Nickel Posted July 7, 2011 Share Posted July 7, 2011 Καλως σας βρήκα, μετα απο μερικες ζυγοσταθμίσεις, κατηγορίες οτι φταινε τα ελαστικά, μετά οτι φταίνε και τα χειμερινά ελαστικά (ο λαστιχάς διαφωνούσε κάθετα), φταινε οι ζάντες (τις ισιωσα αν και δεν ειχαν ιδιαιτερη ζημιά), φταίει ο δρόμος, φταινε ολοι οι άλλοι, με ειδοποιησαν να παω να αλλάξω ψαλίδια. εντος εγγυησης (λήγει αυτον τον μήνα) ελπίζω να διορθωθει και το ελαφρύ τράβηγμα δεξιά που κάνει εν κινησει γιατι στο φρενάρισμα ειναι σταθερο. για το τρέμουλο μου ειχαν αλλάξει δισκους στα 15.000 χωρις αποτέλεσμα. τα αλλα 2 προβληματάκια ήταν το τρεμοπαιξιμο των στροφων και το οτι πεταγε το αυτοματο την οπισθεν οταν εκανα οπισθεν σε ανηφόρα λυθηκαν με update. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted July 7, 2011 Share Posted July 7, 2011 Καλως σας βρήκα, μετα απο μερικες ζυγοσταθμίσεις, κατηγορίες οτι φταινε τα ελαστικά, μετά οτι φταίνε και τα χειμερινά ελαστικά (ο λαστιχάς διαφωνούσε κάθετα), φταινε οι ζάντες (τις ισιωσα αν και δεν ειχαν ιδιαιτερη ζημιά), φταίει ο δρόμος, φταινε ολοι οι άλλοι, με ειδοποιησαν να παω να αλλάξω ψαλίδια. εντος εγγυησης (λήγει αυτον τον μήνα) Μαλλον λυθηκε το τρεμουλο στα 120 χιλ. εννοεις! Ή μηπως και το τρεμουλο-τρανταγμα οταν εισαι σταματημενος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioStav Posted July 7, 2011 Share Posted July 7, 2011 Εγώ δεν έχω παρατηρήσει τρέμουλο στα 120.Κοσκίνισμα τιμονιού όταν είναι σταματημένο έχω αλλά μόνο όταν είναι λεία η επιφάνεια.Δεν ξέρω αν έχει σημασία αλλά είναι το Α4 με 120 αλογάκια στα χαρτιά.Το πήρα αρχές Ιουνίου και έχει επάνω το πακέτο εξοπλισμού businnes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickel Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 @strivis έχω τρέμουλο/δόνηση στο τιμόνι στην πορεία... περίπου στα 115 χλμ , και τραβάει ελαφρώς δεξία, το συνεργείο είπε (αν και ο κοσμος στο internet το εχει επιβεβαιωσει μήνες τωρα) οτι οταν αλλαχτουν τα ψαλίδια θα φτιάξουν και τα δύο. σταματημένο σπάνια εχω παρατηρήσει να τρέμει το τιμόνι και όσες φορές , είναι οταν ξεκινάω με όπισθεν και σχεδόν όλο το τιμόνι στριμένο στο πλακάκι του γκαράζ... ίσως να προερχεται απο τα ελαστικά και όχι απο το σωληνάκι υψηλής που διαβασα... Δεν ειχα ασχοληθεί με αυτό το θέμα καθόλου, ήδη πήρα τον αντιπροσωπο που το πηγαίνω, και θα το κοιτάξουμε την Δευτέρα, έτσι και αλλιώς δεν προλάβαινε να παραγγειλει το ανταλλακτικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 @strivis έχω τρέμουλο/δόνηση στο τιμόνι στην πορεία... περίπου στα 115 χλμ , και τραβάει ελαφρώς δεξία, το συνεργείο είπε (αν και ο κοσμος στο internet το εχει επιβεβαιωσει μήνες τωρα) οτι οταν αλλαχτουν τα ψαλίδια θα φτιάξουν και τα δύο. σταματημένο σπάνια εχω παρατηρήσει να τρέμει το τιμόνι και όσες φορές , είναι οταν ξεκινάω με όπισθεν και σχεδόν όλο το τιμόνι στριμένο στο πλακάκι του γκαράζ... ίσως να προερχεται απο τα ελαστικά και όχι απο το σωληνάκι υψηλής που διαβασα... Δεν ειχα ασχοληθεί με αυτό το θέμα καθόλου, ήδη πήρα τον αντιπροσωπο που το πηγαίνω, και θα το κοιτάξουμε την Δευτέρα, έτσι και αλλιώς δεν προλάβαινε να παραγγειλει το ανταλλακτικό. Ετσι ακριβως! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickel Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 και ομως οχι... το πηρα σήμερα και το τρέμουλο δεν εφτιαξε με τα νεα ψαλίδια ουτε το τράβηγμα δεξιά... αφου καταφερα και το εβαλα στο παρκινγκ και δε το κοπαναγα σε οποιο τοιχο εβρισκα απορω μαζι μου... τρελή απογοητευση... Μπορεί κάποιος να μου γράψει τον κωδικο των "νεων ενισχυμένων ψαλιδιών" και ποιος ειναι ο κωδικός των παλιών.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnas Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 και ομως οχι... το πηρα σήμερα και το τρέμουλο δεν εφτιαξε με τα νεα ψαλίδια ουτε το τράβηγμα δεξιά... αφου καταφερα και το εβαλα στο παρκινγκ και δε το κοπαναγα σε οποιο τοιχο εβρισκα απορω μαζι μου... τρελή απογοητευση... Μπορεί κάποιος να μου γράψει τον κωδικο των "νεων ενισχυμένων ψαλιδιών" και ποιος ειναι ο κωδικός των παλιών.. κανενα νεο απο το προβλημα σου φιλε μου;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickel Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 εχουμε παραγγειλει 2ο σετ καινουρια ψαλίδια, θα μπουν αυριο... αρα το πολυ μεχρι Παρασκευη θα εχω περισσοτερα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnas Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 περιμενουμε νεα!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasT Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Γειά χαρά σε όλους. Αν και είμαι κάτοχος ενός Α4 Β8 1.8Τ από τον Αύγουστο του 2008, μόλις πρόσφατα έγινα μέλος του forum και πολύ λυπάμαι γι' αυτό γιατί βλέπω ότι γράφονται πολύ χρήσιμα πράγματα που ίσως να μας γλύτωναν από πολλά βάσανα αν τα ξέραμε νωρίτερα. Για το πρόβλημα με τη δόνηση του τιμονιού σε στάση: Το είχα διαπιστώσει από την αρχή, συμβαίνει μόνο σε γλυστερό οδόστρωμα π.χ. πάνω σε πλακάκια ή σε χωματόδρομο. Δεν είναι πολύ ενοχλητικό σε μένα καθώς σπάνια βρίσκομαι σε τέτοια κατάσταση και έχω την εντύπωση (μπορεί να κάνω και λάθος) ότι μειώνεται ή και μηδενίζεται αν βγάλω το ESP off. Για το τρέμουλο του τιμονιού στα 120 Km: Την πρώτη μέρα που παρέλαβα το αυτοκίνητο (Ρώρρης) έφυγα αμέσως για ταξίδι και διαπίστωσα έντονο πρόβλημα με ταχύτητα πάνω από 110 - 120 Km/h. Γυρνώντας στην Αθήνα έλεγξα σε βενζινάδικο την πίεση των ελαστικών και διαπίστωσα ότι όλα είχαν λάθος πίεση (από 40 - 50 psi). Βάζοντας τη σωστή πίεση στα ελαστικά σύμφωνα με τον κατασκευαστή νομίζω ότι δεν ξαναπαρατήρησα πρόβλημα (μέχρι και τα 190 Km/h που το έχω πάει). Πρόσφατα όμως και μετά από 3 χρόνια χρήση παρατήρησα ότι εμφανίστηκε τρέμουλο στα 120 km/h ακριβώς. Ίσως να είναι φυσιολογικό μετά από 3 χρόνια και να πρέπει να γίνει κάποιος έλεγχος στα ελαστικά και πιθανώς ζυγοστάθμιση. Ίδωμεν. Το θέμα είναι ότι πλέον είμαι εκτός εγγύησης και μάλιστα σκέφτομαι να κόψω και τελείως τα εξουσιοδοτημένα service. Τώρα όμως που διάβασα αυτά αλλά και το άλλο topic με τα recalls άρχισα να προβληματίζομαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nmanos7 Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 χτες και εγω διπιστωσα οτι σε γιαλυστερη επιφανια οταν στιβεις το τιμονι αυτο δονηταιτο παρατηρησα τοσο εντονα πρωτη φορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Πρόσφατα όμως και μετά από 3 χρόνια χρήση παρατήρησα ότι εμφανίστηκε τρέμουλο στα 120 km/h ακριβώς. Ίσως να είναι φυσιολογικό μετά από 3 χρόνια και να πρέπει να γίνει κάποιος έλεγχος στα ελαστικά και πιθανώς ζυγοστάθμιση. Μετά από 3 χρόνια να έχεις κάποιο τρέμουλο είναι απόλυτα φυσιολογικό, ειδικά αν κάποια ζάντα σου έχει ελαφρύ στράβωμα ή έχουν φαγωθεί τα ελαστικά ανομοιόμορφα (που θα έχουν, ειδικά αν οδηγείς μόνος το αυτοκίνητο συνήθως). Κανονικά τα ζαντολάστιχα θέλουν ζυγοστάθμιση κάθε χρόνο (μην πω και νωρίτερα με τους δρόμους που έχουμε). Εδώ βέβαια το πρόβλημα που περιγράφεται είναι διαφορετικό, μπορεί να μην έχει σχέση με το δικό σου.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasT Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Μετά από 3 χρόνια να έχεις κάποιο τρέμουλο είναι απόλυτα φυσιολογικό, ειδικά αν κάποια ζάντα σου έχει ελαφρύ στράβωμα ή έχουν φαγωθεί τα ελαστικά ανομοιόμορφα (που θα έχουν, ειδικά αν οδηγείς μόνος το αυτοκίνητο συνήθως). Κανονικά τα ζαντολάστιχα θέλουν ζυγοστάθμιση κάθε χρόνο (μην πω και νωρίτερα με τους δρόμους που έχουμε). Εδώ βέβαια το πρόβλημα που περιγράφεται είναι διαφορετικό, μπορεί να μην έχει σχέση με το δικό σου.. Μιχάλης Κι εγώ πιστεύω ότι μάλλον είναι φυσιολογικό και να μην μπω στη διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω με τα ψαλίδια αλλά να λυθεί με ζυγοστάθμιση/έλεγχο. Αλλιώς άντε να συννενοηθείς με τα εξουσιοδοτημένα service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickel Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 Tο τρέμουλο στο τιμονι λύθηκε με την αλλαγή ψαλιδιών μπροστα (τα κατω πισω, υπαρχουν 4 σε καθε πλευρα μπροστα, την πρωτη φορά μου αλλαξαν απο ασυννενοησια τα κατω μπροστα και δεν εγινε τιποτα) πλεον εχει μεινει η δονηση στο πάτωμα και στο καθισμα του συνοδηγου η οποια χανετε σε υψηλές ταχύτητες. ξεκιναει η "μαχη" απο Τετάρτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 Tο τρέμουλο στο τιμονι λύθηκε με την αλλαγή ψαλιδιών μπροστα (τα κατω πισω, υπαρχουν 4 σε καθε πλευρα μπροστα, την πρωτη φορά μου αλλαξαν απο ασυννενοησια τα κατω μπροστα και δεν εγινε τιποτα) πλεον εχει μεινει η δονηση στο πάτωμα και στο καθισμα του συνοδηγου η οποια χανετε σε υψηλές ταχύτητες. ξεκιναει η "μαχη" απο Τετάρτη. Καλα κουραγια!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xroikon Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 καλησπερα και καλως σας βρηκα, εδω και 3 ημερες αγοραασα ένα μεταχερισμενο Α4 1.8tfsi (B8) με τα 160 άλογα και εχω ακριβως τα ιδια προβληματα, τρεμουλο στα επιτοπια και τρεμουλος στα 120-140. Το αμαξι είναι 08/2008 και το μόνο που ελπίζω είναι οτι επειδη θελει λαστιχα νεα (τωρα φοραει 225/17) και αυριο θα βαλω 245/40/18 να λυθει και να μην μπλέξω. Το είπα στην εκθεσην που το πηρα και μου ειπε φταινε τα λαστιχα, θα ξερω αυριο αλλιως .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 καλησπερα και καλως σας βρηκα, εδω και 3 ημερες αγοραασα ένα μεταχερισμενο Α4 1.8tfsi (B8) με τα 160 άλογα και εχω ακριβως τα ιδια προβληματα, τρεμουλο στα επιτοπια και τρεμουλος στα 120-140. Το αμαξι είναι 08/2008 και το μόνο που ελπίζω είναι οτι επειδη θελει λαστιχα νεα (τωρα φοραει 225/17) και αυριο θα βαλω 245/40/18 να λυθει και να μην μπλέξω. Το είπα στην εκθεσην που το πηρα και μου ειπε φταινε τα λαστιχα, θα ξερω αυριο αλλιως .... Δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα δεν.............! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xroikon Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 καλημέρα συναδελφοι δυστυχως δεν λύθηκε με τα νέα λάστιχα και τώρα θα δω τι θα κανω. Θα μιλήσω με kosmocar και βλέπουμε... ο αγώνς ξεκινάει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uclas Posted November 29, 2011 Share Posted November 29, 2011 Δυστυχώς δικαιώθηκαν οι φωνές των πιό έμπειρών και η αλλαγή ελαστικών δεν ήταν επαρκής, οπότε 8 μήνες μετά και με 13000χλμ πλέον, σήμερα μου άλλαξαν τα ψαλίδια. Οφείλω να ομολογήσω ότι η αντιπροσωπεία (Καρέντα) ήταν άψογη. Μια μικρή δοκιμή δεν παρουσίασε πλέον πρόβλημα, θα το δω στην πορεία και θα σας πω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 Δυστυχώς δικαιώθηκαν οι φωνές των πιό έμπειρών και η αλλαγή ελαστικών δεν ήταν επαρκής, οπότε 8 μήνες μετά και με 13000χλμ πλέον, σήμερα μου άλλαξαν τα ψαλίδια. Οφείλω να ομολογήσω ότι η αντιπροσωπεία (Καρέντα) ήταν άψογη. Μια μικρή δοκιμή δεν παρουσίασε πλέον πρόβλημα, θα το δω στην πορεία και θα σας πω. Τα ψαλιδια σταματουν το τρεμουλο που κανει, σε μερικα αυτοκινητα, στα 120χλμ. Αν σου κανει αυτο το τρεμουλο θα σταματησει! Αν σου κανει το τρεμουλο σταματημενος, οταν στριβεις το τιμονι, δυστυχως δεν..........! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChRiS82 Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 (edited) Τα ψαλιδια σταματουν το τρεμουλο που κανει, σε μερικα αυτοκινητα, στα 120χλμ. Αν σου κανει αυτο το τρεμουλο θα σταματησει! Αν σου κανει το τρεμουλο σταματημενος, οταν στριβεις το τιμονι, δυστυχως δεν..........! Πάνω στην ατυχία μου πήρα και κάτι καλό όπου και μπορώ να βοηθήσω όσον αφορά το κοσκίνισμα όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο. Πρόσφατα που είχα πρόβλημα με την μπαταρία (ήταν σχεδόν νεκρή,έβαλα μπρος με καλώδια) στον δρόμο το τιμόνι ήταν πάρα μα πάρα πολύ ελαφρύ,αυτό γιατί είχε απενεργοποιηθεί το Servotronic με αποτέλεσμα στα πολλά χιλιόμετρα (άνω των 100) δεν σκλήρυνε για να έχω βαρύ και στιβαρό έλεγχο. (Γνωστό πως αν το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα σε τροφοδοσία ρεύματος,απενεργοποιεί ένα ένα τα ηλεκτρονικά συστήματα και απ'ότι κατάλαβα,το Servotronic έρχεται πρώτο,προφανώς έχει την μεγαλύτερη κατανάλωση ρεύματος.) Το αποτέλεσμα; Το κοσκίνισμα είχε εξαφανιστεί όταν το αυτοκίνητο ήταν σταματημένο.Το επιβεβαιώνω αυτό καθώς μετά από φόρτιση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο,μετά από σέρβις όπου έκανα (χωρίς αλλαγή της μπαταρίας) και επανήλθε η λειτουργία του Servotronic ,παρατήρησα ξανά ότι είχα κοσκίνισμα στο τιμόνι όταν αυτό ήταν σταματημένο. (Και τις 2 περιπτώσεις δοκιμάστηκε μέσα στο γκαράζ μου,με πλακάκι για πάτωμα,οπότε ίδια ολισθηρότητα για όσους αναρωτηθούν και τις 2 φορές.) Έτσι μπορούμε να περιορίσουμε την συγκεκριμένη βλάβη στο Servotronic και ίσως να φταίει αυτό που είχε αναφερθεί παλαιότερα σε ένα "λαστιχάκι υψηλής πιέσεως" του Servotronic . Ελπίζω να βοήθησα πάνω στην δική μου ατυχία. Edited November 30, 2011 by ChRiS82 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 Το θεμα εντοπιζεται σιγουρα στο Servotronic. Τα 120αρια δεν εχουν τετοιο θεμα, γιατι δεν εχουν Servotronic. Το θεμα οτι μαλλον λυνεται με το σωληνακι υψηλης, στην Αμερικη το εχουν βρει, αλλα ποια αντιπροσωπεια θα το αλλαξει χωρις εντολη απο Κοσμοκαρ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 Ε! ας πάμε να τους ενημερώσουμε εμείς, να στείλουν αυτοί ενημέρωση Audi μπάς και καταλάβουν τί γίνεται! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ελα Αλεκο Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 συναδεφλοι αν και δεν μου πεφτει λογος γιατι ειμαι απο αλλο club και εχω αλλο αμαξι - Ford Focus ..... με τα control arms λυνεται το τρεμουλο στα 120 και με το σωληνακι υψηλης πιεσης το τρεμουλο οταν ειναι σταματημενο το αμαξι .... σωστος ????? .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Το θεμα εντοπιζεται σιγουρα στο Servotronic. Τα 120αρια δεν εχουν τετοιο θεμα, γιατι δεν εχουν Servotronic. Το θεμα οτι μαλλον λυνεται με το σωληνακι υψηλης, στην Αμερικη το εχουν βρει, αλλα ποια αντιπροσωπεια θα το αλλαξει χωρις εντολη απο Κοσμοκαρ! Όσα 120άρια έχουν το επετειακό πακέτο των 100 χρόνων έχουν, όπως και πολλά άλλα πράγματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.