Jump to content

Εισαγωγή αέρα


Recommended Posts

Δεν ξερω Δημητρη ειλικρινά.Εκανα πατήματα με το ίδιο αμάξι πριν και μετα και παραπανω απο 1 φορά με χαοτική διάφορα.Υπόψιν δεν έχω κανει επαναπρογραμματισμό... Αν μιλάμε για διορθώσεις στο πρόγραμμα και στον Γιάννη αλλά και Παναγιώτη όπως ξέρω,τοτε κακώς σου κανει εντύπωση.

 

Αν θυμασαι ειχα γράψει τι γραμμαρια βλέπω,178 αν θυμαμαι καλά και αυτά στο 1bar.

 

Μάλλον δεν διάβασες ή δεν κατάλαβες καλά Χρηστάρα. Η διαφορά υπήρξε εξ' αρχής και όχι μετά από πρόγραμμα. Οι εισαγωγές αυτές, δουλεύουν κατευθείαν ΔΕΝ χρειάζονται πρόγραμμα (ενώ κάποιες άλλες επώνυμες ήθελαν για να δουλέψουν). Κάτι έχει γίνει λάθος, στην εγκατάστασή σου, δεν δικαιολογείται.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν διάβασες ή δεν κατάλαβες καλά Χρηστάρα. Η διαφορά υπήρξε εξ' αρχής και όχι μετά από πρόγραμμα. Οι εισαγωγές αυτές, δουλεύουν κατευθείαν ΔΕΝ χρειάζονται πρόγραμμα (ενώ κάποιες άλλες επώνυμες ήθελαν για να δουλέψουν). Κάτι έχει γίνει λάθος, στην εγκατάστασή σου, δεν δικαιολογείται.

 

 

Δημήτρης

 

Μπορεί το ήδη υπάρχον πρόγραμμα που έχω (GIAC) να μην σηκώνει την οποιαδήποτε μετατροπή ή να κάνει το αυτοκίνητο να δουλεύει "χειρότερα"

απο ότι με την ΟΕΜ εισαγωγή.Το μόνο σίγουρο φίλος είναι πως η εισαγωγή που έκανα,κατασκευαστικά δεν μου άρεσε είναι η αλήθεια.Δεν μου άρεσε η εναλλαγή

υλικών,απο ότι να έχω μια ολόκληρη ανοξείδωτη/αλουμηνιου,όπως επίσης και η διαφορά στα γραμμάρια ήταν η ίδια και όσο για τις θερμοκρασίες,κάτι δεν πήγαινε καλά

με την ώς τώρα εισαγωγή (Ram Air) όπου και έχω.

 

Μια μικρή θεωρία όπου σχημάτισα μετά απο αυτό,έχει να κάνει με το ότι,περισσότερο σημασία παίζει η χαμηλότερη θερμοκρασία εισαγωγής παρά η θερμοκρασία του MAFcase,

καθώς ναι μεν επηρεάζει σαφώς η θερμοκρασία του μαφ,αλλά αν έχεις καλή ροή σε σωστή θερμοκρασία αέρα,τότε είναι καλύτερα η ΟΕΜ εισαγωγή,σε σχέση με την

εισαγωγή που έκανα που ναι μεν ο μαφ δεν είναι τόσο ζεστός,αλλά η θερμοκρασία εισαγωγής ήταν μεγαλύτερη από τώρα.

 

 

Δεν ξέρω πραγματικά,θα ετοιμάσω κάποια ολοκληρωμένη λύση μάλλον απο ανοξείδωτη κατασκευή και όταν έρθει η ώρα του προγραμματισμού θα το κοιτάξω επιτόπου.

Link to comment
Share on other sites

Χρήστο,σίγουρα το πιο σημαντικό είναι να ρουφάει η χοάνη δροσερό αέρα. Εξίσου όμως σημαντικό είναι να βρίσκεται και ο maf σε δροσερό σημείο και αυτο γιατί έχει αισθητήρα θερμοκρασίας και στη ζέστη κόβει αβανς.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παιδιά, ο ΜAF, ως πόση πίεση μετράει?

ο maf (mass air flow) δε μετράει πίεση.

Μετράει παροχή αέρα (ταχύτητα σε gr/sec).

 

ο map (mass air preasure) μετράει πίεση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Άρα καλά είχα ακούσει.. σε μένα, μετά το πρόγραμμα, ο map διαβάζει σταθερά 1.5 bar, ενώ εμένα δουλεύει στα 1.6 . Καλά θα ήταν να άλλαζα map;

Link to comment
Share on other sites

Άρα καλά είχα ακούσει.. σε μένα, μετά το πρόγραμμα, ο map διαβάζει σταθερά 1.5 bar, ενώ εμένα δουλεύει στα 1.6 . Καλά θα ήταν να άλλαζα map;

και να αλλάξεις τον map, θα πρέπει να ρυθμιστεί το πρόγραμμα εκ νέου, καλιμπράροντας τον map, ώστε ο εγκέφαλος να καταλαβαίνει τι διαβάζει ο αισθητήρας πίεσης αέρα (map).

Δεν τον αλλάζεις δηλαδή και δουλεύει. ;)

 

Επίσης μόνο τα custom προγράμματα δέχονται τέτοιες τροποποιήσεις, σε αντίθεση με τις "κονσέρβες" που δεν τις δέχονται (γι' αυτό ακριβώς λέγονται και "κονσέρβρες").

 

Αν φοράς custom πρόγραμμα, ρώτα τον προγραμματιστή σου γι' αυτή σου την κίνηση.

 

 

ΥΓ: μέχρι 1,55bar διαβάζει ο map σου νομίζω και όχι 1,5. Ένα log όμως θα σου λύσει την απορία. :)

ΥΓ2: προσωπικά θεωρώ ότι δεν αξίζει η κίνηση αν δεν έχεις κάνει big turbo στο αμάξι σου... πολύς κόπος για το (σχεδόν) τίποτα.

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

1.55 διαβάζει. Ο.. THX. Απλά ρωτούσα αν θα ήταν καλυτερα να άλλαζα, και αν άξιζε. Παντός, όπως είπες, θα τον ρωτήσω..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

καλησπερα σας..μια ερωτηση  να σας κανω..μια αγελαδα π.χ samco και ενα φιλτρο ελλυθερας π.χ ενα jr / k&n /pipecross θα βοηθουσε..?δν περιμενω καποια ιδιαιτερη διαφορα..εξαλου ενα απλο προγραμμα φοραω και ενα καταλυτη..δν εχω σκοπο για πολλα πραγματα.. λιγα και καλα..(ο καθενας βαζει καποιους στοχους και οι καιροι πολυ δυσκολοι λεμε..)

Link to comment
Share on other sites

οχι δν περιμενω κατι τραγικο να δω και να καταλαβω να βοηθησουνε στη λειτουργεια..απο φιλτρα τι λετε..?εχει μεγαλη διαφορα ενα ξερου τυπου (pipercross) με ενα λαδιου π.χ k&n..?

Link to comment
Share on other sites

σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας και για την βοηθεια..θα δω εν καιρω αν μπορω να δαπανησω μερικα χρηματα για να εφαρμοσω μερικα ακομα πραγματα για το αυτοκινητο μ αν και με εχει ταλαιπωρησει αρκετα..

Link to comment
Share on other sites

θεωρω πως για τα δεδομενα μ και αυτα που ζηταω απο το αυτοκινητο μ καλυτερα να μην μπω σε τετοιες διαδικασιες γαιτι να λειτουργησουν καλα και να λαμβανει κρυο αερα θελει και κατεβασμα κατω χαμηλα..και γενικα πιστευω πως σε αυτο το σταδιο δν χρειαζομαι κατι τετοιο,..

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Eδώ λίγο για να καταλάβεις :

 

IMG_0288.jpg

 

Δημήτρης

 

 

Περασε πολύς καιρος αλλά δεν εχει ξεχαστει απο εμενα αυτο το project, ποιος απο τα b6 b7 εχει κανει κάτι  παρόμοιο;

Εγω έχω την διαθεση να προχωρησω σε δοκιμές, κανείς άλλος;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Γιάννη! Λογικά γίνεται και σε εμάς αν έχουμε χώρο εκεί που έβαλε ο Δημήτρης τη χοάνη.

Αν προχωρήσεις δωσε καμιά πληροφορία γιατί μου αρέσει και εμένα αυτή η διάταξη

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Γιάννη! Λογικά γίνεται και σε εμάς αν έχουμε χώρο εκεί που έβαλε ο Δημήτρης τη χοάνη.

Αν προχωρήσεις δωσε καμιά πληροφορία γιατί μου αρέσει και εμένα αυτή η διάταξη

 

Χρηστο, πριν απο καιρο το ειχαμε σχεδιασει με τον Γιωργο (georgio3gr) αλλά δεν το τρεξαμε, Εχουμε και υλικά δοκιμών, ευκαμπτο σωληνα, και ενωσεις. Μεχρι και μια κινέζικη φιλτροχοάνη πηρα για τις δοκιμές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι η κινέζικη, απλά βεβαιώσου ότι δεν έχει κάτι που ενδεχομένως μπορεί να φύγει από τη μεριά της μηχανής. Αν και μια που είχα δει είχε μια χαρά ποιότητα (ή έτσι έδειχνε, σίγουρα για μόνιμη χρήση καλύτερα μια επώνυμη).

Εύκαμπτη σωλήνα, από που αγοράζουμε ? Το μόνο που σκέφτομαι είναι ποιος κάθεται να φτιάξει όλα τα σωληνάκια και να τα συνδέσει στην εύκαμπτη

Link to comment
Share on other sites

Χρηστο, πριν απο καιρο το ειχαμε σχεδιασει με τον Γιωργο (georgio3gr) αλλά δεν το τρεξαμε, Εχουμε και υλικά δοκιμών, ευκαμπτο σωληνα, και ενωσεις. Μεχρι και μια κινέζικη φιλτροχοάνη πηρα για τις δοκιμές.

 

Προχώρα Γιαννάρα!

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι η κινέζικη, απλά βεβαιώσου ότι δεν έχει κάτι που ενδεχομένως μπορεί να φύγει από τη μεριά της μηχανής. Αν και μια που είχα δει είχε μια χαρά ποιότητα (ή έτσι έδειχνε, σίγουρα για μόνιμη χρήση καλύτερα μια επώνυμη).

Εύκαμπτη σωλήνα, από που αγοράζουμε ? Το μόνο που σκέφτομαι είναι ποιος κάθεται να φτιάξει όλα τα σωληνάκια και να τα συνδέσει στην εύκαμπτη

 

Χρηστο, δεν εχει πολλες συνδεσεις η ευκαμπτη. Θα συνδεθει αμεσως μετα την αγελαδα, θα κανει την καμπυλη 180 μοιρων, επειτα θα μπει το MAF, και μετα ενα κομματι 10cm για να στρωσει η ροη και τελος η φιλτροχοάνη. Ολα αυτα ειναι για δοκιμές, αν τελικά αρεσει και εχει αποτελεσμα η διαταξη, τοτε παμε για φτιαξιμο σωληνα απο εξατμισά.

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη, μετά το maf case δεν χρειάζεται τόση απόσταση, καλύτερα όσο σε παίρνει να πάρεις μπροστά απόσταση, παρά πίσω. Δηλαδή, καλύτερα να έχει καλύτερη ροή ο αέρας μεταξύ χοάνης και maf, παρά maf και τούρμπο. Μη σε μπερδεύει το δικό μου, έχω βάλει πολύ μεγάλη χοάνη και δεν με έπαιρνε να πάω παραπίσω, γιατί πρέπει και ο αισθητήρας να είναι ψυχρός, αλλά και το case.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γιάννη, μετά το maf case δεν χρειάζεται τόση απόσταση, καλύτερα όσο σε παίρνει να πάρεις μπροστά απόσταση, παρά πίσω. Δηλαδή, καλύτερα να έχει καλύτερη ροή ο αέρας μεταξύ χοάνης και maf, παρά maf και τούρμπο. Μη σε μπερδεύει το δικό μου, έχω βάλει πολύ μεγάλη χοάνη και δεν με έπαιρνε να πάω παραπίσω, γιατί πρέπει και ο αισθητήρας να είναι ψυχρός, αλλά και το case.

 

 

Δημήτρης

 

To σχεδιάσα ετσι εχοντας στο μυαλό την απομάκρυνση του maf απο το σημειο που ειναι τωρα ωστε να εχει χαμηλότερες θερμοκρασίες.

Προτείνεις να κρατησω τον MAF στην θεση που ειναι τώρα;  (μετά την αγελάδα, πριν την καμπυλη δηλαδη; )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To σχεδιάσα ετσι εχοντας στο μυαλό την απομάκρυνση του maf απο το σημειο που ειναι τωρα ωστε να εχει χαμηλότερες θερμοκρασίες.

Προτείνεις να κρατησω τον MAF στην θεση που ειναι τώρα;  (μετά την αγελάδα, πριν την καμπυλη δηλαδη; )

 

Όχι! Όπως είναι το δεξί σχέδιο κάτοψης, στην ευθεία πριν την καμπύλη, όσο πιο πίσω σε παίρνει, ώστε να ομαλοποιείται η ροή του αέρα για τον αισθητήρα. Φυσικά όχι να είναι τόσο κοντά στην ζέστη, απλά όσο σε παίρνει, ιδανικά μακρυά από ζέστη και όσο πιο πίσω, μετά την καμπύλη φυσικά.

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.