Dimitris_Kon Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 Δεν ξερω Δημητρη ειλικρινά.Εκανα πατήματα με το ίδιο αμάξι πριν και μετα και παραπανω απο 1 φορά με χαοτική διάφορα.Υπόψιν δεν έχω κανει επαναπρογραμματισμό... Αν μιλάμε για διορθώσεις στο πρόγραμμα και στον Γιάννη αλλά και Παναγιώτη όπως ξέρω,τοτε κακώς σου κανει εντύπωση. Αν θυμασαι ειχα γράψει τι γραμμαρια βλέπω,178 αν θυμαμαι καλά και αυτά στο 1bar. Μάλλον δεν διάβασες ή δεν κατάλαβες καλά Χρηστάρα. Η διαφορά υπήρξε εξ' αρχής και όχι μετά από πρόγραμμα. Οι εισαγωγές αυτές, δουλεύουν κατευθείαν ΔΕΝ χρειάζονται πρόγραμμα (ενώ κάποιες άλλες επώνυμες ήθελαν για να δουλέψουν). Κάτι έχει γίνει λάθος, στην εγκατάστασή σου, δεν δικαιολογείται. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChRiS82 Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Μάλλον δεν διάβασες ή δεν κατάλαβες καλά Χρηστάρα. Η διαφορά υπήρξε εξ' αρχής και όχι μετά από πρόγραμμα. Οι εισαγωγές αυτές, δουλεύουν κατευθείαν ΔΕΝ χρειάζονται πρόγραμμα (ενώ κάποιες άλλες επώνυμες ήθελαν για να δουλέψουν). Κάτι έχει γίνει λάθος, στην εγκατάστασή σου, δεν δικαιολογείται. Δημήτρης Μπορεί το ήδη υπάρχον πρόγραμμα που έχω (GIAC) να μην σηκώνει την οποιαδήποτε μετατροπή ή να κάνει το αυτοκίνητο να δουλεύει "χειρότερα" απο ότι με την ΟΕΜ εισαγωγή.Το μόνο σίγουρο φίλος είναι πως η εισαγωγή που έκανα,κατασκευαστικά δεν μου άρεσε είναι η αλήθεια.Δεν μου άρεσε η εναλλαγή υλικών,απο ότι να έχω μια ολόκληρη ανοξείδωτη/αλουμηνιου,όπως επίσης και η διαφορά στα γραμμάρια ήταν η ίδια και όσο για τις θερμοκρασίες,κάτι δεν πήγαινε καλά με την ώς τώρα εισαγωγή (Ram Air) όπου και έχω. Μια μικρή θεωρία όπου σχημάτισα μετά απο αυτό,έχει να κάνει με το ότι,περισσότερο σημασία παίζει η χαμηλότερη θερμοκρασία εισαγωγής παρά η θερμοκρασία του MAFcase, καθώς ναι μεν επηρεάζει σαφώς η θερμοκρασία του μαφ,αλλά αν έχεις καλή ροή σε σωστή θερμοκρασία αέρα,τότε είναι καλύτερα η ΟΕΜ εισαγωγή,σε σχέση με την εισαγωγή που έκανα που ναι μεν ο μαφ δεν είναι τόσο ζεστός,αλλά η θερμοκρασία εισαγωγής ήταν μεγαλύτερη από τώρα. Δεν ξέρω πραγματικά,θα ετοιμάσω κάποια ολοκληρωμένη λύση μάλλον απο ανοξείδωτη κατασκευή και όταν έρθει η ώρα του προγραμματισμού θα το κοιτάξω επιτόπου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Χρήστο,σίγουρα το πιο σημαντικό είναι να ρουφάει η χοάνη δροσερό αέρα. Εξίσου όμως σημαντικό είναι να βρίσκεται και ο maf σε δροσερό σημείο και αυτο γιατί έχει αισθητήρα θερμοκρασίας και στη ζέστη κόβει αβανς. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalkin Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Παιδιά, ο ΜAF, ως πόση πίεση μετράει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Παιδιά, ο ΜAF, ως πόση πίεση μετράει? ο maf (mass air flow) δε μετράει πίεση. Μετράει παροχή αέρα (ταχύτητα σε gr/sec). ο map (mass air preasure) μετράει πίεση. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalkin Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Άρα καλά είχα ακούσει.. σε μένα, μετά το πρόγραμμα, ο map διαβάζει σταθερά 1.5 bar, ενώ εμένα δουλεύει στα 1.6 . Καλά θα ήταν να άλλαζα map; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 (edited) Άρα καλά είχα ακούσει.. σε μένα, μετά το πρόγραμμα, ο map διαβάζει σταθερά 1.5 bar, ενώ εμένα δουλεύει στα 1.6 . Καλά θα ήταν να άλλαζα map; και να αλλάξεις τον map, θα πρέπει να ρυθμιστεί το πρόγραμμα εκ νέου, καλιμπράροντας τον map, ώστε ο εγκέφαλος να καταλαβαίνει τι διαβάζει ο αισθητήρας πίεσης αέρα (map). Δεν τον αλλάζεις δηλαδή και δουλεύει. Επίσης μόνο τα custom προγράμματα δέχονται τέτοιες τροποποιήσεις, σε αντίθεση με τις "κονσέρβες" που δεν τις δέχονται (γι' αυτό ακριβώς λέγονται και "κονσέρβρες"). Αν φοράς custom πρόγραμμα, ρώτα τον προγραμματιστή σου γι' αυτή σου την κίνηση. ΥΓ: μέχρι 1,55bar διαβάζει ο map σου νομίζω και όχι 1,5. Ένα log όμως θα σου λύσει την απορία. ΥΓ2: προσωπικά θεωρώ ότι δεν αξίζει η κίνηση αν δεν έχεις κάνει big turbo στο αμάξι σου... πολύς κόπος για το (σχεδόν) τίποτα. Edited December 15, 2014 by Kavouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalkin Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 1.55 διαβάζει. Ο.. THX. Απλά ρωτούσα αν θα ήταν καλυτερα να άλλαζα, και αν άξιζε. Παντός, όπως είπες, θα τον ρωτήσω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikosgate Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 καλησπερα σας..μια ερωτηση να σας κανω..μια αγελαδα π.χ samco και ενα φιλτρο ελλυθερας π.χ ενα jr / k&n /pipecross θα βοηθουσε..?δν περιμενω καποια ιδιαιτερη διαφορα..εξαλου ενα απλο προγραμμα φοραω και ενα καταλυτη..δν εχω σκοπο για πολλα πραγματα.. λιγα και καλα..(ο καθενας βαζει καποιους στοχους και οι καιροι πολυ δυσκολοι λεμε..) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 Νίκο σίγουρα βοηθάνε, προσωπικά φοράω και αγελάδα και φίλτρο... Μην περιμένεις όμως να δεις διαφορά με αυτά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikosgate Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 οχι δν περιμενω κατι τραγικο να δω και να καταλαβω να βοηθησουνε στη λειτουργεια..απο φιλτρα τι λετε..?εχει μεγαλη διαφορα ενα ξερου τυπου (pipercross) με ενα λαδιου π.χ k&n..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 To Κ&Ν κατά τη γνώμη μου, είναι αρκετά καλύτερο Νίκο. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikosgate Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας και για την βοηθεια..θα δω εν καιρω αν μπορω να δαπανησω μερικα χρηματα για να εφαρμοσω μερικα ακομα πραγματα για το αυτοκινητο μ αν και με εχει ταλαιπωρησει αρκετα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A4papado Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Θα σ προτεινα να καταργησεις το φιλτροκουτι και να βαλεις μανιταρι.. θα εχεις κ πιο ωραιο ηχο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikosgate Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 θεωρω πως για τα δεδομενα μ και αυτα που ζηταω απο το αυτοκινητο μ καλυτερα να μην μπω σε τετοιες διαδικασιες γαιτι να λειτουργησουν καλα και να λαμβανει κρυο αερα θελει και κατεβασμα κατω χαμηλα..και γενικα πιστευω πως σε αυτο το σταδιο δν χρειαζομαι κατι τετοιο,.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted October 29, 2015 Author Share Posted October 29, 2015 Eδώ λίγο για να καταλάβεις : Δημήτρης Περασε πολύς καιρος αλλά δεν εχει ξεχαστει απο εμενα αυτο το project, ποιος απο τα b6 b7 εχει κανει κάτι παρόμοιο; Εγω έχω την διαθεση να προχωρησω σε δοκιμές, κανείς άλλος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Καλημέρα Γιάννη! Λογικά γίνεται και σε εμάς αν έχουμε χώρο εκεί που έβαλε ο Δημήτρης τη χοάνη. Αν προχωρήσεις δωσε καμιά πληροφορία γιατί μου αρέσει και εμένα αυτή η διάταξη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted October 29, 2015 Author Share Posted October 29, 2015 Καλημέρα Γιάννη! Λογικά γίνεται και σε εμάς αν έχουμε χώρο εκεί που έβαλε ο Δημήτρης τη χοάνη. Αν προχωρήσεις δωσε καμιά πληροφορία γιατί μου αρέσει και εμένα αυτή η διάταξη Χρηστο, πριν απο καιρο το ειχαμε σχεδιασει με τον Γιωργο (georgio3gr) αλλά δεν το τρεξαμε, Εχουμε και υλικά δοκιμών, ευκαμπτο σωληνα, και ενωσεις. Μεχρι και μια κινέζικη φιλτροχοάνη πηρα για τις δοκιμές. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Μια χαρά είναι η κινέζικη, απλά βεβαιώσου ότι δεν έχει κάτι που ενδεχομένως μπορεί να φύγει από τη μεριά της μηχανής. Αν και μια που είχα δει είχε μια χαρά ποιότητα (ή έτσι έδειχνε, σίγουρα για μόνιμη χρήση καλύτερα μια επώνυμη). Εύκαμπτη σωλήνα, από που αγοράζουμε ? Το μόνο που σκέφτομαι είναι ποιος κάθεται να φτιάξει όλα τα σωληνάκια και να τα συνδέσει στην εύκαμπτη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Χρηστο, πριν απο καιρο το ειχαμε σχεδιασει με τον Γιωργο (georgio3gr) αλλά δεν το τρεξαμε, Εχουμε και υλικά δοκιμών, ευκαμπτο σωληνα, και ενωσεις. Μεχρι και μια κινέζικη φιλτροχοάνη πηρα για τις δοκιμές. Προχώρα Γιαννάρα! Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted October 29, 2015 Author Share Posted October 29, 2015 Μια χαρά είναι η κινέζικη, απλά βεβαιώσου ότι δεν έχει κάτι που ενδεχομένως μπορεί να φύγει από τη μεριά της μηχανής. Αν και μια που είχα δει είχε μια χαρά ποιότητα (ή έτσι έδειχνε, σίγουρα για μόνιμη χρήση καλύτερα μια επώνυμη). Εύκαμπτη σωλήνα, από που αγοράζουμε ? Το μόνο που σκέφτομαι είναι ποιος κάθεται να φτιάξει όλα τα σωληνάκια και να τα συνδέσει στην εύκαμπτη Χρηστο, δεν εχει πολλες συνδεσεις η ευκαμπτη. Θα συνδεθει αμεσως μετα την αγελαδα, θα κανει την καμπυλη 180 μοιρων, επειτα θα μπει το MAF, και μετα ενα κομματι 10cm για να στρωσει η ροη και τελος η φιλτροχοάνη. Ολα αυτα ειναι για δοκιμές, αν τελικά αρεσει και εχει αποτελεσμα η διαταξη, τοτε παμε για φτιαξιμο σωληνα απο εξατμισά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted October 29, 2015 Author Share Posted October 29, 2015 (edited) Καπως έτσι το σκέφτομαι... (αριστερα ειναι η πλάγια όψη, δεξιά είναι η κάτοψη) Edited October 29, 2015 by Giannis20vt 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Γιάννη, μετά το maf case δεν χρειάζεται τόση απόσταση, καλύτερα όσο σε παίρνει να πάρεις μπροστά απόσταση, παρά πίσω. Δηλαδή, καλύτερα να έχει καλύτερη ροή ο αέρας μεταξύ χοάνης και maf, παρά maf και τούρμπο. Μη σε μπερδεύει το δικό μου, έχω βάλει πολύ μεγάλη χοάνη και δεν με έπαιρνε να πάω παραπίσω, γιατί πρέπει και ο αισθητήρας να είναι ψυχρός, αλλά και το case. Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted October 29, 2015 Author Share Posted October 29, 2015 Γιάννη, μετά το maf case δεν χρειάζεται τόση απόσταση, καλύτερα όσο σε παίρνει να πάρεις μπροστά απόσταση, παρά πίσω. Δηλαδή, καλύτερα να έχει καλύτερη ροή ο αέρας μεταξύ χοάνης και maf, παρά maf και τούρμπο. Μη σε μπερδεύει το δικό μου, έχω βάλει πολύ μεγάλη χοάνη και δεν με έπαιρνε να πάω παραπίσω, γιατί πρέπει και ο αισθητήρας να είναι ψυχρός, αλλά και το case. Δημήτρης To σχεδιάσα ετσι εχοντας στο μυαλό την απομάκρυνση του maf απο το σημειο που ειναι τωρα ωστε να εχει χαμηλότερες θερμοκρασίες. Προτείνεις να κρατησω τον MAF στην θεση που ειναι τώρα; (μετά την αγελάδα, πριν την καμπυλη δηλαδη; ) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 (edited) To σχεδιάσα ετσι εχοντας στο μυαλό την απομάκρυνση του maf απο το σημειο που ειναι τωρα ωστε να εχει χαμηλότερες θερμοκρασίες. Προτείνεις να κρατησω τον MAF στην θεση που ειναι τώρα; (μετά την αγελάδα, πριν την καμπυλη δηλαδη; ) Όχι! Όπως είναι το δεξί σχέδιο κάτοψης, στην ευθεία πριν την καμπύλη, όσο πιο πίσω σε παίρνει, ώστε να ομαλοποιείται η ροή του αέρα για τον αισθητήρα. Φυσικά όχι να είναι τόσο κοντά στην ζέστη, απλά όσο σε παίρνει, ιδανικά μακρυά από ζέστη και όσο πιο πίσω, μετά την καμπύλη φυσικά. Δημήτρης Edited October 29, 2015 by Dimitris_Kon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.