tolis7 Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 (edited) Μετα απο 5 χρονια συμβιωσης με 20vt κινητηρα θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας οτι εχω αποκομοισει απο προβληματα, λυσεις προβληματων, oem part numbers, service products και αλλα διαφορα. Να πω πως αυτα που θα πω ισχυουν 100% για ARZ κινητηρα αλλα πολλα πραγματα ειναι σχεδον ιδια και για αλλους κινητηρες 20vt ειδικα αυτους με Κ03 & Κ03s τουρμπινες 150 η 180 αλογα.μερικα ισχυουν και για 20vt κινητηρες με Κ04 τουρμπινα 210 η 225 αλογα. προσοχη οποιος ακολουθησει αυτο το μπουσουλα μην κανει καμια ενεργεια πριν επικοινωνησει με τον επισημο αντιπροσωπο audi η τον μηχανικο του. το παρακατω κειμενο ειναι καθαρα προσωπικες εμπειριες και σε καμια περιπτωση δεν αντικαθιστα της οδηγιες του επισημου dealer της audi. ουδεμια ευθυνη φερει το audisportsclub κι εγω προσωπικα εαν λογο του μπουσουλα παει κατι στραβα στο αυτοκινητο σας 1)τακτικο service Λαδια: καθε 7.500km αλλαγη λαδιων με aral supertronic longlife III 5w/30 περιπου 4.5 λιτρα μαζι με αλλαγη του φιλτρου λαδιου που πληρουν τις προυποθεσεις VW-Norm 504 00 and 507 00. κοστος 11-15 ευρω το λιτρο αναλογα το μαγαζι. Φιλτρο λαδιου: καθε 7.500km μαζι με την αλλαγη λαδιων.εγω χρησιμοποιω mann και ο κωδικος ειναι W 719/30. κοστος 8 ευρω. Φιλτρο βενζινης: καθε 15.000km και παλι mann με κωδικο WK 730/1 κοστος 10 ευρω. Φιλτρο καμπινας: καθε 15.000km και παλι mann με κωδικο CU 2882 κοστος 9 ευρω Φιλτρο αερα: εχω αντικαταστησει το μαμα φιλτρο με ενα πιο ελευθερο JR που το καθαριζω καθε 5.000km. Ο καθαρισμος γινετε με σκετο νερο μετα το αφηνω να στεγνωσει και το ξαναβαζω στη θεση του χωρις να ψεκασω λαδι.κωδικος F359185-AU κοστος 60 ευρω Μπουζι: καθε 15.000km bosch F5DP0R κοστος 50 ευρω Να πω και τις αντιστοιχιες BOSCH ------ NGK ---- DENSO F6DP0R ---- PFR6Q ---- IK20 (μαμα ψυχροτητα) δηλαδη για μαμα 1.8Τ F5DP0R ---- PFR7Q ---- IK22 (ενα βαθμο πιο ψυχρα) για 1ο σταδιο 1.8Τ Βαλβολινες: καθε 30.000km και βαζω 2 λιτρα τις motul gear300 75w/90 κοστος 16 ευρω το λιτρο αυτα ειναι τα βασικα πραγματα του βασικου service σε μπροστοκινητο 20vt. Μπεκ: τωρα αν θελετε καθε 40 με 50.000km καντε και καθαρισμο στα μπεκ με υπεριχο με κοστος 50-60 ευρω. για φιλτρα μπορειτε να τσεκαρετε βαση του μοντελου σας εδω Υγρα φρενων: επιπλεον αλλαγη υγρων φρενων καθε 2-3 χρονια με ATE DOT4 κοστος 50 ευρω Ιμαντες: καθε 60.000km αλλαζουμε Σετ ιμαντες χρονισμου,ιμαντα δυναμο και αντλια νερου. κοστος περιπου 500 ευρω στην αντιπροσωπια. Βεβαια περα απο τα βασικα μπορει να προκυψουν διαφορα αλλα προβληματα που να θελουν το αντιστοιχο ανταλλακτικο. Παραφλου: να πω οτι παραφλου βαζουμε παντα ροζ G12+ απο την αντιπροσωπια.το oem υγρο ειναι μια χαρα και περνει γυρο στα 3 λιτρα.σκετο χωρις καμια αναμιξη και καλο ειναι να αλλαζονται καθε 2 χρονια.κοστος 11-12 ευρω το λιτρο. Υδραυλικο τιμονι υγρα: αν και λενε αλλαγη καθε 2-3 χρονια εγω δεν τα εχω αλλαξει ποτε.ψαχνωντας κατεληξα οτι βαζουμε ειτε το oem με part number G 002 000 και κοστος 10-15 ευρω το λιτρο. ενναλακτικα μπορουμε να βαλουμε το pentosin CHF 11S με κοστος 12-15 ευρω το λιτρο. να ξερετε οτι δεν χρειαζετε παραπανω απο 800ml-900ml ακομα και αν αδειασετε το κυκλωμα ολο. Καθαρισμος πεταλουδας: καντε οσο πιο συχνα θελετε.με σκετη καθαρη βενζινη την καθαριζουμε και αλλαζουμε και φλατζουλα εκει που πατει.κοστος φλατζας 3 ευρω Κλιματισμος: καθε 2 καλοκαιρια δινω 50 ευρω και κανω αλλαγη υγρων (φρεον) για καλυτερη αποδοση του κλιματισμου.καντε το θα δειτε διαφορα! Υγρο καθαρισμου παμπριζ: βαζω μονο sonax και δεν μου εχουν βουλωσει ποτε.κοστος 2 ευρω το μπουκαλακι που το αναμιγνειουμε με απιονισμενο νερο.ετσι δεν μου εχουν βουλωσει ποτε τα πιτσιλιστηρια. χειμωνα αυτο καλοκαιρι αυτο Συνεχιζεται... Edited November 5, 2009 by tolis7 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted October 16, 2009 Author Share Posted October 16, 2009 (edited) 2)Προβληματα Air flow meter/MAF: εχω αλλαξει 3 φορες στα 100.000km που εχω κανει.οταν καιγεται μενει αναμενο το λαμπακι του ESP. part number: 06A 906 461 C κοστος 140 ευρω ανακατασκευης που δινεις πισω το καμμενο η 260 ευρω καινουργιο. Σκαστρα: η πλαστικη εργοστασιακη σκαστρα ειναι η 06Α 145 710P και καλο ειναι να βαλετε απο το S3 αν θελετε να κρατησετε την εργοστασιακη με κωδικο 06Α 145 710Ν που ειναι ολοιδια αλλα εχει πιο σκληρο ελατηριο και αντεχει περι τα 20-30.000km ακομα και με προγραμμα. Κοστος 30 ευρω N75: ηλεκτροβαλβιδα Ν75 ειχαμε κανει μαζι με το kosti ενα DIY κωδικοι 034906283C - προγονος εργοστασιακης 034906283F - εργοστασιακη πολλοι παιζουν και με τις παρακατω 034906283H 034906283J κοστος 60 ευρω Βαλβιδα θερμοκρασιας: σενσορας που εχει να κανει με την θερμοκρασια του ψυκτικου υγρου.κωδικος 059919501A και κοστος 25 ευρω.πρασινο χρωμα Θερμοστατης: αλλαζετε οταν κολλησει ανοιχτος που αυτο σημαινει οτι οταν τρεχουμε σε ανοιχτο δρομο θα δουμε τη βελονα της θερμοκρασιας να πηγαινει στους 70 βαθμους και να ξαναεπανερχετε στους 90 μολις ειμαστε στη κινηση η πηγαινουμε αργα.αμα κολλησει κλειστος (σπανια) πρεπει να ακινητοποιησουμε αμεσα το οχημα γιατι η θερμοκρασια παει στα υψη! κωδικος 050121113C κοστος 60 ευρω Αισθητηρας λαμδα: ειναι αισθητηρας πανω στον καταλυτη.οταν χαλασει αναβει το check engine. κωδικος 06A906262AJ κοστος 150 ευρω Καμμενα pixel: μιλαω για τα πιξελ στην κεντρικη οθονουλα του κοντερ που ειναι και η πληροφοριες για καταναλωση κλπ.. και ειναι γενικοτερο προβλημα των audi. 2 επιλογες υπαρχουν.αλλαγη καντραν με κοστος 600-900 ευρω αναλογα το μοντελο. η αλλη επιλογη ειναι να σταλει σε εταιρια στην γερμανια που αλλαζει μονο την οθονουλα μεσα απο το κοντερ. κοστος με μεταφορικα 250 ευρω. fix pixel error Top mounts: με το καιρο φθηροντε και θελουν αλλαγη για να μην κοπανει το μπροστινο συστημα.κωδικος 1J0412331C κοστος 35 ευρω και τα δυο Brake switch: Σενσορας κατω απο το πενταλ του φρενου.αμα χαλασει κολλανε τα φωτα των stop ανοιχτα η δεν αναβουν καθολου.κωδικος 1J0945511D κοστος 8 ευρω Σινεμπλοκ ψαλιδιων: μια πολυ καλη κινηση που εκανα ηταν οταν χρειαστεικε να αλλαξω σινεμπλοκ να βαλω αυτα του S3 που μπαινουν κουτι και ειναι πιο συμπαγες και γεματα απο τα δικα μας.κωδικος 8N0407181B κοστος 40 ευρω και τα 2. Ζαμφορ: αλλη μια καλη αλλαγη ηταν τα ακρα ζαμφορ που απο πλαστικα εβαλα μεταλλικα.κωδικο δεν εχω γιατι ηταν aftermarket. κοστος 30 ευρω και τα 2. Πολλαπλασιαστες: οσο και αν φανει περιεργο δεν μου εχει καει ποτε κανενας.οταν καει καποιος συνηθως τρεμει το αμαξι και παει τρικυλινδρο. κωδικος: 06B905115E (βεβαια πλεον μπορειτε να παρετε του νεοτερους 06B905115D) κοστος 35 ευρω εκαστος. Μπαταρια: οταν χρειαστει αλλαγη μπαταριας προτεινω με κλειστα ματια την bosch s4 60Ah κοστος: 80 ευρω oil sensor: ειναι ο αισθητηρας που ειναι κατω απο το αυτοκινητο και πανω στο καρτερ κοντα στη ταπα του λαδιου.αμα χαλασει αναβει στο ταμπλο κιτρινο λαμπακι.γενικα μετραει τη σταθμη των λαδιων κι ετσι λειτουργει και το λαμπακι των λαδιων αμα εχουμε χαμηλη σταθμη. κωδικος 1J0907660B κοστος 70 ευρω < Συνεχιζεται... Edited November 8, 2010 by tolis7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted October 16, 2009 Author Share Posted October 16, 2009 (edited) 3)Διαφορα κολπακια climatronic: για να μπουμε στο κρυφο menu του clima με αναμενει τη μηχανη αλλα κλειστο το clima παταμε ταυτοχρονα το κουμπι της ανακυκλωσης και το πανω του αερα. εδω ειναι η λιστα με τους κωδικους εδω clima greek.doc στα ελληνικα η επεξηγηση τι ειναι ο καθε κωδικος. Vag com: εδω στα ελληνικα τα σφαλματα Δερματινα: για οποιον εχει δερματινα καθισματα οριστε ενα ωραιο DIY Ouick guide που εξηγει ολα τα λαμπακια στο κοντερ τι σημαινουν αμα αναψουν.εγω το εχω εκτυπωσει και το εχω στο αμαξι.4 σελιδες ειναι απο το να ψαχνεις ολο το manual A3.pdf Edited October 16, 2009 by tolis7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted October 17, 2009 Author Share Posted October 17, 2009 (edited) 4)Tuning τι τουρμπινα φοραω? Κ03 φοραμε ολοι αλλα πια ειναι το θεμα! αν και επισημα ολες λεγονται Κ03 στο παιχνιδι μπαινει ανεπισημα αλλη μια Κ03 η Κ03S. η διαφορα ειναι στο actuator.μια Κ03 φτανει max 195HP ενω μια Κ03S φτανει 230HP.τα νουμερα ειναι στο περιπου. κατα καιρους καπιοι εχουν ισχυριστει για παραπανω αλογα αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας. για να δειτε αν φορατε Κ03 η K03S οι κωδικοι ειναι οι εξης: K03-011 150 hp, 65 N actuator K03 K03-026 180 hp, 85 N actuator K03S K03-035 180 hp, 85 N actuator K03S K03-044 150 hp, 65 N actuator K03 νεοτερες Κ03S με λιγο μεγαλυτερη φτερωτη K03-052 180 hp, 85 N actuator Κ03S K03-053 150 hp, 85 N actuator Κ03S K03-058 150 hp/180 hp, 85 N actuator Κ03S αυτα ειναι στοιχεια απο την ιδια την ΚΚΚ και δεν αμφισβιτουνται! 1o σταδιο: ειναι το κλασικο ΦΠΕ Φιλτρο: μπορουμε να παιξουμε απο ενα απλο ελευθερο με κοστος 50-80 ευρω (JR,KN,Green) εως βαρελακι TTDA κοστος 250 ευρω. μην βαζετε φιλτροχωανες-μανιταρια κλπ θα καψετε τον maf! τσεκαρισμενα πραγματα.3 εχω αλλαξει... προγραμμα: απο επωνυμο (revo-giac-unitronic-superchips κλπ) μεχρι custom (ανδριανακης κλπ) κοστος 600-1000 ευρω. εξατμιση: downpipe 70ρι η 63ρι - καταλυτης 100ρης η 200ρης - catback(μεσαιο-τελικο). εδω μπορειτε να κανετε ειτε χειροποιητη (ποπαυ,σκριβανος κλπ) ειτε να βαλετε επωνυμη (miltek,supersprint,remus κλπ) κοστος απο 500-1500 ευρω τωρα αν παιξετε με κολλαρα σκαστρες κλπ. περιφεριακα θα δειτε περι τα 230 αλογακια. 2ο σταδιο: S3 setup δηλαδη βαζουμε την τουρμπινα του S3 την Κ04-023 αλλα δεν ξεμπερδεψαμε...τι αλλο θελει? οριστε η λιστα... 1/Τουρμπο ΚΚΚ04-023 2/Πολλαπλη εξαγωγης S3 ( 3/Μπεκ S3 4/ΜAF S3 5/Down pipe S3 6/Αγελαδα S3 ( 7/FMIC 8/Bαση τουρμπο 9/Φλατζες:τουρμπο-πολλαπλης 10/σωληνακια τουρμπο φτιαχτα 11/προγραμμα (καινουργιο) κοστος 3000-4000 ευρω.αλογα? 270-290 περιπου 3ο σταδιο: εδω παμε για πολλα... απο 300 αλογα με ενα light προγραμμα εως 400+ τουρμπινες πολλες.VF34,VF22,28ρες και της παναγιας τα ματια. ψαξιμο πολυ,τρεξιμο πολυ,φιλος με τα συνεργεια και γερο στομαχι. και δεν ειναι μονο το μοτερ! πρεπει να ενισχυθει το βολαν μαζι με το δισκο πλατο, καλυτερες αναρτησεις και γενικα αλλαζεις ολο το αμαξι και στο τελος το παντρευεσαι! κοστος? για μια ολοκληρωμενη σωστη δουλεια στα παντα 10.000+ ευρω. μην σας πουν 5-6 χιλιαρικακια και τελιεωσατε.αυτο ειναι μονο το μοτερ. θελεις και αλλα τοσα για τα υπολοιπα δισκοι,αναρτησεις,φρενα μεγαλυτερα κλπ κλπ κλπ... πριν προχωρησετε σε δευτερο σταδιο θελετε να ξερετε τι μπιελες φορατε? εδω τα παντα ολα λεμε παρτε τη λιστα: οι <<καλες>> ειναι οι 027 198 401 B 1 και οι <<κακες>> 06A 198 401 1 εγω που εχω ARZ μοτερ φοραω τις καλες. ιδιες με του AGU! να ξεκαθαρισω οτι με καλες εννοω οτι ειναι πιθανο να αντεξουν πιο πολυ σε μια stageIII μετατροπη με π.χ VF34 τουρμπινα εως 370 αλογα περιπου! παρακατω η λιστα... A3 / S3 ( 1998) 06A 198 401 1 SET: CONNECTING RODS AUM,AUQ A3 / S3 ( 1999) 027 198 401 B 1 SET: CONNECTING RODS AGU,AQA,ARZ,AJQ,APY,APP 06A 198 401 1 SET: CONNECTING RODS AUM,AUQ A3 / S3 ( 2001-2002) 06A 198 401 1 SET: CONNECTING RODS AUM,ARX,ARY,AUQ 027 198 401 B 1 SET: CONNECTING RODS AGU,AMK,BAM A4 (1998-1999) 027 198 401 B 1 SET: CONNECTING RODS AFY,AEB,AJL A4 (1999-2001) 027 198 401 B 1 SET: CONNECTING RODS APU,AJL 06A 198 401 1 SET: CONNECTING RODS AWT TT (1999 - 2002) 027 198 401 B 1 SET: CONNECTING RODS APP 027 198 401 B 1 SET: CONNECTING RODS AJQ,APX,BAM 027 198 401 B 1 SET: CONNECTING RODS ARY,AUM,APP F >> 8N-Y-100 000 06A 198 401 1 SET: CONNECTING RODS ARY,AUM,APP F 8N-1-000 001>> 06A 198 401 1 SET: CONNECTING RODS AUQ Edited October 17, 2009 by tolis7 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted October 17, 2009 Author Share Posted October 17, 2009 5)Επιλογος Σιγουρα θα εχω ξεχασει καποια πραγματα αλλα με το καιρο αν θυμιθω θα γινει update το topic. Οτι απορια εχετε η οτι θελετε να συζητησουμε η οτι αμφισβιτητε εδω ειμαι να τα πουμε. Αν θελετε να βρουμε καποιο κωδικο για καποιο part πειτε μου να ψαξω στο ETKA και στο ETOS. Μπορειτε να ψαξετε και μονοι σας εδω Ολα τα παραπανω που περιεγραψα ειναι η πορεια μου οσο αφορα το τεχνικο κομματι στο audisportsclub εδω και 4+ χρονια.δηλαδη απο εκει που δεν ηξερα τιποτα τωρα νομιζω οτι μπορω να κανω βιδες εναν 20vt και να τον ξαναδεσω Μπορει κι εσυ αναγνωστη που διαβαζεις τωρα αυτο το τοπικ να σου φαινονται ολα αυτα κινεζικα αλλα αμα εχεις μερακι και ορεξη να μαθεις θα μαθεις AUDISPORTSCLUB 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soki Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peris Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Μπράβο ρε φίλε. Φαντάζομαι την ταλαιπωρία γι'αυτό που έκανες. Ευτυχώς που πάντα υπάρχει κάποιος να παιδευτεί σ'αυτό το κλαμπ για να μην παιδεύονται οι υπόλοιποι. Ευχαριστούμε λοιπόν για τον κόπο σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
autoradioa3 Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Μπραβο Τολη!Εξαιρετικη δουλεια!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 (edited) Αψογος ο Τόλης,πάρα πολύ καλή και χρήσιμη παρουσίαση... μακάρι να ακολουθησουν και αλλες απο διάφορα μοντέλα για να εχουμε μια βαση δεδομένων. Edited October 17, 2009 by Aristos Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS S3 Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikepts Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 φίλος πολύ ωραία παρουσίαση.ευχαριστούμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted October 17, 2009 Author Share Posted October 17, 2009 παιδια να στε καλα γυρω στις 4 ωρες πηρε το εγχειρημα για καποιον που θελει να κανει το ιδιο. αντε TFSIδες καντε κατι παρομοιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskyr Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Μπραβο Τολη πολυ καλη δουλεια φιλε.Σ ευχαριστω για την βοηθεια σου μιας και ειμαι καινουριος με τετοιο κινητηρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
antrikos13 Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Εισαι ολα τα λεφτα!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 αντε TFSIδες καντε κατι παρομοιο Α καλα δεν θα τελειωσουμε ποτε Τολη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audi A3 1.8TQ Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Κάποτε έβλεπα τέτοιες αναλύσεις σε forum του εξωτερικού κι αναθεμάτιζα την ώρα που δεν στρώθηκα ποτέ μου να μάθω αγγλικά! Μπράβο σου πραγματικά!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas46 Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 συγχαρητήρια απίστευτη δουλειά Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS S3 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 2)Προβληματα Air flow meter/MAF: εχω αλλαξει 3 φορες στα 100.000km που εχω κανει.οταν καιγεται μενει αναμενο το λαμπακι του ESP. part number: 06A 906 461 C κοστος 140 ευρω ανακατασκευης που δινεις πισω το καμμενο η 260 ευρω καινουργιο. ..................... αυτό δεν το κατάλαβα.τι σχέση μπορεί να εχει το esp με το μαφ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
litakos1 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 ωραιος ο τολιςςς!!!!!! φιλικα γιωργος Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Μεταφέρθηκε στην τεχνική βιβλιοθήκη! Πολύ καλή δουλειά Τόλη! Μιχάλης Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrewcyp Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Σ'ευχαριστούμε Τόλη εξαιρετική δουλειά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moican Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Να 'σαι καλα φιλε.Πολυ ωραιο θεμα και το βλεπω να γινεται ευαγγελιο για πολλους.Τα συγχαρητηρια μου! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis534 Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 μπραβο εισαι ενας γνησιος αουντακιας! Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS S3 Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Ένα update (ας ενημερωθεί το συγκεντρωτικό ποστ του Τόλη) Νέος κωδικός πολ/στών 06Α905115D σε αντικατάσταση των "R" τιμή 46,5€ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 εγινε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts