, είναι να φτιάξεις μια σωλήνα με χοάνη που να τραβά αέρα πίσω από το αριστερο προβολακι..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μήπως ξέρουμε ποια εισαγωγή δουλευη καλύτερα σε β8 2,0 μεταξύ των δυο Κ Ν η injen?

την apr την ξεχνάμε είναι μόνο μόστρα {είχα παλαιότερα}

καλό θα ήταν βέβαια να ειχαν και κάποιοι κάνει log για να βλέπαμε ποια έχει καλύτερες θερμοκρασίες.

Για την ΚΝ έχω διαβάσει στο Audizine καλά λόγια από πλευράς απόδοσης αλλά και παράπονα για έντονο σφύριγμα με σταθερό γκάζι.

Την Injen την έχουν δύο μέλη από το δικό μας club και μόνο καλά λόγια έχω ακούσει,σύν το ότι είναι και αρκετά πιο φθηνή .

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι το καλύτερο που μπορεις να κάνεις σε αυτό το μοτερ,λόγω του σημείου που βρίσκεται το φιλτροκουτι, είναι να φτιάξεις μια σωλήνα με χοάνη που να τραβά αέρα πίσω από το αριστερο προβολακι..

Γιώργο λες πίσω από το αριστερό προβολάκι όπως κοιτάζεις την μηχανή απέξω. Γιατί η εισαγωγή στα b8 είναι στην δεξιά πλευρά ως προς την θέση του οδηγού.

Link to comment
Share on other sites

απο τις φωτογραφιες στους φαίνεται η injen να ειναι καλύτερη νομίζω γιατι παίρνει αερα απο χαμηλά που οι θερμοκρασίες ειναι ποιο "νορμαλ"

απο την άλλη βέβαια δεν εχει ασπίδα οπως η ΚΝ αλλα ειναι ακριβώς πάνω απο το τούρμπο που ειναι φούρνος!

ας πουν και τη γνώμη τους αυτοι που έχουν injen η KN...

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο λες πίσω από το αριστερό προβολάκι όπως κοιτάζεις την μηχανή απέξω. Γιατί η εισαγωγή στα b8 είναι στην δεξιά πλευρά ως προς την θέση του οδηγού.

Ναι θοδωρή στο αριστερο προβολακι καθώς κοιτάμε το μοτερ απέξω.

Link to comment
Share on other sites

μήπως ξέρουμε ποια εισαγωγή δουλευη καλύτερα σε β8 2,0 μεταξύ των δυο Κ Ν η injen?

 

 

Για την ΚΝ έχω διαβάσει στο Audizine καλά λόγια από πλευράς απόδοσης αλλά και παράπονα για έντονο σφύριγμα με σταθερό γκάζι.

Την Injen την έχουν δύο μέλη από το δικό μας club και μόνο καλά λόγια έχω ακούσει,σύν το ότι είναι και αρκετά πιο φθηνή .

 

Φίλε rabbit για την εισαγωγή της ΚΝ, μόνο έχουμε διαβάσει πράγματα, γιατί ακόμα δεν έχει φορεθεί σε κάποιο μέλος του φόρουμ ή τουλάχιστον δεν το έχουμε μάθει!

Όσον αφορά την injen, όπως σου λέει και ο Παναγιώτης, οι εντυπώσεις μας είναι πολύ καλές, από προσωπική άποψη, + το χαμηλό κόστος!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tις δουλευω και τις δυο, με αποτελεσμα να μεταφερω γνωμες πελατων. Δεν εχω προσωπικη αποψη στο συγκεκριμενο αμαξι

 

Ευχαριστώ για την απάντηση....................Σαν επαγγελματίας μιλάς!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καθαρα απο στατιστικη του τι ζητανε πιο πολυ, εγω θα του εβαζα κατι αλλο...

Όπως ;

Link to comment
Share on other sites

μάλλον για injen πάει η δουλειά...

βλέπω ομως οτι κατεβαίνει αρκετά και τα πλαστικά στα προβολακια {όπως σε ολα} δεν έχουν τρύπες για εξαερισμό...

θα ηταν καλύτερα να υπήρχαν τρύπες για περισσότερη ροη αέρα.

Link to comment
Share on other sites

Η παροχή αέρα είναι πολύ καλή από την μάσκα.

Επιπλέον η θέση της injen, σε σχέση με άλλες λύσεις, είναι πολύ καλύτερη γιατί δεν βρίσκεται μέσα στο χώρο του κινητήρα (πάνω από την πολλαπλή) οπού η θερμοκρασία των καυσαερίων για πλάκα ξεπερνά τους 900 βαθμούς.  

Εάν τα πλαστικά καπάκια είχαν τρύπες θα υπήρχε μεγάλη πιθανότητα σε περίπτωση βροχής να περάσει νερό στην χοάνη, με ότι συνέπειες θα είχε αυτό!

Edited by Scooby Doo
Link to comment
Share on other sites

Η παροχή αέρα είναι πολύ καλή από την μάσκα.

Επιπλέον η θέση της injen, σε σχέση με άλλες λύσεις, είναι πολύ καλύτερη γιατί δεν βρίσκεται μέσα στο χώρο του κινητήρα (πάνω από την πολλαπλή) οπού η θερμοκρασία των καυσαερίων για πλάκα ξεπερνά τους 900 βαθμούς.  

Εάν τα πλαστικά καπάκια είχαν τρύπες θα υπήρχε σοβαρότατο πρόβλημα σε περίπτωση βροχής να περάσει νερό στην χοάνη, με ότι συνέπειες θα είχε αυτό!

σωστός!

μήπως εχει κάνει κανένας logs πριν και μετά να ξέρουμε τη διαφορά στα γραμμάρια που μετράει ο maf?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για όσους μπορεί να ενδιαφέρονται έβγαλε και η GruppeM για το Β8:

Τιμή περίπου 900 €.

http://www.gruppem.co.jp/news/newsen/item_300.html

Απο χρυσαφι ειναι?  :sSic_fever:

 

Οπως και να χει καλα εκανες και την ποσταρες Παναγιωτη για να εχουμε εικονα για ολες τις διαθεσιμες επιλογες...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.