Jump to content

AUDI 1.8TFSI


Recommended Posts

Ετσι λεει η δυναμομετρηση...η αληθεια θα φανει σε μελλοντικο φιλικο πατημα με αμαξι αναφορας.

 

Ναι δν διαφωνω απλα μου εκανε πολυ μεγαλη εντυπωση η τοση μεγαλη διαφορα μιας και δν εχω ξαναδει κατι παρομοιο σε συγκεκριμενο αμαξι. τι εισαγωγη εχεις βαλει?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

καλησπερα,νεο μελος αν και συστηθηκα απο εχθες..

επειδη βλεπω οτι υπαρχουν ατομα που το εχουν προχωρησει πολυ το θεμα και εγω θεωρουμαι τουλαχιστον αρχαριος θα ηθελα τα φωτα σας..

το νεο μου αποκτημα ειναι ενα a4 1.8T μανισιο 120ps αλλα με προγραμμα ABT που το παει στα 211..

το αμαξι το εκλεισα απο την ΕΤΕΑ θεσσαλονικης σε ενα πιλοτικο προγραμμα συνεργασιας που ειχε η εταιρια με την ΑΒΤ για αναβαθμιση αυτοκινητων..

η συνεργασια τελικα δεν προχωρησε και το μοναδικο που προεκυψε ηταν το αυτοκινητο μου..

απο την ετεα μου δινουν εγγυηση στα παντα εκτος απο τα ηλεκτρονικα(με οτι σημαινει αυτο)..

εγω με καποιο τροπο θελω να σιγουρευτω οτι τα αλογα που αγοραζω υπαρχουν οντως και δεν ειναι πρασινα..

εχω ζητησει το χαρτι που υποτιθεται δινει η ABT σε καθε μετατροπη αλλα λογω του οτι αυτη εγινε τελη 2009 δεν ξερω εαν το εχουν ακομα..

επισης σε ερωτηση στον πωλητη εαν σε ενδεχομενη δυναμομετρηση δειξει 211ps απαντησε λακωνικα ''μη σου πω και παραπανω''..εσεις τι μου προτεινετε?

δεν ξερω αμα ειναι κολλημα αλλα θελω να ξερω ιπποδυναμη γιατι ουσιαστικα δεν ειναι κατι μανισιο που το δινει ο κατασκευαστης..ευχαριστω για την βοηθεια..

Link to comment
Share on other sites

η ΑΒΤ δεν δινει καποιο χαρτι-πιστοποιητικο σε οποιο αυτοκινητο προγραμματιζει?

επισης ξερουμε το κατα ποσο κρατανε ενα αρχειο με τα αυτοκινητα που βαλανε χερι,ετσι ωστε εαν επικοινωνησω μαζι τους και τους δωσω ενα αριθμο πλαισιου ή κυκλοφοριας να μου πιστοποιησουν καποια πραγματα?

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς να σου εγγυώνται ότι το αυτοκίνητό σου είναι τόσα άλογα; Δεν ξέρω αλλά δεν το νομίζω κιόλας γιατί σε περίπτωση που το αμάξι έχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα ή πας σ'ένα δυναμόμετρο και ο δυναμομετρητής (sic) δεν έχει κέφια εκείνη την ημέρα και σου βγάλει το αμάξι -50 άλογα τι θα πρέπει να κάνουν με βάση την εγγύηση αυτή; Μόνο αν το αμάξι δυναμομετρηθεί την ώρα που σου φτιάχνουν το πρόγραμμα έχει νόημα μία τέτοια εγγύηση.. Γενικά είναι λίγο μυστήρια ιστορία οι βελτιώσεις. Επίσης κάθε αυτοκίνητο δεν βγάζει πάντα τα ίδια άλογα.. Μπορεί εσένα να βγάλει 220, μπορεί και 200..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα,νεο μελος αν και συστηθηκα απο εχθες..

επειδη βλεπω οτι υπαρχουν ατομα που το εχουν προχωρησει πολυ το θεμα και εγω θεωρουμαι τουλαχιστον αρχαριος θα ηθελα τα φωτα σας..

το νεο μου αποκτημα ειναι ενα a4 1.8T μανισιο 120ps αλλα με προγραμμα ABT που το παει στα 211..

το αμαξι το εκλεισα απο την ΕΤΕΑ θεσσαλονικης σε ενα πιλοτικο προγραμμα συνεργασιας που ειχε η εταιρια με την ΑΒΤ για αναβαθμιση αυτοκινητων..

η συνεργασια τελικα δεν προχωρησε και το μοναδικο που προεκυψε ηταν το αυτοκινητο μου..

απο την ετεα μου δινουν εγγυηση στα παντα εκτος απο τα ηλεκτρονικα(με οτι σημαινει αυτο)..

εγω με καποιο τροπο θελω να σιγουρευτω οτι τα αλογα που αγοραζω υπαρχουν οντως και δεν ειναι πρασινα..

εχω ζητησει το χαρτι που υποτιθεται δινει η ABT σε καθε μετατροπη αλλα λογω του οτι αυτη εγινε τελη 2009 δεν ξερω εαν το εχουν ακομα..

επισης σε ερωτηση στον πωλητη εαν σε ενδεχομενη δυναμομετρηση δειξει 211ps απαντησε λακωνικα ''μη σου πω και παραπανω''..εσεις τι μου προτεινετε?

δεν ξερω αμα ειναι κολλημα αλλα θελω να ξερω ιπποδυναμη γιατι ουσιαστικα δεν ειναι κατι μανισιο που το δινει ο κατασκευαστης..ευχαριστω για την βοηθεια..

 

Προσωπικά θα πήγαινα σε άλλη εταιρεία εκτός ΑΒΤ, καθώς δεν φημίζεται για την "επιθετικότητα" των προγραμμάτων της. Αν ψάξεις λίγο στο φόρουμ θα δεις ποιές εταιρείες και έλληνες βελτιωτές έχουν "κυριαχήσει" στο χώρο..

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

η ΑΒΤ δεν δινει καποιο χαρτι-πιστοποιητικο σε οποιο αυτοκινητο προγραμματιζει?

επισης ξερουμε το κατα ποσο κρατανε ενα αρχειο με τα αυτοκινητα που βαλανε χερι,ετσι ωστε εαν επικοινωνησω μαζι τους και τους δωσω ενα αριθμο πλαισιου ή κυκλοφοριας να μου πιστοποιησουν καποια πραγματα?

Δεν νομιζω να σου δινει καποιο "πιστοποιητικο" η ΑΒΤ για τις επιδοσεις του αυτοκινητου σου!

Και δεν ξερω καποια αλλη εταιρια, που με το που προγραμματισει το αμαξι σου,

να σου δωσει καποιο χαρτι που να σου λεει οτι εγινε π.χ 220 αλογα το αμαξι σου!

 

Κανε μια δυναμομετρηση για να δεις στο περιπου που βρισκεται το αμαξι σου και αναλογως πραττεις!

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη το προγραμμα έχει μπει ήδη Οπότε είναι πολυ τραβηγμένο και πολυδαπανο να μπω στην διαδικασία να το βγάλω και να βάλω κάποιο αλλο,αλλα τουλάχιστον δεν θέλω να Είμαι και στα τυφλά. Strivis και εγώ εκεί κατεληξα ότι η δυναμομετρηση είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση αλλα όπως συμπερανα και απο άλλες απόψεις μελών του φόρουμ ακόμα και η δυναμομετρηση είναι κάτι τελείως σχετικό.

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη το προγραμμα έχει μπει ήδη Οπότε είναι πολυ τραβηγμένο και πολυδαπανο να μπω στην διαδικασία να το βγάλω και να βάλω κάποιο αλλο,αλλα τουλάχιστον δεν θέλω να Είμαι και στα τυφλά. Strivis και εγώ εκεί κατεληξα ότι η δυναμομετρηση είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση αλλα όπως συμπερανα και απο άλλες απόψεις μελών του φόρουμ ακόμα και η δυναμομετρηση είναι κάτι τελείως σχετικό.

Δεν σου ειπα οτι η δυναμομετρηση θα σου πει οτι ειναι το αμαξι σου 211 αλογα ακριβως!

Ειναι πολλοι οι παραγοντες που επηρεαζουν μια δυναμομετρηση!

Ωστοσο θα εχεις ενα στοιχειο για το αυτοκινητο σου!

Αν σου δειξει 200-205-210 και παραπανω ισως, εισαι μια χαρα!

Αν ομως σου δειξει 180-185-190, τοτε μαλλον εχει καποιο θεμα το προγραμμα!

'Η εκτος βρεις ενα Α4 Β8 εργοστασιακο και ανοιξετε και εισαι μπροστα

ή ενα αλλο με προγραμμα ΑΒΤ και να πηγαινετε μαζι!

Link to comment
Share on other sites

ποσα ακομα α4 β8 με προγραμμα αβτ να υπαρχουν σαλονικα?

εγω πιστευω ισως και κανενα..εδω τις προαλλες που μιλησα μαζι τους απο αθηνα μου ειπαν οτι αντιπροσωπος β.ελλαδα υπαρχει ενας προσφατος στο κιλκις..

ποιος θεσσαλονικιος θα κατεβει αθηνα μονο και μονο να βαλει ενα προγραμμα αβτ στο audi του?

 

παντως με το παλικαρι που μιλησα στο τηλ(ευγενικοτατος και εξυπηρετικοτατος)μου ειπε οτι το αμαξι το ξερει και οτι οντως αυτοι ανεβηκαν απο αθηνα και το εφτιαξαν..οταν τον ρωτησα για καποιο χαρτι(δυναμομετρηση-οτιδηποτε)που να πιστοποιει οτι το αμαξι ειναι 211 αλογα μου απαντησε -γιατι οι αντιπροσωπιες που σου πουλανε αμαξια με την χ ιπποδυναμη σου δινουν πιστοποιηση ή δυναμομετρηση?πειστικο?απο την αλλη ισως εχει και δικιο..

 

απο εκει και περα την δυναμομετρηση(εκτος απο το ιδιο το μηχανημα σαν ποιοτητα,την εξωτερικη θερμοκρασια) ποιοι αλλοι παραγοντες επηρεαζουν την εγκυροτητα μιας δυναμμετρησης?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

υπαρχει καποιος που να εχει δυναμομετρησει τον συγκεκριμενο κινητηρα μαμα για να δουμε αν ισχυει στην πραγματικοτητα η θεωρια για 175 συν αλογα;;;;

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει καποιος που να εχει δυναμομετρησει τον συγκεκριμενο κινητηρα μαμα για να δουμε αν ισχυει στην πραγματικοτητα η θεωρια για 175 συν αλογα;;;;

Εμενα εδειξε 178 και 26 κιλα ροπης!

 

http://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/11498-giac-a4-b8-18tfsi/

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ δύο πραγματάκια.Το αυτοκίνητο είναι Α4Β8 120HP με πρόγραμμα από την ΜΤΜ το οποίο τοποθετήθηκε στην αντιπροσωπεία.Μόλις στρώσει ο κινητήρας το πρώτο που θα γίνει είναι μία δυναμομέτρηση καλή και προσεκτική.Και εξηγούμαι:στο προηγούμενο αυτοκίνητο,Saxo VTS 120HP,έγινε δυναμομέτρηση όταν το αυτοκίνητο είχε ηλικία 6 χρόνων και περίπου 200000χλμ. με σκοπό να δούμε τι γίνεται από άποψη "αλόγων" και πόσα έχουν πάρει λάθος δρόμο.Το αυτοκίνητο είχε σκούπα και εξάτμιση Φ50 με μαμά καταλύτη χωρίς μεσαίο και τελικό group N. Πρώτη μέτρηση και πρώτη απογοήτευση.108 ΗΡ με 13 Kg ροπή.Τι έγινε του λέω;Που πήγαν τα υπόλοιπα;Ρε φίλε μου λέει έχει κάποιο πρόβλημα;Όχι του απαντώ,κανένα!Το φίλτρο πότε το καθάρισες,ρωτάει.Βγάζουμε το φίλτρο το καθαρίζουμε πρόχειρα με νεράκι και ξανά δυναμόμετρο.134 ΗΡ με περίπου 16 Kg ροπή. Οπότε όταν με το καλό ανεβάσω το Α4 στο δυναμόμετρο προσωπικά θα προσέξω κάποιες παραμέτρους όπως,φίλτρα,μπουζί,λάδια και σίγουρα καιρικές συνθήκες έτσι ώστε να μην έχω αμφιβολίες για το τελικό αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ δύο πραγματάκια.Το αυτοκίνητο είναι Α4Β8 120HP με πρόγραμμα από την ΜΤΜ το οποίο τοποθετήθηκε στην αντιπροσωπεία.Μόλις στρώσει ο κινητήρας το πρώτο που θα γίνει είναι μία δυναμομέτρηση καλή και προσεκτική.Και εξηγούμαι:στο προηγούμενο αυτοκίνητο,Saxo VTS 120HP,έγινε δυναμομέτρηση όταν το αυτοκίνητο είχε ηλικία 6 χρόνων και περίπου 200000χλμ. με σκοπό να δούμε τι γίνεται από άποψη "αλόγων" και πόσα έχουν πάρει λάθος δρόμο.Το αυτοκίνητο είχε σκούπα και εξάτμιση Φ50 με μαμά καταλύτη χωρίς μεσαίο και τελικό group N. Πρώτη μέτρηση και πρώτη απογοήτευση.108 ΗΡ με 13 Kg ροπή.Τι έγινε του λέω;Που πήγαν τα υπόλοιπα;Ρε φίλε μου λέει έχει κάποιο πρόβλημα;Όχι του απαντώ,κανένα!Το φίλτρο πότε το καθάρισες,ρωτάει.Βγάζουμε το φίλτρο το καθαρίζουμε πρόχειρα με νεράκι και ξανά δυναμόμετρο.134 ΗΡ με περίπου 16 Kg ροπή. Οπότε όταν με το καλό ανεβάσω το Α4 στο δυναμόμετρο προσωπικά θα προσέξω κάποιες παραμέτρους όπως,φίλτρα,μπουζί,λάδια και σίγουρα καιρικές συνθήκες έτσι ώστε να μην έχω αμφιβολίες για το τελικό αποτέλεσμα.

 

Πραγματικά , το πιστεύεις ότι όλη η διαφορά από την πρώτη μέτρηση μέχρι τη δεύτερη .... προέκυψε από βρώμικο φίλτρο ???

Link to comment
Share on other sites

Ναι φίλε μου γιατί είδα σε τι κατάσταση ήταν η φιλτροχοάνη.Αν την έβλεπες θα τρόμαζες.Πριν την δυναμομέτρηση είχα πει στον ιδιοκτήτη του δυναμόμετρου ο οποίος αναλάμβανε και βελτιώσεις και service ότι αν βγάλει λίγη δύναμη τότε κράτα το και ανέβασε ιπποδύναμη.Θα μπορούσε να μου πουλήσει παπά και να κάνει τα δικά του.Αντίθετα μου είπε πρώτα να καθαρίσουμε το φίλτρο και μετά βλέπουμε.Η δική σου απορία ήταν και δική μου στο τέλος της δεύτερης δυναμομέτρησης.Δηλαδή του λέω τόση διαφορά από ένα φίλτρο;;Η απάντηση που πήρα ήταν πολύ λογική.Αν μου λέει σου κλείσω μύτη και στόμα θα αναπνέεις;;;Πως θα λειτουργήσει σωστά ο οργανισμός;;;

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Και για να ολοκληρωθει το εργο...Εχθες Βραδυ,εκανα και μια δοκιμή στην τελική ταχύτητα.Αττική Οδό,χωρίς πινακίδες(μιας και μου τις πήρανε το σαββατο στο villa mercedes)απο τον Alpha μέχρι την διχάλα για αεροδρόμιο ή Βάρης-Κορωπίου.

 

Δείτε το εν λόγω video.. :thumbsup:

 

 

 

 

Έχεις 100-200 κοντά στα 15s-17s ή ιδέα μου είναι;

 

Έχω την εντύπωση το "μαμά" Α3 2.0Τ απο 100kmh - 200kmh κάνει 16s περίπου.

 

Ας με διορθώσει κάποιος,αν και απο περιέργια μόνο,θα δοκιμάσω χρόνους με το δικό μου

απο 100 σε 200.

 

 

EDIT: Ο χρόνος μου είναι 20s + :sFun_nahnahna3:

Edited by ChRiS82
Link to comment
Share on other sites

Αν μου λέει σου κλείσω μύτη και στόμα θα αναπνέεις;;;Πως θα λειτουργήσει σωστά ο οργανισμός;;;

Πολύ μου αρέσουν αυτές οι εξυπνάδες που λένε.. Εχουμε γεμίσει αμπελοφιλόσοφους. Αν είχες πρόβλημα με την εισροή αέρα στην μηχανή, τότε πίστεψέ με, η πεσμένη απόδοση θα ήταν το λιγότερο που θα καταλάβαινες!! Πιο πιθανό είναι να πρόλαβε να κρυώσει η μηχανή και το IC στο δεύτερο πάτημα ή να ξέχασε ν'ανοίξει τον ανεμιστήρα όπως πρέπει, παρά αυτό που σου είπε..

 

Αν εσένα σου έκλειναν στόμα και μύτη θα λιποθυμούσες, δεν θα έπεφτε λίγο η απόδοσή σου στο τρέξιμο!

 

 

Μιχάλης

Edited by michpan
Link to comment
Share on other sites

Για να επανελθω στο θεμα της αρχικης βελτιωσης του 1.8Τfsi, να πω και εγω συγχαρητηρια για την βελτιωση,

 

Βλεπω ποσο ευκολα φευγει κανεις απο την προοπτικη, αντε ενα προγραμμα θα βαλω, και σιγα σιγα δινει και βαζει στο αμαξι, για τα εξτρα 10 αλογα!

 

Ελπιζω να μην πληρωσες ολα αυτα τα λεφτα στα δυναμομετρα, και να ηταν γνωστος σου αυτος που σου εκανε τις δυναμομετρησεις, μιας και πιστευω κοντευεις ενα καλο ποσο της 'βελτιωσης' να ειναι δυναμομετρηση! Καλυτερα να ειχες παρει ενα vagcom και να εκανες μονος σου τις μετρησεις!!

 

anyway, να πω οτι για να ειναι το αμαξι οπως ειναι σιγουρα καποια πραγματα δουλεβουν πιο 'τσιτομενα' χωρις αυτο να σημαινει οτι ειναι παρακινδυνευμενα. Αλογα μπορουν να βγουνε ειτε με παραπανω πιεση, ειτε με παραπανω αβανς, εφοσον και στις 2 περιπτωσεις δεν εχεις πυρακια. Επισης πιο επιθετικο μπορει να ειναι το προγραμα οταν ο εισερχομενος αερας ειναι πιο κρυος. Αρα βγαζεις χ αλογα στο δυναμομετρο που παντα ειναι πιο ζεστα τα πραγματα, και στον δρομο παει καλυτερα.

 

Ευχομαι απροβληματιστο!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Να ρωτήσω ο συγκεκριμένος κινητήρας 1.8tfsi που έχει κόφτες στο Α3 του φίλου;

Στο Α4 στον ίδιο κινητήρα κόφτης υπάρχει στις 6.750 στρ/λεπτό αν δεν κάνω λάθος,μέχρι εκεί

μέτρησε εμένα στο δυναμόμετρο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.