Jump to content

AUDI 1.8TFSI


Recommended Posts

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

GAME OVER λέμε.... :smokeing:

Δηλαδη οτι ηταν να δωσει η τουρμπινα το(στο εδωσε ο προγραμματιστη σου) εδωσε προ εξατμισης?

Θα πρεπει να περναγε δυσκολες ωρες σαλιγκαρος προ εξατμισης... :new_lol:

Link to comment
Share on other sites

Alex το GAME OVER απευθύνεται σε εμένα..μην μας φουσκώνεις τα μυαλά σε παρακαλώ... :glare:

 

Καταρχήν η τουρμπίνα ακούγεται με το παραμικρό πάτημα του γκαζιού τώρα που έβαλα εξάτμιση..Οντως,πρέπει να πέρναγε δύσκολες ώρες..ανάσανε και αυτή...

Οσο για την τουρμπίνα,έχει να δώσει κάτι παραπάνω,αλλά με ημερομηνία λήξης μετα,όπως με ενημέρωσαν απο PAZAROPOULO...

Link to comment
Share on other sites

Οσο για την τουρμπίνα,έχει να δώσει κάτι παραπάνω,αλλά με ημερομηνία λήξης μετα,όπως με ενημέρωσαν απο PAZAROPOULO...

Aν τους ζητησεις πιεση σου την δινουν χωρις πολλα δηλαδη?

Αν τα φτυσει η τουρμπινα δεν σου την περνανε εγγυηση?

Link to comment
Share on other sites

Εάν βάλω τα "μέσα" θα μου την περάσουν..αλλα γιατι να κάνω κάτι τέτοιο..Να πάρω δεκα,δεκαπέντε άλογα ακόμα να έχω ένα αμάξι που δεν θα ξέρω,πότε και πού θα με αφήσει...?

246 αλογάκια έφτασα,με ενα αμάξι που δουλευει ρολοι!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Οτι είχε απο την αρχή, με τριτη ταχύτητα 1,1-1,2 και με τεταρτη-πεμπτη ταχυτητα απο 3000 πάλι 1,2 με 1,3,πάντως,επειδη έχω μπαρόμετρο ποτε δεν έχω δει πάνω απο 1,3 over..

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο Γιάννη, πες μου για το μπαρόμετρο τι διαδικασία είναι και πόσο περίπου κοστίζει σκέφτομαι να βάλω και γω...Ίσως να ανέβαζες λίγο και το αβάνς αν δεν βλέπεις corrections στο φάσμα κυρίως χαμηλά που χωλένουν; Μπορεί να πάρεις και 3-4 άλογα από το πρόγραμμα, με 100άρα το δουλεύεις;

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο Γιάννη, πες μου για το μπαρόμετρο τι διαδικασία είναι και πόσο περίπου κοστίζει σκέφτομαι να βάλω και γω...Ίσως να ανέβαζες λίγο και το αβάνς αν δεν βλέπεις corrections στο φάσμα κυρίως χαμηλά που χωλένουν; Μπορεί να πάρεις και 3-4 άλογα από το πρόγραμμα, με 100άρα το δουλεύεις;

 

Thanks RTouris,

Ναι 100αρα μόνο,δεν έχω βάλει ποτε 95αρα,ούτε μαμα όταν ήτανε..Και σκέψου οτι έκανα δυναμομέτρηση με βενζίνη 100αρα που έβαλα απο βενζινάδικο "ψαξε βρες" στην εθνική οδό γυρνώντας απο Θεσσαλονίκη...

Αφού έβαλα πριν απο λίγο απο Αθήνα,απο εκεί που βάζω πάντα και κατάλαβα αμέσως πολύ διαφορά στο αυτοκινητο..Τι ναι αυτο το πράγμα με τις Βενζίνες πια..τόση διαφορά :S

Και απο Παζαρόπουλο αλλά και απο τα παιδιά στο δυναμόμετρο του MAHA που έκανα την μέτρηση μου είπαν οτι θα έβγαζε καλύτερα αποτελέσματα με "σωστή" βενζίνη και οτι θα διορθώνεται συνέχεια η ισχύς με τα αβάνς..Οκ,δεν θα το κάνω αλλά περί βενζίνες ο λόγος....

 

Σχετικά με το μπαρόμετρο για να μην είμαστε off topic,θα ψάξω στα topic και θα σου πώ εκεί...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Να κανω μια παρατηρηση και διορθώστε με αν κανω λαθος. Πως ειναι δυνατον οταν με την τοποθετηση εισαγωγης pipecross να βγαζει 358 NM και οταν αλλαζει εξατμιση, η ροπη να ειναι 349, δηλαδή εχασε σε ροπη με την εξατμιση? :g:

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια παρατηρηση και διορθώστε με αν κανω λαθος. Πως ειναι δυνατον οταν με την τοποθετηση εισαγωγης pipecross να βγαζει 358 NM και οταν αλλαζει εξατμιση, η ροπη να ειναι 349, δηλαδή εχασε σε ροπη με την εξατμιση? :g:

 

 

Σωστότατη η παρατήρηση σου...Κι όμως,έχασα....!!!!

Τι να πώ... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Σωστότατη η παρατήρηση σου...Κι όμως,έχασα....!!!!

Τι να πώ... :unsure:

 

Μόνο που το δυναμόμετρο έχουμε ξαναπεί ΔΕΝ προσομοιάζει τις πραγματικές συνθήκες φορτίου στο δρόμο..

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

χωρις να ξερω και πολλα, και γνωμη μου παντα το θεμα της εξατμισης θελει πολυ ψαξιμο, διαβασα στο site www.AWEtuning.com για το αουντι α3 2.0ΤFSI με στοκ προγραμμα και με προγραμμα giac εχει μετρησεις με εξατμιση 76mm ολοκληρη και 70mm ολοκληρη.την καλυτερη τιμη ισχυος και ροπης τη δινει η 70mm εξατμιση και την αποδιδει σε χαμηλοτερες στροφες.μηπως για τα 1.8 TFSI που φορανε και προγραμμα ειναι καπως μεγαλη η 76mm η και ακομα και η 70mm?.να μου πεις επωνυμοι κατασκευαστες οπως η μιλτεκ,apr,fox δεν ξερουν που προτεινουν τετοια μεγεθη,δεν ξερω :g:.μπορει να κοιτανε και αλλες παραμετρους η οι διαστασεις αυτες για τα 1.8 να ειναι αφου εχεις βαλει μεγαλυτερο τουρμπο :g:

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Λεφτέρη έχει,εάν είχες 5ταχυτο θα έκανες με 4η,τώρα με 6ταχυτο πρέπει να κάνεις με 5η ταχυτητα..

Link to comment
Share on other sites

Και μετά απο τοποθέτηση εισαγωγής της PIPERCROSS,με βαρελάκι της PIPERCROSS και κάποιες διορθώσεις στο πρόγραμμα εγινε μια νέα δυναμομέτρηση.

Το αυτοκινητο στο δρόμο ήτανε εμφανώς πιο δυνατό, και με φίλο που έχει GOLF GTI με πρόγραμμα τα δοκιμάσαμε και πάμε ακριβώς μαζί.

 

Το αυτοκίνητο κινειται πραγματικά πολύ γρήγορα,ειδικά στην αλλαγή ταχύτητας.

 

Τελός με HONDA S200 "μαμα" είμαι 2 κενά μπροστά,πραγματικά δεν το περιμενα,ειδικά για HONDA που δουλεύουν "ψηλά" :)

 

Ολα αυτά μας οδήγησαν και πάλι στο δυναμόμετρο του MAHA, οπου έχουν γίνει όλες οι προηγούμενες μετρήσεις του αυτοκινήτου.

 

Ακρως ευχαριστημένος με ένα αμάξι που δουλέυει πραγματικά "ρολόι". :new_thumright:

 

248 Αλογα(+3)σε σχεση με πρίν.

36 κιλά ροπής(+3)σε σχεση με πρίν.

post-9839-12677980277606_thumb.jpg

post-9839-12677988861303_thumb.jpg

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα πολυ εντυπωσιακο!!!!!Καλοριζικο καλοταξιδο και απροβληματιστο!!!

Λαστιχο 225 φορας?????

 

 

 

Γιωργος

Edited by dj-xatzi
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα πολυ εντυπωσιακο!!!!!Καλοριζικο καλοταξιδο και απροβληματιστο!!!

Λαστιχο 225 φορας?????

 

 

 

Γιωργος

 

Γιωργο όντως,ποιος θα το περιμενε οτι ο 1.8αρης μπορει να φτάσει τόσο χωρις να ειναι "πιεσμένος"

 

Ναι,225//40/18...

 

Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

ωραιος ο παιχτης!!...αντε να το δουμε και από κοντα!

δυναμομέτρηση με 4η; γιατι βλεπω χλμ/ωρα 205-209 ή κάτι τετοιο..δεν προσεξα.

ανέβασες κόφτη; θυμάμαι όταν το είχα οδηγήσει άλλαζα περίπου 6700 ή καπου εκει...τώρα είδα 7150...καλά θυμάμαι;

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο ρε Γιαννη το αμαξι πρεπει να πυροβολαει!!Και οι καμπυλες ειναι τελειες!Οσο για την δυναμομετρηση αν σε εκανε και μια με 5η ταχυτητα θα εβλεπες ροπη 37 κιλα!Συγχαρητηρια και παλι και καλες διαδρομες!

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

ωραιος ο παιχτης!!...αντε να το δουμε και από κοντα!

δυναμομέτρηση με 4η; γιατι βλεπω χλμ/ωρα 205-209 ή κάτι τετοιο..δεν προσεξα.

ανέβασες κόφτη; θυμάμαι όταν το είχα οδηγήσει άλλαζα περίπου 6700 ή καπου εκει...τώρα είδα 7150...καλά θυμάμαι;

 

 

Ναι,εγινε αρκετα καλό...

Δυναμομέτρηση με 4η,όλες με αυτη την ταχύτητα τις ειχα κάνει..Τουλάχιστον στο δυναμόμετρο του MAHA,δεν εχει σημασια με ποια ταχυτητα την κάνεις,σε άλλα έχει...

Οχι κόφτη δεν έχω πειράξει,απο μαμα 7200 έχει κόφτη,το 7115 είναι το σημειο που αφησε το γκάζι(λιγο πριν δηλαδή..) αυτός που έκανε την μέτρηση...

Αυτο που έχει σημασια στην δυναμομέτρηση μου είναι εκεί που λέει "Μεγιστη ισχύ στα...(6310rpm),δηλαδή μεχρι εκει πρέπει να κατεβαζω στροφές,μετα δεν εχει νόημα,χάνω...(εκτος απο 1η και 2αρα που πρεπει να το αφήνεις για να "στροφάρει"...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.