Jump to content

20vt faq


tolis7

Recommended Posts

Μετα απο 5 χρονια συμβιωσης με 20vt κινητηρα θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας οτι εχω αποκομοισει απο προβληματα, λυσεις προβληματων, oem part numbers, service products και αλλα διαφορα.

 

Να πω πως αυτα που θα πω ισχυουν 100% για ARZ κινητηρα αλλα πολλα πραγματα ειναι σχεδον ιδια και για αλλους κινητηρες 20vt ειδικα αυτους με Κ03 & Κ03s τουρμπινες 150 η 180 αλογα.μερικα ισχυουν και για 20vt κινητηρες με Κ04 τουρμπινα 210 η 225 αλογα.

 

προσοχη οποιος ακολουθησει αυτο το μπουσουλα μην κανει καμια ενεργεια πριν επικοινωνησει με τον επισημο αντιπροσωπο audi η τον μηχανικο του.

 

το παρακατω κειμενο ειναι καθαρα προσωπικες εμπειριες και σε καμια περιπτωση δεν αντικαθιστα της οδηγιες του επισημου dealer της audi.

 

ουδεμια ευθυνη φερει το audisportsclub κι εγω προσωπικα εαν λογο του μπουσουλα παει κατι στραβα στο αυτοκινητο σας

 

1)τακτικο service

 

Λαδια: καθε 7.500km αλλαγη λαδιων με aral supertronic longlife III 5w/30 περιπου 4.5 λιτρα μαζι με αλλαγη του φιλτρου λαδιου που πληρουν τις προυποθεσεις VW-Norm 504 00 and 507 00. κοστος 11-15 ευρω το λιτρο αναλογα το μαγαζι.

 

post-91-12557250036902_thumb.jpg

 

Φιλτρο λαδιου: καθε 7.500km μαζι με την αλλαγη λαδιων.εγω χρησιμοποιω mann και ο κωδικος ειναι W 719/30.

κοστος 8 ευρω.

 

post-91-12557252176038_thumb.jpg

 

Φιλτρο βενζινης: καθε 15.000km και παλι mann με κωδικο WK 730/1

κοστος 10 ευρω.

 

post-91-12557253398493_thumb.jpg

 

Φιλτρο καμπινας: καθε 15.000km και παλι mann με κωδικο CU 2882

κοστος 9 ευρω

 

post-91-12557254715978_thumb.jpg

 

Φιλτρο αερα: εχω αντικαταστησει το μαμα φιλτρο με ενα πιο ελευθερο JR που το καθαριζω καθε 5.000km.

Ο καθαρισμος γινετε με σκετο νερο μετα το αφηνω να στεγνωσει και το ξαναβαζω στη θεση του χωρις να ψεκασω λαδι.κωδικος F359185-AU

κοστος 60 ευρω

 

post-91-12557257725761_thumb.jpg

 

Μπουζι: καθε 15.000km bosch F5DP0R

κοστος 50 ευρω

 

post-91-12557259617661_thumb.jpg

 

Να πω και τις αντιστοιχιες

BOSCH ------ NGK ---- DENSO

F6DP0R ---- PFR6Q ---- IK20 (μαμα ψυχροτητα) δηλαδη για μαμα 1.8Τ

F5DP0R ---- PFR7Q ---- IK22 (ενα βαθμο πιο ψυχρα) για 1ο σταδιο 1.8Τ

 

Βαλβολινες: καθε 30.000km και βαζω 2 λιτρα τις motul gear300 75w/90

κοστος 16 ευρω το λιτρο

 

post-91-12557261140063_thumb.jpg

 

αυτα ειναι τα βασικα πραγματα του βασικου service σε μπροστοκινητο 20vt.

 

Μπεκ: τωρα αν θελετε καθε 40 με 50.000km καντε και καθαρισμο στα μπεκ με υπεριχο με κοστος 50-60 ευρω.

 

για φιλτρα μπορειτε να τσεκαρετε βαση του μοντελου σας εδω

 

Υγρα φρενων: επιπλεον αλλαγη υγρων φρενων καθε 2-3 χρονια με ATE DOT4

κοστος 50 ευρω

 

post-91-12557264608125_thumb.jpg

 

Ιμαντες: καθε 60.000km αλλαζουμε Σετ ιμαντες χρονισμου,ιμαντα δυναμο και αντλια νερου.

κοστος περιπου 500 ευρω στην αντιπροσωπια.

 

Βεβαια περα απο τα βασικα μπορει να προκυψουν διαφορα αλλα προβληματα που να θελουν το αντιστοιχο ανταλλακτικο.

 

Παραφλου: να πω οτι παραφλου βαζουμε παντα ροζ G12+ απο την αντιπροσωπια.το oem υγρο ειναι μια χαρα και περνει γυρο στα 3 λιτρα.σκετο χωρις καμια αναμιξη και καλο ειναι να αλλαζονται καθε 2 χρονια.κοστος 11-12 ευρω το λιτρο.

 

post-91-12557270785439_thumb.jpg

 

Υδραυλικο τιμονι υγρα: αν και λενε αλλαγη καθε 2-3 χρονια εγω δεν τα εχω αλλαξει ποτε.ψαχνωντας κατεληξα οτι βαζουμε ειτε το oem με part number G 002 000 και κοστος 10-15 ευρω το λιτρο.

 

post-91-12557272942322.jpg

 

ενναλακτικα μπορουμε να βαλουμε το pentosin CHF 11S με κοστος 12-15 ευρω το λιτρο.

 

post-91-12557273994936_thumb.jpg

 

να ξερετε οτι δεν χρειαζετε παραπανω απο 800ml-900ml ακομα και αν αδειασετε το κυκλωμα ολο.

 

Καθαρισμος πεταλουδας: καντε οσο πιο συχνα θελετε.με σκετη καθαρη βενζινη την καθαριζουμε και αλλαζουμε και φλατζουλα εκει που πατει.κοστος φλατζας 3 ευρω

 

Κλιματισμος: καθε 2 καλοκαιρια δινω 50 ευρω και κανω αλλαγη υγρων (φρεον) για καλυτερη αποδοση του κλιματισμου.καντε το θα δειτε διαφορα!

 

Υγρο καθαρισμου παμπριζ: βαζω μονο sonax και δεν μου εχουν βουλωσει ποτε.κοστος 2 ευρω το μπουκαλακι που το αναμιγνειουμε με απιονισμενο νερο.ετσι δεν μου εχουν βουλωσει ποτε τα πιτσιλιστηρια.

 

χειμωνα αυτο post-91-1255735757065_thumb.jpg

 

καλοκαιρι αυτο post-91-12557360288577.jpg

 

Συνεχιζεται...

Edited by tolis7
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2)Προβληματα

 

Air flow meter/MAF: εχω αλλαξει 3 φορες στα 100.000km που εχω κανει.οταν καιγεται μενει αναμενο το λαμπακι του ESP.

part number: 06A 906 461 C

κοστος 140 ευρω ανακατασκευης που δινεις πισω το καμμενο η 260 ευρω καινουργιο.

 

post-91-1255730780006_thumb.jpg

 

Σκαστρα: η πλαστικη εργοστασιακη σκαστρα ειναι η 06Α 145 710P και καλο ειναι να βαλετε απο το S3 αν θελετε να κρατησετε την εργοστασιακη με κωδικο 06Α 145 710Ν που ειναι ολοιδια αλλα εχει πιο σκληρο ελατηριο και αντεχει περι τα 20-30.000km ακομα και με προγραμμα.

Κοστος 30 ευρω

 

post-91-12557307881368_thumb.jpg

 

N75: ηλεκτροβαλβιδα Ν75

ειχαμε κανει μαζι με το kosti ενα DIY

 

κωδικοι

034906283C - προγονος εργοστασιακης

034906283F - εργοστασιακη

πολλοι παιζουν και με τις παρακατω

034906283H

034906283J

κοστος 60 ευρω

 

post-91-12557308001727_thumb.jpg

 

Βαλβιδα θερμοκρασιας: σενσορας που εχει να κανει με την θερμοκρασια του ψυκτικου υγρου.κωδικος 059919501A και κοστος 25 ευρω.πρασινο χρωμα

 

post-91-12557312674176_thumb.jpg

 

Θερμοστατης: αλλαζετε οταν κολλησει ανοιχτος που αυτο σημαινει οτι οταν τρεχουμε σε ανοιχτο δρομο θα δουμε τη βελονα της θερμοκρασιας να πηγαινει στους 70 βαθμους και να ξαναεπανερχετε στους 90 μολις ειμαστε στη κινηση η πηγαινουμε αργα.αμα κολλησει κλειστος (σπανια) πρεπει να ακινητοποιησουμε αμεσα το οχημα γιατι η θερμοκρασια παει στα υψη!

κωδικος 050121113C

κοστος 60 ευρω

 

post-91-1255731981253_thumb.jpg

 

Αισθητηρας λαμδα: ειναι αισθητηρας πανω στον καταλυτη.οταν χαλασει αναβει το check engine.

κωδικος 06A906262AJ

κοστος 150 ευρω

 

post-91-12557322674501_thumb.jpg

 

Καμμενα pixel: μιλαω για τα πιξελ στην κεντρικη οθονουλα του κοντερ που ειναι και η πληροφοριες για καταναλωση κλπ.. και ειναι γενικοτερο προβλημα των audi.

2 επιλογες υπαρχουν.αλλαγη καντραν με κοστος 600-900 ευρω αναλογα το μοντελο.

η αλλη επιλογη ειναι να σταλει σε εταιρια στην γερμανια που αλλαζει μονο την οθονουλα μεσα απο το κοντερ.

κοστος με μεταφορικα 250 ευρω. fix pixel error

 

Top mounts: με το καιρο φθηροντε και θελουν αλλαγη για να μην κοπανει το μπροστινο συστημα.κωδικος 1J0412331C

κοστος 35 ευρω και τα δυο

 

post-91-12557419702332_thumb.jpg

 

Brake switch: Σενσορας κατω απο το πενταλ του φρενου.αμα χαλασει κολλανε τα φωτα των stop ανοιχτα η δεν αναβουν καθολου.κωδικος 1J0945511D

κοστος 8 ευρω

 

post-91-12557732159017_thumb.jpg

 

Σινεμπλοκ ψαλιδιων: μια πολυ καλη κινηση που εκανα ηταν οταν χρειαστεικε να αλλαξω σινεμπλοκ να βαλω αυτα του S3 που μπαινουν κουτι και ειναι πιο συμπαγες και γεματα απο τα δικα μας.κωδικος 8N0407181B

κοστος 40 ευρω και τα 2.

 

post-91-12557772807802_thumb.jpg

 

Ζαμφορ: αλλη μια καλη αλλαγη ηταν τα ακρα ζαμφορ που απο πλαστικα εβαλα μεταλλικα.κωδικο δεν εχω γιατι ηταν aftermarket.

κοστος 30 ευρω και τα 2.

 

post-91-12557779660726.jpg

 

Πολλαπλασιαστες: οσο και αν φανει περιεργο δεν μου εχει καει ποτε κανενας.οταν καει καποιος συνηθως τρεμει το αμαξι και παει τρικυλινδρο.

κωδικος: 06B905115E (βεβαια πλεον μπορειτε να παρετε του νεοτερους 06B905115D)

κοστος 35 ευρω εκαστος.

 

coilpacke.th.jpg

 

Μπαταρια: οταν χρειαστει αλλαγη μπαταριας προτεινω με κλειστα ματια την bosch s4 60Ah

κοστος: 80 ευρω

 

p55600.th.jpg

 

oil sensor: ειναι ο αισθητηρας που ειναι κατω απο το αυτοκινητο και πανω στο καρτερ κοντα στη ταπα του λαδιου.αμα χαλασει αναβει στο ταμπλο κιτρινο λαμπακι.γενικα μετραει τη σταθμη των λαδιων κι ετσι λειτουργει και το λαμπακι των λαδιων αμα εχουμε χαμηλη σταθμη.

κωδικος 1J0907660B

κοστος 70 ευρω

 

<oilsensor.th.jpg

 

Συνεχιζεται...

Edited by tolis7
Link to comment
Share on other sites

3)Διαφορα

 

κολπακια climatronic: για να μπουμε στο κρυφο menu του clima με αναμενει τη μηχανη αλλα κλειστο το clima παταμε ταυτοχρονα το κουμπι της ανακυκλωσης και το πανω του αερα.

 

εδω ειναι η λιστα με τους κωδικους

 

εδω clima greek.doc στα ελληνικα η επεξηγηση τι ειναι ο καθε κωδικος.

 

post-91-12557339993487_thumb.jpg

 

Vag com: εδω στα ελληνικα τα σφαλματα

 

Δερματινα: για οποιον εχει δερματινα καθισματα οριστε ενα ωραιο DIY

 

Ouick guide που εξηγει ολα τα λαμπακια στο κοντερ τι σημαινουν αμα αναψουν.εγω το εχω εκτυπωσει και το εχω στο αμαξι.4 σελιδες ειναι απο το να ψαχνεις ολο το manual A3.pdf

Edited by tolis7
Link to comment
Share on other sites

4)Tuning

 

τι τουρμπινα φοραω?

Κ03 φοραμε ολοι αλλα πια ειναι το θεμα!

αν και επισημα ολες λεγονται Κ03 στο παιχνιδι μπαινει ανεπισημα αλλη μια Κ03 η Κ03S.

η διαφορα ειναι στο actuator.μια Κ03 φτανει max 195HP ενω μια Κ03S φτανει 230HP.τα νουμερα ειναι στο περιπου.

κατα καιρους καπιοι εχουν ισχυριστει για παραπανω αλογα αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας.

για να δειτε αν φορατε Κ03 η K03S οι κωδικοι ειναι οι εξης:

 

K03-011 150 hp, 65 N actuator K03

K03-026 180 hp, 85 N actuator K03S

K03-035 180 hp, 85 N actuator K03S

K03-044 150 hp, 65 N actuator K03

 

νεοτερες Κ03S με λιγο μεγαλυτερη φτερωτη

 

K03-052 180 hp, 85 N actuator Κ03S

K03-053 150 hp, 85 N actuator Κ03S

K03-058 150 hp/180 hp, 85 N actuator Κ03S

 

αυτα ειναι στοιχεια απο την ιδια την ΚΚΚ και δεν αμφισβιτουνται!

 

 

1o σταδιο:

 

ειναι το κλασικο ΦΠΕ

Φιλτρο: μπορουμε να παιξουμε απο ενα απλο ελευθερο με κοστος 50-80 ευρω (JR,KN,Green) εως βαρελακι TTDA κοστος 250 ευρω.

μην βαζετε φιλτροχωανες-μανιταρια κλπ θα καψετε τον maf! τσεκαρισμενα πραγματα.3 εχω αλλαξει...

 

προγραμμα: απο επωνυμο (revo-giac-unitronic-superchips κλπ) μεχρι custom (ανδριανακης κλπ) κοστος 600-1000 ευρω.

 

εξατμιση: downpipe 70ρι η 63ρι - καταλυτης 100ρης η 200ρης - catback(μεσαιο-τελικο). εδω μπορειτε να κανετε ειτε χειροποιητη (ποπαυ,σκριβανος κλπ) ειτε να βαλετε επωνυμη (miltek,supersprint,remus κλπ)

κοστος απο 500-1500 ευρω

 

τωρα αν παιξετε με κολλαρα σκαστρες κλπ. περιφεριακα θα δειτε περι τα 230 αλογακια.

 

2ο σταδιο:

 

S3 setup

δηλαδη βαζουμε την τουρμπινα του S3 την Κ04-023 αλλα δεν ξεμπερδεψαμε...τι αλλο θελει?

οριστε η λιστα...

1/Τουρμπο ΚΚΚ04-023

2/Πολλαπλη εξαγωγης S3 (

3/Μπεκ S3

4/ΜAF S3

5/Down pipe S3

6/Αγελαδα S3 (

7/FMIC

8/Bαση τουρμπο

9/Φλατζες:τουρμπο-πολλαπλης

10/σωληνακια τουρμπο φτιαχτα

11/προγραμμα (καινουργιο)

 

κοστος 3000-4000 ευρω.αλογα? 270-290 περιπου

 

3ο σταδιο:

 

εδω παμε για πολλα... απο 300 αλογα με ενα light προγραμμα εως 400+

τουρμπινες πολλες.VF34,VF22,28ρες και της παναγιας τα ματια.

ψαξιμο πολυ,τρεξιμο πολυ,φιλος με τα συνεργεια και γερο στομαχι.

και δεν ειναι μονο το μοτερ! πρεπει να ενισχυθει το βολαν μαζι με το δισκο πλατο, καλυτερες αναρτησεις και γενικα αλλαζεις ολο το αμαξι και στο τελος το παντρευεσαι!

κοστος? για μια ολοκληρωμενη σωστη δουλεια στα παντα 10.000+ ευρω.

μην σας πουν 5-6 χιλιαρικακια και τελιεωσατε.αυτο ειναι μονο το μοτερ.

θελεις και αλλα τοσα για τα υπολοιπα δισκοι,αναρτησεις,φρενα μεγαλυτερα κλπ κλπ κλπ...

 

 

 

πριν προχωρησετε σε δευτερο σταδιο θελετε να ξερετε τι μπιελες φορατε?

εδω τα παντα ολα λεμε

παρτε τη λιστα:

οι <<καλες>> ειναι οι 027 198 401 B 1 και οι <<κακες>> 06A 198 401 1

 

εγω που εχω ARZ μοτερ φοραω τις καλες. ιδιες με του AGU!

 

να ξεκαθαρισω οτι με καλες εννοω οτι ειναι πιθανο να αντεξουν πιο πολυ σε μια stageIII μετατροπη με π.χ VF34 τουρμπινα εως 370 αλογα περιπου!

 

παρακατω η λιστα...

 

A3 / S3 ( 1998)

 

06A 198 401 1 SET: CONNECTING RODS AUM,AUQ

 

 

A3 / S3 ( 1999)

 

 

027 198 401 B 1 SET: CONNECTING RODS AGU,AQA,ARZ,AJQ,APY,APP

06A 198 401 1 SET: CONNECTING RODS AUM,AUQ

 

 

 

A3 / S3 ( 2001-2002)

 

06A 198 401 1 SET: CONNECTING RODS AUM,ARX,ARY,AUQ

027 198 401 B 1 SET: CONNECTING RODS AGU,AMK,BAM

 

A4 (1998-1999)

 

027 198 401 B 1 SET: CONNECTING RODS AFY,AEB,AJL

 

A4 (1999-2001)

 

027 198 401 B 1 SET: CONNECTING RODS APU,AJL

06A 198 401 1 SET: CONNECTING RODS AWT

 

 

 

TT (1999 - 2002)

 

027 198 401 B 1 SET: CONNECTING RODS APP

027 198 401 B 1 SET: CONNECTING RODS AJQ,APX,BAM

027 198 401 B 1 SET: CONNECTING RODS ARY,AUM,APP

F >> 8N-Y-100 000

06A 198 401 1 SET: CONNECTING RODS ARY,AUM,APP

F 8N-1-000 001>>

06A 198 401 1 SET: CONNECTING RODS AUQ

Edited by tolis7
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5)Επιλογος

 

Σιγουρα θα εχω ξεχασει καποια πραγματα αλλα με το καιρο αν θυμιθω θα γινει update το topic.

Οτι απορια εχετε η οτι θελετε να συζητησουμε η οτι αμφισβιτητε εδω ειμαι να τα πουμε.

Αν θελετε να βρουμε καποιο κωδικο για καποιο part πειτε μου να ψαξω στο ETKA και στο ETOS.

Μπορειτε να ψαξετε και μονοι σας εδω

 

Ολα τα παραπανω που περιεγραψα ειναι η πορεια μου οσο αφορα το τεχνικο κομματι στο audisportsclub εδω και 4+ χρονια.δηλαδη απο εκει που δεν ηξερα τιποτα τωρα νομιζω οτι μπορω να κανω βιδες εναν 20vt και να τον ξαναδεσω :biggrinthumb: Μπορει κι εσυ αναγνωστη που διαβαζεις τωρα αυτο το τοπικ να σου φαινονται ολα αυτα κινεζικα αλλα αμα εχεις μερακι και ορεξη να μαθεις θα μαθεις :)

 

AUDISPORTSCLUB :worthy::worthy::worthy:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο ρε φίλε.

Φαντάζομαι την ταλαιπωρία γι'αυτό που έκανες.

Ευτυχώς που πάντα υπάρχει κάποιος να παιδευτεί σ'αυτό το κλαμπ για να μην παιδεύονται οι υπόλοιποι.

Ευχαριστούμε λοιπόν για τον κόπο σου.

00020143.gif

Link to comment
Share on other sites

Αψογος ο Τόλης,πάρα πολύ καλή και χρήσιμη παρουσίαση... :bravo:

μακάρι να ακολουθησουν και αλλες απο διάφορα μοντέλα

για να εχουμε μια βαση δεδομένων. :new_thumright:

Edited by Aristos
Link to comment
Share on other sites

παιδια να στε καλα :new_thumright:

γυρω στις 4 ωρες πηρε το εγχειρημα για καποιον που θελει να κανει το ιδιο.

αντε TFSIδες καντε κατι παρομοιο :biggrinthumb:

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο Τολη πολυ καλη δουλεια φιλε.Σ ευχαριστω για την βοηθεια σου μιας και ειμαι καινουριος με τετοιο κινητηρα

Link to comment
Share on other sites

2)Προβληματα

 

Air flow meter/MAF: εχω αλλαξει 3 φορες στα 100.000km που εχω κανει.οταν καιγεται μενει αναμενο το λαμπακι του ESP.

part number: 06A 906 461 C

κοστος 140 ευρω ανακατασκευης που δινεις πισω το καμμενο η 260 ευρω καινουργιο.

 

post-91-1255730780006_thumb.jpg

 

.....................

 

αυτό δεν το κατάλαβα.τι σχέση μπορεί να εχει το esp με το μαφ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Να 'σαι καλα φιλε.Πολυ ωραιο θεμα και το βλεπω να γινεται ευαγγελιο για πολλους.Τα συγχαρητηρια μου! :thumbsup::worthy:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 9 months later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.