Jump to content

προγραμμα για α4


Recommended Posts

Να εξηγησω εγω για οποιον δεν ξερει οτι υπαρχει Α4 με 192ps.

Εγω ειμαι κατοχος ενος απο αυτα,2004 μοντελο.Οπως λεει ο φιλος μου ο Αγγελος εχει 2 smic,εχει ενα πολυ καλο 6αρι σασμαν,τα πιστονια ειναι πιο ενισχυμενα και ειναι τετρακινητο.

Η παραπανω ιπποδυναμη οφειλεται στην κατα 0,2 αυξημενη πιεση,στην διαφορετικη χαρτογραφηση του εγκεφαλου,οπως επισης σε διαφορετικα μπεκ.

Επισης να πω οτι δεν υπαρχει ρυθμιστης πιεσης βενζινης μεσα στο χωρο του κινητηρα,αλλα πισω μεσα στην αντλια.

Το συγκεκριμενο μοντελο εχει κωδικο ΒΕΧ και ειναι η συνεχεια του BFB με τα 163,ο οποιος BFB μπαινει ακομα και στα καινουρια Α4 εαν δεν επιλεξεις τον TFSI και θελησεις 1.8Τ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Να εξηγησω εγω για οποιον δεν ξερει οτι υπαρχει Α4 με 192ps.

Εγω ειμαι κατοχος ενος απο αυτα,2004 μοντελο.Οπως λεει ο φιλος μου ο Αγγελος εχει 2 smic,εχει ενα πολυ καλο 6αρι σασμαν,τα πιστονια ειναι πιο ενισχυμενα και ειναι τετρακινητο.

Η παραπανω ιπποδυναμη οφειλεται στην κατα 0,2 αυξημενη πιεση,στην διαφορετικη χαρτογραφηση του εγκεφαλου,οπως επισης σε διαφορετικα μπεκ.

Επισης να πω οτι δεν υπαρχει ρυθμιστης πιεσης βενζινης μεσα στο χωρο του κινητηρα,αλλα πισω μεσα στην αντλια.

Το συγκεκριμενο μοντελο εχει κωδικο ΒΕΧ και ειναι η συνεχεια του BFB με τα 163,ο οποιος BFB μπαινει ακομα και στα καινουρια Α4 εαν δεν επιλεξεις τον TFSI και θελησεις 1.8Τ.

 

 

kefisvw

Καλές οι πληροφορίες, αλλά μπορείς να γίνεις λίγο πιό αναλυτικός - αν γνωρίζεις - για τον BFB που φοράνε τα καινούρια Α4?

Ο ΒFB είναι προγενέστερος του ΒΕΧ?

Είναι πουσαρισμένος 150άρης?

Νομίζω ότι συμβαίνει το αντίθετο.

Με ενδιαφέρει γιατί έχω και εγώ ένα τέτοιο...

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι δεν αναφερει κατι τετοιο η BorgWarner Turbo Systems GmbH , ασε τι λενε οι Ελληνες.

Ολα αξιοπιστα ειναι... Μονο για την PowerLogic δεν ακουσα καλα σχολια.

Η τιμη που σου ειπαν ειναι καλη για Revo.

θελεις την γνωμη μου; Μην δινεις τοσα λεφτα σε προγραμμα... απο 300 έως 600 ειναι αρκετα.

Απο εκει και πανω, παρε μια Κ04 και με 300Ε custom προγραμμα + Εργατικα. ;)

 

Φιλικα , :new_thumright:

 

κο4 ειναι και αυτη μεσα στο προγραμμα μου να την βαλω,στοχος μου καποια στιγμη ειναι τα 260-270 αλογα :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Doria
και μετα θα ανοιξεις μαζι μου να δουμε εαν αξίζουν τα λεφτά που έδωσες για να βαλεις ρεβο...

Με πόσες καρότσες που θα μου ριξεις θα κανεις απόσβεση τα 1000+ για πρόγραμμα;

Το αμάξι μου ειναι 1.8Τ... fwd μονο με ενα πρόγραμμα και αυτο αξιας 350Ε.

Πάντα φιλικά :bravo:

δεν έχει συμασία τα πόσα χρήματα έδωσες αλλα το τι δουλειά έχει γίνει! :new_thumright:

Link to comment
Share on other sites

δεν έχει συμασία τα πόσα χρήματα έδωσες αλλα το τι δουλειά έχει γίνει! :new_thumright:

Ο πελάτης μόνο τις καρότσες βλέπει... Οσο για τα μοτέρ δεν εχει σπάσει ποτέ κανένα και με κανένα πρόγραμμα... στην χειρότερη άντε κανένα safe mode.

Λοιπόν κάθε καρότσα που θα τρώω θα αφαιρούμε 200Ε από το revo;

 

Αν και ειμαι off topic θα το πω, εάν ειχα λεφτά για revo και εξάτμιση θα έβαζα μια Κ04.

:new_lol::new_lol::new_lol:

 

 

ps Mε το revo θα σκιζεις στα χαμηλα αλλα πολυ γρηγορα θα ξεφουσκωνεις. :cry:

Link to comment
Share on other sites

Να εξηγησω εγω για οποιον δεν ξερει οτι υπαρχει Α4 με 192ps.

Εγω ειμαι κατοχος ενος απο αυτα,2004 μοντελο.Οπως λεει ο φιλος μου ο Αγγελος εχει 2 smic,εχει ενα πολυ καλο 6αρι σασμαν,τα πιστονια ειναι πιο ενισχυμενα και ειναι τετρακινητο.

Η παραπανω ιπποδυναμη οφειλεται στην κατα 0,2 αυξημενη πιεση,στην διαφορετικη χαρτογραφηση του εγκεφαλου,οπως επισης σε διαφορετικα μπεκ.

Επισης να πω οτι δεν υπαρχει ρυθμιστης πιεσης βενζινης μεσα στο χωρο του κινητηρα,αλλα πισω μεσα στην αντλια.

Το συγκεκριμενο μοντελο εχει κωδικο ΒΕΧ και ειναι η συνεχεια του BFB με τα 163,ο οποιος BFB μπαινει ακομα και στα καινουρια Α4 εαν δεν επιλεξεις τον TFSI και θελησεις 1.8Τ.

Μηπως ειναι το αντιθετο ? Δηλαδη ο BFB να ειναι 193 και ο BEX 163 , στο λεω γιατι εχω A4 quattro μοντελο 11/04 με 6αρι σασμαν και 193 ιππους με κωδικο BFB.

Kαι καλος σας βρεικα... :D

 

Αυτο το ΒΡΗΚΑ...

Link to comment
Share on other sites

Μηπως ειναι το αντιθετο ? Δηλαδη ο BFB να ειναι 193 και ο BEX 163 , στο λεω γιατι εχω A4 quattro μοντελο 11/04 με 6αρι σασμαν και 193 ιππους με κωδικο BFB.

Kαι καλος σας βρεικα... :D

 

 

ξανακοιτα αποκλειεται να φορας bfb με 193 ps! εξαρι μπορει να εχει γιατι τα quattro απο τελη 04 μεχρι και σημερα φορανε τετοιο κιβωτιο, σημερα π.χ αν παρεις καινουριο α4 1.8τq με 163ps εχει 6αρι κιβωτιο :D:D

Link to comment
Share on other sites

και μετα θα ανοιξεις μαζι μου να δουμε εαν αξίζουν τα λεφτά που έδωσες για να βαλεις ρεβο...

Με πόσες καρότσες που θα μου ριξεις θα κανεις απόσβεση τα 1000+ για πρόγραμμα;

Το αμάξι μου ειναι 1.8Τ... fwd μονο με ενα πρόγραμμα και αυτο αξιας 350Ε.

 

Πάντα φιλικά :bravo:

 

 

μην φανταστεις οτι θα δωσω και τα τρελλα λεφτα για προγραμμα και εξατμιση :P:P πιστευω σαν μπροστιοκινητος και φυσικα πολυ ελαφρυτερος απο μενα δεν θα εχουμε και καμια σημαντικη διαφορα :thumbsup::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Προγραμματα υπαρχουν πολλα...

Custom ειναι καλη λυση εφοσον ομως εχεις δουλεια απο τον προγραμματιστη και να μην ειναι ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω, γιατι το προβλημα δεν ειναι μονο να μην σπασει το μοτερ αλλα να δουλευει και σωστα! Μην ξεχναμε οτι ο εγκεφαλος εχει καποιες δικλειδες ασφαλειας που δεν ξερουμε αν ο καθε προγραμματιστης τις περιοριζει, τις καταργει δεν ξερω και γω τι....

 

Στις κονσερβες ομως μπορεις να εχεις το κεφαλι σου ησυχο μιας και ειναι χιλιοδοκιμασμενα (ειδικα το revo) και μαλιστα εχω διαβασει οτι τα revo δουλεουν αξιοπρεπεστατα σε περιπτωση που κανεις αλλαγες τουρμπινες κ.λ.π

 

Απο την αλλη αμα ειναι να πεφτω σε safe mode και να μην δουλευει το αυτοκινητο σωστα τι να το κανω?

 

Βασικα μην πολυ ψηνεστε για κοντρα εσεις οι 2 μην μπω στην μεση και σας περασω απο πανω :P::new_lol:

 

(αυτα που αναφερω δεν ειναι δοκιμασμενα, μιας και δεν εχω ουτε προγραμμα πανω στο αυτοκινητο, αλλα ειναι αυτα που εχω ακουσει απο φιλους,γνωστους,συμφουριτες κ.λ.π)

 

1500revo νομιζω δεν πρεπει να υπαρχει τετοια τιμη

Link to comment
Share on other sites

Μηπως ειναι το αντιθετο ? Δηλαδη ο BFB να ειναι 193 και ο BEX 163 , στο λεω γιατι εχω A4 quattro μοντελο 11/04 με 6αρι σασμαν και 193 ιππους με κωδικο BFB.

Kαι καλος σας βρεικα... :D

 

Αυτο το ΒΡΗΚΑ...

 

Καλωσορισες στην παρεα μας , αν θελεις γραψε μας κατι για σενα στην ενοτητα Νεα μελη για να σε γνωρισουμε καλυτερα , επισης μπορεις να παρκαρεις το αμαξι σου μαζι με τα δικα μας στο Garage :whoohoo:

Link to comment
Share on other sites

το ελπιζω τωρα εχω 193ps με 24 κιλα ροπη και μετα θα ανεβω στα 230ps με 34,5 κιλα ροπη, :thumbsup::thumbsup:

 

Μην το κάνεις ...Τζάμπα λεφτά άσε το αμάξι όπως εχει ..Δεν ξέρω για το νεαρό της ηλικίας σου αλλά αν προχωρήσεις σε tunning ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ Ο ΚΑΓΚΟΥΡΑς ΑΦΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ .Αυτά απο "κάποιον" που επι 20 χρονια εδινε λεφτα σε κάγκουρες (τζάμπα) φυσικά :D

Link to comment
Share on other sites

Λάθος :P:

 

 

τι προγραμμα φορας εσυ και ειναι τοσο αξιοπιστο? ξερεις οτι αν το προγραμμα δεν ειναι καλο το λιγοτερο που μπορεις να παθεις ειναι το safe mode,προσφατα ενας γνωστος μου εβαλε προγραμμα σε s3 σε καποιον γνωστο αθηναιο προγραμματιστη και το αμαξι ειχε θερμοκρασια καυσαεριων 950 και βαλε βαθμοι και το πηγαινε μεχρι 4500rpm!!!!! επισης απο ξαδερφακι μου σε tt με 29000xlm εβαλε προγραμμα και την επομενη μερα χαιρετησε το μοτερακι του :cry::cry: οποτε μην νομιζεις οτι ειναι τοσο απλο και ακακο ενα προγραμμα,ακομη και τα κονσερβα ειναι επικινδυνα καμια φορα απο γνωστοτατους βελτιωτικους οικους!!! μεταφερτε με γιατι ειμαι offtopic!

 

φιλικα :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

τι προγραμμα φορας εσυ και ειναι τοσο αξιοπιστο?

φιλικα :D:D:D

Πρωτα απο ολα μιλησα για την τιμη... δευτερον τα εβαλα ολα σε ενα τσουβαλι (οχι βεβαια και τα προγραμματα του κυρ Μητσου).

Το δικο μου ειναι custom απο εναν πολυ αξιολογο μηχανικο εδω στην θεσσαλονικη (συνεργαζεται με dim sports )

Εαν εισαι τοσο δυσπιστος τοτε δες www.upsolute.com , μιλαμε για κοσνερβα με αξιοπιστια και μονο 400Ε :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Πρωτα απο ολα μιλησα για την τιμη... δευτερον τα εβαλα ολα σε ενα τσουβαλι (οχι βεβαια και τα προγραμματα του κυρ Μητσου).

Το δικο μου ειναι custom απο εναν πολυ αξιολογο μηχανικο εδω στην θεσσαλονικη (συνεργαζεται με dim sports )

Εαν εισαι τοσο δυσπιστος τοτε δες www.upsolute.com , μιλαμε για κοσνερβα με αξιοπιστια και μονο 400Ε :thumbsup:

 

 

εννοειτε οτι και εγω δεν θα εδινα 1000 και βαλε ευρω για προγραμμα,το revo στην αντιπροσωπεια της seat το βρισκω γυρω στα 900ευρω :new_thumright::new_thumright:

Edited by agelosa4
Link to comment
Share on other sites

εννοειτε οτι και εγω δεν θα εδινα 1000 και βαλε ευρω για προγραμμα,απλα δεν μπορω να πω τιμη γιατι θα πλακωσουν ολοι και θα ρωτανε :new_thumright::new_thumright:

Σωστος τοτε ο κυριος!!! :new_thumright:

Αλλά καλό είναι να εξημερώνουμε τους ανυποψίαστους αγοραστές! ;)

 

 

Να σας πω και κατι που θυμήθηκα τωρα…

Πριν 2 χρόνια όταν πήγα να παραλάβω το skoda από την αντιπροσωπία με πλησιάζει ο μάστορας εκεί και μου λεει… «θα σου δώσω το ABT και ελατήρια H&R μόνο με 1300Ε

Βέβαια ο μάστορας μιλούσε για ΑΒΤ made in Thessaloni. Και δόξα τον θεο που δεν ειχα χρήματα εκείνη την στιγμή αλλιώς θα την έτρωγα την πατάτα.

Βεβαια να ξέρεται ότι υπάρχουν αντίγραφα ΑΒΤ ,REVO, OΕΤTINGER ,ΜΤΜκτλ.. στα 400 περίπου ευρώ και δουλεύουν άψογα.

Τελικά στο superb έβαλα upsolute το οποίο πριν λίγο καιρό το διαβάσαμε , το αντιγράψαμε και φτιάξαμε ένα custom για το audi.

 

Ps To AUDI που φορούσε ΟΕΤΤΙΝGER κλειδωνε!!!! Απιστευτο; Όλα ειχαν γινει στην Γερμανία ,τελικά το διόρθωσαν.

Edited by gpelekanos
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αυτές είναι οι πιέσεις μου, είναι log του μπλοκ 115 με vag com.

Η μέτρηση έγινε με τετάρτη και 98αρα βενζίνη.

Περίμενα να κάνει περισσότερη πίεση αλλά έπεσα έξω, η πολύ καλή απόδοση οφείλεται στο οτι κρατάει την πίεση σταθερά από 2480 έως 3560 .

Κάποια στιγμή θα το τσιτώσω και άλλο αν και δεν έχω εξάτμιση.

Το αμάξι είναι μαμά εκτός από την N75j

Οι δυο τελευταίες λίστες από αριθμούς είναι οι πιέσεις… actual και request , δηλαδή αυτην που πραγματικά κάνει η τουρμπίνα και αυτό που ζητάει το πρόγραμμα…

Συγνώμη δεν ξέρω ποιο από τα δυο είναι το actual , νομίζω η τελευταία λίστα.

Για να μετατρέψετε τα mbar σε bar από την λιστα ,mbar- 1000 /1000 = bar

Πχ 2070 -1000/1000= 1.07bar

............ RPM Pres. Pres.

,0.00,1360,25.6,1000.0,1000.0,,,,,,,,,,

,0.19,1400,56.4,1520.0,990.0,,,,,,,,,,

,0.43,1400,69.2,1510.0,1010.0,,,,,,,,,,

,0.67,1400,71.4,1520.0,1040.0,,,,,,,,,,

,0.93,1440,74.4,1520.0,1080.0,,,,,,,,,,

,1.17,1480,77.4,1530.0,1120.0,,,,,,,,,,

,1.41,1520,79.7,1540.0,1150.0,,,,,,,,,,

,1.66,1520,82.7,1550.0,1190.0,,,,,,,,,,

,1.90,1560,84.2,1570.0,1220.0,,,,,,,,,,

,2.14,1600,86.5,1590.0,1250.0,,,,,,,,,,

,2.38,1600,88.7,1600.0,1270.0,,,,,,,,,,

,2.62,1640,90.2,1620.0,1300.0,,,,,,,,,,

,2.85,1680,92.5,1640.0,1320.0,,,,,,,,,,

,3.09,1720,94.0,1660.0,1340.0,,,,,,,,,,

,3.33,1760,95.5,1680.0,1360.0,,,,,,,,,,

,3.55,1760,97.7,1700.0,1380.0,,,,,,,,,,

,3.79,1840,99.2,1720.0,1400.0,,,,,,,,,,

,4.03,1880,103.0,1740.0,1440.0,,,,,,,,,,

,4.29,1920,106.0,1760.0,1460.0,,,,,,,,,,

,4.53,1960,109.0,1770.0,1500.0,,,,,,,,,,

,4.77,2000,112.8,1780.0,1550.0,,,,,,,,,,

,5.02,2040,116.5,1810.0,1590.0,,,,,,,,,,

,5.26,2080,121.1,1830.0,1640.0,,,,,,,,,,

,5.50,2120,124.1,1860.0,1690.0,,,,,,,,,,

,5.74,2160,128.6,1880.0,1740.0,,,,,,,,,,

,5.97,2240,133.8,1900.0,1800.0,,,,,,,,,,

,6.21,2280,138.3,1920.0,1860.0,,,,,,,,,,

,6.45,2320,144.4,1930.0,1920.0,,,,,,,,,,

,6.67,2360,147.4,1950.0,1950.0,,,,,,,,,,

,6.91,2440,149.6,1980.0,1990.0,,,,,,,,,,

,7.15,2480,152.6,2000.0,2040.0,,,,,,,,,,

,7.39,2520,157.1,2000.0,2070.0,,,,,,,,,,

,7.65,2600,159.4,2000.0,2100.0,,,,,,,,,,

,7.89,2680,159.4,2000.0,2090.0,,,,,,,,,,

,8.13,2680,161.7,2000.0,2110.0,,,,,,,,,,

,8.38,2760,160.2,1990.0,2070.0,,,,,,,,,,

,8.62,2840,161.7,1990.0,2070.0,,,,,,,,,,

,8.86,2920,163.2,1990.0,2090.0,,,,,,,,,,

,9.10,2960,162.4,1990.0,2090.0,,,,,,,,,,

,9.34,3000,160.2,1990.0,2070.0,,,,,,,,,,

,9.57,3040,160.2,1980.0,2060.0,,,,,,,,,,

,9.81,3120,163.2,1980.0,2090.0,,,,,,,,,,

,10.05,3160,163.2,1990.0,2100.0,,,,,,,,,,

,10.27,3240,163.2,1990.0,2050.0,,,,,,,,,,

,10.51,3280,161.7,1990.0,2030.0,,,,,,,,,,

,10.75,3320,160.2,1990.0,2030.0,,,,,,,,,,

,11.01,3400,160.9,2000.0,2030.0,,,,,,,,,,

,11.25,3440,160.2,2000.0,2020.0,,,,,,,,,,

,11.49,3480,160.2,2010.0,2000.0,,,,,,,,,,

,11.74,3560,158.6,2000.0,2030.0,,,,,,,,,,

,11.98,3600,156.4,2000.0,1980.0,,,,,,,,,,

,12.22,3640,155.6,1990.0,1960.0,,,,,,,,,,

,12.46,3720,155.6,1990.0,1980.0,,,,,,,,,,

,12.70,3760,155.6,1990.0,2020.0,,,,,,,,,,

,12.93,3800,155.6,1980.0,2000.0,,,,,,,,,,

,13.17,3840,152.6,1980.0,1990.0,,,,,,,,,,

,13.41,3920,153.4,1970.0,1990.0,,,,,,,,,,

,13.63,3960,152.6,1980.0,1980.0,,,,,,,,,,

,13.87,4000,152.6,1970.0,1980.0,,,,,,,,,,

,14.11,4040,151.1,1980.0,1980.0,,,,,,,,,,

,14.37,4120,151.1,1970.0,1950.0,,,,,,,,,,

,14.61,4160,148.9,1980.0,1940.0,,,,,,,,,,

,14.85,4200,149.6,1980.0,1950.0,,,,,,,,,,

,15.10,4240,151.1,1980.0,1970.0,,,,,,,,,,

,15.34,4280,149.6,1980.0,1970.0,,,,,,,,,,

,15.58,4320,150.4,1970.0,1960.0,,,,,,,,,,

,15.82,4360,148.9,1970.0,1940.0,,,,,,,,,,

,16.06,4400,149.6,1970.0,1930.0,,,,,,,,,,

,16.29,4440,151.1,1970.0,1950.0,,,,,,,,,,

,16.53,4480,153.4,1980.0,2000.0,,,,,,,,,,

,16.77,4520,153.4,1980.0,1990.0,,,,,,,,,,

,16.99,4560,152.6,1980.0,1970.0,,,,,,,,,,

,17.23,4600,152.6,1990.0,1950.0,,,,,,,,,,

,17.47,4640,151.9,1980.0,1990.0,,,,,,,,,,

,17.73,4720,153.4,1990.0,1970.0,,,,,,,,,,

,17.97,4760,154.9,1990.0,1980.0,,,,,,,,,,

,18.21,4800,153.4,1990.0,1970.0,,,,,,,,,,

,18.45,4800,153.4,1990.0,1970.0,,,,,,,,,,

,18.67,4840,155.6,1980.0,1960.0,,,,,,,,,,

,18.91,4880,154.9,1980.0,1980.0,,,,,,,,,,

,19.15,4920,155.6,1980.0,1960.0,,,,,,,,,,

,19.37,4960,154.1,1970.0,1940.0,,,,,,,,,,

,19.61,5000,152.6,1930.0,1940.0,,,,,,,,,,

,19.84,5040,153.4,1860.0,1920.0,,,,,,,,,,

,20.08,5080,152.6,1830.0,1900.0,,,,,,,,,,

,20.32,5120,150.4,1840.0,1870.0,,,,,,,,,,

,20.54,5160,147.4,1810.0,1830.0,,,,,,,,,,

,20.78,5200,145.1,1810.0,1820.0,,,,,,,,,,

,21.02,5200,145.1,1790.0,1820.0,,,,,,,,,,

,21.24,5240,143.6,1740.0,1800.0,,,,,,,,,,

,21.48,5280,142.1,1720.0,1770.0,,,,,,,,,,

,21.73,5280,139.8,1720.0,1710.0,,,,,,,,,,

,21.95,5320,138.3,1710.0,1720.0,,,,,,,,,,

,22.19,5360,138.3,1690.0,1710.0,,,,,,,,,,

,22.43,5360,136.8,1660.0,1690.0,,,,,,,,,,

,22.67,5400,136.8,1630.0,1680.0,,,,,,,,,,

,22.89,5400,133.8,1600.0,1660.0,,,,,,,,,,

,23.15,5440,131.6,1610.0,1630.0,,,,,,,,,,

,23.39,5480,129.3,1610.0,1600.0,,,,,,,,,,

,23.63,5480,127.8,1590.0,1580.0,,,,,,,,,,

,23.87,5520,127.1,1600.0,1600.0,,,,,,,,,,

,24.11,5520,128.6,1600.0,1580.0,,,,,,,,,,

,24.33,5560,129.3,1600.0,1570.0,,,,,,,,,,

,24.57,5560,128.6,1600.0,1580.0,,,,,,,,,,

,24.81,5600,129.3,1610.0,1600.0,,,,,,,,,,

,25.07,5600,128.6,1610.0,1590.0,,,,,,,,,,

,25.31,5640,129.3,1610.0,1580.0,,,,,,,,,,

,25.55,5640,129.3,1600.0,1610.0,,,,,,,,,,

,25.79,5680,129.3,1570.0,1590.0,,,,,,,,,,

,26.01,5680,127.8,1570.0,1570.0,,,,,,,,,,

,26.25,5720,127.8,1550.0,1560.0,,,,,,,,,,

,26.49,5720,125.6,1550.0,1550.0,,,,,,,,,,

,26.73,5760,124.8,1560.0,1560.0,,,,,,,,,,

,26.96,5760,126.3,1520.0,1550.0,,,,,,,,,,

,27.20,5800,124.8,1560.0,1540.0,,,,,,,,,,

,27.42,5800,124.8,1530.0,1520.0,,,,,,,,,,

,27.66,5800,123.3,1530.0,1540.0,,,,,,,,,,

,27.90,5840,123.3,1510.0,1540.0,,,,,,,,,,

,28.12,5880,124.1,1510.0,1510.0,,,,,,,,,,

,28.36,5880,121.8,1520.0,1510.0,,,,,,,,,,

,28.60,5920,121.1,1510.0,1510.0,,,,,,,,,,

,28.83,5920,122.6,1500.0,1500.0,,,,,,,,,,

,29.07,5920,121.1,1500.0,1510.0,,,,,,,,,,

,29.31,5960,120.3,1530.0,1500.0,,,,,,,,,,

,29.53,5960,120.3,1510.0,1500.0,,,,,,,,,,

,29.77,6000,119.5,1510.0,1510.0,,,,,,,,,,

,30.01,6000,121.1,1530.0,1510.0,,,,,,,,,,

,30.24,6040,118.0,1530.0,1520.0,,,,,,,,,,

,30.48,6040,121.1,1530.0,1520.0,,,,,,,,,,

,30.72,6080,121.1,1520.0,1530.0,,,,,,,,,,

,30.96,6080,120.3,1520.0,1520.0,,,,,,,,,,

,31.21,6080,119.5,1520.0,1550.0,,,,,,,,,,

,31.45,6120,121.8,1510.0,1490.0,,,,,,,,,,

,31.69,6120,118.8,1510.0,1510.0,,,,,,,,,,

,31.91,6160,118.8,1510.0,1520.0,,,,,,,,,,

,32.15,6160,119.5,1500.0,1520.0,,,,,,,,,,

,32.39,6200,119.5,1510.0,1520.0,,,,,,,,,,

,32.62,6200,118.8,1500.0,1520.0,,,,,,,,,,

,32.86,6240,118.0,1510.0,1500.0,,,,,,,,,,

,33.08,6240,117.3,1510.0,1510.0,,,,,,,,,,

,33.32,6280,116.5,1490.0,1490.0,,,,,,,,,,

,33.56,6280,118.0,1490.0,1500.0,,,,,,,,,,

,33.79,6280,116.5,1480.0,1490.0,,,,,,,,,,

,34.03,6320,115.0,1480.0,1480.0,,,,,,,,,,

,34.27,6320,115.0,1490.0,1480.0,,,,,,,,,,

,34.52,6360,115.8,1500.0,1460.0,,,,,,,,,,

,34.76,6360,115.8,1530.0,1490.0,,,,,,,,,,

,35.00,6360,115.8,1550.0,1510.0,,,,,,,,,,

,35.24,6400,116.5,1510.0,1520.0,,,,,,,,,,

,35.48,6400,118.8,1530.0,1500.0,,,,,,,,,,

,35.71,6400,118.8,1540.0,1500.0,,,,,,,,,,

,35.95,6440,117.3,1500.0,1500.0,,,,,,,,,,

,36.17,6440,120.3,1530.0,1490.0,,,,,,,,,,

,36.41,6480,117.3,1500.0,1480.0,,,,,,,,,,

,36.65,6360,90.2,1000.0,1280.0,,,,,,,,,,

,36.87,6480,18.8,1000.0,1310.0,,,,,,,,,,

,37.11,6400,13.5,1000.0,1170.0,,,,,,,,,,

,37.35,6360,15.0,1000.0,1120.0,,,,,,,,,,

,37.58,6320,15.0,1000.0,1090.0,,,,,,,,,,

Edited by gpelekanos
Link to comment
Share on other sites

Αυτές είναι οι πιέσεις μου, είναι log του μπλοκ 115 με vag com.

Η μέτρηση έγινε με τετάρτη και 98αρα βενζίνη.

Περίμενα να κάνει περισσότερη πίεση αλλά έπεσα έξω, η πολύ καλή απόδοση οφείλεται στο οτι κρατάει την πίεση σταθερά από 2480 έως 3560 .

Κάποια στιγμή θα το τσιτώσω και άλλο αν και δεν έχω εξάτμιση.

Το αμάξι είναι μαμά εκτός από την N75j

Οι δυο τελευταίες λίστες από αριθμούς είναι οι πιέσεις… actual και request , δηλαδή αυτην που πραγματικά κάνει η τουρμπίνα και αυτό που ζητάει το πρόγραμμα…

Συγνώμη δεν ξέρω ποιο από τα δυο είναι το actual , νομίζω η τελευταία λίστα.

Για να μετατρέψετε τα mbar σε bar από την λιστα ,mbar- 1000 /1000 = bar

Πχ 2070 -1000/1000= 1.07bar

............ RPM Pres. Pres.

,0.00,1360,25.6,1000.0,1000.0,,,,,,,,,,

,0.19,1400,56.4,1520.0,990.0,,,,,,,,,,

,0.43,1400,69.2,1510.0,1010.0,,,,,,,,,,

,0.67,1400,71.4,1520.0,1040.0,,,,,,,,,,

,0.93,1440,74.4,1520.0,1080.0,,,,,,,,,,

,1.17,1480,77.4,1530.0,1120.0,,,,,,,,,,

,1.41,1520,79.7,1540.0,1150.0,,,,,,,,,,

,1.66,1520,82.7,1550.0,1190.0,,,,,,,,,,

,1.90,1560,84.2,1570.0,1220.0,,,,,,,,,,

,2.14,1600,86.5,1590.0,1250.0,,,,,,,,,,

,2.38,1600,88.7,1600.0,1270.0,,,,,,,,,,

,2.62,1640,90.2,1620.0,1300.0,,,,,,,,,,

,2.85,1680,92.5,1640.0,1320.0,,,,,,,,,,

,3.09,1720,94.0,1660.0,1340.0,,,,,,,,,,

,3.33,1760,95.5,1680.0,1360.0,,,,,,,,,,

,3.55,1760,97.7,1700.0,1380.0,,,,,,,,,,

,3.79,1840,99.2,1720.0,1400.0,,,,,,,,,,

,4.03,1880,103.0,1740.0,1440.0,,,,,,,,,,

,4.29,1920,106.0,1760.0,1460.0,,,,,,,,,,

,4.53,1960,109.0,1770.0,1500.0,,,,,,,,,,

,4.77,2000,112.8,1780.0,1550.0,,,,,,,,,,

,5.02,2040,116.5,1810.0,1590.0,,,,,,,,,,

,5.26,2080,121.1,1830.0,1640.0,,,,,,,,,,

,5.50,2120,124.1,1860.0,1690.0,,,,,,,,,,

,5.74,2160,128.6,1880.0,1740.0,,,,,,,,,,

,5.97,2240,133.8,1900.0,1800.0,,,,,,,,,,

,6.21,2280,138.3,1920.0,1860.0,,,,,,,,,,

,6.45,2320,144.4,1930.0,1920.0,,,,,,,,,,

,6.67,2360,147.4,1950.0,1950.0,,,,,,,,,,

,6.91,2440,149.6,1980.0,1990.0,,,,,,,,,,

,7.15,2480,152.6,2000.0,2040.0,,,,,,,,,,

,7.39,2520,157.1,2000.0,2070.0,,,,,,,,,,

,7.65,2600,159.4,2000.0,2100.0,,,,,,,,,,

,7.89,2680,159.4,2000.0,2090.0,,,,,,,,,,

,8.13,2680,161.7,2000.0,2110.0,,,,,,,,,,

,8.38,2760,160.2,1990.0,2070.0,,,,,,,,,,

,8.62,2840,161.7,1990.0,2070.0,,,,,,,,,,

,8.86,2920,163.2,1990.0,2090.0,,,,,,,,,,

,9.10,2960,162.4,1990.0,2090.0,,,,,,,,,,

,9.34,3000,160.2,1990.0,2070.0,,,,,,,,,,

,9.57,3040,160.2,1980.0,2060.0,,,,,,,,,,

,9.81,3120,163.2,1980.0,2090.0,,,,,,,,,,

,10.05,3160,163.2,1990.0,2100.0,,,,,,,,,,

,10.27,3240,163.2,1990.0,2050.0,,,,,,,,,,

,10.51,3280,161.7,1990.0,2030.0,,,,,,,,,,

,10.75,3320,160.2,1990.0,2030.0,,,,,,,,,,

,11.01,3400,160.9,2000.0,2030.0,,,,,,,,,,

,11.25,3440,160.2,2000.0,2020.0,,,,,,,,,,

,11.49,3480,160.2,2010.0,2000.0,,,,,,,,,,

,11.74,3560,158.6,2000.0,2030.0,,,,,,,,,,

,11.98,3600,156.4,2000.0,1980.0,,,,,,,,,,

,12.22,3640,155.6,1990.0,1960.0,,,,,,,,,,

,12.46,3720,155.6,1990.0,1980.0,,,,,,,,,,

,12.70,3760,155.6,1990.0,2020.0,,,,,,,,,,

,12.93,3800,155.6,1980.0,2000.0,,,,,,,,,,

,13.17,3840,152.6,1980.0,1990.0,,,,,,,,,,

,13.41,3920,153.4,1970.0,1990.0,,,,,,,,,,

,13.63,3960,152.6,1980.0,1980.0,,,,,,,,,,

,13.87,4000,152.6,1970.0,1980.0,,,,,,,,,,

,14.11,4040,151.1,1980.0,1980.0,,,,,,,,,,

,14.37,4120,151.1,1970.0,1950.0,,,,,,,,,,

,14.61,4160,148.9,1980.0,1940.0,,,,,,,,,,

,14.85,4200,149.6,1980.0,1950.0,,,,,,,,,,

,15.10,4240,151.1,1980.0,1970.0,,,,,,,,,,

,15.34,4280,149.6,1980.0,1970.0,,,,,,,,,,

,15.58,4320,150.4,1970.0,1960.0,,,,,,,,,,

,15.82,4360,148.9,1970.0,1940.0,,,,,,,,,,

,16.06,4400,149.6,1970.0,1930.0,,,,,,,,,,

,16.29,4440,151.1,1970.0,1950.0,,,,,,,,,,

,16.53,4480,153.4,1980.0,2000.0,,,,,,,,,,

,16.77,4520,153.4,1980.0,1990.0,,,,,,,,,,

,16.99,4560,152.6,1980.0,1970.0,,,,,,,,,,

,17.23,4600,152.6,1990.0,1950.0,,,,,,,,,,

,17.47,4640,151.9,1980.0,1990.0,,,,,,,,,,

,17.73,4720,153.4,1990.0,1970.0,,,,,,,,,,

,17.97,4760,154.9,1990.0,1980.0,,,,,,,,,,

,18.21,4800,153.4,1990.0,1970.0,,,,,,,,,,

,18.45,4800,153.4,1990.0,1970.0,,,,,,,,,,

,18.67,4840,155.6,1980.0,1960.0,,,,,,,,,,

,18.91,4880,154.9,1980.0,1980.0,,,,,,,,,,

,19.15,4920,155.6,1980.0,1960.0,,,,,,,,,,

,19.37,4960,154.1,1970.0,1940.0,,,,,,,,,,

,19.61,5000,152.6,1930.0,1940.0,,,,,,,,,,

,19.84,5040,153.4,1860.0,1920.0,,,,,,,,,,

,20.08,5080,152.6,1830.0,1900.0,,,,,,,,,,

,20.32,5120,150.4,1840.0,1870.0,,,,,,,,,,

,20.54,5160,147.4,1810.0,1830.0,,,,,,,,,,

,20.78,5200,145.1,1810.0,1820.0,,,,,,,,,,

,21.02,5200,145.1,1790.0,1820.0,,,,,,,,,,

,21.24,5240,143.6,1740.0,1800.0,,,,,,,,,,

,21.48,5280,142.1,1720.0,1770.0,,,,,,,,,,

,21.73,5280,139.8,1720.0,1710.0,,,,,,,,,,

,21.95,5320,138.3,1710.0,1720.0,,,,,,,,,,

,22.19,5360,138.3,1690.0,1710.0,,,,,,,,,,

,22.43,5360,136.8,1660.0,1690.0,,,,,,,,,,

,22.67,5400,136.8,1630.0,1680.0,,,,,,,,,,

,22.89,5400,133.8,1600.0,1660.0,,,,,,,,,,

,23.15,5440,131.6,1610.0,1630.0,,,,,,,,,,

,23.39,5480,129.3,1610.0,1600.0,,,,,,,,,,

,23.63,5480,127.8,1590.0,1580.0,,,,,,,,,,

,23.87,5520,127.1,1600.0,1600.0,,,,,,,,,,

,24.11,5520,128.6,1600.0,1580.0,,,,,,,,,,

,24.33,5560,129.3,1600.0,1570.0,,,,,,,,,,

,24.57,5560,128.6,1600.0,1580.0,,,,,,,,,,

,24.81,5600,129.3,1610.0,1600.0,,,,,,,,,,

,25.07,5600,128.6,1610.0,1590.0,,,,,,,,,,

,25.31,5640,129.3,1610.0,1580.0,,,,,,,,,,

,25.55,5640,129.3,1600.0,1610.0,,,,,,,,,,

,25.79,5680,129.3,1570.0,1590.0,,,,,,,,,,

,26.01,5680,127.8,1570.0,1570.0,,,,,,,,,,

,26.25,5720,127.8,1550.0,1560.0,,,,,,,,,,

,26.49,5720,125.6,1550.0,1550.0,,,,,,,,,,

,26.73,5760,124.8,1560.0,1560.0,,,,,,,,,,

,26.96,5760,126.3,1520.0,1550.0,,,,,,,,,,

,27.20,5800,124.8,1560.0,1540.0,,,,,,,,,,

,27.42,5800,124.8,1530.0,1520.0,,,,,,,,,,

,27.66,5800,123.3,1530.0,1540.0,,,,,,,,,,

,27.90,5840,123.3,1510.0,1540.0,,,,,,,,,,

,28.12,5880,124.1,1510.0,1510.0,,,,,,,,,,

,28.36,5880,121.8,1520.0,1510.0,,,,,,,,,,

,28.60,5920,121.1,1510.0,1510.0,,,,,,,,,,

,28.83,5920,122.6,1500.0,1500.0,,,,,,,,,,

,29.07,5920,121.1,1500.0,1510.0,,,,,,,,,,

,29.31,5960,120.3,1530.0,1500.0,,,,,,,,,,

,29.53,5960,120.3,1510.0,1500.0,,,,,,,,,,

,29.77,6000,119.5,1510.0,1510.0,,,,,,,,,,

,30.01,6000,121.1,1530.0,1510.0,,,,,,,,,,

,30.24,6040,118.0,1530.0,1520.0,,,,,,,,,,

,30.48,6040,121.1,1530.0,1520.0,,,,,,,,,,

,30.72,6080,121.1,1520.0,1530.0,,,,,,,,,,

,30.96,6080,120.3,1520.0,1520.0,,,,,,,,,,

,31.21,6080,119.5,1520.0,1550.0,,,,,,,,,,

,31.45,6120,121.8,1510.0,1490.0,,,,,,,,,,

,31.69,6120,118.8,1510.0,1510.0,,,,,,,,,,

,31.91,6160,118.8,1510.0,1520.0,,,,,,,,,,

,32.15,6160,119.5,1500.0,1520.0,,,,,,,,,,

,32.39,6200,119.5,1510.0,1520.0,,,,,,,,,,

,32.62,6200,118.8,1500.0,1520.0,,,,,,,,,,

,32.86,6240,118.0,1510.0,1500.0,,,,,,,,,,

,33.08,6240,117.3,1510.0,1510.0,,,,,,,,,,

,33.32,6280,116.5,1490.0,1490.0,,,,,,,,,,

,33.56,6280,118.0,1490.0,1500.0,,,,,,,,,,

,33.79,6280,116.5,1480.0,1490.0,,,,,,,,,,

,34.03,6320,115.0,1480.0,1480.0,,,,,,,,,,

,34.27,6320,115.0,1490.0,1480.0,,,,,,,,,,

,34.52,6360,115.8,1500.0,1460.0,,,,,,,,,,

,34.76,6360,115.8,1530.0,1490.0,,,,,,,,,,

,35.00,6360,115.8,1550.0,1510.0,,,,,,,,,,

,35.24,6400,116.5,1510.0,1520.0,,,,,,,,,,

,35.48,6400,118.8,1530.0,1500.0,,,,,,,,,,

,35.71,6400,118.8,1540.0,1500.0,,,,,,,,,,

,35.95,6440,117.3,1500.0,1500.0,,,,,,,,,,

,36.17,6440,120.3,1530.0,1490.0,,,,,,,,,,

,36.41,6480,117.3,1500.0,1480.0,,,,,,,,,,

,36.65,6360,90.2,1000.0,1280.0,,,,,,,,,,

,36.87,6480,18.8,1000.0,1310.0,,,,,,,,,,

,37.11,6400,13.5,1000.0,1170.0,,,,,,,,,,

,37.35,6360,15.0,1000.0,1120.0,,,,,,,,,,

,37.58,6320,15.0,1000.0,1090.0,,,,,,,,,,

 

 

 

οκ και ποσο εχεις over και ποσο σταθερο???? ( βαριεμαι να το μετατρεψω) :D

Link to comment
Share on other sites

οκ και ποσο εχεις over και ποσο σταθερο???? ( βαριεμαι να το μετατρεψω) :D

xaxaxaxaxax :new_lol::thumbsup:

1 bar σταθερο που οπως εγραψα το κραταει αρκεταααααααααα και καποια στιγμη θυμάται και κανει 1.1 οβερ

 

Δεν εχει πίεση το αμαξι αλλα παει καλα, εχω ανοιξει με φιλο μου που εχει octavia και πρόγραμμα upsolute και περίπου ίδιες πίεσης αλλα του έκανα καροτσες απο τρίτες , τέταρτες και από πέμπτες σαν να μην ανοίγαμε!!!!!!

Αφου πριν το μετρήσω μου έλεγε (ο φιλος) ότι έτσι όπως πάει κάνει 1.3 με 1.4 οβερ , τρίχες τελικά δεν κάνει πίεση και θα το σηκώσω και άλλο.

Link to comment
Share on other sites

xaxaxaxaxax :new_lol::thumbsup:

1 bar σταθερο που οπως εγραψα το κραταει αρκεταααααααααα και καποια στιγμη θυμάται και κανει 1.1 οβερ

 

Δεν εχει πίεση το αμαξι αλλα παει καλα, εχω ανοιξει με φιλο μου που εχει octavia και πρόγραμμα upsolute και περίπου ίδιες πίεσης αλλα του έκανα καροτσες απο τρίτες , τέταρτες και από πέμπτες σαν να μην ανοίγαμε!!!!!!

Αφου πριν το μετρήσω μου έλεγε (ο φιλος) ότι έτσι όπως πάει κάνει 1.3 με 1.4 οβερ , τρίχες τελικά δεν κάνει πίεση και θα το σηκώσω και άλλο.

 

 

τοτε παει πολυ καλα με αυτην την πιεση, το δικο μου σηκωνει over 1,45 (καμια φορα και 1,5) περιπου, στο τερμα γκαζι με 6η σχεση και 3000στροφες ειναι το μεγιστο που εχω δει, και κρατω μεχρι τις 5000rpm 1,1 μετα καπου στις 6000rpm εχω 0,9περιπου. ποσο το υπολογιζεις σε ps το δικο σου??

 

Σωστος τοτε ο κυριος!!! :new_thumright:

Αλλά καλό είναι να εξημερώνουμε τους ανυποψίαστους αγοραστές! ;)

Να σας πω και κατι που θυμήθηκα τωρα…

Πριν 2 χρόνια όταν πήγα να παραλάβω το skoda από την αντιπροσωπία με πλησιάζει ο μάστορας εκεί και μου λεει… «θα σου δώσω το ABT και ελατήρια H&R μόνο με 1300Ε

Βέβαια ο μάστορας μιλούσε για ΑΒΤ made in Thessaloni. Και δόξα τον θεο που δεν ειχα χρήματα εκείνη την στιγμή αλλιώς θα την έτρωγα την πατάτα.

Βεβαια να ξέρεται ότι υπάρχουν αντίγραφα ΑΒΤ ,REVO, OΕΤTINGER ,ΜΤΜκτλ.. στα 400 περίπου ευρώ και δουλεύουν άψογα.

Τελικά στο superb έβαλα upsolute το οποίο πριν λίγο καιρό το διαβάσαμε , το αντιγράψαμε και φτιάξαμε ένα custom για το audi.

 

Ps To AUDI που φορούσε ΟΕΤΤΙΝGER κλειδωνε!!!! Απιστευτο; Όλα ειχαν γινει στην Γερμανία ,τελικά το διόρθωσαν.

 

 

εγω ευτυχως δεν εχω τετοια προβληματα :P:P:P

Edited by agelosa4
Link to comment
Share on other sites

ποσο το υπολογιζεις σε ps το δικο σου??

190-200

 

Το οκταβια που τα στησαμε στην χρυσαυγη εγραψε 207 αλογα και 28κιλα ροπη με upsolute.

 

Για revo που εχεις κανεις καλες πιεσεις, ετσι ειναι το ρεβο, αν και ξερω οτι κρεμαει, εσενα μου λες οτι σου κραταει 0.9 , ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εμενα εχει 0.5 με τεταρτη και 6000rpm

Link to comment
Share on other sites

με την ν75 καταλαβες καμια διαφορα??

n75j έβαλα πριν βάλω το πρόγραμμα. Ήθελα το πρόγραμμα να γίνει με την βαλβίδα.

Εαν θέλεις να σου πω για το superb που έβαλα βαλβίδα μετα το πρόγραμμα.... στο superb ειχα 1.1 οver και με την βαλβίδα εκανα 1.4.

Μου έδωσε δηλαδή την πίεση που έλειπε απο το πρόγραμμα.

Τωρα στο AUDI βλέπω κατι πολυ πιο σημαντικό απο πίεση , βλέπω οτι κρατάει πίεση, αυτό πρέπει να είναι από την βαλβίδα και από ότι ξέρω είναι και ο σημαντικότερος λόγος που την βάζουμε!

Link to comment
Share on other sites

n75j έβαλα πριν βάλω το πρόγραμμα. Ήθελα το πρόγραμμα να γίνει με την βαλβίδα.

Εαν θέλεις να σου πω για το superb που έβαλα βαλβίδα μετα το πρόγραμμα.... στο superb ειχα 1.1 οver και με την βαλβίδα εκανα 1.4.

Μου έδωσε δηλαδή την πίεση που έλειπε απο το πρόγραμμα.

Τωρα στο AUDI βλέπω κατι πολυ πιο σημαντικό απο πίεση , βλέπω οτι κρατάει πίεση, αυτό πρέπει να είναι από την βαλβίδα και από ότι ξέρω είναι και ο σημαντικότερος λόγος που την βάζουμε!

 

 

εγω παντως φοβαμαι να την βαλω μηπως και σηκωσει παραπανω over (γιατι ηδη ειναι 1,4-1,5)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.