Jump to content

Τουρμπίνα 1,8


eftihis

Recommended Posts

epeidi eimai neos sto forum kai de ksero an exei ginei topic prin gia ayto to thema sixoreste me ean tixon.

to 1.8 me to 2.0 forane tin idia tourmpina kai an oxi pies oi diafores tous. opos episis gia ti polapli an kserei kati kapios na me diafotisei

Edited by vagem
Link to comment
Share on other sites

epeidi eimai neos sto forum kai de ksero an exei ginei topic prin gia ayto to thema sixoreste me ean tixon.

to 1.8 me to 2.0 forane tin idia tourmpina kai an oxi pies oi diafores tous. opos episis gia ti polapli an kserei kati kapios na me diafotisei

 

 

φιλε εχουν την ιδια τουρμπινα κ03 αλλα με τα μοντελα που εχουν 200 αλογα 2.0 tsi tfsi δεν φορανε ιδια τουρμπινα με το seat cupra,s3 audi ,golf edition 230 ps ,audi tts αυτα φορανε κ04 και μην γραφεις με λατινικους χαρακτηρες ;) ;) ;) ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλώς ήρθες eftixis στο Audi sport club

θα σε παρακαλούσα να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι με greeklish

 

μιλάς για το Α3 αν κατάλαβα καλα?

Link to comment
Share on other sites

ναι συγνωμη για τα αγγλικα, ξεχαστηκα. ναι για το 1.8 μιλαω γιατι αρχιζα να αναρωτιεμαι για τις τουρμπινες. τα μπεκ τοθ 1.8 με τοθ 2.0 ξερετε εαν εχουν διαφορα παροχης και αν ναι ποσο?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Να κάνω μία ερώτηση?

 

Σήμερα το πρωί βρέθηκα στο Παζαρόπουλο για να μου περάσει ένα καινούργιο πρόγραμμα στο αυτοκινητο πιο δυνατο απο το υπάρχον.

Δηλαδή +15 άλογα στις 3.000 με 5.000 στροφές και 1 με 2 αμάξια παραπάνω πιο ψηλά.

Αυτό θα γινότανε ανεβάζοντας 0,1 με 0,2 πίεση,δηλαδή απο 1,3 over στο 1.4-1.5.

Παρόλα ταυτα,βγαίνοντας στο δρόμο με το laptop η τουρμπίνα δεν κατάφερε να σηκώσει την αναμενόμενη πίεση.Και αυτό διότι η N75 μέχρι εκεί μπορεί να "επιτρέψει" την πίεση.

 

Ο τρόπος για να γίνει αυτό, και αφού είναι ενα πρόγραμμα σχεδιασμένο να "ζητάει" απο την τουρμπίνα να σηκώσει αυτήν την πίεση,και αφού μας μπλοκάρει η N75, είναι να σφίξουμε μια με μια και μισο στροφές, την westgate της τουρμπίνας,σημειώνοντας πάντα το αρχικό σημείο έναρξης,ετσι ώστε να μπορούμε να την γυρίσουμε στο αρχικό σημείο οποιαδήποτε στιγμή αποφασίσουμε.

 

 

Την ερχόμενη τρίτη λοιπόν για σφίξιμο της westgate

 

Και πάμε στο ερώτημα μου...Εχει κάποιος σφίξει την westgate της τουρμπίνας του σε A3 1.8TFSI???

 

Είχε καλύτερη απόδοση?

Αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα?

 

Πάντα μιλάμε για την "μαμα" τουρμπινα...!!!

 

 

Ευχαριστώ Πολύ!!!

Link to comment
Share on other sites

 

Δηλαδή αυτό....

 

 

λοιπον φιλε μου η τουρμπινα μας πανω απο 1.3 οβερ δεν μπορει να σηκωσει και αυτο για να το σηκωσει πρεπει να ζηταει το προγραμμα 1,5 με 1,55 εσενα ποσο ζηταει ? ακομα και 1,5 οβερ να σηκωσεις με τερμα σφιξιμο σχεδον να ξερεις οτι πανω απο τις 4200-4500 στροφες δεν θα δεις πανω απο 1.2 και στο κοφτη(7000)στροφες θα εχεις 0.7 με 0.65. Απλως να ξερεις οτι στα ψηλα μην περιμενεις να δεις το 1.4 με τιποτα, αρα θα εχεις καλυτερο μπαμ στα χαμηλα και να ξερεις το μονο που θα κανεις ειναι ζοριζεις πιο πολυ την τουρμπινα σου και να την υπερθερμανεις πιο πολυ με το σφιξιμο της wastegate. Ακομα να ξερεις οτι επειδη θα κουραζεται στα χαμηλα πιο πολυ με 1,4 θα χανεις στα ψηλα, δεν θα μπορει να κρατησει καλη πιεση μετα απο καποια πλακωματα γιατι θα κουραζεται η τουρμπινιτσα μας. Μετα προσεξε κατι ακομα, θα φας το συμπλεκτη σου απο την πολυ ροπη με αποτελεσμα να πατιναρει απο την πολυ ροπη γιατι ο συμπλεκτης μας αντεχει το πολυ μεχρι 38-39 κιλα ροπης. Στα λεω ολα αυτα γιατι το εψαξα και εγω και μου τα ειπαν, τωρα απο εκει και περα εσυ ξερεις. Τι προγραμμα φορας και τι πιεσεις δουλευεις τωρα? Και κατι ακομα, εαν την σφιξεις 2 στροφες, δεν θα δεις διαφορα πρεπει 4-5 στροφες τουλαχιστον, και εαν σφιξεις μονο 2, το μονο που θα κανεις ειναι η ν75 απο 99 τα εκατο π.χ. που δουλευει, να πεσει στο 85 τα εκατο, με αποτελεσμα να δουλευεις παλι τα ιδια απο το σφιξιμο. Εσυ αποφασιζεις το δοκιμασα εγω, γιαυτο στο λεω.

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

λοιπον φιλε μου η τουρμπινα μας πανω απο 1.3 οβερ δεν μπορει να σηκωσει και αυτο για να το σηκωσει πρεπει να ζηταει το προγραμμα 1,5 με 1,55 εσενα ποσο ζηταει ? ακομα και 1,5 οβερ να σηκωσεις με τερμα σφιξιμο σχεδον να ξερεις οτι πανω απο τις 4200-4500 στροφες δεν θα δεις πανω απο 1.2 και στο κοφτη(7000)στροφες θα εχεις 0.7 με 0.65. Απλως να ξερεις οτι στα ψηλα μην περιμενεις να δεις το 1.4 με τιποτα, αρα θα εχεις καλυτερο μπαμ στα χαμηλα και να ξερεις το μονο που θα κανεις ειναι ζοριζεις πιο πολυ την τουρμπινα σου και να την υπερθερμανεις πιο πολυ με το σφιξιμο της wastegate. Ακομα να ξερεις οτι επειδη θα κουραζεται στα χαμηλα πιο πολυ με 1,4 θα χανεις στα ψηλα, δεν θα μπορει να κρατησει καλη πιεση μετα απο καποια πλακωματα γιατι θα κουραζεται η τουρμπινιτσα μας. Μετα προσεξε κατι ακομα, θα φας το συμπλεκτη σου απο την πολυ ροπη με αποτελεσμα να πατιναρει απο την πολυ ροπη γιατι ο συμπλεκτης μας αντεχει το πολυ μεχρι 38-39 κιλα ροπης. Στα λεω ολα αυτα γιατι το εψαξα και εγω και μου τα ειπαν, τωρα απο εκει και περα εσυ ξερεις. Τι προγραμμα φορας και τι πιεσεις δουλευεις τωρα? Και κατι ακομα, εαν την σφιξεις 2 στροφες, δεν θα δεις διαφορα πρεπει 4-5 στροφες τουλαχιστον, και εαν σφιξεις μονο 2, το μονο που θα κανεις ειναι η ν75 απο 99 τα εκατο π.χ. που δουλευει, να πεσει στο 85 τα εκατο, με αποτελεσμα να δουλευεις παλι τα ιδια απο το σφιξιμο. Εσυ αποφασιζεις το δοκιμασα εγω, γιαυτο στο λεω.

 

Και είπα να απαντήσω Τάσο, μετά τη συζήτηση που είχαμε, αλλά με πρόλαβες :biggrinthumb:

 

 

 

Δημήτρης

Edited by dimitris A4TFSIQ
Link to comment
Share on other sites

Αυξάνοντας το over μ'αυτόν τον τρόπο μπορεί να κερδίσεις σε ροπή χαμηλά αλλά χάνεις ψηλότερα λόγω θερμοκρασιών που αυξάνονται εκθετικά. Σε συνεχόμενα πατήματα δηλαδή μπορεί να χάσεις και σε ιπποδύναμη. Αν η Ν75 είναι στο 100% και η τουρμπίνα σου ανεβάζει 1.3over τότε καλύτερα να το αφήσεις εκεί εκτός κι αν προσθέσεις άλλα περιφερειακά που θα ρίξουν τις θερμοκρασίες (μεγαλύτερο IC, εξάτμιση κλπ)..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Αυξάνοντας το over μ'αυτόν τον τρόπο μπορεί να κερδίσεις σε ροπή χαμηλά αλλά χάνεις ψηλότερα λόγω θερμοκρασιών που αυξάνονται εκθετικά. Σε συνεχόμενα πατήματα δηλαδή μπορεί να χάσεις και σε ιπποδύναμη. Αν η Ν75 είναι στο 100% και η τουρμπίνα σου ανεβάζει 1.3over τότε καλύτερα να το αφήσεις εκεί εκτός κι αν προσθέσεις άλλα περιφερειακά που θα ρίξουν τις θερμοκρασίες (μεγαλύτερο IC, εξάτμιση κλπ)..

 

 

Μιχάλης

Συμφωνω μαζι σου μαικ αλλα και εξατμιση να βαλει και ιντερκουλερ, η τουρμπινα ειναι τοσο μικρη που παλι θα ανεβαζει. θα βοηθησει βεβαια, αλλα με 1.4 πιεση γι αυτην την τουρμπινα ειναι πολυ και κουραζεται ευκολα και λαχανιαζει.

Να πω κατι, μην νομιζουμε οτι οσο πιο πολυ φουσκωνει, τόσο κερδιζεις, δεν ισχυει κατι τετοιο παντα. Απο εκει και περα αποφασιζει ο φιλος μας αλλα να ξερει θα κανει κακο πρωτα στη τουρμπινα και δευτερον στο συμπλεκτη. Και το καλοκαιρι θα ανεβαζει θερμοκρασιες που ο,τι και να βαλει δεν θα πεφτουν με τιποτα απλως θα βοηθησει λιγο, ενω αμα το αφησει οπως ειναι και βαλει ιντερκουλερ και εξατμιση εκει θα δει διαφορα παντου και δεν θα εχει και προβλημα με τιποτα πουθενα.

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

..μην νομιζουμε οτι οσο πιο πολυ φουσκωνει, τόσο κερδιζεις, δεν ισχυει κατι τετοιο παντα..

 

Συμφωνώ σε αυτό με τον Τάσο.

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Σημερα πήρα τηλ στhν overload..kαι μου ειπαν με 100 βενζινη θα εχω 1,25 και θα πεφτει στο 0,6 με 33 kg ροπη.Θα μου δωσει 230ps. Τι λέτε?

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Και κατι αλλο μου ειπανε οτι το ic και το τουρμπο του α4 β8 160ps ειναι καλύτερο του α3 με αποτελεσμα να κρατανε πιεση καλύτερα

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Και κατι αλλο μου ειπανε οτι το ic και το τουρμπο του α4 β8 160ps ειναι καλητερο του α3 με αποτελεσμα να κρατανε πιεση καλητερα

 

 

την ιδια τουρμπινα φορανε ολα τα 1.8 tsi κ03 και ιντερκουλερ εσενα ειναι και το μικρο και εμας ειναι ενα ολοκληρο ψυγειο οσο για πιεση 1.25 θα εχεις το πολυ μεχρι 3500-3900 απο κει και περα θα πεσει η πιεση σου 0.6 θα εχεις περιπου στις 6300-6500 στροφες

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Εγω ξερω οτι τα Α4 β8 εχουν την ΚΟ3s blush.gif

ρε παιδια εαν ηταν η κο3ς θα ανεβαζε 260 αλογα και οχι με το ζορι 230 και θα ειχε οβερ 1.5 ,1.6 οχι με το ζορι 1.3

Link to comment
Share on other sites

λοιπον φιλε μου η τουρμπινα μας πανω απο 1.3 οβερ δεν μπορει να σηκωσει και αυτο για να το σηκωσει πρεπει να ζηταει το προγραμμα 1,5 με 1,55 εσενα ποσο ζηταει ? ακομα και 1,5 οβερ να σηκωσεις με τερμα σφιξιμο σχεδον να ξερεις οτι πανω απο τις 4200-4500 στροφες δεν θα δεις πανω απο 1.2 και στο κοφτη(7000)στροφες θα εχεις 0.7 με 0.65. Απλως να ξερεις οτι στα ψηλα μην περιμενεις να δεις το 1.4 με τιποτα, αρα θα εχεις καλυτερο μπαμ στα χαμηλα και να ξερεις το μονο που θα κανεις ειναι ζοριζεις πιο πολυ την τουρμπινα σου και να την υπερθερμανεις πιο πολυ με το σφιξιμο της wastegate. Ακομα να ξερεις οτι επειδη θα κουραζεται στα χαμηλα πιο πολυ με 1,4 θα χανεις στα ψηλα, δεν θα μπορει να κρατησει καλη πιεση μετα απο καποια πλακωματα γιατι θα κουραζεται η τουρμπινιτσα μας. Μετα προσεξε κατι ακομα, θα φας το συμπλεκτη σου απο την πολυ ροπη με αποτελεσμα να πατιναρει απο την πολυ ροπη γιατι ο συμπλεκτης μας αντεχει το πολυ μεχρι 38-39 κιλα ροπης. Στα λεω ολα αυτα γιατι το εψαξα και εγω και μου τα ειπαν, τωρα απο εκει και περα εσυ ξερεις. Τι προγραμμα φορας και τι πιεσεις δουλευεις τωρα? Και κατι ακομα, εαν την σφιξεις 2 στροφες, δεν θα δεις διαφορα πρεπει 4-5 στροφες τουλαχιστον, και εαν σφιξεις μονο 2, το μονο που θα κανεις ειναι η ν75 απο 99 τα εκατο π.χ. που δουλευει, να πεσει στο 85 τα εκατο, με αποτελεσμα να δουλευεις παλι τα ιδια απο το σφιξιμο. Εσυ αποφασιζεις το δοκιμασα εγω, γιαυτο στο λεω.

 

Τάσο καταρχήν ευχαριστώ πολύ για την πλήρη απαντηση σου...

 

Αυτό ανέφερα και εγώ πρίν στο πρώτο μου post,είναι ένα πρόγραμμα,ετσι φτιαγμένο που ζητάει αυτή την πίεση γιαυτό και το αναφέρω και ρωτάω την γνώμη σας.Εγώ επίσης έχω ακούσει και για μπερδέματα στην λειτουργία του κινητήρα

 

Αυτή τη στιγμή το πρόγραμμα δουλέυει 1.2 με 1.2,5 maximum.

 

Σχετικά με το δίσκο,ήδη αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα,οχι οτι έχω αλλά οδηγώ με τέτοιο τρόπο ωστε να μην έχω..

 

Να Θυμίσω οτι το αυτοκίνητο φοράει περιφερειακά,παραθέτω και πάλι την σχετική δυναμομέτρηση.

 

Σχετικά με τις στροφές και σε ποιο σημείο κανοντας αυτην την κινηση επεσες μέσα,και στο Παζαρόπουλο μου μιλήσανε για +15 άλογα μόνο με στο φάσμα στροφών 3.000 εως 5.000, και λίγο πιο δυνατό στις υψηλές στροφές, γιαυτό και το σκέφτομαι :g:

 

Αρα 3 τα πρόβλήματα κατα την αποψη σου..θερμοκρασίες-δίσκος και ουσιαστικά καταπόνηση του μοτέρ χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα.

 

Εσυ οταν έκανες αυτη την κινηση,φόραγες ενα πρόγραμμα που ζηταγε αυτη την πιεση?Διοτι μου είπαν οτι εαν το κάνω με το προγραμμα που φοραω αυτη την στιγμή δεν θα δω αποτελεσματα,παρα μονο με το αλλο...

 

Γενικά εχω ενα αμαξι που παει παρα παρα πολύ καλα..με το stage6 φαντάσου οτι τα δοκιμασαμε και ημουνα 2 αμαξια μπροστά και δεν ειχα βάλει ακομα εξατμιση...

Εξου και ο προβληματισμος....

post-9839-12649378543548_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυξάνοντας το over μ'αυτόν τον τρόπο μπορεί να κερδίσεις σε ροπή χαμηλά αλλά χάνεις ψηλότερα λόγω θερμοκρασιών που αυξάνονται εκθετικά. Σε συνεχόμενα πατήματα δηλαδή μπορεί να χάσεις και σε ιπποδύναμη. Αν η Ν75 είναι στο 100% και η τουρμπίνα σου ανεβάζει 1.3over τότε καλύτερα να το αφήσεις εκεί εκτός κι αν προσθέσεις άλλα περιφερειακά που θα ρίξουν τις θερμοκρασίες (μεγαλύτερο IC, εξάτμιση κλπ)..

 

 

Μιχάλης

 

Μιχαλη και αυτο έγινε...

Οταν βαλαμε το συγκεκριμένο προγραμμα σε ενα leon 1.8tsi και βγήκαμε στο δρόμο, στο laptop, μας έδειξε στα πρώτα "ανοιγματα" τα +15 άλογα που περιμέναμε,αλλα με τα απο μισή ώρα τα δοκιμάσαμε με το δικό μου αυτοκινητο και ήμουνα μπροστα..

Περιφερεικα φοράω οπως ειπα και στο Τασο,προγραμμα-φιλτρο(pipercross)-εξατμιση (milltek full)

 

Αλλα βλέπω οτι οι απόψεις διαφέρουν στο κομματι των θερμοκρασιών,βεβαια τραωή απόδειξη ητανε το test στο LEON...!!

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη γιατι δε σκεφτεσαι να αλλαξεις την τουρμπινα σου [κο4]!!Απο τη στιγμη που φορας κ περιφερειακα.τρομερη διαφορα.

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Λευτέρη κάνει η KO4 με αυτη την εξατμιση,μήπως θελει και αλλα τα οποία εγώ δεν είμαι διατεθειμένος να αλλάξω,κουμπώνει η πολλαπλη της τουρμπίνας αυτής σε milltek 70mm???

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Απο οτι μου εχουν πει δε χρειαζεται μεγαλη διαδικασια. Βεβαια θα ξερει καποιος απο το club καλυτερα να μας πει.

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Τάσο καταρχήν ευχαριστώ πολύ για την πλήρη απαντηση σου...

 

Αυτό ανέφερα και εγώ πρίν στο πρώτο μου post,είναι ένα πρόγραμμα,ετσι φτιαγμένο που ζητάει αυτή την πίεση γιαυτό και το αναφέρω και ρωτάω την γνώμη σας.Εγώ επίσης έχω ακούσει και για μπερδέματα στην λειτουργία του κινητήρα

 

Αυτή τη στιγμή το πρόγραμμα δουλέυει 1.2 με 1.2,5 maximum.

 

Σχετικά με το δίσκο,ήδη αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα,οχι οτι έχω αλλά οδηγώ με τέτοιο τρόπο ωστε να μην έχω..

 

Να Θυμίσω οτι το αυτοκίνητο φοράει περιφερειακά,παραθέτω και πάλι την σχετική δυναμομέτρηση.

 

Σχετικά με τις στροφές και σε ποιο σημείο κανοντας αυτην την κινηση επεσες μέσα,και στο Παζαρόπουλο μου μιλήσανε για +15 άλογα μόνο με στο φάσμα στροφών 3.000 εως 5.000, και λίγο πιο δυνατό στις υψηλές στροφές, γιαυτό και το σκέφτομαι :g:

 

Αρα 3 τα πρόβλήματα κατα την αποψη σου..θερμοκρασίες-δίσκος και ουσιαστικά καταπόνηση του μοτέρ χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα.

 

Εσυ οταν έκανες αυτη την κινηση,φόραγες ενα πρόγραμμα που ζηταγε αυτη την πιεση?Διοτι μου είπαν οτι εαν το κάνω με το προγραμμα που φοραω αυτη την στιγμή δεν θα δω αποτελεσματα,παρα μονο με το αλλο...

 

Γενικά εχω ενα αμαξι που παει παρα παρα πολύ καλα..με το stage6 φαντάσου οτι τα δοκιμασαμε και ημουνα 2 αμαξια μπροστά και δεν ειχα βάλει ακομα εξατμιση...

Εξου και ο προβληματισμος....

 

Λοιπον τα αλογα που εχεις ειναι μια χαρα. Πολυ καλα αλογα και πολυ καλη ροπη η τουρμπινα με αυτες τις πιεσεις να ξερεις ειναι πολυ safe, δουλευει αψογα χωρις κανενα προβλημα και χωρις να κουραζεται ιδιαιτερα.

Επισης, εαν η ζητουμενη πιεση σου ειναι το 1.25 οσο και να σφιξεις ειναι αχρηστο γιατι η εντολη που δινει ο εγκεφαλος σου ειναι για 1,25 αρα το μονο που θα κανεις εαν την σφιξεις οπως εισαι θα μπαινει το αμαξι σε safe mode η θα σου κανει κοψιματα γιατο σου ειπαν οτι δεν μπορεις να σηκωσεις παραπανω με αυτο το προγραμμα.

Θα πρεπει να βαλεις το αλλο γιατι το αλλο θα ζηταει π.χ 1, σαν τουρμπινα ετσι οπως ειναι θα παει το πολυ 1.3 και και μετα θελει σφιξιμο για το 1.5 και πολυ μαλιστα.

Εγω το εκανα πανω σε αυτο που εχω και εμενα 1.25 ζηταει αλλα το ζηταει στις 4500 στροφες με αποτελεσμα να πηγαινει μεχρι 1.19 ετσι παιρνει και λιγο σφιξιματακι περιπου 3-4 στροφες το πολυ.

Αν ομως το 1.25 το ζητουσε στις 3000-3500 θα το επαιρνα και δεν θα μπορουσα να σφιξω αλλο γιατι θα το ξεπερνουσα καταλαβες ?

Και τωρα εδωσα δυο στροφες και κραταει απλως λιγο καλυτερα στις υψηλες στροφες το 1.19 εμεινε οπως ειχε γιατι σου ειπα δεν μπορει παραπανω να δωσει σε αυτες τις στροφες και 2 μπαρ ας ζητουσε οκ ως εδω.

Γιαυτο αστο οπως ειναι και μην πειραζεις τιποτα εαν την σφιξεις την wastegate να ξερεις καποια στιγμη θα σου χαλασει και με κανενα πατημα αντι να δειξει 1.4 θα σου δειξει 1,7-1,8 και μπορει εκεινη την ωρα να σου προκαλεσει ζημια στην τουρμπινα γιατι οταν το πειραζεις το watsegate αρχιζει μετα και μπορει να σου κολλαει.

Όσο για την κ04 οπως ειμαστε καθεται σχεδον κουτι αλλα θελει καποιες μετατροπες γιατι δεν ειναι ακριβως ιδια με αυτην που φοραμε εγω το εψαξα και μου ειπαν 1850 ευρω γιατι ηδη φοραω εξατμιση και εισαγωγη 1850 μαζι με ο,τι χρειαστει και εργατικα υπολογισε και ενα συμπλεκτη κανενα 600αρι και ενα προγραμμα τουλαχιστον 500-600 ευρω.

Καταλαβαινεις τωρα, η εξατμιση σου κουμπωνει ακριβως δεν θελει τιποτα και καλο ειναι να βαλεις και το ιντερκουλερ απο το s3 γιατι το καλοκαιρι θα φοβασαι να το σκισεις αλλα 300-350 ευρώ δηλαδη τωρα εσυ αποφασιζεις για ο,τι και να κανεις :new_thumright:

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

λιοπον τα αλογα που εχεις ειναι μια χαρα πολυ καλα αλογα και πολυ καλη ροπη η τουρμπινα με αυτες τις πιεσεις να ξες ειναι πολυ safe δουλευει αψογα χωρις κανενα προβλημα και χωρις να κουραζεται ιδιαιτερα επισηςεαν η ζητουμενη πιεση σου ειναι το 1.25 οσο και να σφυξεις ειναι αχρηστο γιατι η εντολη που δινει ο εγκεφαλος σου ειναι για 1,25 αρα το μονο που θα κανεις εαν την σφυξεις οπως εισαι θα μπενει το αμαξι σε safe mode η θα σου κανει κοψιματα γιατο σου ειπαν οτι δεν μπορεις να σηκωσεις παραπανω με αυτο το προγραμμα και πρεπει να βαλεις το αλλο γιατι το αλλο θα ζηταει π.χ 1, σαν τουρμπινα ετσι οπως ειναι θα παει το πολυ 1.3 και καιψ μετα θελει σφυξιμο για το 1.5 και πολυ μαλιστα .εγω το εκανα πανω σε αυτο που εχω και εμενα 1.25 ζηταει αλλα το ζηταει στις 4500 στροφες με αποτελεσμα να πηγαινει μεχρι 1.19 ετσι περνει και λιγο σφυξιματακι περιπου 3-4 στροφες το πολυ εαν ομως το 1.25 το ζητουσε στις 3000-3500 θα το επαιρνα και δεν θα μπορουσα να σφυξω αλλο γιατι θα το ξεπερνουσα καταλαβες ?και τωρα εδωσα δυο στροφες και κραταει απλως λιγο καλυτερα στις υψηλες στροφες το 1.19 εμεινε οπως ειχε γιατι σου ειπα δεν μπορει παραπανω να δωσει σε αυτες τις στροφες και 2 μπαρ ας ζητουσε οκ ως εδω γιαυτο αστο οπως ειναι και μην πειραζεις τιποτα εαν την σφυξεις την wastegate να ξες καποια στιγμη θα σου χαλασει και με κανενα πατημα αντι να δειξει 1.4 θα σου δειξει 1,7-1,8 και μπορει εκινη την ωρα να σου προκαλεσει ζημια στην τουρμπινα γιατι οταν το πειραζεις το watsegate αρχιζει μετα και μπορει να σου κολαει .οσο για την κ04 οπως ειμαστε καθεται σχεδον κουτι αλλα θελει καποιες μετατροπες γιατι δεν ειναι ακριβως ιδια με αυτην που φοραμε εγω το εψαξα και μου ειπαν 1850 ευρω γιατι ειδη φοραω εξατμηση και εισαγωγη 1850 μαζι μτα οτι χρειαστει και εργατικα υπολογισε και ενα συμπλεκτη κανενα 600αρι και ενα προγραμμα τουλαχιστον 500-600 ευρω καταλαβαινεις τωρα η εξατμηση σου κουμπωνει ακριβως δεν θελει τιποτα και καλο ειναι να βαλεις και το ιντερκουλερ απο το s3 γιατι το καλοκαιρι θα φοβασαι να το σκησεις αλλα 300-350 δηλαδη τωρα εσυ αποφασιζεις για οτι και να κανεις :new_thumright:

 

 

Τάσο αποτι κατάλαβα μιλάμε για μια χρυσή τομή σχετικά με το ποιο σημείο και πόσο θα την ανοίξεις(westgate).Απο την αρχή της συζήτησης καταλαβαίνω οτι πιο πολύ ρισκάρεις παρά κανεις το αμάξι να πηγαίνει καλύτερα..

Σχετικά με το intercooler είναι στα άμεσα σχεδια μου και μόνο αυτό του S3,στο λέω αυτό διοτι φίλος έβαλε απο τον "Ηρακλή" (δεν ξέρω εάν τον ξέρεις..)και το αμάξι του ψόφισε"!!!Αρα του S3 και μόνο του S3...!!

 

Τέλος,για την KO4 πιστευω οτι είναι το μόνο ασφαλές πραγμα που μπορεί να κάνει κανείς για μετά το Φ.Π.Ε. Τ ο κόστος της δε ειναι απαγορευτικό αλλά μακάρι να είχα βάλει Φ76,δηλαδή αυτή που φοράει το S3 και ειναι και αυτή η διάσταση που δίνει η milltek εδώ και ενα μήνα για τον 1.8tfsi...Κρίμα την φοράω περίπου 1,5... :angry:

 

Ευχαριστώ πολύ και πάλι,westgate μένει εώς έχει...

 

Εάν την γυρίσω 1.5 στροφή,δω πως πάει,και δεν μείνω ευχαριστημένος,μπορώ να την γυρίσω στο αρχικό σημείο χωρίς να έχω κανένα πρόβλημα...??Λέμε τώρα..... :g:

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, καλύτερα δοκίμασε 1,5 στροφή και έλεγξέ το.. Προσέξτε πάντως γενικά με τα σφιξίματα της wastegate, δεν είναι ασφαλής τρόπος αύξησης δύναμης.

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Τάσο αποτι κατάλαβα μιλάμε για μια χρησή τομή σχετικά με το ποιο σημείο και πόσο θα την ανοίξεις(westgate).Απο την αρχή της συζήτησης καταλαβαίνω οτι πιο πολύ ρισκάρεις παρά κανεις το αμάξι να πηγαίνει καλύτερα..

Σχετικά με το intercooler είναι στα άμεσα σχεδια μου και μόνο αυτό του S3,στο λέω αυτό διοτι φίλος έβαλε απο τον "Ηρακλή" (δεν ξέρω εάν τον ξέρεις..)και το αμάξι του ψόφισε"!!!Αρα του S3 και μόνο του S3...!!

 

Τέλος,για την KO4 πιστευω οτι είναι το μόνο ασφαλές πραγμα που μπορεί να κάνει κανείς για μετά το Φ.Π.Ε. Τ ο κόστος της δε ειναι απαγορευτικό αλλά μακάρι να είχα βάλει Φ76,δηλαδή αυτή που φοράει το S3 και ειναι και αυτή η διάσταση που δίνει η milltek εδώ και ενα μήνα για τον 1.8tfsi...Κρίμα την φοράω περίπου 1,5... :angry:

 

Ευχαριστώ πολύ και πάλι,westgate μένει εώς έχει...

 

Εάν την γυρίσω 1.5 στροφή,δω πως πάει,και δεν μείνω ευχαριστημένος,μπορώ να την γυρίσω στο αρχικό σημείο χωρίς να έχω κανένα πρόβλημα...??Λέμε τώρα..... :g:

 

 

 

 

λοιπον σου απαντησα με 1,5 στροφη = καθολου γιατι το μονο που θα κανεις ειναι να δουλευει η ν75 85 τα εκατο αντι για 99 τα εκατο λογω του σφιξιματος και ετσι θα ειναι ακριβως τι ιδιο θελει πολλες στροφες και απο οτι μου λες θες και το αλλο προγραμμα για να την σφιξεις πολλες στροφες. Αστο ετσι μια χαρα εισαι αφού δουλευει μια χαρα το αμαξι σου. Τωρα εαν θες να κανεις πειραματα κανε αλλα δεν αξιζει στο ξανα λεω και υστερα μπορεις παλι να ξεσφιξεις 1,5 στροφη ολα γινονται, αλλα με μεγαλη ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΕΙς ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΑ ΧΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.. ΑΣΤΟ..

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.